Laidiens: 12.09.2014., Nr. 180
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/180.AKK1
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un
veterinārā dienesta Rīgas pilsētas pārvaldes (darbavieta
Rīgā, Lubānas ielā 49) inspektors/-e pārtikas uzraudzības jomā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā, medicīnā, pārtikas zinībās (tostarp
pārtikas produktu tehnoloģijā, pārtikas ķīmijā, mikrobioloģijā, uztura zinātnē)
vai iegūta sabiedrības veselības speciālista kvalifikācija, kas papildināta ar
nozarei atbilstošām mācībām
- vēlama pieredze profesionālajā jomā
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (angļu un/vai vācu, krievu) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- prasme pārliecināt un pieņemt atbildīgus lēmumus
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību
saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- stabilu atalgojumu, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un
veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā
tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis
informācijai 67027529.
OP 2014/180.AKK2
Iepirkumu uzraudzības birojs ir
Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic
valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli
augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties
Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz
Metodoloģijas departamenta vecākā/-ās
referenta/-es - jurista/-es - amata vietu (viena ierēdņa amata vieta uz
nenoteiktu laiku un viena ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku) - amats
klasificēts 36. saimē, II līmenī, 9. mēnešalgu grupā
Metodoloģijas departamenta darbība saistīta ar metodisko palīdzību,
konsultācijām un mācību organizēšanu pasūtītājiem, sabiedrisko pakalpojumu
sniedzējiem un piegādātājiem, kā arī priekšlikumu izstrādāšanu politikas
dokumentu un normatīvo aktu projektu izstrādei publisko iepirkumu jomā.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- sniegt atzinumus par normatīvajiem aktiem un politikas plānošanas
dokumentiem publisko iepirkumu jomā
- sagatavot skaidrojumus par publisko iepirkumu regulējuma piemērošanu
- sagatavot informāciju un dokumentus Eiropas Savienības institūcijām, kā
arī pēc citu valstu institūciju pieprasījumiem
- apkopot un analizēt Eiropas Savienības Tiesas praksi
- konsultēt pasūtītājus, sabiedrisko pakalpojumu sniedzējus un piegādātājus
- sagatavot atbildes uz vēstulēm
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē (Word, Excel, PowerPoint)
- precizitāte, spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- prasme izprast un piemērot normatīvos aktus
- labas komunikācijas prasmes, spēja plānot un organizēt, konceptuāla
domāšana
- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas līmenī, kas
ļauj strādāt ar dokumentiem (spēja lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā
Darba pieredze valsts pārvaldē un darba pieredze publisko iepirkumu jomā
tiks uzskatīta par priekšrocību.
Mēs piedāvājam:
- stabilu darbavietu ar iespēju pilnveidot savas zināšanas un pieredzi
publisko iepirkumu jomā
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2014. gada
25. septembrim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pastu vakances@iub.gov.lv
vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702, 20225563.
OP 2014/180.AKK3
Iepirkumu uzraudzības birojs ir
Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic
valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli
augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties
Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz
Juridiskā departamenta vecākā/-ās referenta/-es
- jurista/-es - amata vietu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats
klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā
Juridiskais departaments nodrošina lietvedību saistībā ar saņemtajiem
apstrīdēšanas iesniegumiem par iepirkuma procedūrām, organizē iesniegumu
izskatīšanas komisijas sēžu norisi, nodrošina iesniegumu izskatīšanas komisiju
lēmumu sagatavošanu un Iepirkumu uzraudzības biroja pārstāvību tiesvedības
procesos saistībā ar iesniegumu izskatīšanas komisijas lēmumu pārsūdzēšanu.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- izvērtēt iepirkumu procedūru atbilstību
- piedalīties iesniegumu izskatīšanas komisijā un lēmuma pieņemšanā
- sagatavot lēmumus administratīvā procesa ietvaros
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē
- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- labas komunikācijas prasmes, analītiska domāšana, orientācija uz rezultātu
sasniegšanu un patstāvība
- teicama latviešu valodas prasme un vēlamas angļu valodas zināšanas līmenī,
kas ļauj strādāt ar dokumentiem (spēja lasīt, saprast un rakstīt) šajā
svešvalodā
- izpratne par administratīvo procesu un iepirkumu procedūru tiesisko
regulējumu
Darba pieredze saistībā ar juridisku dokumentu (lēmumu, atzinumu)
sagatavošanu tiks uzskatīta par priekšrocību.
