Laidiens: 08.09.2014., Nr. 176

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/176.AKK1

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības valsts kontroles biroja Kontroles departamenta direktora/-es amatu

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā

- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts un patstāvīgā prakse ne mazāka par pieciem gadiem pēc sertifikāta saņemšanas, kura iegūtai pēdējo 10 gadu laikā

- pieredze vadošā amatā ne mazāk kā 3 gadi (vēlams iestādē/struktūrvienībā ar nodarbināto skaitu virs 20)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar informācijas sistēmām

- prasme organizēt struktūrvienības darbu

- spēja risināt problēmjautājumus struktūrvienībā

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

- labas analītiskās un komunikāciju prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- būvju būvdarbu kontroles un pieņemšana ekspluatācijā procesu organizēšana struktūrvienībā;

- publisku ēku ekspluatācijas uzraudzības procesu organizēšana struktūrvienībā

- dokumentu aprites organizēšana un kvalitātes nodrošināšana struktūrvienībā

- darbs ar informācijas sistēmām

- aizvietot iestādes vadītāju

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē;

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas.

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183.


OP 2014/176.AKK2

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības valsts kontroles biroja Kontroles departamenta Būvdarbu uzraudzības un Būvju ekspluatācijas uzraudzības nodaļas vadītāja/-s amatu

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā

- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts un patstāvīgā prakse ne mazāka par pieciem gadiem pēc sertifikāta saņemšanas, kura iegūtai pēdējo 10 gadu laikā

- teicama latviešu valodas prasme

- pieredze vadošā amatā ne mazāk kā 1 gads

- prasme strādāt ar informācijas sistēmām

- prasme organizēt struktūrvienības darbu

- spēja risināt problēmjautājumus struktūrvienībā

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

- labas analītiskās un komunikāciju prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- būvju būvdarbu kontroles un pieņemšana ekspluatācijā procesu organizēšana struktūrvienībā

- publisku ēku ekspluatācijas uzraudzības procesu organizēšana struktūrvienībā

- dokumentu aprites organizēšana un kvalitātes nodrošināšana struktūrvienībā

- darbs ar informācijas sistēmām

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183.


OP 2014/176.AKK3

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības valsts kontroles biroja Kontroles departamenta būvinspektora/-es amatu (10 amata vietas)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā

- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts un patstāvīgā prakse ne mazāka par pieciem gadiem pēc sertifikāta saņemšanas, kura iegūtai pēdējo 10 gadu laikā

- pēdējo piecu gadu laikā nav anulēts būvprakses vai arhitekta prakses sertifikātu par profesionālās darbības pārkāpumiem, kas radīja vai varēja radīt apdraudējumu cilvēku dzīvībai, veselībai vai videi

- likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēta vaina tāda noziedzīga nodarījuma izdarīšanā, kas saistīts ar kukuļņemšanu, kukuļdošanu, kukuļa piesavināšanos, starpniecību kukuļošanā, neatļautu labumu pieņemšanu vai komerciālu uzpirkšanu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- datortehnikas lietošanas prasmes

- prasme strādāt ar informācijas sistēmām

- prasme organizēt savu darbu

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

- labas analītiskās un komunikāciju prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- būvju būvdarbu kontrole un pieņemšana ekspluatācijā

- publisku ēku ekspluatācijas uzraudzība

- iesniegumus un sūdzības par normatīvo aktu pārkāpumiem būvniecības procesā izskatīšana un savlaicīga atbilžu sagatavošana

- darbs ar informācijas sistēmām

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183.

Piezīme: personām, kuras pretendēs uz būvinspektora amatu būs nepieciešams reģistrēties būvinspektoru reģistrā.


OP 2014/176.AKK4

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz Zvejas kontroles departamenta Jūras kontroles daļas vecākā/-s inspektora/-es (ierēdņa(-nes)) amata vietu (3 vakances uz nenoteiktu laiku, darbavieta - Rīga)

Galvenie pienākumi:

- veikt zvejas kontroli uz Latvijas kuģiem, kas zvejo Eiropas Savienības dalībvalstu, trešo valstu un starptautiskajos ūdeņos, kā arī uz citu Eiropas Savienības dalībvalstu zvejas kuģiem

- atklāto pārkāpumu gadījumos uzsākt administratīvo lietvedību un nodrošināt lietas izskatīšanu un lēmuma pieņemšanu, kā arī to izpildes kontroli

- veikt informācijas apkopošanu un analīzi par zvejas aktivitātēm Latvijas jūras ūdeņos un zivju izkraušanu Latvijas ostās

- sagatavot informāciju Latvijas Republikas valsts institūcijām, Eiropas Komisijai un Eiropas Zvejas Kontroles Aģentūrai, iestādes kompetencē esošajos jautājumos

- piedalīties metodisko un uzraudzības dokumentu izstrādāšanā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vismaz 1. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē, jūrniecībā vai vides zinātnēs

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī (runāt un rakstīt prasme). Amata pienākumu pildīšana saistīta ar zvejas kontroli, informācijas sagatavošanu ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos, dalību starptautiskajās sanāksmēs u.c.

- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) valsts pārvaldē, jūrniecībā vai vides aizsardzības nozarē (profesionālā pieredze jūrniecībā, vides aizsardzības nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel)

- laba fiziskā sagatavotība

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros

- labas komunikācijas spējas

- prasme un vēlēšanās strādāt komandā

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas

- atalgojumu no 570 euro pirms nodokļu nomaksas

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 15 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesī" sūtīt uz adresi: Valsts vides dienests Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Jūras kontroles daļas vecākais inspektors"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1.stāvā) vai sūtīt uz e-pastu: vvd@vvd.gov.lv. Tālr. uzziņām 67084203, 67807933.


OP 2014/176.AKK5

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas

Izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu: Kvalitātes un risku vadības departamenta Risku vadības speciālists/-e (1 vakance)

Galvenie amata pienākumi:

- uzturēt un pilnveidot risku vadības procesu Valsts kasē un ar to saistītos normatīvos aktus un dokumentus;

- nodrošināt Valsts kases risku (t.sk. procesu, projektu u.c.) analīzi un kontrolēt pasākumu izpildi;

- sniegt atbalstu darbiniekiem Valsts kases risku identificēšanā, novērtēšanā un dokumentēšanā;

- reģistrēt informāciju par identificētiem riskiem Valsts kasē un analizēt to;

- izstrādāt un aktualizēt kvalitātes vadības sistēmu reglamentējošos dokumentus;

- nodrošināt mācības un konsultēt Valsts kases personālu risku vadības jomā.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- pabeigta augstākā izglītība ekonomikas, vadībzinātnes vai informāciju tehnoloģiju jomā;

- zināšanas risku vadības jomā;

- darba pieredze risku vadības, kvalitātes vadības vai audita jomā;

- pieredze darbā ar liela apjoma informācijas apstrādi un analīzi;

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī;

- labas angļu valodas zināšanas;

- labas plānošanas un organizēšanas prasmes;

- precizitāte, kvalitāte un iniciatīva;

- labas komunikācijas spējas un klientorientēta pieeja darbam;

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā;

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;

- profesionālās izaugsmes iespējas.

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi "KRVD_riski_Vards_Uzvards" uz e-pastu: personals@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija pa tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2014/176.AKK6

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:

Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Iepirkumu, līgumu un darbības nodrošinājuma nodaļas vadītāja vietnieks

Finanšu un darbības nodrošinājuma departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas un visa resora budžeta projekta sagatavošanu, budžeta izpildes finanšu vadību, ministrijas izpildāmo ārvalstu finansēto līdzekļu projektu īstenošanu, nodrošina ministrijas IT infrastruktūras darbu, organizē un vada publiskā iepirkuma procedūras nepieciešamo preču un pakalpojumu saņemšanai.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība, vēlams tiesību zinātnēs

- labas zināšanas un pieredze darbā publiskā iepirkuma organizēšanas jomā

- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes

- profesionālās iemaņas saskarsmē un prasme uzstāties

- pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- labas iemaņas darbā ar datoru

pievienojies Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Iepirkumu, līgumu un darbības nodrošinājuma nodaļas kolektīvam un mēs Tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:

- vadīt vai piedalīties iepirkuma komisijas darbā

- izstrādāt nepieciešamo iepirkumu dokumentāciju, ieskaitot līguma projektus un tehniskās specifikācijas

- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu projektus iepirkumu plānošanas, organizēšanas un izpildes nodrošināšanai un par atsevišķu saimniecisko pakalpojumu izmantošanas nosacījumiem ministrijā

- organizēt noslēgto līgumu izpildes kontroli

- sniegt konsultācijas iepirkumu procedūras jautājumos

pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.

 

 

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:

Finanšu ekonomists Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļā

Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļa ir struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas kā resora vienotu finanšu vadības procesa koordināciju un īstenošanu, resora budžeta plānošanu un ar izpildi saistītu jautājumu risināšanu.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai finanšu nozarē

- labas angļu valodas zināšanas

- 2-3 gadu pieredze valsts pārvaldē darbā finanšu plānošanas un analīzes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja analizēt liela apjoma datus un ļoti labas prasmes darbā ar datorprogrammu Excel

- elastīga domāšana, iniciatīva, spēja ātri veidot labas attiecības ar kolēģiem un sadarbības partneriem

pievienojies Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļas kolektīvam un mēs Tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:

- piedalīties Finanšu ministrijas kārtējā gada budžeta projektu programmu, apakšprogrammu sagatavošanā, nodrošinot nepieciešamo veidlapu un paskaidrojumu sagatavošanu atbilstoši noteiktajiem izdevumu mērķa griestiem,

- sagatavot iekšējo normatīvo aktu projektus par ministrijai nepieciešamo finanšu līdzekļu plānošanas un izlietojuma procesu, nepieciešamības gadījumā sniedzot priekšlikumus apstiprināto kārtību aktualizācijai,

- izstrādāt priekšlikumus budžeta programmu/apakšprogrammu un ārvalstu finansēto projektu finanšu analīzes pilnveidošanai,

pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.


