Laidiens: 17.09.2014., Nr. 184

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/184.AKK1

VESELĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Administratīvā departamenta Personāla nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība personāla vadībā vai psiholoģijā. Pieļaujama cita otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība, ja pretendentam ir spēkā esošs personāla speciālista sertifikāts, vai ierēdnis ir apguvis valsts atzītu profesionālās pilnveides izglītības programmu Personāla vadībā

- darba pieredze personāla atlases organizēšanā, personāla novērtēšanā un attīstības pasākumu izstrādāšanā

- teicamas datorprasmes MS Office vidē, pieredze darbā ar personāla uzskaites sistēmām un darba izpildes novērtēšanas informācijas sistēmu NEVIS.

- prasme apkopot un analizēt dažāda veida informāciju par personālu no informācijas sistēmām

- spēja plānot savu darbu un orientācija uz klientu

Galvenie pienākumi:

- organizēt un koordinēt personāla atlases procesu, sagatavot nepieciešamos dokumentus vakanto amatu konkursiem, aktualizēt personāla atlasi reglamentējošos ministrijas iekšējos normatīvos aktus

- izstrādāt jauno darbinieku efektīvas iekļaušanās programmu ministrijā un koordinēt tās ieviešanu un norisi

- izstrādāt personāla karjeras, profesionālās efektivitātes un izaugsmes pasākumus un organizēt to ieviešanu

- sagatavot visu veidu dokumentus un administratīvos aktus personāla vadības jomā

- uzturēt un aktualizēt datus personāla vadības informācijas sistēmās (PUD, NEVIS u.c.) un personas lietās

- piedalīties citu personāla vadības procesu nodrošināšanā

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālus, atsaucīgus un draudzīgus kolēģus

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas pretendentiem jāiesniedz 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas Veselības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā Rīgā, Brīvības ielā 72, 221.kab., vai jānosūta uz e-pastu: vm@vm.gov.lv. Uzziņas pa tālruni 67876017.


OP 2014/184.AKK2

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Politikas iniciatīvu un attīstības departamenta konsultanta/-es (darbinieka/-ces) amatu uz noteiktu laiku (līdz 2015.gada 31.jūlijam - Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sagatavošanai un nodrošināšanai)

Galvenie darba pienākumi:

- sagatavot un nepieciešamības gadījumā sniegt sabiedrībai, plašsaziņas līdzekļiem un citiem interesentiem visaptverošu aktuālo informāciju par ministrijas kompetencē esošajiem Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē jautājumiem

- piedalīties dažādu informatīvo materiālu un prezentāciju sagatavošanā, kas ir saistītas ar Latvijas prezidentūru Eiropas Savienības Padomē

- izstrādāt priekšlikumu ministrijas mājaslapas sadaļas, kurā tiks atspoguļota informācija par Latvijas prezidentūru Eiropas Savienības Padomē, struktūrai, sagatavot informāciju, kas paredzēta publicēšanai šajā sadaļā, un regulāri papildināt un atjaunot to

- izstrādāt priekšlikumus ministrijas mājaslapas angļu valodas sadaļas pilnveidošanai un piedalīties tās informācijas sagatavošanā un atjaunošanā

- sagatavot informāciju ministrijas iekštīkla sadaļai, kas izveidota saistībā ar Latvijas prezidentūru Eiropas Savienības Padomē, un regulāri atjaunot to

- sagatavot informāciju par iknedēļas plānoto saistībā ar Latvijas prezidentūru Eiropas Savienības Padomē ministrijas kompetences jomās ministrijas notikumu kalendāram ievietošanai ministrijas mājaslapā un iekštīklā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība komunikācijas vai humanitārajās zinātnēs

- darba pieredze sabiedrisko attiecību, komunikācijas vai žurnālistikas jomā (vismaz 3 gadi)

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē

- zināšanas par komunikāciju un sabiedrisko attiecību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, to funkcijām un lēmumu pieņemšanas procedūrām Eiropas Savienībā

- teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski

- angļu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī, vēlamas zināšanas citās Eiropas Savienības oficiālajās valodās

- augsta atbildība, precizitāte un spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- teicamas publiskās runas, prezentācijas, komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pastu: liena.grosteina@izm.gov.lv; tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.


