Laidiens: 11.07.2014., Nr. 134
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/134.AKK1
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina darbā Administratīvā
departamenta Personāla un administratīvā atbalsta nodaļas vadītāju (ierēdņa
amats, uz noteiktu laiku)
Pienākumi:
- vadīt (organizēt, plānot, kontrolēt) nodaļas darbu, nodrošinot tā funkciju
un uzdevumu izpildi
- nodrošināt Aģentūras personāla politikas izstrādi un ieviešanu
- nodrošināt personālvadības sistēmas funkcionēšanu un pilnveidi
- nodrošināt personālvadības pakalpojumus Baltijas jūras reģiona valstu
telpiskās plānošanas iniciatīvas VASAB sekretariātam un Eiropas Savienības
teritoriālās sadarbības programmu biroja sekretariātiem un informācijas
punktiem
- nodrošināt efektīvu dokumentu pārvaldības sistēmas darbību un dokumentu
apriti
- nodrošināt tehniska un saimnieciskā rakstura jautājumu risināšanu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām
zināšanām
- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai
- vismaz trīs gadu pieredze vadošā amatā
- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- Valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu
pārzināšana
- teicamas valsts valodas zināšanas, labas krievu un angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas un resursu
vadības uzskaites sistēma HORIZON)
- labas administratīvās un analītiskās prasmes
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts reģionālās attīstības
aģentūras Administratīvajā departamentā. Adrese: Rīga, Elizabetes iela 19,
LV-1010, e-pasts: darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām
67079000.
OP 2014/134.AKK2
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš pirmās Latvijas prezidentūras Eiropas
Savienības Padomē sagatavošanas un darbības nodrošināšanas periodā meklē
enerģiskus, jauniem izaicinājumiem gatavus kolēģus!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ekonomists (uz nenoteiktu laiku) Finanšu un darbības
nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļā
Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļa ir
struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas kā resora vienotu finanšu vadības
procesa koordināciju un īstenošanu, resora budžeta plānošanu un ar izpildi
saistītu jautājumu risināšanu.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība ekonomikas vai finanšu
jomā
- 2-3 gadu pieredze valsts pārvaldē darbā finanšu plānošanas un
analīzes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- spēja analizēt liela apjoma datus un ļoti labas prasmes darbā ar
datorprogrammu Excel
- personīgās kompetences - elastīga domāšana, iniciatīva, spēja ātri
veidot labas attiecības ar kolēģiem un sadarbības partneriem
- labas angļu valodas zināšanas
Ja esi gatavs uzņemties šādus galvenos uzdevumus:
- piedalīties Finanšu ministrijas kārtējā gada budžeta projektu
programmu, apakšprogrammu sagatavošanā, nodrošinot nepieciešamo veidlapu un
paskaidrojumu sagatavošanu atbilstoši noteiktajiem izdevumu mērķa griestiem
- sagatavot iekšējo normatīvo aktu projektus par ministrijai nepieciešamo
finanšu līdzekļu plānošanas un izlietojuma procesu, nepieciešamības gadījumā
sniedzot priekšlikumus apstiprināto kārtību aktualizācijai
- izstrādāt priekšlikumus budžeta programmu/apakšprogrammu un ārvalstu
finansēto projektu finanšu analīzes pilnveidošanai
pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1,
Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālr. 67083845 vai 67095611.
OP 2014/134.AKK3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Valmieras reģionālā nodaļa
izsludina konkursu uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es - valsts
civildienesta ierēdņa (-nes) amatu (1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta
vietu Cēsīs)
Galvenie pienākumi:
- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas klātienē par valsts
sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem
- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus
informācijas sistēmās
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz vienas svešvalodas
zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no EUR 486,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes"
-> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 10 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem
kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt: VSAA Valmieras reģionālā nodaļa,
Cēsu klientu apkalpošanas centrs, Vaļņu iela 13, Cēsu novads, Cēsis, LV- 4101
(ar norādi "Konkursam"), e-pasts: cesis@vsaa.lv,
fakss 64127877. Tālr. uzziņām 64122785, 64107736.
