Laidiens: 23.10.2014., Nr. 210

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/210.AKK1

Kultūras ministrija pagarina 2014.gada 10.oktobrī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātā atklātā konkursa uz Autortiesību nodaļas vecākā juriskonsulta ierēdņa amata vietu (uz noteiktu laiku) pieteikšanās termiņu līdz 2014.gada 29.oktobrim.


OP 2014/210.AKK2

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Nodrošinājuma nodaļas vadītāja/-s (darbinieka) amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- plānot un organizēt Nodaļas darbu atbilstoši Ministrijas reglamentā un Nodaļas reglamentā noteiktajiem uzdevumiem, kā arī kontrolēt uzdevumu izpildi

- nodrošināt Ministrijas pamatlīdzekļu, mazvērtīgā inventāra un materiālu norakstīšanu

- nodrošināt priekšlikumu par ikgadējā Ministrijas budžeta pieprasījuma par nepieciešamajiem izdevumiem saimnieciskās darbības nodrošināšanai un ēkas uzturēšanai sagatavošanu kompetences ietvaros

- nodrošināt Ministrijas saimnieciskā un tehniskā nodrošinājuma darbību, nodrošināt un vadīt Ministrijas ēkas apsaimniekošanu, nodrošināt saimnieciskās un tehniskās darbības nodrošināšanai noslēgto līgumu uzraudzības izpildi

- nodrošināt Ministrijas telpu iekārtošanu, telpu un materiālo vērtību uzturēšanu, ministrijā nodarbināto apgādi ar nepieciešamo inventāru

- organizēt un nodrošināt Ministrijas darbam nepieciešamā inventāra, materiālu sagādi un saimniecisko pakalpojumu saņemšanu

- organizēt darba vides sakārtošanu atbilstoši darba aizsardzības prasībām Ministrijas budžeta ietvaros, nodrošināt nodarbināto instruēšanu par darba drošību un rīcību ekstremālās situācijās, nodrošināt nodarbināto nosūtīšanu uz obligātajām veselības pārbaudēm

- nodrošināt informācijas sagatavošanu par nepieciešamo publisko iepirkumu veikšanu Ministrijas saimnieciskajam un tehniskajam nodrošinājumam

- nodrošināt Ministrijas dienesta automobiļu ekspluatācijas atbilstību ceļu satiksmes noteikumiem un noslēgto nomas līgumu nosacījumiem attiecībā uz automašīnu tehnisko stāvokli Ministrijai piešķirto budžeta līdzekļu ietvaros

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā saimnieciskā nodrošinājuma jomā vai administratīvā darbā (vismaz trīs gadi)

- pieredze vadošā amatā (vismaz trīs gadi)

- zināšanas par publisko iepirkumu jomu un valsts pārvaldes darbības pamatprincipiem

- zināšanas par darba aizsardzības organizēšanu iestādē

- zināšanas par nekustamo īpašumu apsaimniekošanu

- vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas kā svešvalodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties un izmantot dokumentus un literatūru darba pienākumu izpildē

- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050) vai pa e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv), tālr. uzziņām 67047879, 67047892.


OP 2014/210.AKK3

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Nodrošinājuma un finanšu departamenta direktora/-es vietnieka/-ces finanšu plānošanas jomā (ierēdņa) amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, organizēt Departamenta finanšu plānošanas jomā nodarbināto darbu atbilstoši Departamenta un reglamentā un Ministrijas reglamentā noteiktajam, kontrolēt doto uzdevumu izpildi

- nodrošināt Ministrijas ikgadējā konsolidētā budžeta projekta izstrādi un tā izpildi saskaņā ar budžeta likumā piešķirto apropriāciju, budžeta līdzekļu plānošanu, sadali un izlietojuma kontroli normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- nodrošināt lietišķu sadarbību starp ministrijām un citu valsts institūciju atbilstošām struktūrvienībām

- pārstāvēt Departamentu savas kompetences jautājumos attiecībās ar citām ministrijām un valsts pārvaldes institūcijām, pašvaldībām, kā arī fiziskām un juridiskām personām

