Laidiens: 20.08.2014., Nr. 163
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/163.AKK1
Veselības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Stratēģiskās plānošanas nodaļas pētnieks/-ce (uz
noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība nozarei atbilstoša jomā (sociālo zinātņu, medicīniskā,
veselības zinātņu jomā vai ekonomikā)
- izpratne par veselības sistēmu regulējošiem tiesību aktiem, attīstības
plānošanas dokumentiem un izpratne par Eiropas Savienības tiesību normām
veselības aprūpē un to realizācijas mehānismiem
- izpratne par veselības aprūpes sistēmas un sabiedrības veselības sistēmas
organizāciju un plānošanu
- zināšanas un izpratne par pētniecības un datu apstrādes metodēm, kā arī
lietišķo pētījumu organizāciju un metodoloģiju
- izpratne par valsts statistiskās informācijas vākšanas un apkopošanas
principiem un prasmes statistiskās informācijas analizēšanā
- praktiskā darba pieredze veselības nozares politikas plānošanas jautājumos
- praktiskā darba pieredze pētījumu veikšanā, kā arī pētniecības un datu
apstrādes metožu pielietošanā (vismaz 2 gadi)
- praktiskā darba pieredze stratēģisko ieteikumu un rekomendāciju izstrādē
nozares līmeņa jautājumu risināšanā (vismaz 1 gads)
- vēlama pieredze starptautiskajā pētniecības darbā
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas franču, vācu vai krievu valodas
zināšanas
- spēja plānot savu darbu un uzņemties atbildību par uzdotajiem pienākumiem,
precizitāte uzdoto uzdevumu izpildē, ētiskum
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, SPSS, MS PowerPoint)
Galvenie pienākumi:
- veikt analītiski pētniecisko darbu Stratēģiskās plānošanas nodaļas
kompetences ietvaros, pielietojot pētniecības metodes darbā (noteikt
izpētes objektu, mērķi un uzdevumus, sastādīt pētījuma plānu, veikt datu
analīzi)
- saskaņā ar izpētes rezultātiem izstrādāt stratēģiskos ieteikumus un
rekomendācijas veselības nozares jautājumu risināšanai
- piedalīties veselības nozari reglamentējošo tiesību aktu projektu un
politikas plānošanas dokumentu izstrādāšanā stratēģisko ieteikumu un
rekomendāciju ieviešanai;
- veikt sabiedrības veselības un veselības aprūpes pamatrādītāju tendenču
analīzi
- izvērtēt veselības aprūpes statistiskās informācijas plūsmu un sniegt
priekšlikumus tās optimizēšanai
- piedalīties lietišķo pētījumu veikšanas organizēšanā un nodrošināt
pētījumu rezultātu izmantošanu veselības nozares politikas plānošanā
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Pretendentus aicinām pieteikties 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
dienas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā 221.kabinetā Rīgā, Brīvības
ielā 72, vai nosūtīt uz e-pastu: vm@vm.gov.lv. Kopā
ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas. Uzziņas pa tālruni 67876017.
OP 2014/163.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz nodarbinātības
aģenta/-es amatu Rīgas reģionālajā filiālē (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- pieredze klientu konsultēšanā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana sava amata
kompetences ietvaros
- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus,
piedāvāt problēmas risinājumu
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, orientēšanās uz darba pozitīvu
rezultātu
- orientācija uz klientu
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
- vēlamas vismaz vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī
Amata mērķis: nodrošināt Aģentūras klientiem pakalpojumus ar nodarbinātību
saistītajos jautājumos - klientu reģistrēšana, datu apstrāde un ievadīšana
informācijas sistēmā BURVIS, Aģentūras pakalpojumu piedāvāšana, kā arī
informācijas sniegšana Aģentūras klientiem par aktuālajām vakancēm un darba
tirgus tendencēm.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas
reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz
e-pastu: tamara.ozola@nva.gov.lv. Informācija pa
tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu atbilstības
izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura
rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo tiesību aktiem.
Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un
kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Rīgas reģionālajā
filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā.
