Laidiens: 24.07.2014., Nr. 144
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/144.AKK1
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un
veterinārā dienesta Rīgas pilsētas pārvaldes (darbavieta
Rīgā, Lubānas ielā 49) inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- vēlama pieredze profesionālajā jomā
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- prasme pārliecināt un pieņemt atbildīgus lēmumus
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos
- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu
darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu
ievērošanu amata kompetences robežās
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- stabilu atalgojumu, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un
veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā
tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla
vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis
informācijai 67027529.
OP 2014/144.AKK2
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta
Tiesiskā nodrošinājuma nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē
- zināšanas par valsts pārvaldi un administratīvā procesa jautājumiem
- izpratne par ministrijas darbību reglamentējošiem tiesību aktiem un
politikas dokumentiem
- prasme formulēt un izteikt rakstveidā viedokli par noteiktu jautājumu
- precizitāte un augsta atbildība
- prasme strādāt ar datoru Windows vidē
- vēlama pieredze administratīvo lēmumu vai normatīvo aktu projektu
sagatavošanā
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldes iestādē
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- apmācības iespējas
- vērtīgu pieredzi normatīvo aktu izstrādē un administratīvā procesa
jautājumos
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai: pasts@em.gov.lv,
Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013042.
OP 2014/144.AKK3
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģijas tirgus un
infrastruktūras departamenta Enerģijas tirgus nodaļas juriskonsulta/-es amatu
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (jurisprudencē)
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- zināšanas ES tiesībās
- izpratne un zināšanas par normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu
iesniegšanas, saskaņošanas, virzības un izskatīšanas kārtību Ministru kabinetā;
- vēlamas zināšanas un pieredze enerģētikas jomā
- labas prasmes darbā ar datoru
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri paust un
argumentēt savu viedokli, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- augsta atbildība un iniciatīva
- spēja strādāt individuāli un komandā
- pastāvīga zināšanu papildināšana
Amata pienākumi:
- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus un tiesību aktu projektus
enerģijas tirgus un infrastruktūras jomā
- pārstāvēt Ekonomikas ministriju lietu izskatīšanā tiesā
- sadarboties un pārstāvēt Latviju pārrunās ar Eiropas Komisiju un citām
Eiropas Savienības un starptautiskajām institūcijām
- iesaistīties pasākumos saistībā ar Latvijas prezidentūru Eiropas
Savienības Padomē
- veikt ES tiesu prakses izpēti saistībā ar enerģijas tirgus jautājumiem
- piedalīties infrastruktūras projektu normatīvās vides pilnveidošanā
- izskatīt sūdzības un ierosinājumus
- sniegt departamenta darbiniekiem juridisku atbalstu departamenta darbības
kompetences jomās
Mēs piedāvājam:
- iespēju piedalīties Latvijas un Eiropas Savienības politikas veidošanā
- vērtīgu pieredzi, tajā skaitā Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības
Padomē ietvaros
- profesionālu izaugsmi
- lielisku pieredzi darbā ar nacionālajām un starptautiskajām institūcijām
- aktīvu dalību pasākumos par kompetences jautājumiem Latvijā un ārzemēs
- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai: pasts@em.gov.lv,
Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013113.
