Laidiens: 14.07.2014., Nr. 135

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/135.AKK1

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa (-nes) amata vietu - Juridiskā departamenta direktora vietnieks/-ce

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā juridiskā izglītība tiesību zinātnēs

- labas angļu valodas zināšanas

- pieredze valsts pārvaldes darbā vismaz trīs gadi, vadošā amatā - vismaz viens gads. Pieredze valsts pārvaldes darbā un vadošā amatā, kas pārsniedz piecus gadus, tiks uzskatīta par priekšrocību

- darba pieredze juridiskos jautājumos, jo īpaši iekšējo normatīvo aktu, administratīvo aktu, rīkojumu, līgumu un vienošanos izstrādē un juridiskajā izvērtēšanā. Pieredze, kas pārsniedz piecus gadus, tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze valsts pārvaldes iestādes pārstāvēšanai tiesā, jo īpaši Administratīvajā tiesā

Darba pienākumi:

- veikt ministrijas struktūrvienību izstrādāto tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu juridisku izvērtēšanu

- piedalīties ministrijas iekšējo normatīvo aktu, administratīvo aktu, rīkojumu, līgumu un vienošanos projektu izstrādē, kā arī veikt citu ministrijas struktūrvienību izstrādāto ministrijas iekšējo normatīvo aktu, administratīvo aktu, rīkojumu, līgumu un vienošanos projektu juridisku izvērtēšanu

- veikt ministrijas padotības iestāžu iekšējo normatīvo aktu projektu un starpresoru vienošanos projektu juridisku izvērtēšanu

- izstrādāt ministrijas iekšējo normatīvo aktu, administratīvo aktu, rīkojumu, līgumu un vienošanos projektus

- kontrolēt departamenta darbinieku uzdevumu, kas saistīti ar ministrijas iekšējo normatīvo aktu, administratīvo aktu, rīkojumu, līgumu un vienošanos projektu un padotības iestāžu iekšējo normatīvo aktu projektu un starpresoru vienošanos projektu juridisku izvērtēšanu, izpildi, pārbaudīt viņu sagatavoto dokumentu projektus

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jānosūta pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: Zane.Kiegele@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021621.


OP 2014/135.AKK2

Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs aicina darbā ekonomistu/-i (263102) Finanšu un grāmatvedības nodaļā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai grāmatvedībā

- darba pieredze ekonomista amatā valsts pārvaldē vairāk kā 2 gadi

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu finanšu jomā pārzināšana

- spēja sastādīt un analizēt finanšu pārskatus

- spēja strādāt operatīvi un paaugstinātas intensitātes apstākļos, racionāli un patstāvīgi organizēt darbu

- teicama datorprasmes (Word, Excel, grāmatvedības uzskaites programma "Horizon")

Galvenie pienākumi:

- sastādīt finanšu pārskatus un prognozes

- izstrādāt un ieviest ekonomisko un finanšu rādītāju novērtēšanas metodes

- izstrādāt nākamā perioda budžetu projektu atbilstoši LR MK noteikumiem un sagatavot finansēšanas plāna projektu

- sastādīt budžeta ieņēmumu un izdevumu tāmi

- plānot un kontrolēt finanšu līdzekļu sadali

- veikt ekonomisko un finanšu rādītāju analīzi dažādos griezumos

- veikt nepieciešamo ekonomisko aprēķinu sagatavošanu un izstrādāt priekšlikumus izmaksu optimizēšanai

- veikt maksas pakalpojumu cenu politikas izstrādi un ieviešanu

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu (no EUR 640 līdz 874) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli un CV) ar norādi "Personālvadības un juridiskajai nodaļai" līdz 2014.gada 22.jūlijam sūtīt pa pastu uz adresi: Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs, Hipokrāta ielā 2, Rīgā, LV-1038, vai uz e-pastu: Dzintra.Rancevica@vtmec.gov.lv . Informācija pa tālr. 67536130.


