Laidiens: 06.11.2014., Nr. 221
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/221.AKK1
Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās
valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu
procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu
izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties
Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz
Metodoloģijas departamenta vecākā referenta jurista amata vietu (ierēdņa amata
vieta uz noteiktu laiku), amats klasificēts 36. saimē, II līmenī, 9. mēnešalgu
grupā, un vecākā referenta amata vietu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu
laiku), amats klasificēts 35. saimē, II līmenī, 9. mēnešalgu grupā
Metodoloģijas departamenta darbība saistīta ar metodisko palīdzību,
konsultācijām un mācību organizēšanu pasūtītājiem, sabiedrisko pakalpojumu
sniedzējiem un piegādātājiem, kā arī priekšlikumu izstrādāšanu politikas
dokumentu un normatīvo aktu projektu izstrādei publisko iepirkumu jomā.
Metodoloģijas departamenta vecākā/-ās
referenta/-es jurista/-es galvenie amata pienākumi būs:
- sniegt atzinumus par normatīvajiem aktiem un politikas plānošanas
dokumentiem publisko iepirkumu jomā
- sagatavot skaidrojumus par publisko iepirkumu regulējuma piemērošanu
- sagatavot informāciju un dokumentus Eiropas Savienības institūcijām, kā
arī pēc citu valstu institūciju pieprasījumiem
- apkopot un analizēt Eiropas Savienības Tiesas praksi
- konsultēt pasūtītājus, sabiedrisko pakalpojumu sniedzējus un piegādātājus
- sagatavot atbildes uz vēstulēm
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus
Pirms iesniedz pieteikumu uz Metodoloģijas departamenta vecākā referenta
jurista amatu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē (Word, Excel, PowerPoint)
- precizitāte, spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- prasme izprast un piemērot normatīvos aktus
- labas komunikācijas prasmes, spēja plānot un organizēt, konceptuāla
domāšana
- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas līmenī, kas
ļauj strādāt ar dokumentiem (spēja lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā
Darba pieredze valsts pārvaldē un darba pieredze publisko iepirkumu jomā
tiks uzskatīta par priekšrocību.
Metodoloģijas departamenta vecākā/-ās
referenta/-es galvenie amata pienākumi būs:
- sniegt metodisko palīdzību un konsultēt pasūtītājus, sabiedrisko
pakalpojumu sniedzējus un piegādātājus publisko iepirkumu jomā
- sagatavot skaidrojumus par publisko iepirkumu regulējuma piemērošanu
- izvērtēt un sniegt rakstisku atzinumu par pasūtītāju sagatavoto sarunu
procedūru pamatojumu
- sagatavot informāciju un dokumentus Eiropas Savienības institūcijām, kā
arī pēc citu valstu institūciju pieprasījumiem
- sagatavot atbildes uz vēstulēm
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus
Pirms iesniedz pieteikumu uz Metodoloģijas departamenta vecākā referenta
amatu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams tiesību zinātnē
- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē (Word, Excel, PowerPoint)
- precizitāte, spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- labas komunikācijas prasmes, spēja plānot un organizēt, analītiska
domāšana
- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas līmenī, kas
ļauj strādāt ar dokumentiem (prasme lasīt, saprast) šajā svešvalodā
Darba pieredze publisko iepirkumu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību.
Mēs piedāvājam:
- stabilu darbavietu ar iespēju pilnveidot savas zināšanas un pieredzi
publisko iepirkumu jomā
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2014. gada
20. novembrim, adrese: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pastu vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis
uzziņām 67326702, 20225563.
