Laidiens: 06.08.2014., Nr. 153

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/153.AKK1

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Personāla attīstības departamenta Militārās izglītības un zinātnes nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams politikas zinātnē, izglītības vadībā vai tiesību zinātnē

- labas zināšanas un izpratne par militāro izglītību un zinātnisko pētniecību aizsardzības jomā Latvijā, Eiropas Savienībā un NATO, tajā skaitā izglītību un zinātnisko darbību regulējošiem normatīvajiem aktiem

- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests)

- pieredze zinātniskās pētniecības vai augstākās izglītības studiju programmu organizēšanā

- labas analītiskās spējas, prasme pielietot zināšanas praksē

- zināšanas par AM un tās padotībā esošo iestāžu, tajā skaitā NBS, uzdevumiem un struktūru

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Vecākā referenta pienākumos ietilpst:

- piedalīties militārās izglītības un zinātnes politikas izstrādē

- analizēt militārās izglītības un zinātniskās pētniecības norises Latvijā

- organizēt Aizsardzības ministrijas sadarbību ar Latvijas Nacionālo aizsardzības akadēmiju un citām augstskolām zinātniskās pētniecības un studiju jomā

- sadarboties ar Baltijas valstu aizsardzības un drošības jomas ekspertiem

- koordinēt Aizsardzības ministrijas sadarbību ar Eiropas Aizsardzības aģentūru

- izstrādāt normatīvos dokumentus, kas reglamentē militārās izglītības un zinātnisko pētījumu organizāciju valsts aizsardzības jomā

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai uz e-pasta adresi: inese.lozda@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas pieejamas ministrijas mājaslapā www.mod.gov.lv sadaļā "Vakances". Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.


OP 2014/153.AKK2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra izsludina konkursu uz Starptautisko pakalpojumu nodaļas vadītāja/-as valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- plānot un organizēt Starptautisko pakalpojumu nodaļas darbu atbilstoši nodaļas uzdevumiem un funkcijām (sociālās apdrošināšanas un valsts sociālo pabalstu jomā) un vadīt nodaļas personālu

- piedalīties Eiropas Savienības tiesību aktos un starpvalstu līgumos noteikto prasību ieviešanā

- pārstāvēt VSAA ārvalstu kompetentajās institūcijā

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadības, tiesību vai sociālajās zinātnēs

- pieredze struktūrvienības vadītāja amatā trīs gadi

- pieredze starptautiskajā sadarbībā

- pieredze darbā ar normatīvo aktu piemērošanu un zināšanas par administratīvo procesu

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, ļoti labas krievu un angļu valodas zināšanas (tiks pārbaudītas ar praktisko uzdevumu), citu svešvalodu zināšana tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas iemaņas darbā ar datoru, prasme strādāt ar MS Word, Excel, Interneta resursiem

- spēja strādāt patstāvīgi, prasme analizēt un strukturēt informāciju, prasme izdarīt secinājumus, augsta atbildība, precizitāte

- elastīga domāšana, prasme apstrādāt jaunu, sarežģītu informāciju, spēja reaģēt uz straujām izmaiņām

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas un pārliecināšanas spējas

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgā, Citadeles ielā 7/69

- darbu dinamiskā organizācijā

- mēnešalgu no 991 EUR

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Personāla daļai, adrese: Lāčplēša ielā 70A, Rīga (ar norādi "Konkursam uz Starptautisko pakalpojumu nodaļas vadītāja amatu") vai uz e-pastu: Alda.Zarina@vsaa.lv.