OP 2014/163.AKK3
Latvijas Republikas Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz Satiksmes
ministrijas Autosatiksmes departamenta Autoceļu nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlams ekonomikas vai transporta nozarē)
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās ne
mazāka par 3 gadiem
- precizitāte, atbildība, spēja patstāvīgi plānot darbu un prasme
sadarboties
- vēlamas zināšanas un izpratne par autoceļu jomu
- labas angļu valodas zināšanas
- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties normatīvo aktu projektu izstrādē un Eiropas Savienības
tiesību aktu prasību pārņemšanas īstenošanā autoceļu jomā
- izskatīt privātpersonu un juridisko personu iesniegumus par valsts un
pašvaldību autoceļu piederību, finansēšanu, būvniecību un rekonstrukciju,
satiksmes organizēšanas tehnisko līdzekļu izvietošanu
- sniegt atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu
projektiem, kas skar ar autoceļu jomu saistītus jautājumus
- koordinēt valsts politikas izstrādi inteliģento transporta sistēmu
jomā
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Adrese: Rīga, Gogoļa iela
3, 378.kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2014/163.AKK4
Latvijas Republikas Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz Satiksmes
ministrijas Autosatiksmes departamenta Autotransporta nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlams ekonomikas vai transporta nozarē)
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās
- precizitāte, atbildība, spēja patstāvīgi plānot darbu un prasme
sadarboties
- vēlamas zināšanas un izpratne par ceļu satiksmes drošības jomu
- labas angļu valodas zināšanas
- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
Galvenie amata pienākumi:
- koordinēt valsts politikas izstrādi un īstenošanu ceļu satiksmes
drošības jomā, kā arī nacionālā politikas plānošanas dokumenta ceļu satiksmes
drošības jomā izpildi
- koordinēt normatīvo aktu projektu izstrādi ceļu satiksmes drošības
jomā un nodrošināt to tālāku virzību
- izskatīt privātpersonu un juridisko personu iesniegumus par ceļu
satiksmes drošības jautājumiem
- sniegt atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu
projektiem
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Adrese: Rīga, Gogoļa iela
3, 378.kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2014/163.AKK5
Latvijas Republikas Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz Satiksmes
ministrijas Autosatiksmes departamenta Autotransporta nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- vēlama profesionālā darba pieredze ne mazāka par 3 gadiem
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās
- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas prasmes un spēja
patstāvīgi plānot darbu
- vēlamas zināšanas un pieredze starptautiskās sadarbības jomā, kā arī
izpratne par sarunu vešanas specifiku
- vēlama pieredze starptautisku vienošanās projektu izstrādē un apspriešanā
- labas iemaņas saistītu tekstu izstrādē, informācijas analīzē un apkopošanā
- labas angļu un krievu valodas zināšanas mutiski un rakstiski
- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt starpvaldību un starpresoru nolīgumus par starptautiskajiem
pārvadājumiem ar autotransportu, gatavot pavaddokumentus to virzībai
apstiprināšanai
- sadarboties ar ārvalstu transporta ministrijām par jautājumiem, kas
saistīti ar starptautiskās sadarbības nodrošināšanu autotransporta apakšnozarē
- sastādīt ar starptautisko sadarbību autotransporta nozarē saistītos
dokumentus angļu un krievu valodās
- sniegt atzinumus par starptautisko daudzpusējo tiesību aktu projektiem.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un
darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Adrese: Rīga, Gogoļa iela
3, 378.kabinetā. Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2014/163.AKK6
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija izsludina konkursu uz
vakanto darbavietu - Administratīvās nodaļas vecākais/-ā referents/-e
Darba pienākumi:
- pieņemt apmeklētājus
- sniegt konsultācijas uzturlīdzekļu jautājumos
- veikt saņemto un nosūtāmo dokumentu reģistrēšanu un nosūtīšanu
Prasības:
- vidējā izglītība
- darba izpildei nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana
- zināšanas par dokumentu uzglabāšanu un arhīva kārtošanu
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- labas komunikācijas, sadarbības un analītiskās prasmes
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 635,00, 2.kategorija: EUR 711,00,
3.kategorija: EUR 788,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt līdz 2014.gada 28.augustam personīgi,
nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai
Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: Evija.Perkone@ugf.gov.lv,
ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis 67830634.