- veikt Departamenta un Ministrijas padotībā esošo iestāžu finanšu darba rezultātu novērtēšanu

- sadarbībā ar citām Ministrijas struktūrvienībām piedalīties iekšējās kontroles sistēmas izstrādē un pilnveidošanā, nepieciešamības gadījumā nodrošināt iekšējās darbības procedūras vai to aprakstu izstrādi, tādējādi nodrošināt veicamā darba organizētību, sistemātiskumu un pēctecību

- atbilstoši Departamenta kompetencei sagatavot priekšlikumus Ministrijas vidēja termiņa darbības stratēģijai un sniegt informāciju Ministrijas gada publiskajam pārskatam

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs

- pieredze vadošā amatā (vismaz trīs gadi)

- pieredze darbā ar valsts budžeta sagatavošanu (vismaz trīs gadi)

- vēlama pieredze darbā ar politikas plānošanu dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādi

- zināšanas par valsts budžeta sagatavošanu, valsts budžeta izpildes kontroli, iestādes finanšu analīzi un vadību

- pieredze konstruktīvā, uz rezultātu orientētā sadarbībā ar profesionālajām organizācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām un citām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām

- vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas kā svešvalodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties, izmantot dokumentus un literatūru amata pienākumu izpildē

- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050) vai pa e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv), tālr. uzziņām 67047879, 67047892.


OP 2014/210.AKK4

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Struktūrfondu un starptautisko finanšu instrumentu departamenta vecākā/-s eksperta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt augstākās izglītības un zinātnes sektoru, veikt minēto sektoru datu analīzi un sadarbībā ar citām ministrijas struktūrvienībām analizēt investīciju vajadzības, lai nodrošinātu struktūrfondu (Eiropas Reģionālās attīstības fonds, Eiropas Sociālais fonds) līdzekļu plānošanu atbilstoši nozares vajadzībām, plānošanas dokumentu un normatīvo aktu izstrādi ministrijas kompetencē esošajām struktūrfondu aktivitātēm

- izstrādāt normatīvo aktu projektus, politikas plānošanas dokumentu projektus, analītisku un metodisku dokumentu projektus, izvērtēt un sniegt atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem, politikas plānošanas dokumentiem un analītisko dokumentu projektiem, tai skaitā

- sadarbībā ar vadošo iestādi, citām ministrijām, ministrijas struktūrvienībām, padotības iestādēm, sociālajiem partneriem un profesionālajām organizācijām izstrādāt priekšlikumus stratēģiskajiem ietvardokumentiem, ES struktūrfondu darbības programmām un darbības programmu papildinājumiem attiecībā uz izglītības un zinātnes attīstības pasākumiem, izstādāt attiecīgās dokumentu sadaļas un sagatavot priekšlikumus grozījumiem un papildinājumiem minētajos dokumentos

- izstrādāt projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijus ministrijas kompetencē esošajām struktūrfondu aktivitātēm augstākajā izglītībā un zinātnē, nodrošināt to saskaņošanu un iesniegšanu apstiprināšanai Ministru kabinetā

- izstrādāt struktūrfondu ierobežotas un atklātas projektu atlases aktivitātēm zinātnē projektu iesniegumu vērtēšanas metodikas, vērtēšanas veidlapas un projektu iesniegumu veidlapas aizpildīšanas metodikas

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze augstākās izglītības un/vai zinātnes jomā (vismaz 3 gadi)

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- izpratne par politikas plānošanas dokumentu analīzi un izstrādi

- zināšanas un izpratne par augstākās izglītības un zinātnes jomām, to problemātiku un attīstības tendencēm, par Eiropas Savienības nostādnēm augstākas izglītības un zinātnes jomās

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē sazināties, sagatavot dokumentus un izmantot literatūru

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050) vai pa e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv), tālr. uzziņām 67047879, 67047892.


