Laidiens: 12.11.2014., Nr. 225
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/225.AKK1
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:
Referents (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu uzraudzības
departamentā
Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība,
kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto
aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai profesionālā augstākā vai nepabeigta
augstākā izglītība vadības zinātņu, komunikāciju, publiskās pārvaldes,
starptautisko attiecību jomā (priekšrocība pretendentiem ar augstāko izglītību
attiecīgajā jomā)
- labas angļu valodas zināšanas mutiski un rakstiski
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības
pamatprincipiem
- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām un to darbības
pamatprincipiem
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī, arī ar datu bāzēm
- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē
- pārzināt un lietot darba racionālās organizācijas principus
pievienojies Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta kolektīvam
un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:
- administrēt Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta darbu,
nodrošināt departamenta lietvedības kārtošanu saskaņā ar Ministru kabineta un
Finanšu ministrijas normatīvajos aktos noteikto
- nodrošināt departamenta sanāksmju organizēšanu un protokolēšanu
- piedalīties departamenta normatīvo dokumentu izskatīšanā un sekot līdz
ministrijas iekšējo noteikumu grozījumiem un par izmaiņām, kas attiecināmas uz
departamenta darbu
- līdzdarboties Uzraudzības komitejas, Apakškomitejas, Koalīcijas darba
grupas par ES fondu jautājumiem un citu sanāksmju organizēšanā.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919,
fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu
informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2014/225.AKK2
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris
projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.
Esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas
veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un
Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto
līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā
5,5 miljardu euro apmērā.
Darbības paplašināšanās ietvaros aicinām pievienoties mūsu komandai
vecāko ekspertu/-i Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu
uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļā!
Tavi darba pienākumi būs:
- pārzināt un analizēt Eiropas Savienības fondu specifisko atbalsta mērķu
ieviešanas nosacījumus, Eiropas Savienības fondu normatīvo bāzi un plānošanas
dokumentus, sniegt priekšlikumus Eiropas Savienības fondu specifisko atbalsta
mērķu ieviešanas nosacījumu pilnveidošanai, kā arī aģentūras iekšējās kontroles
sistēmas pilnveidošanai un pielāgošanai atbilstoši Eiropas Savienības fondu
specifisko atbalsta mērķu nosacījumiem
- izvērtēt atbildīgo iestāžu izstrādātos Eiropas Savienības fondu specifisko
atbalsta mērķu ieviešanu regulējošo normatīvo aktu, projektu iesniegumu
vērtēšanas kritēriju, to piemērošanas metodiku projektus un sagatavot aģentūras
atzinumus par minētajiem dokumentiem
- izstrādāt projektu iesniegumu veidlapas aizpildīšanas metodiku, pielāgot
projektu iesniegumu standartveidlapu un projektu standartlīgumu Eiropas
Savienības fondu specifiskā atbalsta mērķa nosacījumiem.
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības vai tiesību zinātnē)
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu vadību
- laba izpratne un pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- iniciatīva, augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- spēja un vēlme nepārtraukti, kā arī patstāvīgi mācīties
Mēs piedāvājam:
- iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes
iestādei un profesionālai un motivētai komandai
- iegūt neatsveramu darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties
- dinamisku darba vidi
- stabilu atalgojumu
- sociālās garantijas;
- darbavietu Rīgas centrā
Ja tev ir saistošs mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mūsu komandas, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152. kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta
adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.
OP 2014/225.AKK3
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris
projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.
Esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas
veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas
fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu
administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5
miljardu euro apmērā.
Darbības paplašināšanās ietvaros aicinām pievienoties mūsu komandai
vecāko ekspertu/-i Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu
vadības un metodikas nodaļā!
Tavi darba pienākumi būs:
- pārzināt un analizēt Eiropas Savienības fondu normatīvo bāzi un plānošanas
dokumentus, sniegt priekšlikumus Eiropas Savienības fondu normatīvo aktu
pilnveidošanai, nodrošināt aģentūras iekšējās kontroles sistēmas izveidošanu un
aktualizēšanu saskaņā ar normatīvajiem aktiem
- nodrošināt finanšu instrumentu un fondu vadības kontroles sistēmas
izveidošanu un projektu ieviešanas uzraudzību
- savas kompetences ietvaros nodrošināt aģentūras pārstāvību Eiropas
Savienības fondu plānošanas un ieviešanas dokumentu izstrādes procesā un
saskaņošanā
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības vai tiesību zinātnē)
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu vadību
- laba izpratne un pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- iniciatīva, augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- spēja un vēlme nepārtraukti, kā arī patstāvīgi
mācīties
Mēs piedāvājam:
- iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes
iestādei un profesionālai un motivētai komandai
- iegūt neatsveramu darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties
- dinamisku darba vidi
- stabilu atalgojumu
- sociālās garantijas
- darbavietu Rīgas centrā
Ja tev ir saistošs mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mūsu komandas, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152. kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta
adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.
