Laidiens: 19.08.2014., Nr. 162
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/162.AKK1
Veselības inspekcija ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts
pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā
Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Ārstniecības iestāžu kontroles nodaļas tehniskās uzraudzības inspektors/-e
(viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vismaz pirmā līmeņa profesionāli augstākā tehniskā izglītība
- vēlama darba pieredze darbā ar medicīnisko ierīču tehnisko
uzraudzību un medicīnas tehnoloģijām vismaz 1 gads
- vēlama valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā
procesa pārzināšana un prasme pielietot zināšanas praksē
- valsts valodas prasmes līmenis - C līmeņa 1.pakāpe (augstākā)
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
Galvenie pienākumi:
- kontrolēt ekspluatācijā esošo medicīnisko ierīču un ar
tām saistīto pakalpojumu atbilstību normatīvo aktu prasībām
- kontrolēt medicīnisko ierīču ražošanu (izgatavošanu), kā
arī uzraudzīt apgrozībā un ekspluatācijā esošo medicīnisko ierīču atbilstību
normatīvo aktu prasībām
- pieprasīt informāciju, tai skaitā atbilstības
deklarācijas kopiju, apliecinājumus par atbilstības novērtēšanu un tehniskās
dokumentācijas vai tās daļas kopiju, kas nepieciešama apgrozībā un lietošanā
esošo medicīnisko ierīču un ar tām saistīto pakalpojumu drošuma novērtēšanai
- uzraudzīt medicīnisko ierīču izplatīšanu saskaņā ar
tiesībām, kas noteiktas Preču un pakalpojumu drošuma likumā tirgus uzraudzības
iestādēm
- sniegt konsultācijas ārstniecības iestādēm un
ārstniecības personām par testēto medicīnisko ierīču veiktspēju un turpmāku
izmantošanu veselības aprūpē
- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošiem
objektiem, sastādīt to raksturojumu un periodiski to aktualizēt/pārskatīt
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 699,00 (bruto alga) un sociālās garantijas
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus Rīgā, Klijānu ielā 7
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi tehniskās uzraudzības
inspektors Ārstniecības iestāžu kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā
7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pastu: vi.konkursi@vi.gov.lv
20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasts: vi.konkursi@vi.gov.lv, mājaslapa: www.vi.gov.lv.
OP 2014/162.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - Juridiskā departamenta direktors/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
tiesību zinātnēs
- trīs gadu pieredze vadošā amatā juridiskajā jomā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu, kā arī Eiropas Savienības
dokumentu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences
ietvaros
- vadības, plānošanas un kontroles prasmes
- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus
- personāla vadības, sadarbības, organizēšanas un komunikācijas prasmes
- labas svešvalodas zināšanas (krievu un angļu vai vācu)
Amata mērķis: Efektīvi vadīt, plānot, organizēt un koordinēt departamenta
darbu, nodrošināt Nodarbinātības valsts aģentūras darbības tiesiskumu un
pārvaldes lēmumu pārbaudes sistēmu darbību.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 14
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras
Resursu pārvaldības nodaļā 117.kabinetā Rīgā, K.Valdemāra ielā 38, k-1,
LV-1010, vai jānosūta uz e-pastu: ilva.krumina@nva.gov.lv.
Informācija pa tālruni 67021832, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas, kompetences un prezentācijas prasmes atbilstoši noteiktajām
prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts
noteiktu punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūrā K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā.
