Laidiens: 04.02.2014., Nr. 24

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/24.AKK1

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Komunikācijas nodaļas vecākais eksperts

Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Komunikācijas nodaļa ir struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas komunikāciju un sadarbību ar sabiedrību - nevalstiskajām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām, un plašsaziņas līdzekļiem ministrijas kompetences jautājumos, kā arī veicina iekšējo komunikāciju starp ministrijas darbiniekiem.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība komunikācijas vai sociālo zinātņu jomā (var būt finanses, ekonomika vai vadības zinātnes)

- vismaz 3 gadu praktiskā darba pieredze Eiropas Savienības fondu jomā

- augsta atbildības sajūta un iniciatīva

- ļoti labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- izpratne par valsts pārvaldes darbības un komunikācijas specifiku

- labas angļu valodas (vēlamas krievu valodas zināšanas)

- labas iemaņas darbā ar datoru

Ja esi gatavs uzņemties šādus galvenos uzdevumus:

- koordinēt Eiropas Savienības fondu komunikācijas stratēģijas 2007.-2015.gadam īstenošanu

- nodrošināt Eiropas Savienības fondu komunikācijas vadības grupas vadību

- plānot un īstenot Eiropas Savienības fondu informācijas un publicitātes pasākumus un projektus

- nodrošināt un koordinēt komunikāciju un sadarbību ar plašsaziņas līdzekļiem par Eiropas Savienības fondu komunikācijas jautājumiem

- sniegt Latvijas sabiedrībai skaidrojumus par Eiropas Savienības fondu publicitātes normatīvo aktu piemērošanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam līdz š.g. 14.februārim sūtīt Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.


OP 2014/24.AKK2

Valsts tiesu ekspertīžu birojs izsludina atklātu konkursu uz specializētā valsts civildienesta ierēdņa amatu - tiesu eksperts Bioloģisko un ķīmisko ekspertīžu departamentā

Informācija par prasībām atrodama www.vteb.gov.lv sadaļā "Vakances".


OP 2014/24.AKK3

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Nodokļu kontroles darba plānošanas un analīzes daļas Riska analīzes metodikas nodaļas galvenā /-ās nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu

Galvenie darba pienākumi:

- izstrādāt riska kritērijus atbilstoši nodokļu kontroles prioritātēm un nodokļu kontroles pasākumu veidiem

- formalizēt riska faktorus un riska kritērijus nodokļu maksātāju analīzes sistēmās

- pilnveidot un aktualizēt norādījumus par informācijas analīzi nodokļu kontroles vajadzībām

- aktualizēt metodiskos ieteikumus Fizisko personu riska analīzes sistēmas (turpmāk - RASA) izmantošanai

- veidot jaunus un pilnveidot esošos RASA pārskatus nodokļu maksātāju analīzes vajadzībām

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vismaz divu gadu pieredze Business Objects pārskatu izstrādē

- vēlama pieredze darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu

- vēlama pieredze analītisku materiālu un prezentāciju izstrādāšanas jomā

- pieredze nodokļu administrācijas pārstāvēšanā starptautiskās organizācijās

Dienesta vieta: Smilšu iela 1, Rīga (plānota dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).

Ierēdņa amatam ir 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".


OP 2014/24.AKK4

Datu valsts inspekcija izsludina atklātu konkursu uz Pirmās uzraudzības daļas juriskonsulta/-es amatu

Pienākumi:

- izskatīt iesniegumus par iespējamiem personas datu aizsardzības pārkāpumiem un citiem Datu valsts inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem

- sagatavot administratīvo aktu, administratīvo pārkāpumu protokolu, lēmumu administratīvo pārkāpumu lietās un citu dokumentu projektus Datu valsts inspekcijas kompetencē esošajos jautājumos

- sniegt konsultācijas un atzinumus par personas datu apstrādi un aizsardzību un citiem Datu valsts inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem

Prasības:

- augstākā vai nepabeigta augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- praktiskā darba pieredze jurisprudencē ne mazāk kā 1 (viens) gads

- labas angļu valodas zināšanas, vēlama otras svešvalodas zināšana labā līmenī, kas nepieciešama tiešo pienākumu izpildei

- zināšanas un darba pieredze personas datu aizsardzības jomā, kā arī darba pieredze administratīvajā procesā un administratīvo pārkāpumu lietvedībā tiks uzskatītas par priekšrocību

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

- teicamas sadarbības un komunikāciju prasmes

Datu valsts inspekcijā piedāvā:

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

- dinamisku darbu profesionālā kolektīvā

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) līdz 2014.gada 17.februārim sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi info@dvi.gov.lv (ar norādi: "Pirmās uzraudzības daļas konkurss") vai iesniegt Datu valsts inspekcijā Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011. Tālrunis uzziņām 67223131.

Datu valsts inspekcija sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Datu valsts inspekcija informē, ka

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.


OP 2014/24.AKK5

Datu valsts inspekcija izsludina atklātu konkursu uz Drošības daļas vadītāja/-as amatu

Pienākumi:

- organizēt un veikt inspekcijas iekšējās un ārējās drošības kontroles darbu

- sagatavot atzinumus un ziņojumus par personas datu apstrādes sistēmu drošības atbilstību normatīvajiem aktiem un starptautiskajiem standartiem

- veikt iesniegto auditu rezultātu apkopošanu un analizēšanu, kā arī veikt pārskatu par informācijas drošības jomā veiktajiem pasākumiem apkopošanu un analizēšanu

- uzraudzīt apstiprināto audita ieteikumu ieviešanu

- organizēt inspekcijas informācijas sistēmu drošības līmeņa nodrošināšanas pasākumus un attiecīgu inspekcijas darbinieku apmācību

