Laidiens: 25.08.2014., Nr. 166
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/166.AKK1
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības valsts kontroles
biroja direktora/-es amatu
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība arhitektūras, būvniecības, vai saistītā inženierzinātnes
jomā, vadības zinībās, uzņēmējdarbībā vai tiesību zinātnēs
- pieredze vadošā amatā ne mazāk par 3 gadiem pēc augstākās izglītības
iegūšanas norādītajās jomās (pieredze darbā valsts pārvaldes vai pašvaldību
institūcijās vai privātajā sektorā būvniecības vai saistītās inženierzinātņu
jomās tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne un labas zināšanas būvniecības likumdošanā Latvijā un Eiropas
Savienībā un praktiskā pieredze normatīvo aktu piemērošanā
- spēja orientēties valsts pārvaldes un administratīvā procesa jautājumos
(labas zināšanas administratīvo tiesību, administratīvā procesa un valsts
pārvaldes jautājumos tiks uzskatītas par priekšrocību)
- izpratne un zināšanas par ES dalībvalstu būvniecības organizāciju
struktūru
- teicamas latviešu valodas un labas angļu un krievu valodas zināšanas
- organizēšanas un stratēģiskās plānošanas prasmes
- augsta atbildība, precizitāte un labas komunikācijas prasmes
- labas analītiskās spējas
- nevainojama reputācija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Galvenie amata pienākumi saistīti ar Būvniecības likumā (spēkā no 2014.gada
1.oktobra) Būvniecības valsts kontroles birojam noteikto kompetenču īstenošanu.
Atbilstošo kandidātu piemērotība un zināšanas tiks pārbaudītas klātienē,
tostarp:
- zināšanas valsts pārvaldes, t.sk. interešu konflikta novēršanas, rīcības
ar valsts finanšu līdzekļiem un mantu, u.c. jautājumos
- zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādes un
virzības procesu
- prasme teorētiskās zināšanas piemērot praksē, izteikt un pamatot viedokli
par Būvniecības valsts kontroles biroja kompetencē esošajiem jautājumiem
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, kā arī rakstu darbs par tēmu "Būvniecības kvalitāte un
kontrole: problēmas un risinājumi") 20 kalendāro dienu laikā pēc
sludinājuma publicēšanas, jāiesniedz vai jānosūta uz e-pastu (pasts@em.gov.lv), Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55,
Rīgā, LV-1519, fakss 67280882), norādot amatu, uz kuru pretendē.
OP 2014/166.AKK2
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Eiropas Savienības programmu daļas projektu koordinatora/-es (ierēdņa) amata
vietu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi ir nodrošināt efektīvu un caurspīdīgu Eiropas
Brīvprātīgā darba projektu koordinēšanas procesu Eiropas Savienības programmas
"Jaunatne darbībā" un Eiropas Savienības programmas izglītības,
apmācības, jaunatnes un sporta jomā "Erasmus+" 2014.-2020. gadam
ietvaros.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
- divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē
- viena gada darba pieredze projektu administrēšanā
- zināšanas un izpratne par neformālo izglītību un jaunatnes jomu
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Word, Microsoft Excel un Outlook
Express)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- vēlama viena gada darba pieredze normatīvo aktu izstrādē
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai
Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pastu: info@jaunatne.gov.lv, tālrunis uzziņām 67358073.
OP 2014/166.AKK3
Rīgas plānošanas reģions izsludina konkursu uz amatu
Ja vēlaties iegūt unikālu pieredzi, ja vēlaties izmantot savas zināšanas un
pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, kas cieši sadarbojas ar reģiona
pašvaldībām, tad pievienojieties Rīgas plānošanas reģiona kolektīvam, kas
šobrīd meklē jaunu administrācijas vadītāju.
Rīgas plānošanas reģions aicina darbā enerģisku, jauniem izaicinājumiem
gatavu administrācijas vadītāju (uz nenoteiktu laiku)
Darbavieta: Rīgā.
Prasības amata kandidātiem lūdzam skatīt www.rpr.gov.lv
sadaļā "Vakances".
Pieteikuma-motivācijas vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt Rīgas
plānošanas reģionam elektroniski uz e-pastu rpr@rpr.gov.lv līdz 2014. gada 2.
septembrim.
