Laidiens: 06.08.2014., Nr. 153
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/153.AKK1
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - Personāla attīstības departamenta Militārās izglītības un
zinātnes nodaļas vecākais/-ā referents/-e
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams
politikas zinātnē, izglītības vadībā vai tiesību zinātnē
- labas zināšanas un izpratne par militāro izglītību un zinātnisko
pētniecību aizsardzības jomā Latvijā, Eiropas Savienībā un NATO, tajā skaitā
izglītību un zinātnisko darbību regulējošiem normatīvajiem aktiem
- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests)
- pieredze zinātniskās pētniecības vai augstākās izglītības studiju
programmu organizēšanā
- labas analītiskās spējas, prasme pielietot zināšanas praksē
- zināšanas par AM un tās padotībā esošo iestāžu, tajā skaitā NBS,
uzdevumiem un struktūru
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Vecākā referenta pienākumos ietilpst:
- piedalīties militārās izglītības un zinātnes politikas izstrādē
- analizēt militārās izglītības un zinātniskās pētniecības norises Latvijā
- organizēt Aizsardzības ministrijas sadarbību ar Latvijas Nacionālo
aizsardzības akadēmiju un citām augstskolām zinātniskās pētniecības un studiju
jomā
- sadarboties ar Baltijas valstu aizsardzības un drošības jomas ekspertiem
- koordinēt Aizsardzības ministrijas sadarbību ar Eiropas Aizsardzības
aģentūru
- izstrādāt normatīvos dokumentus, kas reglamentē militārās izglītības un
zinātnisko pētījumu organizāciju valsts aizsardzības jomā
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai uz
e-pasta adresi: inese.lozda@mod.gov.lv. Konkursa
pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas pieejamas ministrijas
mājaslapā www.mod.gov.lv
sadaļā "Vakances". Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268,
67335200.
OP 2014/153.AKK2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra izsludina konkursu uz
Starptautisko pakalpojumu nodaļas vadītāja/-as valsts
civildienesta ierēdņa/-nes amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- plānot un organizēt Starptautisko pakalpojumu nodaļas darbu atbilstoši
nodaļas uzdevumiem un funkcijām (sociālās apdrošināšanas un valsts sociālo
pabalstu jomā) un vadīt nodaļas personālu
- piedalīties Eiropas Savienības tiesību aktos un starpvalstu līgumos
noteikto prasību ieviešanā
- pārstāvēt VSAA ārvalstu kompetentajās institūcijā
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadības,
tiesību vai sociālajās zinātnēs
- pieredze struktūrvienības vadītāja amatā trīs gadi
- pieredze starptautiskajā sadarbībā
- pieredze darbā ar normatīvo aktu piemērošanu un zināšanas par
administratīvo procesu
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, ļoti labas krievu un angļu
valodas zināšanas (tiks pārbaudītas ar praktisko uzdevumu), citu svešvalodu
zināšana tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas iemaņas darbā ar datoru, prasme strādāt ar MS Word, Excel, Interneta
resursiem
- spēja strādāt patstāvīgi, prasme analizēt un strukturēt informāciju,
prasme izdarīt secinājumus, augsta atbildība, precizitāte
- elastīga domāšana, prasme apstrādāt jaunu, sarežģītu informāciju, spēja
reaģēt uz straujām izmaiņām
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas un pārliecināšanas spējas
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgā, Citadeles ielā 7/69
- darbu dinamiskā organizācijā
- mēnešalgu no 991 EUR
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" ->
Pieteikums konkursam) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt VSAA Personāla daļai, adrese:
Lāčplēša ielā 70A, Rīga (ar norādi "Konkursam uz Starptautisko pakalpojumu
nodaļas vadītāja amatu") vai uz e-pastu: Alda.Zarina@vsaa.lv.
