Laidiens: 25.09.2014., Nr. 190
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/190.AKK1
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Autosatiksmes departamenta Autoceļu nodaļas vadītājs/-a
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
transportbūvju specialitātē
- profesionālā darba pieredze ne mazāka, kā 5 gadi autoceļu jomā
- divu svešvalodu zināšanas (vēlams angļu un krievu)
- vēlama pieredze vadītāja amatā
- teicamas komunikācijas prasmes
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela
3, 378.kabinets; e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2014/190.AKK2
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā izglītība, labas
angļu valodas zināšanas un tu vēlies veidot karjeru valsts
pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir atbildīgs par lielāko
daļu nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un
prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. Lai
īstenotu šīs funkcijas,
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Patēriņa
preču uzraudzības daļas vadītāja/-as (ierēdņa) amatu
centrālajā iestādē Rīgā (viena vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības kandidātiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (tehniskā,
ekonomiskā, inženierzinātņu vai juridiskā)
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām
obligātajām prasībām
- praktiskā darba pieredze patērētāju tiesību aizsardzības, atbilstības
novērtēšanas vai tirdzniecības jomā ne mazāka par diviem gadiem
- vēlama praktiskā darba pieredze vadošā amatā un pieredze personālvadībā
- prasme strādāt ar dažāda veida informāciju, to apkopot un analizēt
- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)
- labas krievu un angļu valodas zināšanas
- precizitāte, komunikabilitāte un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- datorprasme pieredzējuša lietotāja līmenī
Daļas vadītāja amata pamatpienākumi:
- tirgus analīzes un risku izvērtējumu veikšanas organizēšana
- uzraudzības projektu plānošana un organizēšana
- uzraudzības rezultātu analīze un apkopošana
- vadlīniju izstrāde
- administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšana
- dalība starptautiskajās darba grupās
PTAC piedāvā:
- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā
- ļoti plašas iespējas profesionālai izaugsmei
- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un
starptautiskās uzraudzības projektos
- mēnešalgu 12. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās
sociālās garantijas
Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas sūtīt uz e-pastu ptac@ptac.gov.lv,
pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību
aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās
Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.
OP 2014/190.AKK3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra izsludina konkursu uz Daugavpils
reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts
civildienesta ierēdņa/-nes amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Daugavpilī, Ģimnāzijas ielā 10)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās
apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus
informācijas sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz vienas svešvalodas
zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 486,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → Pieteikums
konkursam) 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī".
Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt VSAA Daugavpils reģionālajā
nodaļā Daugavpilī, Ģimnāzijas ielā 10, LV-5401(ar norādi "Konkursam uz KAD
inspektora amatu") vai nosūtīt uz e-pastu: daugavpils@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 65476025, fakss 65476030.
OP 2014/190.AKK4
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina darbā VALSTS UN PAŠVALDĪBU
INFORMĀCIJAS SISTĒMU DEPARTAMENTA INFORMĀCIJAS SISTĒMU UZTURĒŠANAS NODAĻAS
SISTĒMU ADMINISTRATORU/-I (darbinieka amats)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt VRAA informācijas sistēmu (turpmāk - IS), apkalpi un to IT
infrastruktūras funkcionēšanu saskaņā ar IS noteiktajiem funkcionālajiem,
drošības un pieejamības mērķiem, t.sk. Valsts informācijas sistēmai darbam ar
ES dokumentiem, (turpmāk - ESVIS), ietverot:
- lietojumu sistēmas (Oracle WebLogic) un datu
bāzu vadības sistēmu (Oracle) administrēšanu
- IT infrastruktūras (UNIX, MS Windows) serveru un to kopu administrēšanu
- nodrošināt Vienotā datortīkla darbam ar Eiropas Savienības dokumentiem un dokumentiem
līdz drošības pakāpei "dienesta vajadzībām" (ieskaitot) (turpmāk - VD),
tehniskās infrastruktūras darbību, vienotā datortīkla pakalpojumus, tehniskās
sastāvdaļas un to savstarpējās saskarnes; informācijas plūsmas, to filtrēšanas
un ierobežošanas nosacījumus
Prasības:
- augstākā izglītība (datorzinātnēs, vadībzinībās, elektrozinībās
vai radniecīgā studiju virzienā), kas papildināta ar amatam nepieciešamām
speciālām zināšanām (var būt vecāko kursu students)
- zināšanas vai profesionālā pieredze par ugunsmūru, antivīrusu, slodzes
balansētāju, serveru, disku masīvu un datortīklu izveidi un to uzturēšanu
- amata pienākumu veikšanai nepieciešams saņemt attiecīgās valsts drošības
iestādes izsniegtu III kategorijas speciālo atļauju darbam ar valsts noslēpuma
objektiem un sertifikātu darbam ar Eiropas Savienības klasificēto informāciju
- vēlamas labas angļu valodas zināšanas
- zināšanas par UNIX/Linux bāzētām
operētājsistēmām un datubāzu vadības sistēmām (Oracle), pieredze MS Windows
bāzētas infrastruktūras un Windows Server (active directory) arhitektūras izveidošanā, administrēšanā un
zināšanas par datortīklu topoloģiju, kā arī virtualizācijas risinājumu VMware tiks uzskatītas kā priekšrocība
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2014.gada
10.oktobrim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā
(adrese: Elizabetes iela 19, Rīga, LV-1010) vai sūtīt uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālruņi uzziņām 28628152, 29366523.
