Laidiens: 15.08.2014., Nr. 160

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/160.AKK1

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka darbavietu - Finanšu nodaļas grāmatvedis/-e

Darba apraksts:

- gatavot pārskatus nodaļas kompetences jomā

- veikt nepieciešamos aprēķinus un grāmatvedības uzskaiti

- veikt naudas līdzekļu plūsmas un grāmatvedības kontroli

- piedalīties uzturlīdzekļu izmaksu plānošanā

Prasības:

- augstākā izglītība (pirmā līmeņa) finanšu vai ekonomikas jomā

- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 664,00, 2.kategorija: EUR 766,00, 3.kategorija: EUR 874,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augtākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt līdz 2014.gada 26.augustam personīgi, nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis 67830634.


OP 2014/160.AKK2

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:

Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Izvērtēšanas nodaļas vadītājs

Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ES fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu plānošanas dokumentu sagatavošanu, ES fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu programmu izvērtēšanu, koordinē un nodrošina Latvijas pozīcijas formulēšanu par Eiropas Savienības līmeņa normatīvajiem aktiem Kohēzijas politikas vadībai un ieviešanai, kā arī piedalās Latvijas pozīcijas formulēšanā attiecībā uz citām ES un nacionāla līmeņa politikām, kas saistītas ar Kohēzijas politiku.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- pieredze darbā, kas saistīts ar ES fondu plānošanu vai izvērtēšanu tiks uzskatīta par priekšrocību

- komandas vai projektu vadības pieredze

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem

- labas analītiskās, organizatoriskās un komunikācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- plānot un vadīt nodaļas darbu un nodrošināt tās uzdevumu kvalitatīvu un savlaicīgu izpildi

- nodrošināt ES fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu ieguldījumu efektivitātes, iedarbīguma un ietekmes izvērtēšanas organizēšanu

- sadarbībā ar citu ministriju kolēģiem koordinēt izvērtējumu rekomendāciju ieviešanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 14 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908 vai 67095611.


OP 2014/160.AKK3

Valsts Vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Salacgrīvā - Kontroles daļas Resursu kontroles sektora vecākais/-ā inspektors/-e

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2.līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē, jūrniecībā, bioloģijā vai vides zinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) specialitātē (pieredze jūrniecībā un vides aizsardzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba pienākumu pildīšanai, kuri saistīti ar jūras vides aizsardzības un zivju resursu aizsardzības kontroli neatkarīgi no valstiskās piederības, informācijas sagatavošanu ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos, dalību starptautiskajās sanāksmēs utt.

- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru

- prasme lietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus vides aizsardzībā

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās

- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- laba fiziskā sagatavotība

- B kategorijas autovadītāja apliecība (mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību)

Galvenie amata pienākumi:

- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus

- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli jūras vides aizsardzības un zivju resursu aizsardzības jomā

- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi sagatavot administratīvos aktus vides aizsardzības jomā

- atbilstoši kvotām un limitiem noteiktajā kārtībā izsniegt zvejas licences un žurnālus juridiskām un fiziskām personām

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt personīgi vai sūtīt Valsts vides dienesta Valmieras reģionālajai pārvaldei (L.Paegles ielā 13, Valmierā, tālr. uzziņām 64207266) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.


OP 2014/160.AKK4

Valsts Vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Valmierā - Kontroles daļas Piesārņojuma kontroles sektora vecākais/-ā inspektors/-e

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība dabas zinātnēs vai inženierzinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību).

- praktiskā darba pieredze specialitātē (pieredze amatā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodu zināšanas attiecīgajā profesionālajā jomā

- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru

- prasme lietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus vides aizsardzībā

- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- B kategorijas vadītāja apliecība

Galvenie amata pienākumi:

- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus

- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli

- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi sagatavot administratīvos aktus vides aizsardzības jomā

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt personīgi vai sūtīt Valsts vides dienesta Valmieras reģionālajai pārvaldei (L.Paegles ielā 13, Valmierā, tālr. uzziņām 64207266) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.


