Laidiens: 03.09.2014., Nr. 173
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/173.AKK1
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JAUNĀKAIS/-Ā JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku)
Maksātnespējas procesa nodrošinājuma departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vismaz viena gada pieredze jurista specialitātē
- administratīvo un civiltiesību un maksātnespējas procesu reglamentējošo
normatīvo aktu pārzināšana
- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un labas svešvalodu
zināšanas
Amata pienākumi:
- iesniegumu saistībā ar juridiskās personas maksātnespējas procesa depozīta
izmaksu izskatīšana un lēmumu projektu sagatavošana
- informācijas pieprasījuma, atbildes u. c. vēstuļu projektu sagatavošana
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu no EUR 540 (pirms nodokļu nomaksas)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111,
fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2014/173.AKK2
Latvijas Nacionālais arhīvs izsludina atklātu konkursu uz vakanto Jelgavas
zonālā valsts arhīva vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa/-es
amatu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
− veikt arhīvu nozares eksperta funkcijas, sniedzot metodisko un praktisko
palīdzību Jelgavas zonālā valsts arhīva uzraudzībā esošām institūcijām
dokumentu un arhīvu pārvaldības dokumentu sakārtošanas, aprakstīšanas,
izmantošanas un glabāšanas jautājumos
− izvērtēt institūciju lietu nomenklatūru, dokumentu klasifikācijas shēmas,
dokumentu glabāšanas termiņus, dokumentu aprakstus un dokumentu iznīcināšanas
aktus
− piedalīties institūciju arhīva darba un dokumentu pārvaldības speciālistu
profesionālajā apmācībā
− organizēt arhīva dokumentu popularizācijas pasākumus
Prasības:
− atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
− augstākā izglītība, kas papildināta ar arhīvu nozarei atbilstošām
speciālām mācībām
− ne mazāk kā trīs gadu pieredze arhīva darbā
− izpratne par administratīvo procesu un to reglamentējošiem normatīvajiem
aktiem
− pārzināt normatīvos aktus par institūciju izveidošanu, reorganizāciju,
likvidāciju
− pieredze dokumentu pārvaldībā atbilstoši normatīvajiem aktiem
− labas komunikācijas prasmes
− svešvalodu zināšanas (angļu, krievu)
− iemaņas darbā ar datoru MS Office (Word, Excel, Power
Point) pieredzējuša lietotāja līmenī
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas pretendentiem jānosūta CV,
motivēta pieteikuma vēstule un pretendenta aptaujas lapa (pieejama mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā "Aktualitātes"
-> "Vakances") uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv
vai pa pastu, adrese: Rīgā, Šķūņu ielā 11, LV-1050, vai jāiesniedz personīgi
minētajā adresē 308.kabinetā, tālrunis 67213472.
OP 2014/173.AKK3
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
- Eiropas Savienības struktūrfondu departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā (vēlams ekonomikā)
izglītība
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem
normatīvajiem aktiem
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs
- zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības Kohēzijas politiku un vadības
normatīvo regulējumu
- zināšanas projektu vadībā un izpratne par projektu īstenošanas un
uzraudzības procesiem
- labas angļu valodas zināšanas
- komunikācijas un saskarsmes prasmes
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus amata kompetences robežās
- datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes
- darba pieredze valsts pārvaldes darbā - vismaz vienu gadu
- darba pieredze projektu vai programmu vadības jomā - vismaz divus gadus
- vēlama darba pieredze ārvalstu finanšu palīdzības vadības jomā (ilgāka par
vienu gadu)
- vēlama darba pieredze vadošā amatā
Darba pienākumi:
- analizēt Labklājības ministrijā (turpmāk - ministrija) īstenotās
starptautiskās sadarbības (ārvalstu finanšu palīdzības, mērķsadarbības un
attīstības sadarbības) projektu vadības sistēmas darbības efektivitāti un
sagatavot priekšlikumus tās pilnveidei
- nodrošināt aktuālu informāciju par nozarei pieejamo starptautiskās
sadarbības programmu un projektu finansējumu, tai skaitā analizēt tā piesaistes
nepieciešamību saistībā ar nozares politikas prioritātēm un investīciju
vajadzībām jauno projektu attīstīšanai
- uzraudzīt un koordinēt informācijas apriti ar potenciālajiem projektu
pieteicējiem (ministrijas struktūrvienībām un padotības iestādēm) saistībā ar nozarei
pieejamo ārvalstu finanšu palīdzības un attīstības sadarbības finansējumu un
nosacījumiem to piesaistei
- uzraudzīt un metodiski vadīt apstiprināto starptautiskās sadarbības
projektu īstenošanu, tai skaitā valsts budžeta priekšfinansējuma plānošanu un
projektu līgumos ministrijai noteikto saistību izpildi