OP 2014/162.AKK3
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Izglītības departamenta direktora vietnieka/-ces
pedagogu un pieaugušo izglītības jomā (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- koordinēt attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un
tiesību aktu projektu izstrādi un īstenošanu par prasībām pedagogu izglītībai,
pedagogu profesionālajai kvalifikācijai, pilnveides kārtībai un darba samaksai
pieaugušo izglītības jomā
- koordinēt izglītības iestāžu sadarbību izglītībā un tālākizglītībā ar
ārvalstīm un starptautiskajam organizācijām, veicinot izglītojamo, pedagogu un
pasniedzēju mobilitāti
- piedalīties starptautiskās sadarbības organizēšanā un īstenošanā, kā
arī starptautiskās sadarbības attīstības izglītojošajās programmās un projektos
pedagogu un pieaugušo izglītības jomā
- nodrošināt nepieciešamo pasākumu īstenošanu saistībā ar vispārējās
izglītības iestāžu reorganizēšanas un likvidācijas procesiem
- izstrādāt speciālas izglītības iestāžu, vispārējās izglītības iestāžu
speciālās izglītības klašu (grupu) un internātskolu finansēšanas kārtību
- pārzināt Eiropas Savienības un Eiropas Padomes direktīvu un citu
pedagogu un pieaugušo izglītībai saistošu dokumentu būtību un koordinēt
priekšlikumu sagatavošanu to ieviešanai
- izstrādāt, koordinēt vispārējās izglītības kvalitātes monitoringa
sistēmas ieviešanu
- koordinēt mērķtiecīgas profesionālās orientācijas un karjeras
izglītības attīstību vispārējās un pieaugušo izglītības sistēmā
- pārraudzīt izglītības programmu īstenošanu, piedalās izglītības
kvalitātes pārraudzībā, sadarbojas ar izglītības kvalitātes valsts dienestu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā vadošā amatā (vismaz trīs gadi)
- pieredze darbā valsts pārvaldē un/vai izglītības jomā (vismaz trīs gadi)
- pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē
- pieredze konstruktīvā, uz rezultātu orientētā sadarbībā ar profesionālajām
organizācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām
organizācijām un citām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām
- zināšanas par pedagogu jautājumiem un pieaugušo izglītību, tās attīstības
tendencēm, Eiropas Savienības nostādnēm pieaugušo izglītībā
- zināšanas par Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanu un
izpratne par projektu vadību un iepirkumu organizēšanu
- angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenī)
- izcilas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, analītisku apskatu, kas identificē
trīs nozīmīgākās problēmas pedagogu un pieaugušo izglītības jomā Latvijā un
piedāvā iespējamos risinājumus (līdz 3 lapām), augstāko izglītību un citu
pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa
pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2,
310.kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv),
tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2014/162.AKK4
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Izglītības departamenta vecākā/-ās referenta/-es
(ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties izglītības politikas plānošanas dokumentu un stratēģiju
izstrādē
- piedalīties nacionālo un starptautisko programmu un projektu
izvērtēšanā
- pārzināt Eiropas Savienības direktīvu un citu vispārējai izglītībai
un tālākizglītībai saistošu dokumentu būtību un sagatavot priekšlikumus to
ieviešanai valsts tiesību aktos
- izstrādāt tiesību aktu projektus, attīstības plānošanas dokumentu
projektus, informatīvo ziņojumu projektus un citu dokumentu projektus
vispārējās izglītības un pieaugušo izglītības jomā
- sagatavot priekšlikumus tiesību aktu vispārējās izglītības un
pieaugušo izglītības jomā pilnveidošanai, kā arī izstrādāt nepieciešamos
grozījumus tiesību aktos
- sniegt departamenta ierēdņiem un darbiniekiem konsultācijas tiesību
aktu projektu izstrādē un citos juridiskos jautājumus departamenta funkciju
nodrošināšanai
- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību
izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu
dokumentu projektiem departamenta kompetences jomā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu
un analītisku pārskatu izstrādē (ilgāka par trīs gadiem)
- pieredze tiesību aktu projektu virzībā pieņemšanai Ministru kabinetā vai
Saeimā, politikas plānošanas dokumentu projektu un informatīvo ziņojumu
projektu, kā arī Ministru kabineta tiesību aktu projektu un iekšējo normatīvo
aktu projektu izstrādē un virzībā (ilgāka par trīs gadiem)
- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka un/vai izglītības jomā (ilgāka par
trīs gadiem)
- pieredze juridiskajā darbā (ilgāka par trīs gadiem)
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem
- zināšanas par vispārējo izglītību, Eiropas Savienības nostādnēm izglītības
jomā
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties un amata pienākumu
izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību un citu
pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa
pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2,
310.kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv),
tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2014/162.AKK5
Valmieras pilsētas pašvaldība līdz 05.09.2014. aicina pieteikties uz
jurista/-es amatu
Vairāk informācijas www.valmiera.lv
sadaļā "Pašvaldība" -> "Darba piedāvājumi".
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/162.AKR1
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras Struktūrfondu vadības un
kontroles departamenta Projektu kontroles nodaļas vecākās ekspertes amatā no 2014.gada 18.augusta konkursa kārtībā iecelta DACE
ČODARE-PLAUDE.
OP 2014/162.AKR2
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras Struktūrfondu vadības un
kontroles departamenta Projektu kontroles nodaļas vecākās ekspertes amatā no 2014.gada 18.augusta (uz noteiktu laiku) konkursa kārtībā
iecelta GUNA KRAUZE.