Laidiens: 15.08.2014., Nr. 160
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/160.AKK1
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija izsludina konkursu uz
vakanto darbinieka darbavietu - Finanšu nodaļas grāmatvedis/-e
Darba apraksts:
- gatavot pārskatus nodaļas kompetences jomā
- veikt nepieciešamos aprēķinus un grāmatvedības uzskaiti
- veikt naudas līdzekļu plūsmas un grāmatvedības kontroli
- piedalīties uzturlīdzekļu izmaksu plānošanā
Prasības:
- augstākā izglītība (pirmā līmeņa) finanšu vai ekonomikas jomā
- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 664,00, 2.kategorija: EUR 766,00,
3.kategorija: EUR 874,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augtākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt līdz 2014.gada 26.augustam personīgi,
nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai
Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: Evija.Perkone@ugf.gov.lv,
ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis 67830634.
OP 2014/160.AKK2
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:
Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Izvērtēšanas nodaļas
vadītājs
Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina ES fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu plānošanas dokumentu
sagatavošanu, ES fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu programmu
izvērtēšanu, koordinē un nodrošina Latvijas pozīcijas formulēšanu par Eiropas
Savienības līmeņa normatīvajiem aktiem Kohēzijas politikas vadībai un
ieviešanai, kā arī piedalās Latvijas pozīcijas formulēšanā attiecībā uz citām
ES un nacionāla līmeņa politikām, kas saistītas ar Kohēzijas politiku.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā,
vadībzinībās, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- pieredze darbā, kas saistīts ar ES fondu plānošanu vai izvērtēšanu tiks
uzskatīta par priekšrocību
- komandas vai projektu vadības pieredze
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības
pamatprincipiem
- labas analītiskās, organizatoriskās un komunikācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta kolektīvam
un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:
- plānot un vadīt nodaļas darbu un nodrošināt tās uzdevumu kvalitatīvu un
savlaicīgu izpildi
- nodrošināt ES fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu ieguldījumu
efektivitātes, iedarbīguma un ietekmes izvērtēšanas organizēšanu
- sadarbībā ar citu ministriju kolēģiem koordinēt izvērtējumu rekomendāciju
ieviešanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 14 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1,
Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67083908 vai 67095611.
OP 2014/160.AKK3
Valsts Vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde izsludina
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Salacgrīvā - Kontroles daļas Resursu
kontroles sektora vecākais/-ā inspektors/-e
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību
zinātnē, jūrniecībā, bioloģijā vai vides zinātnēs (maģistra grāds tiks
uzskatīts par priekšrocību)
- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) specialitātē (pieredze jūrniecībā un
vides aizsardzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba
pienākumu pildīšanai, kuri saistīti ar jūras vides aizsardzības un zivju resursu
aizsardzības kontroli neatkarīgi no valstiskās piederības, informācijas
sagatavošanu ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos,
dalību starptautiskajās sanāksmēs utt.
- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru
- prasme lietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus
vides aizsardzībā
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās
- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- laba fiziskā sagatavotība
- B kategorijas autovadītāja apliecība (mazizmēra kuģošanas līdzekļu
vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību)
Galvenie amata pienākumi:
- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus
- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli jūras vides
aizsardzības un zivju resursu aizsardzības jomā
- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi sagatavot administratīvos aktus vides
aizsardzības jomā
- atbilstoši kvotām un limitiem noteiktajā kārtībā izsniegt zvejas licences
un žurnālus juridiskām un fiziskām personām
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt personīgi vai sūtīt Valsts
vides dienesta Valmieras reģionālajai pārvaldei (L.Paegles ielā 13, Valmierā,
tālr. uzziņām 64207266) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pretendentu
atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas
laikiem tiks informēti atsevišķi.
OP 2014/160.AKK4
Valsts Vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde izsludina
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Valmierā - Kontroles daļas Piesārņojuma
kontroles sektora vecākais/-ā inspektors/-e
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība dabas
zinātnēs vai inženierzinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību).
- praktiskā darba pieredze specialitātē (pieredze amatā valsts pārvaldē tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodu zināšanas
attiecīgajā profesionālajā jomā
- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru
- prasme lietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus
vides aizsardzībā
- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- B kategorijas vadītāja apliecība
Galvenie amata pienākumi:
- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus
- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli
- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi sagatavot administratīvos aktus vides
aizsardzības jomā
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt personīgi vai sūtīt Valsts
vides dienesta Valmieras reģionālajai pārvaldei (L.Paegles ielā 13, Valmierā,
tālr. uzziņām 64207266) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pretendentu
atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas
laikiem tiks informēti atsevišķi.
