Laidiens: 03.10.2014., Nr. 196
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/196.AKK1
Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts
pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā
Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Produktu kontroles nodaļas inspektors/-e (viena amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā izglītība (iegūts bakalaura grāds) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība ķīmijā, medicīnā, bioloģijā vai vides zinātnē
- praktiskā darba pieredze specialitātē - vismaz 1 gads
- vēlama pieredze inspektora un/vai līdzīga rakstura darbā konkrētajā jomā -
vismaz 1 gads
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa
pārzināšana
- valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1. pakāpe (augstākā)
- divu svešvalodu (angļu, krievu, vācu valodas u.c.) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
zināšanas
Galvenie pienākumi:
- veikt kontroles Latvijas uzņēmumos, pārbaudot ķīmisko vielu, ķīmisko
maisījumu un kosmētikas līdzekļu atbilstību normatīvo aktu prasībām saskaņā ar
noteiktajām procedūrām
- veikt pasākumus, ar kuriem ierobežo normatīvo aktu prasībām neatbilstošu
ķīmisko vielu, ķīmisko maisījumu un kosmētikas līdzekļu laišanu tirgū,
pieprasot to izņemšanu, atsaukšanu vai noteiktas darbības pārtraukšanu, kā arī
pārbaudīt uzdotā izpildi
- saskaņā ar noteiktajām procedūrām sagatavot kontroles aktu un citu
kontroles rezultātu apliecinošo dokumentāciju
- plānot un veikt ķīmisko vielu, ķīmisko maisījumu un kosmētikas līdzekļu
paraugu ņemšanu laboratoriskajiem izmeklējumiem
- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošajiem uzņēmumiem un
kontrolētajām ķīmiskajām vielām, ķīmiskajiem maisījumiem un kosmētikas
līdzekļiem
Mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu un atsaucīgu kolektīvu
- mēnešalgu no 635,00 EUR līdz 837,00 EUR (bruto alga) un motivējošas
sociālās garantijas (piemēram, 6 stundu darba dienu pirmssvētku dienās)
- labus darba apstākļus Rīgā, Klijānu ielā 7
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Inspektors
Produktu kontroles nodaļā", CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012,
vai nosūtīt uz e-pastu vi.konkursi@vi.gov.lv
20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasts: vi.konkursi@vi.gov.lv, mājaslapa: www.vi.gov.lv.
OP 2014/196.AKK2
Valsts zemes dienests ir valsts institūcija, kas savas kompetences
ietvaros pārzina zemes kā nacionālās bagātības un ar to saistīto objektu valsts
uzskaiti un pārraudzību, lai nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un
aizsardzību.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās
nodaļas Juridiskās daļas jurista/-es amatu (uz noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- pārzināt un savā darbībā ievērot dienesta darbību reglamentējošos
normatīvos aktus un orientēties tiesību sistēmā
- sagatavot iesniegšanai tiesā pieteikumus, apelācijas un kasācijas
sūdzības, blakus sūdzības, kā arī paskaidrojumus un
citus procesuālos dokumentus
- pārstāvēt uz dienesta ģenerāldirektora pilnvarojuma pamata dienesta un
nodaļas intereses Latvijas Republikas tiesās
- uzskaitīt tiesvedības procesus un nodrošināt tiesu lietu noformēšanu un
glabāšanu atbilstoši dienestā noteiktajai kārtībai
- izskatīt fizisku un juridisku personu iesniegumus un sagatavot atbilžu
(vēstuļu un administratīvo aktu) projektus atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- izskatīt citu nodaļas amatpersonu sagatavoto atbilžu projektus un
nodrošināt to atbilstību normatīvajiem aktiem
- piedalīties nodaļas struktūrvienību sagatavoto administratīvo aktu
izdošanas, noformēšanas kārtības un atbilstības normatīvo aktu prasībām
kontrolē
- piedalīties (pēc nepieciešamības) nodaļas zemes robežu strīdu komisijas
darbā un pēc daļas vadītāja norādījuma sagatavot lēmumu projektus
- sagatavot nepieciešamo līgumu projektus nodaļas darbības nodrošināšanai,
ievērojot vispārpieņemto juridisko praksi un dienesta un nodaļas intereses, un
veikt noslēgto līgumu reģistrāciju Līgumu uzskaites sistēmā
- sniegt konsultācijas nodaļas struktūrvienību vadītājiem un darbiniekiem ar
nodaļas darbību saistītos juridiskos jautājumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē
- ne mazāk kā viena gada pieredze jurista amatā
