Laidiens: 12.09.2014., Nr. 180

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/180.AKK1

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Rīgas pilsētas pārvaldes (darbavieta Rīgā, Lubānas ielā 49) inspektors/-e pārtikas uzraudzības jomā

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā, medicīnā, pārtikas zinībās (tostarp pārtikas produktu tehnoloģijā, pārtikas ķīmijā, mikrobioloģijā, uztura zinātnē) vai iegūta sabiedrības veselības speciālista kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām

- vēlama pieredze profesionālajā jomā

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (angļu un/vai vācu, krievu) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- prasme pārliecināt un pieņemt atbildīgus lēmumus

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- stabilu atalgojumu, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2014/180.AKK2

Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz

Metodoloģijas departamenta vecākā/-ās referenta/-es - jurista/-es - amata vietu (viena ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku un viena ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku) - amats klasificēts 36. saimē, II līmenī, 9. mēnešalgu grupā

Metodoloģijas departamenta darbība saistīta ar metodisko palīdzību, konsultācijām un mācību organizēšanu pasūtītājiem, sabiedrisko pakalpojumu sniedzējiem un piegādātājiem, kā arī priekšlikumu izstrādāšanu politikas dokumentu un normatīvo aktu projektu izstrādei publisko iepirkumu jomā.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- sniegt atzinumus par normatīvajiem aktiem un politikas plānošanas dokumentiem publisko iepirkumu jomā

- sagatavot skaidrojumus par publisko iepirkumu regulējuma piemērošanu

- sagatavot informāciju un dokumentus Eiropas Savienības institūcijām, kā arī pēc citu valstu institūciju pieprasījumiem

- apkopot un analizēt Eiropas Savienības Tiesas praksi

- konsultēt pasūtītājus, sabiedrisko pakalpojumu sniedzējus un piegādātājus

- sagatavot atbildes uz vēstulēm

- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē (Word, Excel, PowerPoint)

- precizitāte, spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- prasme izprast un piemērot normatīvos aktus

- labas komunikācijas prasmes, spēja plānot un organizēt, konceptuāla domāšana

- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj strādāt ar dokumentiem (spēja lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā

Darba pieredze valsts pārvaldē un darba pieredze publisko iepirkumu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību.

Mēs piedāvājam:

- stabilu darbavietu ar iespēju pilnveidot savas zināšanas un pieredzi publisko iepirkumu jomā

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2014. gada 25. septembrim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pastu vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702, 20225563.


OP 2014/180.AKK3

Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz

Juridiskā departamenta vecākā/-ās referenta/-es - jurista/-es - amata vietu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā

Juridiskais departaments nodrošina lietvedību saistībā ar saņemtajiem apstrīdēšanas iesniegumiem par iepirkuma  procedūrām, organizē iesniegumu izskatīšanas komisijas sēžu norisi, nodrošina iesniegumu izskatīšanas komisiju lēmumu sagatavošanu un Iepirkumu uzraudzības biroja pārstāvību tiesvedības procesos saistībā ar iesniegumu izskatīšanas komisijas lēmumu pārsūdzēšanu.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- izvērtēt iepirkumu procedūru atbilstību

- piedalīties iesniegumu izskatīšanas komisijā un lēmuma pieņemšanā

- sagatavot lēmumus administratīvā procesa ietvaros

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē

- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- labas komunikācijas prasmes, analītiska domāšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu un patstāvība

- teicama latviešu valodas prasme un vēlamas angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj strādāt ar dokumentiem (spēja lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā

- izpratne par administratīvo procesu un iepirkumu procedūru tiesisko regulējumu

Darba pieredze saistībā ar juridisku dokumentu (lēmumu, atzinumu) sagatavošanu tiks uzskatīta par priekšrocību.

Mēs piedāvājam:

- stabilu darbavietu ar iespēju pilnveidot savas zināšanas un pieredzi publisko iepirkumu jomā

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2014. gada 25. septembrim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pastu vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702, 20225563.


