Laidiens: 28.01.2014., Nr. 19
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/19.AKK1
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Latgales
muitas kontroles punktu daļas vecākā/-ās muitas uzrauga/-dzes (2 vakances uz
noteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- veikt elektroniski un/vai papīra veidā iesniegto pirmsmuitošanas dokumentu
un muitas deklarāciju un to pavaddokumentu kontroli
- veikt muitas fizisko kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- pēc kontroles pasākumu veikšanas, pieņemt lēmumu par pirmsmuitošanas
darbību vai muitas režīmu piemērošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- atbilstoši muitas lietu normatīvo aktu prasībām izmantot darbā speciālos
tehniskos līdzekļus, muitas nodrošinājumus, muitas zīmogus un spiedogus
- veikt muitas procedūru ar ekonomisku ietekmi un muitošanas darbību, kas
piemērojamas precēm līdz to nodošanai muitas noteikumos atzītā preču
izmantošanā pabeigšanas kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams muitas jomā
- vēlamas labas zināšanas Valsts ieņēmumu dienesta un muitas darbību
reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts ieņēmumu dienesta
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām
personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Dienesta vieta: Jebkurš Latgales muitas kontroles punkts.
Ierēdņa amatam ir 26.2.saime "Muita un muitas kontrole", III
līmenis un 8.mēnešalgu grupa
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Konkurss uz NP Latgales MKP amatu (jūsu vārds, uzvārds).
OP 2014/19.AKK2
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes
Daugavpils klientu apkalpošanas centra Reģistrācijas un nodokļu maksātāju lietu
nodaļas vecākā/-ās nodokļu inspektora/-es (1 vakance
uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu
maksātāju, kuriem nav jāreģistrējas Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā,
reģistrēšanas Nodokļu maksātāju reģistrā, reģistrēt VID noteiktajā kārtībā un
izsniegt reģistrācijas apliecības
- pieņemt nodokļu maksātāju iesniegumus Elektroniskās deklarēšanas sistēmas
(turpmāk - EDS) līgumu noslēgšanai un veikt pienākumus, saistītus ar EDS līgumu
noslēgšanas procesa norisi ar nodokļu maksātājiem un noslēgto līgumu reģistrāciju
- veikt EDS lietotāju apkalpošanu un sniegt atbalstu darbam ar EDS
- izvērtēt nodokļu maksātāju iesniegtos dokumentus, pārbaudīt atvieglojumu
pamatotību un veikt ierakstus Nodokļu informatīvajā sistēmā un algas nodokļa
grāmatiņās par atvieglojumu piešķiršanu vai atcelšanu
- pēc rakstveida pieprasījuma sagatavot izziņas nodokļu maksātājam un par
nodokļu maksātāju, normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos
- pieņemt gada ienākumu deklarācijas
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Vēlama otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds):
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vēlama darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus;
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- vēlama pieredze darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu
Dienesta vieta: Klusā iela 4A, Daugavpils.
Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis
un 9.mēnešalgu grupa
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP Daugavpils KAC VNI amatu (jūsu vārds, uzvārds).
OP 2014/19.AKK3
Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes
direktora/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Galvenie darba pienākumi:
- plānot, organizēt un koordinēt Personālvadības pārvaldes (turpmāk - Pārvalde)
darbu, nodrošinot Pārvaldes reglamentā noteikto uzdevumu izpildi, atbilstoši
normatīvajos aktos noteiktajām prasībām
- noteikt Pārvaldes ierēdņu un darbinieku uzdevumu sadali, dot norādījumus
un uzdevumus, kontrolēt to izpildi, nodrošināt iekšējās kontroles pasākumus
Pārvaldē
- noteikt Pārvaldes ierēdņu un darbinieku uzdevumu sadali, dot norādījumus
un uzdevumus, kontrolēt to izpildi, nodrošināt iekšējās kontroles pasākumus
Pārvaldē
- organizēt un koordinēt procesu vadības sistēmas ieviešanu un uzturēšanu
Valsts ieņēmumu dienestā (turpmāk - VID)
- organizēt un koordinēt personāla vadības procesu un vienotas personāla
politikas īstenošanu VID
- organizēt civilās aizsardzības, darba aizsardzības, elektrodrošības un
ugunsdrošības pasākumu izstrādāšanu un ieviešanu VID
- organizēt dienesta pārbaužu un disciplinārlietu izmeklēšanu VID
- organizēt VID interešu pārstāvību tiesā jautājumos, kas izriet no darba un
civildienesta tiesiskajām attiecībām
Prasības:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- atbilstība likumā "Par Valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem, speciālās atļaujas pieejai Valsts noslēpuma saņemšanai (9.panta
otrā daļa)
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): personāla vadībā. Vēlama akadēmiskā vai profesionālā
augstākā izglītība (maģistra grāds): personāla vadībā
- pieredze personālvadības jomā trīs gadi
- vēlama pieredze personālvadības jomā ļoti lielā iestādē (virs 500
darbinieki)
- izpratne par procesu vadības, personālvadības attīstības, civilās
aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomu
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādu veidu sarežģītu informāciju,
pārzināt dažādas darbības jomas, analītiski izvērtēt loģisko atzinumu ķēdes un
pieņemt atbilstošus lēmumus
Ierēdņa dienesta vieta: Jeruzalemes iela 1, Rīga (plānota
dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).