- pieredze normatīvo aktu piemērošanā
- pieredze pārstāvībā tiesā un tiesvedības dokumentu sagatavošanā
- pieredze administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu
sagatavošanā
- jāorientējas dienesta darbību regulējošajos tiesību aktos un dienesta
sniegtajos pakalpojumos
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Rīgā, Puškina ielā 14
- bruto darba algu no 662 EUR līdz 880 EUR
- sociālās garantijas
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai
elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2014/196.AKK3
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz Finanšu vadības departamenta
finansista/-es amatu (uz noteiktu laiku)
Pretendentu atlasei izvirzāmi šādi nosacījumi:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ekonomikā vai
kādā no finanšu vadības jomām) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
kas papildināta ar studijām ekonomikā
- pieredze darbā ar budžeta plānošanas un finanšu vadības jautājumiem ne
mazāka par 1 gadu
- sadarbības, plānošanas, organizatora, kontroles, komunikācijas un
analītiķa prasmes
- labas datortehnikas lietošanas prasmes
- prasme meklēt risinājumus sarežģītās situācijās, mērķtiecīga virzība uz
vēlamo rezultātu. Gatavība uzņemties atbildību gan par procesu, gan
risinājumiem, gan rezultātiem
- atbildība par savā pārziņā esošajiem procesiem un rezultātiem
- prasme uzturēt uz rezultātu orientētas un lietišķas attiecības ar
iesaistītajām institūcijām un to darbiniekiem
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt valsts sociālo pakalpojumu pasākumu līgumu uzraudzību, finanšu
uzskaiti, iesniegto atskaišu atbilstības pārbaudi atbilstoši apstiprinātajam
finansējumam un noslēgto līgumu nosacījumiem, kā arī nodrošināt komunikāciju ar
pakalpojumu sniedzējiem
Pretendentiem jāpiesakās 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas, nosūtot
motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas Labklājības
ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam - Anita Budovskai - Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331, vai uz e-pasta
adresi: anita.budovska@lm.gov.lv.
Uzziņas pa tālruni 67021585 vai Labklājības ministrijas mājaslapā (www.lm.gov.lv).
OP 2014/196.AKK4
Datu valsts inspekcija izsludina atklātu konkursu uz Pirmās uzraudzības
daļas juriskonsulta/-es amatu (ierēdņa amats)
Pienākumi:
- izskatīt iesniegumus par iespējamiem personas datu aizsardzības pārkāpumiem
un citiem Datu valsts inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem
- sagatavot administratīvo aktu, administratīvo pārkāpumu protokolu, lēmumu
administratīvo pārkāpumu lietās un citu dokumentu projektus Datu valsts
inspekcijas kompetencē esošajos jautājumos
- sniegt konsultācijas un atzinumus par personas datu apstrādi un
aizsardzību un citiem Datu valsts inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- valsts atzīta otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā
izglītība tiesību zinātnēs
- praktiskā darba pieredze jurisprudencē ne mazāk kā 2 (divi) gadi
- zināšanas un vēlama darba pieredze par administratīvo procesu un
administratīvo pārkāpumu lietvedību
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī
- labas angļu valodas zināšanas, vēlama otras svešvalodas zināšana labā
līmenī, kas nepieciešama tiešo pienākumu izpildei
- zināšanas un darba pieredze personas datu aizsardzības jomā tiks
uzskatītas par priekšrocību
- labas iemaņas darbā ar datoru, prasme strādāt ar MS Word, Excel, interneta
resursiem
- elastīga domāšana, prasme apstrādāt jaunu, sarežģītu informāciju, spēja
reaģēt uz straujām izmaiņām
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas un pārliecināšanas spējas
Datu valsts inspekcija piedāvā:
- darbavietu Rīgā, Blaumaņa ielā 11/13
- darbu dinamiskā iestādē
- profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot prasmes
personas datu aizsardzībā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbu labiekārtotās telpās un labus darba apstākļus
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt elektroniski uz
e-pasta adresi info@dvi.gov.lv (ar norādi
"Pirmās uzraudzības daļas konkurss") vai iesniegt Datu valsts inspekcijā
Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011. Tālrunis uzziņām 67223131.
