Laidiens: 08.09.2014., Nr. 176
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/176.AKK1
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības valsts kontroles
biroja Kontroles departamenta direktora/-es amatu
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta
studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā
- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts un patstāvīgā prakse ne
mazāka par pieciem gadiem pēc sertifikāta saņemšanas, kura iegūtai pēdējo 10
gadu laikā
- pieredze vadošā amatā ne mazāk kā 3 gadi (vēlams
iestādē/struktūrvienībā ar nodarbināto skaitu virs 20)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar informācijas sistēmām
- prasme organizēt struktūrvienības darbu
- spēja risināt problēmjautājumus struktūrvienībā
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- labas analītiskās un komunikāciju prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- būvju būvdarbu kontroles un pieņemšana ekspluatācijā procesu organizēšana
struktūrvienībā;
- publisku ēku ekspluatācijas uzraudzības procesu organizēšana
struktūrvienībā
- dokumentu aprites organizēšana un kvalitātes nodrošināšana struktūrvienībā
- darbs ar informācijas sistēmām
- aizvietot iestādes vadītāju
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē;
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas.
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519,
fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183.
OP 2014/176.AKK2
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības valsts kontroles
biroja Kontroles departamenta Būvdarbu uzraudzības un Būvju ekspluatācijas
uzraudzības nodaļas vadītāja/-s amatu
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta
studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā
- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts un patstāvīgā prakse ne
mazāka par pieciem gadiem pēc sertifikāta saņemšanas, kura iegūtai pēdējo 10
gadu laikā
- teicama latviešu valodas prasme
- pieredze vadošā amatā ne mazāk kā 1 gads
- prasme strādāt ar informācijas sistēmām
- prasme organizēt struktūrvienības darbu
- spēja risināt problēmjautājumus struktūrvienībā
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- labas analītiskās un komunikāciju prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- būvju būvdarbu kontroles un pieņemšana ekspluatācijā procesu organizēšana
struktūrvienībā
- publisku ēku ekspluatācijas uzraudzības procesu organizēšana
struktūrvienībā
- dokumentu aprites organizēšana un kvalitātes nodrošināšana struktūrvienībā
- darbs ar informācijas sistēmām
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519,
fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183.
OP 2014/176.AKK3
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības valsts kontroles
biroja Kontroles departamenta būvinspektora/-es amatu (10 amata vietas)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta
studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā
- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts un patstāvīgā prakse ne
mazāka par pieciem gadiem pēc sertifikāta saņemšanas, kura iegūtai pēdējo 10
gadu laikā
- pēdējo piecu gadu laikā nav anulēts būvprakses vai arhitekta prakses
sertifikātu par profesionālās darbības pārkāpumiem, kas radīja vai varēja radīt
apdraudējumu cilvēku dzīvībai, veselībai vai videi
- likumā noteiktajā kārtībā nav konstatēta vaina tāda noziedzīga nodarījuma
izdarīšanā, kas saistīts ar kukuļņemšanu, kukuļdošanu, kukuļa piesavināšanos,
starpniecību kukuļošanā, neatļautu labumu pieņemšanu vai komerciālu uzpirkšanu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- datortehnikas lietošanas prasmes
- prasme strādāt ar informācijas sistēmām
- prasme organizēt savu darbu
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- labas analītiskās un komunikāciju prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- būvju būvdarbu kontrole un pieņemšana ekspluatācijā
- publisku ēku ekspluatācijas uzraudzība
- iesniegumus un sūdzības par normatīvo aktu pārkāpumiem būvniecības procesā
izskatīšana un savlaicīga atbilžu sagatavošana
- darbs ar informācijas sistēmām
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519,
fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183.
Piezīme: personām, kuras pretendēs uz būvinspektora amatu būs nepieciešams
reģistrēties būvinspektoru reģistrā.