OP 2014/221.AKK2
Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās
valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu
procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu
izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties
Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz
Kontroles departamenta vecākā/-ās referenta/-es amata
vietu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku), amats klasificēts 26.1. saimē,
III līmenī, 9. mēnešalgu grupā
Kontroles departamenta darbība saistīta ar iepirkuma procedūru likumības
pārbaudi.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- izskatīt Eiropas Savienības fondu projektu iepirkumu dokumentāciju
- sagatavot atzinumus par iepirkumu procedūru likumību
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnē
- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē (Word, Excel)
- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- teicama latviešu valodas prasme un vēlamas angļu valodas zināšanas līmenī,
kas ļauj strādāt ar dokumentiem (spēja lasīt, saprast un rakstīt) šajā
svešvalodā
- labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā un analītiska domāšana
Darba pieredze valsts pārvaldē un darba pieredze saistībā ar publiskajiem
iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- stabilu darbavietu ar iespēju pilnveidot savas zināšanas un pieredzi
publisko iepirkumu jomā
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2014. gada
20. novembrim, adrese: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pastu vakances@iub.gov.lv
vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702, 20225563.
OP 2014/221.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas nodokļu maksātāju lietu daļas
Pirmās lietu uzglabāšanas nodaļas vadītāja/-as
darbinieka/-ces amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
- pieredze nodokļu administrēšanas jomā vēlama ne mazāk kā divi gadi
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos.
Ja esi gatavs:
- plānot, organizēt un koordinēt Pirmās lietu uzglabāšanas nodaļas (turpmāk
Nodaļa) darbu, nodrošinot Nodaļas reglamentā noteikto uzdevumu izpildi, kā arī
dot uzdevumus un norādījumus Nodaļas darbiniekiem
- noteikt Nodaļas darbinieku pienākumu un uzdevumu sadali un kontrolēt to
izpildi, nodrošināt iekšējās kontroles pasākumus Nodaļā
- izdot Nodaļas reglamentu, nodrošināt darbinieku darba pienākumu aprakstu
izstrādi un aktualizēšanu
- nodrošināt mantiskā stāvokļa deklarāciju uzglabāšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- augstāko izglītību sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā,
grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu
administrēšanā
- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam noteikta: 18.3. saime "Dokumentu pārvaldība",
IVA līmenis un 10.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP PLUN
V amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani
mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par
konkursu".
OP 2014/221.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Nodokļu pārvaldes Centrālās informācijas apmaiņas daļas galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
- labas angļu valodas zināšanas
Ja esi gatavs:
- veikt informācijas apmaiņu pēc pieprasījuma, spontāni, par administratīvā
paziņojuma pieprasījumiem un automātisku elektronisku informācijas apmaiņu
pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk - PVN) jomā
- veikt apmaināmās informācijas tulkošanu no/uz angļu vai latviešu valodu
- koordinēt atbilžu sniegšanu/saņemšanu no ES dalībvalstīm saistībā ar PVN,
akcīzes un tiešo nodokļu piemērošanu
- pārbaudīt un sniegt informāciju par pievienotās vērtības nodokļa
reģistrācijas numuru un akcīzes identifikācijas numuru derīgumu, kā arī citu,
ar nodokļu maksātāja reģistrāciju saistītu, informāciju, pēc nodokļu maksātāju
vai nodokļu administrāciju pieprasījuma
- sekot līdzi Eiropas Komisijas darba grupās pieņemtajiem lēmumiem attiecībā
uz Daļas kompetencē esošo VID informācijas sistēmu funkcionalitāti un sniegt
priekšlikumus sistēmu funkcionalitātes un darbības uzlabošanai, t.sk. izskatīt
VID informācijas sistēmu dokumentāciju.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi sadarbībā ar ārvalstu institūcijām
- augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, vai
humanitārajās zinātnēs (vēsture, filozofija, valodu un kultūras studijas u.c.)