OP 2014/190.AKK5
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina darbā VALSTS UN PAŠVALDĪBU
INFORMĀCIJAS SISTĒMU DEPARTAMENTA INFORMĀCIJAS SISTĒMU UZTURĒŠANAS NODAĻAS
DATORSISTĒMU UN DATORTĪKLU ADMINISTRATORU/-I (darbinieka amats)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt Valsts reģionālās attīstības aģentūras informācijas sistēmu
datubāzu un to IT infrastruktūras funkcionēšanu
- saskaņā ar organizācijas praksi pārvaldīt un administrēt IS un tās
infrastruktūras tehnisko darbību, nodrošinot tās funkcionālo, drošības un
pieejamības mērķu izpildi, izstrādāt priekšlikumus par šo prasību izpildes
nodrošināšanu nepieciešamajiem pasākumiem un finansējumu
- nodrošināt IS (datubāzu, operētājsistēmu, lietojumprogrammatūras) datu
rezerves kopēšanu un darbības atjaunošanu, veikt IS nepārtrauktas darbības un
atjaunošanas plānu izstrādi un uzturēšanu
- konsultēt IS attīstības projektu komandas un IS lietotājus
- realizēt IS attīstības projektu uzdevumus
Prasības:
- augstākā izglītība (datorzinātnēs vai vadībzinībās, vai ekonomikā), kas
atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim un kas ir papildināta ar
amatam nepieciešamām speciālām zināšanām
- vai pēdējā kursa students datorzinātnēs
- amatam atbilstošas zināšanas un/vai darba pieredze par
ugunsmūru, serveru, disku masīvu un datortīklu izveidi un to uzturēšanu
Par papildu priekšrocībām tiks uzskatītas:
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai
- pieredze un zināšanas par datorprogrammu un datortīklu izveidi un
uzturēšanu
- vismaz divu gadu pieredze darbā ar datubāzēm
- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, funkcijām un institūcijām
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae,
izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz
2014.gada 10.oktobrim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam
departamentam Elizabetes ielā 19, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālruņi uzziņām 28628152, 29366523.
OP 2014/190.AKK6
Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto
darbinieka amatu - Agroķīmijas departamenta Agroķīmijas laboratorijas eksperts
ķīmiķis - analītiķis
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā vai vidējā speciālā izglītība (priekšroka pretendentiem ar
specializāciju ķīmijā, bioloģijā vai ar lauksaimniecību saistītā jomā)
- prasme veikt paraugu testēšanu
- prasme strādāt ar laboratorijas iekārtām un reaģentiem
- prasme strādāt ar datoru (Microsoft Office)
- precizitāte un atbildības izjūta
- komunikācijas prasmes
- labas latviešu valodas zināšanas
- spēja strādāt komandā
Galvenie darba uzdevumi:
- augsnes un mēslošanas līdzekļu ķīmisko analīžu veikšana
- analizējamo produktu sagatavošana
- specializēto iekārtu darbināšana un uzraudzīšana
- ķīmisko trauku, iekārtu un palīginstrumentu mazgāšana un žāvēšana
- dažādu tehnisku darbu veikšana
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 20
kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, fakss 67550934, e-pasts:
personals@vaad.gov.lv.