- veikt uzticamu sertifikācijas pakalpojumu sniedzēju akreditāciju, kā arī veikt ekspertu, kas veic sertifikācijas pakalpojumu sniegšanas informācijas sistēmu, iekārtu un procedūru drošību pārbaudes, izvērtēšanu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- valsts atzīta otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība

- zināšanas un darba pieredze ne mazāk kā 3 (trīs) gadi personas datu aizsardzības un sertifikācijas pakalpojumu (saskaņā ar Elektronisko dokumentu likumu) jomā

- zināšanas un darba pieredze ne mazāk kā 3 (trīs) gadi informāciju tehnoloģiju un informācijas sistēmu drošības jomā, kā arī informācijas sistēmu audita veikšanā, ko apliecina starptautiski atzīts IT procesu pārvaldības sertifikāts (CISA, CISM vai cits)

- praktiskā darba pieredze jurisprudencē ne mazāk kā 3 (trīs) gadi

- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē

- pieredze audita veikšanā ne mazāk kā 3 (trīs) gadi

- teicamas angļu valodas zināšanas un otras svešvalodas pārzināšana labā līmenī, kas nepieciešama tiešo pienākumu izpildei

- jāzina veicamajā darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu darbības principi, lietošanas nosacījumi, darba racionāla organizācija, ar tiem saistītie normatīvie akti

- teicamas sadarbības un komunikāciju prasmes

Datu valsts inspekcija piedāvā:

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus

- dinamisku darbu profesionālā kolektīvā

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi info@dvi.gov.lv (ar norādi "Konkurss") vai iesniegt Datu valsts inspekcijā Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011. Tālrunis uzziņām 67223131.

Datu valsts inspekcija sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Datu valsts inspekcija informē, ka

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.


OP 2014/24.AKK6

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas un plānošanas nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- nozarei atbilstoša augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai vadības zinātnē)

- pieredze darbā valsts pārvaldē

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības atbalsta jautājumiem sadarbībā ar Eiropas Komisijas struktūrām tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne par Eiropas Savienības finanšu instrumentu administrēšanu

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- augsta atbildība, analītiskās prasmes, labas argumentācijas spējas, precizitāte un spēja uzņemties iniciatīvu

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinetā; e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028221.


OP 2014/24.AKK7

LATVIJAS PREZIDENTŪRAS EIROPAS SAVIENĪBAS PADOMĒ SEKRETARIĀTS IZSLUDINA ATKLĀTU KONKURSU UZ INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU UN TEHNOLOĢISKO NODROŠINĀJUMU DEPARTAMENTA PROJEKTA KOORDINATORA/-ES (DARBINIEKA/-CES) AMATU (UZ NOTEIKTU LAIKU)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:

- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- praktiska darba pieredze (vismaz 3 gadi) informācijas tehnoloģiju jomā

- praktiska darba pieredze (vismaz 2 gadi) projektu vadībā

- pieredze informācijas sistēmu ieviešanā un darbības nodrošināšanā iestādē vai uzņēmumā

- teicamas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas

- augsta atbildība, komunikācijas prasmes un iemaņas analītiskā darbā

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- pieredze darbā ar tīmekļa projektu plānošanu un ieviešanu

VEICAMIE PIENĀKUMI:

- projektu specifikāciju izstrāde

- informācijas sistēmu ieviešanas koordinēšana

- darbu plānošana, dokumentācijas administrēšana, kvalitātes vadība, termiņu kontrole

- komunikācija, sadarbība ar piegādātājiem un citām iestādēm

- budžeta plānošana un kontrole

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- interesantu un dinamisku darbu saliedētā komandā

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt lielisku pieredzi

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi sekretariats@ES2015.lv, desmit darba dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pastā lūdzam ietvert norādi "IT PROJEKTU KOORDINATORS -1". E-pasts informācijai: sekretariats@ES2015.lv.


OP 2014/24.AKK8

LATVIJAS PREZIDENTŪRAS EIROPAS SAVIENĪBAS PADOMĒ SEKRETARIĀTS IZSLUDINA ATKLĀTU KONKURSU UZ INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU UN TEHNOLOĢISKO NODROŠINĀJUMU DEPARTAMENTA PROJEKTA KOORDINATORA/-ES (DARBINIEKA/-CES) AMATU (UZ NOTEIKTU LAIKU)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:

- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- praktiska darba pieredze (vismaz 3 gadi) informācijas tehnoloģiju jomā

- praktiska darba pieredze (vismaz 2 gadi) projektu vadībā

- pieredze informācijas sistēmu ieviešanā un darbības nodrošināšanā iestādē vai uzņēmumā

- latviešu valodas un angļu valodas zināšanas

- augsta atbildība, komunikācijas prasmes un iemaņas analītiskā darbā

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- pieredze darbā ar tīmekļa projektu plānošanu un ieviešanu

- pieredze datortīklu projektēšanā, attiecīgo datortīkla iekārtu konfigurēšanā un administrēšanā

- pieredze IT infrastruktūras (serveraparatūra, datoraparatūra) konfigurēšanā un administrēšanā

VEICAMIE PIENĀKUMI:

- projektu specifikāciju izstrāde

- IT infrastruktūras projektu ieviešanas koordinēšana

- darbu plānošana, dokumentācijas administrēšana, kvalitātes vadība, termiņu kontrole

- komunikācija, sadarbība ar piegādātājiem un citām iestādēm

- budžeta plānošana un kontrole

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- interesantu un dinamisku darbu saliedētā komandā

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt lielisku pieredzi

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi: sekretariats@ES2015.lv, desmit darba dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pastā lūdzam ietvert norādi "IT PROJEKTU KOORDINATORS-2". E-pasts informācijai: sekretariats@ES2015.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)