OP 2014/180.AKK4

Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz

Kontroles departamenta vecākā/-ās referenta/-es amata vietu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā

Kontroles departamenta darbība saistīta ar iepirkuma procedūru likumības pārbaudi.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- izskatīt Eiropas Savienības fondu projektu iepirkumu dokumentāciju

- sagatavot atzinumus par iepirkumu procedūru likumību

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnē

- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē (Word, Excel)

- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- teicama latviešu valodas prasme un vēlamas angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj strādāt ar dokumentiem (spēja lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā

- labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā un analītiska domāšana

Darba pieredze valsts pārvaldē un darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību.

Mēs piedāvājam:

- stabilu darbavietu ar iespēju pilnveidot savas zināšanas un pieredzi publisko iepirkumu jomā

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2014. gada 25. septembrim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pastu vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702, 20225563.


OP 2014/180.AKK5

Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz

Administratīvo sodu departamenta vecākā/-ās inspektora/-es amata vietu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā

Administratīvo sodu departamenta darbība saistīta ar administratīvo pārkāpumu protokolu sastādīšanu un sodu piemērošanu.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas publisko iepirkumu un publiskās un privātās partnerības jomā

- piemērot administratīvos sodus, organizēt dokumentu apriti un nodrošināt saraksti saistībā ar iesniegtajiem iesniegumiem un pieņemtajiem lēmumiem

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē (Word, Excel)

- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- analītiska domāšana, spēja plānot un organizēt, orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj strādāt ar dokumentiem (prasme lasīt un saprast) šajā svešvalodā

- izpratne par administratīvo pārkāpumu procesu un publisko iepirkumu tiesisko regulējumu

Darba pieredze, izskatot administratīvo pārkāpumu lietas, un darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību.

Mēs piedāvājam:

- stabilu darbavietu ar iespēju pilnveidot savas zināšanas un pieredzi publisko iepirkumu jomā

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2014. gada 25. septembrim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pastu vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702, 20225563.


OP 2014/180.AKK6

Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz

Informācijas departamenta vecākā/-ās referenta/-es amata vietu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 18.6. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā

Informācijas departaments pārbauda un publicē Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā internetā pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru un publisko partneru pārstāvju paziņojumus par iepirkumiem un koncesijām, vāc, apkopo un analizē statistisko informāciju, kā arī sagatavo informatīvus ziņojumus (pārskatus) par pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru un publisko partneru pārstāvju iepirkumiem un koncesijām valstī.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- vākt, apkopot un analizēt iesniegtos pārskatus par iepirkumiem

- periodiski sagatavot ziņojumu par statistikas pārskatu iesniegšanu Iepirkumu uzraudzības birojam

- apkopot un sniegt (pēc pieprasījuma) statistisko informāciju par koncesijām valstī

- reizi gadā sagatavot informatīvus ziņojumus (pārskatus) par pasūtītāju un sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju iepirkumiem valstī

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība informācijas vai komunikāciju tehnoloģiju jomā, socioloģijā vai ekonomikā

- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē un vēlamas pamatzināšanas Linux OS

- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt viedokli

- analītiska domāšana, iniciatīva un patstāvība

- teicama latviešu valodas prasme un angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj strādāt ar dokumentiem (prasme lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā

Zināšanas un prasmes dažādas sarežģītības SQL datu pieprasījumu izveidē, XML failu apstrādē un iegūto rezultātu kvalitatīvā analīzē tiks uzskatīta par priekšrocību.

Mēs piedāvājam:

- stabilu darbavietu ar iespēju pilnveidot savas zināšanas un pieredzi publisko iepirkumu jomā

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2014. gada 25. septembrim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pastu vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām 67326702, 20225563.


