Laidiens: 14.08.2014., Nr. 159

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/159.AKK1

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām inspektora/-es (ierēdņa) amata vietām Vidzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijā (darbavieta Siguldā)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība - obligāta

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 25484757 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2014/159.AKK2

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņa amata vietām Rīgas reģionālajā Valsts darba inspekcijā:

- Nereģistrētās nodarbinātības apkarošanas sektorā - 5 inspektoru amata vietas uz nenoteiktu laiku

- Centra sektorā - 1 inspektora amata vieta uz nenoteiktu laiku

- Pārdaugavas sektorā - 2 inspektoru amata vietas uz nenoteiktu laiku

- Rīgas rajons sektorā - 1 inspektora amata vieta uz nenoteiktu laiku

Darbavieta Rīgā

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ( priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām, jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 67021717, 283798801 vai 67021621; e-pasts: kristine.blausa@lm.gov.lv.


OP 2014/159.AKK3

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka/-ces amata vietu - Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta referents/-e (audžuģimeņu jautājumos) Latgales reģionā (uz nenoteiktu laiku)

Izvirzāmās prasības vecākā inspektora amata pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- vēlama pieredze darbā, kas saistīts ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumu risināšanu

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas darbā ar audžuģimenēm un ārpusģimenes aprūpē esošiem bērniem

- pieredze metodisko materiālu izstrādei un spēja prezentēt

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem

- iemaņas darbā ar datoru

Referenta/-es amata galvenie darba pienākumi:

- konsultēt audžuģimeņu, aizbildņu, bērnu ārpusģimenes aprūpes iestāžu, bāriņtiesu un pašvaldību speciālistus par ārpusģimenes aprūpes jautājumiem

- veicināt iedzīvotāju līdzdalību bērnu institucionālajai aprūpei alternatīvās ārpusģimenes aprūpes attīstīšanā (audžuģimenes un viesģimenes), organizējot un piedaloties tikšanās ar iedzīvotāju grupām un veicot citus pasākumus

- organizēt informatīvus un izglītojošus pasākumus iedzīvotājiem, audžuģimenēm un sociālajiem dienestiem, bāriņtiesām un iedzīvotājiem par audžuģimeņu un aizbildnības jautājumiem

- nodrošināt informatīvo un metodisko atbalstu audžuģimenēm

- organizēt valsts un pašvaldību institūciju sadarbību audžuģimeņu un tajās ievietoto bērnu skaita palielināšanai un pakalpojumu audžuģimenēm un aizbildņiem attīstīšanai pašvaldībās

- analizēt situāciju ārpusģimenes aprūpes iestādēm alternatīvās aprūpes jomā noteiktajā administratīvajā teritorijā - reģionā un sniegt priekšlikumus situācijas uzlabošanai

- piedalīties metodisko materiālu izstrādē

- sniegt atbildes uz iesniegumiem par Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta kompetencē esošajiem jautājumiem

- apsekot audžuģimenes un apkopot informāciju par audžuģimenēm ar inspekcijas rīkojumu noteiktā administratīvajā teritorijā

- divas reizes gadā organizēt reģionālos atbalsta seminārus audžuģimenēm

- sniegt informāciju, darba plānus un atskaites par paveikto darbu noteiktajā administratīvajā teritorijā - reģionā Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta direktoram

- sagatavot informāciju atbilstoši kompetencei ikgadējam departamenta darbības pārskatam

- piedalīties Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta stratēģiskā plāna un mācību plāna izstrādē un sniegt priekšlikumus, piedalīties gada plāna izstrādē, piedalīties Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta darbības novērtēšanā

- ievērot ētikas principus, dāvanu un citu labumu pieņemšanas ierobežojumus, kā arī amatu savienošanas ierobežojumus

- sniegt atskaites Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta direktoram par paveikto darbu

- veikt darbības ar dokumentiem, nodrošinot to identificēšanu, sistematizāciju, apriti, izpildi un saglabāšanu līdz nodošanai inspekcijas arhīvā vai līdz glabāšanas termiņa beigām

- paaugstināt savu profesionālo kvalifikāciju

- atbilstoši savai kompetencei veikt vienreizējus darba uzdevumus pēc inspekcijas priekšnieka un Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta direktora norādījumiem

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz līdz 2014.gada 5.septembrim, nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz e-pastu: liga.kuske@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67359137.


