Laidiens: 04.12.2014., Nr. 241
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/241.AKK1
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes
iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā,
organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību,
kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- FINANŠU RISKU VADĪBAS DEPARTAMENTA VECĀKAIS/-Ā EKSPERTS/-E DARBAM
KREDĪTANALĪZES JOMĀ (vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- veikt finanšu pārskatu un biznesa plānu izvērtēšanu uzņēmumiem un
institūcijām, kas pretendē uz valsts vai valsts galvotu aizdevumu saņemšanu
- veikt valsts aizdevumu un galvojumu saņēmēju uzraudzību
- izvērtēt un apkopot auditoru slēdzienus par uzņēmumu finansiālo stāvokli,
kā arī pēc nepieciešamības organizēt auditorpārbaudes uzņēmumos, kuri saņēmuši
valsts vai valsts galvotus aizņēmumus
- pilnveidot darbā izmantojamās kredītriska analīzes metodes un tehniskos
līdzekļus
- sagatavot priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām normatīvajos aktos,
lai nodrošinātu efektīvāku kredītriska analīzi
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai matemātikā
- vismaz gadu ilga pieredze darbā finanšu analīzes jomā
- vēlamas papildu zināšanas finanšu risku analīzes jomā
- teicamas datorprasmes
- teicamas angļu valodas zināšanas
- analītiska domāšana un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- iniciatīva un spēja iekļauties intensīvā darba vidē
- labas plānošanas un organizēšanas prasmes
- labas komunikācijas spējas un klientorientēta
pieeja darbam
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas ar norādi "FRVD_vec.eks._Vards_Uzvards"
uz e-pastu: personals@kase.gov.lv vai Personāla
departamentam, Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377. Papildu informācija
pa tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.
OP 2014/241.AKK2
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde izsludina konkursu uz vakanto Rīgas 4.nodaļas vadošā vecākā klientu
apkalpošanas speciālista/-es ierēdņa(-nes) amata vietu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlama -
juridiskā)
- pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem (norādīt - kāda)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- ļoti labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas
- prasmes darbā ar Microsoft Office
- izpratne par izsaukumu noformēšanas un apstiprināšanas kārtību Latvijas
Republikā
- izpratne par uzturēšanās atļaujām un ar to saistītiem jautājumiem
imigrācijas jomā
- vēlama pieredze klientu apkalpošanas jomā valsts pārvaldē - vismaz 1 gads
Galvenie amata pienākumi:
- lēmumprojektu sagatavošana nodaļas kompetences jautājumos (uzturēšanās
atļaujas, ielūgumi, izsaukumi, ziņu sniegšana no Iedzīvotāju reģistra)
- atbilžu projektu sagatavošana uz klientu iesniegumiem, sūdzībām
- administratīvo pārkāpumu protokolu izskatīšana
Iesniedzamie dokumenti: motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības
dokumentu kopijas. Dokumentus sūtīt pa pastu uz adresi: Pilsonības un
migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļa, Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga,
LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi: personas@pmlp.gov.lv
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos
pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa
tālruni 67219273.
OP 2014/241.AKK3
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina konkursu uz Metodoloģijas
departamenta Ekspertīzes procesa organizēšanas nodaļas eksperta/-es amatu (4
amata vietas)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta
studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā
- būvprakses vai arhitekta prakses un praktiskā darba pieredze
būvprojektu/būvju ekspertīzē
- laba reputācija
- prasme strādāt ar informācijas sistēmām
- prasme organizēt savu darbu
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
Galvenie amata pienākumi:
- būvprojektu/būvju ekspertīzes organizēšana
- izpratne par publisko iepirkumu organizēšanu
- darbs ar informācijas sistēmām
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 15 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā
157, Rīgā, LV-1013. Uzziņas pa tālruni 67013210, fakss 67280882, vai nosūtīt uz
elektroniskā pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv.
OP 2014/241.AKK4
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina konkursu uz Metodoloģijas
departamenta Ekspertīzes procesa organizēšanas nodaļas vadītāja/-s amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta
studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā
- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts un patstāvīgā prakse ne
mazāka par pieciem gadiem pēc sertifikāta saņemšanas un praktiskā pieredze
būvprojektu/būvju ekspertīzes veikšanā
- pēdējo piecu gadu laikā nav anulēts būvprakses vai arhitekta prakses
sertifikātu par profesionālās darbības pārkāpumiem, kas radīja vai varēja radīt
apdraudējumu cilvēku dzīvībai, veselībai vai videi
- laba reputācija;
- prasme strādāt ar informācijas sistēmām
- prasme organizēt savu darbu
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- labas analītiskās un komunikāciju prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- būvprojektu/būvju ekspertīzes organizēšana
- izpratne par publisko iepirkumu organizēšanu
- iesniegumu un sūdzību izskatīšana un savlaicīga atbilžu sagatavošana
- darbs ar informācijas sistēmām
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 15 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā
157, Rīgā, LV-1013. Uzziņas pa tālruni 67013210, fakss 67280882, vai nosūtīt uz
elektroniskā pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv.