OP 2014/166.AKK4
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Stratēģiskās plānošanas un
resursu vadības departamenta Grāmatvedības nodaļas vecākā/-ās
grāmatveža/-des (darbinieka) amata vietu
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties gada un ceturkšņa pārskatu sagatavošanā
- analizēt finanšu līdzekļu izlietojuma atbilstību plānam
- veikt finanšu līdzekļu izdevumu un ieņēmumu kontroli atbilstoši plānam,
tāmei, kontu plānam, ekonomiskās klasifikācijas kodiem
- veikt ilgtermiņa ieguldījumu (pamatlīdzekļu, nemateriālo un ilgtermiņa
finanšu ieguldījumu) uzskaiti un kontroli t. sk. pamatlīdzekļu nolietojuma
aprēķinus, nemateriālo ieguldījumu amortizācijas aprēķinus un nodrošina
sadarbību ar materiāli atbildīgajām personām
- veikt inventarizācijas sarakstu sagatavošanu un inventarizācijas rezultātu
kontroli
- veikt līgumu uzskaiti resursu vadības sistēmā "Horizon"
un nodrošināt līgumu izpildes kontroli
- veikt attaisnojuma dokumentu iegrāmatošanu grāmatvedības reģistros saskaņā
ar kontu plānu, finansējuma un klasifikācijas kodiem par pakalpojumiem,
komandējumiem un saimnieciskiem izdevumiem
Prasības:
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība
- ne mazāk kā 3 gadu pieredze grāmatveža amatā
budžeta iestādē
- vismaz 1 gada pieredze darbā ar grāmatvedības uzskaites sistēmu "Horizon"
- teicama latviešu valoda, vēlamas angļu valodas zināšanas
- augsta atbildība, precizitāte un iniciatīva, teicamas komunikācijas un
sadarbības prasmes.
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā,
LV-91519, e-pasts: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882.
Uzziņas pa tālruni 67013183, 67013181.
OP 2014/166.AKK5
Latvijas Republikas Ārlietu ministrija izsludina konkursu uz vecākā/-ās referenta/-es (darbinieka) amata vietu darbam Pastāvīgo
pārstāvju komitejas I daļas sagatavošanas nodaļā uz noteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība, vēlama sociālo zinātņu jomā (ekonomikā,
politoloģijā) vai Eiropas Savienības tiesībās
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās
daļas prasībām
- zināšanas un izpratne par politisko procesu attīstību Eiropas Savienībā
un Eiropas Savienības lēmumu pieņemšanas procesā
- sarunu vešanas un saskarsmes prasmes
- spēja pastāvīgi pieņemt lēmumus un operatīvi risināt sarežģītus
jautājumus
- teicamas angļu valodas zināšanas
Galvenie amata pienākumi:
- iesaistīties Latvijas Prezidentūras Eiropas Savienības Padomē
organizēšanā un norisē
- koordinēt Latvijas nacionālo pozīciju un instrukciju sagatavošanu par
Eiropas Savienības jautājumiem
- regulāri sekot tiesību aktu projektu izstrādei Eiropas Komisijā un to
virzībai Eiropas Savienības Padomes darba grupās, citu dalībvalstu viedokļiem
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast
vietnē http://www.mfa.gov.lv/lv/Ministrija/darbs/) iesniegt elektroniski,
nosūtot uz e-pasta adresi: konkurss@mfa.gov.lv, desmit
dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Tālrunis informācijai 67016132.
OP 2014/166.AKK6
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Projektu ieviešanas un
uzraudzības departamenta Uzraudzības un kontroles nodaļas vecāko ekspertu/-i
(ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)
Pienākumi:
Nodrošināt Valsts reģionālās attīstības aģentūrai deleģēto funkciju izpildi
Eiropas Savienības struktūrfondu finansēto projektu vadībā, tai skaitā:
- nodrošināt projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, tai skaitā veikt
izlases veida pārbaudes projektu īstenošanas vietās un pieņemt lēmumu par
projektu ieviešanas atbilstību normatīvo aktu un vienošanās prasībām
- pārbaudīt ar projekta ieviešanu saistītos dokumentus un pieņemt lēmumu par
maksājumu pieprasījumos iekļauto attiecināmo izdevumu apstiprināšanu
- izskatīt finansējuma saņēmēju iesniegumus par plānotajām izmaiņām
projektos un koordinēt izmaiņu saskaņošanu projektu ieviešanas laikā
- veikt konstatēto neatbilstību uzskaiti un analīzi, sagatavot lēmumus par
konstatētajām neatbilstībām un finansējuma atgūšanu
- apkopot informāciju par Eiropas Savienības struktūrfondu finansēto
aktivitāšu ieviešanas progresu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas
līmenim, sociālajās vai tiesību zinātnēs, kas papildināta ar amatam
nepieciešamajām speciālām zināšanām
- vismaz viena gada darba pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu
finanšu instrumentu līdzfinansēto projektu uzraudzībā, kontrolē, auditā,
grāmatvedībā, finanšu vadībā
- zināšanas un prasme piemērot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības
normatīvos aktus
- pieredze valsts pārvaldes darbā un pārvaldes lēmumu projektu izstrādē
- labas angļu valodas zināšanas (Intermediate
līmenis, spēja lasīt, saprast un rakstīt)
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- labas analītiskās prasmes
Piedāvājam:
- atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 10 dienu laikā pēc
sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts reģionālās
attīstības aģentūras Administratīvā departamenta Personāla un administratīvā
atbalsta nodaļā, adrese: Elizabetes iela 19, Rīga, LV-1010, vai jānosūta
elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis
uzziņām 29366523.