Laidiens: 28.07.2014., Nr. 146
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/146.AKK1
FISKĀLĀS DISCIPLĪNAS PADOME atklātā konkursa kārtībā aicina darbā
FISKĀLĀS DISCIPLĪNAS PADOMES SEKRETĀRU/-I
Fiskālās disciplīnas padome
Fiskālās disciplīnas padome (Padome) ir neatkarīga, koleģiāla institūcija, kuras
galvenais uzdevums ir uzraudzīt kā valsts ievēro fiskālo disciplīnu un, ja tiek
konstatētas atkāpes, par to informēt sabiedrību atbilstoši Fiskālās disciplīnas
likumam. Padomē ir seši Saeimas iecelti locekļi, kuri sanāk uz Padomes sēdēm,
kurās tiek pieņemti lēmumi. Vienīgais pilnas darba slodzes darbinieks Padomē ir
Padomes sekretārs, kas ir iestādes administratīvais vadītājs. Līdz ar to
sekretāram ir nenovērtējama nozīme Padomes darbībā, kas ietver gan spēju
sagatavot dokumentu projektus fiskālās disciplīnas jomā, gan spēju
organizatoriski nodrošināt Fiskālās disciplīnas padomes darbību.
Obligātās amata prasības:
1. Augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikā, finansēs, matemātikā, dabas zinātnēs
2. Labas angļu valodas zināšanas
3. Datora lietotāja līmeņa prasmes (MS Word, MS Excel, PowerPoint)
4. Vismaz viena no šādām prasībām:
- vismaz 3 gadu pieredze valsts pārvaldē
- vismaz 1 gada profesionālā pieredze makroekonomisko procesu analīzē vai
prognozēšanā
- pieredze iestādes, biedrības vai komercsabiedrības lietvedības vai
grāmatvedības kārtošanā
- labas organizatora spējas, kas apliecinātas ar iepriekšējo darba pieredzi
Priekšrocības: priekšrocība
būs pretendentiem, kuru kompetences un pieredze visvairāk atbildīs sadaļas
"Obligātās amata prasības" ceturtajā punktā minētajām prasībām.
Darba pienākumi:
- veikt iestādes vadītāja funkcijas
- veikt Fiskālās disciplīnas likumā noteikto fiskālo nosacījumu piemērošanas
pareizības uzraudzību
- sagatavot fiskālās disciplīnas uzraudzības ziņojuma projektu, kā arī
neatbilstību ziņojuma projektu un citus dokumentus
- nolīgt un organizēt ekspertu un citu speciālistu piedalīšanos Fiskālās
disciplīnas padomes darbā
- nodrošināt sadarbību ar valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskajām un
fiziskajām personām, ārvalstu institūcijām un masu medijiem
- pildīt Padomes administratīvās funkcijas, t.sk. nodrošina Padomes sēžu
sagatavošanu
- organizēt un uzraudzīt Padomei piešķirto budžeta līdzekļu plānošanu un
izlietojumu, kā arī uzrauga saimniecisko resursu (valsts mantas) izmantošanu
Mēs piedāvājam:
- vērtīgu pieredzi līdz šim nebijušā fiskālas disciplīnas uzraudzības
iestādē Latvijā
- iespēju veidot un attīstīt jaunu institūciju
- neatkarību un patstāvību sava darba organizēšanā
- iespēju strādāt kopā ar kompetentiem augsta līmeņa ekonomikas un finanšu
lietpratējiem
- iespēju iegūt zināšanas un pieredzi jomā, kas ir ļoti nozīmīga Eiropas
Savienībā un kas strauji attīstās
- iespēju iegūt starptautiskās sadarbības pieredzi
- konkurētspējīgu atalgojumu un veselības apdrošināšanu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), īsu eseju angļu valodā par fiskālo politiku Latvijā, augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt līdz 2014.gada 19.augustam
Fiskālās disciplīnas padomei (Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919) vai elektroniski,
nosūtot uz e-pastu: janis.platais@fm.gov.lv.
Detalizētāka informācija: http://www.fm.gov.lv/lv/_karjera/vakances/
vai zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083809.