OP 2014/190.AKK7
Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto
darbinieka amatu - Agroķīmijas departamenta Augšņu agroķīmiskās izpētes daļas
vadošais eksperts kartogrāfs
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība ģeogrāfijā vai vides zinātnēs
- pieredze darbā ar ģeotelpisko datu apstrādi un karšu sagatavošanu,
izmantojot ArcGIS for Desktop lietojumprogrammatūru, vismaz 2 gadi
- pieredze darbā ar ģeotelpisko datu bāzu veidošanu un uzturēšanu tiks
uzskatīta par priekšrocību
- precizitāte un atbildības izjūta
- komunikācijas prasmes
- autovadītāja tiesības un auto vadīšanas iemaņas
- angļu valodas zināšanas
Galvenie darba uzdevumi:
- organizēt un veikt augšņu agroķīmiskās izpētes digitālo karšu sagatavošanu,
to kvalitātes un atbilstības kontroli
- organizēt un vadīt darbu ar ģeogrāfiskās pozicionēšanas sistēmas (turpmāk
- GPS) mērinstrumentiem
- veikt GPS mērījumu kontroli, pēcapstrādi un datu ielādi augsnes
agroķīmiskās izpētes ģeogrāfiskās informācijas sistēmas datu bāzē (turpmāk -
AAIĢIS)
- pārzināt AAIĢIS struktūru
- nodrošināt informācijas ieguvi un apstrādi par reprezentatīvas lauku
saimniecību izlases kopas augšņu auglības agroķīmisko īpašību rādītājiem
- nodrošināt pārskatu sagatavošanu par augšņu agroķīmiskās izpētes
rezultātiem
- izstrādāt un sniegt priekšlikumus AAIĢIS tālākai pilnveidei un testēšanai
- konsultēt un apmācīt darbiniekus par digitālo augšņu agroķīmisko karšu
izstrādi un par augšņu agroķīmiskās izpētes un augšņu agroķīmiskās kartēšanas
datorprogrammu izmantošanu
- sadarboties ar Informācijas daļas speciālistiem jautājumos par AAIĢIS un
karšu sagatavošanas procesa uzturēšanu un pilnveidošanu
- nepieciešamības gadījumā piedalīties augšņu agroķīmiskās izpētes lauku
darbos.
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 20
kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, fakss 67550934, e-pasts: personals@vaad.gov.lv.
OP 2014/190.AKK8
Banku augstskola izsludina konkursu uz šādiem amatiem:
ASOCIĒTAIS PROFESORS Ekonomikas zinātnes nozares Finanšu un kredīta
apakšnozarē (1 vieta)
Prasības pretendentiem:
- doktora grāds
- vismaz 5 gadu zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze no kuriem vismaz
viens gads nostrādāts augstskolā (vairāk nekā 240 stundas gada laikā)
- zinātniskā, akadēmiskā un praktiskā darba pieredze atbilstošajā jomā
- teicamas vismaz divu svešvalodu (īpaši angļu) zināšanas, prasme lietot tās
studiju un metodiskajā darbā
- zinātniskās un pedagoģiskās kvalifikācijas, organizatoriskās kompetences
atbilstība 04.09.2001. Ministru kabineta noteikumu Nr.391 prasībām
- teicama datorprasme (Word, Excel, Power Point)
DOCENTS Ekonomikas zinātnes nozares Finanšu un kredīta apakšnozarē (1
vieta)
Prasības pretendentiem:
- doktora grāds vai persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja
tai ir pasniedzamajam priekšmetam atbilstošs vismaz 7 gadu praktiskā darba
stāžs
- piedāvātajam amatam atbilstoša vismaz 3 gadu zinātniskā un akadēmiskā
darba pieredze no kuriem vismaz viens gads nostrādāts augstskolā (vairāk nekā
240 stundas gada laikā)
- teicama datorprasme (Word, Excel, Power Point)
- teicamas svešvalodu (īpaši angļu) zināšanas, prasme lietot tās studiju un
metodiskajā darbā
Sīkāka informācija par amata pretendentu vērtēšanas kritērijiem atrodama
mājaslapā www.ba.lv
sadaļā "Augstskola" → "Vakances"
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā
- stabilu atalgojumu
- sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli un CV 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
sūtīt uz e-pastu aija.lukstina@ba.lv
vai pa pastu ar norādi "Personāla daļa - konkursam". Mūsu adrese: Rīgā,
K.Valdemāra ielā 161, LV-1013. Kontakttālrunis 67709299.