Datu valsts inspekcija sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti
nākamajai konkursa kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Datu valsts inspekcija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts
inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011.
OP 2014/196.AKK5
Datu valsts inspekcija izsludina atklātu konkursu uz Pirmās uzraudzības
daļas vadītāja/-as amatu uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- organizēt un piedalīties pārbaudēs par personas datu apstrādes atbilstību
normatīvajos aktos izvirzītajām prasībām personas datu aizsardzības jomā
- koordinēt un izskatīt fizisku un juridisku personu sūdzību un iesniegumu
saistībā ar iespējamajiem pārkāpumiem personas datu apstrādes jomā un citiem
daļas kompetencē esošiem jautājumiem izskatīšanu
- vadīt daļas darbinieku darbu
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas, sagatavot atzinumus,
administratīvos aktus un citu dokumentu projektus par kompetencē esošajiem
jautājumiem
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- valsts atzīta otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā
izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas un darba pieredze ne mazāk kā 3 (trīs) gadi personas datu
aizsardzības jomā
- pieredze struktūrvienības vadītāja amatā trīs gadi
- pieredze darbā ar normatīvo aktu piemērošanu un zināšanas par
administratīvo procesu
- praktiskā darba pieredze jurisprudencē ne mazāk kā 3 (trīs) gadi
- juridiskās tehnikas prasību pārzināšana
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī
- ļoti labas krievu un angļu valodas zināšanas (tiks pārbaudītas ar
praktisko uzdevumu), citu svešvalodu zināšana tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas iemaņas darbā ar datoru, prasme strādāt ar MS Word, Excel un
Interneta resursiem
- spēja strādāt patstāvīgi, prasme analizēt un strukturēt informāciju,
prasme izdarīt secinājumus, augsta atbildība, precizitāte
- elastīga domāšana, prasme apstrādāt jaunu, sarežģītu informāciju, spēja
reaģēt uz straujām izmaiņām;
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas un pārliecināšanas spējas.
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgā, Blaumaņa ielā 11/13
- darbu dinamiskā iestādē
- profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot prasmes
personas datu aizsardzībā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbu labiekārtotās telpās un labus darba apstākļus
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt elektroniski uz
e-pasta adresi info@dvi.gov.lv
(ar norādi "Konkurss") vai iesniegt Datu valsts inspekcijā Blaumaņa
ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011. Tālrunis uzziņām 67223131.
Datu valsts inspekcija sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti
nākamajai konkursa kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Datu valsts inspekcija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi.
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts
inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011.
OP 2014/196.AKK6
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko
sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a
jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Stratēģiskās plānošanas un resursu vadības
departamenta Resursu plānošanas, analīzes un koordinācijas daļas projekta
koordinators/-e
Pamatpienākumi:
- vada Eiropas Savienības finansēto programmu projektu (turpmāk -
starptautisko projektu) ieviešanu, koordinē projektu norisi arī gadījumos, ja
projekta īstenošanā iesaistītas vairākas struktūrvienības
- piedalās Eiropas Savienības Statistikas biroja (Eurostat) noslēgto dotāciju un projektu darbības administrēšanā,
ievada projektu izdevumus uzskaites datubāzē, apkopo, analizē un kontrolē
projektu izdevumus
- plāno un kontrolē finanšu un darba resursu plūsmas un
novērš ar tiem saistītos riskus, sagatavo Eurostat
izsludināto dotāciju projektu pieteikumu, projektu finanšu pārskata standarta
dokumentus
- sagatavo operatīvās un regulārās finanšu atskaites, pārskatus par projektu
izpildes gaitu un sasniegtajiem rezultātiem
- nepieciešamības gadījumā nodrošina starptautiskās sadarbības saraksti un
piedalās starptautisko projektu dokumentu tehniskajā sagatavošanā
- uzrauga un kontrolē projektu izpildi atbilstoši noteiktajam termiņam,
budžetam un kvalifikācijas prasībām
- sagatavo dokumentus izskatīšanai CSP Projektu uzraudzības komitejā,
nodrošina komitejas sekretāra funkcijas
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ar ekonomiku,
grāmatvedību vai finansēm saistītā jomā
- nodokļu likumdošanas un grāmatvedības pārzināšana
- pamatzināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem
- pieredze starptautisku projektu ieviešanā
- pieredze darbā ar datubāzēm
- zināšanas un pieredze dokumentu pārvaldībā
- labas datora lietošanas prasmes (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Motivācijas vēstuli (norādot amatu), CV un
izglītības dokumenta kopiju var iesniegt Latvijas Republikas CSP Personāla daļā
Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), e-pastu personals@csb.gov.lv,
faksu 67830137 līdz 2014. gada 12. oktobrim (ieskaitot). Sīkāka informācija CSP
mājaslapā www.csb.gov.lv.
