Laidiens: 20.08.2014., Nr. 163

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/163.AKK1

Veselības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Stratēģiskās plānošanas nodaļas pētnieks/-ce (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība nozarei atbilstoša jomā (sociālo zinātņu, medicīniskā, veselības zinātņu jomā vai ekonomikā)

- izpratne par veselības sistēmu regulējošiem tiesību aktiem, attīstības plānošanas dokumentiem un izpratne par Eiropas Savienības tiesību normām veselības aprūpē un to realizācijas mehānismiem

- izpratne par veselības aprūpes sistēmas un sabiedrības veselības sistēmas organizāciju un plānošanu

- zināšanas un izpratne par pētniecības un datu apstrādes metodēm, kā arī lietišķo pētījumu organizāciju un metodoloģiju

- izpratne par valsts statistiskās informācijas vākšanas un apkopošanas principiem un prasmes statistiskās informācijas analizēšanā

- praktiskā darba pieredze veselības nozares politikas plānošanas jautājumos

- praktiskā darba pieredze pētījumu veikšanā, kā arī pētniecības un datu apstrādes metožu pielietošanā (vismaz 2 gadi)

- praktiskā darba pieredze stratēģisko ieteikumu un rekomendāciju izstrādē nozares līmeņa jautājumu risināšanā (vismaz 1 gads)

- vēlama pieredze starptautiskajā pētniecības darbā

- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas franču, vācu vai krievu valodas zināšanas

- spēja plānot savu darbu un uzņemties atbildību par uzdotajiem pienākumiem, precizitāte uzdoto uzdevumu izpildē, ētiskum

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, SPSS, MS PowerPoint)

Galvenie pienākumi:

- veikt analītiski pētniecisko darbu Stratēģiskās plānošanas nodaļas kompetences ietvaros, pielietojot pētniecības metodes darbā (noteikt izpētes objektu, mērķi un uzdevumus, sastādīt pētījuma plānu, veikt datu analīzi)

- saskaņā ar izpētes rezultātiem izstrādāt stratēģiskos ieteikumus un rekomendācijas veselības nozares jautājumu risināšanai

- piedalīties veselības nozari reglamentējošo tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu izstrādāšanā stratēģisko ieteikumu un rekomendāciju ieviešanai;

- veikt sabiedrības veselības un veselības aprūpes pamatrādītāju tendenču analīzi

- izvērtēt veselības aprūpes statistiskās informācijas plūsmu un sniegt priekšlikumus tās optimizēšanai

- piedalīties lietišķo pētījumu veikšanas organizēšanā un nodrošināt pētījumu rezultātu izmantošanu veselības nozares politikas plānošanā

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Pretendentus aicinām pieteikties 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā 221.kabinetā Rīgā, Brīvības ielā 72, vai nosūtīt uz e-pastu: vm@vm.gov.lv. Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Uzziņas pa tālruni 67876017.


OP 2014/163.AKK2

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz nodarbinātības aģenta/-es amatu Rīgas reģionālajā filiālē (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)

- pieredze klientu konsultēšanā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana sava amata kompetences ietvaros

- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmas risinājumu

- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, orientēšanās uz darba pozitīvu rezultātu

- orientācija uz klientu

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

- vēlamas vismaz vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī

Amata mērķis: nodrošināt Aģentūras klientiem pakalpojumus ar nodarbinātību saistītajos jautājumos - klientu reģistrēšana, datu apstrāde un ievadīšana informācijas sistēmā BURVIS, Aģentūras pakalpojumu piedāvāšana, kā arī informācijas sniegšana Aģentūras klientiem par aktuālajām vakancēm un darba tirgus tendencēm.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz e-pastu: tamara.ozola@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta zināšanas par normatīvo tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Rīgas reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā.


OP 2014/163.AKK3

Latvijas Republikas Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz Satiksmes ministrijas Autosatiksmes departamenta Autoceļu nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams ekonomikas vai transporta nozarē)

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās ne mazāka par 3 gadiem

- precizitāte, atbildība, spēja patstāvīgi plānot darbu un prasme sadarboties

- vēlamas zināšanas un izpratne par autoceļu jomu

- labas angļu valodas zināšanas

- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties normatīvo aktu projektu izstrādē un Eiropas Savienības tiesību aktu prasību pārņemšanas īstenošanā autoceļu jomā

- izskatīt privātpersonu un juridisko personu iesniegumus par valsts un pašvaldību autoceļu piederību, finansēšanu, būvniecību un rekonstrukciju, satiksmes organizēšanas tehnisko līdzekļu izvietošanu

- sniegt atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem, kas skar ar autoceļu jomu saistītus jautājumus

- koordinēt valsts politikas izstrādi inteliģento transporta sistēmu jomā

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2014/163.AKK4

Latvijas Republikas Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz Satiksmes ministrijas Autosatiksmes departamenta Autotransporta nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams ekonomikas vai transporta nozarē) 

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās

- precizitāte, atbildība, spēja patstāvīgi plānot darbu un prasme sadarboties

- vēlamas zināšanas un izpratne par ceļu satiksmes drošības jomu

- labas angļu valodas zināšanas

- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

Galvenie amata pienākumi:

