Laidiens: 10.07.2014., Nr. 133

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/133.AKK1

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Starptautiskās sadarbības nodaļas juriskonsults/-e

Prasības:

- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- zināšanas civilprocesā un par administratīvo procesu iestādē

- zināšanas starptautiskajās tiesībās

- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- angļu valodas zināšanas - runāšana, rakstīšana, lasīšana (vēlamas vācu vai franču valodas zināšanas)

- zināšanas lietvedībā

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1. kategorijā: EUR 756,00, 2. kategorijā: EUR 870,00, 3. kategorijā: EUR 994,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: Aija.Lorence@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis 67830626.


OP 2014/133.AKK2

Latvijas Lauksaimniecības universitāte izsludina konkursu uz akadēmiskajiem amatiem:

uz vadošā/-s pētnieka/-ces amata vietu šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs

- Lauksaimniecība, Lauksaimniecības inženierzinātne - 2 vietas

- Fizika, Tehniskā fizika - 1 vieta

- Matemātika, Varbūtību teorija un matemātiskā statistika - 1 vieta

uz pētnieka/-ces amata vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē

- Mežzinātne, Meža darbi un tehnika - 1 vieta

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, jāiesniedz mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas LLU Personāldaļā rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā, dokumentu kopijas, kas apliecina nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, organizatoriskā, akadēmiskā darba pieredze, kā arī citi dokumenti, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju. LLU nolikums par akadēmiskajiem amatiem pieejams mājaslapā http://www.llu.lv/par LLU/nolikumi/. LLU Personāldaļas adrese: Lielā iela 2, Jelgava, LV-3001, tālrunis 63005657.


OP 2014/133.AKK3

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Zemgales reģionālā nodaļa izsludina konkursu uz Ziemeļu Pensiju un pabalstu daļas inspektora/-es - valsts civildienesta ierēdņa (-nes) amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Rīgā, Mārupes ielā 1)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus sociālās likumdošanas jautājumos

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- iepriekšējā darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocības pretendentiem ar pieredzi klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu sākot no EUR 486,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt: Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt uz adresi: VSAA Rīgas pilsētas Zemgales reģionālā nodaļa, Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz Pensiju daļas inspektora amatu ") vai uz e-pastu: zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651 vai 67600652, fakss 67600653.


OP 2014/133.AKK4

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Klimata pārmaiņu departamenta Klimata pārmaiņu un adaptācijas politikas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa (-nes) amatu (darbs saistīts galvenokārt ar politikas attīstīšanu siltumnīcefekta gāzu emisiju samazināšanai)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātņu, politikas, vai ekonomikas specialitātē vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālām studijām

- vairāk nekā viena gada darba pieredze valsts pārvaldē, vēlams politikas attīstīšanā

- pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē, vēlams klimata vai vides politikas jomā

- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, Eiropas Savienības institūcijām

- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata politiku dažādu tautsaimniecības nozaru kontekstā, t.sk. nozīmīgākajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktiem, pasākumiem, tehnoloģijām u.tml., oglekļa mazietilpīgas attīstības koncepta izpratne

- prasme vadīt darba grupas, organizēt un vadīt seminārus un projektus

- sadarbības un komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas prasmes, kā arī prasme pastāvīgi plānot savu darbu

- teicamas angļu valodas zināšanas, vēlamas klimata politikas terminu zināšanas

- prasmes strādāt ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām)

Pieteikuma dokumentus (konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2014/133.AKK5

Latvijas Republikas Centrālā statistikas pārvalde izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amata vietu - Makroekonomiskās statistikas departamenta Ceturkšņa nacionālo kontu daļas vecākais referents/-e

Pamatpienākumi:

- veikt esošo statistisko rādītāju analīzi un sniegt priekšlikumus par jaunu informācijas avotu piesaistīšanu iekšzemes kopprodukta ātrā novērtējuma iegūšanai

- pilnveidot matemātisko metožu pielietošanu ceturkšņa iekšzemes kopprodukta rādītāju iegūšanai un dinamisko rindu pārrēķinam