OP 2014/153.AKK3
Valsts akciju sabiedrība "Privatizācijas aģentūra" izsludina
atklātu konkursu uz Finanšu struktūrvienības vadītāja/-as
amatu
Prasības:
- augstākā izglītība biznesa vadības, ekonomikas vai finanšu jomā, maģistra
grāds tiks uzskatīts par priekšrocību
- darba pieredze organizācijas finanšu struktūrvienības vadītāja amatā ne mazāk kā 5 gadi
- darba pieredze finanšu plānošanas un vadības jomā ne mazāk
kā 5 gadi
- labas zināšanas finanšu plānošanā, analīzē, budžeta izstrādē,
grāmatvedībā, un citās jomās, kas attiecas uz uzņēmumu finansēm
- teicamas valsts valodas un krievu valodas zināšanas, labas angļu valodas
zināšanas
- teicamas prasmes darbā ar MS Excel, (vēlama pieredze darbā ar Horizon sistēmu)
- izpratne par valsts pārvaldes darba organizāciju un dokumentu apriti,
izpratne par privātas akciju sabiedrības finanšu jautājumu organizāciju tiks
uzskatīta par priekšrocību
- labi pārzina darba izpildei nepieciešamos normatīvos aktus
- labas analītiskās spējas un komunikācijas prasmes
Atbildības jomas:
- aģentūras budžeta pilna uzraudzība un naudas plūsmas kontrole
- aģentūras saistīto uzņēmumu finanšu pārraudzība
- finanšu atskaišu un gada pārskatu gatavošana
- dalība lēmumu pieņemšanā vadības sapulcēs un Finanšu dienesta darba
vadīšana
Iesniedzamie dokumenti:
- dzīves apraksts (CV)
- pieteikuma vēstule
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
- valsts valodas prasmes dokuments (ja nepieciešams)
- atsauksmes no iepriekšējās darbavietas vai iepriekšējās darbavietas
darbinieka darbības un tās rezultātu novērtējums (ja ir)
- citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi
Dokumenti konkursa pretendentiem jāiesniedz valsts akciju sabiedrībā
"Privatizācijas aģentūra" K.Valdemāra ielā 31, Rīgā, vai jānosūta uz
e-pastu info@pa.gov.lv
līdz 2014. gada 18. augustam plkst. 17.00. Ar konkursa nolikumu var iepazīties
valsts akciju sabiedrības "Privatizācijas aģentūra" mājaslapā: www.pa.gov.lv. Uzziņas pa tālr. 67021438.
OP 2014/153.AKK4
Latvijas Republikas Valsts dzelzceļa administrācija izsludina konkursu uz
valsts civildienesta ierēdņa amatu - Dzelzceļa pārvadājumu un ritošā sastāva
daļas vadītājs/-a
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (ekonomikas, transporta vai dzelzceļa transporta
specialitātē)
- vismaz 10 gadu darba pieredze dzelzceļa transporta nozarē
- labas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas datorzināšanas
Galvenie amata pienākumi:
- dzelzceļa pārvadātāju licencēšanas darba organizēšana
- dzelzceļa pārvadājumu pasūtījumu līgumu darbības uzraudzība
- dzelzceļa ritošā sastāva reģistra darbības nodrošināšana
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopiju
iesniegt Valsts dzelzceļa administrācijā Rīgā, Riepnieku ielā 2, līdz 2014. gada
14. augustam. Tālr. uzziņām 67233225, 67234331, fakss 67234105, e-pasts: vda@vda.gov.lv.
OP 2014/153.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Trešās piedziņas daļas
Jēkabpils nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es
(ierēdņa) amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta
funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā
Ja esi gatavs:
- sagatavot tiesā iesniedzamos paskaidrojumus un pierādījumus
- pieteikt kreditoru pretenziju mantojuma lietā
- apkopot un analizēt informāciju par nodokļu parādu izcelsmi, piešķirt
attiecīgo statusu Nodokļu informācijas sistēmas (turpmāk - NIS) Nodokļu
uzskaites sistēmā
- izskaidrot nodokļu maksātājiem parādu rašanās, nokavējuma naudas
aprēķināšanas un citus jautājumus, kas saistīti ar parāda izcelsmi un piedziņu
- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās
iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku
iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar: darba pieredze nodokļu un nodevu
aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
Ierēdņa dienesta vieta: Draudzības aleja 2, Jēkabpils.
Ierēdņa amatam ir noteikta 26.3.saime "Privātpersonu kontrole",
III līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NPPP 3PD
GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par konkursu,
zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums
par konkursu".
