Laidiens: 28.01.2014., Nr. 19

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/19.AKK1

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Latgales muitas kontroles punktu daļas vecākā/-ās muitas uzrauga/-dzes (2 vakances uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- veikt elektroniski un/vai papīra veidā iesniegto pirmsmuitošanas dokumentu un muitas deklarāciju un to pavaddokumentu kontroli

- veikt muitas fizisko kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- pēc kontroles pasākumu veikšanas, pieņemt lēmumu par pirmsmuitošanas darbību vai muitas režīmu piemērošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- atbilstoši muitas lietu normatīvo aktu prasībām izmantot darbā speciālos tehniskos līdzekļus, muitas nodrošinājumus, muitas zīmogus un spiedogus

- veikt muitas procedūru ar ekonomisku ietekmi un muitošanas darbību, kas piemērojamas precēm līdz to nodošanai muitas noteikumos atzītā preču izmantošanā pabeigšanas kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams muitas jomā

- vēlamas labas zināšanas Valsts ieņēmumu dienesta un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts ieņēmumu dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Dienesta vieta: Jebkurš Latgales muitas kontroles punkts.

Ierēdņa amatam ir 26.2.saime "Muita un muitas kontrole", III līmenis un 8.mēnešalgu grupa

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP Latgales MKP amatu (jūsu vārds, uzvārds).


OP 2014/19.AKK2

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Daugavpils klientu apkalpošanas centra Reģistrācijas un nodokļu maksātāju lietu nodaļas vecākā/-ās nodokļu inspektora/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu maksātāju, kuriem nav jāreģistrējas Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā, reģistrēšanas Nodokļu maksātāju reģistrā, reģistrēt VID noteiktajā kārtībā un izsniegt reģistrācijas apliecības

- pieņemt nodokļu maksātāju iesniegumus Elektroniskās deklarēšanas sistēmas (turpmāk - EDS) līgumu noslēgšanai un veikt pienākumus, saistītus ar EDS līgumu noslēgšanas procesa norisi ar nodokļu maksātājiem un noslēgto līgumu reģistrāciju

- veikt EDS lietotāju apkalpošanu un sniegt atbalstu darbam ar EDS

- izvērtēt nodokļu maksātāju iesniegtos dokumentus, pārbaudīt atvieglojumu pamatotību un veikt ierakstus Nodokļu informatīvajā sistēmā un algas nodokļa grāmatiņās par atvieglojumu piešķiršanu vai atcelšanu

- pēc rakstveida pieprasījuma sagatavot izziņas nodokļu maksātājam un par nodokļu maksātāju, normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos

- pieņemt gada ienākumu deklarācijas

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Vēlama otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vēlama darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus;

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- vēlama pieredze darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu

Dienesta vieta: Klusā iela 4A, Daugavpils.

Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP Daugavpils KAC VNI amatu (jūsu vārds, uzvārds).


OP 2014/19.AKK3

Valsts ieņēmumu dienests izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes direktora/-es (1 vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Galvenie darba pienākumi:

- plānot, organizēt un koordinēt Personālvadības pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) darbu, nodrošinot Pārvaldes reglamentā noteikto uzdevumu izpildi, atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām

- noteikt Pārvaldes ierēdņu un darbinieku uzdevumu sadali, dot norādījumus un uzdevumus, kontrolēt to izpildi, nodrošināt iekšējās kontroles pasākumus Pārvaldē

- noteikt Pārvaldes ierēdņu un darbinieku uzdevumu sadali, dot norādījumus un uzdevumus, kontrolēt to izpildi, nodrošināt iekšējās kontroles pasākumus Pārvaldē

- organizēt un koordinēt procesu vadības sistēmas ieviešanu un uzturēšanu Valsts ieņēmumu dienestā (turpmāk - VID)

- organizēt un koordinēt personāla vadības procesu un vienotas personāla politikas īstenošanu VID

- organizēt civilās aizsardzības, darba aizsardzības, elektrodrošības un ugunsdrošības pasākumu izstrādāšanu un ieviešanu VID

- organizēt dienesta pārbaužu un disciplinārlietu izmeklēšanu VID

- organizēt VID interešu pārstāvību tiesā jautājumos, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām

Prasības:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likumā "Par Valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem, speciālās atļaujas pieejai Valsts noslēpuma saņemšanai (9.panta otrā daļa)

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): personāla vadībā. Vēlama akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (maģistra grāds): personāla vadībā

- pieredze personālvadības jomā trīs gadi

- vēlama pieredze personālvadības jomā ļoti lielā iestādē (virs 500 darbinieki)

- izpratne par procesu vadības, personālvadības attīstības, civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomu

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažādu veidu sarežģītu informāciju, pārzināt dažādas darbības jomas, analītiski izvērtēt loģisko atzinumu ķēdes un pieņemt atbilstošus lēmumus

Ierēdņa dienesta vieta: Jeruzalemes iela 1, Rīga (plānota dienesta vietas maiņa uz Talejas ielu 1).

