Laidiens: 21.10.2014., Nr. 208

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/208.AKK1

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Ziemeļu Pensiju un pabalstu daļas inspektora/-es - valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz nenoteiktu laiku, dienesta vieta - Rīgā, Mārupes ielā 1)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- iepriekšējā darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības pretendentiem ar pieredzi klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no EUR 486,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī". Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt/sūtīt uz adresi: VSAA Rīgas pilsētas Zemgales reģionālā nodaļa, Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz Pensiju un pabalstu daļas inspektora amatu"), vai uz e-pastu: zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651 vai 67600652, fakss 67600653.


OP 2014/208.AKK2

Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz valsts civildienesta (ierēdņa) valsts vides inspektora/-es amata vietu Pierīgas reģionālās administrācijas Dabas aizsardzības daļā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides, dabaszinību vai meža zinātnēs

- zināšanas un praktiskā pieredze kontrolējot dabas un vides aizsardzības normatīvo un tiesību aktu ievērošanu, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus un administratīvos aktus, tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildības sajūta

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- labas datora lietošanas prasmes

- svešvalodas zināšanas (vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas)

Galvenie amata pienākumi:

- īpaši aizsargājamo dabas teritoriju, sugu, biotopu, mikroliegumu un dabas aizsardzību regulējošo normatīvo aktu ievērošanas kontrole

- sabiedrības informēšana un izglītošana dabas aizsardzības jomā

- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus dabas aizsardzības jomā

- sugu un biotopu atpazīšanas prasmes

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- vērtīgu pieredzi, profesionālās izaugsmes iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pārraugāmās teritorijas atrodas Rīgā, Salaspils, Saulkrastu, Sējas, Ādažu, Garkalnes, Carnikavas, Stopiņu, Ķekavas un Baldones novadā. Biroja adrese: "Meža māja", Ķemeri, Jūrmala, LV-2012.

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Dabas aizsardzības pārvaldē, Baznīcas ielā 7, Siguldā, LV-2150, vai Dabas aizsardzības pārvaldes Pierīgas reģionālajā administrācijā, "Meža mājā", Ķemeros, Jūrmalā, LV-2012, Tālr. uzziņām 67730078, 26197314.


OP 2014/208.AKK3

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - Nodokļu analīzes departamenta Nodokļu politikas stratēģijas nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu laiku līdz 2015. gada 1.septembrim)

Nodokļu analīzes departaments ir struktūrvienība, kas analizē un izvērtē nodokļu politikas ietekmi uz budžeta ieņēmumiem, izstrādā nodokļu ieņēmumu prognozes, kā arī veic sistemātisku izpēti, analīzi un sniedz novērtējumu par nodokļu ieņēmumu izpildi un to ietekmējošiem ekonomiskajiem faktoriem.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai finanšu nozarē

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- Latvijas Republikas tiesiskā regulējuma pārzināšana nodokļu jomā

- profesionālās prasmes analīzes un to ietekmes izvērtējuma jomā

- prasme pielietot darba racionālas organizācijas principus un lietot praksē teorētiskās zināšanas

- prasme darbā ar datoru

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Nodokļu analīzes departamenta kolektīvam un mēs Tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- sniegt atbalstu nodokļu politikas veidošanā un plānošanā un valsts ekonomiskās attīstības stratēģiju izstrādē

- padziļināti analizēt nodokļu politikas starptautiskos un Eiropas Savienības aspektus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.


OP 2014/208.AKK4

Nacionālais veselības dienests izsludina konkursu uz E-veselības un starptautiskās sadarbības departamenta Starptautiskās sadarbības nodaļas vadītāja vietnieka/-ces ierēdņa(-nes) amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- nodaļas vadītāja prombūtnes laikā organizēt un vadīt nodaļas darbu, tajā skaitā, noteikt nodaļas darbinieku pienākumu sadali un kontrolēt pienākumu izpildi, veikt stratēģisko un operatīvo plānošanu, atbildēt par nodaļas uzdevumu izpildi

