Laidiens: 18.08.2014., Nr. 161
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/161.AKK1
Latvijas Jūras akadēmijas (LJA) Pētniecības institūts (Zinātnisko
institūciju reģistra reģ. Nr.321156) izsludina atklātu konkursu uz zinātniskā
asistenta akadēmisko amatu (nepilna laika) Jūras transports un infrastruktūra
zinātnes apakšnozarē
Amata kandidātiem 1 (viena) mēneša laikā pēc sludinājuma publicēšanas
jāiesniedz LJA rektorātā Flotes ielā 5B, Rīgā, LV-1016, šādi dokumenti:
1) iesniegums, kas adresēts LJA Pētniecības institūta Zinātniskās padomes
priekšsēdētājam;
2) izglītības, zinātnisko un akadēmisko dokumentu kopijas, uzrādot
oriģinālus;
3) darba un dzīves gājums (CV) ar izvērstu pretendenta zinātniskās,
pedagoģiskās, administratīvi organizatoriskās un profesionālās darbības
aprakstu, klāt pievienojot dokumentus, kas apliecina pretendenta atbilstību
izvirzītajām prasībām;
4) zinātnisko publikāciju un referātu starptautiskajās zinātniskajās
konferencēs saraksts.
Nepieciešamās prasmes un spējas:
- maģistra grāds projektu vadībā
- vēlams doktora grāds vai uzsāktas studijas doktorantūrā
- izcilas vācu valodas un vismaz vienas svešvalodas zināšanas (rakstiski un
mutiski)
- zinātniskās publikācijas un referāti starptautiskajās zinātniskajās
konferencēs
- vismaz triju gadu praktiskā darba pieredze projektu vadībā
- izpratne par ERAF projektiem tiks uzskatīta par priekšrocību
- datorzināšanas pieredzējuša lietotāja līmenī
- augsta atbildība, uzmanība un precizitāte darba uzdevumu izpildē
- labas komunikācijas un prezentācijas prasmes.
OP 2014/161.AKK2
Juridiskās palīdzības administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - Administratīvās un finanšu vadības nodaļas
vadītājs/-a uz nenoteiktu laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs vai vadībzinībās
- darba pieredze valsts pārvaldē vadošā amatā, prasmes orientēties valsts
pārvaldes institucionālajā sistēmā
- pieredze iepirkumu procesu organizēšanā un vadīšanā
- pieredze normatīvo aktu un līgumu izstrādē
- izpratne par informācijas tehnoloģiju jautājumiem
- vēlama pieredze projektu izstrādē un to ieviešanas administrēšanā
- teicamas latviešu un vēl vienas svešvalodas, kas ir Eiropas Savienības
oficiālā valoda (vēlams angļu valodas) zināšanas
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- konceptuāla domāšana, augsta emocionālā inteliģence
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt publisko iepirkumu procedūras
- nodrošināt iestādes administratīvi saimniecisko darbību, tai skaitā
risināt ar informācijas tehnoloģijām saistītos jautājumus
- izstrādāt ar administratīvo darbu saistītus normatīvos aktus
- vadīt un izstrādāt projektus, kas nepieciešami stratēģisko mērķu
sasniegšanai
Tevi sagaida:
- intensīvs un atbildīgs darbs komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojums un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils
laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasts jpa@jpa.gov.lv,
tālrunis informācijai 67515290.
OP 2014/161.AKK3
Juridiskās palīdzības administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - juriskonsults/-e Piedziņas nodaļā uz nenoteiktu
laiku
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- darba pieredze valsts pārvaldē
- padziļinātas zināšanas kriminālprocesa un administratīvā procesa tiesībās
- zināšanas par piedziņas procesu tiks uzskatītas par priekšrocību
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office
programmas)
- labas argumentācijas, komunikācijas un sadarbības prasmes
- teicamas latviešu un vēl vienas svešvalodas, kas ir Eiropas Savienības
oficiālā valoda (vēlamas angļu valodas) zināšanas
Tevi sagaida:
- intensīvs un atbildīgs darbs komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam
CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils
laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasts: jpa@jpa.gov.lv,
tālrunis informācijai 67515290.
