Laidiens: 28.07.2014., Nr. 146

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/146.AKK1

FISKĀLĀS DISCIPLĪNAS PADOME atklātā konkursa kārtībā aicina darbā FISKĀLĀS DISCIPLĪNAS PADOMES SEKRETĀRU/-I

Fiskālās disciplīnas padome

Fiskālās disciplīnas padome (Padome) ir neatkarīga, koleģiāla institūcija, kuras galvenais uzdevums ir uzraudzīt kā valsts ievēro fiskālo disciplīnu un, ja tiek konstatētas atkāpes, par to informēt sabiedrību atbilstoši Fiskālās disciplīnas likumam. Padomē ir seši Saeimas iecelti locekļi, kuri sanāk uz Padomes sēdēm, kurās tiek pieņemti lēmumi. Vienīgais pilnas darba slodzes darbinieks Padomē ir Padomes sekretārs, kas ir iestādes administratīvais vadītājs. Līdz ar to sekretāram ir nenovērtējama nozīme Padomes darbībā, kas ietver gan spēju sagatavot dokumentu projektus fiskālās disciplīnas jomā, gan spēju organizatoriski nodrošināt Fiskālās disciplīnas padomes darbību.

Obligātās amata prasības:

1. Augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs, matemātikā, dabas zinātnēs

2. Labas angļu valodas zināšanas

3. Datora lietotāja līmeņa prasmes (MS Word, MS Excel, PowerPoint)

4. Vismaz viena no šādām prasībām:

- vismaz 3 gadu pieredze valsts pārvaldē

- vismaz 1 gada profesionālā pieredze makroekonomisko procesu analīzē vai prognozēšanā

- pieredze iestādes, biedrības vai komercsabiedrības lietvedības vai grāmatvedības kārtošanā

- labas organizatora spējas, kas apliecinātas ar iepriekšējo darba pieredzi

Priekšrocības: priekšrocība būs pretendentiem, kuru kompetences un pieredze visvairāk atbildīs sadaļas "Obligātās amata prasības" ceturtajā punktā minētajām prasībām.

Darba pienākumi:

- veikt iestādes vadītāja funkcijas

- veikt Fiskālās disciplīnas likumā noteikto fiskālo nosacījumu piemērošanas pareizības uzraudzību

- sagatavot fiskālās disciplīnas uzraudzības ziņojuma projektu, kā arī neatbilstību ziņojuma projektu un citus dokumentus

- nolīgt un organizēt ekspertu un citu speciālistu piedalīšanos Fiskālās disciplīnas padomes darbā

- nodrošināt sadarbību ar valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskajām un fiziskajām personām, ārvalstu institūcijām un masu medijiem

- pildīt Padomes administratīvās funkcijas, t.sk. nodrošina Padomes sēžu sagatavošanu

- organizēt un uzraudzīt Padomei piešķirto budžeta līdzekļu plānošanu un izlietojumu, kā arī uzrauga saimniecisko resursu (valsts mantas) izmantošanu

Mēs piedāvājam:

- vērtīgu pieredzi līdz šim nebijušā fiskālas disciplīnas uzraudzības iestādē Latvijā

- iespēju veidot un attīstīt jaunu institūciju

- neatkarību un patstāvību sava darba organizēšanā

- iespēju strādāt kopā ar kompetentiem augsta līmeņa ekonomikas un finanšu lietpratējiem

- iespēju iegūt zināšanas un pieredzi jomā, kas ir ļoti nozīmīga Eiropas Savienībā un kas strauji attīstās

- iespēju iegūt starptautiskās sadarbības pieredzi

- konkurētspējīgu atalgojumu un veselības apdrošināšanu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), īsu eseju angļu valodā par fiskālo politiku Latvijā, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt līdz 2014.gada 19.augustam Fiskālās disciplīnas padomei (Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: janis.platais@fm.gov.lv. Detalizētāka informācija: http://www.fm.gov.lv/lv/_karjera/vakances/ vai zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083809.


