Laidiens: 11.08.2014., Nr. 156

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/156.AKK1

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:

Uzkrājuma principa projekta vadītājs/-a

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, finansēs, vadības vai tiesību zinātnēs

- angļu valodas zināšanas

- vairāk kā trīs gadu profesionālā un praktiskā darba pieredze finanšu sistēmā un projektu vadībā

- pieredze koordinēt svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanu

- ļoti labas analītiskās un komunikāciju spējas

- iniciatīva un spēja strādāt komandā un laba stresa noturība

- labas datora lietotāja prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties uzdevumus, kas saistīti ar Uzkrājuma principa ieviešanas pasākumu plānā iekļauto uzdevumu īstenošanas koordināciju, lai nodrošinātu uzkrājuma principa ieviešanas procesu Latvijā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.


OP 2014/156.AKK2

Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Elektronisko pakalpojumu departamenta Elektronisko pakalpojumu attīstības nodaļas SISTĒMU ARHITEKTU - ANALĪTIĶI (darbinieka amats)

Galvenie pienākumi:

- plāno un koordinē VRAA IS (Valsts informācijas sistēmu savietotājs; Vienotais valsts un pašvaldību pakalpojumu portāls www.latvija.lv) koplietošanas infrastruktūras attīstību

- vada un piedalās VRAA IS vai e-pakalpojumu tehnisko un funkcionālo procesu prasību izstrādē, sniedz tehnisko atbalstu jaunu VRAA IS biznesa procesu vai e-pakalpojumu izstrādē

- veic lietotāju vajadzību izpēti, apkopo un izvērtē prasības, plāno to īstenošanu

- sniedz priekšlikumus par VRAA IS vai e-pakalpojumu izmantošanas un attīstības iespējām

- organizē un piedalās VRAA IS vai e-pakalpojumu akcepttestēšanā

- izskata, sniedz atzinumus un pieņem ārpakalpojumu sniedzēju iesniegtos nodevumus (dokumentus un lietojumus), novērtē to atbilstību tehniskajām un funkcionālajām prasībām

- sniedz metodisko palīdzību valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām (lietotāju atbalsts, apmācības, izmaiņu un kļūdu labojumu realizācijā)

Prasības:

- otrā līmeņa augstākā izglītība (informācijas tehnoloģiju vai vadībzinību jomā)

- latviešu un angļu valodas zināšanas

- pieredze informācijas sistēmu prasību analīzē, ieviešanā un testēšanā

- padziļinātas zināšanas par informācijas tehnoloģijām un pieredze to pielietošanā sarežģītu informācijas sistēmu izstrādē un savstarpējā integrācijā

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- spēja orientēties lielā informācijas apjomā

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)

- par priekšrocību tiks uzskatīta izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, funkcijām un institucionālo sistēmu

Piedāvājam:

- atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 28628152.


OP 2014/156.AKK3

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina darbā VALSTS UN PAŠVALDĪBU INFORMĀCIJAS SISTĒMU DEPARTAMENTA INFORMĀCIJAS SISTĒMU FUNKCIONĀLĀS DARBĪBAS NODROŠINĀJUMA NODAĻAS SISTĒMU ANALĪTIĶI (darbinieka amats)

Galvenie pienākumi:

- pārzināt e-pakalpojumu biznesa procesus, konsultēt par tiem lietotājus, ieteikt IT risinājumus procesu pilnveidošanai

- pārvaldīt un apstrādāt e-pakalpojumu lietotāju pieteikumus (reģistrēt, organizēt to risināšanu, kontrolēt risināšanas termiņus, slēgt)

- sniegt pirmā līmeņa atbalstu e-pakalpojumu lietotājiem

- apstrādāt e-pakalpojumu darbības monitoringa datus, organizēt e-pakalpojumu pieejamības prasību izpildi amata kompetences ietvaros

Prasības:

- augstākā izglītība (eksakto zinību vai informācijas tehnoloģiju jomā, kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām zināšanām

- valsts valodas un vienas vai vairāku svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (spēt konsultēt lietotājus par MS Office standartprogrammām Windows operētājsistēmu)

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- labas komunikācijas prasmes

- prasme strādāt komandā

Piedāvājam:

- interesantu, daudzveidīgu un atbildīgu darbu valsts iestādē

- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas profesionālās zināšanas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Elizabetes ielā 19, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.


OP 2014/156.AKK4

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka darba piedāvājums uz vakanto Lauku atbalsta dienesta Eiropas Savienības Tiešo maksājumu departamenta Agrovides un ražošanas maksājuma daļas vadītāja amatu uz nenoteiktu laiku (publicēts Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2014.gada 30.jūlijā) tiek pagarināts par 10 dienām.


