Laidiens: 01.10.2014., Nr. 194
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/194.AKK1
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra izsludina konkursu uz Ventspils
reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts
civildienesta ierēdņa/-nes amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu
Ventspilī)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās
apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus
informācijas sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz vienas svešvalodas
zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 486,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums
konkursam) 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Ventspils
reģionālajai nodaļi, adrese: Lakstīgalu ielā 1,
Ventspilī, LV-3601 (ar norādi "Konkursam uz KAD inspektora amatu").
Tālr. uzziņām 63607840, fakss 63607838 vai e-pasts: ventspils@vsaa.lv.
OP 2014/194.AKK2
Valsts zemes dienests ir valsts institūcija, kas savas kompetences
ietvaros pārzina zemes kā nacionālās bagātības un ar to saistīto objektu valsts
uzskaiti un pārraudzību, lai nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un
aizsardzību.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakantajiem būvju kadastrālās
uzmērīšanas speciālistu amatiem uz nenoteiktu laiku Rīgas reģionālajā nodaļā (4
amata vietas), Latgales reģionālajā nodaļā (1 amata vieta), Kurzemes
reģionālajā nodaļā (1 amata vieta), Zemgales reģionālajā nodaļā (1 amata vieta)
Galvenie amata pienākumi:
- veikt visa veida būvju (ēku un inženierbūvju) un telpu grupu kadastrālo
uzmērīšanu (t.sk. būvju datu ievadīšanu dienesta informācijas sistēmās un
attiecīgo būvju kadastrālās uzmērīšanas pasūtījumu izpildei nepieciešamo
dokumentu sagatavošanu) atbilstoši iekšējo un ārējo normatīvo aktu prasībām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība, vēlams - mērniecībā, zemes ierīcībā, ģeodēzijā, ģeomātikā, būvniecībā, arhitektūrā vai specialitātēs ar
apgūtu kursu būvniecībā vai mērniecībā
- priekšrocības kandidātiem, kuriem attiecīgajai nozarei atbilstoša vismaz
divu gadu teorētiskā un praktiskā darba pieredze
- prasme lietot atbilstošus tehniskos līdzekļus un izmantot darbam
nepieciešamo programmnodrošinājumu (iemaņas Microstation
programmatūrā tiks uzskatītas par priekšrocību)
- vēlamas zināšanas būvniecību un būvju kadastrālo uzmērīšanu
reglamentējošajos tiesību aktos un metodiskajos dokumentos
- labas prasmes darbā ar datoru
- teicamas latviešu valodas zināšanas un krievu valodas zināšanas
sarunvalodas līmenī
- teicamas komunikācijas prasmes
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbavieta: Rīgas birojs (4 amata vietas), Daugavpils birojs (1 amata
vieta), Kuldīgas birojs (1 amata vieta), Jēkabpils birojs (1 amata vieta)
- akorda algu ar stundas likmi no 3,44 EUR līdz 4,06 EUR un sociālās
garantijas
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz
e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67038614.