Mēs piedāvājam:
- stabilu darbavietu ar iespēju pilnveidot savas zināšanas un pieredzi
publisko iepirkumu jomā
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2014. gada
25. septembrim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pastu vakances@iub.gov.lv
vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702, 20225563.
OP 2014/180.AKK4
Iepirkumu uzraudzības birojs ir
Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic
valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli
augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties
Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz
Kontroles departamenta vecākā/-ās referenta/-es
amata vietu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 26.1.
saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā
Kontroles departamenta darbība saistīta ar iepirkuma procedūru likumības
pārbaudi.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- izskatīt Eiropas Savienības fondu projektu iepirkumu dokumentāciju
- sagatavot atzinumus par iepirkumu procedūru likumību
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnē
- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē (Word, Excel)
- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- teicama latviešu valodas prasme un vēlamas angļu valodas zināšanas līmenī,
kas ļauj strādāt ar dokumentiem (spēja lasīt, saprast un rakstīt) šajā
svešvalodā
- labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā un analītiska domāšana
Darba pieredze valsts pārvaldē un darba pieredze saistībā ar publiskajiem
iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību.
Mēs piedāvājam:
- stabilu darbavietu ar iespēju pilnveidot savas zināšanas un pieredzi
publisko iepirkumu jomā
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2014. gada
25. septembrim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pastu vakances@iub.gov.lv
vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702, 20225563.
OP 2014/180.AKK5
Iepirkumu uzraudzības birojs ir
Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic
valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli
augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties
Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz
Administratīvo sodu departamenta vecākā/-ās
inspektora/-es amata vietu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats
klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā
Administratīvo sodu departamenta darbība saistīta ar administratīvo
pārkāpumu protokolu sastādīšanu un sodu piemērošanu.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas publisko iepirkumu un publiskās
un privātās partnerības jomā
- piemērot administratīvos sodus, organizēt dokumentu apriti un nodrošināt saraksti
saistībā ar iesniegtajiem iesniegumiem un pieņemtajiem lēmumiem
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē (Word, Excel)
- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- analītiska domāšana, spēja plānot un organizēt, orientācija uz rezultātu
sasniegšanu
- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas līmenī, kas
ļauj strādāt ar dokumentiem (prasme lasīt un saprast) šajā svešvalodā
- izpratne par administratīvo pārkāpumu procesu un publisko iepirkumu
tiesisko regulējumu
Darba pieredze, izskatot administratīvo pārkāpumu lietas, un darba pieredze
saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību.
Mēs piedāvājam:
- stabilu darbavietu ar iespēju pilnveidot savas zināšanas un pieredzi
publisko iepirkumu jomā
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2014. gada
25. septembrim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pastu vakances@iub.gov.lv
vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702, 20225563.
OP 2014/180.AKK6
Iepirkumu uzraudzības birojs ir
Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic
valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli
augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties
Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz
Informācijas departamenta vecākā/-ās
referenta/-es amata vietu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats
klasificēts 18.6. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā
Informācijas departaments pārbauda un publicē Iepirkumu uzraudzības biroja
mājaslapā internetā pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko
partneru un publisko partneru pārstāvju paziņojumus par iepirkumiem un
koncesijām, vāc, apkopo un analizē statistisko informāciju, kā arī sagatavo
informatīvus ziņojumus (pārskatus) par pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu
sniedzēju, publisko partneru un publisko partneru pārstāvju iepirkumiem un
koncesijām valstī.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- vākt, apkopot un analizēt iesniegtos pārskatus par iepirkumiem
- periodiski sagatavot ziņojumu par statistikas pārskatu iesniegšanu
Iepirkumu uzraudzības birojam
- apkopot un sniegt (pēc pieprasījuma) statistisko informāciju par
koncesijām valstī
- reizi gadā sagatavot informatīvus ziņojumus (pārskatus) par pasūtītāju un
sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumiem valstī
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība informācijas vai komunikāciju tehnoloģiju jomā,
socioloģijā vai ekonomikā
- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē un vēlamas pamatzināšanas Linux OS
- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt viedokli
- analītiska domāšana, iniciatīva un patstāvība
- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj
strādāt ar dokumentiem (prasme lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā
Zināšanas un prasmes dažādas sarežģītības SQL datu pieprasījumu izveidē, XML
failu apstrādē un iegūto rezultātu kvalitatīvā analīzē tiks uzskatīta par
priekšrocību.
