Laidiens: 06.10.2014., Nr. 197

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/197.AKK1

SIA "Rīgas veselības centrs" aicina darbā Grāmatvedības nodaļas vadītāju, galveno grāmatvedi

Prasības:

- augstākā izglītība ekonomikas, finanšu vai grāmatvedības jomā

- pieredze finanšu struktūrvienības vai galvenā grāmatveža amatā vismaz 5 gadi

- teicamas Latvijas Republikas nodokļu sistēmas pārzināšana

- padziļinātās zināšanas grāmatvedības uzskaites organizēšanā un kārtošanā, datorzināšanas MS Office, grāmatvedības programmas "Horizon" izmantošanā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- par priekšrocību uzskatīsim darba pieredzi komercsabiedrībā

Pienākumi:

- izveidot un uzturēt Sabiedrības grāmatvedības sistēmu un izstrādāt Sabiedrības grāmatvedības organizācijas dokumentus

- nodrošināt Sabiedrības kases operāciju vienotu uzskaiti

- nodrošināt darba samaksas aprēķinus, sniegt informāciju par darbiniekiem Valsts ieņēmumu dienestam

- nodrošināt savlaicīgu nodokļu un nodevu aprēķināšanu un pārskaitīšanu

- analizēt un novērtēt Sabiedrības saimniecisko darbību, gatavot atskaites un pārskatus pēc valdes pieprasījuma

- nodrošināt Sabiedrības budžeta sastādīšanu un nodrošināt Sabiedrības izdevumu kontroli

- izveidot Sabiedrības grāmatvedības iekšējās kontroles sistēmu

- organizēt un vadīt Grāmatvedības nodaļas darbu; koordinēt pienākumu sadali un izpildi starp Grāmatvedības nodaļas darbiniekiem

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu stabilā uzņēmumā

- profesionālu, draudzīgu kolektīvu

Pieteikuma vēstuli un CV, kā arī izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus ar norādi "Galvenais grāmatvedis", lūdzam sūtīt uz e-pastu ieva.grabovska@pvac.sia.lv līdz 2014.gada 17.oktobrim. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz tikšanos klātienē.


OP 2014/197.AKK2

Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Struktūrfondu daļas vecākā/-ās projektu vadītāja/-as (ierēdņa) amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- nodrošināt Eiropas Sociālā fonda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.3.3.specifiskā atbalsta mērķa "Attīstīt NVA nereģistrēto NEET jauniešu prasmes un veicināt to iesaisti izglītībā, NVA īstenotajos pasākumos jauniešu garantijas ietvaros un nevalstisko organizāciju vai jauniešu centru darbībā" (turpmāk - projekts) darbību saskaņā ar projekta mērķiem, aktivitātēm un rezultātiem

- izskatīt projektā iesaistīto pašvaldību iesniegtos pārskatus un projekta finansējuma pieprasījumus

- sniegt konsultācijas projektā iesaistītajām pašvaldībām par projekta īstenošanas jautājumiem

- piedalīties projektā iesaistīto pašvaldību darbības novērtēšanas vizītēs

- organizēt mentoru un programmu vadītāju apmācības, pieredzes apmaiņas pasākumus un supervīzijas

- plānot un sadarbībā ar projektā iesaistītajām pašvaldībām organizēt mērķa grupas informatīvos pasākumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība

- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē

- vairāk nekā viena gada darba pieredze projektu vadībā

- vēlama pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē

- zināšanas un izpratne par jaunatnes un neformālās izglītības jomu

- vēlama darba pieredze jaunatnes politikas īstenošanas jomā

- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office, Outlook Express)

- labas angļu valodas zināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pastu: info@jaunatne.gov.lv, tālrunis uzziņām 67358073.


OP 2014/197.AKK3

Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Finanšu un grāmatvedības daļas grāmatveža/-des darbinieka/-ces amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi ir veikt Eiropas Sociālā fonda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.3.3.specifiskā atbalsta mērķa "Attīstīt NVA nereģistrēto NEET jauniešu prasmes un veicināt to iesaisti izglītībā, NVA īstenotajos pasākumos jauniešu garantijas ietvaros un nevalstisko organizāciju vai jauniešu centru darbībā" projekta budžeta plānošanu, grāmatvedības uzskaiti, finanšu līdzekļu izlietojuma uzraudzību, analīzi un kontroli.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība grāmatvedībā, ekonomikā vai finansēs

- vismaz trīs gadu darba pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu projektu grāmatvedībā un finanšu plānošanas jomā

- darba pieredze dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā

- zināšanas par Latvijas Republikas un ES normatīvajiem aktiem saistībā ar ES struktūrfondu projektu finansēšanu

- zināšanas finanšu un grāmatvedības jautājumos

- vēlama vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē

- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office, Outlook Express)

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pastu: info@jaunatne.gov.lv, tālrunis uzziņām 67358073.