OP 2014/144.AKK4
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģijas tirgus un
infrastruktūras departamenta Enerģijas tirgus nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa izglītība (vēlams ekonomikā, jurisprudencē vai
enerģētikā)
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- vēlamas zināšanas ES tiesībās
- izpratne un zināšanas par normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu
iesniegšanas, saskaņošanas, virzības un izskatīšanas kārtību Ministru kabinetā
- vēlamas zināšanas un pieredze enerģētikas jomā
- labas prasmes darbā ar datoru
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri paust un
argumentēt savu viedokli, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- augsta atbildība un iniciatīva
- spēja strādāt individuāli un komandā
- pastāvīga zināšanu papildināšana
Amata pienākumi:
- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus un tiesību aktu projektus
enerģijas tirgus un infrastruktūras jomā
- piedalīties energoapgādes drošības jautājumu risināšanā caurskatot,
apkopojot, analizējot un sagatavojot nepieciešamo informāciju un priekšlikumus
energoapgādes drošības paaugstināšanai
- iesaistīties pasākumos saistībā ar Latvijas prezidentūru Eiropas Savienības
Padomē
- izstrādāt Latvijas Republikas nacionālās pozīcijas un instrukcijas, kā arī
sadarboties un pārstāvēt Latviju pārrunās ar Eiropas Komisiju un citām Eiropas
Savienības un starptautiskajām institūcijām
- izskatīt sūdzības un ierosinājumus
- apkopot informāciju par Latvijas sadarbību ar citām valstīm enerģētikas
jomā
- piedalīties dažādu ministriju izstrādāto tiesību aktu projektu izskatīšanā
un atzinumu sagatavošanā saistībā ar enerģijas tirgus un infrastruktūras
jautājumiem
Mēs piedāvājam:
- iespēju piedalīties Latvijas un Eiropas Savienības politikas veidošanā
- vērtīgu pieredzi, tajā skaitā Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības
Padomē ietvaros
- profesionālu izaugsmi
- lielisku pieredzi darbā ar nacionālajām un starptautiskajām institūcijām
- aktīvu dalību pasākumos par kompetences jautājumiem Latvijā un ārzemēs
- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai: pasts@em.gov.lv,
Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālr. 67013113.
OP 2014/144.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas
Speciālās piedziņas nodaļas galvenā/-ās nodokļu
inspektora/-es (vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds)
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts
ieņēmumu dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām,
juridiskām un fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- veikt normatīvajos aktos noteikto savstarpējās palīdzības nodokļu
prasījumu piedziņā Eiropas Savienībā procedūru izpildi un Saeimas
apstiprinātajos starptautiskajos līgumos noteikto savstarpējās palīdzības
procedūru izpildi attiecībā uz piedziņas pasākumu pieprasījumiem
- sagatavot lēmuma projektu par Eiropas Savienības dalībvalsts un citas
ārvalsts nodokļu prasījuma summas samaksas sadalīšanu termiņos pieņemšanu
- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju
par nodokļu parādniekiem
- izskaidrot nodokļu maksātājiem parādu rašanās, nokavējuma naudas
aprēķināšanas un citus jautājumus, kas saistīti ar parāda izcelsmi un piedziņu
- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
- brīdināt parādniekus par maksātnespējas pieteikuma iesniegšanu, ja
konstatētas maksātnespējas pazīmes
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem: ar augstāko izglītību sociālajās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesībās, ar darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā,
uzskaitē un piedziņā un ar angļu valodas zināšanām B2 līmenī (sapratne, runāšana,
rakstīšana).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis
un 9.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
NPPP PPD SPN GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/144.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Administratīvās vadības daļas
galvenā/-ās speciālista/-es (vakance uz nenoteiktu
laiku) darbinieka amatu
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas
un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes
jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds): sociālajās zinātnēs (žurnālistika un komunikācija), komerczinībās
(sabiedriskās attiecības) vai tiesību zinātnē
- labas prasmes darbā ar datoru (Microsoft Power Point)
Ja esi gatavs:
- sagatavot preses relīzes un koordinēt sadarbību ar masu medijiem
- veikt operatīvās darbības un izmeklēšanas atbalstu noziedzīgu nodarījumu
atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu jomā
- uzskaitīt un uzglabāt izbeigtos kriminālprocesus un pārbaudes materiālus,
par kuriem pieņemts lēmums atteikt uzsākt kriminālprocesu
- piedalīties dokumentu sagatavošanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem: ar pieredzi preses relīžu sagatavošanā un darba
pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā (t.sk. analītisko
materiālu sagatavošanā), priekšlikumu un normatīvo aktu izstrādē.
