Laidiens: 27.08.2014., Nr. 168

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/168.AKK1

Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiāles vecākais/-ā referents/-e uz nenoteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms terminā atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs izpildi

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokuratūras vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

- organizēt un vadīt izlīgumus

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivētu pieteikuma vēstuli ar norādi "Rīgas rajona TSV Olaines filiāle - KONKURSS", dzīves apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Rīgas rajona teritoriālajā struktūrvienībā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasts: rigasrajons@vpd.gov.lv, adrese: Gāles iela 27, Sigulda, LV-2150. Informācija pa tālr. 67967350 vai 67021123, vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.


OP 2014/168.AKK2

Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Izvērtēšanas ziņojumu un izlīgumu daļas vecākais/-ā referents/-e uz nenoteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokuratūras vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

- sagatavot atbildes uz informācijas pieprasījumiem par probācijas klientiem.

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivētu pieteikuma vēstuli ar norādi "Rīgas TSV Izvērtēšanas ziņojumu un izlīgumu daļa - KONKURSS", dzīves apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasts: riga@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91/3, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021150 vai 67021123, vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.


OP 2014/168.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Otrās izmeklēšanas daļas izmeklētāja/-s ierēdņa(-nes) amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- izskatīt iesniegtās ziņas un pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu vai atteikumu uzsākt kriminālprocesu par noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā un Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) ierēdņu un darbinieku darbībā

- pirmstiesas kriminālprocesā izmeklēt noziedzīgus nodarījumus valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku rīcībā

- nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu un norādījumu izpildi saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā

- analizēt praksi un izstrādāt priekšlikumus par pasākumu veikšanu, lai novērstu cēloņus un apstākļus, kas veicina noziedzīgu nodarījumu izdarīšanu valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā

- veikt citus Kriminālprocesa likumā noteiktos izmeklēšanas iestādes uzdevumus saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar augstāko izglītību sociālajās, komerczinībās vai tiesībās, pieredzi noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā ne mazāk kā viens gads, B kategorijas vadītāja apliecību.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga, vai Mātera iela 5, Jelgava.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.1."Izmeklēšana", I līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP OID I amatu, (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2014/168.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Lielo nodokļu maksātāju apkalpošanas centra Nodokļu samaksas termiņa pagarinājumu piemērošanas nodaļas galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

˗ piedalīties metodisko materiālu par nodokļu samaksas termiņu pagarināšanu un lēmumu izpildes kontroli sagatavošanā un aktualizēšanā

˗ pamatojoties uz nodokļu maksātāja iesniegumu, sagatavot un apkopot informāciju par nodokļu maksātāju

˗ sagatavot lēmumu projektus par nodokļu samaksas termiņu pagarināšanu

˗ ievadīt lēmumus par nodokļu samaksas termiņa pagarināšanu Nodokļu informācijas sistēmā (NIS) un veikt korekcijas lēmuma atcelšanas gadījumā

˗ konsultēt nodokļu maksātājus par normatīvo aktu piemērošanas jautājumiem un citiem jautājumiem (klātienē, pa tālruni un elektroniski)

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē un prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3 saime, III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP LNMAC GNI amatu, (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2014/168.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Bauskas klientu apkalpošanas centra vecākā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts ieņēmumu dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu maksātāju, kuriem nav jāreģistrējas Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā, reģistrēšanas Nodokļu maksātāju reģistrā, reģistrēt Valsts ieņēmumu dienesta noteiktajā kārtībā un izsniegt reģistrācijas apliecības

- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu

- izveidot deklarāciju sagataves jaunreģistrētajiem pievienotās vērtības nodokļa maksātājiem

- regulāri identificēt nodokļu maksātājus, kuriem ir apturama saimnieciskā darbība, sagatavot un apkopot informāciju

- ievadīt lēmumus un atļaujas par saimnieciskās darbības apturēšanu un atjaunošanu Nodokļu informācijas sistēmā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) - vēlams sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā, darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē, prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus, pieredzi darbā ar Nodokļu informācijas sistēmu.

Ierēdņa dienesta vieta: Dārza iela 14a, Bauska.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP Bauskas KAC VNI amatu, (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2014/168.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Jelgavas klientu apkalpošanas centra galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts ieņēmumu dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs :

˗ konsultēt nodokļu maksātājus par normatīvo aktu piemērošanas jautājumiem klātienē

˗ veikt saņemto nodokļu un informatīvo deklarāciju kvalitātes pārbaudi saskaņā ar VID noteiktajiem norādījumiem

˗ izskatīt nodokļu maksātāju iesniegumus par VID iesniedzamo nodokļu deklarāciju un informatīvo deklarāciju iesniegšanas termiņu pagarināšanu, apkopot informāciju par nodokļu maksātāju, sagatavot lēmumu projektus un ievadīt lēmumus Nodokļu informācijas sistēmā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā un darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē.

