Laidiens: 17.09.2014., Nr. 184
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/184.AKK1
VESELĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Administratīvā departamenta Personāla nodaļas vecākais/-ā referents/-e
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā akadēmiskā vai
profesionālā izglītība personāla vadībā vai psiholoģijā. Pieļaujama cita otrā
līmeņa augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība, ja pretendentam ir spēkā
esošs personāla speciālista sertifikāts, vai ierēdnis ir apguvis valsts atzītu
profesionālās pilnveides izglītības programmu Personāla vadībā
- darba pieredze personāla atlases organizēšanā, personāla novērtēšanā un
attīstības pasākumu izstrādāšanā
- teicamas datorprasmes MS Office vidē, pieredze darbā ar personāla
uzskaites sistēmām un darba izpildes novērtēšanas informācijas sistēmu NEVIS.
- prasme apkopot un analizēt dažāda veida informāciju par personālu no
informācijas sistēmām
- spēja plānot savu darbu un orientācija uz klientu
Galvenie pienākumi:
- organizēt un koordinēt personāla atlases procesu, sagatavot nepieciešamos
dokumentus vakanto amatu konkursiem, aktualizēt personāla atlasi
reglamentējošos ministrijas iekšējos normatīvos aktus
- izstrādāt jauno darbinieku efektīvas iekļaušanās programmu ministrijā un
koordinēt tās ieviešanu un norisi
- izstrādāt personāla karjeras, profesionālās efektivitātes un izaugsmes
pasākumus un organizēt to ieviešanu
- sagatavot visu veidu dokumentus un administratīvos aktus personāla vadības
jomā
- uzturēt un aktualizēt datus personāla vadības informācijas sistēmās (PUD,
NEVIS u.c.) un personas lietās
- piedalīties citu personāla vadības procesu nodrošināšanā
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālus, atsaucīgus un draudzīgus kolēģus
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
pretendentiem jāiesniedz 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
Veselības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā Rīgā,
Brīvības ielā 72, 221.kab., vai jānosūta uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
Uzziņas pa tālruni 67876017.
OP 2014/184.AKK2
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Politikas
iniciatīvu un attīstības departamenta konsultanta/-es (darbinieka/-ces) amatu uz noteiktu laiku (līdz 2015.gada 31.jūlijam -
Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sagatavošanai un
nodrošināšanai)
Galvenie darba pienākumi:
- sagatavot un nepieciešamības gadījumā sniegt sabiedrībai, plašsaziņas
līdzekļiem un citiem interesentiem visaptverošu aktuālo informāciju par ministrijas
kompetencē esošajiem Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē
jautājumiem
- piedalīties dažādu informatīvo materiālu un prezentāciju sagatavošanā, kas
ir saistītas ar Latvijas prezidentūru Eiropas Savienības Padomē
- izstrādāt priekšlikumu ministrijas mājaslapas sadaļas, kurā tiks
atspoguļota informācija par Latvijas prezidentūru Eiropas Savienības Padomē,
struktūrai, sagatavot informāciju, kas paredzēta publicēšanai šajā sadaļā, un
regulāri papildināt un atjaunot to
- izstrādāt priekšlikumus ministrijas mājaslapas angļu valodas sadaļas
pilnveidošanai un piedalīties tās informācijas sagatavošanā un atjaunošanā
- sagatavot informāciju ministrijas iekštīkla sadaļai, kas izveidota
saistībā ar Latvijas prezidentūru Eiropas Savienības Padomē, un regulāri
atjaunot to
- sagatavot informāciju par iknedēļas plānoto saistībā ar Latvijas
prezidentūru Eiropas Savienības Padomē ministrijas kompetences jomās
ministrijas notikumu kalendāram ievietošanai ministrijas mājaslapā un iekštīklā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
komunikācijas vai humanitārajās zinātnēs
- darba pieredze sabiedrisko attiecību, komunikācijas vai žurnālistikas jomā
(vismaz 3 gadi)
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē
- zināšanas par komunikāciju un sabiedrisko attiecību reglamentējošajiem
normatīvajiem aktiem
- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, to funkcijām un lēmumu
pieņemšanas procedūrām Eiropas Savienībā
- teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski
- angļu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī, vēlamas zināšanas citās Eiropas
Savienības oficiālajās valodās
- augsta atbildība, precizitāte un spēja strādāt paaugstinātas intensitātes
apstākļos
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, spēja strādāt patstāvīgi un
komandā
- teicamas publiskās runas, prezentācijas, komunikācijas un sadarbības
prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un
zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga,
LV-1050) vai uz e-pastu: liena.grosteina@izm.gov.lv;
tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2014/184.AKK3
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Politikas
iniciatīvu un attīstības departamenta vecākā/-ās
eksperta/-es (darbinieka/-ces) amatu uz noteiktu
laiku (līdz 2015.gada 31.jūlijam - Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības
Padomē sagatavošanai un nodrošināšanai)
Galvenie darba pienākumi:
- piedalīties Latvijas prezidentūras sešu mēnešu darba programmas un mandātu
projektu sagatavošanā zinātnes un kosmosa jomā, nodrošinot sadarbību ar
sociālajiem partneriem
- veikt eksperta pienākumus ES Padomes Pētniecības darba grupā un
Apvienotajā pētniecības un kodoljautājumu darba grupā
- Latvijas prezidentūras laikā piedalīties ES Padomes, tai skaitā ES
Konkurētspējas ministru padomes un tās sagatavošanas sanāksmju dokumentu
projektu sagatavošanā zinātnes un kosmosa jomā
- gatavojoties Latvijas prezidentūrai un tās laikā, nodrošināt ziņojumu
sagatavošanu pēc katras ES Ministru padomes un tās darba sagatavošanas
struktūras sanāksmes un citas ar prezidentūras mandāta jautājuma virzību
saistītas sanāksmes, izplatot ziņojuma kopsavilkumu un izklāstu tiesību aktos
noteiktajā kārtībā
- atbilstoši kompetencei izvērtēt un sniegt komentārus par citu nozaru
ministriju izstrādāto nacionālo pozīciju nu ar tām saistīto instrukciju, informatīvo
ziņojumu, rakstisko komentāru, tēžu, mandātu un informatīvo materiālu (fiches) un citu dokumentu projektiem
- gatavot analītiskus tematiskos kopsavilkumus (failus) par Latvijas
prezidentūras ES Padomē prioritārajiem jautājumiem zinātnes un kosmosa jomā un
citiem aktuāliem ES dienaskārtības jautājumiem zinātnes un kosmosa jomā, tos
regulāri aktualizējot
- piedalīties prezentāciju, uzrunu, informatīvo materiālu sagatavošanā par
zinātnes un kosmosa jautājumiem, kas nepieciešamie Latvijas prezidentūras
sagatavošanas vai norises nodrošināšanai
- atbilstoši kompetencei piedalīties Latvijas prezidentūras ietvaros
organizēto pasākumu zinātnes un kosmosa jomā satura izstrādē un norisē
- pēc Latvijas prezidentūras beigām piedalīties ziņojuma sagatavošanā par
sasniegto zinātnes un kosmosa jomā Latvijas prezidentūras laikā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze valsts pārvaldē (vismaz 1 gads)
- zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem
- vēlama izpratne par zinātnes un kosmosa jomas prioritātēm nacionālā un
Eiropas Savienības līmenī
- teicamas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, noteikt prioritātes un strādāt
paaugstinātas intensitātes apstākļos
- teicamas plānošanas, komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un
zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga,
LV-1050) vai uz e-pastu: liena.grosteina@izm.gov.lv;
tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2014/184.AKK4
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās
izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākā/-ās
eksperta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- sadarbībā ar par attiecīgo jomu atbildīgajām amatpersonām sagatavot
ministrijas nacionālo pozīciju un informatīvo ziņojumu projektus augstākās
izglītības, zinātnes un kosmosa jomā un nodrošināt to izskatīšanu un
apstiprināšanu Ministru kabinetā un Saeimas Eiropas lietu komisijā
- sagatavot pārskatus izskatīšanai Ministru kabinetā un prezentācijas
izskatīšanai Saeimā par Eiropas jautājumiem augstākās izglītības, zinātnes un
kosmosa jomā
- piedalīties Ministru kabineta sēdēs un sniegt ziņojumus par ministrijas
sagatavotajām nacionālajām pozīcijām
- piedalīties Saeimas Eiropas lietu komisijas sēdēs par ministrijas
sagatavotajām nacionālajām pozīcijām Eiropas jautājumiem augstākās izglītības,
zinātnes un kosmosa jomā
- nodrošināt nacionālo pozīciju un sākotnējo pozīciju izstrādi, saskaņošanu
un nosūtīšanu ministrijas nozares padomniekam atbilstoši normatīvajiem aktiem
un departamenta kompetencei
- atbilstoši departamenta kompetencei sadarbībā ar ministrijas
struktūrvienībām un sociālajiem partneriem sagatavot Eiropas Savienības regulu
un Direktīvu un to grozījumu projektus
- sagatavot informatīvos ziņojumus departamenta kompetences jautājumos, kas
tiek skatīti ES zinātnes ministru un neformālajās Konkurētspējas padomēs
- sniegt priekšlikumus par Ārlietu ministrijas sagatavotās COM tabulas