OP 2014/210.AKK5

Valsts akciju sabiedrība "Privatizācijas aģentūra" izsludina atklātu konkursu uz Dzīvojamo māju un dzīvokļu dienesta vecākā/-s juriskonsulta/-es amatu uz nenoteiktu laiku

Prasības:

- labas juriskonsulta prasmes un vismaz 3 gadu pieredze juriskonsulta amatā

- otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai profesionālā juridiskā izglītība (jurista kvalifikācija)

- vēlama juriskonsulta darba pieredze dzīvojamo māju un dzīvokļu vai nekustamo īpašumu atsavināšanas un privatizācijas procesā

- izpratne par valsts pārvaldes darba organizāciju un dokumentu apriti

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes, spēja argumentēt savu viedokli

- augsta atbildības sajūta un spēja strādāt patstāvīgi

- labi jāpārzina darba izpildei nepieciešamie normatīvie akti un tiesu prakse

- teicamas valsts valodas un krievu valodas zināšanas (vēlamas labas angļu valodas zināšanas)

Iesniedzamie dokumenti:

- dzīves apraksts (CV)

- pieteikuma vēstule

- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

- valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams)

- atsauksmes no iepriekšējās darbavietas vai iepriekšējās darbavietas darbinieka darbības un tās rezultātu novērtējums (ja ir)

- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi

Dokumentus konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā "Privatizācijas aģentūra" K.Valdemāra ielā 31, Rīgā, vai nosūtot pa e-pastu: info@pa.gov.lv līdz 2014.gada 4.novembrim plkst.17.00. Ar konkursa nolikumu var iepazīties valsts akciju sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" mājaslapā www.pa.gov.lv. Uzziņas par tālruni 67021438.


OP 2014/210.AKK6

Studiju un zinātnes administrācija izsludina konkursu uz Studiju kreditēšanas daļas vecākā/-s referenta/-es amatu

Prasības pretendentiem/-ēm: atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnēs vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē, vēlama pieredze parādu piedziņas lietās, labas prasmes darbā ar datoru (MS Office standartprogrammas), civilprocesu un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana, vēlama pieredze darbā ar klientiem, analītiskā domāšana, precizitāte un spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, komunikabilitāte, prasme publiski runāt un uzstāties.

Galvenie amata pienākumi: sagatavot informāciju kredīta ņēmējiem par izpildītajām un neizpildītajām līgumsaistībām, sagatavot pretenzijas, pirmstiesas paziņojumus un paziņojumus par līguma laušanu, sagatavot pieteikumus tiesām par saistību piespiedu izpildīšanu brīdinājuma kārtībā, sagatavot tiesām pieteikumus par kredītam pielīdzinātās stipendijas zinātniskā grāda ieguvei un studiju kredīta piedziņu, pārstāvēt iestādes intereses tiesās, pārzināt un kontrolēt lietu virzību līdz pilnīgai tiesas nolēmumu izpildei.

Mēs piedāvājam: interesantu un atbildīgu darbu, iespēju iegūt pieredzi kredītu piedziņu lietās, mēneša amatalgu 640,00 EUR apmērā (bruto).

Pieteikuma dokumenti (motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Studiju un zinātnes administrācijai Merķeļa ielā 11-531, Rīgā, LV-1050, tālr. 67702490.


OP 2014/210.AKK7

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā audita nodaļas auditora/-es amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- izpratne par grāmatvedības un finanšu jautājumiem

- zināšanas par iekšējās kontroles sistēmu un starptautisko revīzijas standartu piemērošanu

- vēlama darba pieredze audita, grāmatvedības vai finanšu jomā

- vēlamas zināšanas par Eiropas Savienības finanšu instrumentiem

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

- spēja veikt analītisku darbu un strādāt patstāvīgi

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas, zināšanas darbā ar MS Excel)

Galvenie amata pienākumi:

- veikt iekšējos sistēmu auditus un sagatavot audita ziņojumus

- sniegt vērtējumu par iekšējās kontroles sistēmas efektivitāti

- veikt audita ieteikumu uzraudzību un sagatavot atskaites par to ieviešanas gaitu

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, e-pasts: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013094, 67013183.


