Laidiens: 14.08.2014., Nr. 159
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/159.AKK1
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām inspektora/-es
(ierēdņa) amata vietām Vidzemes reģionālajā Valsts darba inspekcijā (darbavieta
Siguldā)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā (vismaz gads)
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbības prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība - obligāta
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā
soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbavietā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošas dokumentu kopijas
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis
uzziņām 25484757 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2014/159.AKK2
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņa amata
vietām Rīgas reģionālajā Valsts darba inspekcijā:
- Nereģistrētās nodarbinātības apkarošanas sektorā - 5 inspektoru amata
vietas uz nenoteiktu laiku
- Centra sektorā - 1 inspektora amata vieta uz nenoteiktu laiku
- Pārdaugavas sektorā - 2 inspektoru amata vietas uz nenoteiktu laiku
- Rīgas rajons sektorā - 1 inspektora amata vieta uz nenoteiktu laiku
Darbavieta Rīgā
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ( priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā (vismaz gads)
- svešvalodu zināšanas (krievu, vēlama - angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā
soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu
kopijām, jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.
Tālrunis uzziņām 67021717, 283798801 vai 67021621; e-pasts: kristine.blausa@lm.gov.lv.
OP 2014/159.AKK3
Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz
vakanto darbinieka/-ces amata vietu - Bāriņtiesu un
audžuģimeņu departamenta referents/-e (audžuģimeņu jautājumos) Latgales reģionā
(uz nenoteiktu laiku)
Izvirzāmās prasības vecākā inspektora amata pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
sociālajās zinātnēs
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- vēlama pieredze darbā, kas saistīts ar bērnu tiesību aizsardzības
jautājumu risināšanu
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas
prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē
teorētiskās zināšanas darbā ar audžuģimenēm un ārpusģimenes aprūpē esošiem
bērniem
- pieredze metodisko materiālu izstrādei un spēja prezentēt
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem
- iemaņas darbā ar datoru
Referenta/-es amata galvenie darba pienākumi:
- konsultēt audžuģimeņu, aizbildņu, bērnu ārpusģimenes aprūpes iestāžu,
bāriņtiesu un pašvaldību speciālistus par ārpusģimenes aprūpes jautājumiem
- veicināt iedzīvotāju līdzdalību bērnu institucionālajai aprūpei
alternatīvās ārpusģimenes aprūpes attīstīšanā (audžuģimenes un viesģimenes),
organizējot un piedaloties tikšanās ar iedzīvotāju grupām un veicot citus
pasākumus
- organizēt informatīvus un izglītojošus pasākumus iedzīvotājiem,
audžuģimenēm un sociālajiem dienestiem, bāriņtiesām un iedzīvotājiem par
audžuģimeņu un aizbildnības jautājumiem
- nodrošināt informatīvo un metodisko atbalstu audžuģimenēm
- organizēt valsts un pašvaldību institūciju sadarbību audžuģimeņu un tajās
ievietoto bērnu skaita palielināšanai un pakalpojumu audžuģimenēm un aizbildņiem
attīstīšanai pašvaldībās
- analizēt situāciju ārpusģimenes aprūpes iestādēm alternatīvās aprūpes jomā
noteiktajā administratīvajā teritorijā - reģionā un sniegt priekšlikumus
situācijas uzlabošanai
- piedalīties metodisko materiālu izstrādē
- sniegt atbildes uz iesniegumiem par Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta
kompetencē esošajiem jautājumiem
- apsekot audžuģimenes un apkopot informāciju par audžuģimenēm ar
inspekcijas rīkojumu noteiktā administratīvajā teritorijā
- divas reizes gadā organizēt reģionālos atbalsta seminārus audžuģimenēm
- sniegt informāciju, darba plānus un atskaites par paveikto darbu
noteiktajā administratīvajā teritorijā - reģionā Bāriņtiesu un audžuģimeņu
departamenta direktoram
- sagatavot informāciju atbilstoši kompetencei ikgadējam departamenta
darbības pārskatam
- piedalīties Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta stratēģiskā plāna un
mācību plāna izstrādē un sniegt priekšlikumus, piedalīties gada plāna izstrādē,
piedalīties Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta darbības novērtēšanā
- ievērot ētikas principus, dāvanu un citu labumu pieņemšanas ierobežojumus,
kā arī amatu savienošanas ierobežojumus
- sniegt atskaites Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta direktoram par
paveikto darbu
- veikt darbības ar dokumentiem, nodrošinot to identificēšanu,
sistematizāciju, apriti, izpildi un saglabāšanu līdz nodošanai inspekcijas
arhīvā vai līdz glabāšanas termiņa beigām
- paaugstināt savu profesionālo kvalifikāciju
- atbilstoši savai kompetencei veikt vienreizējus darba uzdevumus pēc inspekcijas
priekšnieka un Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta direktora norādījumiem
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz
līdz 2014.gada 5.septembrim, nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla
un dokumentu pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz
e-pastu: liga.kuske@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67359137.