jautājumiem, par kuriem departaments ir atbildīgā vai līdzatbildīgā ministrija
- piedalīties ES Padomes Izglītības komitejas, Pētniecības un Kosmosa darba
grupu dokumentu sagatavošanā LV prezidentūras laikā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par 2 gadiem)
- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā pieņemšanai Ministru
kabinetā vai Saeimā, pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē un virzībā
(ilgāka par 2 gadiem)
- pieredze Latvijas oficiālā viedokļa paušanā starptautiska līmeņa pasākumos
(ilgāka par 2 gadiem)
- zināšanas par Latvijas zinātnes sistēmu un Eiropas Pētniecības telpu,
Eiropas Savienības tiesībām
- labas angļu valodas zināšanas un pieredze darbā ar liela apjoma
informāciju angļu valodā
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050)
vai uz e-pastu: liena.grosteina@izm.gov.lv; tālruņi
uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2014/184.AKK5
Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz ERAF Infrastruktūras
projektu kontroles departamenta
Infrastruktūras projektu uzraudzības nodaļas projektu vadītāja/-as (ierēdņa) amatu (divas amata vietas uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt Eiropas Savienības (turpmāk - ES) struktūrfondu projektu
īstenošanas uzraudzības procesus
- veikt projektu riska novērtējumu
- veikt grozījumus ar finansējuma saņēmēju noslēgtajos līgumos par projekta
īstenošanu
- uzraudzīt projektu īstenošanas progresa dokumentu iesniegšanu
- veikt ES struktūrfondu finansējuma saņēmēju iesniegto progresa pārskatu,
maksājumu pieprasījumu, izdevumus pamatojošās dokumentācijas pārbaudi
- veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās
- sagatavot lēmumus par pārskata periodā apstiprināto attiecināmo izmaksu
apjomu
- sagatavot pārbaudes aktus par veiktajām pārbaudēm projektu īstenošanas
vietās
- konsultēt finansējuma saņēmējus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs, ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, tirgzinībās, būvniecībā
vai vadību zinībās
- darba pieredze ES struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu
finansēto programmu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē, vai
grāmatvedībā, vai auditā
- darba pieredze ar infrastruktūras projektiem
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē
- darba pieredze dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā
- zināšanas par Latvijas Republikas un ES normatīvajiem aktiem saistībā ar
ES struktūrfondu projektu finansēšanu
- zināšanas finanšu un grāmatvedības jautājumos
- zināšanas publisko iepirkumu jomā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir ES oficiālā valoda) zināšanas,
kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru darbības
jomā
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
Mēs piedāvājam:
- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu
- profesionālās izaugsmes iespējas
- stabilitāti un labus darba apstākļus
Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba
pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - iesniegt
vai nosūtīt Valsts izglītības attīstības aģentūrai Vaļņu ielā 1, 5.stāvs, Rīgā,
LV-1050, vai uz e-pastu info@viaa.gov.lv
(ar norādi "Konkursam") desmit dienu laikā no konkursa izsludināšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija
pa tālruni 67785407.
Pretendentu konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu
iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - amata vietai nepieciešamo
zināšanu rakstveida pārbaude - tests. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks
izvērtēta katra kandidāta piemērotība noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka
sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
OP 2014/184.AKK6
LATVIJAS MĀKSLAS AKADĒMIJA izsludina konkursu uz vakantajām asociētā
profesora amata vietām:
- uz asociētā profesora amata vietu - vizuālajā mākslā, glezniecības
apakšnozarē
- uz asociētā profesora amata vietu - vizuāli plastiskajā mākslā, keramikas
apakšnozarē
- uz asociētā profesora amata vietu - audio vizuālo mediju mākslā,
scenogrāfijas apakšnozarē
- uz asociētā profesora amata vietu - dizainā, vides mākslas apakšnozarē
Prasības:
- atbilstošas Latvijas Republikas MK noteikumiem Nr.391 (04.09.03. protokols
Nr.41, 3.§)
- Nolikumam par akadēmiskajiem amatiem LMA
Dokumenti jāiesniedz LMA Personāldaļā (4.telpā) no 2014.gada 17.septembra
līdz 17.oktobrim (darba dienās) no pulksten 10.00 līdz 15.00.
Informācija pa tālruni 67321892 vai LMA mājaslapā www.lma.lv.