OP 2014/156.AKK5

LATVIJAS REPUBLIKAS PROKURATŪRAS Administratīvā direktora dienests izsludina konkursu uz ADMINISTRATĪVĀ DIREKTORA VIETNIEKA/-CES INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU LIETĀS amata vakanci

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt, kontrolēt, plānot un vadīt iestādes darbību informācijas tehnoloģiju (turpmāk - IT) jomā;

- analizēt iestādes darba plūsmu IT jomā, noteikt prioritātes, atbildīgās personas, darba uzdevumus un to izpildes termiņus un koordinēt iekšējo normatīvu izstrādi;

- iestādes interesēs izstrādāt darbības stratēģiju un mērķus IT jomā

- pārzināt IT drošības pārvaldības īstermiņa un ilgtermiņa plānus un organizēt to īstenošanu un ieviešanu

- novērtēt un plānot IT jomas attīstību saskaņā ar iestādei piešķirto ERAF fondu finansējumu

- sadarbojoties ar attiecīgajām institūcijām, organizēt klasificētas informācijas elektronisku apstrādi un glabāšanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju vai vadības zinātņu, vai telekomunikāciju jomā

- darba pieredze vadītāja amatā vismaz 2 gadus

- darba pieredze un zināšanas informācijas sistēmu izveidē, uzturēšanā, attīstībā un informācijas sistēmu un datortīklu drošības jomā, kā arī informācijas tehnoloģiju resursu plānošanas jautājumos

- labas analītiskas spējas, augsta atbildības sajūta, precizitāte un komunikācijas prasmes

- teicamas valsts valodas un svešvalodu (angļu, krievu valodas) zināšanas

- prasmes darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī ar Lotus Domino, Novell Open Enterprise Server sistēmām

- padziļinātas zināšanas par Windows un Linux saimes operētājsistēmu lietojumu un drošības elementiem

- vēlama darba pieredze valsts institūcijā

- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanā

- vēlamas zināšanas normatīvo dokumentu izstrādes un virzības procesos

Mēnešalga (bruto): 1565 €

Interesentus/-es lūdzu sūtīt pieteikuma vēstuli un dzīves aprakstu (CV) līdz 2014. gada 15. augustam uz e-pastu personals@lrp.gov.lv vai iesniegt personīgi Kalpaka bulvārī 6, Rīgā, darba dienās no plkst. 8.30 līdz 17.00, tālrunis uzziņām 67044514.


OP 2014/156.AKK6

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku atbildīgu un rūpīgu AUSTRUMLATGALES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES KONTROLES UN UZRAUDZĪBAS DAĻAS VECĀKO INSPEKTORU/-I (ierēdņa amats)

Tu vēlies strādāt valsts pārvaldē? Tev patīk dinamisks darbs? Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes? Tu esi rūpīgs un atbildīgs? Tu spēj operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt pamatotus lēmumus nestandarta situācijās?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Lauku atbalsta dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- veikt Dienesta administrēto Eiropas Savienības pasākumu projektu pārbaudi un uzraudzību

- veikt pretendentu platību maksājumu pieteikumu pārbaudes uz vietas saimniecībās

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību (vēlama mērniecības, dabas zinātņu jomā)

- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai

- izpratni par Latvijas Republikas lauksaimniecības politiku

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, ArcMap programma)

- pieredzi darbā ar globālās pozicionēšanas sistēmas uztvērējiem

- labu B kategorijas autovadīšanas prasmi

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darbavietu Rēzeknē

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālr. uzziņām 27877187, 67027697, vai Rēzeknē, Brāļu Skrindu ielā 11, LV-4601, tālr. uzziņām 64624188, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.


OP 2014/156.AKK7

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Atjaunojamo energoresursu un energoefektivitātes departamenta Atjaunojamo energoresursu nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amata vietu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība enerģētikā, vides zinātnē vai ekonomikā

- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts pārvaldē vai starptautiskajās institūcijās

- zināšanas atjaunojamās enerģijas un klimata pārmaiņu politikas jomā

- pieredze darbā ar ES institūcijām un zināšanas par tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu izstrādi

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli rakstos un mutiski, komunikācijas prasmes

- spēja efektīvi plānot un organizēt darbu, strādāt gan komandā, gan individuāli

- augsta atbildības sajūta, precizitāte

Amata pienākumi:

- analizēt datus, aktuālas norises un citu informāciju atjaunojamās enerģijas jomā

- izpratne par tiesību aktu jaunradi un politikas plānošanu

- gatavot pārskata ziņojumus iesniegšanai Latvijas un ES institūcijās atjaunojamās enerģijas jomā

- gatavot nacionālo pozīciju projektus par atjaunojamās enerģijas jautājumiem

- rīkot un uzstāties konferencēs, semināros u. tml. sabiedrības izglītošanas pasākumos nodaļas kompetencē esošajos jautājumos

Piedāvājam:

- karjeru vienā no vadošajām valsts pārvaldes iestādēm

- vērtīgu pieredzi un profesionālu izaugsmi

- draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu

Pieteikuma dokumenti (motivācijas vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) līdz š. g. 31.augustam jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, e-pasts: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183.