Darbinieka dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam ir 35.saime "Politikas ieviešana", II līmenis un
9.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
FPP AVD GS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/144.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Piedziņas procesa
vadības un atbalsta daļas galvenā/-ās nodokļu
inspektora/-es (vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- pieredze nodokļu piedziņas reglamentējošo normatīvo aktu un ar tiem
saistīto normatīvo aktu piemērošanā
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts
ieņēmumu dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām,
juridiskām un fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- veikt nokavēto nodokļu maksājumu apmēra un struktūras analīzi
- izstrādāt politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un ārējo
normatīvo aktu projektus, pārstāvēt tos izskatīšanas procesā
- izvērtēt citu institūciju izstrādātos politikas plānošanas dokumentu,
informatīvo ziņojumu un ārējo normatīvo aktu projektus un sniegt atzinumus par
tiem
- veikt neizpildīto lēmumu par naudas soda piemērošanu administratīvo
pārkāpumu lietās nodošanu piespiedu izpildei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem: ar augstāko izglītību sociālajās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesībās.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis un
10.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP
PPVAD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/144.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Muitas kontroles organizēšanas daļas
Fiziskās kontroles organizēšanas nodaļas vecākā/-ās
muitas eksperta/-es (vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un
atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas). Vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds):
sociālajās zinātnēs (ekonomika, finanšu vadība, grāmatvedība), komerczinībās,
tiesību zinātnē, muitas un/vai nodokļu administrēšanā vai muitā
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts
ieņēmumu dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām,
juridiskām un fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- sniegt informāciju Valsts ieņēmumu dienesta struktūrvienībām muitas
fiziskās kontroles pasākumu un citu pārbaužu veikšanai
- organizēt un koordinēt muitas fiziskās kontroles pasākumus, t.sk.
sadarbībā ar citām Valsts ieņēmumu dienesta struktūrvienībām
- apkopot un izvērtēt informāciju par veiktajiem muitas fiziskās kontroles
pasākumiem un muitas noteikumu pārkāpumiem
- organizēt, koordinēt un veikt muitas fiziskās kontroles pasākumus
sadarbībā ar Latvijas Republikas tiesībaizsardzības dienestiem un ārvalstu
muitas dienestiem
- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu un metodisko materiālu projektus, sniegt
priekšlikumus to pilnveidošanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem: ar pieredzi muitas jomā ne mazāk
kā divi gadi, ar zināšanām Valsts ieņēmumu dienesta un muitas darbību
reglamentējošo normatīvo aktu jomā un ar pieredzi normatīvo aktu sagatavošanā
un metodisko materiālu izstrādē.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis
un 9.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
MP MKOD VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/144.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Muitas modernizācijas daļas Ārējās
sadarbības nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es
(vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu
Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un
atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)
- pieredze lietišķās sarakstes izstrādāšanā un tulkošanā
- pieredze organizatoriskā darbā
- pieredze darbā ar dokumentu izstrādi krievu valodā
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts
ieņēmumu dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām,
juridiskām un fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- sagatavot un sniegt pārskatus, prezentācijas un cita veida informāciju
valsts un ārvalstu institūcijām par muitas starptautisko sadarbību
- nodrošināt informācijas apmaiņu ar Latvijas Republikas un Neatkarīgo
Valstu savienības valstu muitu dienestiem un citām institūcijām par sadarbības
jautājumiem muitas jomā
- veikt korespondences un citu ar muitu saistītu materiālu tulkošanu no/uz
krievu valodu
- organizēt Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku ārzemju
komandējumus muitas jomā, sazināties ar pasākumu organizētājiem ārvalstīs un
kārtot citas ar darījuma braucienu saistītas formalitātes
- veikt Eiropas Komisijas programmas "Customs
2020" un tajā piešķirto finanšu resursu administrēšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem: ar augstāko izglītību sociālajās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesībās un ar pieredzi ekonomiska un juridiska satura