OP 2014/194.AKK3
Latvijas Universitāte izsludina konkursu uz šādām akadēmiskā personāla
vietām:
Uz PROFESORA amata vietām:
- Ekonomika - grāmatvedības un uzskaites teorija - 1 vieta
- Pedagoģija - skolas pedagoģija - 1 vieta
- Socioloģija - socioloģijas teorija un vēsture - 1 vieta
- Vides zinātne - vides ķīmija un ekotoksikoloģija
- 1 vieta
Uz ASOCIĒTĀ PROFESORA amata vietām:
- Bioloģija - biometrija un bioinformātika - 1 vieta
- molekulārā bioloģija - 0,2 vietas
- Vēsture - vispārīgā vēsture (jauno un jaunāko laiku vēsture) - 0,5
vietas
Uz pārējo akadēmisko amatu vietām:
- BIOLOĢIJAS FAKULTĀTE
- docents - ekoloģija - 0,4 vietas
- docents - ģenētika - 0,5 vietas
- asistents - cilvēka un dzīvnieku fizioloģija - 1 vieta
- pētnieks - zooloģija - 1 vieta
- DATORIKAS FAKULTĀTE
- docents - programmēšanas valodas un sistēmas - 1 vieta
- EKONOMIKAS UN VADĪBAS FAKULTĀTE
- lektors - uzņēmējdarbības vadība - 1 vieta
- vadošais pētnieks - finanses un kredīts - 1 vieta
- vadošais pētnieks - ekonometrija - 1 vieta
- FIZIKAS UN MATEMĀTIKAS FAKULTĀTE
- lektors - medicīniskā fizika (optometrija) - 1 vieta
- zinātniskais asistents - medicīniskā fizika (redzes zinātne) - 1 vieta
- ĢEOGRĀFIJAS UN ZEMES ZINĀTŅU FAKULTĀTE
- docents - lietišķā ģeogrāfija un ģeomātika -
1 vieta
- docents - kvartārģeoloģija un ģeomorfoloģija - 0,5 vietas
- docents - vides inženierzinātne - 0,25 vietas
- vadošais pētnieks - dabas ģeogrāfija - 1 vieta
- pētnieks - cilvēka ģeogrāfija - 2 vietas
- HUMANITĀRO ZINĀTŅU FAKULTĀTE
- docents - salīdzināmā literatūrzinātne - 0,5 vietas
- lektors - lietišķā valodniecība (franču valoda) - 0,5 vietas
- lektors - lietišķā valodniecība (itāļu valoda) - 0,5 vietas
- JURIDISKĀ FAKULTĀTE
- docents - starptautiskās tiesības - 1 vieta
- lektors - civiltiesības - 2 vietas
- lektors - civiltiesības - 0,75 vietas
- lektors - civiltiesības - divas 0,5 vietas
- lektors - valsts tiesības - divas 0,75 vietas
- lektors - starptautiskās tiesības - 1 vieta
- ĶĪMIJAS FAKULTĀTE
- docents - neorganiskā ķīmija - 1 vieta
- docents - organiskā ķīmija - 1 vieta
- lektors - fizikālā ķīmija - 1 vieta
- LU ATOMFIZIKAS UN SPEKTROSKOPIJAS INSTITŪTS
- vadošais pētnieks - teorētiskā fizika - 1 vieta
- vadošais pētnieks - medicīniskā fizika - 2 vietas
- pētnieks - medicīniskā fizika - 1 vieta
- zinātniskais asistents - medicīniskā fizika - 1 vieta
- LU ĢEODĒZIJAS UN ĢEOINFORMĀTIKAS INSTITŪTS
- vadošais pētnieks - ģeodēzija un ģeoinformātika
- 2 vietas
- pētnieks - ģeodēzija un ģeoinformātika - 2
vietas
- LU MIKROBIOLOĢIJAS UN BIOTEHNOLOĢIJAS INSTITŪTS
- zinātniskais asistents - mikrobioloģija - 1 vieta
- MEDICĪNAS FAKULTĀTE
- docents - farmakoloģija - 0,5 vietas
- docents - ķirurģija - 0,5 vietas
- docents - sabiedrības veselība - 0,25 vietas
- lektors - sabiedrības veselība - divas 0,5 vietas
- lektors - medicīnas vēsture - 0,5 vietas
- vadošais pētnieks - ķirurģija - 0,25 vietas
- PEDAGOĢIJAS, PSIHOLOĢIJAS UN MĀKSLAS FAKULTĀTE
- docents - augstskolas pedagoģija - 1 vieta
- SOCIĀLO ZINĀTŅU FAKULTĀTE
- docents - komunikācijas teorija - 1 vieta
- TEOLOĢIJAS FAKULTĀTE
- lektors - lietišķā valodniecība (teoloģiskā angļu valoda) - 0,5 vietas
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem pretendenti/-es var iepazīties
mājaslapā publicētajā sludinājumā: http://www.lu.lv/par/vakances/
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas.