OP 2014/146.AKK2

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta direktora vietnieka/-ces politikas plānošanas jomā (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

Izstrādāt un īstenot augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju (turpmāk - nozares) politiku:

- plānot un organizēt departamenta darbu nozares politikas plānošanas jomā

- izstrādāt ministrijas darba plāna un gada publiskā pārskata departamenta kompetencē esošo sadaļu, departamenta darba plānu, t.sk. nozares politikas plānošanas jomā saturu, un atskaitīties par izpildi

- izstrādāt budžeta līdzekļu pieprasījuma pamatojumu, t.sk. jauno politikas iniciatīvu ietvaros

- izstrādāt galveno politikas plānošanas dokumentu saturu un organizēt to saskaņošanu un apstiprināšanu Ministru kabinetā

- organizēt kārtējo zinātnisko institūciju starptautisko novērtēšanu, nozares politikas ietekmes novērtēšanu un citus nozares pārvaldības projektus un pasākumus

- sniegt atbalstu un konsultēt citus ministrijas departamentus un padotības institūcijas nozares politiku, politikas ieviešanas instrumentiem un citiem politikas izstrādāšanas, ieviešanas un monitoringa jautājumiem

- nodrošināt politikas plānošanas dokumentu, tiesību aktu, informatīvo ziņojumu un pārvaldes lēmumu projektu savlaicīgu izstrādāšanu nozares politikas jautājumos

- plānot iepirkumus, nodrošināt tehnisko specifikāciju satura izstrādāšanu un nodevuma saturisko atbilstību iepirkumiem nozares politikas jautājumos

- piedalīties Latvijas nacionālo pozīciju par Eiropas Savienības politikas dokumentu projektiem izstrādāšanu (izstrādāšanā) nozares politikas jautājumos

- vadīt padoto departamenta ierēdņu un darbinieku darbu atbilstoši ministrijas reglamentā un departamenta reglamentā noteiktajām funkcijām un uzdevumiem, kontrolēt šo funkciju un uzdevumu izpildi savas kompetences ietvaros

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams doktora grāds

- pieredze vadošā amatā (vismaz trīs gadi)

- darba pieredze augstākās izglītības, zinātnes, tehnoloģiju vai inovāciju jomā un/vai pieredze darbā valsts pārvaldē

- pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē

- pieredze konstruktīvā, uz rezultātu orientētā sadarbībā ar profesionālajām organizācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām un citām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām

- starptautiska darba pieredze augstākās izglītības vai zinātnes jomā (dalība starptautiskos projektos, studijas vai stažēšanās ārvalstīs, u.tml.).

- padziļinātas zināšanas augstākās izglītības zinātnes, tehnoloģiju, inovāciju jomu un tās attīstības tendencēm, par Eiropas Savienības nostādnēm šajās jomās

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj brīvi komunicēt un strādāt liela apjoma informāciju

- labas problēmu analīzes, argumentācijas un rakstīšanas prasmes latviešu un angļu valodā

- analītiska domāšana un interese par pārvaldības uzlabošanu departamenta kompetences jomās

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un apgūt jaunas tehnoloģijas

- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas intensitātes darba apstākļos

- komunikācijas, prezentācijas, sadarbības un komandas vadības prasmes, orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- plānošanas un organizēšanas prasmes

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, analītisku apskatu, kas identificē trīs nozīmīgākās problēmas augstākās izglītības un zinātnes, tehnoloģiju attīstības un inovāciju nozarē Latvijā un piedāvā iespējamos risinājumus (līdz 3 lapām), izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv), tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.


OP 2014/146.AKK3

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta direktora vietnieka/-ces Eiropas Savienības jautājumos (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

Īstenot augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju politiku:

- plānot un organizēt departamenta darbu Eiropas Savienības (ES) lietu jomā

- izstrādāt ministrijas darba plāna un gada publiskā pārskata, un departamenta darba plāna ar ES lietām saistīto sadaļu saturu un atskaitīties par izpildi

- izstrādāt budžeta līdzekļu pieprasījuma pamatojumu ar ES lietām saistītajiem pasākumiem un budžeta programmām, t.sk. Jauno politikas iniciatīvu ietvaros

- piedalīties galveno politikas plānošanas dokumentu satura izstrādāšanā ES lietu jautājumos

- sniegt atbalstu un konsultēt citus ministrijas departamentus un padotības institūcijas par ES lietu jautājumiem departamenta kompetences jomās, ar ES lietām saistīto nozares politiku, politikas ieviešanas instrumentiem un citiem politikas izstrādāšanas, ieviešanas un monitoringa jautājumiem

- nodrošināt politikas plānošanas dokumentu, tiesību aktu, informatīvo ziņojumu un pārvaldes lēmumu projektu izstrādāšanu par ES lietu jautājumiem departamenta kompetences jomās

- nodrošināt Latvijas nacionālo pozīciju par ES politikas dokumentu projektiem izstrādāšanu departamenta kompetences jomās.

