Laidiens: 06.10.2014., Nr. 197
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/197.AKK1
SIA "Rīgas veselības centrs" aicina darbā Grāmatvedības nodaļas
vadītāju, galveno grāmatvedi
Prasības:
- augstākā izglītība ekonomikas, finanšu vai grāmatvedības jomā
- pieredze finanšu struktūrvienības vai galvenā grāmatveža amatā vismaz 5
gadi
- teicamas Latvijas Republikas nodokļu sistēmas pārzināšana
- padziļinātās zināšanas grāmatvedības uzskaites organizēšanā un kārtošanā,
datorzināšanas MS Office, grāmatvedības programmas "Horizon"
izmantošanā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- par priekšrocību uzskatīsim darba pieredzi komercsabiedrībā
Pienākumi:
- izveidot un uzturēt Sabiedrības grāmatvedības sistēmu un izstrādāt
Sabiedrības grāmatvedības organizācijas dokumentus
- nodrošināt Sabiedrības kases operāciju vienotu uzskaiti
- nodrošināt darba samaksas aprēķinus, sniegt informāciju par darbiniekiem
Valsts ieņēmumu dienestam
- nodrošināt savlaicīgu nodokļu un nodevu aprēķināšanu un pārskaitīšanu
- analizēt un novērtēt Sabiedrības saimniecisko darbību, gatavot atskaites
un pārskatus pēc valdes pieprasījuma
- nodrošināt Sabiedrības budžeta sastādīšanu un nodrošināt Sabiedrības
izdevumu kontroli
- izveidot Sabiedrības grāmatvedības iekšējās kontroles sistēmu
- organizēt un vadīt Grāmatvedības nodaļas darbu; koordinēt pienākumu sadali
un izpildi starp Grāmatvedības nodaļas darbiniekiem
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu stabilā uzņēmumā
- profesionālu, draudzīgu kolektīvu
Pieteikuma vēstuli un CV, kā arī izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus ar norādi "Galvenais grāmatvedis",
lūdzam sūtīt uz e-pastu ieva.grabovska@pvac.sia.lv
līdz 2014.gada 17.oktobrim. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks
uzaicināti uz tikšanos klātienē.
OP 2014/197.AKK2
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Struktūrfondu daļas vecākā/-ās projektu vadītāja/-as (ierēdņa) amata vietu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- nodrošināt Eiropas Sociālā fonda darbības programmas "Izaugsme un
nodarbinātība" 8.3.3.specifiskā atbalsta mērķa "Attīstīt NVA
nereģistrēto NEET jauniešu prasmes un veicināt to iesaisti izglītībā, NVA
īstenotajos pasākumos jauniešu garantijas ietvaros un nevalstisko organizāciju
vai jauniešu centru darbībā" (turpmāk - projekts) darbību saskaņā ar
projekta mērķiem, aktivitātēm un rezultātiem
- izskatīt projektā iesaistīto pašvaldību iesniegtos pārskatus un projekta
finansējuma pieprasījumus
- sniegt konsultācijas projektā iesaistītajām pašvaldībām par projekta īstenošanas
jautājumiem
- piedalīties projektā iesaistīto pašvaldību darbības novērtēšanas vizītēs
- organizēt mentoru un programmu vadītāju apmācības, pieredzes apmaiņas
pasākumus un supervīzijas
- plānot un sadarbībā ar projektā iesaistītajām pašvaldībām organizēt mērķa
grupas informatīvos pasākumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība
- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē
- vairāk nekā viena gada darba pieredze projektu vadībā
- vēlama pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē
- zināšanas un izpratne par jaunatnes un neformālās izglītības jomu
- vēlama darba pieredze jaunatnes politikas īstenošanas jomā
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office, Outlook Express)
- labas angļu valodas zināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai
Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pastu: info@jaunatne.gov.lv, tālrunis uzziņām 67358073.
OP 2014/197.AKK3
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Finanšu un grāmatvedības daļas grāmatveža/-des
darbinieka/-ces amata vietu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi ir veikt Eiropas Sociālā fonda darbības programmas
"Izaugsme un nodarbinātība" 8.3.3.specifiskā atbalsta mērķa
"Attīstīt NVA nereģistrēto NEET jauniešu prasmes un veicināt to iesaisti
izglītībā, NVA īstenotajos pasākumos jauniešu garantijas ietvaros un
nevalstisko organizāciju vai jauniešu centru darbībā" projekta budžeta
plānošanu, grāmatvedības uzskaiti, finanšu līdzekļu izlietojuma uzraudzību,
analīzi un kontroli.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība grāmatvedībā,
ekonomikā vai finansēs
- vismaz trīs gadu darba pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu
ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu projektu grāmatvedībā un
finanšu plānošanas jomā
- darba pieredze dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā
- zināšanas par Latvijas Republikas un ES normatīvajiem aktiem saistībā ar
ES struktūrfondu projektu finansēšanu
- zināšanas finanšu un grāmatvedības jautājumos
- vēlama vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office,
Outlook Express)
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai
Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pastu: info@jaunatne.gov.lv, tālrunis uzziņām 67358073.
