Laidiens: 04.12.2014., Nr. 241

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/241.AKK1

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - FINANŠU RISKU VADĪBAS DEPARTAMENTA VECĀKAIS/-Ā EKSPERTS/-E DARBAM KREDĪTANALĪZES JOMĀ (vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- veikt finanšu pārskatu un biznesa plānu izvērtēšanu uzņēmumiem un institūcijām, kas pretendē uz valsts vai valsts galvotu aizdevumu saņemšanu

- veikt valsts aizdevumu un galvojumu saņēmēju uzraudzību

- izvērtēt un apkopot auditoru slēdzienus par uzņēmumu finansiālo stāvokli, kā arī pēc nepieciešamības organizēt auditorpārbaudes uzņēmumos, kuri saņēmuši valsts vai valsts galvotus aizņēmumus

- pilnveidot darbā izmantojamās kredītriska analīzes metodes un tehniskos līdzekļus

- sagatavot priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām normatīvajos aktos, lai nodrošinātu efektīvāku kredītriska analīzi

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai matemātikā

- vismaz gadu ilga pieredze darbā finanšu analīzes jomā

- vēlamas papildu zināšanas finanšu risku analīzes jomā

- teicamas datorprasmes

- teicamas angļu valodas zināšanas

- analītiska domāšana un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- iniciatīva un spēja iekļauties intensīvā darba vidē

- labas plānošanas un organizēšanas prasmes

- labas komunikācijas spējas un klientorientēta pieeja darbam

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi "FRVD_vec.eks._Vards_Uzvards" uz e-pastu: personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377. Papildu informācija pa tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2014/241.AKK2

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz vakanto Rīgas 4.nodaļas vadošā vecākā klientu apkalpošanas speciālista/-es ierēdņa(-nes) amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlama - juridiskā)

- pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem (norādīt - kāda)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- ļoti labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas

- prasmes darbā ar Microsoft Office

- izpratne par izsaukumu noformēšanas un apstiprināšanas kārtību Latvijas Republikā

- izpratne par uzturēšanās atļaujām un ar to saistītiem jautājumiem imigrācijas jomā

- vēlama pieredze klientu apkalpošanas jomā valsts pārvaldē - vismaz 1 gads

Galvenie amata pienākumi:

- lēmumprojektu sagatavošana nodaļas kompetences jautājumos (uzturēšanās atļaujas, ielūgumi, izsaukumi, ziņu sniegšana no Iedzīvotāju reģistra)

- atbilžu projektu sagatavošana uz klientu iesniegumiem, sūdzībām

- administratīvo pārkāpumu protokolu izskatīšana

Iesniedzamie dokumenti: motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumentu kopijas. Dokumentus sūtīt pa pastu uz adresi: Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļa, Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi: personas@pmlp.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2014/241.AKK3

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina konkursu uz Metodoloģijas departamenta Ekspertīzes procesa organizēšanas nodaļas eksperta/-es amatu (4 amata vietas)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā

- būvprakses vai arhitekta prakses un praktiskā darba pieredze būvprojektu/būvju ekspertīzē

- laba reputācija

- prasme strādāt ar informācijas sistēmām

- prasme organizēt savu darbu

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

Galvenie amata pienākumi:

- būvprojektu/būvju ekspertīzes organizēšana

- izpratne par publisko iepirkumu organizēšanu

- darbs ar informācijas sistēmām

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 15 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013. Uzziņas pa tālruni 67013210, fakss 67280882, vai nosūtīt uz elektroniskā pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv.


OP 2014/241.AKK4

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina konkursu uz Metodoloģijas departamenta Ekspertīzes procesa organizēšanas nodaļas vadītāja/-s amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā

- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts un patstāvīgā prakse ne mazāka par pieciem gadiem pēc sertifikāta saņemšanas un praktiskā pieredze būvprojektu/būvju ekspertīzes veikšanā

- pēdējo piecu gadu laikā nav anulēts būvprakses vai arhitekta prakses sertifikātu par profesionālās darbības pārkāpumiem, kas radīja vai varēja radīt apdraudējumu cilvēku dzīvībai, veselībai vai videi

- laba reputācija;

- prasme strādāt ar informācijas sistēmām

- prasme organizēt savu darbu

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

- labas analītiskās un komunikāciju prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- būvprojektu/būvju ekspertīzes organizēšana

- izpratne par publisko iepirkumu organizēšanu

- iesniegumu un sūdzību izskatīšana un savlaicīga atbilžu sagatavošana

- darbs ar informācijas sistēmām

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 15 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013. Uzziņas pa tālruni 67013210, fakss 67280882, vai nosūtīt uz elektroniskā pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv.


