Laidiens: 14.07.2014., Nr. 135
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/135.AKK1
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa (-nes) amata
vietu - Juridiskā departamenta direktora vietnieks/-ce
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā juridiskā izglītība tiesību zinātnēs
- labas angļu valodas zināšanas
- pieredze valsts pārvaldes darbā vismaz trīs gadi, vadošā amatā - vismaz
viens gads. Pieredze valsts pārvaldes darbā un vadošā amatā, kas pārsniedz
piecus gadus, tiks uzskatīta par priekšrocību
- darba pieredze juridiskos jautājumos, jo īpaši iekšējo normatīvo aktu,
administratīvo aktu, rīkojumu, līgumu un vienošanos izstrādē un juridiskajā
izvērtēšanā. Pieredze, kas pārsniedz piecus gadus, tiks uzskatīta par
priekšrocību
- pieredze valsts pārvaldes iestādes pārstāvēšanai tiesā, jo īpaši
Administratīvajā tiesā
Darba pienākumi:
- veikt ministrijas struktūrvienību izstrādāto tiesību aktu projektu un
politikas plānošanas dokumentu juridisku izvērtēšanu
- piedalīties ministrijas iekšējo normatīvo aktu, administratīvo aktu,
rīkojumu, līgumu un vienošanos projektu izstrādē, kā arī veikt citu ministrijas
struktūrvienību izstrādāto ministrijas iekšējo normatīvo aktu, administratīvo
aktu, rīkojumu, līgumu un vienošanos projektu juridisku izvērtēšanu
- veikt ministrijas padotības iestāžu iekšējo normatīvo aktu projektu un
starpresoru vienošanos projektu juridisku izvērtēšanu
- izstrādāt ministrijas iekšējo normatīvo aktu, administratīvo aktu,
rīkojumu, līgumu un vienošanos projektus
- kontrolēt departamenta darbinieku uzdevumu, kas saistīti ar ministrijas
iekšējo normatīvo aktu, administratīvo aktu, rīkojumu, līgumu un vienošanos
projektu un padotības iestāžu iekšējo normatīvo aktu projektu un starpresoru
vienošanos projektu juridisku izvērtēšanu, izpildi, pārbaudīt viņu sagatavoto
dokumentu projektus
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas jānosūta pa pastu Labklājības
ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā
28, vai elektroniski uz e-pastu: Zane.Kiegele@lm.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67021621.
OP 2014/135.AKK2
Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs aicina darbā ekonomistu/-i
(263102) Finanšu un grāmatvedības nodaļā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai grāmatvedībā
- darba pieredze ekonomista amatā valsts pārvaldē vairāk kā 2 gadi
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu finanšu jomā pārzināšana
- spēja sastādīt un analizēt finanšu pārskatus
- spēja strādāt operatīvi un paaugstinātas intensitātes apstākļos, racionāli
un patstāvīgi organizēt darbu
- teicama datorprasmes (Word, Excel, grāmatvedības uzskaites programma
"Horizon")
Galvenie pienākumi:
- sastādīt finanšu pārskatus un prognozes
- izstrādāt un ieviest ekonomisko un finanšu rādītāju novērtēšanas metodes
- izstrādāt nākamā perioda budžetu projektu atbilstoši LR MK noteikumiem un
sagatavot finansēšanas plāna projektu
- sastādīt budžeta ieņēmumu un izdevumu tāmi
- plānot un kontrolēt finanšu līdzekļu sadali
- veikt ekonomisko un finanšu rādītāju analīzi dažādos griezumos
- veikt nepieciešamo ekonomisko aprēķinu sagatavošanu un izstrādāt
priekšlikumus izmaksu optimizēšanai
- veikt maksas pakalpojumu cenu politikas izstrādi un ieviešanu
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu (no EUR 640 līdz 874) un sociālās garantijas atbilstoši valsts
pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli un CV) ar norādi
"Personālvadības un juridiskajai nodaļai" līdz 2014.gada 22.jūlijam
sūtīt pa pastu uz adresi: Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs, Hipokrāta
ielā 2, Rīgā, LV-1038, vai uz e-pastu: Dzintra.Rancevica@vtmec.gov.lv . Informācija pa tālr. 67536130.
