Laidiens: 27.08.2014., Nr. 168
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/168.AKK1
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa(-nes) amatu - Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines
filiāles vecākais/-ā referents/-e uz nenoteiktu laiku (1 vakance)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā
darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā
izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms terminā atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs izpildi
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokuratūras vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
- organizēt un vadīt izlīgumus
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli ar norādi "Rīgas rajona TSV Olaines filiāle
- KONKURSS", dzīves apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jāiesniedz Rīgas rajona teritoriālajā struktūrvienībā 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". E-pasts: rigasrajons@vpd.gov.lv,
adrese: Gāles iela 27, Sigulda, LV-2150. Informācija pa tālr. 67967350 vai
67021123, vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
OP 2014/168.AKK2
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa(-nes) amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Izvērtēšanas ziņojumu
un izlīgumu daļas vecākais/-ā referents/-e uz nenoteiktu laiku (1 vakance)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā
darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā
izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokuratūras vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
- sagatavot atbildes uz informācijas pieprasījumiem par probācijas
klientiem.
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli ar norādi "Rīgas TSV Izvērtēšanas ziņojumu
un izlīgumu daļa - KONKURSS", dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas jāiesniedz Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". E-pasts: riga@vpd.gov.lv, adrese:
Dzirnavu iela 91/3, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021150 vai 67021123,
vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
OP 2014/168.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Otrās izmeklēšanas daļas
izmeklētāja/-s ierēdņa(-nes) amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu
atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku
apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds)
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- izskatīt iesniegtās ziņas un pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu
vai atteikumu uzsākt kriminālprocesu par noziedzīgiem nodarījumiem valsts
ieņēmumu jomā un Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) ierēdņu un darbinieku
darbībā
- pirmstiesas kriminālprocesā izmeklēt noziedzīgus nodarījumus valsts
ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku rīcībā
- nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu un amatpersonu
procesuālo uzdevumu un norādījumu izpildi saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem
valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā
- analizēt praksi un izstrādāt priekšlikumus par pasākumu veikšanu, lai
novērstu cēloņus un apstākļus, kas veicina noziedzīgu nodarījumu izdarīšanu
valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā
- veikt citus Kriminālprocesa likumā noteiktos izmeklēšanas iestādes
uzdevumus saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā un VID
ierēdņu un darbinieku darbībā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar augstāko izglītību sociālajās, komerczinībās
vai tiesībās, pieredzi noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā ne mazāk kā viens gads, B kategorijas vadītāja apliecību.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga, vai Mātera iela 5, Jelgava.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.1."Izmeklēšana", I līmenis un
9.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
FPP OID I amatu, (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122655 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/168.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Lielo nodokļu maksātāju apkalpošanas
centra Nodokļu samaksas termiņa pagarinājumu piemērošanas nodaļas galvenā/-s
nodokļu inspektora/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz nenoteiktu laiku un
vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
˗ piedalīties metodisko materiālu par nodokļu samaksas termiņu pagarināšanu
un lēmumu izpildes kontroli sagatavošanā un aktualizēšanā
˗ pamatojoties uz nodokļu maksātāja iesniegumu, sagatavot un apkopot
informāciju par nodokļu maksātāju
˗ sagatavot lēmumu projektus par nodokļu samaksas termiņu pagarināšanu
˗ ievadīt lēmumus par nodokļu samaksas termiņa pagarināšanu Nodokļu
informācijas sistēmā (NIS) un veikt korekcijas lēmuma atcelšanas gadījumā
˗ konsultēt nodokļu maksātājus par normatīvo aktu piemērošanas jautājumiem
un citiem jautājumiem (klātienē, pa tālruni un elektroniski)
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai
akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesībās, darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un
uzskaitē un prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3 saime, III līmenis, 9.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
NP LNMAC GNI amatu, (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/168.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Bauskas klientu apkalpošanas centra
vecākā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz noteiktu
laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts
ieņēmumu dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām,
juridiskām un fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu
maksātāju, kuriem nav jāreģistrējas Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā,
reģistrēšanas Nodokļu maksātāju reģistrā, reģistrēt Valsts ieņēmumu dienesta
noteiktajā kārtībā un izsniegt reģistrācijas apliecības
- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto
iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu
- izveidot deklarāciju sagataves jaunreģistrētajiem
pievienotās vērtības nodokļa maksātājiem
- regulāri identificēt nodokļu maksātājus, kuriem ir apturama saimnieciskā
darbība, sagatavot un apkopot informāciju
- ievadīt lēmumus un atļaujas par saimnieciskās darbības apturēšanu un
atjaunošanu Nodokļu informācijas sistēmā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai
akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) - vēlams sociālajās zinātnēs
(ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai
muitas un nodokļu administrēšanā, darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā
un uzskaitē, prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida
informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus, pieredzi darbā ar Nodokļu
informācijas sistēmu.
