Laidiens: 10.10.2014., Nr. 201
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/201.AKK1
Rēzeknes Augstskola izsludina konkursu uz Reģionālistikas
zinātniskā institūta vadošā/-ās pētnieka/-ces amatu Ekonomikā (apakšnozare - Reģionālā ekonomika) - 1
vieta
Pretendentiem izvirzītās prasības, iesniedzamo dokumentu saraksts un iesniegšanas
termiņi atrodami Rēzeknes Augstskolas mājaslapā www.ru.lv sadaļā
"Vakances".
OP 2014/201.AKK2
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz darbinieka amata
vietu - Juridiskā departamenta Tiesību aktu nodaļas juriskonsults/-e (uz
darbinieka prombūtnes laiku)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām
- augstākā juridiskā izglītība
- zināšanas administratīvā procesa normu piemērošanā
- labas angļu valodas zināšanas
- vēlama pieredze jurista amatā valsts pārvaldes iestādē
- vēlama pieredze juridiskas personas interešu pārstāvības nodrošināšanai
tiesā
- labas datorprogrammu lietotāj prasmes
- atbildības izjūta un precizitāte
- spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi arī spēja patstāvīgi veikt
uzticētos uzdevumus
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt tiesību aktu projektu izstrādi valsts aizsardzības jautājumos
- veikt saņemto tiesību aktu projektu juridisko izvērtējumu
- nodrošināt Aizsardzības ministrijas interešu pārstāvību tiesā
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības
apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstākās izglītības
apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta
Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai
K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai uz e-pasta adresi: inese.lozda@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un
aptaujas lapas veidlapas pieejamas ministrijas mājaslapā:
http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss 67210412. Uzziņas pa
tālr. 67335268, 67335200.
OP 2014/201.AKK3
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Autortiesību nodaļas
vecākā/-ās juriskonsulta/-es ierēdņa amata vietu (uz
noteiktu laiku)
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- praktiska pieredze juridisko dokumentu izstrādē
- darba pieredze intelektuālā īpašuma tiesību jomā
- izpratne par autortiesību un blakustiesību jomu;
- spēja argumentēti pamatot savu viedokli
- labas angļu valodas zināšanas
Konkursa pretendentiem 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas
Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja
dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 15 dienas
no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis")
vai jānosūta elektroniski uz e-pastu pasts@km.gov.lv šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami
Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv).
OP 2014/201.AKK4
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu -
Juridiskā departamenta Nekustamo īpašumu nodaļas vecākais/-ā referents/-e (uz
noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība
- darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāka par 1 gadu
- profesionālā darba pieredze ne mazāka par 3 gadiem
- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē
- orientēšanās normatīvajos aktos nekustamā īpašuma jomā (t.sk. nekustamā
īpašuma nodokļa jautājumos)
- precizitāte, augsta atbildība, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme strādāt ar datoru
Par priekšrocību tiks uzskatīta:
- pieredze tiesību aktu izstrādē nekustamo īpašumu jomā un zemes nomas
līgumu izstrādē.
Galvenie pienākumi:
- sagatavot uzziņas un nostiprinājuma lūgumus zemesgrāmatām par valstij
piekrītošā nekustamā īpašuma nostiprināšanu zemesgrāmatās uz valsts vārda
ministrijas personā
- sagatavot valsts zemes nomas līgumus
- izstrādāt tiesību aktu projektus rīcībai ar valsts nekustamo īpašumu;
- izstrādāt tiesību aktu projektus par nekustamā īpašuma atsavināšanu
sabiedrības vajadzībām
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīgā, Gogoļa ielā
3, 378.kabinetā, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2014/201.AKK5
Nacionālais veselības dienests izsludina konkursu uz Ārstniecības
pakalpojumu departamenta Ekonomikas un vadlīniju nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es (ierēdņa) amatu (1 vakance uz nenoteiktu
laiku)
Galvenie pienākumi:
- izskatīt iesniegumus par jauna veselības aprūpes pakalpojuma iekļaušanu no
valsts budžeta līdzekļiem apmaksājamo veselības aprūpes pakalpojumu klāstā
- aprēķināt un pārrēķināt nepieciešamos veselības aprūpes pakalpojumu
tarifus
- veikt veselības aprūpes pakalpojumu tarifu izmaiņu ietekmes prognozēšanu
- izveidot un uzturēt veselības aprūpes pakalpojumu sarakstu
- sagatavot priekšlikumus grozījumiem normatīvajos aktos
- sagatavot atbildes vēstuļu projektus
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai sabiedrības veselībā
- pieredze izglītībai atbilstošā profesijā vai specialitātē ne mazāk kā
viens gads
- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu, analītiskas domāšanas prasmes
- labas datorprasmes (MS Word, Excel, Access, PowerPoint)
- teicamas latviešu, labas (B1) angļu valodas zināšanas
- augsta atbildība, labas komunikācijas un sadarbības spējas
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
- labus darba apstākļus
- mēnešalgu, sākot no 666 EUR (bruto alga)
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais eksperts Ekonomikas un vadlīniju
nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pastu olita.auzina@vmnvd.gov.lv
vai pa pastu, adrese: Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2014.gada
20.oktobrim. Informācija pa tālr. 67043742.