OP 2014/184.AKK3

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Politikas iniciatīvu un attīstības departamenta vecākā/-ās eksperta/-es (darbinieka/-ces) amatu uz noteiktu laiku (līdz 2015.gada 31.jūlijam - Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sagatavošanai un nodrošināšanai)

Galvenie darba pienākumi:

- piedalīties Latvijas prezidentūras sešu mēnešu darba programmas un mandātu projektu sagatavošanā zinātnes un kosmosa jomā, nodrošinot sadarbību ar sociālajiem partneriem

- veikt eksperta pienākumus ES Padomes Pētniecības darba grupā un Apvienotajā pētniecības un kodoljautājumu darba grupā

- Latvijas prezidentūras laikā piedalīties ES Padomes, tai skaitā ES Konkurētspējas ministru padomes un tās sagatavošanas sanāksmju dokumentu projektu sagatavošanā zinātnes un kosmosa jomā

- gatavojoties Latvijas prezidentūrai un tās laikā, nodrošināt ziņojumu sagatavošanu pēc katras ES Ministru padomes un tās darba sagatavošanas struktūras sanāksmes un citas ar prezidentūras mandāta jautājuma virzību saistītas sanāksmes, izplatot ziņojuma kopsavilkumu un izklāstu tiesību aktos noteiktajā kārtībā

- atbilstoši kompetencei izvērtēt un sniegt komentārus par citu nozaru ministriju izstrādāto nacionālo pozīciju nu ar tām saistīto instrukciju, informatīvo ziņojumu, rakstisko komentāru, tēžu, mandātu un informatīvo materiālu (fiches) un citu dokumentu projektiem

- gatavot analītiskus tematiskos kopsavilkumus (failus) par Latvijas prezidentūras ES Padomē prioritārajiem jautājumiem zinātnes un kosmosa jomā un citiem aktuāliem ES dienaskārtības jautājumiem zinātnes un kosmosa jomā, tos regulāri aktualizējot

- piedalīties prezentāciju, uzrunu, informatīvo materiālu sagatavošanā par zinātnes un kosmosa jautājumiem, kas nepieciešamie Latvijas prezidentūras sagatavošanas vai norises nodrošināšanai

- atbilstoši kompetencei piedalīties Latvijas prezidentūras ietvaros organizēto pasākumu zinātnes un kosmosa jomā satura izstrādē un norisē

- pēc Latvijas prezidentūras beigām piedalīties ziņojuma sagatavošanā par sasniegto zinātnes un kosmosa jomā Latvijas prezidentūras laikā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze valsts pārvaldē (vismaz 1 gads)

- zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem

- vēlama izpratne par zinātnes un kosmosa jomas prioritātēm nacionālā un Eiropas Savienības līmenī

- teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski

- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, noteikt prioritātes un strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- teicamas plānošanas, komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pastu: liena.grosteina@izm.gov.lv; tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.


OP 2014/184.AKK4

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākā/-ās eksperta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- sadarbībā ar par attiecīgo jomu atbildīgajām amatpersonām sagatavot ministrijas nacionālo pozīciju un informatīvo ziņojumu projektus augstākās izglītības, zinātnes un kosmosa jomā un nodrošināt to izskatīšanu un apstiprināšanu Ministru kabinetā un Saeimas Eiropas lietu komisijā

- sagatavot pārskatus izskatīšanai Ministru kabinetā un prezentācijas izskatīšanai Saeimā par Eiropas jautājumiem augstākās izglītības, zinātnes un kosmosa jomā

- piedalīties Ministru kabineta sēdēs un sniegt ziņojumus par ministrijas sagatavotajām nacionālajām pozīcijām

- piedalīties Saeimas Eiropas lietu komisijas sēdēs par ministrijas sagatavotajām nacionālajām pozīcijām Eiropas jautājumiem augstākās izglītības, zinātnes un kosmosa jomā

- nodrošināt nacionālo pozīciju un sākotnējo pozīciju izstrādi, saskaņošanu un nosūtīšanu ministrijas nozares padomniekam atbilstoši normatīvajiem aktiem un departamenta kompetencei

- atbilstoši departamenta kompetencei sadarbībā ar ministrijas struktūrvienībām un sociālajiem partneriem sagatavot Eiropas Savienības regulu un Direktīvu un to grozījumu projektus

- sagatavot informatīvos ziņojumus departamenta kompetences jautājumos, kas tiek skatīti ES zinātnes ministru un neformālajās Konkurētspējas padomēs