OP 2014/153.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Informatīvā tālruņa daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (ierēdņa) amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)
˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts
ieņēmumu dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām,
juridiskām un fiziskām personām
˗ prasmes strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
˗ sniegt nodokļu maksātājiem atbildes pa Valsts ieņēmuma dienesta
informatīvo tālruni
˗ apkalpot Elektroniskās deklarēšanas sistēmas (turpmāk - EDS) lietotājus un
sniegt atbalstu darbam ar EDS (pa tālruni, elektroniski)
˗ sniegt nodokļu maksātājiem atbildes uz elektroniski iesūtītajiem
jautājumiem
˗ pildot amata pienākumus lietot deleģēto uzdevumu īstenošanai reglamentā
minētās informācijas sistēmas
˗ izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar: augstāko izglītību sociālajās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesībās un pieredzi nodokļus reglamentējošo normatīvo aktu
un ar tiem saistīto normatīvo aktu piemērošanā.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta 35 saime "Politikas ieviešana", II
līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP Info tālr. amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/153.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Muitas kontroles punktu vecākā/-ās muitas uzrauga/-dzes
ierēdņa/-nes amatu (3 vakances uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu
laiku)
Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un
atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)
˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts
ieņēmuma dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām,
juridiskām un fiziskām personām
˗ prasmes strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- veikt elektroniski un/vai papīra veidā iesniegto pirmsmuitošanas dokumentu
un muitas deklarāciju un to pavaddokumentu kontroli atbilstoši normatīvo aktu
prasībām, MKP reglamentam un darbavietu aprakstiem
- veikt riska novērtēšanu un riska objektu atlasi MKP un nodrošināt muitas
risku informācijas apriti atbilstoši savai kompetencei Pārvaldes noteiktajā
kārtībā
- veikt muitas fizisko kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP
reglamentam un darbavietu aprakstiem, īstenojot visus normatīvajos aktos
noteiktos fiziskās muitas kontroles veidus un darbības
- pēc kontroles pasākumu veikšanas, pieņemt lēmumu par pirmsmuitošanas
darbību vai muitas režīmu piemērošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP
reglamentam un darbavietu aprakstiem
- veikt muitas procedūru ar ekonomisku ietekmi un muitošanas darbību, kas
piemērojamas precēm līdz to nodošanai muitas noteikumos atzītā preču
izmantošanā pabeigšanas kontroli atbilstoši normatīvo aktu prasībām, MKP
reglamentam un darbavietu aprakstiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar: augstāko izglītību muitas jomā un labām
zināšanām Valsts ieņēmumu dienesta un muitas darbību reglamentējošo normatīvo
aktu jomā.
Ierēdņa dienesta vieta: jebkurš muitas kontroles punkts Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta 26.2.saime "Muita un muitas kontrole",
III līmenis un 8.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss MP MKP VMU
amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani
mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums
par konkursu".
OP 2014/153.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Ogres klientu apkalpošanas centra galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es
ierēdņa/-nes amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas)
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts ieņēmuma dienesta
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
˗ prasmes strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
˗ izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu maksātāju
reģistrēšanas kā fiksēto nodokļu maksātājus un reģistrēt Valsts ieņēmumu
dienesta (turpmāk - VID) noteiktajā kārtībā, sagatavot lēmumu projektus vai
reģistrācijas atteikumu
˗ veikt izmaiņas nodokļu maksātāju reģistrācijas pamatdatos Nodokļu informācijas
sistēmā (turpmāk - NIS) pēc nodokļu maksātāja pieprasījuma
˗ pastāvīgi analizēt Nodokļu maksātāju reģistrā esošo informāciju un sekot
tās aktualitātei, veikt NIS esošās pamatinformācijas par nodokļu maksātāju
aktualizāciju
˗ regulāri identificēt nodokļu maksātājus, kuriem ir apturama saimnieciskā
darbība, sagatavot un apkopot informāciju
˗ saņemt no juridiskajām un fiziskajām personām normatīvajos aktos noteiktās
nodokļu un informatīvās deklarācijas (pārskatus, paziņojumus, ziņas), t.sk.
labotās un elektroniskā veidā iesniegtās, veikt to reģistrāciju
˗ veikt saņemto nodokļu un informatīvo deklarāciju kvalitātes pārbaudi
saskaņā ar VID norādījumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītība (bakalaura grādu), vai
akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grādu) sociālajās zinātnēs (ekonomikā,
finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā un darba pieredzi nodokļu administrēšanas jomā.