- koordinēt valsts politikas izstrādi un īstenošanu ceļu satiksmes drošības jomā, kā arī nacionālā politikas plānošanas dokumenta ceļu satiksmes drošības jomā izpildi

- koordinēt normatīvo aktu projektu izstrādi ceļu satiksmes drošības jomā un nodrošināt to tālāku virzību

- izskatīt privātpersonu un juridisko personu iesniegumus par ceļu satiksmes drošības jautājumiem

- sniegt atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinets. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2014/163.AKK5

Latvijas Republikas Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz Satiksmes ministrijas Autosatiksmes departamenta Autotransporta nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība 

- vēlama profesionālā darba pieredze ne mazāka par 3 gadiem

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās

- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas prasmes un spēja patstāvīgi plānot darbu

- vēlamas zināšanas un pieredze starptautiskās sadarbības jomā, kā arī izpratne par sarunu vešanas specifiku

- vēlama pieredze starptautisku vienošanās projektu izstrādē un apspriešanā

- labas iemaņas saistītu tekstu izstrādē, informācijas analīzē un apkopošanā

- labas angļu un krievu valodas zināšanas mutiski un rakstiski

- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt starpvaldību un starpresoru nolīgumus par starptautiskajiem pārvadājumiem ar autotransportu, gatavot pavaddokumentus to virzībai apstiprināšanai

- sadarboties ar ārvalstu transporta ministrijām par jautājumiem, kas saistīti ar starptautiskās sadarbības nodrošināšanu autotransporta apakšnozarē

- sastādīt ar starptautisko sadarbību autotransporta nozarē saistītos dokumentus angļu un krievu valodās

- sniegt atzinumus par starptautisko daudzpusējo tiesību aktu projektiem.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinetā. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2014/163.AKK6

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija izsludina konkursu uz vakanto darbavietu - Administratīvās nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Darba pienākumi:

- pieņemt apmeklētājus

- sniegt konsultācijas uzturlīdzekļu jautājumos

- veikt saņemto un nosūtāmo dokumentu reģistrēšanu un nosūtīšanu

Prasības:

- vidējā izglītība

- darba izpildei nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana

- zināšanas par dokumentu uzglabāšanu un arhīva kārtošanu

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- labas komunikācijas, sadarbības un analītiskās prasmes

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 635,00, 2.kategorija: EUR 711,00, 3.kategorija: EUR 788,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt līdz 2014.gada 28.augustam personīgi, nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis 67830634.


OP 2014/163.AKK7

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku uzcītīgu un precīzu Eiropas Savienības tiešo maksājuma departamenta Integrētās administrēšanas un kontroles sistēmas attīstības daļas vecāko referentu/-i (ierēdņa amats)

Tu spēj analizēt informāciju, saskatīt un izvērtēt cēloņsakarības? Tev patīk attīstīt jaunas sistēmas? Tu esi precīzs darba izpildē? Tev piemīt augsta atbildība? Tu proti strādāt komandā? Tev piemīt analītiskās prasmes un pašiniciatīva?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

 Tavi pienākumi būs:

- piedalīties Dienesta projektēto un uzturēto sistēmu analīzē un programmēšanas uzdevumu izstrādē

- veikt sistēmu testēšanu ar mērķi konstatēt un novērst trūkumus un pārbaudīt jauno izstrāžu kvalitāti

- efektīvi komunicēt ar dažādu struktūrvienību darbiniekiem un programmatūras izstrādātājiem

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību (izglītība eksaktajās zinātnēs tiks uzskatīta par priekšrocību)

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (MS Office, īpaši MS Excel vai MS Access)

- pieredzi darbā ar datu bāzēm un Oracle Discoverer (tiks uzskatīta par priekšrocību)

-  zināšanas par Eiropas Savienības fondu administrēšanu

- labas angļu valodas zināšanas

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu, izaicinošu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027697, 27877187.


OP 2014/163.AKK8

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku pacietīgu un atsaucīgu Eeiropas Savienības tiešo maksājumu departamenta Maksājumu uzraudzības daļas vecāko referentu/-i (ierēdņa amats)

Tu esi precīzs darba izpildē, Tev piemīt augsta atbildība? Tu proti vienkārši izteikties sarežģītās situācijās? Tev patīk radīt idejas? Tevi interesē radošs darbs? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt piemērotus lēmumus nestandarta situācijās? Tev piemīt labas komunikatīvās prasmes?

Ja vari uz iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

 Tavi pienākumi būs:

- sniegt priekšlikumus attiecībā uz Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai (ELFLA) finansēto atbalsta pasākumu administrēšanas sistēmas pilnveidošanu Latvijā

- sniegt atbildes uz iestāžu un iedzīvotāju vēstulēm, iesniegumiem un sūdzībām

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību tiesību zinātnē, sociālo zinātņu vai lauksaimniecības jomā

- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai

- pieredzi darbā ar nacionālajiem un Eiropas Savienības tiesību aktiem (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratni par valsts un Eiropas Savienības atbalstu administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem

- labas angļu un krievu valodas zināšanas (tiks uzskatītas par priekšrocību)

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

 Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV - 1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027697, 27877187.