Latvijas Universitātes Personāla departamentā 107.telpā Baznīcas ielā 5,
Rīgā, jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz
izsludināto vakanci zinātnes nozarē/apakšnozarē ar amata darba uzdevumiem,
akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae) un pārējie
dokumenti atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem
amatiem Latvijas Universitātē" prasībām: http://www.lu.lv/par/dokumenti/nolikumi/
Papildu informācija pa tālr. 67034657, e-pasts: pd.vakances@lu.lv.
OP 2014/194.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Datu ticamības novērtējuma metodikas un
uzraudzības daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es
ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
˗ veikt fizisko personu, kuras veic nereģistrētu saimniecisko darbību,
identificēšanas, datu ticamības novērtējuma izpildes un datu atbilstības
pārbaužu veikšanas uzraudzību
˗ sagatavot uzziņas nodokļu maksātājiem par tiesībām konkrētajā tiesiskajā
situācijā
˗ izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā
˗ izstrādāt vai piedalīties normatīvo aktu izstrādē, sniegt atzinumus par
citu normatīvo aktu projektiem, priekšlikumus normatīvo aktu pilnveidošanai
˗ pārraudzīt Nodokļu informācijas sistēmas un Datu noliktavas sistēmas
darbību un sniegt praktisku palīdzību tās izmantošanā nodokļu administrēšanas
jomā, veikt izstrādāto sistēmas izmaiņu akcepttestēšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar augstāko izglītību sociālajās zinātnēs
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, dabaszinātnēs, matemātika vai
informācijas tehnoloģijās, pieredzi nodokļu uzskaites un analizēšanas jomā,
pieredzi datu atbilstības pārbaužu veikšanā, pieredzi darbā ar Datu noliktavas
sistēmu (DNS) (pārskatu izmantošana, veidošana), pieredzi darbā ar Nodokļu informācijas
sistēmu un ar pieredzi iekšējo normatīvo aktu un metodisko materiālu izstrādē.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 35.3.saime "Politikas ieviešana", III
līmenis un 10.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP
DTNMUD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu uz vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/194.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības
un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) tiesību zinātnē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- izvērtēt sagatavoto dokumentu kvalitāti no juridiskā viedokļa un to
atbilstību tiesību aktiem
- sagatavot tiesā iesniedzamos paskaidrojumus un pierādījumus
- pieteikt kreditoru pretenziju mantojuma lietā
- sadarboties ar VID struktūrvienībām, valsts un pašvaldību institūcijām, kā
arī citām organizācijām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar darba pieredzi nodokļu un nodevu
aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā un prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma
dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 21.saimes "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus
dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NPPP PPD GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/194.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Pirmās izmeklēšanas daļas
vecākā/-ās izmeklētāja/-as
amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta
funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts
ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)
- ekonomikā, komerczinībās un administrēšanā (finanses, banku lietas un
apdrošināšana, grāmatvedība un nodokļi) vai tiesību zinātnē
- pieredze noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā ne mazāk kā
divus gadus
- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- izskatīt iesniegtās ziņas un pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu
vai atteikumu uzsākt kriminālprocesu par noziedzīgiem nodarījumiem valsts
ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā
- pirmstiesas kriminālprocesā izmeklēt noziedzīgus nodarījumus (t.sk. īpaši
sarežģītās un liela apjoma lietās) valsts ieņēmumu jomā
- pieņemt lēmumus par kriminālprocesa uzsākšanu vai atteikumu uzsākt
kriminālprocesu
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar augstāko izglītību sociālajās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesībās, B kategorijas vadītāja apliecību.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 28.1."Izmeklēšana", IIB līmenis un
11.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
FPP PID VI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/194.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Pirmās tehniskā atbalsta daļas
Lietotāju atbalsta nodaļas galvenā/-ās
speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības
jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
˗ vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
˗ pieredze informātikas jomā
˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
˗ veikt Lietotāju atbalsta nodaļas kompetencē esošo VID informācijas sistēmu
(turpmāk - IS) lietotāju tiesību reģistrēšanu, tiesību pieprasījumu izmaiņu
apstrādi
˗ piedalīties VID IS lietotāju tiesību inventarizācijas nodrošināšanā
˗ izskatīt un saskaņot rīkojumu projektus par VID IS resursu īpašnieku
noteikšanu
˗ izskatīt, analizēt un koordinēt pieteiktos Remedy
ziņojumus
˗ izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par kompetencē esošiem
jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
(koledžas) vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību, vai otrā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko
izglītību (bakalaura grāds) dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas
tehnoloģijās.
