Laidiens: 04.08.2014., Nr. 151

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/151.AKK1

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Juridiskajā departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz viena gada pieredze jurista specialitātē

- zināšanas normatīvo aktu, administratīvo aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē, prasme pastāvīgi analizēt normatīvo aktu piemērošanas problēmas

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- analītiskā domāšana, komunikācija, ētiskums, radošā domāšana un novatorisms

- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un labas svešvalodu zināšanas

Amata pienākumi:

- normatīvo aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu un administratīvo aktu projektu izstrādāšana un saskaņošana

- atzinumu sniegšana par normatīvo aktu projektiem un politikas plānošanas dokumentu projektiem

- sadarbība ar Maksātnespējas administrācijas struktūrvienībām un citām valsts iestādēm

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- mēnešalgu no 755 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mna.gov.lv.


OP 2014/151.AKK2

Valsts akciju sabiedrība "Latvijas Loto" ir moderns, peļņu nesošs uz biznesa pamatiem balstīts uzņēmums, kas sniedz augstākās klases spēles iespēju sociāli atbildīgā veidā. Valsts akciju sabiedrības "Latvijas Loto" vērtības: drošība, kvalitāte, darbinieki, sociālā atbildība, inovācijas un tehnoloģijas. 

Finanšu ministrija aicina pievienoties valsts akciju sabiedrības "Latvijas Loto" profesionālajai komandai un izsludina konkursu uz valsts akciju sabiedrības "Latvijas Loto" valdes locekļu amatiem (2 amata vietas)!

Valsts akciju sabiedrības "Latvijas Loto" komandā nepieciešami enerģiski un uz jauniem izaicinājumiem orientēti kolēģi, kuri gatavi uzņemties vadīt jaunas biznesa attīstības jomas.

Lai pretendētu šo amatu, nepieciešamas šādas profesionālās prasmes un zināšanas:

1) augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams finansēs, ekonomikā, vadības zinātnēs vai tiesību zinātnē

2) darba pieredze vadošā amatā ilgāka par gadu

3) zināšanas un pieredze attīstības projektu vadīšanā un uzraudzībā, finanšu vadībā

4) labas angļu valodas zināšanas

5) spēja patstāvīgi darboties, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par to izpildi

6) prasme vadīt un organizēt kolektīvu, koordinējot tā darbu svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanā un piemērojot savā darbā racionālas darba organizācijas principus

7) nevainojama reputācija

Konkursa pretendentiem jāiesniedz Finanšu ministrijā (Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv) šādi dokumenti līdz 2014. gada 8. augustam plkst. 16.00 (reģistrēti Finanšu ministrijā):

1) motivēts pieteikums (iekļaujot informāciju par pieredzi kolektīva vadīšanā)

2) Curriculum Vitae (CV)

3) augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī citus dokumentus, kas apliecina pretendenta kvalifikāciju

4) rekomendācijas vai atsauksmes (ne mazāk kā viena)

6) darbs par tēmu "Valsts akciju sabiedrība "Latvijas Loto" - izaicinājumi izložu un azartspēļu tirgū" (ne vairāk kā uz divām A4 formāta lapām)

Pretendentu atbilstību valsts akciju sabiedrības "Latvijas Loto" valdes locekļu amatiem vērtēs finanšu ministra apstiprinātā komisija saskaņā ar konkursa nolikumu atbilstoši pretendentu atlases pārbaudes kritērijiem (pirmā kārta - atbilstoši iesniegtajos dokumentos iekļautajai informācijai: izglītība, darba pieredze un iesniegtais darbs; otrā kārta - darba intervijas). Papildu informācija: Finanšu ministrijas Personālvadības departaments (tālr. uzziņām 67095610).


OP 2014/151.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Nodokļu strīdu izskatīšanas daļu galveno nodokļu inspektoru ierēdņa amatiem (6 vakances uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)

Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana juridisko pakalpojumu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs (ekonomika), komerczinībās (finanšu vadība, grāmatvedība), nodokļu administrēšanā vai tiesību zinātnē

- pieredze nodokļu un muitas normatīvo aktu piemērošanā

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts ieņēmumu dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- izskatīt sūdzības par nodokļu administrācijas un muitas iestāžu (ierēdņu) pieņemtajiem lēmumiem par audita vai pēcmuitošanas pārbaudes rezultātiem un sagatavot lēmumu projektus

- izskatīt nodokļu maksātāju iesniegumus nodokļu administrācijas un nodokļu maksātāja iespējamā vienošanās līguma noslēgšanai un sagatavot atbildi par iespējamā vienošanās līguma noslēgšanu

- sniegt konsultācijas nodokļu maksātājiem

- ievadīt Nodokļu informācijas sistēmā (turpmāk - NIS) informāciju par saņemtajām sūdzībām par Valsts ieņēmumu dienesta lēmumu par nodokļu maksājumu uzrēķinu apstrīdēšanu

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajā termiņā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar akadēmisko vai profesionālo augstāko izglītību (maģistra grāds) - sociālajās zinātnēs (ekonomika), komerczinībās (finanšu vadība, grāmatvedība), nodokļu administrēšanā vai tiesību zinātnē un ar pieredzi darbā ar NIS.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", IV līmenis un 11.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP NSID GNI amatu, (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2014/151.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Nolēmumu izpildes uzraudzības un organizēšanas daļas Valstij piekritīgās mantas uzskaites nodaļas galvenā/-ās jurista/-es (ierēdņa) amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- sagatavot tiesā iesniedzamos paskaidrojumus un pierādījumus , kā arī pārstāvēt Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) intereses tiesās atbilstoši kompetencei

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus

- aizvietot Nodaļas vadītāju tā prombūtnes laikā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem: ar augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, akadēmisko vai profesionālo augstāko izglītību (maģistra grādu) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās.