- pieredzi informācijas sistēmu prasību analīzē un testēšanā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", II
līmenis, 9. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt
10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā,
LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP CIAD GNI amatu
(jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa
tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu uz
vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/221.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Iekšējā audita daļas galvenā/-ās
speciālista/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Iekšējā audita daļas kompetencē ir atbalsta funkcija Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) vadībai, lai sniegtu pārliecību par VID izveidotās iekšējās
kontroles sistēmas atbilstību un efektivitāti.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās
- zināšanas par informācijas sistēmu riskiem un to sasaisti ar iestādes
darbības riskiem
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādu veidu sarežģītu
informāciju, pārzināt dažādas darbības jomas, analītiski izvērtēt loģisko
atzinumu ķēdes, koordinēt veicamos darbus paaugstinātas intensitātes un
ierobežota laika apstākļos
Ja esi gatavs:
- veikt VID pamatdarbības un atbalsta sistēmu iekšējos auditus, kas saistīti
ar informācijas tehnoloģijām, saskaņā ar Iekšējās audita daļas gada plānu,
analizēt un novērtēt:
1) iekšējās kontroles darbības atbilstību VID mērķiem
2) VID finanšu uzskaites un citas informācijas ticamību un pietiekamību
3) VID struktūrvienību darbības atbilstību tiesību aktiem, noteiktajām
funkcijām un apstiprinātajiem rīcības plāniem
4) VID darbības resursu izmaksu, ekonomisko un funkcionālo efektivitāti,
resursu sargāšanu no zaudējumiem
- pamatojoties uz iekšējo auditu materiāliem, analizēt iekšējās kontroles
efektivitāti VID pamatdarbības un atbalsta sistēmās
- par katru veikto auditu sagatavot rakstveida ziņojuma projektu, kuru
nosūta auditētās struktūrvienības vadītājam komentēšanai
- ievērojot iekšējā audita veikšanas kārtību, sagatavot audita dokumentus un
kārtot audita lietas
- nepieciešamības gadījumā, ja ir B kategorijas vadītāja apliecība, izmantot
dienesta transportlīdzekli dienesta vajadzībām bez transportlīdzekļa vadītāja
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- akadēmisko vai profesionālo augstāko izglītību (maģistra grāds) sociālajās
zinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās
- vismaz 5 gadu pieredzi informācijas tehnoloģiju jomā vai līdzīgā nozarē
- sertificēta informāciju sistēmu auditora (CISA) sertifikātu
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 15. saime "Iekšējais audits", III līmenis
un 10.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
IAD GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu,
zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par
konkursu".
OP 2014/221.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas nodokļu maksātāju lietu daļas
Otrās lietu uzglabāšanas nodaļas vecākā/-ās
speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās
daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- iekārtot un komplektēt nodokļu maksātāju lietas un nodrošināt to uzskaiti,
apriti starp VID struktūrvienībām
- uzglabāt mantiskā stāvokļa deklarācijas
- pārsūtīt citiem klientu apkalpošanas centriem to nodokļu maksātāju lietas,
kuri mainījuši juridisko adresi vai deklarēto dzīvesvietas adresi
- nodot nodokļu maksātāju lietas aktīvajā arhīvā vai arhīvā
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajā termiņā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālo augstākā izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
(bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) -
sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās,
tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā
- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam noteikta: 18.3. saime "Dokumentu pārvaldība", II
līmenis un 7.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
NP OLUN VS amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par
konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz
e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2014/221.AKK7
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - vecākais eksperts
(uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departamenta
Ieviešanas sistēmas nodaļā
Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departaments ir
struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Sociālā fonda, Eiropas Reģionālā