- organizēt/nodrošināt nodaļas kompetencē esošo administratīvo lietu izskatīšanu par personu tiesību atzīšanu saņemt veselības aprūpes pakalpojumus citā Eiropas Savienības (turpmāk - ES), Eiropas Ekonomikas zonas (turpmāk - EEZ) dalībvalstī un Šveicē un izdevumu atlīdzināšanu par veselības aprūpes pakalpojumiem, kuri saņemti citā ES, EEZ dalībvalstī vai Šveicē

- organizēt/nodrošināt nodaļas kompetencē esošo sūdzību un iesniegumu izskatīšanu

- organizēt/nodrošināt fizisku un juridisku personu informēšanu par tiesībām atbilstoši ES tiesību aktiem par sociālās nodrošināšanas sistēmu koordinēšanu

- veikt informācijas apkopošanu par ES tiesību aktiem un ES Tiesas prejudiciālajiem nolēmumiem, kas saistīti ar sociālās nodrošināšanas sistēmu koordinēšanu, kā arī sagatavot informāciju par nolēmumos sniegtajiem skaidrojumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz trīs gadu praktiska darba pieredze jurisprudencē

- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts vai pašvaldību iestādē

- vismaz viena gada pieredze administratīvā procesa piemērošanā

- pieredze veselības nozarē un ES tiesību piemērošanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas par normatīvajiem aktiem veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- prasme strādāt ar datoru (programmas WORD, EXCEL, MICROSOFT POWERPOINT, OUTLOOK u.c.) un citiem biroja tehniskajiem līdzekļiem

- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas

- augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas

- spēja argumentēt un patstāvīgi pieņemt lēmumus

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

- labus darba apstākļus

- mēnešalgu 788 EUR (bruto)

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Nodaļas vadītāja vietnieks Starptautiskās sadarbības nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai par e-pastu olita.auzina@vmnvd.gov.lv vai pa pastu Rīgā, Cēsu ielā 31, k3, LV-1012, līdz 2014.gada 31.oktobrim. Informācija pa tālruni 67043742.


OP 2014/208.AKK5

Nacionālais veselības dienests izsludina konkursu uz E-veselības un starptautiskās sadarbības departamenta Starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā/-s eksperta/-es ierēdņa(-nes) amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izskatīt administratīvās lietas par personu tiesību atzīšanu saņemt veselības aprūpes pakalpojumus citā Eiropas Savienības (turpmāk - ES), Eiropas Ekonomikas zonas (turpmāk - EEZ) dalībvalstī un Šveicē

- izskatīt lietas par no citām ES, EEZ dalībvalstīm un Šveices saņemtajiem dokumentiem par personām, kas apdrošinātas citā ES, EEZ dalībvalstī vai Šveicē

- izskatīt nodaļas kompetencē esošos iesniegumus

- informēt fiziskas un juridiskas personas par tiesībām atbilstoši ES tiesību aktiem par sociālās nodrošināšanas sistēmu koordinēšanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz viena gada praktiska darba pieredze jurisprudencē tiks uzskatīta par priekšrocību

- pārzināt valsts pārvaldi reglamentējošos normatīvos aktus un administratīvo procesu reglamentējošos normatīvos aktus, kā arī spēt tos piemērot praksē

- pieredze veselības nozarē un ES tiesību piemērošanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas par normatīvajiem aktiem veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- prasme strādāt ar datoru (programmas WORD, EXCEL, MICROSOFT POWERPOINT, OUTLOOK u.c.) un citiem biroja tehniskajiem līdzekļiem

- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas

- augsta atbildības sajūta, iniciatīva, labas komunikācijas un sadarbības spējas

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

- labus darba apstākļus

- mēnešalgu no 646 EUR (bruto)

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais eksperts Starptautiskās sadarbības nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai par e-pastu: olita.auzina@vmnvd.gov.lv vai pa pastu Rīgā, Cēsu ielā 31, k3, LV-1012, līdz 2014.gada 31.oktobrim. Informācija pa tālruni 67043742.