OP 2014/160.AKK5
Valsts Vides dienesta Valmieras reģionālā
vides pārvalde izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Valmierā - Atļauju
daļas eksperts/-e
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ķīmijā
- praktiskā darba pieredze specialitātē (pieredze amatā valsts pārvaldē tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodu zināšanas attiecīgajā
profesionālajā jomā
- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru
- prasme lietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus
vides aizsardzībā
- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu
- labas komunikācijas prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus
- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi gatavot administratīvos aktus vides
aizsardzības jomā
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma
vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt
personīgi vai sūtīt Valsts vides dienesta Valmieras reģionālajai pārvaldei
(L.Paegles ielā 13, Valmierā, tālr. uzziņām 64207266) 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas. Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas
dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.
OP 2014/160.AKK6
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Sabiedrības
ar ierobežotu atbildību "Sporta centrs "Mežaparks"" valdes
locekļa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze vadošā amatā (vismaz trīs gadi)
- darba pieredze sporta jomā (vismaz trīs gadi)
- zināšanas un pieredze nekustamo īpašumu pārvaldīšanas un iepirkumu jomā
- zināšanas un pieredze attīstības projektu vadīšanā un uzraudzībā, finanšu
vadības jomā
- zināšanas par kapitālsabiedrības darbības jomām
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda) zināšanas, kas ļauj profesionālā līmenī veikt valdes loceklim noteiktos
uzdevumus
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- prasme vadīt un organizēt kolektīvu, koordinēt tā darbību svarīgu un
atbildīgu uzdevumu risināšanā
- prasme pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par to izpildi
kapitālsabiedrības ilgstošas attīstības nodrošināšanai
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), Redzējumu par Sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Sporta centrs
"Mežaparks"" attīstību turpmāko piecu gadu laikā (teksta apjoms
līdz 4 lapām), augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050)
vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv). Tālruņi
uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2014/160.AKK7
Latvijas Lauksaimniecības universitāte izsludina konkursu uz
akadēmiskajiem amatiem:
Uz vadošā pētnieka
amata vietu šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs
|
Ekonomika
|
Agrārā ekonomika
|
1 vieta
|
|
Reģionālā ekonomika
|
3 vietas
|
|
Makroekonomika
|
2 vietas
|
|
Mikroekonomika
|
1 vieta
|
|
Ekonomikas teorija
|
1 vieta
|
|
Latvijas
tautsaimniecība
|
1 vieta
|
|
Finanses un kredīts
|
2 vietas
|
|
Grāmatvedības un
uzskaites teorija
|
1 vieta
|
Vadībzinātne
|
Uzņēmējdarbības vadība
|
3 vietas
|
|
Sabiedrības vadība
|
4 vietas
|
Psiholoģija
|
Sociālā psiholoģija
|
1 vieta
|
Socioloģija
|
Lietišķā socioloģija
|
1 vieta
|
|
Organizāciju un
sabiedriskās pārvaldes socioloģija
|
1 vieta
|
|
Sociālā politika un
sociālā darba organizācija
|
1 vieta
|
Uz pētnieka amata
vietu šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs
|
Ekonomika
|
Agrārā ekonomika
|
1 vieta
|
|
Reģionālā ekonomika
|
1 vieta
|
|
Mikroekonomika
|
1 vieta
|
|
Ekonomikas teorija
|
1 vieta
|
|
Tirgzinība
|
1 vieta
|
|
Grāmatvedības un
uzskaites teorija
|
1 vieta
|
Socioloģija
|
Lietišķā socioloģija
|
1 vieta
|
Vadībzinātne
|
Uzņēmējdarbības vadība
|
2 vietas
|
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, jāiesniedz mēneša laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas LLU Personāldaļā rektoram
adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā, dokumentu kopijas, kas apliecina
nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta
zinātniskā, organizatoriskā, akadēmiskā darba pieredze, kā arī citi dokumenti,
lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju.
LLU nolikums par akadēmiskajiem amatiem pieejams mājaslapā http://www.llu.lv/par
LLU/nolikumi/.
LLU Personāldaļas adrese: Lielā iela 2, Jelgava, LV-3001, tālrunis
63005657.
OP 2014/160.AKK8
Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Eiropas Savienības
fondu departamenta Finanšu instrumentu attīstības nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amata vietu
Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās vai
humanitārajās zinātnēs
- labas angļu valodas zināšanas
- darba pieredze ārvalstu finanšu instrumentu administrēšanā
- pieredze normatīvo aktu, politikas dokumentu izstrādē
- zināšanas Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu palīdzības
jautājumos
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildība, precizitāte un spēja uzņemties iniciatīvu
- prasme operatīvi un atbilstoši prioritātēm koordinēt veicamos amata
pienākumus paaugstinātas intensitātes un ierobežota laika apstākļos
- pieredze darbā sabiedrības integrācijas jomā un darbā ar nevalstisko
organizāciju sektoru tiks uzskatīta par priekšrocību
Konkursa pretendentiem 15 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras
ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā,
21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta
zīmogs ir 15 dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis") vai jānosūta elektroniski uz e-pastu pasts@km.gov.lv
šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras
ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv).