Ierēdnim ir noteikta 1.saime "Administratīvā vadība", IVA līmenis un 13.mēnešalgu grupa

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP direktora amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Tālrunis uzziņām 67016827, fakss 67028704.


OP 2014/19.AKK4

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis šādam vakantajam amatam - Netiešo nodokļu departamenta Muitas un akcīzes nodokļa nodaļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)

Netiešo nodokļu departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina netiešo nodokļu - pievienotās vērtības nodokļa, akcīzes nodokļa, elektroenerģijas nodokļa, kā arī uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa politikas un muitas politikas izstrādi.

Ja tev ir:

- akadēmiskā augstākā izglītība vai profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē, ekonomikā vai finansēs

- krievu un angļu valodas zināšanas

- profesionālās zināšanas muitas jomā

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- augsta atbildība un precizitāte

- prasme darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)

- iepriekšēja darba pieredze valsts pārvaldē un/vai tiesību aktu izstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties šādus uzdevumus:

- izstrādāt Ministru kabineta noteikumu projektus un informatīvos ziņojumus muitas jomā

- piedalīties Latvijas Republikas nacionālo pozīciju un instrukciju sagatavošanā par muitas politikas jautājumiem, kas skar Latvijas intereses

- apkopot Eiropas Savienības dalībvalstu pieteikumus par muitas nodokļa tarifu atlikšanu un kvotu piemērošanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruņiem 67095611 vai 67083845.


OP 2014/19.AKK5

Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto juriskonsulta/-es (ierēdņa) amata vietu

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt aģentūras normatīvo aktu projektus saistībā ar aģentūras administrētajām Eiropas Savienības programmām (Eiropas Savienības (turpmāk - programma "Erasmus+"), Eiropas Savienības rīcības programmai mūžizglītības jomā eTwinning (turpmāk - eTwinning)), starptautiskajām programmām (Latvijas un Šveices sadarbības programma "Atbalsts jaunatnes iniciatīvu attīstībai attālos vai mazattīstītos reģionos" (turpmāk - Latvijas un Šveices sadarbības programma), Annas Lindes fonda Latvijas tīkls (turpmāk Annas Lindes fonds)) un citām aģentūras programmām un projektiem

- izstrādāt un sagatavot priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem aģentūras iekšējos noteikumos par programmas "Erasmus+", eTwinning, Latvijas un Šveices sadarbības programmas administrēšanu un citām aģentūras programmām un projektiem, kā arī izvērtēt aģentūras administratīvo aktu projektu likumību un lietderību

- pārzināt aģentūras administrēto programmu "Erasmus+", eTwinning un Latvijas un Šveices sadarbības programmas specifiku un analizēt to mijiedarbību, kā arī sniegt priekšlikumus direktoram par nepieciešamajiem grozījumiem ārējos un iekšējos normatīvajos aktos

- nodrošināt līgumu projektu izstrādi par aģentūras administrēto programmu (programma "Erasmus+", eTwinning, Latvijas un Šveices sadarbības programma un Annas Lindes fonds) īstenošanu

- organizēt un veikt publiskos iepirkumus aģentūras pamatdarbības un aģentūras administrēto programmu "Erasmus+", eTwinning un Latvijas un Šveices sadarbības programmas norisei, tai skaitā veikt saistīto dokumentu sagatavošanu, saglabāšanu un uzskaiti

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnēs vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts pārvaldē

- vismaz divu gadu darba pieredze normatīvo aktu un administratīvo aktu projektu izstrādē un analīzē

- vismaz viena gada darba pieredze publisko iepirkumu veikšanā

- pieredze Eiropas Savienības finanšu regulas piemērošanā

- vēlama darba pieredze kā valsts institūcijas pārstāvim tiesvedības procesos

- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Word, Microsoft Excel un Outlook Express)

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt vai iesniegt Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrā Mūkusalas ielā 41, 2.stāvā, Rīgā, LV-1004. Informācija pa tālruni 67358073.