OP 2014/197.AKK4
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņu amatu
vietām uz nenoteiktu laiku - Sociālās iekļaušanas un sociālā darba politikas
departamenta vecākais referents (2 amata vietas)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās vai tiesību zinātnēs)
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem
normatīvajiem aktiem
- angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī (labas
angļu valodas vai citu valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes darbā
- vēlama darba pieredze darbā ar invaliditātes politikas jautājumiem
- vēlama darba pieredze sociālās politikas izstrādāšanā, īstenošanā
Darba pienākumi:
- izstrādāt attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus
personu ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju un tiesību jomā
- sniegt atzinumus par valsts un pašvaldību institūciju un ministrijas
struktūrvienību izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu
projektiem, izvērtējot tos no personas ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju un
tiesību aspekta
- sniegt priekšlikumus valsts politikas veidošanai un attīstībai un tiesību
aktu pilnveidošanai personu ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju un tiesību jomā
- sagatavot ministrijas rīkojumu un iekšējo normatīvo aktu projektus personu
ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju un tiesību jomā
- veikt personu ar invaliditāti situāciju raksturojošo rādītāju apkopošanu
un analīzi izmantošanai nacionālajos attīstības plānošanas dokumentos, analizēt
citu nozaru politiku un iniciatīvu ietekmi uz personu ar invaliditāti situāciju
- sniegt konsultācijas un nepieciešamo informāciju ministrijas
struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskām, juridiskām
personām un šādu personu apvienībām par personu ar invaliditāti vienlīdzīgu
iespēju un tiesību jautājumiem
- sniegt atbildes uz Ministrijā saņemtajiem iesniegumiem un sūdzībām
invaliditātes politikas un personu ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju un
tiesību jomas jautājumos
- sagatavot informāciju pēc Eiropas Savienības un citu starptautisku
institūciju pieprasījuma iekļaušanai ziņojumos, pētījumos, apsekojumos,
aptaujās u.c.
- veikt invaliditātes jomas statistiskās informācijas apkopošanu un analīzi,
nodrošināt kopsavilkumu sagatavošanu un pieejamību pēc pieprasījuma
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331, vai elektroniski uz
e-pastu: Zane.Balode@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67021621.
OP 2014/197.AKK5
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Investīciju uzraudzības departamenta Projektu uzraudzības nodaļas
vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta
ierēdņa/-nes amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība finansēs,
tiesību zinātnē, ekonomikā, vadības zinātnēs vai citā sociālo zinātņu jomā
- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē ilgāka par diviem gadiem
- zināšanas par vides, reģionālās attīstības un informācijas un komunikāciju
tehnoloģiju nozares jautājumiem
- zināšanas un pieredze publisko iepirkumu jomā
- zināšanas un pieredze ES fondu vadības un kontroles sistēmas funkcionēšanā
- zināšanas par kvalitātes vadības sistēmām
- vēlama pieredze vides infrastruktūras projektu realizācijas uzraudzībā
- vēlamas zināšanas un pieredze finanšu plānošanā
- labas angļu valodas zināšanas
- ar darbu saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktu
pārzināšana
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides
aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu
ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes"
→ "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2014/197.AKK6
Valsts Vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde izsludina
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Salacgrīvā - Kontroles daļas Resursu
kontroles sektora vecākais/-ā inspektors/-e
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību
zinātnē, jūrniecībā, bioloģijā vai vides zinātnēs (maģistra grāds tiks
uzskatīts par priekšrocību)
- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) specialitātē (pieredze jūrniecībā un
vides aizsardzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba
pienākumu pildīšanai, kuri saistīti ar jūras vides aizsardzības un zivju resursu
aizsardzības kontroli neatkarīgi no valstiskās piederības, informācijas
sagatavošanu ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos,
dalību starptautiskajās sanāksmēs utt.
- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru
- prasme lietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus
vides aizsardzībā
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās
- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- laba fiziskā sagatavotība
- B kategorijas autovadītāja apliecība (mazizmēra kuģošanas līdzekļu
vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību)
Galvenie amata pienākumi:
- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus
- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli jūras vides
aizsardzības un zivju resursu aizsardzības jomā
- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi sagatavot administratīvos aktus vides
aizsardzības jomā
- atbilstoši kvotām un limitiem noteiktajā kārtībā izsniegt zvejas licences
un žurnālus juridiskām un fiziskām personām
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt personīgi vai sūtīt Valsts
vides dienesta Valmieras reģionālajai pārvaldei (L.Paegles ielā 13, Valmierā,
tālr. uzziņām 64207266) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pretendentu
atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas
laikiem tiks informēti atsevišķi.