OP 2014/176.AKK4
Valsts vides dienests izsludina konkursu uz Zvejas kontroles departamenta
Jūras kontroles daļas vecākā/-s inspektora/-es (ierēdņa(-nes)) amata vietu (3
vakances uz nenoteiktu laiku, darbavieta - Rīga)
Galvenie pienākumi:
- veikt zvejas kontroli uz Latvijas kuģiem, kas zvejo Eiropas Savienības
dalībvalstu, trešo valstu un starptautiskajos ūdeņos, kā arī uz citu Eiropas
Savienības dalībvalstu zvejas kuģiem
- atklāto pārkāpumu gadījumos uzsākt administratīvo lietvedību un nodrošināt
lietas izskatīšanu un lēmuma pieņemšanu, kā arī to izpildes kontroli
- veikt informācijas apkopošanu un analīzi par zvejas aktivitātēm Latvijas
jūras ūdeņos un zivju izkraušanu Latvijas ostās
- sagatavot informāciju Latvijas Republikas valsts institūcijām, Eiropas
Komisijai un Eiropas Zvejas Kontroles Aģentūrai, iestādes kompetencē esošajos
jautājumos
- piedalīties metodisko un uzraudzības dokumentu izstrādāšanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vismaz 1. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē, jūrniecībā vai vides
zinātnēs
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba
pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī (runāt un rakstīt prasme). Amata
pienākumu pildīšana saistīta ar zvejas kontroli, informācijas sagatavošanu
ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos, dalību
starptautiskajās sanāksmēs u.c.
- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) valsts pārvaldē, jūrniecībā vai
vides aizsardzības nozarē (profesionālā pieredze jūrniecībā, vides aizsardzības
nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību)
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office Word, Microsoft Office
Excel)
- laba fiziskā sagatavotība
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par
priekšrocību
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros
- labas komunikācijas spējas
- prasme un vēlēšanās strādāt komandā
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu no 570 euro
pirms nodokļu nomaksas
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju,
pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 15
dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesī" sūtīt uz adresi: Valsts vides dienests Rūpniecības ielā 23,
Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Jūras kontroles daļas vecākais
inspektors"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1.stāvā) vai sūtīt uz
e-pastu: vvd@vvd.gov.lv. Tālr. uzziņām 67084203,
67807933.
OP 2014/176.AKK5
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes
iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā,
organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību,
kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas
Izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu: Kvalitātes un
risku vadības departamenta Risku vadības speciālists/-e (1 vakance)
Galvenie amata pienākumi:
- uzturēt un pilnveidot risku vadības procesu Valsts kasē un ar to saistītos
normatīvos aktus un dokumentus;
- nodrošināt Valsts kases risku (t.sk. procesu, projektu u.c.) analīzi un
kontrolēt pasākumu izpildi;
- sniegt atbalstu darbiniekiem Valsts kases risku identificēšanā,
novērtēšanā un dokumentēšanā;
- reģistrēt informāciju par identificētiem riskiem Valsts kasē un analizēt
to;
- izstrādāt un aktualizēt kvalitātes vadības sistēmu reglamentējošos
dokumentus;
- nodrošināt mācības un konsultēt Valsts kases personālu risku vadības jomā.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pabeigta augstākā izglītība ekonomikas, vadībzinātnes vai informāciju
tehnoloģiju jomā;
- zināšanas risku vadības jomā;
- darba pieredze risku vadības, kvalitātes vadības vai audita jomā;
- pieredze darbā ar liela apjoma informācijas apstrādi un analīzi;
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī;
- labas angļu valodas zināšanas;
- labas plānošanas un organizēšanas prasmes;
- precizitāte, kvalitāte un iniciatīva;
- labas komunikācijas spējas un klientorientēta
pieeja darbam;
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā;
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;
- profesionālās izaugsmes iespējas.
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 15 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas ar norādi "KRVD_riski_Vards_Uzvards" uz e-pastu: personals@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu
ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija pa tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.