Konsultācijas pa tālruni 67366851.
OP 2014/196.AKK7
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Juridiskās nodaļas
juriskonsulta/-es (ierēdņa) amata vietu (uz noteiktu laiku)
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta obligātajām prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldes iestādē
- pieredze tiesību aktu projektu un citu juridisko dokumentu (vēlams arī
līgumprojektu un administratīvo lēmumu projektu) izstrādē
- labas angļu valodas zināšanas
- izpratne par kultūras nozari reglamentējošiem tiesību aktiem un politikas
plānošanas dokumentiem
- zināšanas un izpratne par tiesību aktu projektu izstrādi
- spēja argumentēti pamatot savu viedokli
Konkursa pretendentiem 15 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras
ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā (21. kabinetā) Krišjāņa Valdemāra ielā
11A, Rīgā, LV-1364, (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 15
dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis"), vai jānosūta elektroniski uz e-pastu pasts@km.gov.lv šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta obligātajām prasībām (pieejami
Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv).
OP 2014/196.AKK8
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Nodrošinājuma un finanšu departamenta eksperta/-es amatu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties ministrijas padotībā esošo iestāžu mēneša, ceturkšņa un gada
grāmatvedības pārskatu pieņemšanā, pārbaudē un analīzē
- piedalīties ministrijas mēneša, ceturkšņa un gada konsolidēto pārskatu
sagatavošanā.
- piedalīties progresīvāko grāmatvedības uzskaites metožu ieviešanā
ministrija un tās padotībā esošajos iestādēs.
- piedalīties ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu grāmatvedību
reglamentējošo aktu izstrādē un pilnveidē
- savas kompetences ietvaros sagatavot atbildes uz ministrijai adresētajām
vēstulēm, konsultēt ministrijas darbiniekus un ierēdņus departamenta
kompetences jautājumos
- sagatavot informāciju par nekustamiem īpašumiem, salīdzinot to ar
ministrijas rīcībā esošajiem datiem, pie ministrijas konsolidēta gada pārskata
- sagatavot veidlapas konsolidētājiem finanšu pārskatiem un statistikas
pārskatus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
finansēs, ekonomikā vai grāmatvedībā
- darba pieredze grāmatvedības uzskaites un atskaites jautājumos, finanšu
pārskatu sagatavošanā (vismaz trīs gadi)
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- zināšanas par grāmatvedību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem un valsts
pārvaldes darbības pamatprincipiem
- vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas kā svešvalodas zināšanas
līmenī, kas ļauj sazināties, izmantot dokumentus un literatūru amata pienākumu
izpildē
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un
zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga,
LV-1050) vai pa e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv),
tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2014/196.AKK9
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz projektu
koordinatora/-es (ministrijas resora informācijas un komunikācijas tehnoloģiju
jomā) amatu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- plānot informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstību un projektu
attīstību sadarbībā ar ministrijas struktūrvienībām, padotības iestādēm,
sociālajiem partneriem un izglītības iestādēm
- organizēt un vadīt informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstības
projektu dokumentu sagatavošanu, virzīšanu un apstiprināšanu
- plānot, organizēt un vadīt informācijas un komunikācijas tehnoloģiju
attīstības projektu resursu nodrošināšanu, t.sk. ārpakalpojumus
- organizēt un vadīt projektu Vienošanās uzņemto saistību nodrošināšanu pēc
projektu īstenošanas
- nepieciešamības gadījumā izvērtēt un piedalīties atzinumu sagatavošanā par
valsts pārvaldes institūciju un citu ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem
normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu projektiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā vai
informācijas tehnoloģiju projektu vadībā (vismaz trīs
gadi)
- pieredze konstruktīvā, uz rezultātu orientētā sadarbībā ar profesionālajām
organizācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām
organizācijām un citām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām
- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes darbību un informācijas
tehnoloģiju jomu reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas amata pienākumu izpildei ļauj
sazināties un izmantot dokumentus un literatūru
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un
zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga,
LV-1050) vai pa e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv),
tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2014/196.AKK10
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Eiropas Savienības fondu
ieviešanas departamenta Eiropas Savienības struktūrfondu privātā sektora
nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu (2 amata
vietas)
Darbs saistīts ar normatīvo aktu izstrādi par Ekonomikas ministrijas
kompetencē esošajiem 2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmas
"Izaugsme un nodarbinātība" specifiskajiem atbalsta mērķiem un
specifisko atbalsta mērķu ieviešanas uzraudzību.
