Laidiens: 09.10.2014., Nr. 200

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/200.AKK1

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Programmu vadības un uzraudzības departamenta Vadības informācijas sistēmas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es (darbinieka) amata vietu

Saistībā ar jaunu informācijas sistēmas sadaļas izveidi un jaunu e-pakalpojumu ekspluatācijas uzsākšanu un šo pakalpojumu lietotāju skaita pieaugumu darbā tiek aicināts neikdienišķiem izaicinājumiem gatavs speciālists.

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām zināšanām

- ļoti labas prasmes darbā ar lietojumprogrammmām

- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties

- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- pieredze darbā ar informācijas sistēmu izstrādi un pilnveidošanu, pieredze darbā ar valsts informācijas sistēmu izstrādi tiks uzskatīta par priekšrocību

-pieredze darbā ar programmatūras prasību specifikācijām un projektējuma aprakstiem

- pieredze iekšēju standartu un instrukciju izstrādē

- pieredze informācijas sistēmu lietotāju atbalsta sniegšanā

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas

- teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes

- vēlama pieredze projektu vadībā

- vēlama darba pieredze un izpratne par Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu projektu vadības pamatprincipiem

Darba pienākumi:

- veikt projektu vadības informācijas sistēmas (VIS) darbības analīzi, ierosināt un plānot sistēmas uzlabojumus Eiropas Savienības fondu un citu finanšu instrumentu ieviešanas nodrošināšanai, atbilstoši noteiktajām prasībām

- izstrādāt iekšējās instrukcijas un noteikumus par VIS izmantošanu un administrēšanu

- darbs ar programmatūras prasību specifikāciju un projektējuma aprakstiem

- VIS izmaiņu pieprasījumu un problēmu ziņojumu analīze un apstrāde

- VIS labojumu un papildinājumu testēšana, testēšanas plānu un testpiemēru izveide

- VIS lietotāju konsultēšana par projektu vadības sistēmas lietošanu un to prasību apkopošana

Pievienojies un mēs piedāvāsim:

- interesantu, daudzveidīgu un atbildīgu darbu valsts iestādē

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības apdrošināšanu.

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv vai pa faksu 67357841.


OP 2014/200.AKK2

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz vecākā/-ās grāmatveža/-des amatu

Prasības pretendentam:

- augstākā izglītība finanšu, grāmatvedības jomā

- ne mazāk kā 3 gadu darba pieredze valsts pārvaldes grāmatvedības reģistru uzskaitē, pārskatu un deklarāciju sagatavošanā un iesniegšanā dažādās institūcijās

- ne mazāk kā 2 gadu pieredze darbā ar grāmatvedības uzskaites programmu "Horizon"

- precizitāte, augsta atbildība un spēja strādāt komandā

Galvenie pienākumi:

- tiešās valsts pārvaldes iestādes grāmatvedības uzskaites nodrošināšana atbilstoši Latvijas Republikas likumdošanas prasībām grāmatvedības uzskaites programmā "Horizon"

- pārskatu sagatavošana un citu finanšu atskaišu sagatavošana

- piedalīties budžeta sagatavošanas procesā un tā izpildes kontrolē

Saskaņā ar normatīviem aktiem amats atbilst 9.algu grupai.

Motivācijas vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas pretendentiem jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrā (614.kabinetā) Rīgā, Republikas laukumā 2, vai jānosūta uz e-pastu: kristine.kipsna@vtua.gov.lv. Uzziņas pa tālruni 67027486.


OP 2014/200.AKK3

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz Iedzīvotāju reģistra departamenta Informācijas sistēmu attīstības nodaļas SISTĒMANALĪTIĶA amata vakanci

Darba pienākumi:

- analizēt Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes darbības procesus un ar tiem saistītos normatīvos aktus

- veikt intervijas ar biznesa procesu pārziņiem un potenciālās vai esošas informācijas sistēmas lietotājiem, apkopot un analizēt biznesa prasības dokumentāli strukturētā formā, izstrādāt darba uzdevumus programmēšanai

- pārzināt Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes datu bāzu struktūru un pieejamās informācijas apjomu

- koordinēt programmatūras izstrādes darbus un pārbaudīt izstrādes rezultātus

- sniegt konsultācijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes darbiniekiem par informācijas sistēmas izmantošanu, attīstību un tehnoloģijām

Prasības kandidātam:

- augstākā vai nepabeigtā augstākā izglītība (vēlama datorzinātnēs)

- vismaz pamatlīmeņa ORACLE datu bāzu pārvaldības sistēmu un PL/SQL zināšanas

- labas svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas

- vēlama darba pieredze līdzīgā amatā - vismaz 1 gads

Kritēriji, kas tiks uzskatīti par priekšrocību:

- programmēšanas valodas pamatzināšanas, spēja lasīt un saprast programmatūras izejas kodu

- pieredze programmatūras testēšanā, testēšanas plānu un testpiemēru izveidē

Pārvalde piedāvā:

- stabilu atalgojumu (711 EUR (bruto) pārbaudes laikā un līdz 750 EUR (bruto) pēc pārbaudes laika)

- interesantus izstrādes uzdevumus un darbu komandā

- darbu ar jaunākajām tehnoloģijām

Iesniedzamie dokumenti:

1) CV

2) izglītības dokumenta kopija (vai izziņa no augstskolas, ja vēl studējat)

3) pieteikuma vēstule

Motivācijas vēstulē jānorāda atbilstība katrai no paziņojumā minētajām prasībām. Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2014/200.AKK4

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:

Vecākais referents Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departamenta Pašvaldību finansēšanas nodaļā

Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un tā paskaidrojumu, kas saistīts ar pašvaldībām, izstrādāšanu, veic normatīvo aktu projektu ietekmes uz pašvaldību budžetiem novērtējumu, izstrādā pašvaldību budžetu veidošanas un uzraudzības politiku.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai vadības zinātnē

- labas angļu valodas zināšanas

- darba pieredze finanšu jomā un izpratne par valsts pārvaldes procesiem (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par pašvaldību darbības pamatprincipiem

- prasme formulēt un izteikt mutvārdos un rakstveidā savu viedokli

- spēja strādāt komandā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departamenta kolektīvam un mēs Tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- izvērtēt un sagatavot atzinumus par ministriju iesniegtajiem tiesību aktu projektiem, izvērtējot to finansiālo ietekmi uz pašvaldību budžetiem

- sagatavot analītiskos un prezentācijas materiālus un informāciju par normatīvos aktos noteiktajām prasībām un pašvaldību finansiālo situāciju

- piedalīties tiesību aktu projektu izstrādē

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2014/200.AKK5

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - vecākais/-ā eksperts/-e Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļā (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē)

- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās vai pieredze projektu īstenošanas jomā ne mazāk kā 2 gadi

- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- personāla vadības, sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles un komunikācijas prasmes

- izpratne par finanšu plānošanu

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

Amata mērķis: nodrošināt ar nodarbinātību saistīto pasākumu īstenošanas noteikumu izstrādi, to pilnveidi un īstenošanu.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu ilva.krumina@nva.gov.lv vai jāiesniedz personīgi 117.kabinetā. Informācija pa tālruni 67021841, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2014/200.AKK6

Rīgas Tehniskā universitāte izsludina konkursu uz vakantām akadēmiskā personāla amata vietām

DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE

Lietišķās matemātikas institūtā Inženiermatemātikas katedrā darbam RTU Daugavpils filiālē

- docents - 1 amata vieta

TRANSPORTA UN MAŠĪNZINĪBU FAKULTĀTE

Mašīnbūves tehnoloģijas institūtā Materiālu apstrādes tehnoloģiju katedrā darbam RTU Daugavpils filiālē

- lektors - 1 amata vieta

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā (213.kabinetā) Rīgā, Kaļķu ielā 1, jāiesniedz Rektoram adresēts iesniegums un pielikumā dokumentu kopijas, kas apliecina augstāko izglītību, akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, organizatoriskā, akadēmiskā darba pieredze, kā arī dokumenti, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī". Papildu informācija pa tālr. 67089795.


OP 2014/200.AKK7

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Starptautiskās sadarbības nodaļas juriskonsults/-e

Prasības:

- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- zināšanas civilprocesā un par administratīvo procesu iestādē

- zināšanas starptautiskajās tiesībās

- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- angļu valodas zināšanas - runāšana, rakstīšana, lasīšana (vēlams vācu vai franču valodas zināšanas)

- zināšanas lietvedībā

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1.kategorija 756,00 EUR, 2.kategorija - 870,00 EUR, 3.kategorija - 994,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augtākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi, nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis 67830634.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)