OP 2014/176.AKK6
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:
Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Iepirkumu, līgumu un
darbības nodrošinājuma nodaļas vadītāja vietnieks
Finanšu un darbības nodrošinājuma departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina ministrijas un visa resora budžeta projekta sagatavošanu, budžeta
izpildes finanšu vadību, ministrijas izpildāmo ārvalstu finansēto līdzekļu
projektu īstenošanu, nodrošina ministrijas IT infrastruktūras darbu, organizē
un vada publiskā iepirkuma procedūras nepieciešamo preču un pakalpojumu
saņemšanai.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība, vēlams tiesību
zinātnēs
- labas zināšanas un pieredze darbā publiskā iepirkuma organizēšanas jomā
- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes
- profesionālās iemaņas saskarsmē un prasme uzstāties
- pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- labas iemaņas darbā ar datoru
pievienojies Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Iepirkumu,
līgumu un darbības nodrošinājuma nodaļas kolektīvam un mēs Tev uzticēsim veikt
šādus uzdevumus:
- vadīt vai piedalīties iepirkuma komisijas darbā
- izstrādāt nepieciešamo iepirkumu dokumentāciju, ieskaitot līguma projektus
un tehniskās specifikācijas
- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu projektus iepirkumu plānošanas,
organizēšanas un izpildes nodrošināšanai un par atsevišķu saimniecisko
pakalpojumu izmantošanas nosacījumiem ministrijā
- organizēt noslēgto līgumu izpildes kontroli
- sniegt konsultācijas iepirkumu procedūras jautājumos
pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1,
Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.
Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas
un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu
ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu
kolēģi
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:
Finanšu ekonomists Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu
nodaļā
Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļa ir
struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas kā resora vienotu finanšu vadības procesa
koordināciju un īstenošanu, resora budžeta plānošanu un ar izpildi saistītu
jautājumu risināšanu.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas vai
finanšu nozarē
- labas angļu valodas zināšanas
- 2-3 gadu pieredze valsts pārvaldē darbā finanšu plānošanas un analīzes
jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- spēja analizēt liela apjoma datus un ļoti labas prasmes darbā ar
datorprogrammu Excel
- elastīga domāšana, iniciatīva, spēja ātri veidot labas attiecības ar
kolēģiem un sadarbības partneriem
pievienojies Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu
nodaļas kolektīvam un mēs Tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:
- piedalīties Finanšu ministrijas kārtējā gada budžeta projektu programmu,
apakšprogrammu sagatavošanā, nodrošinot nepieciešamo veidlapu un paskaidrojumu
sagatavošanu atbilstoši noteiktajiem izdevumu mērķa griestiem,
- sagatavot iekšējo normatīvo aktu projektus par ministrijai nepieciešamo
finanšu līdzekļu plānošanas un izlietojuma procesu, nepieciešamības gadījumā
sniedzot priekšlikumus apstiprināto kārtību aktualizācijai,
- izstrādāt priekšlikumus budžeta programmu/apakšprogrammu un ārvalstu
finansēto projektu finanšu analīzes pilnveidošanai,
pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1,
Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095611.
OP 2014/176.AKK7
Rīgas Tehniskā universitāte izsludina konkursu uz vakanto E-STUDIJU
TEHNOLOĢIJU UN HUMANITĀRO ZINĀTŅU FAKULTĀTES dekāna/-es amata vietu
Pretendentiem/-ēm, kuri vēlas piedalīties
konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1,
213.kabinetā, jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums, fakultātes attīstības
koncepcija un pielikumā dokumentu kopijas, kas apliecina augstāko izglītību un
akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum
Vitae), kur norādīta zinātniskā, organizatoriskā
darba pieredze, kā arī dokumenti, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju.
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas
"Latvijas Vēstnesī ". Papildu informācija pa tālr.67089795.