Dienesta vieta: Talejas iela1, Rīga

Ierēdņa amatam ir 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NPPP NIUOD amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2014/151.AKK5

Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Augu aizsardzības departamenta Augu aizsardzības līdzekļu novērtēšanas daļas referents/-e

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība medicīnā, ķīmijā, farmācijā vai bioloģijā (priekšroka pretendentiem ar pieredzi zinātniskajā darbā attiecīgajā jomā; kā arī priekšroka pretendentiem ar papildus speciālajām zināšanām un/vai profesionālās kvalifikācijas celšanas kursiem toksikoloģijas, bioķīmijas un pārtikas drošības jomā)

- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- zināšanas par augu aizsardzības jomu regulējošiem normatīviem aktiem

- ļoti labas angļu valodas zināšanas pētījumu analīzei un novērtējumu sagatavošanai

- prasme strādāt ar datoru

- organizētība, iedziļināšanās detaļās, analītiskā domāšana, ētiskums un orientācija uz attīstību

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību

Galvenie darba uzdevumi:

- veikt novērtējumu toksikoloģijas jomā par augu aizsardzības līdzekļu un darbīgo vielu atbilstību reģistrācijas nosacījumiem

- sagatavot priekšlikumus par norādēm augu aizsardzības līdzekļu marķējumā attiecībā uz klasifikāciju un ieteikumiem cilvēku un dzīvnieku drošības garantēšanai

- piedalīties Eiropas Komisijas un Eiropas pārtikas nekaitīguma iestādes izveidotajās darba grupās.

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, fakss 67027302 vai e-pasts: personals@vaad.gov.lv.


OP 2014/151.AKK6

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina darbā VALSTS UN PAŠVALDĪBU INFORMĀCIJAS SISTĒMU DEPARTAMENTA INFORMĀCIJAS SISTĒMU UZTURĒŠANAS NODAĻAS SISTĒMU ADMINISTRATORU/-I (darbinieka amats)

Galvenie pienākumi:

- Nodrošināt VRAA informācijas sistēmu (turpmāk - IS), apkalpi un to IT infrastruktūras funkcionēšanu saskaņā ar IS noteiktajiem funkcionālajiem, drošības un pieejamības mērķiem, t.sk. Valsts informācijas sistēmai darbam ar ES dokumentiem, (turpmāk - ESVIS), ietverot:

- lietojumu sistēmas (Oracle WebLogic) un datu bāzu vadības sistēmu (Oracle) administrēšanu;

- IT infrastruktūras (UNIX, MS Windows) serveru un to kopu administrēšanu

- Nodrošināt Vienotā datortīkla darbam ar Eiropas Savienības dokumentiem un dokumentiem līdz drošības pakāpei 'dienesta vajadzībām' (ieskaitot) (turpmāk - VD), tehniskās infrastruktūras darbību, vienotā datortīkla pakalpojumus, tehniskās sastāvdaļas un to savstarpējās saskarnes; informācijas plūsmas, to filtrēšanas un ierobežošanas nosacījumus

Prasības:

- augstākā izglītība (datorzinātnēs, vadībzinībās, elektrozinībās vai radniecīgā studiju virzienā), kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām zināšanām (var būt vecāko kursu students)

- zināšanas vai profesionālā pieredze par ugunsmūru, antivīrusu, slodzes balansētāju, serveru, disku masīvu un datortīklu izveidi un to uzturēšanu

- amata pienākumu veikšanai nepieciešams saņemt attiecīgās valsts drošības iestādes izsniegtu III. kategorijas speciālo atļauju darbam ar valsts noslēpuma objektiem un sertifikātu darbam ar Eiropas Savienības klasificēto informāciju

- vēlamas labas angļu valodas zināšanas

- zināšanas par UNIX/Linux bāzētām operētājsistēmām un datubāzu vadības sistēmām (Oracle), pieredze MS Windows bāzētas infrastruktūras un Windows Server (active directory) arhitektūras izveidošanā, administrēšanā un zināšanas par datortīklu topoloģiju, kā arī virtualizācijas risinājumu VMware, tiks uzskatītas kā priekšrocība

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam iesniegt līdz 2014. gada 15. augustam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā (adrese: Elizabetes iela 19, Rīga, LV-1010) vai sūtīt uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 29366523.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2014/151.AKR1

Maksātnespējas administrācija paziņo, ka konkurss uz Juridiskā departamenta juriskonsulta amatu uz noteiktu laiku beidzies bez rezultāta.


OP 2014/151.AKR2

Veselības inspekcija informē, ka "Latvijas Vēstnesī" 2014. gada 2. jūlijā izsludinātais konkurss uz vakanto Ārstniecības iestāžu kontroles nodaļas tehniskās uzraudzības inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2014/151.AKR3

Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālajā vides pārvaldē konkursa kārtībā Kontroles daļas Piesārņojuma kontroles sektora vecākās inspektores amatā (uz ierēdņa prombūtnes laiku) no š.g. 1. augusta iecelta ANNA ZAĶE.


OP 2014/151.AKR4

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Valmieras reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2014. gada 4. augustā iecelta DINA KĻAVIŅA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)