OP 2014/161.AKK4
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes
iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā,
organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību,
kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Pārskatu departamenta
vecākais/-ā eksperts/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- pieņemt, pārbaudīt, analizēt un apkopot budžeta iestāžu pārskatus
- piedalīties
budžeta izpildes un finanšu pārskatu sagatavošanā
- piedalīties Valsts kases informāciju sistēmu izmaiņu testēšanā
- sagatavot priekšlikumus valsts budžeta izpildītājiem par budžeta izpildes
un uzskaites jautājumiem
Prasības pretendentiem/ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība grāmatvedībā,
finansēs vai ekonomikā
- darba pieredze grāmatveža, ekonomista vai finansista specialitātē
- zināšanas budžeta grāmatvedībā un Starptautiskajos grāmatvedības
standartos
- teicamas datorprasmes (Word, Excel - padziļināti)
- pieredze darbā ar liela apjoma datiem
- analītiska domāšana
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes
- komunikabilitāte, iniciatīva un spēja strādāt komandā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pretendentus lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli ar detalizētu darba
pieredzes aprakstu un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta
prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Vēstnesī ar norādi
"PD_Vards_Uzvards" uz e-pastu personals@kase.gov.lv
vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377,
papildu informācija pa tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.
OP 2014/161.AKK5
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko
sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a
jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties
Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Darba samaksas
statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e
Pamatpienākumi:
- piedalīties Darba samaksas struktūras apsekojuma datu vākšanas un
apstrādes procesā; veikt apsekojumā iegūto rādītāju analīzi
- veikt atalgojuma ikgadējo rādītāju aprēķinus saskaņā ar noslēgtajiem
sadarbības līgumiem un daļas darba plānu
- izstrādāt esošo un jaunu rādītāju iegūšanas metodoloģiju, izmantojot
administratīvos datu avotus
- sagatavot regulāros statistisko datu kopsavilkumus CSP datubāzēm,
publikācijām un citiem datu lietotājiem saskaņā ar daļas darba plānu
- piedalīties projektos, kas saistīti ar darba samaksas statistiku;
sagatavot projektu ziņojumus
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā vai
ekonomikā
- vēlama pieredze informācijas apstrādē un analīzē
- precizitāte un labas analītiskās prasmes
- labas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Access, MS Excel)
- zināšanas darbam ar MS Access programmu un pieredze apjomīgas informācijas
apstrādē un analīzē tiks uzskatītas par priekšrocību
Pretendenta iesniegumu, aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt Latvijas
Republikas CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi".
Aizpildītās veidlapas kopā ar augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pastu personals@csb.gov.lv, pa faksu 67830137 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas
pa tālruni 67366851 vai 67366853.
OP 2014/161.AKK6
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko
sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a
jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties
Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Ārējās
tirdzniecības statistikas datu savākšanas un apstrādes daļas referents/-e (uz
noteiktu laiku)
Pamatpienākumi:
- sniegt konsultācijas respondentiem par Intrastat
pārskatu aizpildīšanu
- veikt uzņēmumu iesniegto Intrastat pārskatu datu
kļūdu pārbaudi un labošanu
- veikt ārējās tirdzniecības statistikas datu masīvu sākotnējo apstrādi un
kvalitātes analīzi
- izstrādāt un aktualizēt datu apstrādes un kontroles algoritmus atbilstoši
ārējās tirdzniecības statistikas metodikai
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā
- zināšanas un izpratne par ārējās tirdzniecības nozares jautājumiem
- labas datorprasmes (MS Office aplikācijas: Access, Excel, Word), MS Access
zināšanas lietpratēja līmenī tiks uzskatītas par priekšrocību
- labas angļu valodas zināšanas
- precizitāte un labas analītiskās prasmes
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pretendenta motivācijas vēstuli, aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt Latvijas
Republikas CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā
"Darba piedāvājumi".
Aizpildītās veidlapas kopā ar augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pastu personals@csb.gov.lv,
pa faksu 67830137 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851 vai 67366853.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/161.AKR1
Valsts probācijas dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Rīgas teritoriālās
struktūrvienības Centra rajona filiāles vecākā referenta amatā no 2014.gada
18.augusta uz noteiktu laiku iecelts KRISTAPS EMBUTNIEKS.
OP 2014/161.AKR2
Izglītības kvalitātes valsts dienests paziņo, ka konkursa kārtībā
Licencēšanas un reģistru departamenta vecākās referentes amatā 2014.gada 13.augustā ir iecelta INETA MOSĀNE.
OP 2014/161.AKR3
Nodarbinātības valsts aģentūras 2014.gada 11.jūlijā Latvijas Republikas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Nr.134 (5194),
izsludinātais atklātais konkurss uz direktora (ierēdņa) amatu Juridiskajā
departamentā ir noslēdzies bez rezultāta.