Ierēdnim ir noteikta 1.saime "Administratīvā vadība", IVA līmenis
un 13.mēnešalgu grupa
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz PP direktora amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.
OP 2014/19.AKK4
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot
valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis šādam vakantajam amatam - Netiešo nodokļu
departamenta Muitas un akcīzes nodokļa nodaļas vecākais referents (uz noteiktu
laiku)
Netiešo nodokļu departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina netiešo
nodokļu - pievienotās vērtības nodokļa, akcīzes nodokļa, elektroenerģijas
nodokļa, kā arī uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa politikas un muitas
politikas izstrādi.
Ja tev ir:
- akadēmiskā augstākā izglītība vai profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnē, ekonomikā vai finansēs
- krievu un angļu valodas zināšanas
- profesionālās zināšanas muitas jomā
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- augsta atbildība un precizitāte
- prasme darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)
- iepriekšēja darba pieredze valsts pārvaldē un/vai tiesību aktu izstrādē
tiks uzskatīta par priekšrocību
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties šādus uzdevumus:
- izstrādāt Ministru kabineta noteikumu projektus un informatīvos
ziņojumus muitas jomā
- piedalīties Latvijas Republikas nacionālo pozīciju un instrukciju
sagatavošanā par muitas politikas jautājumiem, kas skar Latvijas intereses
- apkopot Eiropas Savienības dalībvalstu pieteikumus par muitas nodokļa
tarifu atlikšanu un kvotu piemērošanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruņiem 67095611 vai 67083845.
OP 2014/19.AKK5
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
juriskonsulta/-es (ierēdņa) amata vietu
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt aģentūras normatīvo aktu projektus saistībā ar aģentūras
administrētajām Eiropas Savienības programmām (Eiropas Savienības (turpmāk -
programma "Erasmus+"), Eiropas Savienības rīcības programmai
mūžizglītības jomā eTwinning (turpmāk - eTwinning)), starptautiskajām programmām (Latvijas un
Šveices sadarbības programma "Atbalsts jaunatnes iniciatīvu attīstībai
attālos vai mazattīstītos reģionos" (turpmāk - Latvijas un Šveices
sadarbības programma), Annas Lindes fonda Latvijas tīkls (turpmāk Annas Lindes
fonds)) un citām aģentūras programmām un projektiem
- izstrādāt un sagatavot priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem
aģentūras iekšējos noteikumos par programmas "Erasmus+", eTwinning, Latvijas un Šveices sadarbības programmas
administrēšanu un citām aģentūras programmām un projektiem, kā arī izvērtēt
aģentūras administratīvo aktu projektu likumību un lietderību
- pārzināt aģentūras administrēto programmu "Erasmus+", eTwinning un Latvijas un Šveices sadarbības programmas
specifiku un analizēt to mijiedarbību, kā arī sniegt priekšlikumus direktoram
par nepieciešamajiem grozījumiem ārējos un iekšējos normatīvajos aktos
- nodrošināt līgumu projektu izstrādi par aģentūras administrēto programmu
(programma "Erasmus+", eTwinning, Latvijas
un Šveices sadarbības programma un Annas Lindes fonds) īstenošanu
- organizēt un veikt publiskos iepirkumus aģentūras pamatdarbības un
aģentūras administrēto programmu "Erasmus+", eTwinning
un Latvijas un Šveices sadarbības programmas norisei, tai skaitā veikt saistīto
dokumentu sagatavošanu, saglabāšanu un uzskaiti
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnēs vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts pārvaldē
- vismaz divu gadu darba pieredze normatīvo aktu un administratīvo aktu
projektu izstrādē un analīzē
- vismaz viena gada darba pieredze publisko iepirkumu veikšanā
- pieredze Eiropas Savienības finanšu regulas piemērošanā
- vēlama darba pieredze kā valsts institūcijas pārstāvim tiesvedības
procesos
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Word, Microsoft Excel un Outlook
Express)
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
"Latvijas Vēstnesī" sūtīt vai iesniegt Jaunatnes starptautisko
programmu aģentūrā Mūkusalas ielā 41, 2.stāvā, Rīgā, LV-1004. Informācija pa
tālruni 67358073.