OP 2014/156.AKK8

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Atjaunojamo energoresursu un energoefektivitātes departamenta Energoefektivitātes nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amata vietu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība enerģētikā, vides zinātnē vai ekonomikā

- vēlama vismaz trīs gadu darba pieredze valsts pārvaldē vai starptautiskajās institūcijās

- izpratne par ES fondu finansējuma jautājumiem

- zināšanas energoefektivitātes un klimata pārmaiņu politikas jomā

- pieredze darbā ar ES institūcijām un zināšanas par tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu izstrādi

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli rakstos un mutiski, komunikācijas prasmes

- spēja efektīvi plānot un organizēt darbu, strādāt gan komandā, gan individuāli

- augsta atbildības sajūta, precizitāte

Amata pienākumi:

- analizēt datus aktuālās norises un citu informāciju energoefektivitātes jomā

- izpratne par likumdošanas izstrādes un politikas plānošanas procesu

- nodrošināt energoefektivitāti veicinošu pasākumu apzināšanu un ES fondu programmu papildinātības koordinēšanu

- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus energoefektivitātes jomā

- gatavot nacionālo pozīciju projektus par energoefektivitātes jautājumiem

- gatavot pārskata ziņojumus iesniegšanai Latvijas un ES institūcijās energoefektivitātes jomā

- organizēt un uzstāties konferencēs, semināros u. tml. sabiedrības izglītošanas pasākumos nodaļas kompetencē esošajos jautājumos

Piedāvājam:

- karjeru vienā no vadošajām valsts pārvaldes iestādēm

- vērtīgu pieredzi un profesionālu izaugsmi

- draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu

Pieteikuma dokumenti (motivācijas vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) līdz š. g. 31.augustam jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, e-pasts: pasts@em.gov.lv, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183.


OP 2014/156.AKK9

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu uz noteiktu laiku (1 amata vieta) - Darba tirgus politikas departamenta vecākais/-ā referents/-e

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (vēlams maģistra grāds)

- darba, nodarbinātības, sociālās drošības un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, ES un starptautisko organizāciju normatīvo aktu un konvenciju pārzināšana

- vēlama darba pieredze (ilgāk par gadu) juridiskajos jautājumos valsts pārvaldē vai tiesību aktu projektu izstrādē

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas komunikācijas un prezentācijas prasmes (latviešu un angļu valodā)

- labas iemaņas darbā ar datoru un interneta resursiem

Vecākā referenta amata pienākumi:

- sagatavot tiesību aktu projektus darba tirgus jomā

- izvērtēt citu institūciju sagatavoto tiesību aktu projektu atbilstību nozares politikai un sagatavot atzinumus par tiem

- izvērtēt Nodarbinātības valsts aģentūras sagatavoto iekšējo normatīvo aktu atbilstību nozares politikai

- izstrādāt juridiskus risinājumus ES struktūrfondu aktivitāšu darba tirgus jomā ieviešanai, kā arī dažādu mērķa grupu atbalstam

- konsultēt valsts pārvaldes iestādes un privātpersonas par tiesību aktu darba tirgus jomā piemērošanas juridiskajiem aspektiem, tai skaitā bezdarbnieku, darba meklētāju un bezdarba riskam pakļauto personu tiesībām un pienākumiem

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 15 dienu laikā no paziņojuma ievietošanas "Latvijas Vēstnesī" jānosūta pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: Zane.Kiegele@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021621.


OP 2014/156.AKK10

Kultūras ministrija izsludina atklātu konkursu uz Sabiedrības integrācijas departamenta Sabiedrības integrācijas un pilsoniskās sabiedrības attīstības nodaļas vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa/-nes amata vietu (uz noteiktu laiku)

Konkursā aicinām piedalīties personas, kuras atbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajās vai humanitārajās zinātnēs

- pieredze darbā valsts pārvaldē

- pieredze normatīvo aktu un politikas attīstības dokumentu sagatavošanā

- vēlama pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu plānošanas un uzraudzības dokumentu sagatavošanā

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- labas zināšanas par sabiedrības integrācijas jautājumiem

- izpratne par nevalstisko organizāciju darbību, cilvēktiesību, iecietības, un pretdiskriminācijas politiku

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme analizēt, klasificēt un apkopot to;

- labas komunikācijas prasmes

Konkursa pretendentiem 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā 21.kabinetā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 15 dienas no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai elektroniski uz e-pastu pasts@km.gov.lv šādi dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- personīgi parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv).