OP 2014/210.AKK8

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs izsludina konkursu uz vakanto Izmeklēšanas nodaļas speciālista/-es amata vietu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- pirmā līmeņa augstākā juridiskā izglītība

- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma 6.panta otrās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9.panta otrā daļa)

- zināšanas dokumentu pārvaldības jomā

- spēja racionāli organizēt savu darbu, strādāt patstāvīgi un intensīvi

- augsta atbildības sajūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas

- prasme strādāt ar datoru un citu biroja tehniku

- pieredze darbā, kas saistīts ar krimināltiesību jomu, tiks uzskatīta par priekšrocību

Amata pienākumi:

- nodrošināt nodaļā esošo dokumentu, atteikuma materiālu un krimināllietu kārtošanu, uzskaiti un sistematizēšanu

- sagatavot pārbaudes materiālus un krimināllietas nosūtīšanai uz prokuratūru vai nodošanai arhīvā

- sagatavot nepieciešamo dokumentu kopijas, pavaddokumentus un dokumentu sarakstus

Pretendentiem jāiesniedz:

- motivācijas vēstule

- CV ar pašreizējā darbavietā veicamo pienākumu īsu aprakstu

- izglītības dokumenta kopija

Minētos dokumentus 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas nosūtīt vai iesniegt Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā, Brīvības ielā 104, k-2, Rīgā, LV-1001 (ar norādi "Konkursam"). Tālrunis uzziņām 67356139, e-pasts: knab@knab.gov.lv.


OP 2014/210.AKK9

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs izsludina konkursu uz vakanto Juridiskās nodaļas galvenā/-s speciālista/-es (jurista) amata vietu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība tiesību zinātnē

- pieredze darbā ar Administratīvā procesa likumu, izpratne par administratīvo procesu iestādē un pieredze darbā ar Valsts pārvaldes iekārtas likumu

- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma 5.panta trešās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9.panta otrā daļa)

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē

- prasme izskaidrot un pārliecināt par savu viedokli, labas argumentācijas prasmes (rakstveidā un mutvārdos)

- vienas svešvalodas (krievu, angļu, vācu vai franču) zināšanas

- pieredze juridiskajā darbā valsts pārvaldē un tiesvedības īstenošanā tiks uzskatīta par priekšrocību

Amata pienākumi:

- administratīvo aktu projektu sagatavošana

- biroja darbinieku sagatavoto dokumentu izvērtēšana

- skaidrojumu sagatavošana par normatīvo aktu piemērošanu

- normatīvo aktu projektu izstrādāšana un atzinumu sagatavošana par normatīvo aktu projektiem

- tiesvedības dokumentu sagatavošana un Biroja interešu pārstāvēšana tiesā

Pretendentiem jāiesniedz:

- motivācijas vēstule

- CV ar pašreizējā darbavietā veicamo pienākumu īsu aprakstu

- izglītības dokumenta kopija

Minētos dokumentus 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas nosūtīt vai iesniegt Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā, Brīvības ielā 104, k-2, Rīgā, LV-1001 (ar norādi "Konkursam"). Tālrunis uzziņām 67356139, e-pasts: knab@knab.gov.lv.


OP 2014/210.AKK10

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz darbinieka/-ces amata vietu - Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras PĀRSTĀVIS ĶĪNĀ (uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izplatīt informāciju Ķīnas kompānijām par Latvijas tautsaimniecību, nozarēm, uzņēmējdarbības vidi, Latvijas uzņēmumiem un to precēm, sadarbības iespējām

- sniegt Latvijas uzņēmējiem informāciju par Ķīnas kompāniju pieprasījumu pēc Latvijas precēm un pakalpojumiem

- organizēt Latvijas uzņēmumu produktu virzīšanu Ķīnas tirgū

- meklēt un uzrunāt potenciālos sadarbības partnerus Latvijas produktu realizācijai Ķīnā

- organizēt un sniegt Latvijas produktu prezentācijas

- organizēt Ķīnas kompāniju vizītes Latvijā un Latvijas uzņēmēju vizītes Ķīnā, sniegt atbalstu biznesa kontaktu dibināšanā

- organizēt ārējā mārketinga pasākumus Ķīnā (tirdzniecības misijas, produktu degustācijas u.tml.)