OP 2014/146.AKK2
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās
izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta direktora vietnieka/-ces
politikas plānošanas jomā (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
Izstrādāt un īstenot augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju (turpmāk -
nozares) politiku:
- plānot un organizēt departamenta darbu nozares politikas plānošanas jomā
- izstrādāt ministrijas darba plāna un gada publiskā pārskata departamenta
kompetencē esošo sadaļu, departamenta darba plānu, t.sk. nozares politikas
plānošanas jomā saturu, un atskaitīties par izpildi
- izstrādāt budžeta līdzekļu pieprasījuma pamatojumu, t.sk. jauno politikas
iniciatīvu ietvaros
- izstrādāt galveno politikas plānošanas dokumentu saturu un organizēt to
saskaņošanu un apstiprināšanu Ministru kabinetā
- organizēt kārtējo zinātnisko institūciju starptautisko novērtēšanu,
nozares politikas ietekmes novērtēšanu un citus nozares pārvaldības projektus
un pasākumus
- sniegt atbalstu un konsultēt citus ministrijas departamentus un padotības
institūcijas nozares politiku, politikas ieviešanas instrumentiem un citiem
politikas izstrādāšanas, ieviešanas un monitoringa jautājumiem
- nodrošināt politikas plānošanas dokumentu, tiesību aktu, informatīvo
ziņojumu un pārvaldes lēmumu projektu savlaicīgu izstrādāšanu nozares politikas
jautājumos
- plānot iepirkumus, nodrošināt tehnisko specifikāciju satura izstrādāšanu
un nodevuma saturisko atbilstību iepirkumiem nozares politikas jautājumos
- piedalīties Latvijas nacionālo pozīciju par Eiropas Savienības politikas
dokumentu projektiem izstrādāšanu (izstrādāšanā) nozares politikas jautājumos
- vadīt padoto departamenta ierēdņu un darbinieku darbu atbilstoši
ministrijas reglamentā un departamenta reglamentā noteiktajām funkcijām un
uzdevumiem, kontrolēt šo funkciju un uzdevumu izpildi savas kompetences
ietvaros
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams doktora grāds
- pieredze vadošā amatā (vismaz trīs gadi)
- darba pieredze augstākās izglītības, zinātnes, tehnoloģiju vai inovāciju
jomā un/vai pieredze darbā valsts pārvaldē
- pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē
- pieredze konstruktīvā, uz rezultātu orientētā sadarbībā ar profesionālajām
organizācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām
organizācijām un citām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām
- starptautiska darba pieredze augstākās izglītības vai zinātnes jomā
(dalība starptautiskos projektos, studijas vai stažēšanās ārvalstīs, u.tml.).
- padziļinātas zināšanas augstākās izglītības zinātnes, tehnoloģiju,
inovāciju jomu un tās attīstības tendencēm, par Eiropas Savienības nostādnēm
šajās jomās
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj brīvi komunicēt un strādāt liela
apjoma informāciju
- labas problēmu analīzes, argumentācijas un rakstīšanas prasmes latviešu un
angļu valodā
- analītiska domāšana un interese par pārvaldības uzlabošanu departamenta
kompetences jomās
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un apgūt jaunas
tehnoloģijas
- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas
intensitātes darba apstākļos
- komunikācijas, prezentācijas, sadarbības un komandas vadības prasmes,
orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- plānošanas un organizēšanas prasmes
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV,
analītisku apskatu, kas identificē trīs nozīmīgākās problēmas augstākās
izglītības un zinātnes, tehnoloģiju attīstības un inovāciju nozarē Latvijā un
piedāvā iespējamos risinājumus (līdz 3 lapām), izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu
Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2,
310.kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv),
tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2014/146.AKK3
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās
izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta direktora vietnieka/-ces Eiropas Savienības jautājumos (ierēdņa) amatu uz
nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
Īstenot augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju politiku:
- plānot un organizēt departamenta darbu Eiropas Savienības (ES) lietu jomā
- izstrādāt ministrijas darba plāna un gada publiskā pārskata, un
departamenta darba plāna ar ES lietām saistīto sadaļu saturu un atskaitīties
par izpildi
- izstrādāt budžeta līdzekļu pieprasījuma pamatojumu ar ES lietām
saistītajiem pasākumiem un budžeta programmām, t.sk. Jauno politikas iniciatīvu
ietvaros
- piedalīties galveno politikas plānošanas dokumentu satura izstrādāšanā ES
lietu jautājumos
- sniegt atbalstu un konsultēt citus ministrijas departamentus un padotības
institūcijas par ES lietu jautājumiem departamenta kompetences jomās, ar ES
lietām saistīto nozares politiku, politikas ieviešanas instrumentiem un citiem
politikas izstrādāšanas, ieviešanas un monitoringa jautājumiem
- nodrošināt politikas plānošanas dokumentu, tiesību aktu, informatīvo
ziņojumu un pārvaldes lēmumu projektu izstrādāšanu par ES lietu jautājumiem
departamenta kompetences jomās
- nodrošināt Latvijas nacionālo pozīciju par ES politikas dokumentu
projektiem izstrādāšanu departamenta kompetences jomās.