OP 2014/134.AKK4
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa (-nes)
amata vietu - Juridiskā departamenta direktors/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
tiesību zinātnēs
- trīs gadu pieredze vadošā amatā juridiskajā jomā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu, kā arī Eiropas Savienības
dokumentu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences
ietvaros
- vadības, plānošanas un kontroles prasmes
- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus
- personāla vadības, sadarbības, organizēšanas un komunikācijas prasmes
- labas svešvalodas zināšanas (krievu un angļu vai vācu)
Amata mērķis: efektīvi vadīt, plānot, organizēt un koordinēt departamenta
darbu, nodrošināt Nodarbinātības valsts aģentūras darbības tiesiskumu un
pārvaldes lēmumu pārbaudes sistēmu darbību.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija,
10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Resursu
pārvaldības nodaļā, Rīgā, K.Valdemāra ielā 38, k-1, LV-1010, 117.kabinetā, vai
nosūtot uz e-pastu: ilva.krumina@nva.gov.lv.
Informācija pa tālruni 67021832, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas, kompetences un prezentācijas prasmes atbilstoši noteiktajām
prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts
noteikts punktu skaits. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par
konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus. Intervija
notiks Nodarbinātības valsts aģentūrā, K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā.
OP 2014/134.AKK5
Izglītības kvalitātes valsts dienests izsludina atklātu konkursu uz
vecākā/-ās referenta/-es - valsts civildienesta
ierēdņa/-es amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- veikt pedagogu privātprakses uzsākšanas sertificēšanai iesniegto dokumentu
pieņemšanu, reģistrēšanu, atbilstības novērtēšanu
- sagatavot lēmumus par pedagoga privātprakses uzsākšanas sertifikātu
piešķiršanu, piešķiršanas atlikšanu vai atteikumu un pedagoga privātprakses
uzsākšanas sertifikātus
- sagatavot kompetences ietvaros ziņojumu, atbilžu uz iesniegumiem un citu
dokumentu projektus
- izdarīt un aktualizēt ierakstus Valsts izglītības informācijas sistēmā
- konsultēt par pedagoga privātprakses uzsākšanai sertifikāta saņemšanu
- piedalīties obligātā izglītības vecumā esošo bērnu uzskaites organizēšanā
- piedalīties normatīvo aktu, administratīvo aktu izstrādē
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams pedagoģijā, vadībzinībās, ekonomikā, statistikā, socioloģijā
- darba (civildienesta) pieredze valsts pārvaldē vai pedagoģiskais, vai
administratīvais darbs izglītības iestādē ilgāk par gadu
- prasme analizēt informāciju, pieņemt lēmumus, izteikt viedokli un
argumentēt
- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas
tehnoloģijām un biroja tehniku
- pieredze darbā ar datu bāzēm.
Pieteikuma dokumentus: pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi
apliecinošus dokumentus iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts
dienestā, Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, divdesmit dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas.
OP 2014/134.AKK6
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:
Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departamenta
direktors
Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas
departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina pašvaldību finansiālās darbības
uzraudzību un finanšu rādītāju analīzi, izstrādā pašvaldību budžeta veidošanas
un uzraudzības politiku, kā arī veic normatīvo aktu projektu ietekmes uz
pašvaldību budžetiem novērtējumu un nodrošina vidēja termiņa ietvara un
gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un tā paskaidrojumu, kas saistīts ar
pašvaldībām, izstrādāšanu.
Ja tev ir:
- augstākā izglītība ekonomikas, finanšu vai tiesību nozarē (maģistra grāds
tiks uzskatīts par priekšrocību), kas papildināta ar speciālajām zināšanām
semināros un/vai profesionālas kvalifikācijas kursos
- vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā publiskā sektorā un profesionālās
prasmes pašvaldību finanšu pārvaldības jomā
- angļu valodas zināšanas mutiski un rakstiski
- prasme vadīt un organizēt kolektīvu un koordinēt tā darbu svarīgu un
atbildīgu uzdevumu risināšanā, darba racionālas organizācijas principu
pārvaldīšana
- ļoti labas komunikācijas un pārliecināšanas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departamenta
kolektīvam un mēs Tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:
-plānot, vadīt, organizēt un koordinēt Pašvaldību finansiālās
darbības uzraudzības un finansēšanas departamenta darbu un nodrošināt efektīvu
noteikto uzdevumu izpildes uzraudzību
- piedalīties Finanšu ministrijas interešu pārstāvēšanā departamenta
kompetencē esošajos jautājumos Saeimas komisiju, Ministru kabineta komiteju,
komisiju, darba grupu sēdēs un apspriedēs, kā arī citās valsts vai pašvaldību
institūcijās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1,
Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālr. 67083908 vai 67095612.