- nodrošināt tiešu un regulāru komunikāciju starp Latvijas un Ķīnas uzņēmējiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība (vēlama starptautiskajās ekonomiskajās attiecībās, vadības zinībās, tirgzinībās)

- darba pieredze uzņēmējdarbībā (vēlama starptautiskā) vai starptautiskajā mārketingā, tirdzniecībā

- par priekšrocību tiks uzskatīta kandidāta pieredze Ķīnas biznesa un sadzīves vidē

- teicamas angļu valodas zināšanas (runāt, lasīt, rakstīt)

- labas ķīniešu valodas zināšanas

- teicama prasme gatavot un sniegt prezentācijas

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- augsta atbildība, prasme patstāvīgi organizēt darbu un noteikt prioritātes

- komunikabilitāte, iniciatīva un uz rezultātu orientēta pieeja darbam

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus lūdzam iesniegt CV un motivācijas vēstuli latviešu valodā, un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz š.g. 3.novembrim LIAA Personāla vadības nodaļā Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442, vai personals@liaa.gov.lv ar norādi "Pārstāvis Ķīnā". Informācija www.liaa.gov.lv.


OP 2014/210.AKK11

Latvijas Universitātes aģentūra "Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas institūts" izsludina konkursu uz šādu akadēmisko amatu:

- datorzinātnē - pētnieks/-ce (1 vieta), nepieciešams maģistra grāds datorzinātnē, zinātniskā un akadēmiskā darba stāžs kopumā vismaz 5 gadi, vismaz 5 gadu pētnieciskā darba pieredze datu pārraides un optisko tehnoloģiju jomā, kā arī infrastruktūru pētniecības jomā un pieredze starptautiskos pētniecības projektos

Amatam nepieciešamās prasmes un darba uzdevumi ir noteikti amata aprakstā, ar tiem var iepazīties LU aģentūras "LU Matemātikas un informātikas institūts" Personāla daļā (Rīgā, Raiņa bulvārī 29, 227.kabinetā), iepriekš piesakoties pa tālruni 20218408.

Dokumenti konkursam (iesniegums par piedalīšanos konkursā, zinātnisko kvalifikāciju apliecinoša dokumenta kopija, CV un pēdējo 6 gadu publikāciju saraksts) iesniedzami LU aģentūras "LU Matemātikas un informātikas institūts" Personāla daļā viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas.


OP 2014/210.AKK12

Iepirkumu uzraudzības birojs atkārtoti izsludina konkursu uz šādu ierēdņa(-nes) amata vietu - Administratīvo sodu departamenta Administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanas nodaļas vecākā/-s inspektora/-es amata vieta (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku), amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9.mēnešalgu grupā

Administratīvo sodu departamenta darbība saistīta ar administratīvo pārkāpumu protokolu sastādīšanu un sodu piemērošanu.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas publisko iepirkumu un publiskās un privātās partnerības jomā

- piemērot administratīvos sodus, organizēt dokumentu apriti un nodrošināt saraksti saistībā ar iesniegtajiem iesniegumiem un pieņemtajiem lēmumiem

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē (Word, Excel)

- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- analītiska domāšana, spēja plānot un organizēt, orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj strādāt ar dokumentiem (prasme lasīt un saprast) šajā svešvalodā

- izpratne par administratīvo pārkāpumu procesu un publisko iepirkumu tiesisko regulējumu

Darba pieredze, izskatot administratīvo pārkāpumu lietas, un darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību.

Mēs piedāvājam:

- stabilu darba vietu ar iespēju pilnveidot savas zināšanas un pieredzi publisko iepirkumu jomā

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2014.gada 5.novembrim uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pastu: vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702, 20225563.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)