- piedalīties Saeimas Eiropas lietu komisijas sēdēs par IZM sagatavotajām nacionālajām pozīcijām Eiropas jautājumiem augstākās izglītības, zinātnes un kosmosa jomā

- nodrošināt nacionālo pozīciju un sākotnējo pozīciju izstrādi, saskaņošanu un nosūtīšanu IZM nozares padomniecei ES izglītības, jaunatnes lietu un kultūras ministru padomē ietvertajiem augstākās izglītības jautājumiem augstākās izglītības jomā un ES Konkurētspējas padomē ietvertajiem zinātnes un kosmosa jautājumiem

- nodrošināt instrukciju izstrādi, saskaņošanu un nosūtīšanu IZM nozares padomniekam

- sniegt atbalstu IZM nozares padomniekam departamenta kompetences jautājumos

- piedalīties ES Padomes Izglītības komitejas, Pētniecības un Kosmosa darba grupu dokumentu sagatavošanā LV prezidentūras laikā

- piedalīties LV prezidentūras mandātu sagatavošanā augstākās izglītības, zinātnes un kosmosa jomā

- piedalīties LV prezidentūras laikā organizēto pasākumu satura izstrādē un pasākumu koordinēšanā augstākās izglītības, zinātnes un kosmosa jomā

- vadīt padoto departamenta ierēdņu un darbinieku darbu atbilstoši ministrijas reglamentā un departamenta reglamentā noteiktajām funkcijām un uzdevumiem, kontrolēt šo funkciju un uzdevumu izpildi savas kompetences ietvaros

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams doktora grāds

- pieredze vadošā amatā (vismaz trīs gadi)

- darba pieredze augstākās izglītības, zinātnes, tehnoloģiju vai inovāciju jomā un/vai pieredze darbā valsts pārvaldē

- pieredze politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē

- pieredze konstruktīvā, uz rezultātu orientētā sadarbībā ar profesionālajām organizācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām un citām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām

- starptautiska darba pieredze augstākās izglītības vai zinātnes jomā (dalība starptautiskos projektos, studijas vai stažēšanās ārvalstīs, u.tml.).

- zināšanas par augstākās izglītības zinātnes, tehnoloģiju, inovāciju jomu un tās attīstības tendencēm, par Eiropas Savienības nostādnēm šajās jomās

- teicamas angļu valodas zināšanas

- labas problēmu analīzes, argumentācijas un rakstīšanas prasmes latviešu un angļu valodā

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- izcilas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, analītisku apskatu, kas identificē trīs nozīmīgākās problēmas augstākās izglītības, zinātnes, tehnoloģiju attīstības un inovāciju nozarē Eiropas Savienībā un piedāvā iespējamos risinājumus (līdz 3 lapām), izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv), tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.


OP 2014/146.AKK4

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākā/-ās eksperta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

Īstenot augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju politiku:

- veikt aprēķinus un sagatavot priekšlikumus valsts budžeta līdzekļu pieprasījumam koledžām, augstākās izglītības un zinātniskajām institūcijām

- veikt aprēķinus un sagatavot priekšlikumus valsts budžeta līdzekļu pieprasījumam jauno politikas iniciatīvu ietvaros

- pārraudzīt valsts budžeta līdzekļu izlietojumu koledžās, un augstākās izglītības un zinātniskajām institūcijām

- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu dokumentu projektiem departamenta kompetences jautājumos

- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus un tiesību aktus departamenta kompetences jomās

- īstenot padotību pār padotībā esošajām institūcijām un sadarbību ar nozari un partneriem

- sniegt atbalstu Eiropas Savienības (turpmāk - ES) struktūrfondu īstenošanai, t.sk. Ministru kabineta noteikumu projektu izstrādei departamenta kompetences jautājumos

- piedalīties ES struktūrfondu projektu, citu projektu un programmu izstrādāšanā un vērtēšanā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- eksperta zināšanas valsts budžeta plānošanas un finanšu pārvaldības jomā.

- pieredze darbā valsts pārvaldē, starptautiskās organizācijās, augstākās izglītības vai zinātniskajās institūcijās (ilgāka par 5 gadiem)

- pieredze konceptuālu dokumentu izstrādāšanā

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj brīvi komunicēt un strādāt ar liela apjoma informāciju

- labas prasmes strādāt komandā

- laba prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un spēja apgūt jaunas tehnoloģijas

- labas komunikācijas un prezentācijas prasmes

- labas argumentācijas un problēmu analīzes un rakstīšanas latviešu un angļu valodā prasmes

- analītiska domāšana un interese par pārvaldības uzlabošanu departamenta kompetences jomā.