OP 2014/225.AKK4
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris
projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.
Esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic
sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas
fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu
administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5
miljardu euro apmērā.
Aicinām pievienoties mūsu komandai vecāko referentu/-i (vakance uz
ierēdņa prombūtnes laiku) Programmu vadības un uzraudzības departamenta
Programmu vadības un metodikas nodaļā!
Tavi darba pienākumi būs:
- pārzināt un analizēt Eiropas Savienības fondu normatīvo bāzi un plānošanas
dokumentus, sniegt priekšlikumus Eiropas Savienības fondu normatīvo aktu
pilnveidošanai
- nodrošināt aģentūras iekšējās kontroles sistēmas izveidošanu un
aktualizēšanu saskaņā ar normatīvajiem aktiem
- savas kompetences ietvaros nodrošināt aģentūras pārstāvību Eiropas
Savienības fondu plānošanas un ieviešanas dokumentu izstrādes procesā un
saskaņošanā
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības vai tiesību zinātnē)
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu vadību
- laba izpratne un pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- iniciatīva, augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- spēja un vēlme nepārtraukti un patstāvīgi mācīties
Mēs piedāvājam:
- iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes
iestādei un profesionālai un motivētai komandai
- iegūt neatsveramu darba pieredzi
- iespēju profesionāli attīstīties
- dinamisku darba vidi
- stabilu atalgojumu
- sociālās garantijas
- darbavietu Rīgas centrā
Ja tev ir saistošs mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mūsu komandas, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152. kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta
adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.
OP 2014/225.AKK5
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris
projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.
Esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas
veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas
fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu
administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5
miljardu euro apmērā.
Aicinām pievienoties mūsu komandai vecāko referentu/-i (vakance uz
ierēdņa prombūtnes laiku) Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības un
veselības aprūpes projektu departamenta Veselības aprūpes attīstības projektu
nodaļā!
Tavi darba pienākumi būs:
- nodrošināt Eiropas Savienības Sociālā fonda projektu īstenošanas
uzraudzību un kontroli, t.sk. izvērtēt projektu iepirkumu dokumentāciju
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības vai tiesību zinātnē)
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības Sociālā fonda vadību
- laba izpratne un pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē
- angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- iniciatīva, augsta atbildības sajūta, labas argumentācijas spējas
- spēja un vēlme nepārtraukti, kā arī patstāvīgi
mācīties
Mēs piedāvājam:
- iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes
iestādei un profesionālai un motivētai komandai
- iegūt neatsveramu darba pieredzi
- iespēju profesionāli attīstīties
- dinamisku darba vidi
- stabilu atalgojumu
- sociālās garantijas
- darbavietu Rīgas centrā
Ja tev ir saistošs mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mūsu komandas, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu ielā 1, 152. kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta
adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.
OP 2014/225.AKK6
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā ekonomiskā
izglītība, pieredze tirdzniecības vai pakalpojumu jomā un tu vēlies
veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību
aizsardzības centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir atbildīgs par lielāko
daļu nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un
prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. Lai
īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina
konkursu uz
Patēriņa preču uzraudzības daļas vecākā/-ās
inspektora/-es (ierēdņa) amatu (viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku)
centrālajā iestādē Rīgā
Prasības kandidātiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (priekšroka
-inženiertehniskajā jomā)
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām
obligātajām prasībām
- labas krievu un ļoti labas angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļautu
izmantot dokumentus PTAC darbības jomā
- praktiskā darba pieredze tirdzniecības un pakalpojumu vai uzraudzības un
kontroles jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)
- autovadītāja tiesības
Vecākā inspektora amata pamatpienākumi:
- pārbaužu veikšana tirdzniecības un pakalpojumu sniegšanas vietās
- pārbaužu rezultātu apkopošana
- lēmumu projektu sagatavošana
- konsultāciju sniegšana
PTAC piedāvā:
- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un
starptautiskos uzraudzības projektos
- mēnešalgu 9. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās
sociālās garantijas
Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto vakanci, vispusīgu CV, augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas sūtīt uz e-pastu ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt
personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55,
LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa
tālruni 67388633.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/225.AKR1
Veselības ministrija informē, ka 2014.gada 5.novembrī konkursa kārtībā
Administratīvā departamenta Personāla nodaļas vecākās referentes valsts
civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku iecelta LINDA BERGA.
OP 2014/225.AKR2
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs paziņo, ka konkurss
Patēriņu preču uzraudzības daļas vadītāja ierēdņa amatu ir beidzies bez
rezultāta.
OP 2014/225.AKR3
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs paziņo, ka konkursa kārtībā
10.11.2014. Patērētāju konsultāciju un sūdzību departamenta juriskonsultes
ierēdnes amatā uz ierēdņa prombūtnes laiku ir iecelta KATRĪNA FELDMANE.