Laidiens: 15.07.2014., Nr. 136
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/136.AKK1
Aizsardzības ministrijas Rekrutēšanas un jaunsardzes centrs izsludina
konkursu uz Militārās informācijas departamenta Audiovizuālās nodaļas
vadītāja/-as amatu
Galvenie darba pienākumi:
- plānot un nodrošināt Aizsardzības ministrijas (turpmāk - AM) un tās
padotības iestāžu, tai skaitā, Nacionālo bruņoto spēku, notikumu, pasākumu,
aktualitāšu dokumentēšanu (fotografēšanu un video filmēšanu) atbilstoši
Aizsardzības ministrijas noteiktajām vadlīnijām sabiedrības informēšanas jomā
un materiāla satura un kvalitātes prasībām
- kontrolēt iknedēļas aktuālo video sižetu veidošanu
- piedalīties pasūtīto TV raidījumu un video filmu veidošanā un koordinācijā
- nodrošināt video un foto arhīva izveidi un uzturēšanu
- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu projektus un sagatavot priekšlikumus
iekšējo normatīvo aktu grozījumiem nodaļas kompetences robežās
- sagatavot nodaļas vajadzībām nepieciešamo publisko iepirkumu dokumentāciju
- atbilstoši nodaļas kompetencei piedalīties sabiedrības informēšanas
pasākumu plānošanā
- saskaņā ar AM vadlīnijām un pieprasījuma nodrošināt audiovizuālo materiālu
sagatavošanu
Prasības kandidātiem/-ēm:
- profesionālā pieredze darbā ar plašsaziņas līdzekļiem (TV)
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība
- svešvalodu zināšanas (angļu valoda)
- pieredze darbā ar MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu
izpildei nepieciešamajā līmenī
- pieredze normatīvo aktu un pārvaldes dokumentu izstrādē
- darba pieredze valsts pārvaldē struktūrvienības vadītāja amatā tiks
uzskatīta par priekšrocību.
- profesionālā pieredze video materiālu un filmēšanas plānošanā tiks
uzskatīta par priekšrocību
Iestāde piedāvā:
- valsts pārvaldē paredzētās sociālās garantijas
- mēnešalgu no 823 - 1080 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas
- atbildīgu un interesantu darbu
Informācija amata kandidātiem:
CV un pieteikuma (motivācijas) vēstules, izglītību apliecinošus dokumentu
kopijas līdz 04.08.2014. iesūtīt elektroniski uz e-pasta adresi: Juris.Juskans@rjc.gov.lv. Pretendentu atlase notiks divās
kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti
atsevišķi. Atklātā konkursa uzvarētājam plānotais darbā stāšanas laiks
01.09.2014.
Kontaktinformācija:
- iestādes atrašanās vieta: K.Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473
- e-pasts: rjc@rjc.gov.lv, tālr. 67335370.
OP 2014/136.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz nodarbinātības
organizatora/-es amatu Rīgas reģionālās filiāles Darba tirgus daļā (1 amata
vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinībās)
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus,
piedāvāt problēmu risinājumu
- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientācija uz
attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par klientu orientētu darbību
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
- vēlamas zināšanas vai pieredze finanšu vai projektu plānošanā
- vēlams - divas svešvalodas sarunvalodas līmenī
Amata mērķis - iesaistīt NVA klientus aktīvajos nodarbinātības pasākumos,
sadarboties ar pašvaldībām, uzņēmējiem un izglītības iestādēm par jaunu darba
vietu veidošanu, jaunumiem izglītības jomā un darba tirgus tendencēm, pārzināt
darba tirgus tendences, darbaspēka piedāvājumu un pieprasījumu, kā arī aktīvi
piesaistīt jaunus darba devējus aģentūras sniegto pakalpojumu izmantošanā.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 12
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas
reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai nosūtot uz
e-pastu: tamara.ozola@nva.gov.lv. Informācija pa
tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības
atbilstības izvērtēšana pēc iesniegtajiem izglītības dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta zināšanas par normatīvo
tiesību aktiem. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam
ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz
interviju uzaicinātos pretendentus. Intervija notiks NVA Rīgas reģionālajā
filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā.