OP 2014/176.AKK8
Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts
pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā
Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu -
Pakalpojumu uzraudzības nodaļas inspektors/-e (viena amata vieta uz noteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība vai augstākā izglītība
sabiedrības veselībā, medicīnā vai veselības aprūpē
- vēlama vismaz viena gada darba pieredze atbilstoši iegūtajai izglītībai
ārstniecības iestādes, valsts pārvaldes vai pašvaldības darbā
- veselības aprūpi regulējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa
pārzināšana
- spēja analizēt lielu informācijas apjomu, organizēt savu darbu un pieņemt
lēmumus
- valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (augstākā)
- labas krievu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie pienākumi:
- izskatīt fizisko un juridisko personu iesniegumus un sūdzības par valsts
apmaksāto veselības aprūpes pakalpojumu saņemšanu un nodrošināšanu
- izvērtēt no valsts budžeta apmaksāto veselības aprūpes pakalpojumu
saņemšanas iespējas un sniegšanas pamatotību un atbilstību normatīvajiem aktiem
un noslēgtajiem līgumiem ar Nacionālo veselības dienestu
- veikt pārbaudes ārstniecības iestādēs un sagatavot pārbaudes dokumentus
- savas kompetences ietvaros pieņemt lēmumus un izstrādāt administratīvo
aktu projektus
- analizēt veselības aprūpes pakalpojumu uzskaites un apmaksas informāciju
Vadības informācijas sistēmā
Mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu un atsaucīgu kolektīvu
- mēnešalgu no EUR 635,00 līdz 837,00 (bruto alga) un motivējošas sociālās
garantijas (piemēram, 6 stundu darba dienu pirmssvētku dienās)
- labus darba apstākļus Rīgā, Klijānu ielā 7
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi: "inspektors
Pakalpojumu uzraudzības nodaļā", CV un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā,
LV-1012, vai pa e-pastu: vi.konkursi@vi.gov.lv, 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasts: vi.konkursi@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2014/176.AKK9
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes)
amata vietu - Nodarbinātības valsts aģentūras Audita nodaļas auditors/-e (1
amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
sociālās un cilvēkrīcības zinātnēs (ekonomikā) vai
tiesību zinātnēs
- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās iekšējā audita
jomā ne mazāk kā trīs gadi
- zināšanas par Iekšējā audita darbu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- pārzināt Latvijas Republikas normatīvo aktus, Eiropas Savienības
likumdošanu un Latvijas standartu LVS EN ISO 9001:2009 "Kvalitātes
pārvaldības sistēmas. Prasības (ISO 9001:2008)"
- izpratne par Eiropas Savienības vispārējiem un strukturālās politikas
jautājumiem
- prasme strādāt ar biroja IT programmām
Amata mērķis: nodrošināt neatkarīgu un objektīvu uz risku balstītu
Nodarbinātības valsts aģentūras iekšējās kontroles un kvalitātes vadības sistēmas
darbības novērtējumu, sniedzot ieteikumus tās pilnveidošanai, iekšējo auditu
ietvaros veikt pārbaudes Aģentūras īstenoto pasākumu, tai sk. Eiropas
Savienības struktūrfondu projektu īstenošanas vietās, konsultēt un sniegt
metodisku palīdzību Aģentūras struktūrvienībām un darbiniekiem, veikt
uzraudzību par iekšējo un ārējo auditoru sniegto ieteikumu ieviešanas gaitu.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts
aģentūras Resursu pārvaldības nodaļā Rīgā, K.Valdemāra ielā 38, k-1, LV-1010,
117.kabinetā, vai pa e-pastu: ilva.krumina@nva.gov.lv.
Informācija pa tālruni 67021841, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības
un pieredzes atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem.
Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta zināšanas un
kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka
sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/176.AKR1
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Juridiskās nodaļas
juriskonsultes amatā no 2014.gada 1.septembra konkursa kārtībā iecelta SINTIJA
ŠAURIŅA.
OP 2014/176.AKR2
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Starptautiskās sadarbības
nodaļas juriskonsultes amatā no 2014.gada 3.septembra konkursa kārtībā iecelta
INESE PLONE.
OP 2014/176.AKR3
Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Aizsardzības politikas
departamenta Organizācijas nodaļas vecākās referentes amatā (uz noteiktu laiku)
25.08.2014. iecelta SANTA ROĶE.