Ierēdņa dienesta vieta: Brīvības iela 4b, Ogre.
Ierēdņa amatam ir noteikta 26.3 saime "Privātpersonu kontrole",
III līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā,
LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz Ogres KAC
amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani
mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/153.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Trešās piedziņas daļas
Daugavpils nodaļas vecākā/-ās nodokļu inspektora/-es
ierēdņa/-nes amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta
funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
Ja esi gatavs :
- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā
samaksas iespējas
- izskaidrot nodokļu maksātājiem parādu rašanās, nokavējuma naudas
aprēķināšanas un citus jautājumus, kas saistīti ar parāda izcelsmi un piedziņu
- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu un
izpildīt tos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā
- sagatavot lēmumu projektus par prasības nodrošināšanu, piemērojot likumā
"Par nodokļiem un nodevām" paredzētos nodrošinājuma līdzekļus,
izpildīt minētos lēmumus un kontrolēt piemēroto nodrošinājuma līdzekļu
atbilstību
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar augstāko izglītību sociālajās zinātnes,
komerczinībās vai tiesībās un darba pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā,
uzskaitē un piedziņā.
Ierēdņa dienesta vieta: Rīgas iela 4/6, Daugavpils.
Ierēdņa amatam ir noteikta 26.3.saime "Privātpersonu kontrole",
III līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NPPP 3PD
Daugavpils amatu (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par
konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz
e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2014/153.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas
galvenā/-ās speciālista/-es ierēdņa/-nes amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas
un novēršanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): informācijas tehnoloģijās
- darba pieredze informātikas jomā
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts
ieņēmumu dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām,
juridiskām un fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- nodrošināt atbalsta sniegšanu informātikas jomā lietvedībā esošajās
operatīvās uzskaites lietās un kriminālprocesos
- veikt valsts noslēpuma apstrādei, glabāšanai un pārsūtīšanai paredzēto
informācijas sistēmu analīzi atbilstoši normatīvajos aktos izvirzītajām
drošības prasībām
- veidot un nodrošināt operatīvā ceļā iegūtās informācijas uzkrāšanu
informācijas sistēmā, veikt uzkrāto datu analīzi un izstrādā priekšlikumus
datubāzes analītisko rīku attīstībai un darba izpildes metožu pilnveidošanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem: zināšanām un izpratni par informācijas sistēmu
arhitektūru un informācijas sistēmu drošības standartiem un drošības
pārvaldību.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta 28.2.saime "Operatīvā darbība", IIIA
līmenis un 10.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
FPP FID GS amatu, (jūsu vārds, uzvārds)". Ja tev ir neskaidrības par
konkursu, zvani mums pa tālruni 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu
vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/153.AKK11
Rīgas Tehniskā universitāte izsludina konkursu uz vakantajām akadēmiskā
personāla amata vietām
ARHITEKTŪRAS UN PILSĒTPOLĀNOŠANAS FAKULTĀTE
Arhitektūras un pilsētbūvniecības katedrā
- lektors - 1 amata vieta
Tēlotājas mākslas katedrā
- lektors - 1 amata vieta
DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE
Inženiermatemātikas katedrā
- docents - 1 amata vieta
Vides modelēšanas centrā
- vadošais pētnieks - 1 amata vieta
- pētnieks - 1 amata vieta
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļā (213.kabinetā) Rīgā, Kaļķu ielā 1, jāiesniedz
rektoram adresēts iesniegums un pielikumā dokumentu kopijas, kas apliecina
augstāko izglītību un akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums
(Curriculum Vitae), kur
norādīta zinātniskā, organizatoriskā, akadēmiskā darba pieredze, kā arī
dokumenti, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju. Konkursa termiņš ir
viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī".
Papildu informācija pa tālr. 67089795.