OP 2014/136.AKK3
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Dienvidkurzemes virsmežniecības vecākā/-ās referenta/-es
ierēdņa/-nes amatu Grobiņas birojā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība
- vēlama pieredze, ilgāka par gadu, attiecīgajā profesijā vai
specialitātē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- precizitāte un augsta atbildības sajūta
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office),
vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas
Galvenie amata pienākumi:
- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem
- operatīvi apkalpot klientus (pieņemt privātpersonu iesniegumus un
citus dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu,
atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)
- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši
noteiktajai kārtībai
- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas
(Mersis, MKT)
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv
vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā,
303. kabinetā, 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas (tālrunis uzziņām
67211167).
OP 2014/136.AKK4
VASAB (Vīzija un stratēģijas apkārt Baltijas jūrai) ir 11 Baltijas jūras
reģiona valstu par telpisko plānošanu un attīstību atbildīgo Baltijas jūras
reģiona valstu ministru sadarbība. Tās augstākā lēmējinstitūcija ir ministru
konference. 2014. gada 25.-26. septembrī Tallinā notiks astotā VASAB ministru
konference, kuru organizē VASAB sekretariāts sadarbībā ar Igaunijas Iekšlietu
ministriju.
Lai nodrošinātu VASAB ministru
konferences norisi, aicinām darbā
projekta vadītāja asistentu/-i - sabiedrisko attiecību speciālistu/-i
Galvenie pienākumi:
- VASAB ministru konferences pasākumu sagatavošana
- ar VASAB ministru konferences pasākumiem saistīto publicitātes
materiālu un izstādes sagatavošana
- ar VASAB ministru konferences pasākumiem saistīto ziņojumu un
prezentāciju sagatavošana
- VASAB mājaslapas administrēšana un satura atjaunošana
- piedalīšanās VASAB ministru konferences pasākumu sagatavošanas
sanāksmēs ar Igaunijas Iekšlietu ministriju un Baltijas jūras valstu padomes
Igaunijas prezidentūru
- piedalīšanās VASAB un citu organizāciju sanāksmēs saistībā ar VASAB
ministru konferenci
- atbalsta sniegšana VASAB ministru konferences projektu vadītājam
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība
- pieredze pasākumu organizēšanā
- pieredze sabiedrisko attiecību jomā
- pieredze liela apjoma informācijas atlasīšanā un sagatavošanā
publicēšanai
- pieredze tekstu angļu valodā rediģēšanā
- prasme strādāt sociālo mediju vidē
- augsta saskarsmes kultūra, organizatora spējas un laika plānošanas
prasmes
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas, labas krievu valodas
zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- pieredze sabiedrisko attiecību jomā starptautiskā vidē un/vai
pieredze augsta līmeņa starptautisku pasākumu organizēšanā tiks uzskatīta par
priekšrocību
Cita informācija:
- vēlamais darba uzsākšanas laiks - 2014. gada 25. jūlijs
- darbs ir uz noteiktu laiku līdz 2014. gada 10. oktobrim
- VASAB darba valoda ir angļu valoda
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta
kopija jāiesniedz līdz 2014. gada 21. jūlijam plkst. 14.00 Valsts reģionālās
attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes
iela 19, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67079000. Plašāka informācija par VASAB atrodama mājaslapā
www.vasab.org.
OP 2014/136.AKK5
Ekonomikas un kultūras augstskola izsludina konkursu uz vakantajiem
akadēmiskajiem amatiem:
- profesors/-e (nozare - ekonomika, apakšnozare - Latvijas
tautsaimniecība) - 1 amata vieta, 0,25 slodze
- profesors/-e (nozare - filozofija, apakšnozare - filozofijas
vēsture) - 1 amata vieta, 0,25 slodze
Konkursa pretendentiem mēneša laikā no publicēšanas datuma jāiesniedz šādi
dokumenti: iesniegums par piedalīšanos konkursā, izglītības dokumenta noraksts,
akadēmisko/zinātnisko grādu apliecinoši dokumenti, dzīves un darba gājums (CV),
publicēto darbu saraksts (pēdējie 6 gadi). Ekonomikas un kultūras augstskolas
adrese: Lomonosova iela 1, korpuss 5, Rīga, LV-1019. Uzziņas pa tālruni
28442200.