Prasības:
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finansēs vai
uzņēmējdarbībā)
- teicama angļu valodas prasme, vēlama otras svešvalodas prasme
- praktiskā darba pieredze un zināšanas par 2007.-2013. gada plānošanas
perioda darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un
uzņēmējdarbības valsts atbalsta programmām tiks uzskatītas par priekšrocību
- zināšanas un pieredze par finansējuma ieviešanas instrumentiem, finanšu un
kapitāla tirgu, finanšu risku analīzi, to uzskaites, novērtēšanas un
pārvaldīšanas metodēm tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas un pieredze kredītu vērtēšanā, finanšu analīzē un plānošanā tiks
uzskatīta par priekšrocību
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- komunikācijas, sadarbības un darba koordinēšanas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes institūcijām un struktūrfondiem
Pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas iesniegt vai nosūtīt Ekonomikas
ministrijai Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1519, tālr. 7013183, e-pasts:
pasts@em.gov.lv.
OP 2014/196.AKK11
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Eiropas Savienības fondu
ieviešanas departamenta Eiropas Savienības fondu publiskās infrastruktūras
nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu
Darbs saistīts ar normatīvo aktu izstrādi par Ekonomikas ministrijas kompetencē
esošajiem 2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmas
"Izaugsme un nodarbinātība" specifiskajiem atbalsta mērķiem un
specifisko atbalsta mērķu ieviešanas uzraudzību.
Prasības:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība (vēlams
ekonomikā, finansēs vai uzņēmējdarbībā)
- teicama angļu valodas prasme, vēlama otras svešvalodas prasme
- praktiskā darba pieredze un zināšanas par 2007.-2013. gada ES fondu
plānošanas periodu tiks uzskatītas par priekšrocību
- praktiskā darba pieredze un zināšanas projektu ieviešanā vai uzraudzībā
tiks uzskatītas par priekšrocību
- zināšanas un pieredze enerģētikas un energoefektivitātes jomā tiks
uzskatīta par priekšrocību
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- darba koordinēšanas, komunikācijas un sadarbības prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes institūcijām un Eiropas
Savienības fondiem
Pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas iesniegt vai nosūtīt Ekonomikas
ministrijai Rīgā, Brīvības ielā 55, LV - 1519, tālr. 7013183, e-pasts: pasts@em.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/196.AKR1
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Juridiskā un administratīvā nodrošinājuma
departamenta Projektu atlases nodaļas vecāko ekspertu amatos no 2014.gada 1.oktobra iecelti AGIJA BISTERE, SANTA OZOLA-TĪRUMA
un JĀNIS PĒRKONS.
OP 2014/196.AKR2
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz
Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu uzraudzības un
stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākā eksperta amatu ir noslēdzies bez
rezultāta.
OP 2014/196.AKR3
Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments
paziņo, ka Rīgas reģionālās Valsts darba inspekcijas Rīga rajona sektora
inspektores amatā uz nenoteiktu laiku iecelta LAIMDOTA IKERE.
OP 2014/196.AKR4
Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments
paziņo, ka Vidzemes reģionālās Valsts darba inspekcijas Siguldas biroja
inspektoru amatos uz nenoteiktu laiku ieceltas MARITA ZEMBERGA un ELĪNA LAPIŅA.
OP 2014/196.AKR5
Valsts meža dienests paziņo, ka konkurss uz vakanto
Dienvidkurzemes virsmežniecības Rumbas nodaļas mežziņa ierēdņa amatu ir
beidzies bez rezultāta.