Laidiens: 29.08.2014., Nr. 170

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/170.AKK1

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Finanšu departamenta Ekonomikas un plānošanas daļas ekonomista/-es amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- pielietot finanšu un statistikas informāciju Dienesta darbības uzskaitē, plānošanā un analīzē

- sagatavot finanšu atskaites un pārskatus

- analizēt un novērtēt Dienesta ekonomisko darbību

- sagatavot un regulāri aktualizēt Dienesta speciālistu noslogojuma aprēķinus

- analizēt darba procesus Dienestā, sagatavot nepieciešamos ekonomiskos aprēķinus un izvērtēt procesu izmaksas, sniegt priekšlikumus izmaksu optimizēšanai

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība finanšu vai ekonomikas jomā

- vismaz divu gadu darba pieredze finanšu jomā

- prasme uztvert un apstrādāt daudzveidīgu informāciju un dokumentāciju, analizēt liela apjoma informāciju un pielietot praksē teorētiskās zināšanas

- labas komunikācijas un prezentācijas prasmes

- atbildības izjūta un precizitāte, kā arī prasme operatīvi pieņemt lēmumus

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office), resursu vadības sistēmu Horizon

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31

- bruto darba algu no 602 euro līdz 800 euro

- sociālās garantijas

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt Valsts zemes dienesta Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, LV-1050, vai uz elektroniskā pasta adresi: konkurss@vzd.gov.lv, tālrunis uzziņām 67038687.


OP 2014/170.AKK2

Juridiskās palīdzības administrācija izsludina konkursu uz vakanto Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa(-nes) amatu uz noteiktu laiku

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim

- darba pieredze valsts pārvaldē

- padziļinātas zināšanas civilprocesa un administratīvā procesa tiesībās

- vēlama pieredze darbā ar sociālās palīdzības vai sociālo pakalpojumu saņēmējiem

- labas iemaņas darbā ar datoru (ofisa programmatūru)

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, klientorientēta pieeja darbam

- teicamas latviešu, labas krievu un vēl vienas svešvalodas, kas ir Eiropas Savienības oficiālā valoda, zināšanas

Tevi sagaida:

- intensīvs un atbildīgs darbs komandā

- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas

- atalgojums pārbaudes laikā EUR 726 (pirms nodokļu nomaksas)

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasts jpa@jpa.gov.lv.


OP 2014/170.AKK3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā un administratīvā nodrošinājuma departamenta Administratīvā nodrošinājuma nodaļas eksperta/-es iepirkumu jautājumos darbinieka/-ces amata vietu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība (inženierzinātnēs, sociālajās vai tiesību zinātnēs)

- Latvijas Republikas valsts pārvaldes tiesiskā regulējuma iestādes saimniecisko vajadzību jomā un publiskā iepirkuma jomā pārzināšana

- darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā un iepirkuma komisijas darbības nodrošināšanā

- darba pieredze preču, pakalpojumu un būvniecības publiskā iepirkuma tehnisko specifikāciju un kvalitātes prasību izstrādē, iepirkumu līgumu sagatavošanā un izpildes kontrolē

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma, tajā skaitā tehnisko informāciju

- prasme pārliecināt un pamatot savu lēmumu

- uz rezultātu orientēta, ar iniciatīvu, precizitāti, atbildības sajūtu un labām komunikācijas spējām apveltīta personība

- prasme organizēt darbu un noteikt prioritātes, spēja strādāt patstāvīgi, kā arī komandā

Darba pienākumi:

- nodrošināt aģentūras publisko iepirkumu komisijas darbu, veicot komisijas sekretāra funkciju

- sagatavot publisko iepirkumu dokumentus (tehniskās specifikāciju, nolikumu, līguma projektu izstrāde u.c.)

- plānot resursu iegādi un uzraudzīt iegādes atbilstību normatīvajiem aktiem, t.sk. risināt iepirkumu organizatoriskos un saimnieciskos jautājumus

- sagatavot pakalpojuma un piegāžu līgumus, kontrolēt saistību izpildi, nodrošināt kvalitatīva pakalpojuma un preču saņemšanu un pārstāvēt pasūtītāja intereses piegāžu un pakalpojumu sniegšanas procesos

- sadarbībā ar citām struktūrvienībām nodrošināt piegāžu vai pakalpojuma saņemšanu apliecinošu dokumentu apstrādi

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta adresi: cfla@cfla.gov.lv vai faksu 67357841.


OP 2014/170.AKK4

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Pierīgas nodaļa izsludina konkursu uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Olainē)

Galvenie pienākumi:

- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem

- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz vienas svešvalodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no EUR 486,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt uz adresi: VSAA Pierīgas nodaļa, Šveices iela 12, Sigulda, LV-2150 (ar norādi "Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu"), vai uz e-pastu: sigulda@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67976990, fakss 67970110.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)