OP 2014/163.AKK7
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku uzcītīgu un
precīzu Eiropas Savienības tiešo maksājuma departamenta Integrētās
administrēšanas un kontroles sistēmas attīstības daļas vecāko referentu/-i
(ierēdņa amats)
Tu spēj analizēt informāciju, saskatīt un izvērtēt cēloņsakarības? Tev patīk
attīstīt jaunas sistēmas? Tu esi precīzs darba izpildē? Tev piemīt augsta
atbildība? Tu proti strādāt komandā? Tev piemīt analītiskās prasmes un
pašiniciatīva?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- piedalīties Dienesta projektēto un uzturēto sistēmu analīzē un
programmēšanas uzdevumu izstrādē
- veikt sistēmu testēšanu ar mērķi konstatēt un novērst trūkumus un
pārbaudīt jauno izstrāžu kvalitāti
- efektīvi komunicēt ar dažādu struktūrvienību darbiniekiem un
programmatūras izstrādātājiem
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību (izglītība eksaktajās zinātnēs tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (MS Office, īpaši MS Excel
vai MS Access)
- pieredzi darbā ar datu bāzēm un Oracle Discoverer
(tiks uzskatīta par priekšrocību)
- zināšanas par Eiropas Savienības fondu administrēšanu
- labas angļu valodas zināšanas
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu, izaicinošu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 10 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67027697, 27877187.
OP 2014/163.AKK8
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku pacietīgu un
atsaucīgu Eeiropas Savienības tiešo maksājumu
departamenta Maksājumu uzraudzības daļas vecāko referentu/-i (ierēdņa amats)
Tu esi precīzs darba izpildē, Tev piemīt augsta atbildība? Tu proti
vienkārši izteikties sarežģītās situācijās? Tev patīk radīt idejas? Tevi
interesē radošs darbs? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt
piemērotus lēmumus nestandarta situācijās? Tev piemīt labas komunikatīvās
prasmes?
Ja vari uz iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- sniegt priekšlikumus attiecībā uz Eiropas Lauksaimniecības fonda
lauku attīstībai (ELFLA) finansēto atbalsta pasākumu administrēšanas sistēmas
pilnveidošanu Latvijā
- sniegt atbildes uz iestāžu un iedzīvotāju vēstulēm, iesniegumiem un
sūdzībām
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstāko izglītību tiesību zinātnē, sociālo zinātņu vai
lauksaimniecības jomā
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai
- pieredzi darbā ar nacionālajiem un Eiropas Savienības tiesību aktiem
(tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratni par valsts un Eiropas Savienības atbalstu administrēšanas
pamatprincipiem un mehānismiem
- labas angļu un krievu valodas zināšanas (tiks uzskatītas par
priekšrocību)
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 10 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV - 1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67027697, 27877187.
OP 2014/163.AKK9
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amata
vietu - Juridiskā departamenta juriskonsults/-e
Prasības pretendentiem:
- augstākā juridiskā izglītība
- darba pieredze juridiskos jautājumos Eiropas Savienības fondu jomā, t. sk.