OP 2014/153.AKK3

Valsts akciju sabiedrība "Privatizācijas aģentūra" izsludina atklātu konkursu uz Finanšu struktūrvienības vadītāja/-as amatu

Prasības:

- augstākā izglītība biznesa vadības, ekonomikas vai finanšu jomā, maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību

- darba pieredze organizācijas finanšu struktūrvienības vadītāja amatā ne mazāk kā 5 gadi

- darba pieredze finanšu plānošanas un vadības jomā ne mazāk kā 5 gadi

- labas zināšanas finanšu plānošanā, analīzē, budžeta izstrādē, grāmatvedībā, un citās jomās, kas attiecas uz uzņēmumu finansēm

- teicamas valsts valodas un krievu valodas zināšanas, labas angļu valodas zināšanas

- teicamas prasmes darbā ar MS Excel, (vēlama pieredze darbā ar Horizon sistēmu)

- izpratne par valsts pārvaldes darba organizāciju un dokumentu apriti, izpratne par privātas akciju sabiedrības finanšu jautājumu organizāciju tiks uzskatīta par priekšrocību

- labi pārzina darba izpildei nepieciešamos normatīvos aktus

- labas analītiskās spējas un komunikācijas prasmes

Atbildības jomas:

- aģentūras budžeta pilna uzraudzība un naudas plūsmas kontrole

- aģentūras saistīto uzņēmumu finanšu pārraudzība

- finanšu atskaišu un gada pārskatu gatavošana

- dalība lēmumu pieņemšanā vadības sapulcēs un Finanšu dienesta darba vadīšana

Iesniedzamie dokumenti:

- dzīves apraksts (CV)

- pieteikuma vēstule

- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

- valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams)

- atsauksmes no iepriekšējās darbavietas vai iepriekšējās darbavietas darbinieka darbības un tās rezultātu novērtējums (ja ir)

- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi

Dokumenti konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā "Privatizācijas aģentūra" K.Valdemāra ielā 31, Rīgā, vai jānosūta uz e-pastu info@pa.gov.lv līdz 2014. gada 18. augustam plkst. 17.00. Ar konkursa nolikumu var iepazīties valsts akciju sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" mājaslapā: www.pa.gov.lv. Uzziņas pa tālr. 67021438.


OP 2014/153.AKK4

Latvijas Republikas Valsts dzelzceļa administrācija izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Dzelzceļa pārvadājumu un ritošā sastāva daļas vadītājs/-a

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (ekonomikas, transporta vai dzelzceļa transporta specialitātē)

- vismaz 10 gadu darba pieredze dzelzceļa transporta nozarē

- labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas datorzināšanas

Galvenie amata pienākumi:

- dzelzceļa pārvadātāju licencēšanas darba organizēšana

- dzelzceļa pārvadājumu pasūtījumu līgumu darbības uzraudzība

- dzelzceļa ritošā sastāva reģistra darbības nodrošināšana

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopiju iesniegt Valsts dzelzceļa administrācijā Rīgā, Riepnieku ielā 2, līdz 2014. gada 14. augustam. Tālr. uzziņām 67233225, 67234331, fakss 67234105, e-pasts: vda@vda.gov.lv.


OP 2014/153.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Trešās piedziņas daļas Jēkabpils nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (ierēdņa) amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

Ja esi gatavs:

- sagatavot tiesā iesniedzamos paskaidrojumus un pierādījumus

- pieteikt kreditoru pretenziju mantojuma lietā

- apkopot un analizēt informāciju par nodokļu parādu izcelsmi, piešķirt attiecīgo statusu Nodokļu informācijas sistēmas (turpmāk - NIS) Nodokļu uzskaites sistēmā

- izskaidrot nodokļu maksātājiem parādu rašanās, nokavējuma naudas aprēķināšanas un citus jautājumus, kas saistīti ar parāda izcelsmi un piedziņu

- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar: darba pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā

Ierēdņa dienesta vieta: Draudzības aleja 2, Jēkabpils.

Ierēdņa amatam ir noteikta 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NPPP 3PD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2014/153.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Informatīvā tālruņa daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (ierēdņa) amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts ieņēmumu dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

˗ prasmes strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

˗ sniegt nodokļu maksātājiem atbildes pa Valsts ieņēmuma dienesta informatīvo tālruni

˗ apkalpot Elektroniskās deklarēšanas sistēmas (turpmāk - EDS) lietotājus un sniegt atbalstu darbam ar EDS (pa tālruni, elektroniski)

˗ sniegt nodokļu maksātājiem atbildes uz elektroniski iesūtītajiem jautājumiem

˗ pildot amata pienākumus lietot deleģēto uzdevumu īstenošanai reglamentā minētās informācijas sistēmas