OP 2014/180.AKK7

Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs izsludina atklātu konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - Ekspertīzes un izpētes departamenta Vidzemes reģionālās nodaļas (darbavieta Valmierā) vadītājs/-a - vecākais/-ā tiesu medicīnas eksperts/-e

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā medicīniskā izglītība, pēcdiploma specializācija tiesu medicīnā, reģistrācija ārstniecības personu reģistrā, tiesu medicīnas eksperta sertifikāts

- tiesu eksperta sertifikāts

- darba pieredze tiesu medicīnā ne mazāk kā 5 gadi

- spēja organizēt savu un pakļautā personāla darbu

- spēja strādāt operatīvi, paaugstinātas intensitātes apstākļos, racionāli un patstāvīgi organizēt darbu, augsta precizitāte

- izprast un izmantot darbā normatīvos aktus

- labas komunikācijas spējas

- valsts valodas prasmes C1 līmenis,

- vēlamas svešvalodas zināšanas (angļu, krievu)

Galvenie pienākumi:

- vadīt, plānot, organizēt un pārraudzīt nodaļas darbu

- veikt tiesu medicīniskās ekspertīzes

- izstrādāt nodaļas attīstības stratēģiju un attīstībai nepieciešamo pasākumu projektus

- veikt nodaļas kompetencē esošo tiesu medicīnisko ekspertīžu metodisko vadību

- kontrolēt tiesu medicīnisko ekspertīžu kvalitāti un termiņus

- organizēt tiesu medicīnisko komisiju un komplekso ekspertīžu darbu

- izstrādāt tiesu medicīniskās ekspertīzes standartus un metodiskos materiālus

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centram Hipokrāta ielā 2, Rīgā, LV-1038, vai iesniegt personīgi Lietvedības nodaļā 115. kabinetā desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67536130.


OP 2014/180.AKK8

Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs izsludina atklātu konkursu uz vakanto valsts civildienesta ierēdņa amatu - direktora vietnieks/-ce, Ekspertīzes un izpētes departamenta vadītājs/-a

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā medicīniskā izglītība, pēcdiploma specializācija tiesu medicīnā vai citā jomā, vai augstākā izglītība tiesību zinībās

- darba pieredze tiesu medicīnā, medicīnā vai tiesībsargājošās iestādēs ne mazāk kā 5 gadi, administratīvajā darbā ne mazāk kā 2 gadi

- pieredze personāla vadībā

- pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā

- zināšanas un izpratne par tiesu ekspertīzes procesu

- valsts pārvaldi un valsts civildienestu reglamentējošo normatīvo aktu zināšanas

- valsts valodas prasmes C 2 līmenis

- labas svešvalodu zināšanas (angļu, krievu)

- labas lietvedības zināšanas

- spēja strādāt operatīvi un paaugstinātas intensitātes apstākļos, racionāli un patstāvīgi organizēt darbu, augsta precizitāte

- labas vadības un organizatora prasmes

- labas komunikācijas spējas

Galvenie pienākumi:

- vadīt, plānot, organizēt un kontrolēt Ekspertīzes un izpētes departamenta darbu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- koordinēt un kontrolēt Ekspertīzes un izpētes departamenta padotībā esošo struktūrvienību darbu

- organizēt attīstības stratēģijas un attīstībai nepieciešamo pasākumu projektu izstrādi

- nodrošināt savlaicīgu un kvalitatīvu Ekspertīzes un izpētes departamenta funkciju un uzdevumu izpildi, nepieciešamo atskaišu, pārskatu sagatavošanu

- nodrošināt Ekspertīzes un izpētes departamenta darba metodiski-praktisko vadību tiesu medicīnas jautājumos

- piedalīties normatīvo aktu izstrādē

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centram Hipokrāta ielā 2, Rīgā, LV-1038, Latvija, vai iesniegt personīgi Lietvedības nodaļā 115.kabinetā desmit dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67536130.