attīstības fonda un Kohēzijas fonda vadības un kontroles sistēmas izveidi,
uzturēšanu un pilnveidi
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu
vai finanšu jomā
- teicamas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru
- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem
- pieredze ES fondu administrēšanā vai iekšējās kontroles sistēmas izstrādē
un uzturēšanā
- ES fondu projektu neatbilstību sistēmas administrēšanas prasmes
- prasme izstrādāt tiesību aktus un metodoloģiskos materiālus
- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas
procesu
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Eiropas Savienības fondu vadības sistēmas departamenta
kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:
- piedalīties ES fondu vadības un kontroles sistēmas izveidē un uzturēšanā,
kā arī sniegt priekšlikumus par uzlabojumiem
- nodrošināt 2014.-2020. gada plānošanas perioda pārbaužu projektu
īstenošanas vietās, neatbilstību administrēšanas un finanšu korekciju
piemērošanas metodoloģijas izstrādi
- koordinēt un risināt jautājumus, kas saistīti ar ES fondu projektu
neatbilstību sistēmu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē:
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2014/221.AKK8
TIESU ADMINISTRĀCIJA izsludina atklātu
konkursu uz tiesnešu amata vietām Administratīvajā rajona tiesā (Rīgas tiesu
namā) (2 vakances)
Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51. panta pirmās daļas
prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52. panta pirmās daļas 1.,
2., 3., 4., 5. punkta prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55. panta prasībām
Tiesneša amata kandidātiem/-ēm jāiesniedz šādi
pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums
- dzīves un darba apraksts Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodama Tiesu administrācijas mājaslapā
www.ta.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi")
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošu dokumentu kopijas
Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Tiesu administrācijā personīgi vai jānosūta
pa pastu, adrese: Ūnijas ielā 8, k-9, Rīgā, LV-1084, ar norādi "Tiesu
administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības
nodaļai" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Tālrunis
uzziņām 67063853, 67063854.
Iesniegtos pieteikuma dokumentus un tiesneša amata kandidātus/-es vērtē
saskaņā ar Ministru kabineta 2009. gada 3. marta noteikumiem Nr. 204
"Tiesneša amata kandidātu atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmenu
kārtošanas kārtība".
OP 2014/221.AKK9
Nacionālais veselības dienests izsludina konkursu uz E-veselības un
starptautiskās sadarbības departamenta Starptautiskās sadarbības nodaļas
vecākā/-ās ekonomista/-es ierēdņa/-nes amatu (1
vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- atbilstoši Eiropas Savienības (turpmāk ES) tiesību aktiem sociālās
nodrošināšanas sistēmu koordinēšanai īstenot starpvalstu norēķinu procesu par
pārrobežu veselības aprūpi
- izvērtēt un sniegt nodaļas vadītājam pamatotu viedokli par ES institūciju
sociālās nodrošināšanas sistēmas koordinēšanai izstrādātajiem lēmumu
projektiem/priekšlikumiem/iniciatīvām starpvalstu norēķinu jomā, kā arī ES
dalībvalstu ziņojumiem (notām) starpvalstu norēķinu jomā
- sagatavot ziņojumu (notu) projektus par starpvalstu norēķinu jautājumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (ekonomikas vai vadības zinības)
- zināšanas par valsts pārvaldi, administratīvo procesu un veselības aprūpi
reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem
- darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- darba pieredze veselības nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības tiesību aktu piemērošanu tiks
uzskatīta par priekšrocību
- prasme strādāt ar datoru (programmas Word, Excel u.c.) un citiem biroja
tehniskajiem līdzekļiem
- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas (svešvalodu
zināšanām jābūt B1/B2 līmenī atbilstoši Eiropas kopējām pamatnostādnēm valodu
apguvē)
- augsta atbildība, labas komunikācijas un sadarbības spējas
Piedāvājam:
- dinamisku darbu profesionālā komandā
- labus darba apstākļus
- mēnešalgu no 646 EUR (bruto)
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais ekonomists Starptautiskās
sadarbības nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz
e-pastu olita.auzina@vmnvd.gov.lv vai pa
pastu, adrese: Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2014. gada 15. novembrim.
Informācija pa tālruni 67043742.