Darbinieka darba vieta: Talejas
iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 19.5.saime "Sistēmu administrēšana un
uzturēšana", III līmenis un 10.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
IP 1TAD GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu uz vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/194.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Trešās tehniskā atbalsta daļas
galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka amatu (vakance
uz nenoteiktu laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības
jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
˗ pieredze informātikas jomā
˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
˗ veikt datortehnikas un datortehnikas perifērijas iekārtu uzstādīšanu,
instalēšanu un konfigurēšanu darbam
˗ veikt dartortehnikas un datortehnikas
perifērijas iekārtu uzturēšanu, profilaksi un darbības traucējumu novēršanu
˗ veikt datortehnikas un datortehnikas perifērijas iekārtu diagnostiku un to
remontu
˗ veikt serveru uzturēšanu un pieejamības nodrošināšanu, datu rezerves kopiju
veidošanu
˗ veikt informāciju sistēmu lietotāju tiesību reģistrēšanu, tiesību
pieprasījumu izmaiņu apstrādi
˗ nodrošināt Transporta līdzekļu un konteineru automātiskās identificēšanas
sistēmas (TLKAIS) un tās tehniskās infrastruktūras darbību (lokālā datortehnika
un programmnodrošinājums)
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar augstāko izglītību dabaszinātnēs, matemātikā
vai informācijas tehnoloģijās.
Darbinieka darba vieta: Jupatovkas
iela 11, Griškānu pagasts, Rēzekne.
Darbinieka amatam noteikta: 19.5.saime "Sistēmu administrēšana un
uzturēšana", IIB līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
IP 3TAD GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu uz vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/194.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Ekspluatācijas daļas Datu apmaiņas
sistēmu uzturēšanas nodaļas galvenā/-ās
speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības
jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
˗ vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
˗ praktiska pieredze Windows vai Linux vai Unix tipa operētājsistēmu administrēšanā
˗ praktiska pieredze informācijas sistēmu uzturēšanā
˗ zināšanas par informācijas sistēmu arhitektūru un datu apmaiņas veidiem un
protokoliem
˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
˗ nodrošināt šādu informācijas sistēmu (turpmāk - IS) un IS tehnisko
infrastruktūru darbību:
- Centrālā muitas informācijas sistēma (CMIS);
- Muitas deklarāciju automatizētā apstrādes sistēma (ASYCUDA++);
- Lauku atbalsta dienesta - VID datu apmaiņas sistēma (LAVIDAS);
- VID Web servisi ( VID WS);
- Elektroniskā muitas datu apmaiņas sistēma (EMDAS);
- Dokumentu digitalizācijas sistēma (DDS);
- VID izmaiņu pārvaldības sistēma (Remedy);
- Grāmatvedības informācijas sistēmas (ASGL);
- Grāmatvedības informācijas sistēma (Alga).
˗ veikt IS datu apmaiņas procesu testa vižu sagatavošanu un uzturēšanu;-
˗ veikt IS programmatūras izmaiņu un jauno versiju uzstādīšanu IS datu
˗ apmaiņas procesu testa vidēs;-
˗ veikt IS programmatūras izmaiņu un jauno versiju uzstādīšanu IS datu
˗ apmaiņas procesu produkcijas vidēs
˗ veikt IS datu apmaiņas procesu uzturēšanu un nodrošināt pieejamību
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
(koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstāko izglītību vai otrā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko
izglītību (bakalaura grāds) dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas
tehnoloģijās. Praktisku pieredzi darbā ar kādu no minētajām datubāzu vadības
sistēmām (IBM Informix, Oracle, Sybase,
MS SQL, PostgreSQL),praktisku pieredzi darbā ar
lietojumprogrammatūras atbalsta platformām (Oracle iAS,
Oracle WebLogic, Apache vai
MS IIS) un ar zināšanām par informācijas sistēmu arhitektūru, datubāzu vadības
sistēmu un lietojumprogrammatūru darbības principiem, datu apmaiņas veidiem un
protokoliem.