OP 2014/176.AKK7

Rīgas Tehniskā universitāte izsludina konkursu uz vakanto E-STUDIJU TEHNOLOĢIJU UN HUMANITĀRO ZINĀTŅU FAKULTĀTES dekāna/-es amata vietu

Pretendentiem/-ēm, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213.kabinetā, jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums, fakultātes attīstības koncepcija un pielikumā dokumentu kopijas, kas apliecina augstāko izglītību un akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, organizatoriskā darba pieredze, kā arī dokumenti, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī ". Papildu informācija pa tālr.67089795.


OP 2014/176.AKK8

Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Pakalpojumu uzraudzības nodaļas inspektors/-e (viena amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība vai augstākā izglītība sabiedrības veselībā, medicīnā vai veselības aprūpē

- vēlama vismaz viena gada darba pieredze atbilstoši iegūtajai izglītībai ārstniecības iestādes, valsts pārvaldes vai pašvaldības darbā

- veselības aprūpi regulējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana

- spēja analizēt lielu informācijas apjomu, organizēt savu darbu un pieņemt lēmumus

- valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (augstākā)

- labas krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie pienākumi:

- izskatīt fizisko un juridisko personu iesniegumus un sūdzības par valsts apmaksāto veselības aprūpes pakalpojumu saņemšanu un nodrošināšanu

- izvērtēt no valsts budžeta apmaksāto veselības aprūpes pakalpojumu saņemšanas iespējas un sniegšanas pamatotību un atbilstību normatīvajiem aktiem un noslēgtajiem līgumiem ar Nacionālo veselības dienestu

- veikt pārbaudes ārstniecības iestādēs un sagatavot pārbaudes dokumentus

- savas kompetences ietvaros pieņemt lēmumus un izstrādāt administratīvo aktu projektus

- analizēt veselības aprūpes pakalpojumu uzskaites un apmaksas informāciju Vadības informācijas sistēmā

Mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt praktisku pieredzi

- profesionālu un atsaucīgu kolektīvu

- mēnešalgu no EUR 635,00 līdz 837,00 (bruto alga) un motivējošas sociālās garantijas (piemēram, 6 stundu darba dienu pirmssvētku dienās)

- labus darba apstākļus Rīgā, Klijānu ielā 7

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi: "inspektors Pakalpojumu uzraudzības nodaļā", CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu: vi.konkursi@vi.gov.lv, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasts: vi.konkursi@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2014/176.AKK9

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amata vietu - Nodarbinātības valsts aģentūras Audita nodaļas auditors/-e (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālās un cilvēkrīcības zinātnēs (ekonomikā) vai tiesību zinātnēs

- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās iekšējā audita jomā ne mazāk kā trīs gadi

- zināšanas par Iekšējā audita darbu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- pārzināt Latvijas Republikas normatīvo aktus, Eiropas Savienības likumdošanu un Latvijas standartu LVS EN ISO 9001:2009 "Kvalitātes pārvaldības sistēmas. Prasības (ISO 9001:2008)"

- izpratne par Eiropas Savienības vispārējiem un strukturālās politikas jautājumiem

- prasme strādāt ar biroja IT programmām

Amata mērķis: nodrošināt neatkarīgu un objektīvu uz risku balstītu Nodarbinātības valsts aģentūras iekšējās kontroles un kvalitātes vadības sistēmas darbības novērtējumu, sniedzot ieteikumus tās pilnveidošanai, iekšējo auditu ietvaros veikt pārbaudes Aģentūras īstenoto pasākumu, tai sk. Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanas vietās, konsultēt un sniegt metodisku palīdzību Aģentūras struktūrvienībām un darbiniekiem, veikt uzraudzību par iekšējo un ārējo auditoru sniegto ieteikumu ieviešanas gaitu.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Resursu pārvaldības nodaļā Rīgā, K.Valdemāra ielā 38, k-1, LV-1010, 117.kabinetā, vai pa e-pastu: ilva.krumina@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021841, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības un pieredzes atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2014/176.AKR1

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Juridiskās nodaļas juriskonsultes amatā no 2014.gada 1.septembra konkursa kārtībā iecelta SINTIJA ŠAURIŅA.


OP 2014/176.AKR2

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Starptautiskās sadarbības nodaļas juriskonsultes amatā no 2014.gada 3.septembra konkursa kārtībā iecelta INESE PLONE.


OP 2014/176.AKR3

Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Aizsardzības politikas departamenta Organizācijas nodaļas vecākās referentes amatā (uz noteiktu laiku) 25.08.2014. iecelta SANTA ROĶE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)