OP 2014/241.AKK5

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Juridiskā departamenta Administratīvo lietu nodaļas juriskonsults/-e (četras amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē ilgāka par gadu

- pieredze tiesību aktu projektu, administratīvo aktu izstrādē un virzībā, zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem un kārtību, pieredze iestādes pārstāvībā tiesā

- augsta atbildība, precizitāte un iniciatīva

- labas saskarsmes un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt komandā un paaugstinātas darba intensitātes apstākļos

- labas iemaņas darbā ar datoru un citu biroja tehniku

Galvenie pienākumi:

- administratīvo aktu, procesuālo lēmumu un citu juridisko dokumentu projektu sagatavošana

- iestādes faktiskās rīcības un apstrīdēto lēmumu izskatīšana

- patstāvīga atzinumu juridiskā izvērtēšana un sagatavošana par nodaļā saņemtajiem citu institūciju normatīvajiem aktiem vai to projektiem, politikas plānošanas dokumentiem, informatīviem ziņojumiem

- konsultēšana juridiskos jautājumos

- iestādes pārstāvība valsts, pašvaldību institūcijās, kā arī iestādes interešu pārstāvība tiesību aizsardzības iestādēs

Mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt praktisku pieredzi

- profesionālu un atsaucīgu kolektīvu

- sociālās garantijas un motivējošas darba organizācijas iespējas

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Juriskonsults Juridiskā departamenta Administratīvo lietu nodaļā", CV, kurā lūdzam iekļaut divu personu ar kontaktinformāciju atsauksmju iegūšanai un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, tālr. 67013210, fakss 67280882, vai nosūtīt uz elektroniskā pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv.


OP 2014/241.AKK6

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Juridiskā departamenta Juridiskā atbalsta nodaļas vadītāja/-s (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- atbilstoši nodaļas darba specifikai pārzināt publisko iepirkumu regulējošos normatīvos aktus, administratīvo procesu

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē vadošā amatā ilgāka par diviem gadiem

- pieredze tiesību aktu projektu, administratīvo aktu izstrādē un virzībā, zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem un kārtību, pieredze iestādes pārstāvībā tiesā

- augsta atbildība, precizitāte un iniciatīva

- labas saskarsmes un prezentācijas prasmes

- valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (augstākā)

- spēja strādāt komandā un paaugstinātas darba intensitātes apstākļos

- labas iemaņas darbā ar datoru un citu biroja tehniku

Galvenie pienākumi:

- administratīvo aktu, iekšējo normatīvo aktu, procesuālo lēmumu un citu juridisko dokumentu projektu sagatavošana

- iestādes faktiskās rīcības un apstrīdēto lēmumu izskatīšana

- patstāvīga atzinumu juridiskā izvērtēšana un sagatavošana par nodaļā saņemtajiem citu institūciju normatīvajiem aktiem vai to projektiem, politikas plānošanas dokumentiem, informatīviem ziņojumiem

- konsultēšana juridiskos jautājumos

- publisko iepirkumu dokumentu sagatavošana

- iestādes pārstāvība valsts, pašvaldību institūcijās, kā arī iestādes interešu pārstāvība tiesību aizsardzības iestādēs

Mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt praktisku pieredzi

- profesionālu un atsaucīgu kolektīvu

- sociālās garantijas un motivējošas darba organizācijas iespējas

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Juriskonsults Juridiskā departamenta Administratīvo lietu nodaļā", CV, kurā lūdzam iekļaut divu personu ar kontaktinformāciju atsauksmju iegūšanai un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, tālr. 67013210, fakss 67280882, vai nosūtīt uz elektroniskā pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv.


OP 2014/241.AKK7

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Juridiskā departamenta Juridiskā atbalsta nodaļas juriskonsults/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē ilgāka par gadu

- pieredze tiesību aktu projektu, administratīvo aktu izstrādē un virzībā, zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem un kārtību, pieredze iestādes pārstāvībā tiesā

- augsta atbildība, precizitāte un iniciatīva

- zināšanas un pieredze publisko iepirkumu jomā

- labas saskarsmes un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt komandā un paaugstinātas darba intensitātes apstākļos

- labas iemaņas darbā ar datoru un citu biroja tehniku

Galvenie pienākumi:

- administratīvo aktu, iekšējo normatīvo aktu, procesuālo lēmumu un citu juridisko dokumentu projektu sagatavošana

- iestādes faktiskās rīcības un apstrīdēto lēmumu izskatīšana

- patstāvīga atzinumu juridiskā izvērtēšana un sagatavošana par nodaļā saņemtajiem citu institūciju normatīvajiem aktiem vai to projektiem, politikas plānošanas dokumentiem, informatīviem ziņojumiem

- konsultēšana juridiskos jautājumos

- publisko iepirkumu dokumentu sagatavošana

- iestādes pārstāvība valsts, pašvaldību institūcijās, kā arī iestādes interešu pārstāvība tiesību aizsardzības iestādēs

Mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt praktisku pieredzi

- profesionālu un atsaucīgu kolektīvu

- sociālās garantijas un motivējošas darba organizācijas iespējas

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Juriskonsults Juridiskā departamenta Administratīvo lietu nodaļā", CV, kurā lūdzam iekļaut divu personu ar kontaktinformāciju atsauksmju iegūšanai un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniegt Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, tālr. 67013210, fakss 67280882, vai nosūtīt uz elektroniskā pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)