Laidiens: 19.08.2014., Nr. 162

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/162.AKK1

Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Ārstniecības iestāžu kontroles nodaļas tehniskās uzraudzības inspektors/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:

-  atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

-  vismaz pirmā līmeņa profesionāli augstākā tehniskā izglītība

-  vēlama darba pieredze darbā ar medicīnisko ierīču tehnisko uzraudzību un medicīnas tehnoloģijām vismaz 1 gads

-  vēlama valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa pārzināšana un prasme pielietot zināšanas praksē

-  valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (augstākā)

-  prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

 Galvenie pienākumi:

-    kontrolēt ekspluatācijā esošo medicīnisko ierīču un ar tām saistīto pakalpojumu atbilstību normatīvo aktu prasībām

-    kontrolēt medicīnisko ierīču ražošanu (izgatavošanu), kā arī uzraudzīt apgrozībā un ekspluatācijā esošo medicīnisko ierīču atbilstību normatīvo aktu prasībām

-    pieprasīt informāciju, tai skaitā atbilstības deklarācijas kopiju, apliecinājumus par atbilstības novērtēšanu un tehniskās dokumentācijas vai tās daļas kopiju, kas nepieciešama apgrozībā un lietošanā esošo medicīnisko ierīču un ar tām saistīto pakalpojumu drošuma novērtēšanai

-    uzraudzīt medicīnisko ierīču izplatīšanu saskaņā ar tiesībām, kas noteiktas Preču un pakalpojumu drošuma likumā tirgus uzraudzības iestādēm

-    sniegt konsultācijas ārstniecības iestādēm un ārstniecības personām par testēto medicīnisko ierīču veiktspēju un turpmāku izmantošanu veselības aprūpē

-    iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošiem objektiem, sastādīt to raksturojumu un periodiski to aktualizēt/pārskatīt

Piedāvājam:

-  mēnešalgu no 699,00 (bruto alga) un sociālās garantijas

-  darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

-  labus darba apstākļus Rīgā, Klijānu ielā 7

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi tehniskās uzraudzības inspektors Ārstniecības iestāžu kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pastu: vi.konkursi@vi.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasts: vi.konkursi@vi.gov.lv, mājaslapa: www.vi.gov.lv.


OP 2014/162.AKK2

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Juridiskā departamenta direktors/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība tiesību zinātnēs

- trīs gadu pieredze vadošā amatā juridiskajā jomā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu, kā arī Eiropas Savienības dokumentu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- vadības, plānošanas un kontroles prasmes

- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus

- personāla vadības, sadarbības, organizēšanas un komunikācijas prasmes

- labas svešvalodas zināšanas (krievu un angļu vai vācu)

Amata mērķis: Efektīvi vadīt, plānot, organizēt un koordinēt departamenta darbu, nodrošināt Nodarbinātības valsts aģentūras darbības tiesiskumu un pārvaldes lēmumu pārbaudes sistēmu darbību.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 14 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Resursu pārvaldības nodaļā 117.kabinetā Rīgā, K.Valdemāra ielā 38, k-1, LV-1010, vai jānosūta uz e-pastu: ilva.krumina@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021832, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas, kompetences un prezentācijas prasmes atbilstoši noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūrā K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā.


OP 2014/162.AKK3

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Izglītības departamenta direktora vietnieka/-ces pedagogu un pieaugušo izglītības jomā (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- koordinēt attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektu izstrādi un īstenošanu par prasībām pedagogu izglītībai, pedagogu profesionālajai kvalifikācijai, pilnveides kārtībai un darba samaksai pieaugušo izglītības jomā

- koordinēt izglītības iestāžu sadarbību izglītībā un tālākizglītībā ar ārvalstīm un starptautiskajam organizācijām, veicinot izglītojamo, pedagogu un pasniedzēju mobilitāti

- piedalīties starptautiskās sadarbības organizēšanā un īstenošanā, kā arī starptautiskās sadarbības attīstības izglītojošajās programmās un projektos pedagogu un pieaugušo izglītības jomā