Darbinieka darba vieta: Talejas
iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 19.5.saime "Sistēmu administrēšana un
uzturēšana", IV līmenis un 12.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
IP DASUN GS GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu uz vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/194.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes galvenā/-ās
speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk - VID)
atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
- vismaz 2 gadu pieredze projektu vadībā
- normatīvo aktu (Ministru kabineta noteikumu un Centrālās finanšu un līgumu
aģentūras izdoto dokumentu) pārzināšana par Eiropas Savienības struktūrfondu
(ESSF) projektu iesniegšanas, īstenošanas un pārvaldības kārtību
- prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, atbilstoši kompetencei
pieņemt lēmumus, racionāli organizēt darbu
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- nodrošināt VID īstenoto Eiropas Savienības struktūrfondu (ESSF) projektu
pārvaldību atbilstoši normatīvajiem dokumentiem par ESSF projektu īstenošanu un
labas projektu vadības un pārvaldības praksei
- koordinēt un uzraudzīt darbu pie pētījuma par Nodokļu un nodevu
administrēšanas informācijas sistēmas izveidi
- koordinēt un uzraudzīt darbu pie VID datorizētās nodokļu maksātāju riska
novērtēšanas sistēmas ESKORT jaunās versijas izstrādes un ESKORT sistēmas
pilnveidošanas
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus un sagatavot atbildes
normatīvajos aktos noteiktajā termiņā
- nodrošināt lietvedību kārtošanu atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām
prasībām;
- sagatavot lietvedībā pabeigto lietu nodošanu VID arhīvā ar nodošanas un
pieņemšanas aktiem
- sniegt pārskatu par uzdoto uzdevumu izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar augstāko izglītību informācijas tehnoloģijās
vai inženierzinātnēs, ar pieredzi projektu vadībā - publiskajā sektorā.
Darbinieka darba vieta: Talejas
iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 19.4.saime "Programmatūras attīstība",
IV līmenis un 8.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
IP GS 1 amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu uz vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/194.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes galvenā/-ās
speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk - VID)
atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
˗ vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
˗ zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
˗ prasme analizēt situāciju, noteikt prioritātes, atbilstoši kompetencei
pieņemt lēmumus, racionāli organizēt darbu
˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām
personām
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
˗ organizēt apmeklētāju plūsmu, plānot tikšanās laikus
˗ saskaņā ar norādījumiem plānot un organizēt sanāksmes un komisijas, ja
nepieciešams, nodrošināt tās ar tehnisko aprīkojumu un informatīvajiem
materiāliem, kā arī kārtot saimnieciska rakstura jautājumus
˗ reģistrēt korespondenci un citus dokumentus Automatizētās lietvedības
sistēmā (turpmāk - ALSW)
˗ sagatavot un iesniegt pārskatus par kontrolē esošo dokumentu izpildes disciplīnu.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
(koledžas) vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko
izglītību (bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās,
ar pieredzi darbā valsts pārvaldē un darba pieredzi lietvedības jomā.