Ierēdņa dienesta vieta: Dārza iela 14a, Bauska.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole",
III līmenis un 9.mēnešalgu grupa
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
NP Bauskas KAC VNI amatu, (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu: vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/168.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Jelgavas klientu apkalpošanas centra
galvenā/-s nodokļu inspektora/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz noteiktu
laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts
ieņēmumu dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām,
juridiskām un fiziskām personām
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs :
˗ konsultēt nodokļu maksātājus par normatīvo aktu piemērošanas jautājumiem
klātienē
˗ veikt saņemto nodokļu un informatīvo deklarāciju kvalitātes pārbaudi
saskaņā ar VID noteiktajiem norādījumiem
˗ izskatīt nodokļu maksātāju iesniegumus par VID iesniedzamo nodokļu
deklarāciju un informatīvo deklarāciju iesniegšanas termiņu pagarināšanu,
apkopot informāciju par nodokļu maksātāju, sagatavot lēmumu projektus un
ievadīt lēmumus Nodokļu informācijas sistēmā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai
akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs (ekonomikā,
finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā un darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un
uzskaitē.
Ierēdņa dienesta vieta: Lielā ielā 6, Jelgava.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP
Jelgavas KAC GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu: uz vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi: "Jautājums par konkursu".
OP 2014/168.AKK7
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz vakanto darbinieka amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas
un veterinārā dienesta Resursu vadības departamenta Informācijas tehnoloģiju un
dokumentu aprites daļas programmētājs/-a (darbavieta:
Rīga, Peldu iela 30)
No pretendenta sagaidīsim:
- augstāko izglītību, kas papildināta ar speciālajām mācībām informācijas
tehnoloģiju jomā; var būt arī pēdējo kursu students informācijas tehnoloģiju
jomā;
- PHP, Java un Android API zināšanas
- MS Windows darba staciju operētājsistēmas un MS Windows Server 2008/2012
pārzināšanu
- MS Word, MS Excel, MS PowerPoint pārzināšanu
- labas latviešu valodas zināšanas un angļu valodas pamatzināšanas
- spēju un vēlmi apgūt jaunus risinājumus
- labas komunikācijas prasmes un pozitīvu attieksmi pret darbu
- precizitāti darbā, enerģiskumu, atbildības izjūtu par uzdotā darba izpildi
Novērtēsim, ja pretendentiem būs:
- pieredze IIS administrēšanā un uzturēšanā
- pieredze darbā ar MS SQL vai MySQL vai PostgreSQL
- pieredze darbā ar HTML, CSS, JS, C#, Visual
Studio, ASP.NET
- pieredze darbā ar Adobe Photoshop, Corel Draw
- minimālas Linux zināšanas
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- plānot un izstrādāt programmēšanas uzdevumus atbilstoši konkrētam
projektam
- nodrošināt informācijas sistēmu izstrādi, ieviešanu un uzturēšanu
- nodrošināt datu bāzu testu un produkcijas vides tehnisko uzturēšanu
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- stabilu atalgojumu, sākot no EUR 1000 pirms nodokļu nomaksas, normatīvajos
aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļai. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv,
adrese: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050. Tālrunis informācijai 67027529.