Ierēdņa dienesta vieta: Lielā ielā 6, Jelgava.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP Jelgavas KAC GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu: uz vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi: "Jautājums par konkursu".


OP 2014/168.AKK7

Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Resursu vadības departamenta Informācijas tehnoloģiju un dokumentu aprites daļas programmētājs/-a (darbavieta: Rīga, Peldu iela 30)

No pretendenta sagaidīsim:

- augstāko izglītību, kas papildināta ar speciālajām mācībām informācijas tehnoloģiju jomā; var būt arī pēdējo kursu students informācijas tehnoloģiju jomā;

- PHP, Java un Android API zināšanas

- MS Windows darba staciju operētājsistēmas un MS Windows Server 2008/2012 pārzināšanu

- MS Word, MS Excel, MS PowerPoint pārzināšanu

- labas latviešu valodas zināšanas un angļu valodas pamatzināšanas

- spēju un vēlmi apgūt jaunus risinājumus

- labas komunikācijas prasmes un pozitīvu attieksmi pret darbu

- precizitāti darbā, enerģiskumu, atbildības izjūtu par uzdotā darba izpildi

Novērtēsim, ja pretendentiem būs:

- pieredze IIS administrēšanā un uzturēšanā

- pieredze darbā ar MS SQL vai MySQL vai PostgreSQL

- pieredze darbā ar HTML, CSS, JS, C#, Visual Studio, ASP.NET

- pieredze darbā ar Adobe Photoshop, Corel Draw

- minimālas Linux zināšanas

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- plānot un izstrādāt programmēšanas uzdevumus atbilstoši konkrētam projektam

- nodrošināt informācijas sistēmu izstrādi, ieviešanu un uzturēšanu

- nodrošināt datu bāzu testu un produkcijas vides tehnisko uzturēšanu

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- stabilu atalgojumu, sākot no EUR 1000 pirms nodokļu nomaksas, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv, adrese: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2014/168.AKK8

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Resursu vadības departamenta Finanšu un grāmatvedības daļas vadītāja vietnieks/-ce (galvenais/-ā grāmatvedis/-e) (darba vieta: Rīga, Peldu iela 30)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai grāmatvedībā

- vismaz 5 gadu darba pieredze grāmatvedībā valsts vai pašvaldību institūcijā

- vismaz 4 gadu darba pieredze ar grāmatvedības uzskaites sistēmu Horizon

- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju

- labas valsts valodas zināšanas

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- spēja strādāt komandā un laba stresa noturība

- profesionālas iemaņas saskarsmē un argumentācijas prasmes

- angļu valodas zināšanas (vēlamas)

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- nodrošināt iestādes grāmatvedības uzskaiti

- nodrošināt grāmatvedības organizācijas dokumentu un procedūru izstrādi un to aktualizāciju

- kontrolēt grāmatvedībā iesniegto attaisnojošo dokumentu atbilstību normatīvajos aktos noteiktajām prasībām

- nodrošināt iestādes mēneša, ceturkšņa un gada finanšu pārskatu sagatavošanu

- nodrošināt pievienotās vērtības nodokļa pārskatu sagatavošanu un iesniegšanu Valsts ieņēmumu dienestā

- nodrošināt grāmatvedības dokumentu, uzskaites reģistru un citu grāmatvedības ierakstu attaisnojošu dokumentu uzglabāšanu un nodošanu arhīvā atbilstoši normatīvo aktu prasībām

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- stabilu atalgojumu, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv, sadaļā Karjeras iespējas) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2014/168.AKK9

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas

Izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - grāmatvedības departamenta direktora vietnieks/-ce (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- veikt izpildāmo valsts budžeta programmu un apakšprogrammu līdzekļu grāmatvedības uzskaiti

- sagatavot izpildāmo valsts budžeta programmu un apakšprogrammu mēneša, ceturkšņu un gada pārskatus, nodrošinot pārskatu precizitāti un to savlaicīgu sagatavošanu

- veikt finanšu ieguldījumu starptautiskajās finanšu institūcijās uzskaiti

- organizēt nemateriālo ieguldījumu, pamatlīdzekļu un krājumu inventarizācijas un analizēt rezultātus

- piedalīties centralizētās resursu vadības sistēmas Horizon uzturēšanā Finanšu ministrijā un tās padotības iestādēs

- sniegt priekšlikumus un piedalīties struktūrvienības darba plānošanā, organizēšanā un vadīšanā atbilstoši amata kompetencei

Prasības pretendentiem/-ēm:

- pabeigta augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā vai finansēs

- darba pieredze grāmatvedībā ilgāka par trijiem gadiem

- zināšanas budžeta grāmatvedībā un starptautisko grāmatvedības standartu pārzināšana

- spēja orientēties budžeta izpildi un grāmatvedību reglamentējošos normatīvos aktos

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī, pieredze darbā ar RVS Horizon tiks uzskatīta par priekšrocību