OP 2014/160.AKK5

Valsts Vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Valmierā - Atļauju daļas eksperts/-e

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ķīmijā

- praktiskā darba pieredze specialitātē (pieredze amatā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodu zināšanas attiecīgajā profesionālajā jomā

- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru

- prasme lietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus vides aizsardzībā

- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu

- labas komunikācijas prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus

- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi gatavot administratīvos aktus vides aizsardzības jomā

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt personīgi vai sūtīt Valsts vides dienesta Valmieras reģionālajai pārvaldei (L.Paegles ielā 13, Valmierā, tālr. uzziņām 64207266) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.


OP 2014/160.AKK6

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Sporta centrs "Mežaparks"" valdes locekļa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze vadošā amatā (vismaz trīs gadi)

- darba pieredze sporta jomā (vismaz trīs gadi)

- zināšanas un pieredze nekustamo īpašumu pārvaldīšanas un iepirkumu jomā

- zināšanas un pieredze attīstības projektu vadīšanā un uzraudzībā, finanšu vadības jomā

- zināšanas par kapitālsabiedrības darbības jomām

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšanas, kas ļauj profesionālā līmenī veikt valdes loceklim noteiktos uzdevumus

- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

- prasme vadīt un organizēt kolektīvu, koordinēt tā darbību svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanā

- prasme pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par to izpildi kapitālsabiedrības ilgstošas attīstības nodrošināšanai

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), Redzējumu par Sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Sporta centrs "Mežaparks"" attīstību turpmāko piecu gadu laikā (teksta apjoms līdz 4 lapām), augstāko izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv). Tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.


OP 2014/160.AKK7

Latvijas Lauksaimniecības universitāte izsludina konkursu uz akadēmiskajiem amatiem:

Uz vadošā pētnieka amata vietu šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs

Ekonomika

Agrārā ekonomika

1 vieta

 

Reģionālā ekonomika

3 vietas

 

Makroekonomika

2 vietas

 

Mikroekonomika

1 vieta

 

Ekonomikas teorija

1 vieta

 

Latvijas tautsaimniecība

1 vieta

 

Finanses un kredīts

2 vietas

 

Grāmatvedības un uzskaites teorija

1 vieta

Vadībzinātne

Uzņēmējdarbības vadība

3 vietas

 

Sabiedrības vadība

4 vietas

Psiholoģija

Sociālā psiholoģija

1 vieta

Socioloģija

Lietišķā socioloģija

1 vieta

 

Organizāciju un sabiedriskās pārvaldes socioloģija

1 vieta

 

Sociālā politika un sociālā darba organizācija

1 vieta

Uz pētnieka amata vietu šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs

Ekonomika

Agrārā ekonomika

1 vieta

 

Reģionālā ekonomika

1 vieta

 

Mikroekonomika

1 vieta

 

Ekonomikas teorija

1 vieta

 

Tirgzinība

1 vieta

 

Grāmatvedības un uzskaites teorija

1 vieta

Socioloģija

Lietišķā socioloģija

1 vieta

Vadībzinātne

Uzņēmējdarbības vadība

2 vietas

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, jāiesniedz mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas LLU Personāldaļā rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā, dokumentu kopijas, kas apliecina nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, organizatoriskā, akadēmiskā darba pieredze, kā arī citi dokumenti, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju.

LLU nolikums par akadēmiskajiem amatiem pieejams mājaslapā http://www.llu.lv/par LLU/nolikumi/.

LLU Personāldaļas adrese: Lielā iela 2, Jelgava, LV-3001, tālrunis 63005657.


OP 2014/160.AKK8

Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Eiropas Savienības fondu departamenta Finanšu instrumentu attīstības nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amata vietu

Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās vai humanitārajās zinātnēs

- labas angļu valodas zināšanas

- darba pieredze ārvalstu finanšu instrumentu administrēšanā

- pieredze normatīvo aktu, politikas dokumentu izstrādē

- zināšanas Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu palīdzības jautājumos

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- augsta atbildība, precizitāte un spēja uzņemties iniciatīvu

- prasme operatīvi un atbilstoši prioritātēm koordinēt veicamos amata pienākumus paaugstinātas intensitātes un ierobežota laika apstākļos

- pieredze darbā sabiedrības integrācijas jomā un darbā ar nevalstisko organizāciju sektoru tiks uzskatīta par priekšrocību

Konkursa pretendentiem 15 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, 21.kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 15 dienas pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis") vai jānosūta elektroniski uz e-pastu pasts@km.gov.lv šādi dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv).