OP 2014/159.AKK4
Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz divām
vakantajām ierēdņu amata vietām - Bērnu tiesību aizsardzības departamenta
vecākais/-ā inspektors/-e Rīgas reģionā (uz noteiktu laiku) un Bērnu tiesību
aizsardzības departamenta vecākais/-ā inspektors/-e Valmieras reģionā (uz
noteiktu laiku)
Izvirzāmās prasības vecākā inspektora amata pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
sociālajās zinātnēs
- vēlamas labas angļu un krievu valodas zināšanas
- pieredze darbā, kas saistīts ar bērnu tiesību aizsardzības jautājumu
risināšanu
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas
prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme lietot praksē
teorētiskās zināšanas darbā ar vardarbībā cietušajiem bērniem
- pieredze metodisko materiālu izstrādei un spēja prezentēt
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- saskarsmes kultūra un prasme kontaktēties ar cilvēkiem
- iemaņas darbā ar datoru
Vecākā inspektora amata galvenie darba pienākumi:
- kontrolēt Bērnu tiesību aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību
aizsardzības regulējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā administratīvā
teritorijā
- pēc savas iniciatīvas vai sakarā ar sūdzību pārbaudīt jebkuras valsts vai
pašvaldības institūcijas, sabiedriskās organizācijas vai citas fiziskās vai
juridiskās personas darbību bērnu tiesību aizsardzības jautājumos
- pēc veiktajām pārbaudēm sastādīt pārbaudes aktu par Bērnu tiesību
aizsardzības likuma un citu bērnu tiesību aizsardzības regulējošo normatīvo
aktu ievērošanu
- pamatojoties uz pārbaudes rezultātiem, dot ieteikumus pārkāpumu novēršanai
- noteiktos laikos un vietā pieņemt apmeklētājus, sniegt konsultācijas ar
bērnu tiesību aizsardzību saistītajos jautājumos
- izskatīt juridisko un fizisko personu priekšlikumus, iesniegumus un
sūdzības normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā par savā kompetencē esošajiem
jautājumiem, un sniegt iesniedzējam atbildi
- sniegt metodisku palīdzību bērnu tiesību aizsardzības speciālistiem
pašvaldībās
- sadarboties ar attiecīgās administratīvās teritorijas - valsts un
pašvaldību amatpersonām jautājumos, kas saistīti ar bērnu tiesību aizsardzības
jautājumiem
- sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolu par administratīvo pārkāpumu,
ko izdarījušas institūcijas amatpersonas vai darbinieki
- ievērot ētikas principus, dāvanu un citu labumu pieņemšanas ierobežojumus,
kā arī amatu savienošanas ierobežojumus
- informēt sabiedrību par bērnu tiesību aizsardzības jomā pieņemto likumu un
normatīvo aktu noteikumiem
- piedalīties starpinstitūciju darba grupās
- veikt citus uzdevumus pēc departamenta direktora norādījumiem
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija jāiesniedz 20
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis",
nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības
departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai uz e-pastu: liga.kuske@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67359133.
OP 2014/159.AKK5
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu uzraudzības un
stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākā/-ās
eksperta/-es (ierēdņa) amata vietu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības vai tiesību zinātnē)
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu
Latvijā, Latvijas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par Eiropas Savienības
fondu vadību pārzināšana
- pieredze darbā, kas saistīta ar Eiropas Savienības fondu vadību
- laba izpratne par valsts pārvaldes darbības pamatprincipiem, vēlama
iepriekšēja darba pieredze valsts pārvaldē
- laba izpratne par iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādi, iekšējās
kontroles sistēmas izveidi, vēlama iepriekšējā pieredze šajā jomā
- iniciatīva, augsta atbildība, labas argumentācijas spējas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- labas angļu valodas prasmes
Galvenie darba pienākumi:
- nodrošināt Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas
izveidošanu un aktualizēšanu saskaņā ar normatīvajiem aktiem, sniegt
konsultatīvo atbalstu nodaļā un aģentūras struktūrvienībām Eiropas Savienības
fondu vadības un kontroles sistēmas piemērošanas jautājumos
- savas kompetences ietvaros nodrošināt aģentūras pārstāvību Eiropas
Savienības fondu plānošanas un ieviešanas dokumentu izstrādes procesā un
saskaņošanā
Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu kopijas
sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Smilšu
ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV-1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv vai pa faksu
67357841.