OP 2014/221.AKK10
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Uzņēmumu statistikas departamenta Rūpniecības un
būvniecības statistikas daļas referents/-e
Pamatpienākumi:
- sagatavot ikgadējo aktuālo rūpniecības produkcijas klasifikācijas (PRODCOM)
nacionālās versijas sarakstu un atbilstošos dokumentus apstiprināšanai Valsts
sekretāru sanāksmei un Ministru kabinetam
- veikt pirmatnējo un kopsavilkuma datu analīzi un salīdzināšanu šo datu
dinamikā par rūpniecības produkcijas veidu ražošanu un realizāciju
- sagatavot un pārbaudīt Rūpniecības un būvniecības statistikas datus
publikācijām un informācijas pieprasījumiem
- sagatavot metodoloģijas aprakstus, ieviešot izmaiņas, kas nodrošina
atbilstību īstermiņa datu laikrindu pārrēķinam uz vienotu bāzi
- pārbaudīt Rūpniecības un būvniecības statistikas sagatavotos datus
publikācijām un informācijas pieprasījumiem
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- darba pieredze ar statistiku saistītā jomā un datu analīzē ilgāka par gadu
- pieredze darbā ar datu bāzēm un lielu informācijas apjomu
- datorprasmes (MS Office aplikācijas: Word, Excel, PowerPoint)
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- pieredze dokumentu virzīšanā apstiprināšanai Ministru kabinetā
Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām var saņemt Latvijas Republikas CSP
Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba
piedāvājumi".
Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu
(LV-1301), uz e-pastu personals@csb.gov.lv,
faksu 67830137 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
OP 2014/221.AKK11
Latvijas Republikas Valsts kontrole ir neatkarīga un moderna valsts
institūcija, kas uzrauga nodokļu maksātāju naudas izmantošanas tiesiskumu un
ekonomisko efektivitāti. Darbs Valsts kontrolē - tā ir iespēja piedalīties
valsts pārvaldes procesā un uzlabot to, gūstot daudzveidīgu, ar dažādu nozaru
darbību saistītu pieredzi. Valsts kontrole ir institūcija, kuru novērtē
sabiedrība un kura novērtē savus darbiniekus.
Latvijas Republikas Valsts kontrole izsludina konkursu uz VECĀKĀ/-ĀS
VALSTS REVIDENTA/-ES amatu
Iestāde/struktūrvienība: Latvijas Republikas Valsts kontrole, Revīzijas
departaments
Darbavieta: Rīgā
Darba laiks: uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā vai finanšu vadībā
- vismaz 3 gadu darba pieredze finanšu vai revīziju jomā
- pieredze analītisku ziņojumu un pārskatu sagatavošanā
- pieredze darba grupu un projektu vadīšanā
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas, precīzi izsakot un pamatojot
savu viedokli
- ļoti labas datorprogrammu lietošanas prasmes
- par priekšrocību uzskatīsim darba pieredzi valsts (pašvaldību)
institūcijā, zināšanas starptautiskajos revīzijas standartos un to piemērošanā,
kā arī darbības risku novērtēšanā un noteikšanā
Galvenais amata pienākums ir veikt un vadīt revīzijas atbilstoši Valsts
kontrolē noteiktajai metodoloģijai un starptautiskajiem revīzijas standartiem:
- vadīt revīzijas gaitas plānošanu
- vadīt revīzijas grupas darbu
- apkopot, analizēt un izvērtēt revīzijai nepieciešamo informāciju
- noteikt revīzijas riskus un veikt to analīzi
- sagatavot revīzijas ziņojumu projektus, to daļas
Saviem darbiniekiem piedāvājam:
- profesionālu darbinieku kolektīvu uz rezultātu orientētā organizācijā
- profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot revidenta
prasmes ar skaidri definētām atalgojuma izaugsmes iespējām
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus
CV un pieteikuma vēstuli līdz 2014. gada
20. novembrim lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@lrvk.gov.lv vai
aizpildīt pieteikuma anketu Valsts kontroles mājaslapā http://www.lrvk.gov.lv/aktuala-informacija/darba-piedavajumi/. Tālrunis
informācijai: 67017674.