OP 2014/168.AKK8
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku) - Pārtikas un
veterinārā dienesta Resursu vadības departamenta Finanšu un grāmatvedības daļas
vadītāja vietnieks/-ce (galvenais/-ā grāmatvedis/-e) (darba vieta: Rīga, Peldu iela 30)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
ekonomikā vai grāmatvedībā
- vismaz 5 gadu darba pieredze grāmatvedībā valsts vai pašvaldību
institūcijā
- vismaz 4 gadu darba pieredze ar grāmatvedības uzskaites sistēmu Horizon
- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju
- labas valsts valodas zināšanas
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- spēja strādāt komandā un laba stresa noturība
- profesionālas iemaņas saskarsmē un argumentācijas prasmes
- angļu valodas zināšanas (vēlamas)
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- nodrošināt iestādes grāmatvedības uzskaiti
- nodrošināt grāmatvedības organizācijas dokumentu un procedūru izstrādi un
to aktualizāciju
- kontrolēt grāmatvedībā iesniegto attaisnojošo dokumentu atbilstību
normatīvajos aktos noteiktajām prasībām
- nodrošināt iestādes mēneša, ceturkšņa un gada finanšu pārskatu
sagatavošanu
- nodrošināt pievienotās vērtības nodokļa pārskatu sagatavošanu un
iesniegšanu Valsts ieņēmumu dienestā
- nodrošināt grāmatvedības dokumentu, uzskaites reģistru un citu grāmatvedības
ierakstu attaisnojošu dokumentu uzglabāšanu un nodošanu arhīvā atbilstoši
normatīvo aktu prasībām
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- stabilu atalgojumu, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un
veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā
tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv, sadaļā
Karjeras iespējas) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv.
Tālrunis informācijai 67027529.
OP 2014/168.AKK9
Valsts kase ir Finanšu
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts
pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta
izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas
Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas
Izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - grāmatvedības
departamenta direktora vietnieks/-ce (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- veikt izpildāmo valsts budžeta programmu un apakšprogrammu līdzekļu
grāmatvedības uzskaiti
- sagatavot izpildāmo valsts budžeta programmu un apakšprogrammu mēneša,
ceturkšņu un gada pārskatus, nodrošinot pārskatu precizitāti un to savlaicīgu
sagatavošanu
- veikt finanšu ieguldījumu starptautiskajās finanšu institūcijās uzskaiti
- organizēt nemateriālo ieguldījumu, pamatlīdzekļu un krājumu
inventarizācijas un analizēt rezultātus
- piedalīties centralizētās resursu vadības sistēmas Horizon uzturēšanā
Finanšu ministrijā un tās padotības iestādēs
- sniegt priekšlikumus un piedalīties struktūrvienības darba plānošanā,
organizēšanā un vadīšanā atbilstoši amata kompetencei
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pabeigta augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā vai finansēs
- darba pieredze grāmatvedībā ilgāka par trijiem gadiem
- zināšanas budžeta grāmatvedībā un starptautisko grāmatvedības standartu
pārzināšana
- spēja orientēties budžeta izpildi un grāmatvedību reglamentējošos
normatīvos aktos
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī, pieredze darbā ar RVS Horizon
tiks uzskatīta par priekšrocību
- precizitāte un kārtība
- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes
- teicamas komunikāciju prasmes un klienorientēta pieeja darbam
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" ar norādi
"GD_Vards_Uzvards" uz e-pastu: personals@kase.gov.lv, vai Personāla
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija
pa tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.
OP 2014/168.AKK10
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz
VECĀKĀ/-S EKSPERTA/-ES ierēdņa(-nes) amata vietu Investīciju projektu
departamenta Biznesa inkubatoru programmas vienībā
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties Norvēģijas finanšu instrumenta 2009.-2014.gadam perioda
programmas "Inovācijas "zaļās" ražošanas jomā" ieviešanā
- veikt iepirkumu dokumentācijas pārbaudes un gatavot atzinumus
- veikt projektu iesniegumu izvērtēšanu un gatavot lēmumus
- veikt projektu īstenošanas līgumu grozījumu izvērtēšanu
- veikt projektu uzraudzību
- gatavot informāciju par programmas izpildes gaitu, sniegt atbildes uz
informācijas pieprasījumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai vadības zinībās vai augstākā
izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālajām mācībām
(zināšanām)
- izpratne par ES fondu vai Norvēģijas finanšu instrumentu vadību
- darba pieredze ES fondu, EEZ vai Norvēģijas finanšu instrumentu
administrēšanā un projektu vērtēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā
- pārzināt un prast pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus
- labas angļu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt)
- laba prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- spēja apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu Augsta
atbildība un precizitāte, loģiskā domāšana
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu komandā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- labus darba apstākļus
Pretendentus lūdzam iesniegt motivācijas vēstuli, CV un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Vecākais eksperts" līdz š.g.