OP 2014/159.AKK6
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu uzraudzības un
stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es (ierēdņa) amata vietu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai vadības zinātnē)
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu
Latvijā, Latvijas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par Eiropas Savienības
fondu vadību pārzināšana;
- vēlama pieredze darbā, kas saistīta ar Eiropas Savienības fondu vadību
- laba izpratne par valsts pārvaldes darbības pamatprincipiem, vēlama
iepriekšēja darba pieredze valsts pārvaldē
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju, kā arī sagatavot un
sniegt prezentācijas, informatīvos materiālus, vēlama
iepriekšēja pieredze šajā jomā
- vēlama iepriekšēja pieredze darbā ar interneta mājaslapas izveidi,
aktualizāciju, uzturēšanu;
- iniciatīva, augsta atbildības sajūta, precizitāte;
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- labas angļu valodas prasmes
- labas datorprasmes un interese tās pielietot praksē
Galvenie darba pienākumi:
- apkopot un analizēt iestādes darbības rezultātus, sagatavot nepieciešamo
informāciju un pārskatus par iestādes darbību un Eiropas Savienības fondu
aktivitāšu ieviešanu
- saturiski izstrādāt un aktualizēt aģentūras mājaslapu, nodrošināt aktuālās
informācijas ievietošanu tajā
- sniegt konsultatīvo atbalstu nodaļā, aģentūras struktūrvienībām,
sadarbības iestādēm, kā arī klientiem Eiropas Savienības fondu administrēšanas
un aktivitāšu ieviešanas jautājumos
Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu
kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no
konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV - 1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv
vai pa faksu 67357841.
OP 2014/159.AKK7
Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Pārbaudījumu
īstenošanas nodrošinājuma nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es (ierēdņa) amata vietu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze izglītības jomā
- pieredze iekšējo normatīvo dokumentu projektu sagatavošanā
- pieredze valsts iepirkumu organizēšanā un dokumentācijas sagatavošanā
- pieredze nomas līgumu, iepirkumu līgumu un tehniskās apkopes līgumu
projektu sagatavošanā
- vēlama pieredze elektroniskās iepirkumu sistēmas lietošanā
- divu svešvalodu prasmes (angļu, krievu valoda)
- labas prasmes darbā ar lietišķo programmatūru
- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze iestādes drošības politikas
pasākumu organizēšanā un pieredze Iepirkumu uzraudzības biroja Publikāciju
vadības sistēmas lietošanā
Veicamie amata pienākumi:
- sagatavot nepieciešamo dokumentu projektus atbilstoši Publisko iepirkumu
likumam
- piedalīties valsts pārbaudījumu sagatavošanas procesa drošības pasākumu
ieviešanā, plānošanā un kontrolēšanā
- izstrādāt iekšējos normatīvos dokumentu projektus, kas saitīti ar drošības
jautājumiem un rīcību ar ierobežotas pieejamības informāciju valsts pārbaudījumu
sagatavošanas procesā
- pārraudzīt pieejas kontroles sistēmas, signalizācijas un videonovērošanas
sistēmas darbību
- plānot un organizēt tehnisko darbu norisi valsts pārbaudes darbu norises
nodrošināšanai
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēts rakstveida pieteikums
- CV
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Iesniedzamajos dokumentos lūdzu norādīt atbilstību katrai no sludinājumā
minētajām prasībām. Dokumentus sūtīt pa pastu Valsts izglītības satura centra
Administratīvajai nodaļai, adrese: Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi
"Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv
20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
OP 2014/159.AKK8
Datu valsts inspekcija izsludina atklātu konkursu uz Pirmās uzraudzības
daļas vadītāja/-as amatu uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- organizēt un piedalīties pārbaudēs par personas datu apstrādes atbilstību normatīvajos
aktos izvirzītajām prasībām personas datu aizsardzības jomā
- koordinēt un izskatīt fizisku un juridisku personu sūdzību un iesniegumu
saistībā ar iespējamajiem pārkāpumiem personas datu apstrādes jomā un citiem
daļas kompetencē esošiem jautājumiem izskatīšanu
- vadīt daļas darbinieku darbu
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas, sagatavot atzinumus,
administratīvos aktus un citu dokumentu projektus par kompetencē esošajiem
jautājumiem
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- valsts atzīta otrā līmeņa augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā
izglītība tiesību zinātnēs;
- zināšanas un darba pieredze ne mazāk kā 3 (trīs) gadi personas datu
aizsardzības jomā
- pieredze struktūrvienības vadītāja amatā trīs gadi
- pieredze darbā ar normatīvo aktu piemērošanu un zināšanas par
administratīvo procesu
