Laidiens: 04.08.2014., Nr. 151
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/151.AKK1
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Juridiskajā
departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vismaz viena gada pieredze jurista specialitātē
- zināšanas normatīvo aktu, administratīvo aktu projektu un politikas
plānošanas dokumentu projektu izstrādē, prasme pastāvīgi analizēt normatīvo
aktu piemērošanas problēmas
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas
- analītiskā domāšana, komunikācija, ētiskums, radošā domāšana un
novatorisms
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un labas svešvalodu
zināšanas
Amata pienākumi:
- normatīvo aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu un
administratīvo aktu projektu izstrādāšana un saskaņošana
- atzinumu sniegšana par normatīvo aktu projektiem un politikas plānošanas
dokumentu projektiem
- sadarbība ar Maksātnespējas administrācijas struktūrvienībām un citām
valsts iestādēm
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu no 755 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111,
fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2014/151.AKK2
Valsts
akciju sabiedrība "Latvijas Loto" ir moderns, peļņu nesošs uz biznesa
pamatiem balstīts uzņēmums, kas sniedz augstākās klases spēles iespēju sociāli
atbildīgā veidā. Valsts akciju sabiedrības "Latvijas Loto" vērtības: drošība,
kvalitāte, darbinieki, sociālā atbildība, inovācijas un tehnoloģijas.
Finanšu ministrija aicina pievienoties valsts akciju sabiedrības
"Latvijas Loto" profesionālajai komandai un izsludina konkursu
uz valsts akciju sabiedrības "Latvijas Loto" valdes locekļu amatiem
(2 amata vietas)!
Valsts akciju sabiedrības "Latvijas Loto" komandā
nepieciešami enerģiski un uz jauniem izaicinājumiem orientēti kolēģi, kuri
gatavi uzņemties vadīt jaunas biznesa attīstības jomas.
Lai pretendētu šo amatu, nepieciešamas šādas profesionālās prasmes un
zināšanas:
1) augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams finansēs, ekonomikā, vadības zinātnēs vai tiesību zinātnē
2) darba pieredze vadošā amatā ilgāka par gadu
3) zināšanas un pieredze attīstības projektu vadīšanā un uzraudzībā, finanšu
vadībā
4) labas angļu valodas zināšanas
5) spēja patstāvīgi darboties, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par to
izpildi
6) prasme vadīt un organizēt kolektīvu, koordinējot tā darbu svarīgu un
atbildīgu uzdevumu risināšanā un piemērojot savā darbā racionālas darba
organizācijas principus
7) nevainojama reputācija
Konkursa pretendentiem jāiesniedz Finanšu ministrijā (Smilšu ielā 1, Rīgā,
LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv) šādi dokumenti
līdz 2014. gada 8. augustam plkst. 16.00 (reģistrēti Finanšu
ministrijā):
1) motivēts pieteikums (iekļaujot informāciju par pieredzi kolektīva
vadīšanā)
2) Curriculum Vitae (CV)
3) augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī citus dokumentus,
kas apliecina pretendenta kvalifikāciju
4) rekomendācijas vai atsauksmes (ne mazāk kā viena)
6) darbs par tēmu "Valsts akciju sabiedrība "Latvijas
Loto" - izaicinājumi izložu un azartspēļu tirgū" (ne vairāk kā uz divām A4 formāta lapām)
Pretendentu atbilstību valsts akciju sabiedrības "Latvijas Loto"
valdes locekļu amatiem vērtēs finanšu ministra apstiprinātā komisija saskaņā ar
konkursa nolikumu atbilstoši pretendentu atlases pārbaudes kritērijiem (pirmā
kārta - atbilstoši iesniegtajos dokumentos iekļautajai informācijai: izglītība,
darba pieredze un iesniegtais darbs; otrā kārta - darba intervijas). Papildu
informācija: Finanšu ministrijas Personālvadības departaments (tālr. uzziņām
67095610).