OP 2014/153.AKK12
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Iekšējās kontroles vecākā/-ās eksperta/-es
(darbinieka) amata vietu (uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- kontrolēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu ieviešanas procedūru izpildi
aģentūrā
- izstrādāt aģentūras kārtību, kādā tiek sagatavots gada plāns un
nodrošinātas iekšējās kontroles pārbaudes
- plānot, organizēt, vadīt un nodrošināt kvalitātes vadības sistēmas
izstrādāšanu un ieviešanu aģentūrā par Eiropas Savienības programmas
izglītības, apmācības, jaunatnes un sporta jomā "Erasmus+"
2014.-2020.gadam (turpmāk - programma "Erasmus+") administrēšanu, kā
arī par aģentūras pamatdarbības procesiem
- noteikt risku identifikācijas, uzraudzības, kontroles un vadības mehānisma
iestrādi programmas "Jaunatne darbībā", programmas
"Erasmus+", programmas "Erasmus+" apakšprogrammas eTwinning (turpmāk - eTwinning)
un Latvijas un Šveices sadarbības programmas "Atbalsts jaunatnes
iniciatīvu attīstībai attālos vai mazattīstītos reģionos" (turpmāk -
sadarbības programma), Jaunatnes politikas un valsts programmas (turpmāk -
valsts programmas) un aģentūras pamatdarbības procesos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts pārvaldē
- vairāk nekā divu gadu darba pieredze iekšējo vai ārējo pārbaužu veikšanā
- vairāk nekā viena gada darba pieredze gada pārbaužu plānu izstrādē un to
izpildes kontrolē
- vairāk nekā viena gada darba pieredze kvalitātes vadības sistēmas un riska
vadības jomā
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Word, Microsoft Excel un Outlook
Express)
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai
Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pastu info@jaunatne.gov.lv,
tālrunis uzziņām 67358073.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/153.AKR1
Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Stratēģijas un
metodoloģijas departamenta Personāla daļas vecākās referentes amatā iecelta
AIVIJA ČAMANE.
OP 2014/153.AKR2
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā Investīciju uzraudzības departamenta Projektu uzraudzības nodaļas
vadītājas valsts civildienesta ierēdnes amatā no 2014. gada 4. augusta iecelta
LĪGA KALVĀNE.
OP 2014/153.AKR3
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Cenu statistikas
departamenta Ražotāju cenu indeksu daļas vecākās referentes ierēdnes amatā
04.08.2014. iecelta NATAĻJA DRABOVA.
OP 2014/153.AKR4
Veselības ministrija informē, ka 2014.gada 4.augustā
konkursa kārtībā Sabiedrības veselības departamenta Starpnozaru sadarbības
nodaļas vecākās referentes valsts civildienesta ierēdnes amatā uz noteiktu
laiku iecelta LĪGA TIMŠA.
OP 2014/153.AKR5
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Lauksaimniecības un
lauku attīstības departamenta Lauku attīstības daļas vecākās referentes
(ierēdnes) amatā uz noteiktu laiku no 2014.gada 1.augusta iecelta SANTA
BARONE-UPENIECE.
OP 2014/153.AKR6
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Lauksaimniecības un
lauku attīstības departamenta Pārstrādes un infrastruktūras attīstības daļas
vecākā referenta (ierēdņa) amatā uz nenoteiktu laiku no 2014.gada 4.augusta
iecelts JEVGĒNIJS IĻJINSKIS.
OP 2014/153.AKR7
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Eiropas Savienības Fondu
finanšu departamenta Finanšu sistēmu attīstības daļas vecākā referenta (ierēdņa)
amatā uz noteiktu laiku no 2014.gada 5.augusta iecelts DZINTARS REINFELDS.
OP 2014/153.AKR8
Veselības inspekcija informē, ka Zāļu kontroles nodaļas
inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatā 2014.gada 1.augustā konkursa
kārtībā iecelts JĀNIS VALENIEKS.
OP 2014/153.AKR9
Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldes
departaments paziņo, ka konkurss uz vakanto Zemgales reģionālās Valsts darba
inspekcijas Ogres sektora inspektora amata vietu beidzies bez rezultāta.