5.septembrim. Adrese: LIAA Personāla vadības nodaļa, Pērses iela 2, Rīga,
LV-1442, e-pasta adrese: personals@liaa.gov.lv, www.liaa.gov.lv.
OP 2014/168.AKK11
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz
VECĀKĀ/-ĀS EKSPERTA/-ES (maksājumu jautājumos) ierēdņa(-nes) amata vietu
Investīciju projektu departamenta Biznesa inkubatoru programmas vienībā
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties Norvēģijas finanšu instrumenta 2009.-2014.gadam perioda
programmas "Inovācijas "zaļās" ražošanas jomā" ieviešanā
- veikt maksājumu pieprasījumu un projektu pārskatu izvērtēšanu un gatavot
atzinumus
- gatavot informāciju par programmas izpildes gaitu, sniegt atbildes uz
informācijas pieprasījumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, vai augstākā
izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālajām mācībām
(zināšanām)
- izpratne par ES fondu vai Norvēģijas finanšu instrumentu vadību
- darba pieredze ES fondu, EEZ vai Norvēģijas finanšu instrumentu
administrēšanā, tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas, darba pieredze grāmatvedībā
- zināšanas dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā
- pārzināt un prast pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- laba prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- spēja apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu
- augsta atbildība un precizitāte, loģiskā domāšana
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu komandā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- labus darba apstākļus
Pretendentus lūdzam iesniegt motivācijas vēstuli, CV un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Vecākais eksperts maksājumu
jautājumos" līdz š.g. 5.sepembrim. Adrese: LIAA Personāla vadības nodaļa,
Pērses iela 2, Rīga, LV-1442, e-pasta adrese: personals@liaa.gov.lv,
www.liaa.gov.lv.
OP 2014/168.AKK12
Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu -
Juridiskā departamenta Juridiskās daļas jurists/-e (1 vakance uz nenoteiktu
laiku, darbavieta - Rīgā)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- maģistra grāds tiesību zinātnēs
- pieredze jurista darbā, priekšroka valsts vai pašvaldību institūcijā
- zināšanas par administratīvo procesu un valsts pārvaldes iekārtu
regulējošiem normatīvajiem aktiem
- zināšanas par vides aizsardzības normatīvajiem aktiem tiks uzskatīta kā
priekšrocība
- "B" kategorijas autovadītāja apliecība
- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām
- augsta atbildības sajūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas
Galvenie darba pienākumi:
- apstrīdētu administratīvu aktu pārskatīšana
- pārstāvība tiesā
- iesniegumu izskatīšana, atzinumu sagatavošana par normatīvo aktu
projektiem
Piedāvājam atalgojumu no 790 euro pirms
nodokļu nomaksas.
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju,
pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10
dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesī" sūtīt uz adresi: Valsts vides dienests Rūpniecības ielā 23, Rīgā,
LV-1045 (ar norādi "Konkursam - juridiskās daļas jurists"), iesniegt
personīgi Lietvedības daļā (1.stāvā) vai sūtīt uz e-pastu: vvd@vvd.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67084203, 67084282.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/168.AKR1
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Informācijas
departamenta Elektronisko pakalpojumu daļas vecākās referentes (ierēdnes) amatā
uz noteiktu laiku no 2014.gada 18.augusta iecelta EDĪTE VILDŽŪNA.
OP 2014/168.AKR2
Vides pārraudzības valsts birojs informē, ka konkursa kārtībā no 2014.gada
18.augusta Piesārņojuma novērtēšanas daļas vecākās ekspertes ierēdnes amatā ir
iecelta EDĪTE TIMŠANE.
OP 2014/168.AKR3
Valsts vides dienests informē, ka konkurss uz vakanto
Radiācijas drošības centra Inspekcijas daļas vecākā inspektora ierēdņa amatu
(uz noteiktu laiku) beidzies bez rezultāta.