- piedalīties Saeimas Eiropas lietu komisijas sēdēs par IZM sagatavotajām
nacionālajām pozīcijām Eiropas jautājumiem augstākās izglītības, zinātnes un
kosmosa jomā
- nodrošināt nacionālo pozīciju un sākotnējo pozīciju izstrādi, saskaņošanu
un nosūtīšanu IZM nozares padomniecei ES izglītības, jaunatnes lietu un
kultūras ministru padomē ietvertajiem augstākās izglītības jautājumiem
augstākās izglītības jomā un ES Konkurētspējas padomē ietvertajiem zinātnes un
kosmosa jautājumiem
- nodrošināt instrukciju izstrādi, saskaņošanu un nosūtīšanu IZM nozares
padomniekam
- sniegt atbalstu IZM nozares padomniekam departamenta kompetences
jautājumos
- piedalīties ES Padomes Izglītības komitejas, Pētniecības un Kosmosa darba
grupu dokumentu sagatavošanā LV prezidentūras laikā
- piedalīties LV prezidentūras mandātu sagatavošanā augstākās izglītības,
zinātnes un kosmosa jomā
- piedalīties LV prezidentūras laikā organizēto pasākumu satura izstrādē un
pasākumu koordinēšanā augstākās izglītības, zinātnes un kosmosa jomā
- vadīt padoto departamenta ierēdņu un darbinieku darbu atbilstoši
ministrijas reglamentā un departamenta reglamentā noteiktajām funkcijām un
uzdevumiem, kontrolēt šo funkciju un uzdevumu izpildi savas kompetences
ietvaros
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams doktora grāds
- pieredze vadošā amatā (vismaz trīs gadi)
- darba pieredze augstākās izglītības, zinātnes, tehnoloģiju vai inovāciju
jomā un/vai pieredze darbā valsts pārvaldē
- pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē
- pieredze konstruktīvā, uz rezultātu orientētā sadarbībā ar profesionālajām
organizācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām
organizācijām un citām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām
- starptautiska darba pieredze augstākās izglītības vai zinātnes jomā
(dalība starptautiskos projektos, studijas vai stažēšanās ārvalstīs, u.tml.).
- zināšanas par augstākās izglītības zinātnes, tehnoloģiju, inovāciju jomu
un tās attīstības tendencēm, par Eiropas Savienības nostādnēm šajās jomās
- teicamas angļu valodas zināšanas
- labas problēmu analīzes, argumentācijas un rakstīšanas prasmes latviešu un
angļu valodā
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- izcilas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, analītisku apskatu, kas identificē trīs nozīmīgākās
problēmas augstākās izglītības, zinātnes, tehnoloģiju attīstības un inovāciju
nozarē Eiropas Savienībā un piedāvā iespējamos risinājumus (līdz 3 lapām),
izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas
Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz
e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv), tālruņi uzziņām
67047879, 67047892.
OP 2014/146.AKK4
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās
izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākā/-ās
eksperta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
Īstenot augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju politiku:
- veikt aprēķinus un sagatavot priekšlikumus valsts budžeta līdzekļu
pieprasījumam koledžām, augstākās izglītības un zinātniskajām institūcijām
- veikt aprēķinus un sagatavot priekšlikumus valsts budžeta līdzekļu
pieprasījumam jauno politikas iniciatīvu ietvaros
- pārraudzīt valsts budžeta līdzekļu izlietojumu koledžās, un augstākās
izglītības un zinātniskajām institūcijām
- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem
tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu dokumentu
projektiem departamenta kompetences jautājumos
- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus un tiesību aktus departamenta
kompetences jomās
- īstenot padotību pār padotībā esošajām institūcijām un sadarbību ar nozari
un partneriem
- sniegt atbalstu Eiropas Savienības (turpmāk - ES) struktūrfondu
īstenošanai, t.sk. Ministru kabineta noteikumu projektu izstrādei departamenta
kompetences jautājumos
- piedalīties ES struktūrfondu projektu, citu projektu un programmu
izstrādāšanā un vērtēšanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- eksperta zināšanas valsts budžeta plānošanas un finanšu pārvaldības jomā.
- pieredze darbā valsts pārvaldē, starptautiskās organizācijās, augstākās
izglītības vai zinātniskajās institūcijās (ilgāka par 5 gadiem)
- pieredze konceptuālu dokumentu izstrādāšanā
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj brīvi komunicēt un strādāt ar
liela apjoma informāciju
- labas prasmes strādāt komandā
- laba prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un spēja apgūt
jaunas tehnoloģijas
- labas komunikācijas un prezentācijas prasmes
- labas argumentācijas un problēmu analīzes un rakstīšanas latviešu un angļu
valodā prasmes
- analītiska domāšana un interese par pārvaldības uzlabošanu departamenta
kompetences jomā.
