Laidiens: 04.02.2014., Nr. 24
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/24.AKK1
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts
pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - Finanšu un
darbības nodrošinājuma departamenta Komunikācijas nodaļas vecākais eksperts
Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Komunikācijas nodaļa ir
struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas komunikāciju un sadarbību ar
sabiedrību - nevalstiskajām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām, un
plašsaziņas līdzekļiem ministrijas kompetences jautājumos, kā arī veicina
iekšējo komunikāciju starp ministrijas darbiniekiem.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība komunikācijas vai
sociālo zinātņu jomā (var būt finanses, ekonomika vai vadības zinātnes)
- vismaz 3 gadu praktiskā darba pieredze Eiropas Savienības fondu jomā
- augsta atbildības sajūta un iniciatīva
- ļoti labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- izpratne par valsts pārvaldes darbības un komunikācijas specifiku
- labas angļu valodas (vēlamas krievu valodas zināšanas)
- labas iemaņas darbā ar datoru
Ja esi gatavs uzņemties šādus galvenos uzdevumus:
- koordinēt Eiropas Savienības fondu komunikācijas stratēģijas
2007.-2015.gadam īstenošanu
- nodrošināt Eiropas Savienības fondu komunikācijas vadības grupas vadību
- plānot un īstenot Eiropas Savienības fondu informācijas un publicitātes
pasākumus un projektus
- nodrošināt un koordinēt komunikāciju un sadarbību ar plašsaziņas
līdzekļiem par Eiropas Savienības fondu komunikācijas jautājumiem
- sniegt Latvijas sabiedrībai skaidrojumus par Eiropas Savienības fondu
publicitātes normatīvo aktu piemērošanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam līdz š.g. 14.februārim sūtīt
Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919,
fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu
informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.
OP 2014/24.AKK2
Valsts tiesu ekspertīžu birojs izsludina atklātu konkursu uz specializētā
valsts civildienesta ierēdņa amatu - tiesu eksperts Bioloģisko un ķīmisko
ekspertīžu departamentā
Informācija par prasībām atrodama www.vteb.gov.lv
sadaļā "Vakances".
OP 2014/24.AKK3
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles
pārvaldes Nodokļu kontroles darba plānošanas un analīzes daļas Riska analīzes
metodikas nodaļas galvenā /-ās nodokļu inspektora/-es
(1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu
Galvenie darba pienākumi:
- izstrādāt riska kritērijus atbilstoši nodokļu kontroles prioritātēm un
nodokļu kontroles pasākumu veidiem
- formalizēt riska faktorus un riska kritērijus nodokļu maksātāju analīzes
sistēmās
- pilnveidot un aktualizēt norādījumus par informācijas analīzi nodokļu
kontroles vajadzībām
- aktualizēt metodiskos ieteikumus Fizisko personu riska analīzes sistēmas
(turpmāk - RASA) izmantošanai
- veidot jaunus un pilnveidot esošos RASA pārskatus nodokļu maksātāju
analīzes vajadzībām
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vismaz divu gadu pieredze Business Objects pārskatu izstrādē
- vēlama pieredze darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu
- vēlama pieredze analītisku materiālu un prezentāciju izstrādāšanas jomā
- pieredze nodokļu administrācijas pārstāvēšanā starptautiskās organizācijās
Dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga (plānota
dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).