Darbinieka darba vieta: Talejas
iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam noteikta: 18.3.saime "Dokumentu pārvaldība", III
līmenis un 8.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
IP GS 2 amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu uz vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/194.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības,
procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī VID darbības nodrošināšanai civilās
aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) tiesību zinātnē
- vismaz divu gadu praktiskā darba pieredze darba un civildienesta tiesisko
attiecību regulējošo normatīvo aktu piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
Ja esi gatavs:
- sagatavot VID rīkojumu projektus par dienesta pārbaužu veikšanu vai
disciplinārsodu piemērošanu VID ierēdņiem un darbiniekiem, VID lēmumu projektus
par disciplinārlietu ierosināšanu, disciplinārlietu izbeigšanu vai
disciplinārsoda piemērošanu VID ierēdņiem un darbiniekiem
- piedalīties dienesta pārbaužu un disciplinārlietu atdzinumu sagatavošanā,
sagatavot lēmumu projektus par disciplinārlietu izskatīšanas rezultātiem
- apkopot informāciju par VID veiktajām dienesta pārbaudēm, VID ierēdņu vai
darbinieku disciplinārpārkāpumiem
- sagatavot Finanšu ministrijai paskaidrojumus par VID
ierēdņu un darbinieku iesniegtajiem apstrīdēšanas iesniegumiem par VID
pieņemtajiem lēmumiem (disciplinārlietās, citiem pārvaldes lēmumiem personāla
jomā)
- pārstāvēt VID intereses tiesā ar personālu saistītos jautājumos (lietās
par darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, par VID segtās mācību maksas
un kvalifikācijas celšanas izdevumu piedziņu no VID ierēdņiem un darbiniekiem,
disciplinārsodu pārsūdzības)
- sagatavot pieteikumus par zaudējumu piedziņu jautājumos, kas izriet no
darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām
- pārsūdzēt tiesas nolēmumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar vismaz viena gada praktisko juridiskā darba
pieredzi valsts pārvaldes iestādē.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.1.saime "Iestāžu un amatpersonu
kontrole", IV līmenis un 11.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
PP JD GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/194.AKK13
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un
veterinārā dienesta Ziemeļpierīgas pārvaldes
(darbavieta Rīgā, Kraujas ielā 21/23) inspektors/-e veterinārās uzraudzības
jomā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- vēlama pieredze profesionālajā jomā
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu un angļu) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- prasme ietekmēt un pārliecināt
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos
- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu
darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu
ievērošanu amata kompetences robežās
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- stabilu atalgojumu, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un
veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā
tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā.
E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai
67027529.
OP 2014/194.AKK14
Rīgas Tehniskā universitāte izsludina konkursu uz vakantajām akadēmiskā
personāla amata vietām
RĪGAS BIZNESA SKOLA
- lektors - 1 amata vieta
Prasības: 5 gadu akadēmiskā darba pieredze angļu valodā, izcilas angļu valodas
zināšanas un prasmes tās lietot studiju un metodiskajā darbā.
- docents - 1 amata vieta
Finanšu zinātnes nozarē
- docents - 1 amata vieta
Filozofijas nozares Ētikas apakšnozarē
- docents - 1 amata vieta
Augstākās matemātikas nozarē
Prasības: doktora grāds, pretendentiem finanšu un filozofijas nozarēs ir
vismaz 5 gadu praktiskā vadības darbības pieredze attiecīgajā jomā, 5 gadu
akadēmiskā darba pieredze atbilstošajā jomā angļu valodā, izcilas angļu valodas
zināšanas un prasme tās lietot studiju un metodiskajā darbā, teicamas
datorprasmes (Word, Exel, Power
Point).
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213.kabinetā jāiesniedz
Rektoram adresēts iesniegums un pielikumā dokumentu kopijas, kas apliecina
augstāko izglītību, akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta
zinātniskā, organizatoriskā, akadēmiskā darba pieredze, kā arī dokumenti, lai
pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no
sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī". Papildu
informācija pa tālr. 67089795.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/194.AKR1
Valsts reģionālās attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Projektu
ieviešanas un uzraudzības departamenta Uzraudzības un kontroles nodaļas vecākā
eksperta amatā no 2014.gada 1.oktobra uz noteiktu laiku tiek iecelts NORMUNDS
DEINIS.
OP 2014/194.AKR2
Valsts reģionālās attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Projektu
ieviešanas un uzraudzības departamenta Uzraudzības un kontroles nodaļas vecākās
ekspertes amatā no 2014.gada 20.oktobra uz nenoteiktu laiku tiek iecelta AGNESE
BRAUNBERGA.