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050)
vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv), tālruņi
uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2014/146.AKK5
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās
izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta juriskonsulta/-es (ierēdņa)
amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
Īstenot augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju politiku saskaņā ar
spēkā esošajiem politikas plānošanas dokumentiem departamenta kompetences
jomās:
- izstrādāt likumu, Ministru kabineta noteikumu un citu ārējo un iekšējo
normatīvo aktu projektus departamenta kompetences jomās, organizēt to
saskaņošanu un apstiprināšanai Ministru kabinetā vai Saeimā
- virzīt augstskolu satversmes apstiprināšanai Ministru kabinetā vai Saeimā
- virzīt augstskolu satversmes sapulču ievēlētos rektorus apstiprināšanai
Ministru kabinetā
- ierosināt jaunu tiesību aktu izstrādi departamenta kompetences jomās
- sniegt atzinumus un sagatavot viedokļus par citu ministrijas
struktūrvienību un citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem politikas
plānošanas dokumentu, tiesību aktu, informatīvo ziņojumu un pārvaldes lēmumu
projektiem departamenta kompetences jomās
- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu saskaņošanā
departamenta kompetences jomās
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas par normatīvo aktu piemērošanu un
sagatavošanu augstākās izglītības iestāžu darbiniekiem un studējošajiem,
ministrijas darbiniekiem un citām fiziskām un juridiskām personām par
jautājumiem departamenta kompetences jomās
- sniegt atbalstu departamenta darbiniekiem normatīvo aktu izstrādē un
zinātnisko institūtu, augstskolu un koledžu pārvaldības jautājumu risināšanā
- konsultēt ministrijas darbiniekus un ierēdņus departamenta kompetences
jautājumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- pieredze juridiskā darbā (ilgāka par vienu gadu)
- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā pieņemšanai Ministru
kabinetā vai Saeimā, pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē un virzībā
(ilgāka par vienu gadu)
- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)
- padziļinātas zināšanas administratīvo, valsts tiesību un Eiropas tiesību
jomā
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj brīvi komunicēt un strādāt liela
apjoma informāciju
- labas problēmu analīzes, argumentācijas un rakstīšanas prasmes latviešu un
angļu valodā
- analītiska domāšana un interese par pārvaldības uzlabošanu departamenta
kompetences jomās
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un apgūt jaunas
tehnoloģijas
- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas
intensitātes darba apstākļos
- komunikācijas, prezentācijas, sadarbības un komandas darba prasmes
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu, plānošanas un organizēšanas prasmes
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050)
vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv), tālruņi
uzziņām 67047879, 67047892.
OP 2014/146.AKK6
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās
izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta eksperta/-es (ierēdņa) amatu uz
nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
Īstenot izglītības, zinātnes un inovāciju politiku saskaņā ar spēkā
esošajiem politikas plānošanas dokumentiem departamenta kompetences jomās:
- apkopot un analizēt informāciju par augstākās izglītības un zinātnisko
institūciju darbību un tās rezultātiem
- gatavot analītiskus pārskatus par augstākās izglītības un zinātnisko
institūciju darbību un tās rezultātiem
- izstrādāt un aktualizēt vadlīnijas, pēc kurām augstākās izglītības un
zinātniskās institūcijas iesniedz ministrijā datus par savu darbību un tās rezultātiem
- piedalīties Latvijas viedās specializācijas stratēģijas īstenošanas
monitoringa sistēmas veidošanā un nodrošināšanā
- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus un tiesību aktus departamenta
kompetences jomās
- īstenot padotību pār padotībā esošajām institūcijām un sadarbību ar nozari
un partneriem
- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību
izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu
dokumentu projektiem departamenta kompetences jautājumos
- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu, attīstības
plānošanas dokumentu projektu un citu dokumentu projektus departamenta
kompetences jomās saskaņošanai
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams ekonometrijā, dabas vai inženierzinātnēs
- pieredze darbā valsts pārvaldē, starptautiskās organizācijās, augstākās
izglītības vai zinātniskajās institūcijās (ilgāka par trīs gadiem)
- pieredze konceptuālu dokumentu izstrādāšanā
- padziļinātas zināšanas statistikas un datu analīzes jomā
- angļu valoda līmenī, kas ļauj brīvi komunicēt un strādāt liela apjoma
informāciju
- labas problēmu analīzes, argumentācijas un rakstīšanas prasmes latviešu un
angļu valodā
- analītiska domāšana un interese par pārvaldības uzlabošanu departamenta
kompetences jomās
- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas
intensitātes darba apstākļos
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un apgūt jaunas
tehnoloģijas
- komunikācijas, prezentācijas, sadarbības un komandas darba prasmes
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu, plānošanas un organizēšanas prasmes
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050)
vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv), tālruņi
uzziņām: 67047879, 67047892.