Ierēdņa amatam ir 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis un
10.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
OP 2014/24.AKK4
Datu valsts inspekcija izsludina atklātu konkursu uz Pirmās uzraudzības
daļas juriskonsulta/-es amatu
Pienākumi:
- izskatīt iesniegumus par iespējamiem personas datu aizsardzības pārkāpumiem
un citiem Datu valsts inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem
- sagatavot administratīvo aktu, administratīvo pārkāpumu protokolu, lēmumu
administratīvo pārkāpumu lietās un citu dokumentu projektus Datu valsts
inspekcijas kompetencē esošajos jautājumos
- sniegt konsultācijas un atzinumus par personas datu apstrādi un
aizsardzību un citiem Datu valsts inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem
Prasības:
- augstākā vai nepabeigta augstākā akadēmiskā vai
augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
- praktiskā darba pieredze jurisprudencē ne mazāk kā 1 (viens) gads
- labas angļu valodas zināšanas, vēlama otras svešvalodas zināšana labā
līmenī, kas nepieciešama tiešo pienākumu izpildei
- zināšanas un darba pieredze personas datu aizsardzības jomā, kā arī darba
pieredze administratīvajā procesā un administratīvo pārkāpumu lietvedībā tiks
uzskatītas par priekšrocību
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
- teicamas sadarbības un komunikāciju prasmes
Datu valsts inspekcijā piedāvā:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
- dinamisku darbu profesionālā kolektīvā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) līdz 2014.gada
17.februārim sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi info@dvi.gov.lv
(ar norādi: "Pirmās uzraudzības daļas konkurss") vai iesniegt Datu
valsts inspekcijā Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011. Tālrunis uzziņām
67223131.
Datu valsts inspekcija sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti
uz nākamo konkursa kārtu.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Datu valsts inspekcija informē, ka
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts
inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.
OP 2014/24.AKK5
Datu valsts inspekcija izsludina atklātu konkursu uz Drošības daļas
vadītāja/-as amatu
Pienākumi:
- organizēt un veikt inspekcijas iekšējās un ārējās drošības kontroles darbu
- sagatavot atzinumus un ziņojumus par personas datu apstrādes sistēmu drošības
atbilstību normatīvajiem aktiem un starptautiskajiem standartiem
- veikt iesniegto auditu rezultātu apkopošanu un analizēšanu, kā arī veikt
pārskatu par informācijas drošības jomā veiktajiem pasākumiem apkopošanu un
analizēšanu
- uzraudzīt apstiprināto audita ieteikumu ieviešanu
- organizēt inspekcijas informācijas sistēmu drošības līmeņa nodrošināšanas
pasākumus un attiecīgu inspekcijas darbinieku apmācību
- veikt uzticamu sertifikācijas pakalpojumu sniedzēju akreditāciju, kā arī
veikt ekspertu, kas veic sertifikācijas pakalpojumu sniegšanas informācijas
sistēmu, iekārtu un procedūru drošību pārbaudes, izvērtēšanu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- valsts atzīta otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā
izglītība
- zināšanas un darba pieredze ne mazāk kā 3 (trīs) gadi personas datu
aizsardzības un sertifikācijas pakalpojumu (saskaņā ar Elektronisko dokumentu
likumu) jomā
- zināšanas un darba pieredze ne mazāk kā 3 (trīs) gadi informāciju
tehnoloģiju un informācijas sistēmu drošības jomā, kā arī informācijas sistēmu
audita veikšanā, ko apliecina starptautiski atzīts IT procesu pārvaldības
sertifikāts (CISA, CISM vai cits)
- praktiskā darba pieredze jurisprudencē ne mazāk kā 3 (trīs) gadi
- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē
- pieredze audita veikšanā ne mazāk kā 3 (trīs) gadi
- teicamas angļu valodas zināšanas un otras svešvalodas pārzināšana labā
līmenī, kas nepieciešama tiešo pienākumu izpildei
- jāzina veicamajā darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu darbības principi,
lietošanas nosacījumi, darba racionāla organizācija, ar tiem saistītie
normatīvie akti
- teicamas sadarbības un komunikāciju prasmes
Datu valsts inspekcija piedāvā:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus
- dinamisku darbu profesionālā kolektīvā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt elektroniski uz
e-pasta adresi info@dvi.gov.lv (ar norādi
"Konkurss") vai iesniegt Datu valsts inspekcijā Blaumaņa ielā
11/13-15, Rīgā, LV-1011. Tālrunis uzziņām 67223131.
Datu valsts inspekcija sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti
uz nākamo konkursa kārtu.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Datu valsts inspekcija informē, ka
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts
inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.