OP 2014/197.AKK4

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņu amatu vietām uz nenoteiktu laiku - Sociālās iekļaušanas un sociālā darba politikas departamenta vecākais referents (2 amata vietas)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās vai tiesību zinātnēs)

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī (labas angļu valodas vai citu valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes darbā

- vēlama darba pieredze darbā ar invaliditātes politikas jautājumiem

- vēlama darba pieredze sociālās politikas izstrādāšanā, īstenošanā

Darba pienākumi:

- izstrādāt attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus personu ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju un tiesību jomā

- sniegt atzinumus par valsts un pašvaldību institūciju un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektiem, izvērtējot tos no personas ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju un tiesību aspekta

- sniegt priekšlikumus valsts politikas veidošanai un attīstībai un tiesību aktu pilnveidošanai personu ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju un tiesību jomā

- sagatavot ministrijas rīkojumu un iekšējo normatīvo aktu projektus personu ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju un tiesību jomā

- veikt personu ar invaliditāti situāciju raksturojošo rādītāju apkopošanu un analīzi izmantošanai nacionālajos attīstības plānošanas dokumentos, analizēt citu nozaru politiku un iniciatīvu ietekmi uz personu ar invaliditāti situāciju

- sniegt konsultācijas un nepieciešamo informāciju ministrijas struktūrvienībām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī fiziskām, juridiskām personām un šādu personu apvienībām par personu ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju un tiesību jautājumiem

- sniegt atbildes uz Ministrijā saņemtajiem iesniegumiem un sūdzībām invaliditātes politikas un personu ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju un tiesību jomas jautājumos

- sagatavot informāciju pēc Eiropas Savienības un citu starptautisku institūciju pieprasījuma iekļaušanai ziņojumos, pētījumos, apsekojumos, aptaujās u.c.

- veikt invaliditātes jomas statistiskās informācijas apkopošanu un analīzi, nodrošināt kopsavilkumu sagatavošanu un pieejamību pēc pieprasījuma

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331, vai elektroniski uz e-pastu: Zane.Balode@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021621.


OP 2014/197.AKK5

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Investīciju uzraudzības departamenta Projektu uzraudzības nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība finansēs, tiesību zinātnē, ekonomikā, vadības zinātnēs vai citā sociālo zinātņu jomā

- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē ilgāka par diviem gadiem

- zināšanas par vides, reģionālās attīstības un informācijas un komunikāciju tehnoloģiju nozares jautājumiem

- zināšanas un pieredze publisko iepirkumu jomā

- zināšanas un pieredze ES fondu vadības un kontroles sistēmas funkcionēšanā

- zināšanas par kvalitātes vadības sistēmām

- vēlama pieredze vides infrastruktūras projektu realizācijas uzraudzībā

- vēlamas zināšanas un pieredze finanšu plānošanā

- labas angļu valodas zināšanas

- ar darbu saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktu pārzināšana

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2014/197.AKK6

Valsts Vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Salacgrīvā - Kontroles daļas Resursu kontroles sektora vecākais/-ā inspektors/-e

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē, jūrniecībā, bioloģijā vai vides zinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) specialitātē (pieredze jūrniecībā un vides aizsardzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba pienākumu pildīšanai, kuri saistīti ar jūras vides aizsardzības un zivju resursu aizsardzības kontroli neatkarīgi no valstiskās piederības, informācijas sagatavošanu ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos, dalību starptautiskajās sanāksmēs utt.

- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru

- prasme lietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus vides aizsardzībā

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās

- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- laba fiziskā sagatavotība

- B kategorijas autovadītāja apliecība (mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību)

Galvenie amata pienākumi:

- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus

- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli jūras vides aizsardzības un zivju resursu aizsardzības jomā

- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi sagatavot administratīvos aktus vides aizsardzības jomā

- atbilstoši kvotām un limitiem noteiktajā kārtībā izsniegt zvejas licences un žurnālus juridiskām un fiziskām personām

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt personīgi vai sūtīt Valsts vides dienesta Valmieras reģionālajai pārvaldei (L.Paegles ielā 13, Valmierā, tālr. uzziņām 64207266) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.


OP 2014/197.AKK7

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Farmaceitiskās darbības uzņēmumu licencēšanas nodaļas juriskonsults/-e (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt iesniegto farmaceitiskās darbības uzņēmumu dokumentāciju

- pieņemt lēmumus par dokumentu atbilstību normatīvo aktu prasībām, sagatavot atzinumus un citus dokumentus par farmaceitiskās darbības uzņēmumu licencēšanas jautājumiem

- sagatavot lēmumu, vēstuļu un citu dokumentu projektus saskaņā ar Farmaceitiskās darbības licencēšanas komisijas pieņemto ieteikuma lēmumu un vadošo amatpersonu norādījumiem

- veikt pienākumus, strādājot ar Farmaceitiskās darbības uzņēmumu licencēšanas informācijas sistēmu

