Laidiens: 10.07.2014., Nr. 133
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/133.AKK1
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amata vietu - Starptautiskās sadarbības nodaļas juriskonsults/-e
Prasības:
- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- zināšanas civilprocesā un par administratīvo procesu iestādē
- zināšanas starptautiskajās tiesībās
- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- angļu valodas zināšanas - runāšana, rakstīšana, lasīšana (vēlamas vācu vai
franču valodas zināšanas)
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1. kategorijā: EUR 756,00, 2. kategorijā: EUR 870,00, 3.
kategorijā: EUR 994,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
personīgi vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: Aija.Lorence@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM".
Tālrunis 67830626.
OP 2014/133.AKK2
Latvijas Lauksaimniecības universitāte izsludina konkursu uz
akadēmiskajiem amatiem:
uz vadošā/-s pētnieka/-ces amata vietu šādās
zinātņu nozarēs un apakšnozarēs
- Lauksaimniecība, Lauksaimniecības inženierzinātne - 2 vietas
- Fizika, Tehniskā fizika - 1 vieta
- Matemātika, Varbūtību teorija un matemātiskā statistika - 1 vieta
uz pētnieka/-ces amata vietu šādā zinātņu
nozarē un apakšnozarē
- Mežzinātne, Meža darbi un tehnika - 1 vieta
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, jāiesniedz mēneša laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas LLU Personāldaļā rektoram adresēts iesniegums
par piedalīšanos konkursā, dokumentu kopijas, kas apliecina nepieciešamos
akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum
Vitae), kur norādīta zinātniskā, organizatoriskā,
akadēmiskā darba pieredze, kā arī citi dokumenti, lai pilnīgāk raksturotu savu
kvalifikāciju. LLU nolikums par akadēmiskajiem amatiem pieejams mājaslapā
http://www.llu.lv/par LLU/nolikumi/. LLU Personāldaļas adrese: Lielā iela 2,
Jelgava, LV-3001, tālrunis 63005657.
OP 2014/133.AKK3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Zemgales
reģionālā nodaļa izsludina konkursu uz Ziemeļu Pensiju un pabalstu daļas
inspektora/-es - valsts civildienesta ierēdņa (-nes) amatu (1 vakance uz
nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Rīgā, Mārupes ielā 1)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos
- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- iepriekšējā darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības
pretendentiem ar pieredzi klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un
finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, Internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- mēnešalgu sākot no EUR 486,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes"
-> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt: Dokumentus pieteikumam uz
konkursu sūtīt uz adresi: VSAA Rīgas pilsētas Zemgales reģionālā nodaļa,
Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz Pensiju daļas
inspektora amatu ") vai uz e-pastu: zemgale@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 67600651 vai 67600652, fakss 67600653.
OP 2014/133.AKK4
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Klimata pārmaiņu departamenta Klimata pārmaiņu un adaptācijas
politikas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es valsts
civildienesta ierēdņa (-nes) amatu (darbs saistīts galvenokārt ar politikas
attīstīšanu siltumnīcefekta gāzu emisiju samazināšanai)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātņu,
politikas, vai ekonomikas specialitātē vai akadēmiskā vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām
speciālām studijām
- vairāk nekā viena gada darba pieredze valsts pārvaldē, vēlams politikas
attīstīšanā
- pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē,
vēlams klimata vai vides politikas jomā
- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, Eiropas
Savienības institūcijām
- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata
politiku dažādu tautsaimniecības nozaru kontekstā, t.sk. nozīmīgākajiem
politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktiem, pasākumiem, tehnoloģijām
u.tml., oglekļa mazietilpīgas attīstības koncepta izpratne
- prasme vadīt darba grupas, organizēt un vadīt seminārus un projektus
- sadarbības un komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas prasmes, kā arī
prasme pastāvīgi plānot savu darbu
- teicamas angļu valodas zināšanas, vēlamas klimata politikas terminu
zināšanas
- prasmes strādāt ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)
Pieteikuma dokumentus (konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 15 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā,
Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts
ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2014/133.AKK5
Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde izsludina konkursu uz
valsts civildienesta ierēdņa amata vietu - Makroekonomiskās statistikas
departamenta Ceturkšņa nacionālo kontu daļas vecākais referents/-e
Pamatpienākumi:
- veikt esošo statistisko rādītāju analīzi un sniegt priekšlikumus par jaunu
informācijas avotu piesaistīšanu iekšzemes kopprodukta ātrā novērtējuma
iegūšanai
- pilnveidot matemātisko metožu pielietošanu ceturkšņa iekšzemes kopprodukta
rādītāju iegūšanai un dinamisko rindu pārrēķinam
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība matemātikā
- darba pieredze ekonomisko rādītāju apkopošanā un analīzē tiks uzskatīta
par priekšrocību
- izpratne par Eiropas statistikas sistēmu
- vēlamas zināšanas par nacionālo kontu sistēmu
- labas datorprasmes: MS Excel-profesionāli, kādā no matemātikas programmām
(R, SPSS, SAS, Matlab, Stata), MS Word
- labas angļu valodas zināšanas
- labas analītiskās prasmes
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pretendenta iesniegumu, aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt LR CSP
Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapas www.csb.gov.lv
sadaļā Darba piedāvājumi. Aizpildītās veidlapas kopā ar augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu
(LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu
67830137, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Konsultācijas pa tālr. 67366851 vai 67366853.