OP 2014/201.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Attīstības pārvaldības daļas
galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance
uz noteiktu laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības
jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
˗ pieredze informātikas, finanšu vai grāmatvedības jomās vismaz vienu gadu
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs :
˗ nodrošināt VID darbības un attīstības plānošanas dokumentu izstrādi
atbilstoši Informātikas pārvaldes Attīstības pārvaldības daļas (turpmāk -
Daļas) kompetencei un aktualizēšanu atbilstoši Informātikas pārvaldes (turpmāk
- Pārvaldes) kompetencei, kā arī koordinēt dokumentu izstrādi
˗ piedalīties VID stratēģisko uzdevumu īstenošanā atbilstoši Daļas
kompetencei un veikt informācijas apkopošanu atbilstoši Pārvaldes kompetencei
˗ pieprasīt un apkopot informāciju VID informācijas sistēmu uzturēšanas un
attīstības pasākumu realizācijai nepieciešamo publisko iepirkumu pieprasījumu
sagatavošanai, sagatavot pasākumu realizācijai nepieciešamos iepirkumu
pamatojumus un pieteikumus iepirkumu identifikācijas numura piešķiršanai
˗ sagatavot atskaites par informācijas sistēmu pasākumu līgumsaistību
izpildes gaitu par piegādēm un pakalpojumu sniegšanu
˗ veikt VID valsts informācijas sistēmu reģistrēšanu, informācijas
apkopošanu, ievadi un aktualizēšanu Valsts informācijas sistēmu reģistrā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar augstāko izglītību sociālajās zinātnēs,
komerczinībās, tiesībās, dabaszinātnēs, matemātikā, informācijas tehnoloģijās
vai inženierzinātnēs, pieredzi informātikas, finanšu vai grāmatvedības jomās
vismaz vienu gadu, pieredzi darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu darbības
principu pārzināšanā un ar zināšanām par informācijas sistēmas tehnoloģijām.
Darbinieka dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 19.3.saime "IT un IS vadība", IIA
līmenis un 11.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
IP APD GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2014/201.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas
Rīgas Vidzemes priekšpilsētas nodaļas vecākā/-ās
nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā
procesa normu piemērošanā;
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
Ja esi gatavs:
- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu
- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā
samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar: augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās
vai tiesībās, darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un
piedziņā un prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP
1PD RVN VNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2014/201.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Nodokļu un nodevu grāmatvedības
metodikas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es
ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)
- pieredze nodokļus un nodevas reglamentējošo normatīvo aktu un ar tiem
saistīto normatīvo aktu, Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma
finansēšanas novēršanas likuma un ar to saistīto normatīvo aktu, kā arī
grāmatvedību un gada pārskatu sagatavošanu reglamentējošo normatīvo aktu
piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- sagatavot vēstules un informatīvos materiālus kases aparātu, kases
sistēmu, specializēto ierīču un iekārtu apkalpojošajiem dienestiem par to
apkalpojamo modeļu reģistrāciju un pārraudzību
- izstrādāt un līdzdarboties metodisko materiālu izstrādāšanā par nodokļu un
nodevu normatīvo aktu, padziļinātās sadarbības programmas koordinācijas un
Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanas
likuma piemērošanu atbilstoši Daļas kompetencei, kā arī tos izplatīt
- sagatavot un līdzdarboties uzziņu sagatavošanā nodokļu maksātājiem par
tiesībām konkrētajā tiesiskajā situācijā
- izstrādāt un līdzdarboties informatīvo materiālu (brošūras, bukleti,
e-biļeteni u.tml.) izstrādē
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar: izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās
vai tiesībās.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 35.saime "Politikas ieviešana", III
līmenis un 10.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP NNGMD
GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2014/201.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu
valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos
aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas
pareizības kontroles un atbalsta jomā. Akcīzes preču aprites jomā Nodokļu
kontroles pārvaldes kompetencē ir akcīzes nodokļa auditu veikšana.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par daļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā
- izstrādāt vai piedalīties iekšējo normatīvo aktu un metodisko materiālu
izstrādē un aktualizēšanā, sniegt priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām
daļas kompetencē esošajos jautājumos
- sniegt konsultācijas un atbalstu pārvaldes ierēdņiem sarežģītajos
gadījumos nodokļu kontroles lietās un auditoriem normatīvo aktu piemērošanā un
sarežģīto auditu pārskatu saskaņošanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar augstāko izglītību sociālajās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesībās, vismaz viena gada praktisko darba pieredzi
normatīvo aktu piemērošanā administratīvo un nodokļu tiesību jomā, praktisko
darba pieredzi tematisko pārbaužu un nodokļu auditu veikšanā.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IV
līmenis un 11.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP JD
GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2014/201.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Juridiskās daļas Pirmās
administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanas nodaļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku
un vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu
valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos
aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas
pareizības kontroles un atbalsta jomā. Akcīzes preču aprites jomā Nodokļu
kontroles pārvaldes kompetencē ir akcīzes nodokļa auditu veikšana.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): tiesību zinātnē
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- sagatavot lēmumu projektus par nodrošinājuma līdzekļu piemērošanu un
norēķinu operāciju apturēšanu
- sniegt juridiskās konsultācijas un atbalstu pārvaldes ierēdņiem
sarežģītajos gadījumos nodokļu kontroles lietās
- izskatīt pārvaldes ierēdņu sastādītos administratīvo pārkāpumu protokolus
administratīvo pārkāpumu lietās un sagatavot lēmumu projektus administratīvā
pārkāpuma lietās, par tādiem pārkāpumiem, par kuriem Latvijas Administratīvo
pārkāpumu kodeksā (turpmāk - Latvijas APK) paredzēts naudas sods virs četrsimt
trīsdesmit euro.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar vismaz viena gada praktisko darba pieredzi
normatīvo aktu piemērošanā administratīvo un nodokļu tiesību jomā.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole
un pakalpojumi", IIIB līmenis un 10.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP
PAPLIN GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2014/201.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Fizisko personu analīzes
daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa
amatu (vakance uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu
valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos
aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas
pareizības kontroles un atbalsta jomā. Akcīzes preču aprites jomā Nodokļu
kontroles pārvaldes kompetencē ir akcīzes nodokļa auditu veikšana.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
- darba pieredze nodokļu kontroles jomā
Ja esi gatavs:
- veikt fizisko personu riska analīzi un identificēt fiziskās personas,
kurām atbilstoši VID metodiskajiem ieteikumiem, nepieciešams veikt nodokļu
auditus
- pieprasīt un pieņemt no fiziskajām personām, kuru izdevumi pārsniedz
deklarētos ienākumus, papildu deklarācijas par ienākumiem, ieņēmumiem, naudas
un citiem uzkrājumiem, īpašumiem un to vērtības maiņu, un izvērtēt tajās
sniegto informāciju
- sagatavot analītisko informāciju par konkrētu fizisko personu ar analīzes
rezultātā identificētajiem riskiem atbilstoši noteiktam nodokļu kontroles
pasākumu veidam
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
- Priekšrocības pretendentiem ar: augstāko izglītību ekonomikā un prasmi
vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādu veida informāciju, pieņemt
atbilstošus lēmumus, darba pieredzi nodokļu kontroles jomā ne mazāk kā divu
gadus.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", IV
līmenis un 11. mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP
FPAD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2014/201.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Saistību izpildes nodrošināšanas daļas
Nodokļu maksātāju darbības ierobežošanas nodaļas galvenā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- regulāri atlasīt nodokļu maksātājus, kuriem ir apturama saimnieciskā
darbība un uzsākt saimnieciskās darbības apturēšanas procesu
- apturēt VID izsniegto speciālo atļauju (licenču) darbību
- regulāri atlasīt nodokļu maksātājus, kuriem ir izbeidzama saimnieciskā
darbība un uzsākt saimnieciskās darbības izbeigšanas procesu Nodaļas
kompetences ietvaros
- izvērtēt VID rīcībā esošo informāciju par nodokļu maksātāju un sagatavot
lēmuma projektu par sabiedrības darbības izbeigšanu, atcelt lēmumu par
sabiedrības darbības izbeigšanu, ja pārkāpums ir novērsts pirms lēmums stājies
spēkā un ievadīt informāciju NIS
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajā termiņā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai
akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā,
finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai nodokļu
administrēšanā, darba pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens gadu un darba pieredze informācijas
izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā (t.sk. analītisko materiālu sagatavošanā),
priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādē un darba pieredzi ar Nodokļu
informācijas sistēmu.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole",
III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP SIND
NMD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2014/201.AKK13
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Saistību izpildes nodrošināšanas daļas
Nodokļu maksātāju darbības ierobežošanas nodaļas vecākā/-ās
nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- regulāri atlasīt nodokļu maksātājus, kuriem ir apturama saimnieciskā
darbība un uzsākt saimnieciskās darbības apturēšanas procesu
- apturēt VID izsniegto speciālo atļauju (licenču) darbību
- regulāri atlasīt nodokļu maksātājus, kuriem ir izbeidzama saimnieciskā
darbība un uzsākt saimnieciskās darbības izbeigšanas procesu Nodaļas
kompetences ietvaros
- izvērtēt VID rīcībā esošo informāciju par nodokļu maksātāju un sagatavot
lēmuma projektu par sabiedrības darbības izbeigšanu, atcelt lēmumu par
sabiedrības darbības izbeigšanu, ja pārkāpums ir novērsts pirms lēmums stājies
spēkā un ievadīt informāciju NIS
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajā termiņā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai
akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā,
finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai nodokļu
administrēšanā, darba pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens gadu un darba pieredze informācijas
izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā (t.sk. analītisko materiālu sagatavošanā),
priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādē un darba pieredzi ar Nodokļu
informācijas sistēmu.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole",
III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP SIND
NMD VNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2014/201.AKK14
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Saistību izpildes nodrošināšanas daļas
Pārskatu iesniegšanas nodrošināšanas nodaļas galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs :
- identificēt nodokļu maksātājus, kuri nav iesnieguši pārskatus, nodokļu un
informatīvās deklarācijas normatīvajos aktos noteiktajā termiņā vai iesnieguši,
nokavējot iesniegšanas termiņu
- nosūtīt nodokļu maksātājiem atgādinājuma vēstules un brīdinājumus par
neiesniegtajām nodokļu un informatīvajām deklarācijām
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajā termiņā
- sagatavot un nosūtīt brīdinājumus nodokļu maksātājiem par saimnieciskās
darbības apturēšanu
- sniegt informāciju par nodokļu maksātājiem, kuriem nepieciešams pieņemt
lēmumu par sabiedrības darbības izbeigšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai
akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā,
finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai nodokļu
administrēšanā, pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk
kā viens gadu un darba pieredze informācijas izvērtēšanā, dokumentu
sagatavošanā (t.sk. analītisko materiālu sagatavošanā), priekšlikumu un
normatīvo aktu projektu izstrādē, darba pieredze ar Nodokļu informācijas
sistēmu.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole",
III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP SIND
PIN GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2014/201.AKK15
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas
Rīgas Latgales priekšpilsētas nodaļas vecākā/-ās
nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakances uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
Ja esi gatavs:
- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu
- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā
samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās
vai tiesībās, darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un
piedziņā, prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus.
Dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NPPP PPD RLPN VNI amatu (jūsu vārds,
uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2014/201.AKK16
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2017.gada
31.decembrim) - Pārtikas un veterinārā dienesta Robežkontroles departamenta
kontroles punkta "Silene" (darbavieta: Silene, Daugavpils novads)
inspektors/-re fitosanitārās uzraudzības jomā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība augu aizsardzības jomā
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības
jomā
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā
- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus
- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā
tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis
informācijai 67027529.