tiesību aktu projektu un administratīvo aktu sagatavošanā
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme kritiski analizēt, redzēt attīstības perspektīvas, kā arī formulēt
savu viedokli
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem
aktiem
- zināšanas par interešu konflikta novēršanu un ētikas principiem, kā arī
gatavība rīkoties saskaņā ar tiem
- komunikācijas un saskarsmes prasmes
- prasme darbam ar datoru
Darba pienākumi:
- veikt ministrijas izstrādāto tiesību aktu un politikas plānošanas
dokumentu projektu Eiropas Savienības fondu jomā juridisku izvērtēšanu, tai
skaitā izvērtēt to atbilstību Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem
- veikt ministrijas kā Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītās
atbildīgās iestādes (turpmāk - atbildīgā iestāde) iekšējās kontroles un risku
pārvaldības sistēmas darbības nodrošināšanai nepieciešamo procedūru īstenošanai
izstrādāto tiesību aktu projektu juridisko analīzi un sagatavot priekšlikumus
precizējumiem
- veikt atbildīgās iestādes izstrādāto pārvaldes lēmumu un administratīvo
aktu par atbildīgajā iestādē iesniegto Eiropas Savienības fondu projektu
iesniegumu apstiprināšanu, apstiprināšanu ar nosacījumu vai noraidīšanu
juridisko analīzi un sagatavot priekšlikumus precizējumiem
- veikt atbildīgās iestādes izstrādāto pārvaldes lēmumu un administratīvo
aktu un tās padotībā esošās Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītās
sadarbības iestādes (turpmāk - sadarbības iestāde) pieņemtā lēmuma tiesiskumu
juridisko analīzi un sagatavot priekšlikumus precizējumiem
atbildīgās iestādes un ministrijas pieņemto administratīvo aktu Eiropas
Savienības fondu jomā pārsūdzēšanas gadījumā pārstāvēt atbildīgo iestādi un
ministriju tiesā
- veikt sadarbības iestādes izstrādāto tiesību aktu projektu juridisko
analīzi to saskaņošanas procesā ar atbildīgo iestādi un sagatavot priekšlikumus
precizējumiem
- nepieciešamības gadījumā piedalīties Eiropas Savienības fondu vadībā
identificēto neatbilstību izvērtēšanā un sagatavot atzinumu departamenta
kompetences ietvaros
- izskatīt citu ministriju, Valsts kancelejas un citu valsts pārvaldes
institūciju izstrādāto tiesību aktu projektus, to anotācijas, politikas
plānošanas dokumentu projektus Eiropas Savienības fondu jomā un gatavot
atzinumus par tiem
- konsultēt ministrijas struktūrvienības tiesību aktu, ministrijas iekšējo
normatīvo aktu un vienošanos projektu Eiropas Savienības fondu jomā izstrādes
jautājumos
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jānosūta pa pastu 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas Labklājības
ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā
28, vai elektroniski uz e-pastu: Kristine.Blausa@lm.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67021621.
OP 2014/163.AKK10
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra izsludina konkursu uz Valmieras
reģionālās nodaļas Pensiju un pabalstu daļas inspektora/-es valsts
civildienesta ierēdņa/-nes amatu (1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu
Valmierā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- iepriekšējā darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības
pretendentiem ar pieredzi darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no EUR 486,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" ->
Pieteikums konkursam) 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt: VSAA Valmieras
reģionālā nodaļa, Cēsu klientu apkalpošanas centrs, Vaļņu iela 13, Cēsu novads,
Cēsis, LV-4101 (ar norādi "Konkursam"); e-pasts: cesis@vsaa.lv;
fakss 64127877. Tālr. uzziņām 64122785, 64107736.
OP 2014/163.AKK11
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra izsludina konkursu uz Valmieras
reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts
civildienesta ierēdņa/-nes amatu (1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu
Cēsīs)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas klātienē par valsts
sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus
informācijas sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz vienas svešvalodas
zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no EUR 486,00 (bruto alga);
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" ->
Pieteikums konkursam) 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī".
Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt: VSAA Valmieras reģionālā
nodaļa, Cēsu klientu apkalpošanas centrs, Vaļņu iela 13, Cēsu novads, Cēsis, LV-4101
(ar norādi "Konkursam"); e-pasts: cesis@vsaa.lv;
fakss 64127877. Tālr. uzziņām 64122785, 64107736.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/163.AKR1
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Tiesvedības daļas vecāko
juriskonsultu valsts civildienesta ierēdņu amatos konkursa kārtībā 2014.gada
14.augustā iecelti KRISTĪNE VILKA un RAIMONDS ALEKSIS.
OP 2014/163.AKR2
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2014.gada
18.augustā Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālās filiāles
nodarbinātības aģentes amatā ir iecelta ZIGRĪDA ČODERE.
OP 2014/163.AKR3
Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments paziņo,
ka Zemgales reģionālās Valsts darba inspekcijas inspektores valsts
civildienesta ierēdnes amatā uz noteiktu laiku konkursa kārtībā iecelta
DOMICELA DZALBE.
OP 2014/163.AKR4
Veselības inspekcija informē, ka Sabiedrības veselības kontroles nodaļas
inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā 2014.gada
19.augustā konkursa kārtībā iecelta SABĪNE RUPEIKA.