OP 2014/133.AKK6
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Juridiskajā
departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vismaz viena gada pieredze jurista specialitātē
- zināšanas normatīvo aktu, administratīvo aktu projektu un politikas
plānošanas dokumentu projektu izstrādē, prasme pastāvīgi analizēt normatīvo
aktu piemērošanas problēmas
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas
- analītiskā domāšana, komunikācija, ētiskums, radošā domāšana un
novatorisms
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un labas svešvalodu
zināšanas
Amata pienākumi:
- normatīvo aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu un
administratīvo aktu projektu izstrādāšana un saskaņošana
- atzinumu sniegšana par normatīvo aktu projektiem un politikas plānošanas
dokumentu projektiem
- sadarbība ar Maksātnespējas administrācijas struktūrvienībām un citām
valsts iestādēm
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu no EUR 755 (pirms nodokļu nomaksas)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111,
fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2014/133.AKK7
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amata
vietu - 1 vakance uz nenoteiktu laiku Eiropas atbalsta fonda vistrūcīgākajām
personām (EAFVP) Vadošās iestādes vecākais/-ā eksperts/-e
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, kādā
no finanšu vadības jomām vai auditā
- vēlams papildus mācības Eiropas Savienības (turpmāk - ES) fondu un citu
finanšu instrumentu vadības un kontroles jautājumos
- darba pieredze valsts pārvaldē izglītībai atbilstošajā jomā ilgāka par
diviem gadiem
- darba pieredze ES finansētu programmu vai projektu vadībā, ieviešanā,
uzraudzībā un kontrolē, kā arī vadības un kontroles sistēmu izveidē
- vēlama pieredze iekšējo auditu veikšanā, vadības grāmatvedībā un iepirkumu
dokumentācijas ekspertīzē
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem
normatīvajiem aktiem
- zināšanas ES pamatnostādnēs
- zināšanas un izpratne par ES fondu un citu ES politikas instrumentu
īstenošanas pārvaldības un kontroles normatīvo regulējumu
- labas angļu valodas zināšanas (B2 līmenis)
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus amata kompetences robežās
- spēja efektīvi veidot un uzturēt konstruktīvas, uz rezultātu orientētas starppersonu un starporganizāciju
attiecības ar citām valsts pārvaldes un ārvalstu institūcijām
- prasme analizēt liela apjoma informāciju un izmantot to problēmsituāciju
risināšanai, kas saistītas ar palielinātu garīgo piepūli, precizitāti un
atbildību
- labas datorprogrammu lietošanas prasmes, kā arī citas biroja tehnikas
lietošanas prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties EAFVP darbības programmas pārvaldībai nepieciešamā
likumprojekta, darbību un partnerorganizāciju atlasei nepieciešamo Ministru
kabineta noteikumu projekta izstrādē
- piedalīties EAFVP pārvaldības un kontroles sistēmas izveidē un izstrādāt
EAFVP sertifikācijas iestādes atbildībā esošo funkciju izpildei nepieciešamās
procedūras un iekšējo normatīvo aktu projektus
- sagatavot EAFVP maksājuma pieteikumus
- izdevumu apliecināšanas procesa nodrošināšanai veikt procedūru un
attaisnojošo dokumentu pārbaudes EAFVP pārvaldībā iesaistītajās iestādēs
- izdevumu apliecināšanas procesa nodrošināšanai izvērtēt EAFVP finanšu
kontroļu, auditu ziņojumus, informāciju par konstatētajām neatbilstībām un citu
informāciju
- sagatavot un iesniegt EK pārskatus par izdevumiem, kas radušies kārtējā
finanšu gadā un kas iesniegti EK līdzekļu atmaksai, pievienojot vadošās
iestādes izstrādātu pārvaldības deklarāciju un gada kopsavilkumu