- sniegt priekšlikumus par Ārlietu ministrijas sagatavotās COM tabulas jautājumiem, par kuriem departaments ir atbildīgā vai līdzatbildīgā ministrija

- piedalīties ES Padomes Izglītības komitejas, Pētniecības un Kosmosa darba grupu dokumentu sagatavošanā LV prezidentūras laikā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par 2 gadiem)

- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā pieņemšanai Ministru kabinetā vai Saeimā, pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē un virzībā (ilgāka par 2 gadiem)

- pieredze Latvijas oficiālā viedokļa paušanā starptautiska līmeņa pasākumos (ilgāka par 2 gadiem)

- zināšanas par Latvijas zinātnes sistēmu un Eiropas Pētniecības telpu, Eiropas Savienības tiesībām

- labas angļu valodas zināšanas un pieredze darbā ar liela apjoma informāciju angļu valodā

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pastu: liena.grosteina@izm.gov.lv; tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.


OP 2014/184.AKK5

Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz ERAF Infrastruktūras projektu kontroles departamenta

Infrastruktūras projektu uzraudzības nodaļas projektu vadītāja/-as (ierēdņa) amatu (divas amata vietas uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt Eiropas Savienības (turpmāk - ES) struktūrfondu projektu īstenošanas uzraudzības procesus

- veikt projektu riska novērtējumu

- veikt grozījumus ar finansējuma saņēmēju noslēgtajos līgumos par projekta īstenošanu

- uzraudzīt projektu īstenošanas progresa dokumentu iesniegšanu

- veikt ES struktūrfondu finansējuma saņēmēju iesniegto progresa pārskatu, maksājumu pieprasījumu, izdevumus pamatojošās dokumentācijas pārbaudi

- veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās

- sagatavot lēmumus par pārskata periodā apstiprināto attiecināmo izmaksu apjomu

- sagatavot pārbaudes aktus par veiktajām pārbaudēm projektu īstenošanas vietās

- konsultēt finansējuma saņēmējus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, tirgzinībās, būvniecībā vai vadību zinībās

- darba pieredze ES struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē, vai grāmatvedībā, vai auditā

- darba pieredze ar infrastruktūras projektiem

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē

- darba pieredze dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā

- zināšanas par Latvijas Republikas un ES normatīvajiem aktiem saistībā ar ES struktūrfondu projektu finansēšanu

- zināšanas finanšu un grāmatvedības jautājumos

- zināšanas publisko iepirkumu jomā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir ES oficiālā valoda) zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

Mēs piedāvājam:

- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu

- profesionālās izaugsmes iespējas

- stabilitāti un labus darba apstākļus

Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - iesniegt vai nosūtīt Valsts izglītības attīstības aģentūrai Vaļņu ielā 1, 5.stāvs, Rīgā, LV-1050, vai uz e-pastu info@viaa.gov.lv (ar norādi "Konkursam") desmit dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija pa tālruni 67785407.

Pretendentu konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - amata vietai nepieciešamo zināšanu rakstveida pārbaude - tests. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtēta katra kandidāta piemērotība noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2014/184.AKK6

LATVIJAS MĀKSLAS AKADĒMIJA izsludina konkursu uz vakantajām asociētā profesora amata vietām:

- uz asociētā profesora amata vietu - vizuālajā mākslā, glezniecības apakšnozarē

- uz asociētā profesora amata vietu - vizuāli plastiskajā mākslā, keramikas apakšnozarē

- uz asociētā profesora amata vietu - audio vizuālo mediju mākslā, scenogrāfijas apakšnozarē

- uz asociētā profesora amata vietu - dizainā, vides mākslas apakšnozarē

Prasības:

- atbilstošas Latvijas Republikas MK noteikumiem Nr.391 (04.09.03. protokols Nr.41, 3.§)

- Nolikumam par akadēmiskajiem amatiem LMA

Dokumenti jāiesniedz LMA Personāldaļā (4.telpā) no 2014.gada 17.septembra līdz 17.oktobrim (darba dienās) no pulksten 10.00 līdz 15.00.

Informācija pa tālruni 67321892 vai LMA mājaslapā www.lma.lv.


OP 2014/184.AKK7

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Inovācijas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu

Galvenie amata pienākumi saistīti ar Programmas "Inovācijas "zaļās" ražošanas jomā" aktivitāšu īstenošanu un uzraudzību.