OP 2014/136.AKK6
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš pirmās Latvijas prezidentūras
Eiropas Savienības Padomē sagatavošanas un darbības nodrošināšanas periodā
meklē enerģiskus, jauniem izaicinājumiem gatavus kolēģus!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Vecākais/-ā eksperts/-e Finanšu tirgus politikas departamenta
Starptautiskā finanšu tirgus politikas nodaļā (1 amata vieta uz noteiktu laiku
- līdz 2015. gada 30.jūnijam)
Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu
ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu
valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības
veicināšanai.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā
ekonomikā un/vai tiesību zinātnēs
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- vairāk kā trīs gadu profesionālā un praktiskā darba pieredze Eiropas
Savienības un nacionālo tiesību aktu piemērošanā un atbilstības nodrošināšanā,
vēlams finanšu jomā;
- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē
- izpratne par ES institucionālo un hierarhisko uzbūvi
- pieredze tiesību aktu izstrādē
- zināšanas un izpratne par finanšu tirgus jautājumiem
- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju latviešu un angļu valodā,
analītiskās spējas un prasme argumentēt savu viedokli
- komunikabilitāte, iniciatīva un spēja strādāt komandā un laba stresa
noturība
- labas datora lietotāja prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties uzdevumus, kas saistīti ar finanšu tirgus
situācijas analīzes nodrošināšanu, dalību Eiropas Savienības līmeņa finanšu
tirgus politikas veidošanā un ES tiesību aktu projektu izstrādē finanšu
pakalpojumu jomā un dalību Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē
2015. gadā nodrošināšanā finanšu pakalpojumu jomā.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma
7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503,
e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām Tu atradīsi Finanšu
ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani
mums, ja Tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095611.
OP 2014/136.AKK7
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes
iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā,
organizējot valsts budžeta izpildi un finanšu uzskaiti, valsts parāda un aktīvu
vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Starptautiskās
sadarbības departamenta vecākais/-ā referents/-e (vakance uz noteiktu laiku) darbam
ar starptautiskām finanšu institūcijām
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt aizņēmumu līgumu no starptautiskām finanšu institūcijām
nosacījumus, veikt līgumu projektu saskaņošanu ar iesaistītajām pusēm,
nodrošināt to parakstīšanu un izrietošo saistību izpildi
- veikt starptautisko finanšu institūciju publikāciju, stratēģisko un
pārvaldes dokumentu analīzi
- plānot un organizēt maksājumu veikšanu LR finanšu saistību izpildei
starptautiskajās finanšu organizācijās
- izvērtēt Valsts kases dalību starptautiskos sadarbības vai attīstības
palīdzības projektos, organizēt pārstāvju dalību tajos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pabeigta augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai vadības zinātnēs
- darba pieredze finanšu jomā
- teicamas datorprasmes (Word, Excel, PowerPoint - padziļināti)
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas prasmes, spēja izrādīt iniciatīvu un uzņemties
atbildību, precizitāte un prasme analizēt liela apjoma informāciju
- vēlamas zināšanas par starptautisko finanšu institūciju darbības pamatiem,
makroekonomikas norisēm un publiskajām finansēm
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- profesionālās pilnveidošanās iespējas un unikālu darba pieredzi
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
Pretendentus lūdzam sūtīt CV, motivētu pieteikuma vēstuli un apliecinājumu
par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas ar papildu norādi: "SSD_Vards_Uzvards"
uz e-pastu: personals@kase.gov.lv, vai Personāla
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija
pa tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/136.AKR1
Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas
Autosatiksmes departamenta Autoceļu nodaļas vecākā eksperta amatā uz nenoteiktu
laiku 2014. gada 8. jūlijā tika iecelts ULDIS PAPULIS.