- veikt datu ievadi EAFVP informācijas sistēmā un Eiropas Kopienas datu bāzē
- konsultēt un sadarboties ar citām iestādēm ES fondu finanšu vadības
jautājumos, īpaši jautājumos saistītos ar EAFVP atbalsta pārvaldību un
ieviešanas kontroli
- piedalīties ministrijas struktūrvienībām un vadībai, Ministru kabinetam,
Saeimai un citām institūcijām sniedzamās informācijas, pārskatu un informatīvo
ziņojumu sagatavošanā amata kompetences jautājumos
- nodrošināt ministrijas kā EAFVP sertifikācijas iestādes sadarbību ar
valsts un ES institūcijām EAFVP atbalsta pārvaldības un kontroles jautājumos
Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu
kopijām jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības
departamentam Rīgā, Skolas ielā 28. Tālr. uzziņām 67021585 vai 67021679,
e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2014/133.AKK8
Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Portāla "Skolas.lv" galvenā redaktora/-es amata vietu
(darbinieka amats)
Pienākumi:
- līdzdarboties portāla attīstības koncepcijas izstrādē
- plānot un organizēt portāla saturisko attīstību, pilnveidot portāla
struktūru
- veidot portāla saturu atlasot informāciju, vizuālos un
citus materiālus publicēšanai portālā
- veikt komunikāciju sociālajos tīklos
- veikt portāla apmeklējumu statistikas izpēti un analīzi
- veikt darbu ar informācijas un materiālu autoriem, ieskaitot autoru
meklēšanu, tematikas saskaņošanu, vienošanos par rakstu iesniegšanas termiņiem
un autortiesību jautājumiem
- sadarboties ar masu mēdijiem, izglītības interneta resursiem, izglītības
darbiniekiem un portāla lietotājiem
- iesaistīties dažādu sadarbības projektu īstenošanā
Prasības pretendentam/-ei:
- profesionālā pieredze sabiedrisko attiecību jomā ne mazāk kā divus gadus,
t.sk. pieredze darbā ar sociālajiem tīkliem
- augstākā izglītība, vēlama komunikācijas zinātnē
- teicamas valsts valodas zināšanas (gramatika, stilistika), labas angļu un
krievu valodas zināšanas
- labas prezentācijas un rakstveida komunikācijas prasmes
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas,
programmas tekstu, video, audio un vizuālo materiālu sagatavošanai publicēšanai
Internetā)
- spēja operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt piemērotus lēmumus
nestandarta situācijās
- spēja patstāvīgi plānot darbu un strādāt paaugstinātas spriedzes apstākļos
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- darbavietu Rīgas centrā
Motivētu rakstveida pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas sūtīt pa pastu uz adresi: Valsts izglītības satura centrs,
Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi
"Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī". Uzziņas pa tālruni 67503026.
OP 2014/133.AKK9
Vidzemes Augstskolas aģentūra "Sociotehnisko
sistēmu inženierijas institūts" izsludina atklātu konkursu uz pētnieka/-ces akadēmisko amatu (2 vakances) vienā no institūta
darbības virzieniem: tūrisma modelēšana. Kvalifikācijas prasības: doktora
grāds
Konkursa pretendentiem/-ēm ne vēlāk kā viena mēneša laikā pēc konkursa
izsludināšanas jāiesniedz elektroniski Vidzemes Augstskolas aģentūra "Sociotehnisko sistēmu inženierijas institūts" (Cēsu
ielā 4, Valmierā, LV-4201) šādi dokumenti:
- direktoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā
- dokumentu kopijas, kas apliecina zinātņu doktora grādu
- dzīves un darba gājums (CV) un zinātnisko publikāciju saraksts
- anotācija, kas sniedz ieskatu par pretendenta pieredzi tūrisma modelēšanā
- citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot pieteikumam, lai labāk
raksturotu savu kvalifikāciju.
Uzziņas pa e-pastu: egils.ginters@va.lv.