Prasības:

- atbilstoša augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā vai finanšu vadībā

- zināšanas par normatīvajiem aktiem Norvēģijas finanšu instrumenta ieviešanas un komercdarbības atbalsta jomā

- pieredze projektu vadībā vai valsts atbalsta komercdarbības aktivitāšu plānošanā un īstenošanas uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas angļu valodas zināšanas (vēlama otras svešvalodas prasme)

- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

- augsta atbildība un precizitāte

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- vērtīgu pieredzi darbā ar komercdarbības atbalsta pasākumu plānošanu un ieviešanas uzraudzību

Motivācijas vēstule un CV (ar galveno darba pienākumu aprakstu) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55, Rīgā LV-1519, e-pasts: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882), norādot amatu, uz kuru pretendē.


OP 2014/184.AKK8

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības valsts kontroles biroja Juridiskā departamenta direktora/-es amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze darbā ar Administratīvā procesa likumu, izpratne par administratīvo procesu iestādē, pieredze administratīvo aktu izstrādē

- vēlama iepriekšēja pieredze darbā ar Valsts pārvaldes iekārtas likumu (pieredze administratīvo lēmumu apstrīdēšanas iesniegumu izskatīšanā un pārsūdzības lēmumu izskatīšanā, valsts pārvaldes iestāžu interešu aizstāvību administratīvajā tiesvedībā)

- vēlama pieredze valsts pārvaldes iestādē, darbā, kas saistīts ar juridisku jautājumu risināšanu

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, izteikt un pamatot viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- prasme organizēt struktūrvienības darbu

- spēja risināt problēmjautājumus struktūrvienībā

- augsta atbildība un precizitāte

- labas analītiskās un komunikāciju prasmes

- teicamas latviešu valodas zināšanas

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183.


OP 2014/184.AKK9

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības valsts kontroles biroja Juridiskā departamenta juriskonsulta/-es amatu (4 amata vietas)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi un apriti

- zināšanas par Administratīvā procesa likumu

- prasme izteikt un pamatot viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- augsta atbildība un precizitāte

- iniciatīva, komunikabilitāte un spēja strādāt komandā

- labas iemaņas darbā ar datoru un citu biroja tehniku

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183.


OP 2014/184.AKK10

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Administratīvā departamenta direktora/-es amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- zināšanas un pieredze publiskā iepirkuma jautājumos

- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi un virzību, valsts budžeta plānošanu un finanšu izlietojuma uzskaiti

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldes iestādē, darbā, kas saistīts ar administratīvu, finanšu un/vai juridisku jautājumu risināšanu

- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli rakstos un mutiski

- augsta atbildība un precizitāte

- iniciatīva, komunikācijas prasmes un spēja strādāt komandā

- labas iemaņas darbā ar datoru un citu biroja tehniku

- teicamas latviešu valodas zināšanas

Galvenie darba pienākumi:

- nodrošināt finanšu, personāla un tehniskā atbalsta funkciju iestādē

- pārvaldīt iestādes lietošanā nodoto kustamo un nekustamo īpašumu

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183.


OP 2014/184.AKK11

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Administratīvā departamenta personāla speciālista/-es amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība personālvadībā vai augstākā izglītība, kas papildināta ar speciālajām mācībām personāla vadības jomā

- zināšanas par valsts civildienesta attiecību un darba tiesību normatīvajiem aktiem un to piemērošanu

- laba komunikāciju prasme un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- personāla lietvedības pārzināšana un prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- darba pieredze ar resursu vadības sistēmas programmu "Horizon", personāla datu uzskaiti

Galvenie darba pienākumi:

- uzturēt personāla lietvedības sistēmu, sagatavojot un izstrādājot visa veida personāla dokumentus

- apkopot un analizēt personāla datus, sagatavot atskaites un pārskatus

- konsultēt iestādes darbinieku par civildienesta un darba attiecību jautājumiem

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183.


OP 2014/184.AKK12

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Juridiskās nodaļas juriskonsults/-e (amata saime 21, līmenis II)

Prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- zināšanas par administratīvo procesu iestādē

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- zināšanas lietvedībā

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 664,00, 2.kategorija: EUR 766,00, 3.kategorija EUR 874,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis 67830634.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)