dokumentācijas tulkošanā.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis un
10.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
MP MMD VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/144.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Pirmās izmeklēšanas daļas
izmeklētāja/-as (vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa
amatu
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības
un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas
un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds)
- pieredze noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā ne mazāk kā
vienu gadu
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts
ieņēmumu dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām,
juridiskām un fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- izskatīt iesniegtās ziņas un pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu
vai atteikumu uzsākt kriminālprocesu par noziedzīgiem nodarījumiem valsts
ieņēmumu jomā un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku darbībā
- pirmstiesas kriminālprocesā izmeklēt noziedzīgus nodarījumus valsts
ieņēmumu jomā un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku rīcībā
- nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu un amatpersonu
procesuālo uzdevumu un norādījumu izpildi saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem
valsts ieņēmumu jomā un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku darbībā
- izstrādāt priekšlikumus izmeklēšanas darba pilnveidošanai par noziedzīgiem
nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku
darbībā
- analizēt praksi un izstrādāt priekšlikumus par pasākumu veikšanu, lai
novērstu cēloņus un apstākļus, kas veicina noziedzīgu nodarījumu izdarīšanu
valsts ieņēmumu jomā un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku darbībā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem: ar augstāko izglītību sociālajās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesībās un ar B kategorijas vadītāja apliecību.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir 28.1."Izmeklēšana", I līmenis un 9.mēnešalgu
grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
FPP PID izmeklētāja amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/144.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu
piedziņas pārvaldes Maksātnespējas procesa daļas Rīgas nodaļas galvenā-/ās jurista-/es amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): tiesību zinātnē
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts
ieņēmumu dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām,
juridiskām un fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- apkopot oficiālajos reģistros un laikrakstos publicēto informāciju par
juridisko un fizisko personu maksātnespējas procesiem, tiesiskās aizsardzības
un ārpustiesas tiesiskās aizsardzības procesiem, kreditoru sapulcēm u.c.
informāciju, kas attiecas uz Valsts ieņēmumu dienestā reģistrētajiem nodokļu
maksātājiem
- sagatavot maksātnespējas procesa pieteikumus
- sagatavot Valsts ieņēmumu dienesta kreditora prasījumu projektus
- uz attiecīga pilnvarojuma pamata nodrošināt pārstāvību kreditoru sapulcēs
- veikt administratoru ziņojumos ietverto ziņu pārbaudi, kā arī sagatavot
vēstules administratoriem
- sagatavot dokumentus nodokļu parādu un valsts noteikto obligāto maksājumu
parādu dzēšanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem: ar darba pieredzi maksātnespējas procesa jomā.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir 21."Juridiskā analīze, izpildes kontrole un
pakalpojumi", IIIA līmenis un 9.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
NPPP MPD GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/144.AKR1
Valsts kase informē, ka 2014. gada 18. jūnijā oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto Kvalitātes un
risku vadības departamenta risku vadības speciālista amatu noslēdzies bez
rezultāta.
OP 2014/144.AKR2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Ventspils reģionālās nodaļas
inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā (1 vakance uz nenoteiktu laiku
ar dienesta vietu Ventspils Klientu apkalpošanas centrā) konkursa kārtībā
2014.gada 23.jūlijā iecelta SANIJA BĒRZKALNE.
OP 2014/144.AKR3
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Ziemeļaustrumu
reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Kontroles un uzraudzības daļas vecākās
referentes (ierēdnes) amatā uz noteiktu laiku no 2014.gada 21.jūlija iecelta
BAIBA MŪRNIECE.
OP 2014/144.AKR4
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Ziemeļaustrumu
reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Kontroles un uzraudzības daļas vecākā
referenta (ierēdņa) amatā uz noteiktu laiku no 2014.gada 23.jūlija iecelts
VILNIS BARANOVSKIS.