OP 2014/19.AKK6
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā
departamenta Juridiskās daļas jurista/-es amatu (ierēdņa amats uz noteiktu
laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot iesniegšanai tiesā pieteikumus, apelācijas un kasācijas
sūdzības, blakus sūdzības, kā arī paskaidrojumus
tiesām un citus procesuālu dokumentu projektus
- pārstāvēt Dienestu tiesvedības procesos atbilstoši pilnvarojumam
- sagatavot atzinumu projektus par Dienesta teritoriālo struktūrvienību
sagatavotajiem uzziņu projektiem
- izskatīt fizisku un juridisku personu iesniegumus un sagatavot atbildes
vēstuļu vai administratīvo aktu projektus
- pārbaudīt sagatavoto dokumentu atbilstību normatīvo aktu prasībām
- pārstāvēt Dienestu juridiskos jautājumos valsts pārvaldes iestādēs un
citās institūcijās atbilstoši pilnvarojumam
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas Dienesta darbiniekiem par
Dienesta kompetencē esošiem jautājumiem
- sniegt skaidrojumus par tiesību normu piemērošanu sadarbībā ar citām
Dienesta struktūrvienībām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē
- ne mazāk kā viena gada pieredze jurista amatā
- zināšanas un pieredze normatīvo aktu piemērošanā
- pieredze administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu sagatavošanā,
piemērojot Administratīvā procesa likumu
- spēja sastādīt procesuālus dokumentus tiesai
- spēja un prasme veikt pārstāvību civilprocesā, administratīvajā procesā un
citos procesos tiesās, valsts pārvaldes iestādēs u.c.
- prasme noskaidrot un vērtēt lietas būtiskos faktiskos apstākļus (tai
skaitā prasme savākt, apstrādāt, analizēt un vērtēt informāciju un dokumentus)
un juridiski argumentēt izdarītos secinājumus
- prasme izveidot pareizu, loģisku un pārskatāmu dokumenta struktūru
- precizitāte un augsta atbildība
- prasme uztvert un analizēt plašu un daudzveidīgu informāciju
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- pārvaldīt vismaz vienu svešvalodu
- prasme strādāt ar datoru - Microsoft programmatūru Word, Excel un
PowerPoint vidē
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu, sākot no EUR 752, pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- darbu Rīgas centrā - 11.novembra krastmalā 31
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī"
sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz
e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67038614.
OP 2014/19.AKK7
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā
departamenta Tiesību aktu uzraudzības daļas jurista/-es amatu (ierēdņa amats uz
noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt un virzīt iekšējos un ārējos normatīvo aktu projektus
- pārzināt iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādes un virzības kārtību un
konsultēt šajos jautājumos Dienesta darbiniekus, tai skaitā organizējot
seminārus par iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādes prasībām (juridiskā
tehnika) un virzības gaitu
- sniegt atzinumus par Dienesta struktūrvienību un ministriju izstrādātajiem
normatīvo aktu projektiem
- sagatavot skaidrojumus par normatīvo aktu piemērošanu
- pārstāvēt Dienestu valsts pārvaldes iestādēs, tai skaitā Tieslietu
ministrijā, un citās institūcijās juridiskajos jautājumos atbilstoši
pilnvarojumam
Prasības pretendentiem/-ēm:
- 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē
- ne mazāka kā viena gada pieredze jurista amatā un normatīvo aktu izstrādē
- zināšanas un pieredze normatīvo aktu piemērošanā
- jāorientējas Dienesta darbību regulējošajos normatīvajos aktos un Dienesta
sniegtajos pakalpojumos, to ekonomiskajos un juridiskajos aspektos
- plašas un daudzveidīgas informācijas uztveres un analīzes prasme
- prasme juridiski argumentēt izdarītos secinājumus
- prasme izveidot pareizu, loģisku un pārskatāmu dokumenta struktūru
- precizitāte un augsta atbildība
- prasme strādāt ar datoru - Microsoft programmatūru Word, Excel un
PowerPoint vidē
- pārvaldīt vismaz vienu svešvalodu
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu, sākot no EUR 752, pirms nodokļu nomaksas,, un sociālās
garantijas
- darbu Rīgas centrā - 11.novembra krastmalā 31
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī"
sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz
e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.