OP 2014/19.AKK6

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā departamenta Juridiskās daļas jurista/-es amatu (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

­ - sagatavot iesniegšanai tiesā pieteikumus, apelācijas un kasācijas sūdzības, blakus sūdzības, kā arī paskaidrojumus tiesām un citus procesuālu dokumentu projektus

­ - pārstāvēt Dienestu tiesvedības procesos atbilstoši pilnvarojumam

­ - sagatavot atzinumu projektus par Dienesta teritoriālo struktūrvienību sagatavotajiem uzziņu projektiem

­ - izskatīt fizisku un juridisku personu iesniegumus un sagatavot atbildes vēstuļu vai administratīvo aktu projektus

­ - pārbaudīt sagatavoto dokumentu atbilstību normatīvo aktu prasībām

­ - pārstāvēt Dienestu juridiskos jautājumos valsts pārvaldes iestādēs un citās institūcijās atbilstoši pilnvarojumam

­ - sniegt juridiska rakstura konsultācijas Dienesta darbiniekiem par Dienesta kompetencē esošiem jautājumiem

­ - sniegt skaidrojumus par tiesību normu piemērošanu sadarbībā ar citām Dienesta struktūrvienībām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē

- ne mazāk kā viena gada pieredze jurista amatā

- zināšanas un pieredze normatīvo aktu piemērošanā

- pieredze administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu sagatavošanā, piemērojot Administratīvā procesa likumu

- spēja sastādīt procesuālus dokumentus tiesai

- spēja un prasme veikt pārstāvību civilprocesā, administratīvajā procesā un citos procesos tiesās, valsts pārvaldes iestādēs u.c.

- prasme noskaidrot un vērtēt lietas būtiskos faktiskos apstākļus (tai skaitā prasme savākt, apstrādāt, analizēt un vērtēt informāciju un dokumentus) un juridiski argumentēt izdarītos secinājumus

- prasme izveidot pareizu, loģisku un pārskatāmu dokumenta struktūru

- precizitāte un augsta atbildība

- prasme uztvert un analizēt plašu un daudzveidīgu informāciju

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- pārvaldīt vismaz vienu svešvalodu

- prasme strādāt ar datoru - Microsoft programmatūru Word, Excel un PowerPoint vidē

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu, sākot no EUR 752, pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- darbu Rīgas centrā - 11.novembra krastmalā 31

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2014/19.AKK7

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā departamenta Tiesību aktu uzraudzības daļas jurista/-es amatu (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt un virzīt iekšējos un ārējos normatīvo aktu projektus

- pārzināt iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādes un virzības kārtību un konsultēt šajos jautājumos Dienesta darbiniekus, tai skaitā organizējot seminārus par iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādes prasībām (juridiskā tehnika) un virzības gaitu

- sniegt atzinumus par Dienesta struktūrvienību un ministriju izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem

- sagatavot skaidrojumus par normatīvo aktu piemērošanu

- pārstāvēt Dienestu valsts pārvaldes iestādēs, tai skaitā Tieslietu ministrijā, un citās institūcijās juridiskajos jautājumos atbilstoši pilnvarojumam

Prasības pretendentiem/-ēm:

- 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē

- ne mazāka kā viena gada pieredze jurista amatā un normatīvo aktu izstrādē

- zināšanas un pieredze normatīvo aktu piemērošanā

- jāorientējas Dienesta darbību regulējošajos normatīvajos aktos un Dienesta sniegtajos pakalpojumos, to ekonomiskajos un juridiskajos aspektos

- plašas un daudzveidīgas informācijas uztveres un analīzes prasme

- prasme juridiski argumentēt izdarītos secinājumus

- prasme izveidot pareizu, loģisku un pārskatāmu dokumenta struktūru

- precizitāte un augsta atbildība

- prasme strādāt ar datoru - Microsoft programmatūru Word, Excel un PowerPoint vidē

- pārvaldīt vismaz vienu svešvalodu

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu, sākot no EUR 752, pirms nodokļu nomaksas,, un sociālās garantijas

- darbu Rīgas centrā - 11.novembra krastmalā 31

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)