Mēs piedāvājam:
- stabilu darbavietu ar iespēju pilnveidot savas zināšanas un pieredzi
publisko iepirkumu jomā
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2014. gada
25. septembrim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pastu vakances@iub.gov.lv
vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702, 20225563.
OP 2014/180.AKK7
Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs izsludina atklātu konkursu uz
vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - Ekspertīzes un izpētes
departamenta Vidzemes reģionālās nodaļas (darbavieta Valmierā) vadītājs/-a -
vecākais/-ā tiesu medicīnas eksperts/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā medicīniskā izglītība, pēcdiploma specializācija tiesu medicīnā,
reģistrācija ārstniecības personu reģistrā, tiesu medicīnas eksperta
sertifikāts
- tiesu eksperta sertifikāts
- darba pieredze tiesu medicīnā ne mazāk kā 5 gadi
- spēja organizēt savu un pakļautā personāla darbu
- spēja strādāt operatīvi, paaugstinātas intensitātes apstākļos, racionāli
un patstāvīgi organizēt darbu, augsta precizitāte
- izprast un izmantot darbā normatīvos aktus
- labas komunikācijas spējas
- valsts valodas prasmes C1 līmenis,
- vēlamas svešvalodas zināšanas (angļu, krievu)
Galvenie pienākumi:
- vadīt, plānot, organizēt un pārraudzīt nodaļas darbu
- veikt tiesu medicīniskās ekspertīzes
- izstrādāt nodaļas attīstības stratēģiju un attīstībai nepieciešamo
pasākumu projektus
- veikt nodaļas kompetencē esošo tiesu medicīnisko ekspertīžu metodisko
vadību
- kontrolēt tiesu medicīnisko ekspertīžu kvalitāti un termiņus
- organizēt tiesu medicīnisko komisiju un komplekso ekspertīžu darbu
- izstrādāt tiesu medicīniskās ekspertīzes standartus un metodiskos
materiālus
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu Valsts tiesu
medicīnas ekspertīzes centram Hipokrāta ielā 2, Rīgā, LV-1038, vai iesniegt
personīgi Lietvedības nodaļā 115. kabinetā desmit dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas. Informācija pa tālr. 67536130.
OP 2014/180.AKK8
Valsts tiesu
medicīnas ekspertīzes centrs izsludina atklātu konkursu uz vakanto valsts
civildienesta ierēdņa amatu - direktora vietnieks/-ce,
Ekspertīzes un izpētes departamenta vadītājs/-a
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā medicīniskā izglītība, pēcdiploma specializācija
tiesu medicīnā vai citā jomā, vai augstākā izglītība tiesību zinībās
- darba pieredze tiesu medicīnā, medicīnā vai
tiesībsargājošās iestādēs ne mazāk kā 5 gadi, administratīvajā darbā ne mazāk kā 2 gadi
- pieredze personāla vadībā
- pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā
- zināšanas un izpratne par tiesu ekspertīzes procesu
- valsts pārvaldi un valsts civildienestu reglamentējošo
normatīvo aktu zināšanas
- valsts valodas prasmes C 2 līmenis
- labas svešvalodu zināšanas (angļu, krievu)
- labas lietvedības zināšanas
- spēja strādāt operatīvi un paaugstinātas intensitātes
apstākļos, racionāli un patstāvīgi organizēt darbu, augsta precizitāte
- labas vadības un organizatora prasmes
- labas komunikācijas spējas
Galvenie pienākumi:
- vadīt, plānot, organizēt un
kontrolēt Ekspertīzes un izpētes departamenta darbu atbilstoši normatīvo aktu
prasībām
- koordinēt un kontrolēt
Ekspertīzes un izpētes departamenta padotībā esošo struktūrvienību darbu
- organizēt attīstības stratēģijas
un attīstībai nepieciešamo pasākumu projektu izstrādi
- nodrošināt savlaicīgu un
kvalitatīvu Ekspertīzes un izpētes departamenta funkciju un uzdevumu izpildi, nepieciešamo
atskaišu, pārskatu sagatavošanu
- nodrošināt Ekspertīzes un
izpētes departamenta darba metodiski-praktisko vadību tiesu medicīnas
jautājumos
- piedalīties normatīvo aktu
izstrādē
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts
pārvaldē
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts
pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu Valsts
tiesu medicīnas ekspertīzes centram Hipokrāta ielā 2, Rīgā, LV-1038, Latvija,
vai iesniegt personīgi Lietvedības nodaļā 115.kabinetā desmit dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67536130.