OP 2014/180.AKK9

Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Latvijas Nacionālā kultūras centra vadītāja/-as ierēdņa/-nes amata vietu

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās vai humanitārajās zinātnēs

- vismaz trīs gadu darba pieredze vadošā amatā

- vismaz divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē

- pieredze liela mēroga kultūras projektu un pasākumu vadībā

- vēlama pieredze starptautisko sadarbības projektu organizēšanā

- zināšanas un izpratne par Latvijas nemateriālā kultūras mantojuma saglabāšanu un attīstību

- zināšanas un izpratne par kultūras un radošās industrijas izglītību

- labas divu svešvalodu, tajā skaitā angļu valodas, zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- stratēģiska un konceptuāla domāšana

- labas darba organizācijas un vadības prasmes

Konkursa pretendentiem līdz 2014. gada 25. septembrim Kultūras ministrijā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, e-pasts: pasts@km.gov.lv, jāiesniedz šādi dokumenti:

- pieteikuma anketa (pieejama Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv sadaļā "Vakances")

- parakstīts dzīves gājuma apraksts

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija

- Latvijas Nacionālā kultūras centra turpmākās darbības piedāvājums (teksta apjoms - trīs līdz piecas A4 formāta lapas)

- citi dokumenti, kurus Pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot

Informācija par konkursa norisi pieejama Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv sadaļā "Vakances". Tālrunis uzziņām 67330218.


OP 2014/180.AKK10

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats - Statistikas metodoloģijas un organizācijas daļas vecākais/-ā referents/-e

Pamatpienākumi:

- uz ISO 9001:2008 balstītas kvalitātes vadības sistēmas turpmāka izstrāde un uzturēšana (darbs ar izmaiņām procesos, neatbilstību vadība, jaunu procesu dokumentēšana utt.)

- kvalitātes iekšējā audita plānošana un organizēšana

- Centrālās statistikas pārvaldes (CSP) Kvalitātes vadības grupas sēžu un pārvaldības pārskates organizēšana

- CSP kvalitātes dokumentu izstrāde un aktualizēšana

Darba pienākumu veikšanas gaitā jāsadarbojas ar CSP struktūrvienībām un dažādu līmeņu darbiniekiem - jāmāk organizēt, paskaidrot, jāpanāk rezultāts.

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Izglītība vai apmācības vismaz 40 stundu apjomā kvalitātes vadības jomā

- darba pieredze kvalitātes vadības sistēmas (KVS) uzturēšanā un/vai konsultēšanā KVS ieviešanas un uzturēšanas jautājumos

- zināšanas par normatīvo aktu projektu izstrādi valsts pārvaldē

- C līmeņa 2. pakāpes latviešu valodas zināšanas (ļoti labas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos)

- labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Word, Excel, PowerPoint; QPR Process Designer)

- ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- labas prezentācijas prasmes

- prasme elektroniski strādāt ar liela apjoma dokumentiem

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

Pretendenta motivācijas vēstuli, aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt Latvijas Republikas CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi". Aizpildītās veidlapas kopā ar augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pastu personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366851 vai 67366853.


OP 2014/180.AKK11

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz eksperta/-es amatu Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļā (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē)

- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās vai pieredze projektu īstenošanas jomā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku uzņēmējdarbības jomā

- sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles, komunikācijas un analītiķa prasmes

- izpratne par finanšu plānošanu

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

Amata mērķis: nodrošināt ar nodarbinātību saistīto pasākumu īstenošanas noteikumu izstrādi, to pilnveidi un īstenošanu.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Resursu pārvaldības nodaļā 117.kabinetā Rīgā, K.Valdemāra ielā 38, k-1, LV-1010, vai jānosūta uz e-pastu: ilva.krumina@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021841, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta zināšanas, kompetences un prezentācijas prasmes atbilstoši noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2014/180.AKR1

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā 2014.gada 5.septembrī E-veselības un starptautiskās sadarbības departamenta Starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā eksperta amatā ir iecelts EDGARS BOJĀRS.


OP 2014/180.AKR2

Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas Autosatiksmes departamenta direktora amatā 2014.gada 4.septembrī tika iecelts VISVALDIS VECTIRĀNS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)