Laidiens: 09.10.2014., Nr. 200
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/200.AKK1
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Programmu vadības un uzraudzības departamenta Vadības informācijas sistēmas
nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es (darbinieka) amata
vietu
Saistībā ar jaunu informācijas sistēmas sadaļas izveidi un jaunu e-pakalpojumu
ekspluatācijas uzsākšanu un šo pakalpojumu lietotāju skaita pieaugumu darbā
tiek aicināts neikdienišķiem izaicinājumiem gatavs speciālists.
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām
zināšanām
- ļoti labas prasmes darbā ar lietojumprogrammmām
- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties
- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- pieredze darbā ar informācijas sistēmu izstrādi un pilnveidošanu, pieredze
darbā ar valsts informācijas sistēmu izstrādi tiks uzskatīta par priekšrocību
-pieredze darbā ar programmatūras prasību specifikācijām un projektējuma
aprakstiem
- pieredze iekšēju standartu un instrukciju izstrādē
- pieredze informācijas sistēmu lietotāju atbalsta sniegšanā
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas
- teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes
- vēlama pieredze projektu vadībā
- vēlama darba pieredze un izpratne par Eiropas Savienības fondu vai citu
finanšu instrumentu projektu vadības pamatprincipiem
Darba pienākumi:
- veikt projektu vadības informācijas sistēmas (VIS) darbības analīzi,
ierosināt un plānot sistēmas uzlabojumus Eiropas Savienības fondu un citu finanšu
instrumentu ieviešanas nodrošināšanai, atbilstoši noteiktajām prasībām
- izstrādāt iekšējās instrukcijas un noteikumus par VIS izmantošanu un
administrēšanu
- darbs ar programmatūras prasību specifikāciju un projektējuma aprakstiem
- VIS izmaiņu pieprasījumu un problēmu ziņojumu analīze un apstrāde
- VIS labojumu un papildinājumu testēšana, testēšanas plānu un testpiemēru
izveide
- VIS lietotāju konsultēšana par projektu vadības sistēmas lietošanu un to
prasību apkopošana
Pievienojies un mēs piedāvāsim:
- interesantu, daudzveidīgu un atbildīgu darbu valsts iestādē
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam un veselības apdrošināšanu.
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt
Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā,
LV-1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv vai
pa faksu 67357841.
OP 2014/200.AKK2
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz vecākā/-ās grāmatveža/-des amatu
Prasības pretendentam:
- augstākā izglītība finanšu, grāmatvedības jomā
- ne mazāk kā 3 gadu darba pieredze valsts
pārvaldes grāmatvedības reģistru uzskaitē, pārskatu un deklarāciju sagatavošanā
un iesniegšanā dažādās institūcijās
- ne mazāk kā 2 gadu pieredze darbā ar
grāmatvedības uzskaites programmu "Horizon"
- precizitāte, augsta atbildība un spēja strādāt komandā
Galvenie pienākumi:
- tiešās valsts pārvaldes iestādes grāmatvedības uzskaites nodrošināšana
atbilstoši Latvijas Republikas likumdošanas prasībām grāmatvedības uzskaites
programmā "Horizon"
- pārskatu sagatavošana un citu finanšu atskaišu sagatavošana
- piedalīties budžeta sagatavošanas procesā un tā izpildes kontrolē
Saskaņā ar normatīviem aktiem amats atbilst 9.algu grupai.
Motivācijas vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
pretendentiem jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Valsts
tehniskās uzraudzības aģentūrā (614.kabinetā) Rīgā, Republikas laukumā 2, vai
jānosūta uz e-pastu: kristine.kipsna@vtua.gov.lv.
Uzziņas pa tālruni 67027486.