OP 2014/135.AKK3

Izglītības kvalitātes valsts dienests izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-ās inspektora/-es - valsts civildienesta ierēdņa(-nes) inspektora/-es (augstākās izglītības jautājumos) amatu (viena vakance) uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam, Augstskolu likumam un citiem izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem

- veikt pārbaudes augstākās izglītības iestādēs un citās telpās, kas saistītas ar augstākās izglītības un zinātnes procesa norisi

- pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība, sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un lemt par administratīvo sodu piemērošanu

- sagatavot Akreditācijas komisijai nepieciešamo informāciju par konstatētajiem augstākās izglītības iestādes pārkāpumiem novērtējamā studiju virziena ietvaros un tam atbilstošo studiju programmu īstenošanā, augstākās izglītības iestādes veiktajiem pasākumiem šo pārkāpumu novēršanā un saņemtajām sūdzībām, kas saistītas ar attiecīgā studiju virziena un tam atbilstošo studiju programmu īstenošanu

- izskatīt iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, sagatavot ar iesnieguma izskatīšanu saistītos dokumentus

- doties komandējumos un darba braucienos

- veikt citus Izglītības likuma 20.pantā un amata aprakstā noteiktos pienākumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams pedagoģijā vai tiesību zinātnē

- darba pieredze izglītības nozarē vadošā vai pedagoģiskā darbā (vēlams augstākās izglītības jomā) vai ar izglītību regulējošo tiesību un normatīvo aktu izstrādi un/vai kontroli saistītā jomā (vēlams augstākās izglītības jomā);

- prasme sadarboties, strādāt komandā, kā arī prasme patstāvīgi plānot un vadīt savu darbu intensīvos darba apstākļos

- teicamas komunikācijas un argumentācijas prasmes, t.sk. teicamas latviešu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstos)

- prasme analizēt informāciju un pieņemt lēmumus

- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām un biroja tehniku

- izteikta paškontrole un motivācija kvalitatīvi veikt pienākumus

- vēlamas vismaz divu svešvalodu zināšanas

- vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija)

Mēs piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- labus darba apstākļus.

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule - motivācija, CV (norādot rekomendāciju sniedzēju kontaktus), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi apliecinoši dokumenti) jāiesniedz personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.


OP 2014/135.AKK4

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa(-nes) amata vietu (uz noteiktu laiku) - Labklājības ministrijas Sociālo pakalpojumu departamenta vecākais/-ā referents/-e

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlams sociālā darba izglītība

- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas angļu valodas zināšanas un krievu valodas zināšanas

- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā 2 gadi

- labas datora lietošanas prasmes Office programmatūras vidē

- augsta atbildība un precizitāte, labas analītiskās spējas, spēja argumentēt un patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī komunikācijas un sadarbības prasmes

- vēlamas zināšanas par sociālo pakalpojumu jomas regulējumu nacionālajā un starptautiskajā līmenī

Priekšrocība pretendentiem:

- ar pieredzi attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē

- ar ļoti labām angļu valodas zināšanām (vismaz Advanced līmenī)

Galvenie darba pienākumi:

- attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu sociālās rehabilitācijas, asistenta un tehnisko palīglīdzekļu pakalpojuma jomā izstrāde

- atzinumu par citu institūciju izstrādātajiem attīstības plānošanas dokumentiem un tiesību aktu projektiem nodaļas kompetencē esošajos jautājumos un deleģēto uzdevumu robežās sagatavošana

- valsts politikas sociālās rehabilitācijas, asistenta un tehnisko palīglīdzekļu pakalpojuma jomā ieviešanas novērtēšana un priekšlikumu izstrāde jomas attīstībai

- valsts pārvaldes deleģēto funkciju sociālās rehabilitācijas pakalpojumu nodrošināšanā un tehnisko palīglīdzekļu nodrošināšanā ieviešanas sekmēšana, uzraudzība un novērtēšana

- rīkojumu un iekšējo normatīvo aktu projektu nodaļas kompetences jautājumos izstrāde

- metodiskā atbalsta valsts pārvaldes iestādēm un citām valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskajām organizācijām un citām juridiskām un fiziskām personām, kā arī šo personu apvienībām nodrošināšana kompetences ietvaros, u.c.

Lūdzam pretendentus iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītības dokumentu kopijas elektroniski 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas, sūtot uz e-pasta adresi: Anita.Budovska@lm.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021585, kā arī Labklājības ministrijas mājaslapā wwv.lm.gov.lv.


OP 2014/135.AKK5

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļa izsludina konkursu uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es - valsts civildienesta ierēdņa (-nes) amatu (1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Rīgā, Baldones ielā 2)

Galvenie pienākumi:

- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem

- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz vienas svešvalodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu sākot no EUR 486,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā. Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt uz adresi: VSAA Rīgas Kurzemes nodaļa, Baldones ielā 2, Rīgā, LV-1007 (ar norādi "Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu"), vai pa e-pastu: kurzeme@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67804112, fakss 67804108.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)