- nodrošināt nepieciešamo pasākumu īstenošanu saistībā ar vispārējās izglītības iestāžu reorganizēšanas un likvidācijas procesiem

- izstrādāt speciālas izglītības iestāžu, vispārējās izglītības iestāžu speciālās izglītības klašu (grupu) un internātskolu finansēšanas kārtību

- pārzināt Eiropas Savienības un Eiropas Padomes direktīvu un citu pedagogu un pieaugušo izglītībai saistošu dokumentu būtību un koordinēt priekšlikumu sagatavošanu to ieviešanai

- izstrādāt, koordinēt vispārējās izglītības kvalitātes monitoringa sistēmas ieviešanu

- koordinēt mērķtiecīgas profesionālās orientācijas un karjeras izglītības attīstību vispārējās un pieaugušo izglītības sistēmā

- pārraudzīt izglītības programmu īstenošanu, piedalās izglītības kvalitātes pārraudzībā, sadarbojas ar izglītības kvalitātes valsts dienestu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā vadošā amatā (vismaz trīs gadi)

- pieredze darbā valsts pārvaldē un/vai izglītības jomā (vismaz trīs gadi)

- pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē

- pieredze konstruktīvā, uz rezultātu orientētā sadarbībā ar profesionālajām organizācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām un citām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām

- zināšanas par pedagogu jautājumiem un pieaugušo izglītību, tās attīstības tendencēm, Eiropas Savienības nostādnēm pieaugušo izglītībā

- zināšanas par Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanu un izpratne par projektu vadību un iepirkumu organizēšanu

- angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenī)

- izcilas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, analītisku apskatu, kas identificē trīs nozīmīgākās problēmas pedagogu un pieaugušo izglītības jomā Latvijā un piedāvā iespējamos risinājumus (līdz 3 lapām), augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv), tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.


OP 2014/162.AKK4

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Izglītības departamenta vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties izglītības politikas plānošanas dokumentu un stratēģiju izstrādē

- piedalīties nacionālo un starptautisko programmu un projektu izvērtēšanā

- pārzināt Eiropas Savienības direktīvu un citu vispārējai izglītībai un tālākizglītībai saistošu dokumentu būtību un sagatavot priekšlikumus to ieviešanai valsts tiesību aktos

- izstrādāt tiesību aktu projektus, attīstības plānošanas dokumentu projektus, informatīvo ziņojumu projektus un citu dokumentu projektus vispārējās izglītības un pieaugušo izglītības jomā

- sagatavot priekšlikumus tiesību aktu vispārējās izglītības un pieaugušo izglītības jomā pilnveidošanai, kā arī izstrādāt nepieciešamos grozījumus tiesību aktos

- sniegt departamenta ierēdņiem un darbiniekiem konsultācijas tiesību aktu projektu izstrādē un citos juridiskos jautājumus departamenta funkciju nodrošināšanai

- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu dokumentu projektiem departamenta kompetences jomā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu un analītisku pārskatu izstrādē (ilgāka par trīs gadiem)

- pieredze tiesību aktu projektu virzībā pieņemšanai Ministru kabinetā vai Saeimā, politikas plānošanas dokumentu projektu un informatīvo ziņojumu projektu, kā arī Ministru kabineta tiesību aktu projektu un iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādē un virzībā (ilgāka par trīs gadiem)

- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka un/vai izglītības jomā (ilgāka par trīs gadiem)

- pieredze juridiskajā darbā (ilgāka par trīs gadiem)

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem

- zināšanas par vispārējo izglītību, Eiropas Savienības nostādnēm izglītības jomā

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties un amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv), tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.


OP 2014/162.AKK5

Valmieras pilsētas pašvaldība līdz 05.09.2014. aicina pieteikties uz jurista/-es amatu

Vairāk informācijas www.valmiera.lv sadaļā "Pašvaldība" -> "Darba piedāvājumi".

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)