OP 2014/24.AKK6
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu -
Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta Eiropas Savienības fondu vadības
sistēmas un plānošanas nodaļas vecākais/-ā referents/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- nozarei atbilstoša augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai vadības
zinātnē)
- pieredze darbā valsts pārvaldē
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības atbalsta jautājumiem sadarbībā ar
Eiropas Komisijas struktūrām tiks uzskatīta par priekšrocību
- izpratne par Eiropas Savienības finanšu instrumentu administrēšanu
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildība, analītiskās prasmes, labas argumentācijas spējas,
precizitāte un spēja uzņemties iniciatīvu
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinetā;
e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67028221.
OP 2014/24.AKK7
LATVIJAS PREZIDENTŪRAS EIROPAS SAVIENĪBAS PADOMĒ SEKRETARIĀTS IZSLUDINA
ATKLĀTU KONKURSU UZ INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU UN TEHNOLOĢISKO NODROŠINĀJUMU
DEPARTAMENTA PROJEKTA KOORDINATORA/-ES (DARBINIEKA/-CES) AMATU (UZ NOTEIKTU
LAIKU)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:
- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā
- praktiska darba pieredze (vismaz 3 gadi) informācijas tehnoloģiju jomā
- praktiska darba pieredze (vismaz 2 gadi) projektu vadībā
- pieredze informācijas sistēmu ieviešanā un darbības nodrošināšanā iestādē
vai uzņēmumā
- teicamas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas
- augsta atbildība, komunikācijas prasmes un iemaņas analītiskā darbā
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- pieredze darbā ar tīmekļa projektu plānošanu un ieviešanu
VEICAMIE PIENĀKUMI:
- projektu specifikāciju izstrāde
- informācijas sistēmu ieviešanas koordinēšana
- darbu plānošana, dokumentācijas administrēšana, kvalitātes vadība, termiņu
kontrole
- komunikācija, sadarbība ar piegādātājiem un citām iestādēm
- budžeta plānošana un kontrole
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- interesantu un dinamisku darbu saliedētā komandā
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt lielisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi sekretariats@ES2015.lv,
desmit darba dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". E-pastā lūdzam ietvert norādi "IT PROJEKTU KOORDINATORS
-1". E-pasts informācijai: sekretariats@ES2015.lv.
OP 2014/24.AKK8
LATVIJAS PREZIDENTŪRAS EIROPAS SAVIENĪBAS PADOMĒ SEKRETARIĀTS IZSLUDINA
ATKLĀTU KONKURSU UZ INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU UN TEHNOLOĢISKO NODROŠINĀJUMU
DEPARTAMENTA PROJEKTA KOORDINATORA/-ES (DARBINIEKA/-CES) AMATU (UZ NOTEIKTU
LAIKU)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:
- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā
- praktiska darba pieredze (vismaz 3 gadi) informācijas tehnoloģiju jomā
- praktiska darba pieredze (vismaz 2 gadi) projektu vadībā
- pieredze informācijas sistēmu ieviešanā un darbības nodrošināšanā iestādē
vai uzņēmumā
- latviešu valodas un angļu valodas zināšanas
- augsta atbildība, komunikācijas prasmes un iemaņas analītiskā darbā
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- pieredze darbā ar tīmekļa projektu plānošanu un ieviešanu
- pieredze datortīklu projektēšanā, attiecīgo datortīkla iekārtu
konfigurēšanā un administrēšanā
- pieredze IT infrastruktūras (serveraparatūra, datoraparatūra) konfigurēšanā un administrēšanā
VEICAMIE PIENĀKUMI:
- projektu specifikāciju izstrāde
- IT infrastruktūras projektu ieviešanas koordinēšana
- darbu plānošana, dokumentācijas administrēšana, kvalitātes vadība, termiņu
kontrole
- komunikācija, sadarbība ar piegādātājiem un citām iestādēm
- budžeta plānošana un kontrole
MĒS PIEDĀVĀJAM:
- interesantu un dinamisku darbu saliedētā komandā
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt lielisku pieredzi
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: sekretariats@ES2015.lv,
desmit darba dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". E-pastā lūdzam ietvert norādi "IT PROJEKTU
KOORDINATORS-2". E-pasts informācijai: sekretariats@ES2015.lv.