- praktiskā darba pieredze jurisprudencē ne mazāk kā 3 (trīs) gadi
- juridiskās tehnikas prasību pārzināšana
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī
- ļoti labas krievu un angļu valodas zināšanas (tiks pārbaudītas ar
praktisko uzdevumu), citu svešvalodu zināšana tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas iemaņas darbā ar datoru, prasme strādāt ar MS Word, Excel un
Interneta resursiem
- spēja strādāt patstāvīgi, prasme analizēt un strukturēt informāciju,
prasme izdarīt secinājumus, augsta atbildība, precizitāte
- elastīga domāšana, prasme apstrādāt jaunu, sarežģītu informāciju, spēja
reaģēt uz straujām izmaiņām
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas un pārliecināšanas spējas
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgā, Blaumaņa iela 11/13
- darbu dinamiskā iestādē
- profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot prasmes
personas datu aizsardzībā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbu labiekārtotās telpās un labus darba apstākļus
- mēnešalgu no 995 EUR
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt elektroniski uz
e-pasta adresi info@dvi.gov.lv
(ar norādi "Konkurss") vai iesniegt Datu valsts inspekcijā Blaumaņa
ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011. Tālrunis uzziņām 67223131.
Datu valsts inspekcija sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti
nākamajai konkursa kārtai. Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības
likuma 8.panta pirmo daļu, Datu valsts inspekcija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts inspekcija,
kontaktinformācija: Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011.
OP 2014/159.AKK9
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Nodrošinājuma departamenta projektu vadītāja/-as
valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, finanšu vadībā vai ekonomikā
- vismaz divu gadu pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu plānošanā
un/vai ieviešanā
- pieredze valsts pārvaldes institūcijās
- vēlama darba pieredze un zināšanas programmu un projektu vadības un
ieviešanas jomā
- angļu valodas zināšanas biznesa komunikāciju līmenī
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs
- sadarbības, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiķa prasmes
- labas datortehnikas lietošanas prasmes
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" jānosūta Vides aizsardzības
un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25,
LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes"
-> "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2014/159.AKK10
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba daļas
vecākais/-ā referents/-e uz nenoteiktu laiku (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā
darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā
izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darbavietās,
kur tiek nodarbināti notiesātie
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstule ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu un sabiedriskā
darba daļa - KONKURSS", dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas jāiesniedz Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". E-pasts: riga@vpd.gov.lv, adrese:
Dzirnavu iela 91/3, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021150 vai
67021123, vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā: www.probacija.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/159.AKR1
Veselības inspekcija informē, ka Ārstniecības iestāžu kontroles nodaļas
inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā 2014.gada
4.augustā konkursa kārtībā iecelta LELDE VANCOVIČA.
OP 2014/159.AKR2
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes Nelegāli iegūto
līdzekļu legalizācijas novēršanas daļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz
nenoteiktu laiku no 11.08.2014. konkursa kārtībā ir iecelta EVIJA ŠARAKA.
OP 2014/159.AKR3
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Juridiskās un pirmstiesas strīdu
izskatīšanas pārvaldes Tiesību aktu daļas galvenās juristes amatā uz nenoteiktu
laiku no 11.08.2014. konkursa kārtībā ir iecelta AGNESE GAILE.
OP 2014/159.AKR4
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Juridiskās un pirmstiesas strīdu
izskatīšanas pārvaldes Tiesību aktu daļas galvenās juristes amatā uz nenoteiktu
laiku no 11.08.2014. konkursa kārtībā ir iecelta EVITA KUZMA.
OP 2014/159.AKR5
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Muitas kriminālpārvaldes
Izmeklēšanas daļas vecākā muitas eksperta amatā uz nenoteiktu laiku no
11.08.2014. ir iecelts JĀNIS ZAMBERGS.
OP 2014/159.AKR6
Labklājības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Sociālo pakalpojumu
departamenta vecākās referentes (uz noteiktu laiku) amatā ir iecelta AGNESE
PUTĀNE.