OP 2014/134.AKK7
Liepājas Universitāte izsludina konkursu uz vakantajām vietām:
Dabas un inženierzinātņu fakultātē
- docents/-e (vides inženierzinātnes) - 1 vieta ar nepilnu slodzi
- docents/-e (vides pārvaldība) - 1 vieta ar nepilnu slodzi
Vadības un sociālo zinātņu fakultātē
- docents/-e komunikācijas nozarē sabiedrisko attiecību jomā - 1 vieta
Konkursa pretendentiem ne vēlāk kā viena mēneša laikā pēc konkursa
izsludināšanas dienas jāiesniedz Liepājas Universitātes personāldaļā Liepājā,
Lielā ielā 14, 301. kab., šādi dokumenti:
- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā
- apstiprinātas dokumentu kopijas, kas apliecina zinātniskos grādus un
profesionālo kvalifikāciju
- dzīves un darba gājums (CV) un publicēto darbu saraksts par pēdējiem
sešiem gadiem
- citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot pieteikumam, lai labāk
raksturotu savu kvalifikāciju
Liepājas Universitātes pasta adrese: Lielā iela 14, Liepāja, LV-3401.
Informācija pa tālruni 63407782 (personāldaļa).
OP 2014/134.AKK8
Latvijas Universitāte izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla vietām:
ĶĪMIJAS FAKULTĀTE
- pētnieks/-ce - fizikālā ķīmija - 5 vietas
MEDICĪNAS FAKULTĀTE
- vadošais/-ā pētnieks/-ce (bioloģijas, medicīnas,
ekonomikas, datorzinātnes un informācijas tehnoloģiju apakšnozarēs) - 7 vietas
- pētnieks/-ce (bioloģijas, medicīnas,
ekonomikas, datorzinātnes un informācijas tehnoloģiju apakšnozarēs) - 9 vietas
- zinātniskais/-ā asistents/-e - mikrobioloģija - 1 vieta
MIKROBIOLOĢIJAS UN BIOTEHNOLOĢIJAS INSTITŪTS
- vadošais/-ā pētnieks/-ce - mikrobioloģija -
31 vieta
- pētnieks/-ce - mikrobioloģija - 39 vietas
Ar akadēmisko amatu darba uzdevumiem pretendenti/-es var iepazīties LU
mājaslapā http://www.lu.lv/par/vakances.
Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz konkrēto vakanci
- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae) pēc "Nolikuma par akadēmiskajiem un
administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" 3. pielikuma formas
(http://www.lu.lv/par/dokumenti/nolikumi)
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošo dokumentu kopijas
Dokumentu reģistrācija - mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
Latvijas Universitātes Personāla departamentā Rīgā, Baznīcas ielā 5, 1. stāvā,
107. telpā. Papildus informācijai tālr. 67034657, e-pasts: pd.vakances@lu.lv.
OP 2014/134.AKK9
Rīgas Stradiņa universitāte izsludina vakances uz akadēmiskajiem amatiem
Struktūrvienība
|
Vakantais amats
|
Vietu skaits
|
Darba drošības un
vides veselības institūts
|
Pētnieks/-ce
|
3 amata vietas
|
Darba drošības un
vides veselības institūts
|
Vadošais pētnieks/-ce
|
3 amata vietas
|
Dokumentus ar norādīto amatu lūdzam sūtīt vai iesniegt Rīgas Stradiņa
universitātes Kvalitātes vadības un lietvedības daļā, Dzirciema ielā 16, Rīgā,
LV-1007. Amatu prasības un pieteikšanās kārtību lūgums skatīt www.rsu.lv : Vakances.