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība matemātikā

- darba pieredze ekonomisko rādītāju apkopošanā un analīzē tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne par Eiropas statistikas sistēmu

- vēlamas zināšanas par nacionālo kontu sistēmu

- labas datorprasmes: MS Excel-profesionāli, kādā no matemātikas programmām (R, SPSS, SAS, Matlab, Stata), MS Word

- labas angļu valodas zināšanas

- labas analītiskās prasmes

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pretendenta iesniegumu, aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt LR CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi. Aizpildītās veidlapas kopā ar augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālr. 67366851 vai 67366853.


OP 2014/133.AKK6

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Juridiskajā departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz viena gada pieredze jurista specialitātē

- zināšanas normatīvo aktu, administratīvo aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē, prasme pastāvīgi analizēt normatīvo aktu piemērošanas problēmas

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- analītiskā domāšana, komunikācija, ētiskums, radošā domāšana un novatorisms

- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un labas svešvalodu zināšanas

Amata pienākumi:

- normatīvo aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu un administratīvo aktu projektu izstrādāšana un saskaņošana

- atzinumu sniegšana par normatīvo aktu projektiem un politikas plānošanas dokumentu projektiem

- sadarbība ar Maksātnespējas administrācijas struktūrvienībām un citām valsts iestādēm

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- mēnešalgu no EUR 755 (pirms nodokļu nomaksas)

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasts: konkurss@mna.gov.lv.


OP 2014/133.AKK7

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amata vietu - 1 vakance uz nenoteiktu laiku Eiropas atbalsta fonda vistrūcīgākajām personām (EAFVP) Vadošās iestādes vecākais/-ā eksperts/-e

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, kādā no finanšu vadības jomām vai auditā

- vēlams papildus mācības Eiropas Savienības (turpmāk - ES) fondu un citu finanšu instrumentu vadības un kontroles jautājumos

- darba pieredze valsts pārvaldē izglītībai atbilstošajā jomā ilgāka par diviem gadiem

- darba pieredze ES finansētu programmu vai projektu vadībā, ieviešanā, uzraudzībā un kontrolē, kā arī vadības un kontroles sistēmu izveidē

- vēlama pieredze iekšējo auditu veikšanā, vadības grāmatvedībā un iepirkumu dokumentācijas ekspertīzē

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas ES pamatnostādnēs

- zināšanas un izpratne par ES fondu un citu ES politikas instrumentu īstenošanas pārvaldības un kontroles normatīvo regulējumu

- labas angļu valodas zināšanas (B2 līmenis)

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus amata kompetences robežās

- spēja efektīvi veidot un uzturēt konstruktīvas, uz rezultātu orientētas starppersonu un starporganizāciju attiecības ar citām valsts pārvaldes un ārvalstu institūcijām

- prasme analizēt liela apjoma informāciju un izmantot to problēmsituāciju risināšanai, kas saistītas ar palielinātu garīgo piepūli, precizitāti un atbildību

- labas datorprogrammu lietošanas prasmes, kā arī citas biroja tehnikas lietošanas prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties EAFVP darbības programmas pārvaldībai nepieciešamā likumprojekta, darbību un partnerorganizāciju atlasei nepieciešamo Ministru kabineta noteikumu projekta izstrādē

- piedalīties EAFVP pārvaldības un kontroles sistēmas izveidē un izstrādāt EAFVP sertifikācijas iestādes atbildībā esošo funkciju izpildei nepieciešamās procedūras un iekšējo normatīvo aktu projektus

- sagatavot EAFVP maksājuma pieteikumus

- izdevumu apliecināšanas procesa nodrošināšanai veikt procedūru un attaisnojošo dokumentu pārbaudes EAFVP pārvaldībā iesaistītajās iestādēs

- izdevumu apliecināšanas procesa nodrošināšanai izvērtēt EAFVP finanšu kontroļu, auditu ziņojumus, informāciju par konstatētajām neatbilstībām un citu informāciju