˗ izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar: augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās un pieredzi nodokļus reglamentējošo normatīvo aktu un ar tiem saistīto normatīvo aktu piemērošanā.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta 35 saime "Politikas ieviešana", II līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP Info tālr. amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2014/153.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Muitas kontroles punktu vecākā/-ās muitas uzrauga/-dzes ierēdņa/-nes amatu (3 vakances uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)

Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts ieņēmuma dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

˗ prasmes strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- veikt elektroniski un/vai papīra veidā iesniegto pirmsmuitošanas dokumentu un muitas deklarāciju un to pavaddokumentu kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP reglamentam un darbavietu aprakstiem

- veikt riska novērtēšanu un riska objektu atlasi MKP un nodrošināt muitas risku informācijas apriti atbilstoši savai kompetencei Pārvaldes noteiktajā kārtībā

- veikt muitas fizisko kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP reglamentam un darbavietu aprakstiem, īstenojot visus normatīvajos aktos noteiktos fiziskās muitas kontroles veidus un darbības

- pēc kontroles pasākumu veikšanas, pieņemt lēmumu par pirmsmuitošanas darbību vai muitas režīmu piemērošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP reglamentam un darbavietu aprakstiem

- veikt muitas procedūru ar ekonomisku ietekmi un muitošanas darbību, kas piemērojamas precēm līdz to nodošanai muitas noteikumos atzītā preču izmantošanā pabeigšanas kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP reglamentam un darbavietu aprakstiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar: augstāko izglītību muitas jomā un labām zināšanām Valsts ieņēmumu dienesta un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā.

Ierēdņa dienesta vieta: jebkurš muitas kontroles punkts Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta 26.2.saime "Muita un muitas kontrole", III līmenis un 8.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss MP MKP VMU amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2014/153.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Ogres klientu apkalpošanas centra galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa/-nes amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas)

˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts ieņēmuma dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

˗ prasmes strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

˗ izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu maksātāju reģistrēšanas kā fiksēto nodokļu maksātājus un reģistrēt Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) noteiktajā kārtībā, sagatavot lēmumu projektus vai reģistrācijas atteikumu

˗ veikt izmaiņas nodokļu maksātāju reģistrācijas pamatdatos Nodokļu informācijas sistēmā (turpmāk - NIS) pēc nodokļu maksātāja pieprasījuma

˗ pastāvīgi analizēt Nodokļu maksātāju reģistrā esošo informāciju un sekot tās aktualitātei, veikt NIS esošās pamatinformācijas par nodokļu maksātāju aktualizāciju

˗ regulāri identificēt nodokļu maksātājus, kuriem ir apturama saimnieciskā darbība, sagatavot un apkopot informāciju

˗ saņemt no juridiskajām un fiziskajām personām normatīvajos aktos noteiktās nodokļu un informatīvās deklarācijas (pārskatus, paziņojumus, ziņas), t.sk. labotās un elektroniskā veidā iesniegtās, veikt to reģistrāciju

˗ veikt saņemto nodokļu un informatīvo deklarāciju kvalitātes pārbaudi saskaņā ar VID norādījumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītība (bakalaura grādu), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grādu) sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā un darba pieredzi nodokļu administrēšanas jomā.

Ierēdņa dienesta vieta: Brīvības iela 4b, Ogre.

Ierēdņa amatam ir noteikta 26.3 saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz Ogres KAC amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2014/153.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Trešās piedziņas daļas Daugavpils nodaļas vecākā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa/-nes amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

Ja esi gatavs :

- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā samaksas iespējas

- izskaidrot nodokļu maksātājiem parādu rašanās, nokavējuma naudas aprēķināšanas un citus jautājumus, kas saistīti ar parāda izcelsmi un piedziņu

- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu un izpildīt tos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- sagatavot lēmumu projektus par prasības nodrošināšanu, piemērojot likumā "Par nodokļiem un nodevām" paredzētos nodrošinājuma līdzekļus, izpildīt minētos lēmumus un kontrolēt piemēroto nodrošinājuma līdzekļu atbilstību

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar augstāko izglītību sociālajās zinātnes, komerczinībās vai tiesībās un darba pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā.