OP 2014/159.AKK4

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz divām vakantajām ierēdņu amata vietām - Bērnu tiesību aizsardzības departamenta vecākais/-ā inspektors/-e Rīgas reģionā (uz noteiktu laiku) un Bērnu tiesību aizsardzības departamenta vecākais/-ā inspektors/-e Valmieras reģionā (uz noteiktu laiku)

Izvirzāmās prasības vecākā inspektora amata pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs

- vēlamas labas angļu un krievu valodas zināšanas

- pieredze darbā, kas saistīts ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumu risināšanu

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas darbā ar vardarbībā cietušajiem bērniem

- pieredze metodisko materiālu izstrādei un spēja prezentēt

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem

- iemaņas darbā ar datoru

Vecākā inspektora amata galvenie darba pienākumi:

- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā teritorijā

- pēc savas iniciatīvas vai sakarā ar sūdzību pārbaudīt jebkuras valsts vai pašvaldības institūcijas, sabiedriskās organizācijas vai citas fiziskās vai juridiskās personas darbību bērnu tiesību aizsardzības jautājumos

- pēc veiktajām pārbaudēm sastādīt pārbaudes aktu par Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu

- pamatojoties uz pārbaudes rezultātiem, dot ieteikumus pārkāpumu novēršanai

- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos

- izskatīt juridisko un fizisko personu priekšlikumus, iesniegumus un sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem jautājumiem, un sniegt iesniedzējam atbildi

- sniegt metodisku palīdzību bērnu tiesību aizsardzības speciālistiem pašvaldībās

- sadarboties ar attiecīgās administratīvās teritorijas - valsts un pašvaldību amatpersonām jautājumos, kas saistīti ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumiem

- sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolu par administratīvo pārkāpumu, ko izdarījušas institūcijas amatpersonas vai darbinieki

- ievērot ētikas principus, dāvanu un citu labumu pieņemšanas ierobežojumus, kā arī amatu savienošanas ierobežojumus

- informēt sabiedrību par bērnu tiesību aizsardzības jomā pieņemto likumu un normatīvo aktu noteikumiem

- piedalīties starpinstitūciju darba grupās

- veikt citus uzdevumus pēc departamenta direktora norādījumiem

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz e-pastu: liga.kuske@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67359133.


OP 2014/159.AKK5

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es (ierēdņa) amata vietu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības vai tiesību zinātnē)

- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā, Latvijas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par Eiropas Savienības fondu vadību pārzināšana

- pieredze darbā, kas saistīta ar Eiropas Savienības fondu vadību

- laba izpratne par valsts pārvaldes darbības pamatprincipiem, vēlama iepriekšēja darba pieredze valsts pārvaldē

- laba izpratne par iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādi, iekšējās kontroles sistēmas izveidi, vēlama iepriekšējā pieredze šajā jomā

- iniciatīva, augsta atbildība, labas argumentācijas spējas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- labas angļu valodas prasmes

Galvenie darba pienākumi:

- nodrošināt Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas izveidošanu un aktualizēšanu saskaņā ar normatīvajiem aktiem, sniegt konsultatīvo atbalstu nodaļā un aģentūras struktūrvienībām Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas piemērošanas jautājumos

- savas kompetences ietvaros nodrošināt aģentūras pārstāvību Eiropas Savienības fondu plānošanas un ieviešanas dokumentu izstrādes procesā un saskaņošanā

Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV-1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv vai pa faksu 67357841.


OP 2014/159.AKK6

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amata vietu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai vadības zinātnē)

- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā, Latvijas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par Eiropas Savienības fondu vadību pārzināšana;

- vēlama pieredze darbā, kas saistīta ar Eiropas Savienības fondu vadību

- laba izpratne par valsts pārvaldes darbības pamatprincipiem, vēlama iepriekšēja darba pieredze valsts pārvaldē

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju, kā arī sagatavot un sniegt prezentācijas, informatīvos materiālus, vēlama iepriekšēja pieredze šajā jomā

- vēlama iepriekšēja pieredze darbā ar interneta mājaslapas izveidi, aktualizāciju, uzturēšanu;

- iniciatīva, augsta atbildības sajūta, precizitāte;

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- labas angļu valodas prasmes

- labas datorprasmes un interese tās pielietot praksē

Galvenie darba pienākumi:

- apkopot un analizēt iestādes darbības rezultātus, sagatavot nepieciešamo informāciju un pārskatus par iestādes darbību un Eiropas Savienības fondu aktivitāšu ieviešanu

- saturiski izstrādāt un aktualizēt aģentūras mājaslapu, nodrošināt aktuālās informācijas ievietošanu tajā

- sniegt konsultatīvo atbalstu nodaļā, aģentūras struktūrvienībām, sadarbības iestādēm, kā arī klientiem Eiropas Savienības fondu administrēšanas un aktivitāšu ieviešanas jautājumos

Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV - 1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv vai pa faksu 67357841.


