Laidiens: 11.07.2014., Nr. 134

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/134.AKK1

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina darbā Administratīvā departamenta Personāla un administratīvā atbalsta nodaļas vadītāju (ierēdņa amats, uz noteiktu laiku)

Pienākumi:

- vadīt (organizēt, plānot, kontrolēt) nodaļas darbu, nodrošinot tā funkciju un uzdevumu izpildi

- nodrošināt Aģentūras personāla politikas izstrādi un ieviešanu

- nodrošināt personālvadības sistēmas funkcionēšanu un pilnveidi

- nodrošināt personālvadības pakalpojumus Baltijas jūras reģiona valstu telpiskās plānošanas iniciatīvas VASAB sekretariātam un Eiropas Savienības teritoriālās sadarbības programmu biroja sekretariātiem un informācijas punktiem

- nodrošināt efektīvu dokumentu pārvaldības sistēmas darbību un dokumentu apriti

- nodrošināt tehniska un saimnieciskā rakstura jautājumu risināšanu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- profesionālā pieredze atbilstoši darbības jomai

- vismaz trīs gadu pieredze vadošā amatā

- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- Valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- teicamas valsts valodas zināšanas, labas krievu un angļu valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas un resursu vadības uzskaites sistēma HORIZON)

- labas administratīvās un analītiskās prasmes

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā. Adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV-1010, e-pasts: darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67079000.


OP 2014/134.AKK2

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  pirmās Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sagatavošanas un darbības nodrošināšanas periodā meklē enerģiskus, jauniem izaicinājumiem gatavus kolēģus!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ekonomists (uz nenoteiktu laiku) Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļā

Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļa ir struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas kā resora vienotu finanšu vadības procesa koordināciju un īstenošanu, resora budžeta plānošanu un ar izpildi saistītu jautājumu risināšanu.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība ekonomikas vai finanšu jomā

- 2-3 gadu pieredze valsts pārvaldē darbā finanšu plānošanas un analīzes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja analizēt liela apjoma datus un ļoti labas prasmes darbā ar datorprogrammu Excel

- personīgās kompetences - elastīga domāšana, iniciatīva, spēja ātri veidot labas attiecības ar kolēģiem un sadarbības partneriem

- labas angļu valodas zināšanas

Ja esi gatavs uzņemties šādus galvenos uzdevumus:

- piedalīties Finanšu ministrijas kārtējā gada budžeta projektu programmu, apakšprogrammu sagatavošanā, nodrošinot nepieciešamo veidlapu un paskaidrojumu sagatavošanu atbilstoši noteiktajiem izdevumu mērķa griestiem

- sagatavot iekšējo normatīvo aktu projektus par ministrijai nepieciešamo finanšu līdzekļu plānošanas un izlietojuma procesu, nepieciešamības gadījumā sniedzot priekšlikumus apstiprināto kārtību aktualizācijai

- izstrādāt priekšlikumus budžeta programmu/apakšprogrammu un ārvalstu finansēto projektu finanšu analīzes pilnveidošanai

pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67083845 vai 67095611.


OP 2014/134.AKK3

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Valmieras reģionālā nodaļa izsludina konkursu uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es - valsts civildienesta ierēdņa (-nes) amatu (1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Cēsīs)

Galvenie pienākumi:

- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas klātienē par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem

- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz vienas svešvalodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu sākot no EUR 486,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt: VSAA Valmieras reģionālā nodaļa, Cēsu klientu apkalpošanas centrs, Vaļņu iela 13, Cēsu novads, Cēsis, LV- 4101 (ar norādi "Konkursam"), e-pasts: cesis@vsaa.lv, fakss 64127877. Tālr. uzziņām 64122785, 64107736.


OP 2014/134.AKK4

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa (-nes) amata vietu - Juridiskā departamenta direktors/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība tiesību zinātnēs

- trīs gadu pieredze vadošā amatā juridiskajā jomā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu, kā arī Eiropas Savienības dokumentu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- vadības, plānošanas un kontroles prasmes

- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus

- personāla vadības, sadarbības, organizēšanas un komunikācijas prasmes

- labas svešvalodas zināšanas (krievu un angļu vai vācu)

Amata mērķis: efektīvi vadīt, plānot, organizēt un koordinēt departamenta darbu, nodrošināt Nodarbinātības valsts aģentūras darbības tiesiskumu un pārvaldes lēmumu pārbaudes sistēmu darbību.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija, 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Resursu pārvaldības nodaļā, Rīgā, K.Valdemāra ielā 38, k-1, LV-1010, 117.kabinetā, vai nosūtot uz e-pastu: ilva.krumina@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021832, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas, kompetences un prezentācijas prasmes atbilstoši noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūrā, K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā.


OP 2014/134.AKK5

Izglītības kvalitātes valsts dienests izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-ās referenta/-es - valsts civildienesta ierēdņa/-es amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- veikt pedagogu privātprakses uzsākšanas sertificēšanai iesniegto dokumentu pieņemšanu, reģistrēšanu, atbilstības novērtēšanu

- sagatavot lēmumus par pedagoga privātprakses uzsākšanas sertifikātu piešķiršanu, piešķiršanas atlikšanu vai atteikumu un pedagoga privātprakses uzsākšanas sertifikātus

- sagatavot kompetences ietvaros ziņojumu, atbilžu uz iesniegumiem un citu dokumentu projektus

- izdarīt un aktualizēt ierakstus Valsts izglītības informācijas sistēmā

- konsultēt par pedagoga privātprakses uzsākšanai sertifikāta saņemšanu

- piedalīties obligātā izglītības vecumā esošo bērnu uzskaites organizēšanā

- piedalīties normatīvo aktu, administratīvo aktu izstrādē

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams pedagoģijā, vadībzinībās, ekonomikā, statistikā, socioloģijā

- darba (civildienesta) pieredze valsts pārvaldē vai pedagoģiskais, vai administratīvais darbs izglītības iestādē ilgāk par gadu

- prasme analizēt informāciju, pieņemt lēmumus, izteikt viedokli un argumentēt

- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām un biroja tehniku

- pieredze darbā ar datu bāzēm.