OP 2014/156.AKK11

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādiem amatiem:

1)

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:

Vecākais referents (uz nenoteiktu laiku) Budžeta departamenta Valsts budžeta politikas un kopsavilkuma nodaļā

Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un gadskārtējā valsts budžeta likuma grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu jautājumu risināšanu.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai finansēs

- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas mutvārdos un rakstiski

- pieredze darbā valsts pārvaldē ekonomikas/finanšu jomā vai izpratne par tās darbības pamatprincipiem

- labas analītiskās spējas

- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli par tavā kompetencē esošiem jautājumiem

- labas MS Office programmas zināšanas

- iepriekšēja pieredze darbā ar politikas plānošanas dokumentiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

pievienojies Budžeta departamenta Valsts budžeta politikas un kopsavilkuma nodaļas kolektīvam un mēs Tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- piedalīties gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un paskaidrojumu sagatavošanā

- gatavot analītiskos un prezentācijas materiālus un informāciju par valsts budžeta plānošanu, izpildi un valstī realizēto budžeta izdevumu politiku

- piedalīties priekšlikumu izstrādē par valsts budžeta izdevumu politikas izmaiņām, pilnveidošanu, ieviešanas nodrošināšanu un izvērtēšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.

2)

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:

Vecākais referents (uz nenoteiktu laiku) Budžeta departamenta Valsts budžeta politikas un kopsavilkuma nodaļā

Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un gadskārtējā valsts budžeta likuma grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu jautājumu risināšanu.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai finansēs

- angļu valodas zināšanas

- pieredze darbā valsts pārvaldē ekonomikas/finanšu jomā

- praktiskā darba pieredze vienotās valsts budžeta plānošanas un izpildes informācijas sistēmas (SAP) vai citas uzskaites informācijas sistēmas ekspluatācijā un izstrādē, un sistēmas tehnoloģisko procesu izpratne tiks uzskatīta par priekšrocību

- prasme formulēt un izteikt rakstveidā viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

pievienojies Budžeta departamenta Valsts budžeta politikas un kopsavilkuma nodaļas kolektīvam un mēs Tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- piedalīties gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un paskaidrojumu sagatavošanā;

- gatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus, lai nodrošinātu ar budžeta likumprojekta izstrādi saistītu lēmumu pieņemšanu;

- piedalīties informācijas tehnoloģiju sistēmas ieviešanā, uzturēšanā un pilnveidošanā valsts budžeta plānošanas procesā.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.

 

3)

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:

Vecākais referents (uz nenoteiktu laiku) Budžeta departamenta Valsts budžeta politikas un kopsavilkuma nodaļā

Budžeta departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta, tā paskaidrojumu un gadskārtējā valsts budžeta likuma grozījumu un tā paskaidrojumu izstrādāšanu, ar gadskārtējā valsts budžeta likuma un Likuma par budžetu un finanšu vadību izpildi saistītu jautājumu risināšanu.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai finansēs

- angļu valodas zināšanas

- pieredze darbā valsts pārvaldē ekonomikas/finanšu jomā

- praktiskā darba pieredze vienotās valsts budžeta plānošanas un izpildes informācijas sistēmas (SAP) vai citas uzskaites informācijas sistēmas ekspluatācijā un izstrādē, un sistēmas tehnoloģisko procesu izpratne tiks uzskatīta par priekšrocību

- prasme formulēt un izteikt rakstveidā viedokli par kompetencē esošiem jautājumiem

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

pievienojies Budžeta departamenta Valsts budžeta politikas un kopsavilkuma nodaļas kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus par finansējumu 2014.-2020.gada plānošanas perioda Eiropas Savienības fondu darbības programmas papildinājumos norādīto aktivitāšu īstenošanai, lai nodrošinātu ar budžeta likumprojekta izstrādi saistītu lēmumu pieņemšanu;

- piedalīties gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un paskaidrojumu sagatavošanā

- pēc gadskārtējā valsts budžeta likuma pieņemšanas sagatavot rīkojuma projektus par 2014.-2020.gada plānošanas perioda Eiropas Savienības fondu darbības programmas papildinājumos norādīto aktivitāšu īstenošanai noteiktās apropriācijas pārdali starp ministrijām, citām centrālajām valsts iestādēm, programmām, apakšprogrammām un budžeta izdevumu kodiem atbilstoši ekonomiskajām kategorijām vai apropriācijas palielināšanu Likumā par budžetu un finanšu vadību noteiktajos gadījumos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)