OP 2014/241.AKK5
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina konkursu uz vakanto
ierēdņa(-nes) amatu - Juridiskā departamenta Administratīvo lietu nodaļas
juriskonsults/-e (četras amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē ilgāka par gadu
- pieredze tiesību aktu projektu, administratīvo aktu izstrādē un virzībā,
zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem un kārtību, pieredze
iestādes pārstāvībā tiesā
- augsta atbildība, precizitāte un iniciatīva
- labas saskarsmes un prezentācijas prasmes
- spēja strādāt komandā un paaugstinātas darba intensitātes apstākļos
- labas iemaņas darbā ar datoru un citu biroja tehniku
Galvenie pienākumi:
- administratīvo aktu, procesuālo lēmumu un citu juridisko dokumentu
projektu sagatavošana
- iestādes faktiskās rīcības un apstrīdēto lēmumu izskatīšana
- patstāvīga atzinumu juridiskā izvērtēšana un sagatavošana par nodaļā
saņemtajiem citu institūciju normatīvajiem aktiem vai to projektiem, politikas
plānošanas dokumentiem, informatīviem ziņojumiem
- konsultēšana juridiskos jautājumos
- iestādes pārstāvība valsts, pašvaldību institūcijās, kā arī iestādes
interešu pārstāvība tiesību aizsardzības iestādēs
Mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu un atsaucīgu kolektīvu
- sociālās garantijas un motivējošas darba organizācijas iespējas
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Juriskonsults
Juridiskā departamenta Administratīvo lietu nodaļā", CV, kurā lūdzam
iekļaut divu personu ar kontaktinformāciju atsauksmju iegūšanai un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniegt Būvniecības valsts
kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, tālr. 67013210, fakss
67280882, vai nosūtīt uz elektroniskā pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv.
OP 2014/241.AKK6
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina konkursu uz vakanto
ierēdņa(-nes) amatu - Juridiskā departamenta Juridiskā atbalsta nodaļas
vadītāja/-s (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- atbilstoši nodaļas darba specifikai pārzināt publisko iepirkumu
regulējošos normatīvos aktus, administratīvo procesu
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē vadošā amatā ilgāka par diviem
gadiem
- pieredze tiesību aktu projektu, administratīvo aktu izstrādē un virzībā,
zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem un kārtību, pieredze
iestādes pārstāvībā tiesā
- augsta atbildība, precizitāte un iniciatīva
- labas saskarsmes un prezentācijas prasmes
- valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (augstākā)
- spēja strādāt komandā un paaugstinātas darba intensitātes apstākļos
- labas iemaņas darbā ar datoru un citu biroja tehniku
Galvenie pienākumi:
- administratīvo aktu, iekšējo normatīvo aktu, procesuālo lēmumu un citu
juridisko dokumentu projektu sagatavošana
- iestādes faktiskās rīcības un apstrīdēto lēmumu izskatīšana
- patstāvīga atzinumu juridiskā izvērtēšana un sagatavošana par nodaļā
saņemtajiem citu institūciju normatīvajiem aktiem vai to projektiem, politikas
plānošanas dokumentiem, informatīviem ziņojumiem
- konsultēšana juridiskos jautājumos
- publisko iepirkumu dokumentu sagatavošana
- iestādes pārstāvība valsts, pašvaldību institūcijās, kā arī iestādes
interešu pārstāvība tiesību aizsardzības iestādēs
Mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu un atsaucīgu kolektīvu
- sociālās garantijas un motivējošas darba organizācijas iespējas
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Juriskonsults
Juridiskā departamenta Administratīvo lietu nodaļā", CV, kurā lūdzam
iekļaut divu personu ar kontaktinformāciju atsauksmju iegūšanai un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniegt
Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, tālr.
67013210, fakss 67280882, vai nosūtīt uz elektroniskā pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv.
OP 2014/241.AKK7
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina konkursu uz vakanto
ierēdņa(-nes) amatu - Juridiskā departamenta Juridiskā atbalsta nodaļas
juriskonsults/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē ilgāka par gadu
- pieredze tiesību aktu projektu, administratīvo aktu izstrādē un virzībā,
zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem un kārtību, pieredze
iestādes pārstāvībā tiesā
- augsta atbildība, precizitāte un iniciatīva
- zināšanas un pieredze publisko iepirkumu jomā
- labas saskarsmes un prezentācijas prasmes
- spēja strādāt komandā un paaugstinātas darba intensitātes apstākļos
- labas iemaņas darbā ar datoru un citu biroja tehniku
Galvenie pienākumi:
- administratīvo aktu, iekšējo normatīvo aktu, procesuālo lēmumu un citu
juridisko dokumentu projektu sagatavošana
- iestādes faktiskās rīcības un apstrīdēto lēmumu izskatīšana
- patstāvīga atzinumu juridiskā izvērtēšana un sagatavošana par nodaļā
saņemtajiem citu institūciju normatīvajiem aktiem vai to projektiem, politikas
plānošanas dokumentiem, informatīviem ziņojumiem
- konsultēšana juridiskos jautājumos
- publisko iepirkumu dokumentu sagatavošana
- iestādes pārstāvība valsts, pašvaldību institūcijās, kā arī iestādes
interešu pārstāvība tiesību aizsardzības iestādēs
Mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu un atsaucīgu kolektīvu
- sociālās garantijas un motivējošas darba organizācijas iespējas
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Juriskonsults
Juridiskā departamenta Administratīvo lietu nodaļā", CV, kurā lūdzam
iekļaut divu personu ar kontaktinformāciju atsauksmju iegūšanai un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniegt
Būvniecības valsts kontroles birojam K.Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, tālr.
67013210, fakss 67280882, vai nosūtīt uz elektroniskā pasta adresi: pasts@bvkb.gov.lv.