Laidiens: 18.09.2014., Nr. 185

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/185.AKK1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz valsts notāra/-es (ierēdņa) amatu Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu reģistrācijas sektorā uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

-  veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju

- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, maksātnespējas procesiem, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai atteikšanos izdarīt ierakstu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra

- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā izglītība)

- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā

- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, izcilas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm jāpiesakās 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstule un CV jāiesniedz vai jānosūta pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 67031793 vai uz e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.


OP 2014/185.AKK2

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Veterinārās uzraudzības departamenta Veterināro objektu uzraudzības daļas vecākais/-ā eksperts/-e

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- profesionālas prasmes nozarei atbilstošā jomā

- zināšanas par valsts pārvaldes darbību

- zināšanas administratīvajā un administratīvo pārkāpumu lietvedības procesā

- pārzināt un prast lietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office) un prasme strādāt ar biroja programmatūru

- teicamas valsts valodas zināšanas

- svešvalodu (angļu un krievu) zināšanas līmenī, kas ļauj piedalīties darba grupās un paust savu viedokli, kā arī izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaicīgi, plānot darba laiku veicamo uzdevumu izpildei, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus

- teicama komunikāciju prasme

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- koordinēt uzraudzības darbu neproduktīvo dzīvnieku labturības jomā

- suņu bīstamības izvērtēšanas procesa organizēšana, lēmumu pieņemšana

- organizēt izmēģinājumu projektu izvērtēšanu un lēmumu pieņemšanu par atļauju izsniegšanu projektu procedūrās izmantot izmēģinājumu dzīvniekus

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- dinamisku darbu

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2014/185.AKK3

Valsts zemes dienests ir valsts institūcija, kas savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās bagātības un ar to saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un aizsardzību.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā departamenta Tiesību aktu uzraudzības daļas jurista/-es amatu (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt un virzīt iekšējos un ārējos normatīvo aktu projektus

- pārzināt iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādes un virzības kārtību un konsultēt šajos jautājumos Dienesta darbiniekus

- sniegt atzinumus par Dienesta struktūrvienību un ministriju izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem

- sagatavot skaidrojumus par normatīvo aktu piemērošanu

- pārstāvēt Dienestu valsts pārvaldes iestādēs un citās institūcijās juridiskajos jautājumos atbilstoši pilnvarojumam

Prasības pretendentiem/-ēm:

- 2.līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē, var būt pēdējā kursa students

- ne mazāka kā viena gada pieredze jurista amatā

- zināšanas un pieredze normatīvo aktu piemērošanā

- jāorientējas Dienesta darbību regulējošajos normatīvajos aktos un Dienesta sniegtajos pakalpojumos, to ekonomiskajos un juridiskajos aspektos

- plašas un daudzveidīgas informācijas uztveres un analīzes prasme

- prasme juridiski argumentēt izdarītos secinājumus

- prasme izveidot pareizu, loģisku un pārskatāmu dokumenta struktūru

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- prasme strādāt ar datoru - Microsoft programmatūru Word, Excel un PowerPoint vidē

- pārvaldīt vismaz vienu svešvalodu

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu, sākot no 752 EUR līdz 1000 EUR

- sociālās garantijas

- darbu Rīgas centrā - 11.novembra krastmalā 31

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2014/185.AKK4

Valsts zemes dienests ir valsts institūcija, kas savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās bagātības un ar to saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un aizsardzību.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Pakalpojumu attīstības daļas vecākā/-ās metodikas eksperta/-es amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- analizēt ar pakalpojumu izpildi saistītos procesus (turpmāk - procesu), novērtēt to mijiedarbību, efektivitāti un drošumu, sniegt priekšlikumus to efektivizēšanai un uzlabošanai, ieteikt perspektīvā realizējamus procesus

- identificēt Dienesta procesus, to mijiedarbību un novērtēt to kvalitāti, tajā skaitā identificēt un novērtēt neatbilstības klientu apkalpošanas un pasūtījuma izpildes procesos, informēt vadību un iesaistīto struktūrvienību vadītājus par konstatētajām neatbilstībām