Pieteikuma dokumentus: pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi apliecinošus dokumentus iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā, Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.


OP 2014/134.AKK6

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:

Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departamenta direktors

Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina pašvaldību finansiālās darbības uzraudzību un finanšu rādītāju analīzi, izstrādā pašvaldību budžeta veidošanas un uzraudzības politiku, kā arī veic normatīvo aktu projektu ietekmes uz pašvaldību budžetiem novērtējumu un nodrošina vidēja termiņa ietvara un gadskārtējā valsts budžeta likumprojekta un tā paskaidrojumu, kas saistīts ar pašvaldībām, izstrādāšanu.

Ja tev ir:

- augstākā izglītība ekonomikas, finanšu vai tiesību nozarē (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību), kas papildināta ar speciālajām zināšanām semināros un/vai profesionālas kvalifikācijas kursos

- vismaz piecu gadu pieredze vadošā amatā publiskā sektorā un profesionālās prasmes pašvaldību finanšu pārvaldības jomā

- angļu valodas zināšanas mutiski un rakstiski

- prasme vadīt un organizēt kolektīvu un koordinēt tā darbu svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanā, darba racionālas organizācijas principu pārvaldīšana

- ļoti labas komunikācijas un pārliecināšanas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departamenta kolektīvam un mēs Tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

-plānot, vadīt, organizēt un koordinēt Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departamenta darbu un nodrošināt efektīvu noteikto uzdevumu izpildes uzraudzību

- piedalīties Finanšu ministrijas interešu pārstāvēšanā departamenta kompetencē esošajos jautājumos Saeimas komisiju, Ministru kabineta komiteju, komisiju, darba grupu sēdēs un apspriedēs, kā arī citās valsts vai pašvaldību institūcijās

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālr. 67083908 vai 67095612.


OP 2014/134.AKK7

Liepājas Universitāte izsludina konkursu uz vakantajām vietām:

Dabas un inženierzinātņu fakultātē

- docents/-e (vides inženierzinātnes) - 1 vieta ar nepilnu slodzi

- docents/-e (vides pārvaldība) - 1 vieta ar nepilnu slodzi

Vadības un sociālo zinātņu fakultātē

- docents/-e komunikācijas nozarē sabiedrisko attiecību jomā - 1 vieta

Konkursa pretendentiem ne vēlāk kā viena mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas dienas jāiesniedz Liepājas Universitātes personāldaļā Liepājā, Lielā ielā 14, 301. kab., šādi dokumenti:

- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā

- apstiprinātas dokumentu kopijas, kas apliecina zinātniskos grādus un profesionālo kvalifikāciju

- dzīves un darba gājums (CV) un publicēto darbu saraksts par pēdējiem sešiem gadiem

- citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot pieteikumam, lai labāk raksturotu savu kvalifikāciju

Liepājas Universitātes pasta adrese: Lielā iela 14, Liepāja, LV-3401. Informācija pa tālruni 63407782 (personāldaļa).


OP 2014/134.AKK8

Latvijas Universitāte izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla vietām:

ĶĪMIJAS FAKULTĀTE

- pētnieks/-ce - fizikālā ķīmija - 5 vietas

MEDICĪNAS FAKULTĀTE

- vadošais/-ā pētnieks/-ce (bioloģijas, medicīnas, ekonomikas, datorzinātnes un informācijas tehnoloģiju apakšnozarēs) - 7 vietas

- pētnieks/-ce (bioloģijas, medicīnas, ekonomikas, datorzinātnes un informācijas tehnoloģiju apakšnozarēs) - 9 vietas

- zinātniskais/-ā asistents/-e - mikrobioloģija - 1 vieta

MIKROBIOLOĢIJAS UN BIOTEHNOLOĢIJAS INSTITŪTS

- vadošais/-ā pētnieks/-ce - mikrobioloģija - 31 vieta

- pētnieks/-ce - mikrobioloģija - 39 vietas

Ar akadēmisko amatu darba uzdevumiem pretendenti/-es var iepazīties LU mājaslapā http://www.lu.lv/par/vakances.

Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz konkrēto vakanci

- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae) pēc "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" 3. pielikuma formas (http://www.lu.lv/par/dokumenti/nolikumi)

- izglītību un kvalifikāciju apliecinošo dokumentu kopijas

Dokumentu reģistrācija - mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas Latvijas Universitātes Personāla departamentā Rīgā, Baznīcas ielā 5, 1. stāvā, 107. telpā. Papildus informācijai tālr. 67034657, e-pasts: pd.vakances@lu.lv.


OP 2014/134.AKK9

Rīgas Stradiņa universitāte izsludina vakances uz akadēmiskajiem amatiem

Struktūrvienība

Vakantais amats

Vietu skaits

Darba drošības un vides veselības institūts

Pētnieks/-ce

3 amata vietas

Darba drošības un vides veselības institūts

Vadošais pētnieks/-ce

3 amata vietas

Dokumentus ar norādīto amatu lūdzam sūtīt vai iesniegt Rīgas Stradiņa universitātes Kvalitātes vadības un lietvedības daļā, Dzirciema ielā 16, Rīgā, LV-1007. Amatu prasības un pieteikšanās kārtību lūgums skatīt www.rsu.lv : Vakances.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)