- precizitāte un kārtība

- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes

- teicamas komunikāciju prasmes un klienorientēta pieeja darbam

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" ar norādi "GD_Vards_Uzvards" uz e-pastu: personals@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija pa tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2014/168.AKK10

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz VECĀKĀ/-S EKSPERTA/-ES ierēdņa(-nes) amata vietu Investīciju projektu departamenta Biznesa inkubatoru programmas vienībā

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties Norvēģijas finanšu instrumenta 2009.-2014.gadam perioda programmas "Inovācijas "zaļās" ražošanas jomā" ieviešanā

- veikt iepirkumu dokumentācijas pārbaudes un gatavot atzinumus

- veikt projektu iesniegumu izvērtēšanu un gatavot lēmumus

- veikt projektu īstenošanas līgumu grozījumu izvērtēšanu

- veikt projektu uzraudzību

- gatavot informāciju par programmas izpildes gaitu, sniegt atbildes uz informācijas pieprasījumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai vadības zinībās vai augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālajām mācībām (zināšanām)

- izpratne par ES fondu vai Norvēģijas finanšu instrumentu vadību

- darba pieredze ES fondu, EEZ vai Norvēģijas finanšu instrumentu administrēšanā un projektu vērtēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā

- pārzināt un prast pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus

- labas angļu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt)

- laba prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- spēja apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu Augsta atbildība un precizitāte, loģiskā domāšana

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu komandā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- labus darba apstākļus

Pretendentus lūdzam iesniegt motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Vecākais eksperts" līdz š.g. 5.septembrim. Adrese: LIAA Personāla vadības nodaļa, Pērses iela 2, Rīga, LV-1442, e-pasta adrese: personals@liaa.gov.lv, www.liaa.gov.lv.


OP 2014/168.AKK11

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz VECĀKĀ/-ĀS EKSPERTA/-ES (maksājumu jautājumos) ierēdņa(-nes) amata vietu Investīciju projektu departamenta Biznesa inkubatoru programmas vienībā

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties Norvēģijas finanšu instrumenta 2009.-2014.gadam perioda programmas "Inovācijas "zaļās" ražošanas jomā" ieviešanā

- veikt maksājumu pieprasījumu un projektu pārskatu izvērtēšanu un gatavot atzinumus

- gatavot informāciju par programmas izpildes gaitu, sniegt atbildes uz informācijas pieprasījumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, vai augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālajām mācībām (zināšanām)

- izpratne par ES fondu vai Norvēģijas finanšu instrumentu vadību

- darba pieredze ES fondu, EEZ vai Norvēģijas finanšu instrumentu administrēšanā, tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas, darba pieredze grāmatvedībā

- zināšanas dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā

- pārzināt un prast pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- laba prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- spēja apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu

- augsta atbildība un precizitāte, loģiskā domāšana

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu komandā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- labus darba apstākļus

Pretendentus lūdzam iesniegt motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Vecākais eksperts maksājumu jautājumos" līdz š.g. 5.sepembrim. Adrese: LIAA Personāla vadības nodaļa, Pērses iela 2, Rīga, LV-1442, e-pasta adrese: personals@liaa.gov.lv, www.liaa.gov.lv.


OP 2014/168.AKK12

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Juridiskā departamenta Juridiskās daļas jurists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku, darbavieta - Rīgā)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- maģistra grāds tiesību zinātnēs

- pieredze jurista darbā, priekšroka valsts vai pašvaldību institūcijā

- zināšanas par administratīvo procesu un valsts pārvaldes iekārtu regulējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas par vides aizsardzības normatīvajiem aktiem tiks uzskatīta kā priekšrocība

- "B" kategorijas autovadītāja apliecība

- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām

- augsta atbildības sajūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas

Galvenie darba pienākumi:

- apstrīdētu administratīvu aktu pārskatīšana

- pārstāvība tiesā

- iesniegumu izskatīšana, atzinumu sagatavošana par normatīvo aktu projektiem

Piedāvājam atalgojumu no 790 euro pirms nodokļu nomaksas.

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesī" sūtīt uz adresi: Valsts vides dienests Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - juridiskās daļas jurists"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1.stāvā) vai sūtīt uz e-pastu: vvd@vvd.gov.lv. Tālr. uzziņām 67084203, 67084282.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2014/168.AKR1

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Informācijas departamenta Elektronisko pakalpojumu daļas vecākās referentes (ierēdnes) amatā uz noteiktu laiku no 2014.gada 18.augusta iecelta EDĪTE VILDŽŪNA.


OP 2014/168.AKR2

Vides pārraudzības valsts birojs informē, ka konkursa kārtībā no 2014.gada 18.augusta Piesārņojuma novērtēšanas daļas vecākās ekspertes ierēdnes amatā ir iecelta EDĪTE TIMŠANE.


OP 2014/168.AKR3

Valsts vides dienests informē, ka konkurss uz vakanto Radiācijas drošības centra Inspekcijas daļas vecākā inspektora ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku) beidzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)