OP 2014/135.AKK3
Izglītības kvalitātes valsts dienests izsludina atklātu konkursu uz
vecākā/-ās inspektora/-es - valsts civildienesta
ierēdņa(-nes) inspektora/-es (augstākās izglītības jautājumos) amatu (viena
vakance) uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam, Augstskolu
likumam un citiem izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem
- veikt pārbaudes augstākās izglītības iestādēs un citās telpās, kas
saistītas ar augstākās izglītības un zinātnes procesa norisi
- pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība,
sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt administratīvā pārkāpuma
lietas un lemt par administratīvo sodu piemērošanu
- sagatavot Akreditācijas komisijai nepieciešamo informāciju par
konstatētajiem augstākās izglītības iestādes pārkāpumiem novērtējamā studiju
virziena ietvaros un tam atbilstošo studiju programmu īstenošanā, augstākās
izglītības iestādes veiktajiem pasākumiem šo pārkāpumu novēršanā un saņemtajām
sūdzībām, kas saistītas ar attiecīgā studiju virziena un tam atbilstošo studiju
programmu īstenošanu
- izskatīt iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, sagatavot ar
iesnieguma izskatīšanu saistītos dokumentus
- doties komandējumos un darba braucienos
- veikt citus Izglītības likuma 20.pantā un amata aprakstā noteiktos
pienākumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams pedagoģijā vai tiesību zinātnē
- darba pieredze izglītības nozarē vadošā vai pedagoģiskā darbā (vēlams
augstākās izglītības jomā) vai ar izglītību regulējošo tiesību un normatīvo
aktu izstrādi un/vai kontroli saistītā jomā (vēlams augstākās izglītības jomā);
- prasme sadarboties, strādāt komandā, kā arī prasme patstāvīgi plānot un
vadīt savu darbu intensīvos darba apstākļos
- teicamas komunikācijas un argumentācijas prasmes, t.sk. teicamas latviešu
valodas zināšanas (mutvārdos un rakstos)
- prasme analizēt informāciju un pieņemt lēmumus
- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas
tehnoloģijām un biroja tehniku
- izteikta paškontrole un motivācija kvalitatīvi veikt pienākumus
- vēlamas vismaz divu svešvalodu zināšanas
- vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija)
Mēs piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- labus darba apstākļus.
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule - motivācija, CV (norādot
rekomendāciju sniedzēju kontaktus), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
(uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi apliecinoši dokumenti) jāiesniedz
personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā Zigfrīda Annas Meierovica
bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.
OP 2014/135.AKK4
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa(-nes) amata
vietu (uz noteiktu laiku) - Labklājības ministrijas Sociālo pakalpojumu
departamenta vecākais/-ā referents/-e
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, vēlams sociālā darba izglītība
- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas angļu valodas zināšanas un
krievu valodas zināšanas
- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā 2 gadi
- labas datora lietošanas prasmes Office programmatūras vidē
- augsta atbildība un precizitāte, labas analītiskās spējas, spēja
argumentēt un patstāvīgi pieņemt lēmumus, kā arī komunikācijas un sadarbības
prasmes
- vēlamas zināšanas par sociālo pakalpojumu jomas regulējumu nacionālajā un
starptautiskajā līmenī
Priekšrocība pretendentiem:
- ar pieredzi attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu
izstrādē
- ar ļoti labām angļu valodas zināšanām (vismaz Advanced
līmenī)
Galvenie darba pienākumi:
- attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu sociālās
rehabilitācijas, asistenta un tehnisko palīglīdzekļu pakalpojuma jomā izstrāde
- atzinumu par citu institūciju izstrādātajiem attīstības plānošanas
dokumentiem un tiesību aktu projektiem nodaļas kompetencē esošajos jautājumos
un deleģēto uzdevumu robežās sagatavošana
- valsts politikas sociālās rehabilitācijas, asistenta un tehnisko
palīglīdzekļu pakalpojuma jomā ieviešanas novērtēšana un priekšlikumu izstrāde
jomas attīstībai
- valsts pārvaldes deleģēto funkciju sociālās rehabilitācijas pakalpojumu
nodrošināšanā un tehnisko palīglīdzekļu nodrošināšanā ieviešanas sekmēšana,
uzraudzība un novērtēšana
- rīkojumu un iekšējo normatīvo aktu projektu nodaļas kompetences jautājumos
izstrāde
- metodiskā atbalsta valsts pārvaldes iestādēm un citām valsts un pašvaldību
institūcijām, nevalstiskajām organizācijām un citām juridiskām un fiziskām
personām, kā arī šo personu apvienībām nodrošināšana kompetences ietvaros, u.c.
Lūdzam pretendentus iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītības dokumentu
kopijas elektroniski 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas, sūtot uz
e-pasta adresi: Anita.Budovska@lm.gov.lv. Informācija
pa tālruni 67021585, kā arī Labklājības ministrijas mājaslapā wwv.lm.gov.lv.
OP 2014/135.AKK5
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļa
izsludina konkursu uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es - valsts
civildienesta ierēdņa (-nes) amatu (1 vakance uz
noteiktu laiku ar dienesta vietu Rīgā, Baldones ielā 2)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās
apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus
informācijas sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz vienas svešvalodas
zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no EUR 486,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes"
-> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 10 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem
kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt uz adresi: VSAA Rīgas Kurzemes nodaļa,
Baldones ielā 2, Rīgā, LV-1007 (ar norādi "Konkursam uz Klientu
apkalpošanas daļas inspektora amatu"), vai pa e-pastu: kurzeme@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 67804112, fakss 67804108.