OP 2014/200.AKK3
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde izsludina konkursu uz Iedzīvotāju reģistra departamenta Informācijas
sistēmu attīstības nodaļas SISTĒMANALĪTIĶA amata vakanci
Darba pienākumi:
- analizēt Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes darbības procesus un ar
tiem saistītos normatīvos aktus
- veikt intervijas ar biznesa procesu pārziņiem un potenciālās vai esošas
informācijas sistēmas lietotājiem, apkopot un analizēt biznesa prasības dokumentāli
strukturētā formā, izstrādāt darba uzdevumus programmēšanai
- pārzināt Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes datu bāzu struktūru un
pieejamās informācijas apjomu
- koordinēt programmatūras izstrādes darbus un pārbaudīt izstrādes
rezultātus
- sniegt konsultācijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes darbiniekiem
par informācijas sistēmas izmantošanu, attīstību un tehnoloģijām
Prasības kandidātam:
- augstākā vai nepabeigtā augstākā izglītība (vēlama datorzinātnēs)
- vismaz pamatlīmeņa ORACLE datu bāzu pārvaldības sistēmu un PL/SQL
zināšanas
- labas svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas
- vēlama darba pieredze līdzīgā amatā - vismaz 1 gads
Kritēriji, kas tiks uzskatīti par priekšrocību:
- programmēšanas valodas pamatzināšanas, spēja lasīt un saprast
programmatūras izejas kodu
- pieredze programmatūras testēšanā, testēšanas plānu un testpiemēru izveidē
Pārvalde piedāvā:
- stabilu atalgojumu (711 EUR (bruto) pārbaudes laikā un līdz 750 EUR (bruto)
pēc pārbaudes laika)
- interesantus izstrādes uzdevumus un darbu komandā
- darbu ar jaunākajām tehnoloģijām
Iesniedzamie dokumenti:
1) CV
2) izglītības dokumenta kopija (vai izziņa no augstskolas, ja vēl studējat)
3) pieteikuma vēstule
Motivācijas vēstulē jānorāda atbilstība katrai no paziņojumā minētajām
prasībām. Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes
Personāla nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnija 1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt
personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas
komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi
iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.
OP 2014/200.AKK4
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:
Vecākais referents Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un
finansēšanas departamenta Pašvaldību finansēšanas nodaļā
Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departaments ir
struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un tā
paskaidrojumu, kas saistīts ar pašvaldībām, izstrādāšanu, veic normatīvo aktu
projektu ietekmes uz pašvaldību budžetiem novērtējumu, izstrādā pašvaldību
budžetu veidošanas un uzraudzības politiku.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
finansēs vai vadības zinātnē
- labas angļu valodas zināšanas
- darba pieredze finanšu jomā un izpratne par valsts pārvaldes procesiem
(tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par pašvaldību darbības pamatprincipiem
- prasme formulēt un izteikt mutvārdos un rakstveidā savu viedokli
- spēja strādāt komandā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas
departamenta kolektīvam un mēs Tev uzticēsim veikt šādus galvenos
uzdevumus:
- izvērtēt un sagatavot atzinumus par ministriju iesniegtajiem tiesību aktu
projektiem, izvērtējot to finansiālo ietekmi uz pašvaldību budžetiem
- sagatavot analītiskos un prezentācijas materiālus un informāciju par
normatīvos aktos noteiktajām prasībām un pašvaldību finansiālo situāciju
- piedalīties tiesību aktu projektu izstrādē
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma
7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503,
e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu
ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani
mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2014/200.AKK5
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - vecākais/-ā eksperts/-e Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības
pasākumu nodaļā (1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē)
- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās vai pieredze
projektu īstenošanas jomā ne mazāk kā 2 gadi
- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošo normatīvo aktu
pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- personāla vadības, sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles un
komunikācijas prasmes
- izpratne par finanšu plānošanu
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis: nodrošināt ar nodarbinātību saistīto pasākumu īstenošanas
noteikumu izstrādi, to pilnveidi un īstenošanu.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu ilva.krumina@nva.gov.lv
vai jāiesniedz personīgi 117.kabinetā. Informācija pa tālruni 67021841, kā arī
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos pretendentus.
OP 2014/200.AKK6
Rīgas Tehniskā universitāte izsludina konkursu uz vakantām akadēmiskā
personāla amata vietām
DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE
Lietišķās matemātikas institūtā Inženiermatemātikas
katedrā darbam RTU Daugavpils filiālē
- docents - 1 amata vieta
TRANSPORTA UN MAŠĪNZINĪBU FAKULTĀTE
Mašīnbūves tehnoloģijas institūtā Materiālu apstrādes tehnoloģiju katedrā
darbam RTU Daugavpils filiālē
- lektors - 1 amata vieta
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes
Personāla nodaļā (213.kabinetā) Rīgā, Kaļķu ielā 1, jāiesniedz Rektoram
adresēts iesniegums un pielikumā dokumentu kopijas, kas apliecina augstāko
izglītību, akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta
zinātniskā, organizatoriskā, akadēmiskā darba pieredze, kā arī dokumenti, lai
pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī". Papildu
informācija pa tālr. 67089795.
OP 2014/200.AKK7
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amata vietu - Starptautiskās sadarbības nodaļas
juriskonsults/-e
Prasības:
- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- zināšanas civilprocesā un par administratīvo procesu iestādē
- zināšanas starptautiskajās tiesībās
- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- angļu valodas zināšanas - runāšana, rakstīšana, lasīšana (vēlams vācu vai
franču valodas zināšanas)
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1.kategorija 756,00 EUR, 2.kategorija - 870,00 EUR, 3.kategorija
- 994,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augtākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
personīgi, nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM".
Tālrunis 67830634.