OP 2014/180.AKK9
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Latvijas Nacionālā
kultūras centra vadītāja/-as ierēdņa/-nes amata vietu
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
sociālajās vai humanitārajās zinātnēs
- vismaz trīs gadu darba pieredze vadošā amatā
- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē
- pieredze liela mēroga kultūras projektu un pasākumu vadībā
- vēlama pieredze starptautisko sadarbības projektu organizēšanā
- zināšanas un izpratne par Latvijas nemateriālā kultūras mantojuma
saglabāšanu un attīstību
- zināšanas un izpratne par kultūras un radošās industrijas izglītību
- labas divu svešvalodu, tajā skaitā angļu valodas, zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- stratēģiska un konceptuāla domāšana
- labas darba organizācijas un vadības prasmes
Konkursa pretendentiem līdz 2014. gada 25. septembrim Kultūras ministrijā
Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, e-pasts: pasts@km.gov.lv,
jāiesniedz šādi dokumenti:
- pieteikuma anketa (pieejama Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv
sadaļā "Vakances")
- parakstīts dzīves gājuma apraksts
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija
- Latvijas Nacionālā kultūras centra turpmākās darbības piedāvājums (teksta
apjoms - trīs līdz piecas A4 formāta lapas)
- citi dokumenti, kurus Pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot
Informācija par konkursa norisi pieejama Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv
sadaļā "Vakances". Tālrunis uzziņām 67330218.
OP 2014/180.AKK10
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Statistikas metodoloģijas un organizācijas daļas
vecākais/-ā referents/-e
Pamatpienākumi:
- uz ISO 9001:2008 balstītas kvalitātes vadības sistēmas turpmāka izstrāde un
uzturēšana (darbs ar izmaiņām procesos, neatbilstību vadība, jaunu procesu
dokumentēšana utt.)
- kvalitātes iekšējā audita plānošana un organizēšana
- Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) Kvalitātes vadības grupas sēžu un
pārvaldības pārskates organizēšana
- CSP kvalitātes dokumentu izstrāde un aktualizēšana
Darba pienākumu veikšanas gaitā jāsadarbojas ar CSP struktūrvienībām un
dažādu līmeņu darbiniekiem - jāmāk organizēt, paskaidrot, jāpanāk rezultāts.
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Izglītība vai
apmācības vismaz 40 stundu apjomā kvalitātes vadības jomā
- darba pieredze kvalitātes vadības sistēmas (KVS) uzturēšanā un/vai
konsultēšanā KVS ieviešanas un uzturēšanas jautājumos
- zināšanas par normatīvo aktu projektu izstrādi valsts pārvaldē
- C līmeņa 2. pakāpes latviešu valodas zināšanas (ļoti labas latviešu
valodas zināšanas mutvārdos un rakstos)
- labas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Word, Excel, PowerPoint;
QPR Process Designer)
- ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- labas prezentācijas prasmes
- prasme elektroniski strādāt ar liela apjoma dokumentiem
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
Pretendenta motivācijas vēstuli, aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt Latvijas
Republikas CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi". Aizpildītās veidlapas kopā ar augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu
(LV-1301), uz e-pastu personals@csb.gov.lv,
faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366851 vai 67366853.
OP 2014/180.AKK11
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz eksperta/-es amatu
Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļā (1 amata vieta uz
noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē)
- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās vai pieredze
projektu īstenošanas jomā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku uzņēmējdarbības jomā
- sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles, komunikācijas un
analītiķa prasmes
- izpratne par finanšu plānošanu
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis: nodrošināt ar nodarbinātību saistīto pasākumu īstenošanas
noteikumu izstrādi, to pilnveidi un īstenošanu.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts
aģentūras Resursu pārvaldības nodaļā 117.kabinetā Rīgā, K.Valdemāra ielā 38,
k-1, LV-1010, vai jānosūta uz e-pastu: ilva.krumina@nva.gov.lv.
Informācija pa tālruni 67021841, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta
zināšanas, kompetences un prezentācijas prasmes atbilstoši noteiktajām
prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts
noteiktu punktu skaits. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par
konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/180.AKR1
Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā
2014.gada 5.septembrī E-veselības un starptautiskās sadarbības departamenta
Starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā eksperta amatā ir iecelts EDGARS
BOJĀRS.
OP 2014/180.AKR2
Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas
Autosatiksmes departamenta direktora amatā 2014.gada 4.septembrī tika iecelts VISVALDIS VECTIRĀNS.