OP 2014/163.AKK9

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amata vietu - Juridiskā departamenta juriskonsults/-e

Prasības pretendentiem:

- augstākā juridiskā izglītība

- darba pieredze juridiskos jautājumos Eiropas Savienības fondu jomā, t. sk. tiesību aktu projektu un administratīvo aktu sagatavošanā

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme kritiski analizēt, redzēt attīstības perspektīvas, kā arī formulēt savu viedokli

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas par interešu konflikta novēršanu un ētikas principiem, kā arī gatavība rīkoties saskaņā ar tiem

- komunikācijas un saskarsmes prasmes

- prasme darbam ar datoru

Darba pienākumi:

- veikt ministrijas izstrādāto tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu Eiropas Savienības fondu jomā juridisku izvērtēšanu, tai skaitā izvērtēt to atbilstību Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem

- veikt ministrijas kā Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītās atbildīgās iestādes (turpmāk - atbildīgā iestāde) iekšējās kontroles un risku pārvaldības sistēmas darbības nodrošināšanai nepieciešamo procedūru īstenošanai izstrādāto tiesību aktu projektu juridisko analīzi un sagatavot priekšlikumus precizējumiem

- veikt atbildīgās iestādes izstrādāto pārvaldes lēmumu un administratīvo aktu par atbildīgajā iestādē iesniegto Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu apstiprināšanu, apstiprināšanu ar nosacījumu vai noraidīšanu juridisko analīzi un sagatavot priekšlikumus precizējumiem

- veikt atbildīgās iestādes izstrādāto pārvaldes lēmumu un administratīvo aktu un tās padotībā esošās Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītās sadarbības iestādes (turpmāk - sadarbības iestāde) pieņemtā lēmuma tiesiskumu juridisko analīzi un sagatavot priekšlikumus precizējumiem

atbildīgās iestādes un ministrijas pieņemto administratīvo aktu Eiropas Savienības fondu jomā pārsūdzēšanas gadījumā pārstāvēt atbildīgo iestādi un ministriju tiesā

- veikt sadarbības iestādes izstrādāto tiesību aktu projektu juridisko analīzi to saskaņošanas procesā ar atbildīgo iestādi un sagatavot priekšlikumus precizējumiem

- nepieciešamības gadījumā piedalīties Eiropas Savienības fondu vadībā identificēto neatbilstību izvērtēšanā un sagatavot atzinumu departamenta kompetences ietvaros

- izskatīt citu ministriju, Valsts kancelejas un citu valsts pārvaldes institūciju izstrādāto tiesību aktu projektus, to anotācijas, politikas plānošanas dokumentu projektus Eiropas Savienības fondu jomā un gatavot atzinumus par tiem

- konsultēt ministrijas struktūrvienības tiesību aktu, ministrijas iekšējo normatīvo aktu un vienošanos projektu Eiropas Savienības fondu jomā izstrādes jautājumos

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jānosūta pa pastu 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: Kristine.Blausa@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021621.


OP 2014/163.AKK10

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra izsludina konkursu uz Valmieras reģionālās nodaļas Pensiju un pabalstu daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Valmierā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- iepriekšējā darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības pretendentiem ar pieredzi darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no EUR 486,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv  sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt: VSAA Valmieras reģionālā nodaļa, Cēsu klientu apkalpošanas centrs, Vaļņu iela 13, Cēsu novads, Cēsis, LV-4101 (ar norādi "Konkursam"); e-pasts: cesis@vsaa.lv; fakss 64127877. Tālr. uzziņām 64122785, 64107736.


OP 2014/163.AKK11

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra izsludina konkursu uz Valmieras reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Cēsīs)

Galvenie pienākumi:

- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas klātienē par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem

- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz vienas svešvalodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no EUR 486,00 (bruto alga);

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv  sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt: VSAA Valmieras reģionālā nodaļa, Cēsu klientu apkalpošanas centrs, Vaļņu iela 13, Cēsu novads, Cēsis, LV-4101 (ar norādi "Konkursam"); e-pasts: cesis@vsaa.lv; fakss 64127877. Tālr. uzziņām 64122785, 64107736.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2014/163.AKR1

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Tiesvedības daļas vecāko juriskonsultu valsts civildienesta ierēdņu amatos konkursa kārtībā 2014.gada 14.augustā iecelti KRISTĪNE VILKA un RAIMONDS ALEKSIS.


OP 2014/163.AKR2

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2014.gada 18.augustā Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālās filiāles nodarbinātības aģentes amatā ir iecelta ZIGRĪDA ČODERE.


OP 2014/163.AKR3

Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments paziņo, ka Zemgales reģionālās Valsts darba inspekcijas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā uz noteiktu laiku konkursa kārtībā iecelta DOMICELA DZALBE.


OP 2014/163.AKR4

Veselības inspekcija informē, ka Sabiedrības veselības kontroles nodaļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā 2014.gada 19.augustā konkursa kārtībā iecelta SABĪNE RUPEIKA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)