OP 2014/159.AKK7

Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Pārbaudījumu īstenošanas nodrošinājuma nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amata vietu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze izglītības jomā

- pieredze iekšējo normatīvo dokumentu projektu sagatavošanā

- pieredze valsts iepirkumu organizēšanā un dokumentācijas sagatavošanā

- pieredze nomas līgumu, iepirkumu līgumu un tehniskās apkopes līgumu projektu sagatavošanā

- vēlama pieredze elektroniskās iepirkumu sistēmas lietošanā

- divu svešvalodu prasmes (angļu, krievu valoda)

- labas prasmes darbā ar lietišķo programmatūru

- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze iestādes drošības politikas pasākumu organizēšanā un pieredze Iepirkumu uzraudzības biroja Publikāciju vadības sistēmas lietošanā

Veicamie amata pienākumi:

- sagatavot nepieciešamo dokumentu projektus atbilstoši Publisko iepirkumu likumam

- piedalīties valsts pārbaudījumu sagatavošanas procesa drošības pasākumu ieviešanā, plānošanā un kontrolēšanā

- izstrādāt iekšējos normatīvos dokumentu projektus, kas saitīti ar drošības jautājumiem un rīcību ar ierobežotas pieejamības informāciju valsts pārbaudījumu sagatavošanas procesā

- pārraudzīt pieejas kontroles sistēmas, signalizācijas un videonovērošanas sistēmas darbību

- plānot un organizēt tehnisko darbu norisi valsts pārbaudes darbu norises nodrošināšanai

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēts rakstveida pieteikums

- CV

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

Iesniedzamajos dokumentos lūdzu norādīt atbilstību katrai no sludinājumā minētajām prasībām. Dokumentus sūtīt pa pastu Valsts izglītības satura centra Administratīvajai nodaļai, adrese: Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi "Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.


OP 2014/159.AKK8

Datu valsts inspekcija izsludina atklātu konkursu uz Pirmās uzraudzības daļas vadītāja/-as amatu uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- organizēt un piedalīties pārbaudēs par personas datu apstrādes atbilstību normatīvajos aktos izvirzītajām prasībām personas datu aizsardzības jomā

- koordinēt un izskatīt fizisku un juridisku personu sūdzību un iesniegumu saistībā ar iespējamajiem pārkāpumiem personas datu apstrādes jomā un citiem daļas kompetencē esošiem jautājumiem izskatīšanu

- vadīt daļas darbinieku darbu

- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas, sagatavot atzinumus, administratīvos aktus un citu dokumentu projektus par kompetencē esošajiem jautājumiem

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- valsts atzīta otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs;

- zināšanas un darba pieredze ne mazāk kā 3 (trīs) gadi personas datu aizsardzības jomā

- pieredze struktūrvienības vadītāja amatā trīs gadi

- pieredze darbā ar normatīvo aktu piemērošanu un zināšanas par administratīvo procesu

- praktiskā darba pieredze jurisprudencē ne mazāk kā 3 (trīs) gadi

- juridiskās tehnikas prasību pārzināšana

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī

- ļoti labas krievu un angļu valodas zināšanas (tiks pārbaudītas ar praktisko uzdevumu), citu svešvalodu zināšana tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas iemaņas darbā ar datoru, prasme strādāt ar MS Word, Excel un Interneta resursiem

- spēja strādāt patstāvīgi, prasme analizēt un strukturēt informāciju, prasme izdarīt secinājumus, augsta atbildība, precizitāte

- elastīga domāšana, prasme apstrādāt jaunu, sarežģītu informāciju, spēja reaģēt uz straujām izmaiņām

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas un pārliecināšanas spējas

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgā, Blaumaņa iela 11/13

- darbu dinamiskā iestādē

- profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot prasmes personas datu aizsardzībā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- darbu labiekārtotās telpās un labus darba apstākļus

- mēnešalgu no 995 EUR

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi info@dvi.gov.lv (ar norādi "Konkurss") vai iesniegt Datu valsts inspekcijā Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011. Tālrunis uzziņām 67223131.

Datu valsts inspekcija sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai. Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Datu valsts inspekcija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011.


OP 2014/159.AKK9

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Nodrošinājuma departamenta projektu vadītāja/-as valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, finanšu vadībā vai ekonomikā

- vismaz divu gadu pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu plānošanā un/vai ieviešanā

- pieredze valsts pārvaldes institūcijās

- vēlama darba pieredze un zināšanas programmu un projektu vadības un ieviešanas jomā

- angļu valodas zināšanas biznesa komunikāciju līmenī

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs

- sadarbības, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiķa prasmes

- labas datortehnikas lietošanas prasmes

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2014/159.AKK10

Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba daļas vecākais/-ā referents/-e uz nenoteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darbavietās, kur tiek nodarbināti notiesātie

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivētu pieteikuma vēstule ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu un sabiedriskā darba daļa - KONKURSS", dzīves apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasts: riga@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91/3, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021150 vai 67021123, vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā: www.probacija.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)