- uzturēt aktuālu informāciju par nozarei pieejamo mērķsadarbību (Twinnig), analizēt izvirzītās prasības un izpildes
iespējas, organizēt informācijas apriti ar potenciālajiem projektu pieteicējiem
- nodrošināt un metodiski vadīt mērķsadarbības projektu pieteikumu
sagatavošanu, saskaņošanu un iesniegšanu
- atbilstoši mērķsadarbības projektu līgumos noteiktajai ministrijas
kompetencei nodrošināt projektu (ja ministrija ir mērķsadarbības vadošais
partneris) vai atsevišķu projekta aktivitāšu (ja ministrija ir mērķsadarbības
projekta partneris) īstenošanas uzraudzību un datu uzkrāšanu
- amata kompetences ietvaros piedalīties Eiropas Savienības nākotnes
kohēzijas politikas stratēģijas plānošanas procesā, t.sk. Latvijas pozīcijas
sagatavošanā ārvalstu finanšu palīdzības jautājumos un sniegt atzinumus par
citu institūciju pozīciju un tiesību aktu projektiem, kā arī piedalīties
2014.-2020. gada plānošanas perioda ārvalstu finanšu palīdzības vadības un
kontroles sistēmas izveidē
- sagatavot ziņojumus, informāciju un pārskatus par starptautiskās
sadarbības projektu jautājumiem
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus par amata kompetencē esošajiem
starptautiskās sadarbības projektu jautājumiem, veikt to aktualizāciju un
organizēt to saskaņošanu un apstiprināšanu
- sagatavot atzinumus par ministrijas struktūrvienību un citu ministriju,
Valsts kancelejas, valsts pārvaldes institūciju un citu valsts un pašvaldību
institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem, to anotācijām un politikas
plānošanas dokumentu projektiem
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jānosūta pa pastu 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības
departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: Kristine.Blausa@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021621.
OP 2014/173.AKK4
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra izsludina konkursu uz Rīgas
pilsētas Zemgales reģionālās nodaļas Zemgales Pabalstu daļas inspektora/-es
valsts civildienesta ierēdņa/-es amatu (vakance uz
noteiktu laiku ar dienesta vietu Rīgā, Mārupes ielā 1)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- iepriekšējā darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības
pretendentiem ar pieredzi klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un
finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no 486,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā
"Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums
konkursam) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī".
Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt/sūtīt VSAA Rīgas pilsētas
Zemgales reģionālajai nodaļai, adrese: Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi
"Konkursam uz Pabalstu daļas inspektora amatu"), vai uz e-pastu: zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651 vai 67600652, fakss
67600653.
OP 2014/173.AKK5
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības un mājokļu
politikas departamenta Būvniecības politikas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība būvniecības specialitātē,
vēlams, maģistra grāds specialitātē
- izpratne par Latvijas Republikas tiesību sistēmu un normatīvo aktu
izstrādi un Eiropas Savienības normu ieviešanu
- būvniecības standartizācijas un būvizstrādājumu atbilstības novērtēšanas
regulējuma pārzināšana
- svešvalodu zināšanas (krievu un angļu)
- datortehnikas lietošanas prasmes
- prasme organizēt savu darbu
- labas komunikāciju spējas
- vēlama iepriekšēja pieredze valsts pārvaldē
Galvenie amata pienākumi:
- politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu būvniecības jomā
sagatavošana un pilnveidošana
- atzinumu sniegšana par citu institūciju sagatavoto politikas plānošanas
dokumentu projektiem
- skaidrojumu gatavošana par būvniecību reglamentējošo aktu piemērošanu
- nodrošināt Latvijai saistošo starptautisko līgumu un nacionālo pozīciju
projektu izvērtēšanu/sagatavošanu
- pārstāvība ministriju un citu institūciju darba grupās
- būvniecības politikas izstrādei nepieciešamo datu apkopošana un analīze
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519,
fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/173.AKR1
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs paziņo, ka konkursa kārtībā
01.09.2014. Pirmās patērētāju kolektīvo interešu uzraudzības daļas
juriskonsultes ierēdnes amatā uz ierēdņa prombūtnes laiku ir iecelta DANA
BEZBORODOVA.
OP 2014/173.AKR2
Maksātnespējas administrācija paziņo, ka konkurss uz
Juridiskā departamenta juriskonsulta amatu uz noteiktu laiku beidzies bez
rezultāta.
OP 2014/173.AKR3
Vides pārraudzības valsts birojs informē, ka konkursa kārtībā no 2014.gada
1.septembra Rūpniecisko avāriju riska novērtēšanas daļas vecākās ekspertes
ierēdnes amatā ir iecelta LAURA VIZBULE.