OP 2014/184.AKK7
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta Inovācijas nodaļas vecākā/-ās
eksperta/-es amatu
Galvenie amata pienākumi saistīti ar Programmas "Inovācijas
"zaļās" ražošanas jomā" aktivitāšu īstenošanu un uzraudzību.
Prasības:
- atbilstoša augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība
ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā vai finanšu vadībā
- zināšanas par normatīvajiem aktiem Norvēģijas finanšu instrumenta
ieviešanas un komercdarbības atbalsta jomā
- pieredze projektu vadībā vai valsts atbalsta komercdarbības aktivitāšu
plānošanā un īstenošanas uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas angļu valodas zināšanas (vēlama otras svešvalodas prasme)
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība un precizitāte
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- vērtīgu pieredzi darbā ar komercdarbības atbalsta pasākumu plānošanu un
ieviešanas uzraudzību
Motivācijas vēstule un CV (ar galveno darba pienākumu aprakstu) un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55,
Rīgā LV-1519, e-pasts: pasts@em.gov.lv, fakss
67280882), norādot amatu, uz kuru pretendē.
OP 2014/184.AKK8
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības valsts kontroles
biroja Juridiskā departamenta direktora/-es amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- pieredze darbā ar Administratīvā procesa likumu, izpratne par
administratīvo procesu iestādē, pieredze administratīvo aktu izstrādē
- vēlama iepriekšēja pieredze darbā ar Valsts pārvaldes iekārtas likumu
(pieredze administratīvo lēmumu apstrīdēšanas iesniegumu izskatīšanā un
pārsūdzības lēmumu izskatīšanā, valsts pārvaldes iestāžu interešu aizstāvību
administratīvajā tiesvedībā)
- vēlama pieredze valsts pārvaldes iestādē, darbā, kas saistīts ar juridisku
jautājumu risināšanu
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē, izteikt un pamatot viedokli
par kompetencē esošajiem jautājumiem
- prasme organizēt struktūrvienības darbu
- spēja risināt problēmjautājumus struktūrvienībā
- augsta atbildība un precizitāte
- labas analītiskās un komunikāciju prasmes
- teicamas latviešu valodas zināšanas
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519,
fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183.
OP 2014/184.AKK9
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības valsts kontroles
biroja Juridiskā departamenta juriskonsulta/-es amatu (4 amata vietas)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi un apriti
- zināšanas par Administratīvā procesa likumu
- prasme izteikt un pamatot viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- augsta atbildība un precizitāte
- iniciatīva, komunikabilitāte un spēja strādāt komandā
- labas iemaņas darbā ar datoru un citu biroja tehniku
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519,
fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183.
OP 2014/184.AKK10
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Administratīvā departamenta
direktora/-es amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- zināšanas un pieredze publiskā iepirkuma jautājumos
- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi un virzību, valsts budžeta
plānošanu un finanšu izlietojuma uzskaiti
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldes iestādē, darbā, kas saistīts ar
administratīvu, finanšu un/vai juridisku jautājumu risināšanu
- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli rakstos un mutiski
- augsta atbildība un precizitāte
- iniciatīva, komunikācijas prasmes un spēja strādāt komandā
- labas iemaņas darbā ar datoru un citu biroja tehniku
- teicamas latviešu valodas zināšanas
Galvenie darba pienākumi:
- nodrošināt finanšu, personāla un tehniskā atbalsta funkciju iestādē
- pārvaldīt iestādes lietošanā nodoto kustamo un nekustamo īpašumu
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519,
fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183.
OP 2014/184.AKK11
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Administratīvā departamenta
personāla speciālista/-es amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība personālvadībā vai augstākā izglītība, kas papildināta
ar speciālajām mācībām personāla vadības jomā
- zināšanas par valsts civildienesta attiecību un darba tiesību
normatīvajiem aktiem un to piemērošanu
- laba komunikāciju prasme un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- personāla lietvedības pārzināšana un prasme strādāt ar standarta biroja
programmatūru
- darba pieredze ar resursu vadības sistēmas programmu "Horizon", personāla datu uzskaiti
Galvenie darba pienākumi:
- uzturēt personāla lietvedības sistēmu, sagatavojot un izstrādājot visa
veida personāla dokumentus
- apkopot un analizēt personāla datus, sagatavot atskaites un pārskatus
- konsultēt iestādes darbinieku par civildienesta un darba attiecību
jautājumiem
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519,
fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183.
OP 2014/184.AKK12
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amata vietu - Juridiskās nodaļas juriskonsults/-e (amata saime
21, līmenis II)
Prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- zināšanas lietvedībā
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 664,00, 2.kategorija: EUR 766,00, 3.kategorija
EUR 874,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
personīgi vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis
67830634.