OP 2014/201.AKK17
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2017.gada
31.decembrim) - Pārtikas un veterinārā dienesta Robežkontroles departamenta
kontroles punkta "Terehova" (darbavieta: Terehova, Zilupes novads)
inspektors/-re veterinārās uzraudzības jomā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības
jomā
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kravu pārbaudes veterinārās un pārtikas uzraudzības jomā
- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus
- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā
tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis
informācijai 67027529.
OP 2014/201.AKK18
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2017.gada
31.decembrim) - Pārtikas un veterinārā dienesta Robežkontroles departamenta
kontroles punkta "Pāternieki" (darbavieta: Piedrujas pagasts,
Krāslavas novads) inspektors/-re veterinārās uzraudzības jomā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības
jomā
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kravu pārbaudes veterinārās un pārtikas uzraudzības jomā
- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus
- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā
tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis
informācijai 67027529.
OP 2014/201.AKK19
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2017.gada
31.decembrim) - Pārtikas un veterinārā dienesta Robežkontroles departamenta
kontroles punkta "Rēzekne" (darbavieta: Atbrīvošanas aleja 160C,
Rēzekne) inspektors/-re fitosanitārās uzraudzības jomā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība augu aizsardzības jomā
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības
jomā
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā
- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus
- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā
tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis
informācijai 67027529.
OP 2014/201.AKK20
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2017.gada
31.decembrim) - Pārtikas un veterinārā dienesta Robežkontroles departamenta
kontroles punkta "Grebņeva" (darbavieta: Malnavas pagasts, Kārsavas
novads) inspektors/-re fitosanitārās uzraudzības jomā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība augu aizsardzības jomā
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības
jomā
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā
- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus
- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā
tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis
informācijai 67027529.
OP 2014/201.AKK21
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu vadības un metodikas
nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es (ierēdņa) amata vietu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības vai tiesību zinātnē)
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu
Latvijā, Latvijas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par Eiropas Savienības
fondu vadību pārzināšana
- pieredze darbā, kas saistīta ar Eiropas Savienības fondu vadību
- laba izpratne par valsts pārvaldes darbības pamatprincipiem, vēlama
iepriekšēja darba pieredze valsts pārvaldē
- laba izpratne par iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādi, iekšējās
kontroles sistēmas izveidi, vēlama iepriekšējā pieredze šajā jomā
- iniciatīva, augsta atbildība, labas argumentācijas spējas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- labas angļu valodas prasmes
- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- spēja apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu
Darba pienākumi:
- nodrošināt Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas
izveidošanu un aktualizēšanu saskaņā ar normatīvajiem aktiem, sniegt
konsultatīvo atbalstu nodaļā un aģentūras struktūrvienībām Eiropas Savienības
fondu vadības un kontroles sistēmas piemērošanas jautājumos
- nodrošināt finanšu instrumentu un fondu vadības kontroles sistēmas
izveidošanu un projektu ieviešanas uzraudzību
- savas kompetences ietvaros nodrošināt aģentūras pārstāvību Eiropas
Savienības fondu plānošanas un ieviešanas dokumentu izstrādes procesā un
saskaņošanā
Pievienojies un mēs piedāvāsim:
- interesantu, daudzveidīgu un atbildīgu darbu valsts iestādē
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam un veselības apdrošināšanu
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt
Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā,
LV-1919, uz e-pastu cfla@cfla.gov.lv
vai pa faksu 67357841.
OP 2014/201.AKK22
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:
Vecākais eksperts (valsts sekretāra vietnieka nodokļu, muitas un
grāmatvedības jautājumos pakļautībā)
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Ja tev ir:
- augstākā izglītība
- angļu valodas zināšanas
- zināšanas par ES un OECD vispārīgo regulējumu nodokļu jomā
- organizatora prasmes
- pieredze valsts pārvaldē koordinācijas jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:
- koordinēt un sagatavot Latvijas pozīcijas dalībai OECD Fiskālo lietu
komitejas un ES Padomes augsta līmeņa darba grupu sanāksmēm nodokļu jomā
- piedalīties nodokļu jomu regulējošo ES tiesību aktu un OECD vadlīniju
projektu izvērtēšanā
- koordinēt valsts sekretāra vietnieka nodokļu, muitas un grāmatvedības
jautājumos sadarbību nodokļu politikas un citos darba organizācijas jautājumos
savas kompetences jomās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma
7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503,
e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu
ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani
mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālr. 67095611 vai 67083845.