OP 2014/151.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un
pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Nodokļu strīdu izskatīšanas daļu
galveno nodokļu inspektoru ierēdņa amatiem (6 vakances uz nenoteiktu laiku un
vakance uz noteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana juridisko
pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) - sociālajās zinātnēs (ekonomika), komerczinībās (finanšu
vadība, grāmatvedība), nodokļu administrēšanā vai tiesību zinātnē
- pieredze nodokļu un muitas normatīvo aktu piemērošanā
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts ieņēmumu
dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām
un fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- izskatīt sūdzības par nodokļu administrācijas un muitas
iestāžu (ierēdņu) pieņemtajiem lēmumiem par audita vai pēcmuitošanas pārbaudes
rezultātiem un sagatavot lēmumu projektus
- izskatīt nodokļu maksātāju iesniegumus nodokļu administrācijas un nodokļu
maksātāja iespējamā vienošanās līguma noslēgšanai un sagatavot atbildi par
iespējamā vienošanās līguma noslēgšanu
- sniegt konsultācijas nodokļu maksātājiem
- ievadīt Nodokļu informācijas sistēmā (turpmāk - NIS) informāciju par
saņemtajām sūdzībām par Valsts ieņēmumu dienesta lēmumu par nodokļu maksājumu
uzrēķinu apstrīdēšanu
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par esošiem jautājumiem un
sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajā termiņā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar akadēmisko vai profesionālo augstāko
izglītību (maģistra grāds) - sociālajās zinātnēs (ekonomika), komerczinībās
(finanšu vadība, grāmatvedība), nodokļu administrēšanā vai tiesību zinātnē un
ar pieredzi darbā ar NIS.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", IV līmenis
un 11.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
JPSIP NSID GNI amatu, (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2014/151.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Nolēmumu izpildes
uzraudzības un organizēšanas daļas Valstij piekritīgās mantas uzskaites nodaļas
galvenā/-ās jurista/-es (ierēdņa) amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt
atbilstošus lēmumus
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- sagatavot tiesā iesniedzamos paskaidrojumus un pierādījumus , kā arī pārstāvēt Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
intereses tiesās atbilstoši kompetencei
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus
- aizvietot Nodaļas vadītāju tā prombūtnes laikā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem: ar augstāko izglītību sociālajās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesībās, akadēmisko vai profesionālo augstāko izglītību
(maģistra grādu) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās.
Dienesta vieta: Talejas iela1, Rīga
Ierēdņa amatam ir 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un
pakalpojumi", IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NPPP NIUOD
amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par
konkursu".
OP 2014/151.AKK5
Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Augu aizsardzības departamenta Augu aizsardzības līdzekļu novērtēšanas
daļas referents/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
medicīnā, ķīmijā, farmācijā vai bioloģijā (priekšroka pretendentiem ar pieredzi
zinātniskajā darbā attiecīgajā jomā; kā arī priekšroka pretendentiem ar
papildus speciālajām zināšanām un/vai profesionālās kvalifikācijas celšanas
kursiem toksikoloģijas, bioķīmijas un pārtikas drošības jomā)
- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- zināšanas par augu aizsardzības jomu regulējošiem normatīviem aktiem
- ļoti labas angļu valodas zināšanas pētījumu analīzei un novērtējumu
sagatavošanai
- prasme strādāt ar datoru
- organizētība, iedziļināšanās detaļās, analītiskā domāšana, ētiskums un
orientācija uz attīstību
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību
Galvenie darba uzdevumi:
- veikt novērtējumu toksikoloģijas jomā par augu aizsardzības līdzekļu un
darbīgo vielu atbilstību reģistrācijas nosacījumiem
- sagatavot priekšlikumus par norādēm augu aizsardzības līdzekļu marķējumā
attiecībā uz klasifikāciju un ieteikumiem cilvēku un dzīvnieku drošības
garantēšanai
- piedalīties Eiropas Komisijas un Eiropas pārtikas nekaitīguma iestādes
izveidotajās darba grupās.