Ierēdņa dienesta vieta: Rīgas iela 4/6, Daugavpils.

Ierēdņa amatam ir noteikta 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NPPP 3PD Daugavpils amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2014/153.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas galvenā/-ās speciālista/-es ierēdņa/-nes amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): informācijas tehnoloģijās

- darba pieredze informātikas jomā

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts ieņēmumu dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- nodrošināt atbalsta sniegšanu informātikas jomā lietvedībā esošajās operatīvās uzskaites lietās un kriminālprocesos

- veikt valsts noslēpuma apstrādei, glabāšanai un pārsūtīšanai paredzēto informācijas sistēmu analīzi atbilstoši normatīvajos aktos izvirzītajām drošības prasībām

- veidot un nodrošināt operatīvā ceļā iegūtās informācijas uzkrāšanu informācijas sistēmā, veikt uzkrāto datu analīzi un izstrādā priekšlikumus datubāzes analītisko rīku attīstībai un darba izpildes metožu pilnveidošanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem: zināšanām un izpratni par informācijas sistēmu arhitektūru un informācijas sistēmu drošības standartiem un drošības pārvaldību.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta 28.2.saime "Operatīvā darbība", IIIA līmenis un 10.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP FID GS amatu, (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2014/153.AKK11

Rīgas Tehniskā universitāte izsludina konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla amata vietām

ARHITEKTŪRAS UN PILSĒTPOLĀNOŠANAS FAKULTĀTE

Arhitektūras un pilsētbūvniecības katedrā

- lektors - 1 amata vieta

Tēlotājas mākslas katedrā

- lektors - 1 amata vieta

DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE

Inženiermatemātikas katedrā

- docents - 1 amata vieta

Vides modelēšanas centrā

- vadošais pētnieks - 1 amata vieta

- pētnieks - 1 amata vieta

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā (213.kabinetā) Rīgā, Kaļķu ielā 1, jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums un pielikumā dokumentu kopijas, kas apliecina augstāko izglītību un akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, organizatoriskā, akadēmiskā darba pieredze, kā arī dokumenti, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī". Papildu informācija pa tālr. 67089795.


OP 2014/153.AKK12

Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Iekšējās kontroles vecākā/-ās eksperta/-es (darbinieka) amata vietu (uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- kontrolēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu ieviešanas procedūru izpildi aģentūrā

- izstrādāt aģentūras kārtību, kādā tiek sagatavots gada plāns un nodrošinātas iekšējās kontroles pārbaudes

- plānot, organizēt, vadīt un nodrošināt kvalitātes vadības sistēmas izstrādāšanu un ieviešanu aģentūrā par Eiropas Savienības programmas izglītības, apmācības, jaunatnes un sporta jomā "Erasmus+" 2014.-2020.gadam (turpmāk - programma "Erasmus+") administrēšanu, kā arī par aģentūras pamatdarbības procesiem

- noteikt risku identifikācijas, uzraudzības, kontroles un vadības mehānisma iestrādi programmas "Jaunatne darbībā", programmas "Erasmus+", programmas "Erasmus+" apakšprogrammas eTwinning (turpmāk - eTwinning) un Latvijas un Šveices sadarbības programmas "Atbalsts jaunatnes iniciatīvu attīstībai attālos vai mazattīstītos reģionos" (turpmāk - sadarbības programma), Jaunatnes politikas un valsts programmas (turpmāk - valsts programmas) un aģentūras pamatdarbības procesos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts pārvaldē

- vairāk nekā divu gadu darba pieredze iekšējo vai ārējo pārbaužu veikšanā

- vairāk nekā viena gada darba pieredze gada pārbaužu plānu izstrādē un to izpildes kontrolē

- vairāk nekā viena gada darba pieredze kvalitātes vadības sistēmas un riska vadības jomā

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Word, Microsoft Excel un Outlook Express)

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pastu info@jaunatne.gov.lv, tālrunis uzziņām 67358073.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)