OP 2014/197.AKK7
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Farmaceitiskās darbības uzņēmumu
licencēšanas nodaļas juriskonsults/-e (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt iesniegto farmaceitiskās darbības uzņēmumu dokumentāciju
- pieņemt lēmumus par dokumentu atbilstību normatīvo aktu prasībām,
sagatavot atzinumus un citus dokumentus par farmaceitiskās darbības uzņēmumu
licencēšanas jautājumiem
- sagatavot lēmumu, vēstuļu un citu dokumentu projektus saskaņā ar
Farmaceitiskās darbības licencēšanas komisijas pieņemto ieteikuma lēmumu un
vadošo amatpersonu norādījumiem
- veikt pienākumus, strādājot ar Farmaceitiskās darbības uzņēmumu
licencēšanas informācijas sistēmu
- pēc licences turētāju lūguma sniegt juridiska rakstura konsultācijas par
farmaceitiskās darbības uzņēmumu licencēšanas jautājumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnēs vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vismaz 2 gadu pieredze jurista amatā
- zināšanas administratīvajās tiesībās
- Latvijas Republikas valsts pārvaldes tiesiskā regulējuma pārzināšana
- vēlama darba pieredze vai zināšanas farmācijas jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme lietot datortehniku un biroja tehniku
- precizitāte, analītiskā domāšana, spēja koncentrēties, augsta atbildības
sajūta
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā un prasme organizēt savu darbu
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- interesantu un atbildīgu darbu
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Ierēdņa amatam noteikts 21.saimes "Juridiskā analīze, izpildes kontrole
un pakalpojumi" II līmenis un 8.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam sūtīt Zāļu valsts
aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"),
e-pasts: zva@zva.gov.lv, tālrunis papildu informācijai
67078457 vai 67078424, fakss 67078428. Informējam, ka sazināsimies tikai ar
tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.
OP 2014/197.AKK8
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vecākā/-ās eksperta/-es amatu Pakalpojumu departamenta Darba tirgus
nodaļā (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
sociālajās zinātnēs)
- pieredze projektu vadībā vai administrēšanā ne mazāk kā
divi gadi
- vēlama pieredze starptautisko attiecību jomā
- vēlama pieredze valsts un pašvaldību institūcijās
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošo normatīvo aktu
pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles, komunikācijas un
analītiķa prasmes
- prasme finanšu plānošanā
- prezentācijas prasmes
- svešvalodu zināšanas - ļoti labas angļu valodas zināšanas (mutvārdos un
rakstos), kā arī vēlamas otras svešvalodas (krievu, vācu, franču) zināšanas
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis: vadīt Nodarbinātības valsts aģentūras sadarbību ar pašvaldībām
un koordinēt Eiropas Nodarbinātības dienestu tīkla (EURES) darbību Latvijā.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts
aģentūras Resursu pārvaldības nodaļā Rīgā, K.Valdemāra ielā 38, k-1, LV-1010,
117.kabinetā, vai jānosūta uz e-pastu: ilva.krumina@nva.gov.lv.
Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām, punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2014/197.AKK9
Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Stratēģijas un metodoloģijas departamenta Juridiskās daļas jurists/-e
(vakance uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība jurisprudencē
- darba pieredze jurisprudencē
- administratīvo tiesību pārzināšana
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru
- spēja analītiski domāt, piemērot tiesību normas
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību
Galvenie darba uzdevumi:
- izvērtēt sagatavoto administratīvo aktu un uzziņu projektu atbilstību
normatīvajiem aktiem
- sagatavot rīkojumus un instrukcijas dienesta pamatdarbības jautājumos.
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 15
kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, e-pasts: personals@vaad.gov.lv.
OP 2014/197.AKK10
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Talsu teritoriālās struktūrvienības vecākais/-ā referents/-e (1 vakance
uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā
darbinieka, psihologa, pedagoga vai sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās un rast
risinājumu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa no brīvības atņemšanas
iestādēm atbrīvoto personu un personu, pret kurām izbeigts kriminālprocess, tās
nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, uzraudzību (ietver personas kontroli
un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai
skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā, sagatavot
iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā)
- organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs izpildi
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokuratūras vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
- organizēt un vadīt izlīgumus
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule (ar apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām), darba un dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz Talsu teritoriālajā
struktūrvienībā ar norādi "Talsu TSV - KONKURSS" 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". E-pasts: talsi@vpd.gov.lv. Adrese:
Raiņa iela 12A, Talsi, LV-3201. Informācija pa tel. 67021123, 63237748 vai
Valsts probācijas dienesta mājaslapā: www.probacija.lv.