- sagatavot un iesniegt EK pārskatus par izdevumiem, kas radušies kārtējā finanšu gadā un kas iesniegti EK līdzekļu atmaksai, pievienojot vadošās iestādes izstrādātu pārvaldības deklarāciju un gada kopsavilkumu

- veikt datu ievadi EAFVP informācijas sistēmā un Eiropas Kopienas datu bāzē

- konsultēt un sadarboties ar citām iestādēm ES fondu finanšu vadības jautājumos, īpaši jautājumos saistītos ar EAFVP atbalsta pārvaldību un ieviešanas kontroli

- piedalīties ministrijas struktūrvienībām un vadībai, Ministru kabinetam, Saeimai un citām institūcijām sniedzamās informācijas, pārskatu un informatīvo ziņojumu sagatavošanā amata kompetences jautājumos

- nodrošināt ministrijas kā EAFVP sertifikācijas iestādes sadarbību ar valsts un ES institūcijām EAFVP atbalsta pārvaldības un kontroles jautājumos

Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28. Tālr. uzziņām 67021585 vai 67021679, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2014/133.AKK8

Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Portāla "Skolas.lv" galvenā redaktora/-es amata vietu (darbinieka amats)

Pienākumi:

- līdzdarboties portāla attīstības koncepcijas izstrādē

- plānot un organizēt portāla saturisko attīstību, pilnveidot portāla struktūru

- veidot portāla saturu atlasot informāciju, vizuālos un citus materiālus publicēšanai portālā

- veikt komunikāciju sociālajos tīklos

- veikt portāla apmeklējumu statistikas izpēti un analīzi

- veikt darbu ar informācijas un materiālu autoriem, ieskaitot autoru meklēšanu, tematikas saskaņošanu, vienošanos par rakstu iesniegšanas termiņiem un autortiesību jautājumiem

- sadarboties ar masu mēdijiem, izglītības interneta resursiem, izglītības darbiniekiem un portāla lietotājiem

- iesaistīties dažādu sadarbības projektu īstenošanā

Prasības pretendentam/-ei:

- profesionālā pieredze sabiedrisko attiecību jomā ne mazāk kā divus gadus, t.sk. pieredze darbā ar sociālajiem tīkliem

- augstākā izglītība, vēlama komunikācijas zinātnē

- teicamas valsts valodas zināšanas (gramatika, stilistika), labas angļu un krievu valodas zināšanas

- labas prezentācijas un rakstveida komunikācijas prasmes

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas, programmas tekstu, video, audio un vizuālo materiālu sagatavošanai publicēšanai Internetā)

- spēja operatīvi rīkoties un patstāvīgi pieņemt piemērotus lēmumus nestandarta situācijās

- spēja patstāvīgi plānot darbu un strādāt paaugstinātas spriedzes apstākļos

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- darbavietu Rīgas centrā

Motivētu rakstveida pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt pa pastu uz adresi: Valsts izglītības satura centrs, Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi "Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Uzziņas pa tālruni 67503026.


OP 2014/133.AKK9

Vidzemes Augstskolas aģentūra "Sociotehnisko sistēmu inženierijas institūts" izsludina atklātu konkursu uz pētnieka/-ces akadēmisko amatu (2 vakances) vienā no institūta darbības virzieniem: tūrisma modelēšana. Kvalifikācijas prasības: doktora grāds

Konkursa pretendentiem/-ēm ne vēlāk kā viena mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas jāiesniedz elektroniski Vidzemes Augstskolas aģentūra "Sociotehnisko sistēmu inženierijas institūts" (Cēsu ielā 4, Valmierā, LV-4201) šādi dokumenti:

- direktoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā

- dokumentu kopijas, kas apliecina zinātņu doktora grādu

- dzīves un darba gājums (CV) un zinātnisko publikāciju saraksts

- anotācija, kas sniedz ieskatu par pretendenta pieredzi tūrisma modelēšanā

- citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot pieteikumam, lai labāk raksturotu savu kvalifikāciju.

Uzziņas pa e-pastu: egils.ginters@va.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)