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv), tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.


OP 2014/146.AKK5

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

Īstenot augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju politiku saskaņā ar spēkā esošajiem politikas plānošanas dokumentiem departamenta kompetences jomās:

- izstrādāt likumu, Ministru kabineta noteikumu un citu ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektus departamenta kompetences jomās, organizēt to saskaņošanu un apstiprināšanai Ministru kabinetā vai Saeimā

- virzīt augstskolu satversmes apstiprināšanai Ministru kabinetā vai Saeimā

- virzīt augstskolu satversmes sapulču ievēlētos rektorus apstiprināšanai Ministru kabinetā

- ierosināt jaunu tiesību aktu izstrādi departamenta kompetences jomās

- sniegt atzinumus un sagatavot viedokļus par citu ministrijas struktūrvienību un citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentu, tiesību aktu, informatīvo ziņojumu un pārvaldes lēmumu projektiem departamenta kompetences jomās

- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu saskaņošanā departamenta kompetences jomās

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas par normatīvo aktu piemērošanu un sagatavošanu augstākās izglītības iestāžu darbiniekiem un studējošajiem, ministrijas darbiniekiem un citām fiziskām un juridiskām personām par jautājumiem departamenta kompetences jomās

- sniegt atbalstu departamenta darbiniekiem normatīvo aktu izstrādē un zinātnisko institūtu, augstskolu un koledžu pārvaldības jautājumu risināšanā

- konsultēt ministrijas darbiniekus un ierēdņus departamenta kompetences jautājumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze juridiskā darbā (ilgāka par vienu gadu)

- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un virzībā pieņemšanai Ministru kabinetā vai Saeimā, pieredze iekšējo normatīvo aktu izstrādē un virzībā (ilgāka par vienu gadu)

- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)

- padziļinātas zināšanas administratīvo, valsts tiesību un Eiropas tiesību jomā

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj brīvi komunicēt un strādāt liela apjoma informāciju

- labas problēmu analīzes, argumentācijas un rakstīšanas prasmes latviešu un angļu valodā

- analītiska domāšana un interese par pārvaldības uzlabošanu departamenta kompetences jomās

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un apgūt jaunas tehnoloģijas

- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas intensitātes darba apstākļos

- komunikācijas, prezentācijas, sadarbības un komandas darba prasmes

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu, plānošanas un organizēšanas prasmes

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv), tālruņi uzziņām 67047879, 67047892.


OP 2014/146.AKK6

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta eksperta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

Īstenot izglītības, zinātnes un inovāciju politiku saskaņā ar spēkā esošajiem politikas plānošanas dokumentiem departamenta kompetences jomās:

- apkopot un analizēt informāciju par augstākās izglītības un zinātnisko institūciju darbību un tās rezultātiem

- gatavot analītiskus pārskatus par augstākās izglītības un zinātnisko institūciju darbību un tās rezultātiem

- izstrādāt un aktualizēt vadlīnijas, pēc kurām augstākās izglītības un zinātniskās institūcijas iesniedz ministrijā datus par savu darbību un tās rezultātiem

- piedalīties Latvijas viedās specializācijas stratēģijas īstenošanas monitoringa sistēmas veidošanā un nodrošināšanā

- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus un tiesību aktus departamenta kompetences jomās

- īstenot padotību pār padotībā esošajām institūcijām un sadarbību ar nozari un partneriem

- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu dokumentu projektiem departamenta kompetences jautājumos

- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu un citu dokumentu projektus departamenta kompetences jomās saskaņošanai

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams ekonometrijā, dabas vai inženierzinātnēs

- pieredze darbā valsts pārvaldē, starptautiskās organizācijās, augstākās izglītības vai zinātniskajās institūcijās (ilgāka par trīs gadiem)

- pieredze konceptuālu dokumentu izstrādāšanā

- padziļinātas zināšanas statistikas un datu analīzes jomā

- angļu valoda līmenī, kas ļauj brīvi komunicēt un strādāt liela apjoma informāciju

- labas problēmu analīzes, argumentācijas un rakstīšanas prasmes latviešu un angļu valodā

- analītiska domāšana un interese par pārvaldības uzlabošanu departamenta kompetences jomās

- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas intensitātes darba apstākļos

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un apgūt jaunas tehnoloģijas

- komunikācijas, prezentācijas, sadarbības un komandas darba prasmes

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu, plānošanas un organizēšanas prasmes

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv), tālruņi uzziņām: 67047879, 67047892.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)