OP 2014/160.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Akcīzes pārvaldes Pārvietošanas kontroles sistēmas vadības daļas Lietotāju atbalsta nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Akcīzes pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana iekšzemes akcīzes nodokļa administrēšanas un akcīzes preču aprites jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- angļu valodas zināšanas B1 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana)

- krievu valodas zināšanas C1 līmenī (sapratne, runāšana, rakstīšana)

Ja esi gatavs:

- veikt Elektroniskās deklarēšanas sistēmas (turpmāk - EDS) lietotāju apkalpošanu un sniegt atbalstu darbam ar EDS attiecībā uz Akcīzes preču pārvietošanas un kontroles sistēmas (turpmāk - EMCS) lietotāju reģistrāciju EDS Ārējo lietotāju reģistrā

- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos par akcīzes preču pārvietošanu (klātienē, telefoniski, rakstiski un elektroniski)

- izstrādāt un veikt aptaujas par lietotāja atbalsta funkciju nodrošināšanas kvalitāti un EMCS sistēmas darbību un apkopot tās rezultātus

- uzraudzīt EMCS stabilu darbību, kas nodrošina akcīzes preču elektronisko administratīvo dokumentu pieņemšanu, uzskaiti, pārbaudi, kārtošanu un uzglabāšanu

- pieņemt atkāpšanās procedūrā noformētos alternatīvos dokumentus un veikt to noformēšanas pamatotības un pareizības pārbaudi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem: ar augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās, datorikā vai muitas un nodokļu administrēšanā, ar pieredzi darbā ar informatīvajām sistēmām un liela apjoma datu bāzēm, ar pieredzi darbā valsts pārvaldes iestādē, ar zināšanām informācijas tehnoloģiju jomā un ar prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz AkcP GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2014/160.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas galvenā/-ās speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs vai tiesību zinātnē

˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts ieņēmumu dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

˗ izstrādāt vakantā amata konkursa kritērijus un sadarbībā ar struktūrvienībām - uzdevumus, sagatavot sludinājumu un izsludināt konkursu

˗ apkopot pretendentu pieteikumus, izvērtēt pretendentus, apkopot rezultātus un sagatavot vērtēšanas komisijas sēžu protokolus

˗ informēt pretendentus par konkursa rezultātiem

˗ noformēt nepieciešamos dokumentus par personāla pieņemšanu, pārcelšanu un darba vai civildienesta attiecību izbeigšanu

˗ ievadīt datus, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, Centralizētajā resursu vadības sistēmā "Horizon" (turpmāk - HORIZON)

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar darba pieredzi personāla atlasē, praktiskā darba pieredzi darba un civildienesta tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu piemērošanā, pieredzi personāla administrēšanas jomā un darba pieredzi ar HORIZON.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 30.saime "Personāla vadība", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss PP PAD GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu uz vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2014/160.AKK11

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Ārējo ekonomisko attiecību departamenta Eiropas Savienības lietu nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu uz laiku līdz 30.06.2015.

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība ekonomikā, tiesību zinātnēs vai līdzīgā jomā (priekšroka tiks dota absolventiem ar starptautisko attiecību novirzienu)

- labas zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības institūcijām un lēmumu pieņemšanas procesiem

- prasme analizēt informāciju, formulēt un izteikt rakstveidā viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- teicamas angļu valodas zināšanas (krievu un franču valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)

- teicamas prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- augsta atbildība, komunikācijas spējas, precizitāte un analītiskums

Galvenie amata pienākumi:

- koordinēt Latvijas Republikas interešu pārstāvību Eiropas Savienības institūcijās EM kompetencē esošajos jautājumos

- koordinēt ministrijas ES pārstāvju darbu

- apkopot un sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajām nacionālajām pozīcijām, instrukcijām un citu dokumentu projektiem

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, e-pasts: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013265, 67013183.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2014/160.AKR1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistra Funkciju izpildes departamenta Valmieras reģionālās nodaļas valsts notāres ierēdnes amatā no 2014.gada 1.augusta iecelta JEĻENA VOLKOVA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)