OP 2014/160.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Akcīzes pārvaldes Pārvietošanas kontroles sistēmas
vadības daļas Lietotāju atbalsta nodaļas galvenā/-ās
nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Akcīzes pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana iekšzemes akcīzes nodokļa administrēšanas un
akcīzes preču aprites jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- angļu valodas zināšanas B1 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana)
- krievu valodas zināšanas C1 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana)
Ja esi gatavs:
- veikt Elektroniskās deklarēšanas sistēmas (turpmāk - EDS) lietotāju
apkalpošanu un sniegt atbalstu darbam ar EDS attiecībā uz Akcīzes preču
pārvietošanas un kontroles sistēmas (turpmāk - EMCS) lietotāju reģistrāciju EDS
Ārējo lietotāju reģistrā
- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos par
akcīzes preču pārvietošanu (klātienē, telefoniski, rakstiski un elektroniski)
- izstrādāt un veikt aptaujas par lietotāja atbalsta funkciju nodrošināšanas
kvalitāti un EMCS sistēmas darbību un apkopot tās rezultātus
- uzraudzīt EMCS stabilu darbību, kas nodrošina akcīzes preču elektronisko
administratīvo dokumentu pieņemšanu, uzskaiti, pārbaudi, kārtošanu un
uzglabāšanu
- pieņemt atkāpšanās procedūrā noformētos alternatīvos dokumentus un veikt
to noformēšanas pamatotības un pareizības pārbaudi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem: ar augstāko izglītību sociālajās zinātnēs,
komerczinībās, tiesībās, datorikā vai muitas un nodokļu administrēšanā, ar
pieredzi darbā ar informatīvajām sistēmām un liela apjoma datu bāzēm, ar
pieredzi darbā valsts pārvaldes iestādē, ar zināšanām informācijas tehnoloģiju
jomā un ar prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis un
10.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz AkcP GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/160.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas
galvenā/-ās speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta
funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu
vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs vai tiesību zinātnē
˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts
ieņēmumu dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām,
juridiskām un fiziskām personām
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
˗ izstrādāt vakantā amata konkursa kritērijus un sadarbībā ar
struktūrvienībām - uzdevumus, sagatavot sludinājumu un izsludināt konkursu
˗ apkopot pretendentu pieteikumus, izvērtēt pretendentus, apkopot rezultātus
un sagatavot vērtēšanas komisijas sēžu protokolus
˗ informēt pretendentus par konkursa rezultātiem
˗ noformēt nepieciešamos dokumentus par personāla pieņemšanu, pārcelšanu un
darba vai civildienesta attiecību izbeigšanu
˗ ievadīt datus, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām
attiecībām, Centralizētajā resursu vadības sistēmā "Horizon"
(turpmāk - HORIZON)
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar darba pieredzi personāla atlasē, praktiskā
darba pieredzi darba un civildienesta tiesisko attiecību regulējošo normatīvo
aktu piemērošanā, pieredzi personāla administrēšanas jomā un darba pieredzi ar
HORIZON.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 30.saime "Personāla vadība", III līmenis
un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss PP
PAD GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu uz vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/160.AKK11
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Ārējo ekonomisko attiecību
departamenta Eiropas Savienības lietu nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es amatu uz laiku līdz 30.06.2015.
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā, tiesību zinātnēs vai līdzīgā jomā
(priekšroka tiks dota absolventiem ar starptautisko attiecību novirzienu)
- labas zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības institūcijām un lēmumu
pieņemšanas procesiem
- prasme analizēt informāciju, formulēt un izteikt rakstveidā viedokli par
kompetencē esošiem jautājumiem
- teicamas angļu valodas zināšanas (krievu un franču valodas zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību)
- teicamas prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- augsta atbildība, komunikācijas spējas, precizitāte un analītiskums
Galvenie amata pienākumi:
- koordinēt Latvijas Republikas interešu pārstāvību Eiropas Savienības
institūcijās EM kompetencē esošajos jautājumos
- koordinēt ministrijas ES pārstāvju darbu
- apkopot un sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajām
nacionālajām pozīcijām, instrukcijām un citu dokumentu projektiem
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz
vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, e-pasts: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni
67013265, 67013183.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/160.AKR1
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas
Republikas Uzņēmumu reģistra Funkciju izpildes departamenta Valmieras
reģionālās nodaļas valsts notāres ierēdnes amatā no 2014.gada
1.augusta iecelta JEĻENA VOLKOVA.