OP 2014/208.AKK6

Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Kurzemes kontroles nodaļas inspektors/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku, darbavieta Kuldīgā, darba pienākumi jāveic Kurzemes reģionā)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vismaz pirmā līmeņa augstākā izglītība sabiedrības veselībā, medicīnā vai veselības aprūpē, vai cita uzraudzības jomai atbilstoša izglītība. Specialitātēm, kas nav saistītas ar sabiedrības veselību, ir jābūt papildinātām ar zināšanām vides veselībā un epidemioloģijā

- vēlama praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 1 gads

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (augstākā)

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība - amatam paredzēti darba braucieni

Galvenie pienākumi:

- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošiem objektiem/uzņēmumiem

- nodrošināt dokumentu apriti un glabāšanu Nodaļā atbilstoši reglamentējošiem normatīviem aktiem un Lietu nomenklatūrai

- nodrošināt Nodaļas uzskaites un pārskata dokumentācijas noformēšanu; datu ievadi uzskaites sistēmās

- veikt kontroles sabiedrības veselības jomas objektos par normatīvo aktu prasību ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām un sastādīt kontroles dokumentāciju, norādot veicamās darbības neatbilstību novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi

- pieņemt apmeklētājus, konsultēt fiziskas un juridiskas personas atbilstoši kompetencei

Mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt praktisku pieredzi

- profesionālu un atsaucīgu kolektīvu

- mēnešalgu no EUR 534,00 līdz 699,00 (bruto alga) un motivējošas sociālās garantijas (piemēram, 6 stundu darba dienu pirmssvētku dienās)

- labus darba apstākļus Kuldīgā, Pilsētas laukumā 2

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi: inspektors Kurzemes kontroles nodaļā, CV, kurā lūdzam iekļaut 2 personas ar kontaktinformāciju atsauksmju iegūšanai un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu: vi.konkursi@vi.gov.lv, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasts: vi.konkursi@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv. Papildu informāciju var iegūt Veselības inspekcijas Kurzemes kontroles nodaļā Pilsētas laukumā 2, Kuldīgā, vai pa e-pastu: kurzeme@vi.gov.lv, tālr. 63323799.


OP 2014/208.AKK7

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā TERITORIĀLĀS SADARBĪBAS PROJEKTU KONTROLES DEPARTAMENTA FINANŠU EKSPERTU/-I (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt pirmā līmeņa finanšu kontroli Eiropas Kopienas Teritoriālās sadarbības programmu finansētajiem projektiem Latvijā, kas ietver sevī - projekta progresa pārskata un finanšu dokumentu audita veikšanu, pārbaudi projekta īstenošanas vietā un atzinuma izsniegšanu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (uzņēmējdarbības, finanšu, ekonomikas, grāmatvedības, audita nozarē, tiesību zinātnē), kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- labas valsts valodas un angļu valodas zināšanas (angļu valodas zināšanas vismaz intermediate level)

- vismaz viena gada profesionālā darba pieredze atbilstoši darbības jomai - Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto projektu kontrole, audits, valsts budžeta līdzekļu izlietojuma kontrole, grāmatvedība, banku sektors, nodokļu audits, noziedzīgi iegūto līdzekļu izpēte)

- zināšanas un prasme piemērot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus, t.sk. Eiropas Reģionālās attīstības fondu regulējošo normatīvos aktus

- vēlamas zināšanas un prasme piemērot pārrobežu, transnacionālās un starpreģionu sadarbības programmu prasības

- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi, funkcijām un institucionālo sistēmu

- labas datora lietošanas prasmes

Piedāvājam:

- atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- neatsveramu pieredzi valsts pārvaldes iestādē

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 28628152, 29366523.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2014/208.AKR1

Finanšu ministrijā konkursa kārtībā Budžeta departamenta Valsts budžeta politikas un kopsavilkuma nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku no 2014.gada 15.oktobra iecelta DACE SEILE.


OP 2014/208.AKR2

Finanšu ministrijā konkursa kārtībā Budžeta departamenta Valsts budžeta politikas un kopsavilkuma nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku no 2014.gada 15.oktobra iecelta KRISTĪNA PŪRE.


OP 2014/208.AKR3

Finanšu ministrijā konkursa kārtībā Budžeta departamenta Valsts budžeta politikas un kopsavilkuma nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku no 2014.gada 15.oktobra iecelta ELĪNA HEINRIHSONE.


OP 2014/208.AKR4

Finanšu ministrijā konkursa kārtībā Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Cilvēkresursu un publisko investīciju plānošanas nodaļas vecākās ekspertes ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku no 2014.gada 15.oktobra iecelta INGA LAPSA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)