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 20
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, fakss 67027302 vai e-pasts: personals@vaad.gov.lv.
OP 2014/151.AKK6
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina darbā VALSTS UN PAŠVALDĪBU
INFORMĀCIJAS SISTĒMU DEPARTAMENTA INFORMĀCIJAS SISTĒMU UZTURĒŠANAS NODAĻAS
SISTĒMU ADMINISTRATORU/-I (darbinieka amats)
Galvenie pienākumi:
- Nodrošināt VRAA informācijas sistēmu (turpmāk - IS), apkalpi un to IT
infrastruktūras funkcionēšanu saskaņā ar IS noteiktajiem funkcionālajiem,
drošības un pieejamības mērķiem, t.sk. Valsts informācijas sistēmai darbam ar
ES dokumentiem, (turpmāk - ESVIS), ietverot:
- lietojumu sistēmas (Oracle WebLogic) un datu
bāzu vadības sistēmu (Oracle) administrēšanu;
- IT infrastruktūras (UNIX, MS Windows) serveru un to kopu administrēšanu
- Nodrošināt Vienotā datortīkla darbam ar Eiropas Savienības dokumentiem un
dokumentiem līdz drošības pakāpei 'dienesta vajadzībām' (ieskaitot) (turpmāk -
VD), tehniskās infrastruktūras darbību, vienotā datortīkla pakalpojumus,
tehniskās sastāvdaļas un to savstarpējās saskarnes; informācijas plūsmas, to
filtrēšanas un ierobežošanas nosacījumus
Prasības:
- augstākā izglītība (datorzinātnēs, vadībzinībās, elektrozinībās
vai radniecīgā studiju virzienā), kas papildināta ar amatam nepieciešamām
speciālām zināšanām (var būt vecāko kursu students)
- zināšanas vai profesionālā pieredze par ugunsmūru, antivīrusu, slodzes
balansētāju, serveru, disku masīvu un datortīklu izveidi un to uzturēšanu
- amata pienākumu veikšanai nepieciešams saņemt attiecīgās valsts drošības
iestādes izsniegtu III. kategorijas speciālo atļauju darbam ar valsts noslēpuma
objektiem un sertifikātu darbam ar Eiropas Savienības klasificēto informāciju
- vēlamas labas angļu valodas zināšanas
- zināšanas par UNIX/Linux bāzētām
operētājsistēmām un datubāzu vadības sistēmām (Oracle), pieredze MS Windows
bāzētas infrastruktūras un Windows Server (active directory) arhitektūras izveidošanā, administrēšanā un
zināšanas par datortīklu topoloģiju, kā arī virtualizācijas risinājumu VMware, tiks uzskatītas kā priekšrocība
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam iesniegt līdz 2014. gada 15. augustam
Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā (adrese:
Elizabetes iela 19, Rīga, LV-1010) vai sūtīt uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 29366523.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/151.AKR1
Maksātnespējas administrācija paziņo, ka konkurss uz
Juridiskā departamenta juriskonsulta amatu uz noteiktu laiku beidzies bez
rezultāta.
OP 2014/151.AKR2
Veselības inspekcija informē, ka "Latvijas Vēstnesī" 2014. gada 2.
jūlijā izsludinātais konkurss uz vakanto Ārstniecības iestāžu kontroles nodaļas
tehniskās uzraudzības inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2014/151.AKR3
Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālajā vides pārvaldē konkursa kārtībā Kontroles
daļas Piesārņojuma kontroles sektora vecākās inspektores amatā (uz ierēdņa
prombūtnes laiku) no š.g. 1. augusta iecelta ANNA ZAĶE.
OP 2014/151.AKR4
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Valmieras reģionālās nodaļas
Klientu apkalpošanas daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā
konkursa kārtībā 2014. gada 4. augustā iecelta DINA KĻAVIŅA.