- pēc licences turētāju lūguma sniegt juridiska rakstura konsultācijas par farmaceitiskās darbības uzņēmumu licencēšanas jautājumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnēs vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz 2 gadu pieredze jurista amatā

- zināšanas administratīvajās tiesībās

- Latvijas Republikas valsts pārvaldes tiesiskā regulējuma pārzināšana

- vēlama darba pieredze vai zināšanas farmācijas jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme lietot datortehniku un biroja tehniku

- precizitāte, analītiskā domāšana, spēja koncentrēties, augsta atbildības sajūta

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā un prasme organizēt savu darbu

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Ierēdņa amatam noteikts 21.saimes "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" II līmenis un 8.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam sūtīt Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasts: zva@zva.gov.lv, tālrunis papildu informācijai 67078457 vai 67078424, fakss 67078428. Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.


OP 2014/197.AKK8

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vecākā/-ās eksperta/-es amatu Pakalpojumu departamenta Darba tirgus nodaļā (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)

- pieredze projektu vadībā vai administrēšanā ne mazāk kā divi gadi

- vēlama pieredze starptautisko attiecību jomā

- vēlama pieredze valsts un pašvaldību institūcijās

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles, komunikācijas un analītiķa prasmes

- prasme finanšu plānošanā

- prezentācijas prasmes

- svešvalodu zināšanas - ļoti labas angļu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstos), kā arī vēlamas otras svešvalodas (krievu, vācu, franču) zināšanas

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

Amata mērķis: vadīt Nodarbinātības valsts aģentūras sadarbību ar pašvaldībām un koordinēt Eiropas Nodarbinātības dienestu tīkla (EURES) darbību Latvijā.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Resursu pārvaldības nodaļā Rīgā, K.Valdemāra ielā 38, k-1, LV-1010, 117.kabinetā, vai jānosūta uz e-pastu: ilva.krumina@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām, punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2014/197.AKK9

Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Stratēģijas un metodoloģijas departamenta Juridiskās daļas jurists/-e (vakance uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība jurisprudencē

- darba pieredze jurisprudencē

- administratīvo tiesību pārzināšana

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

- spēja analītiski domāt, piemērot tiesību normas

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību

Galvenie darba uzdevumi:

- izvērtēt sagatavoto administratīvo aktu un uzziņu projektu atbilstību normatīvajiem aktiem

- sagatavot rīkojumus un instrukcijas dienesta pamatdarbības jautājumos.

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 15 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, e-pasts: personals@vaad.gov.lv.


OP 2014/197.AKK10

Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Talsu teritoriālās struktūrvienības vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga vai sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās un rast risinājumu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa no brīvības atņemšanas iestādēm atbrīvoto personu un personu, pret kurām izbeigts kriminālprocess, tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, uzraudzību (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā, sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā)

- organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs izpildi

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokuratūras vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

- organizēt un vadīt izlīgumus

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule (ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām), darba un dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz Talsu teritoriālajā struktūrvienībā ar norādi "Talsu TSV - KONKURSS" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasts: talsi@vpd.gov.lv. Adrese: Raiņa iela 12A, Talsi, LV-3201. Informācija pa tel. 67021123, 63237748 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā: www.probacija.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2014/197.AKR1

Valsts kanceleja paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā departamenta juriskonsulta amatā no 2014.gada 1.oktobra iecelts ANDRIS VĪTOLS.


OP 2014/197.AKR2

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Muitas pārvaldes Maksājumu uzskaites daļas Tradicionālo pašu resursu administrēšanas nodaļas vecākās muitas ekspertes amatā uz noteiktu laiku no 29.09.2014. konkursa kārtībā ir iecelta JŪLIJA MITINA.


OP 2014/197.AKR3

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Otrās nodaļas galvenā jurista amatā uz nenoteiktu laiku no 01.10.2014. konkursa kārtībā ir iecelts EDGARS BIEZAIS.


OP 2014/197.AKR4

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes Informatīvā tālruņa daļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 01.10.2014. konkursa kārtībā ir iecelta ANNA MAŽAJEVA.


OP 2014/197.AKR5

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Muitas pārvaldes Latgales Muitas kontroles punkta daļas Muitas kontroles punkta vecākā muitas uzrauga amatā uz noteiktu laiku no 01.10.2014. konkursa kārtībā ir iecelts ALFRĒDS URBANOVIČS.


OP 2014/197.AKR6

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Muitas pārvaldes Latgales Muitas kontroles punkta daļas Muitas kontroles punkta vecākās muitas uzraudzes amatā uz noteiktu laiku no 01.10.2014. konkursa kārtībā ir iecelta OKSANA KOSAREVSKA.


OP 2014/197.AKR7

Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrā konkursa kārtībā Eiropas Savienības programmu daļas vadītājas amatā no 2014.gada 30.septembra iecelta AIJA JAUNMUKTĀNE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)