- analizēt procesus, novērtēt to mijiedarbību, efektivitāti un drošumu, sniegt priekšlikumus to efektivizēšanai un uzlabošanai, ieteikt perspektīvā realizējamus procesus

- izstrādāt vai rosināt vienotas pakalpojumu sniegšanas procesu shēmas un citu procesus aprakstošo dokumentu izstrādi

- apkopot informāciju par procesu ieviešanas rezultātiem un efektivitāti, ieteikt un sadarbībā ar struktūrvienību atbildīgajiem darbiniekiem plānot preventīvās un korektīvās darbības

- vadīt procesu ieviešanu, veikt termiņu un resursu plānošanu, uzraudzību un pārplānošanu, sekot procesu ieviešanas plānu izpildei, analizēt rezultātus, izstrādāt priekšlikumus, kā arī veikt korekcijas esošajos plānos

- noteikt procesu norises mērījumus, nodrošināt procesa rezultātu salīdzināšanas iespējas

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība, vēlams pārmaiņu un kvalitātes vadībā

- labas iemaņas darbā ar MS Office programmām (MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook), procesu shēmu sagatavošanai nepieciešamo programmatūru (MS Visio, QPR); prasme patstāvīgi organizēt un plānot sava darba izpildi noteiktā termiņā

- analītiskā domāšana, spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu - atrast, apkopot, sistematizēt un analizēt to

- spējas patstāvīgi un sistemātiski papildināt profesionālās zināšanas, pielietot jauniegūtās un teorētiskās zināšanas praksē

- spēja patstāvīgi sagatavot prezentācijas materiālus, prasme tos prezentēt

- prasme uztvert un apstrādāt daudzveidīgu informāciju un dokumentāciju, prasme analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē teorētiskās zināšanas

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31

- bruto darba algu no 752 līdz 1000 euro

- sociālās garantijas

- strauju profesionālo zināšanu pilnveidošanu un dinamisku profesionālo izaugsmi

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2014/185.AKK5

Valsts zemes dienests ir valsts institūcija, kas savas kompetences ietvaros pārzina zemes kā nacionālās bagātības un ar to saistīto objektu valsts uzskaiti un pārraudzību, lai nodrošinātu tās sekmīgu izmantošanu un aizsardzību.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Pakalpojumu attīstības daļas sistēmu analītiķa/-es amatu (amats uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi

- veikt sistēmanalīzi, Dienesta informācijas sistēmām un programmatūrām, lai nodrošinātu prasību izpildi, virzīt to realizāciju

- pārraudzīt datu izplatīšanas portālu kontrolēt tā funkcionalitātes prasību izpildi, sagatavot tā attīstības priekšlikumus

- pārzināt pakalpojumu apstrādes informācijas sistēmu uzbūvi un darbības principus, kontrolēt to funkcionalitātes prasību izpildi, sagatavot to attīstības priekšlikumus;

- piedalīties pakalpojumu izstrādē, uzlabošanā un attīstīšanā

- testēt izstrādātās programmatūras, tajā skaitā programmatūras dokumentāciju

- analizēt informācijas sistēmas datu pieejamību tīmekļa vietnēs, lai konstatētu šo datu nesankcionētas publicēšanas gadījumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība

- pārzināt programmu Oracle SQL

- teicamas iemaņas darbā ar MS Office programmām (MS Word, Excel, PowerPoint, Outlook), procesu shēmu sagatavošanai nepieciešamo programmatūru (MS Visio, QPR) un plašāk izmantotajām interneta pārlūkprogrammām (MS Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera)

- vēlama pieredze darbā ar programmatūras dokumentācijas izstrādi un analīzi

- analītiskā domāšana, spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu - atrast, apkopot, sistematizēt un analizēt to

- spējas patstāvīgi un sistemātiski papildināt profesionālās zināšanas, lietot jauniegūtās un teorētiskās zināšanas praksē

- spēja patstāvīgi sagatavot prezentācijas materiālus, prasme tos prezentēt

- prasme uztvert un apstrādāt daudzveidīgu informāciju un dokumentāciju, prasme analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē teorētiskās zināšanas

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31

- bruto darba algu no 752 līdz 1000 euro

- sociālās garantijas

- strauju profesionālo zināšanu pilnveidošanu un dinamisku profesionālo izaugsmi

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)