Laidiens: 09.07.2014., Nr. 132
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/132.AKK1
Valsts Vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde izsludina
konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu Salacgrīvā - Kontroles daļas Resursu
kontroles sektora vecākais/-ā inspektors/-e
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību
zinātnē, jūrniecībā, bioloģijā vai vides zinātnēs (maģistra grāds tiks
uzskatīts par priekšrocību)
- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) specialitātē (pieredze jūrniecībā un
vides aizsardzībā tiks uzskatīta par priekšrocību).
- Valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba
pienākumu pildīšanai, kuri saistīti ar jūras vides aizsardzības un zivju resursu
aizsardzības kontroli neatkarīgi no valstiskās piederības, informācijas
sagatavošanu ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos,
dalību starptautiskajās sanāksmēs utt.
- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru
- prasme pielietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos
aktus vides aizsardzībā
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās
- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- laba fiziskā sagatavotība
- B kategorijas autovadītāja apliecība (mazizmēra kuģošanas līdzekļu
vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību)
Galvenie amata pienākumi:
- Pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus.
- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli jūras vides
aizsardzības un zivju resursu aizsardzības jomā
- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi sagatavot administratīvos aktus vides
aizsardzības jomā
- atbilstoši kvotām un limitiem noteiktajā kārtībā izsniegt zvejas licences
un žurnālus juridiskām un fiziskām personām
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt personīgi vai sūtīt Valsts
vides dienesta Valmieras reģionālajai pārvaldei (L.Paegles ielā 13, Valmierā,
tālr. uzziņām 64207266) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Pretendentu
atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas
laikiem tiks informēti atsevišķi.
OP 2014/132.AKK2
Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde izsludina
konkursu uz vakanto ierēdņa (-nes) amatu Valmierā - Kontroles daļas
Piesārņojuma kontroles sektora vecākais/-ā inspektors/-e
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība dabas
zinātnēs vai inženierzinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)
- praktiskā darba pieredze specialitātē (pieredze amatā valsts pārvaldē tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodu zināšanas
attiecīgajā profesionālajā jomā
- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru
- prasme pielietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos
aktus vides aizsardzībā
- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- B kategorijas vadītāja apliecība
Galvenie amata pienākumi:
- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus
- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli
- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi sagatavot administratīvos aktus vides
aizsardzības jomā
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt personīgi vai sūtīt Valsts
vides dienesta Valmieras reģionālajai pārvaldei (L.Paegles ielā 13, Valmierā,
tālr. uzziņām 64207266) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Pretendentu
atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas
laikiem tiks informēti atsevišķi.
OP 2014/132.AKK3
Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde izsludina
konkursu uz vakanto ierēdņa (-nes) amatu Valmierā - Atļauju daļas eksperts/-e
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ķīmijā
- praktiskā darba pieredze specialitātē (pieredze amatā valsts pārvaldē tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodu zināšanas attiecīgajā
profesionālajā jomā
- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru
- prasme pielietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos
aktus vides aizsardzībā
- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu
- labas komunikācijas prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus
- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi gatavot administratīvos aktus vides
aizsardzības jomā
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt personīgi vai sūtīt Valsts
vides dienesta Valmieras reģionālajai pārvaldei (L.Paegles ielā 13, Valmierā,
tālr. uzziņām 64207266) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Pretendentu
atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas
laikiem tiks informēti atsevišķi.
OP 2014/132.AKK4
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Juridiskā un administratīvā nodrošinājuma departamenta Projektu atlases nodaļas
vecākā/-s eksperta/-es ierēdņa (-nes) amata vietu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs, ekonomikā, finansēs vai vadības
zinībās
- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- vismaz 3 gadu darba pieredze Eiropas Savienības fondu administrēšanā
- obligāta pieredze Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu vērtēšanā
- zināšanas par grāmatvedības pamatprincipiem un interešu konflikta
novēršanas, krāpšanas apkarošanas jautājumiem
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- augsta atbildības sajūta, precizitāte, loģiskā domāšana
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- angļu valodas prasmes
Galvenie darba pienākumi:
- piedalīties Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu atlases
organizēšanā
- vērtēt Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumus un sagatavot
komisijas atzinumu un lēmumu projektus
- veikt projektu iesniegumu atlases datu ievadi datu bāzēs
- sagatavot iekšējos normatīvo aktu projektus projektu atlases jautājumos un
piedalīties ārējo normatīvo aktu saskaņošanas procesos
- piedalīties klientu apkalpošanas funkcijas izpildē projektu atlases posmā
- t.sk. nodrošināt atbilžu sagatavošanu uz informācijas pieprasījumiem.
Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu
kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, e-pasta adresi: cfla@cfla.gov.lv
vai faksu 67357841.
OP 2014/132.AKK5
Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa (-nes)
amatu - Latgales reģionālās nodaļas vecākais/-ā inspektors/-e (darba vieta
Daugavpilī)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecībā, mežsaimniecībā vai bioloģijā
- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- zināšanas par augu karantīnas un augu aizsardzības jomu regulējošiem
normatīviem aktiem
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- autovadītāja apliecība
- prasme strādāt ar datoru
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību,
ētiskums un orientācija uz attīstību
Galvenie darba uzdevumi:
- veikt fitosanitāro kontroli un uzraudzību, sniegt konsultācijas savas
kompetences ietvaros augu karantīnas jomā
- ikdienas darbs saistīts ar izbraukumiem
- darbs summētā darba laika ietvaros.
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 20
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, fakss 67027302 vai e-pasts: personals@vaad.gov.lv.
OP 2014/132.AKK6
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Informācijas pieprasījumu
apstrādes daļa izsludina konkursu uz vecākā inspektora/-es - valsts
civildienesta ierēdņa (-nes) amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta
vietu Rīgā, Lāčplēša ielā 70a)
Galvenie pienākumi:
- pārzināt starptautisko pakalpojumu sociālās drošības jomā regulējošās
tiesību normas un Latvijas Republikas likumdošanas normas sociālās drošības
jomā
- atbilstoši Eiropas Savienības regulām sociālās drošības jautājumos sniegt
konsultācijas klientiem par piemērojamo likumdošanu
- pēc fizisko un juridisko personu pieprasījumiem sagatavot A1, E101, E102,
E103 sertifikātus, kā arī izdot administratīvos aktus par atteikumiem
- sagatavot atbilžu projektus uz juridisko un fizisko personu iesniegumiem
un sūdzībām
- identificēt, analizēt un novērtēt riskus, kas var ietekmēt pakalpojuma
sniegšanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība
- vēlama pieredze sociālās apdrošināšanas jomā no viena līdz trim gadiem
- labas komunikāciju prasmes, precizitāte un atbildība par padarīto darbu
- valsts valoda - atbilstošas valodas prasmes C līmeņa pirmās pakāpes
prasībām
- labas angļu, vācu un krievu valodas zināšanas
- prasmes strādāt ar datoru - labas zināšanas MS Office (Word, Excel)
Piedāvājam:
- interesantu, radošu un atbildīgu darbu
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- iespēju padziļināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
Atalgojums bruto no 600 euro un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.
Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu
kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami
mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes"
-> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikums konkursam). Pieteikumu termiņš
- no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" līdz
2014.gada 22.jūlijam.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt uz adresi: VSAA Personāla daļa,
Lāčplēša ielā 70A, Rīgā (ar norādi "Konkursam uz vecākā inspektora
amatu"), vai uz e-pastu: Vineta.Salmane@vsaa.lv,
tālrunis uzziņām 67389121.
OP 2014/132.AKK7
Vidzemes Augstskolas aģentūra "Sociālo, ekonomisko un humanitāro
pētījumu institūts" izsludina konkursu uz šādiem amatiem:
- DIREKTORS/-E
Prasības pretendentiem/-ēm: doktora grāds
sociālajās zinātnēs, teicamas angļu valodas zināšanas, pieredze akadēmiskās
un/vai zinātniskās struktūras vadošā amatā, pieredze starptautiskos zinātniskos
projektos
- VADOŠAIS PĒTNIEKS/-CE (inovatīva pārvaldība)
Prasības pretendentiem/-ēm: doktora grāds
sociālajās zinātnēs, teicamas angļu valodas zināšanas, pieredze starptautisku
pētniecisku projektu vadībā, pieredze darbā ar Vidzemes plānošanas reģionu
- ZINĀTNISKAIS ASISTENTS/-E (sociālā politika)
Prasības pretendentiem/-ēm: maģistra grāds,
pieredze sociālās politikas pētījumos Vidzemes plānošanas reģionā
Pretendentiem/-ēm jāiesniedz: pieteikums, CV,
zinātnisko kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas; direktora amata
pretendentiem arī institūta attīstības redzējums. Dokumentus sūtīt pa e-pastu: hespi@va.lv četru nedēļu laikā no konkursa izsludināšanas
dienas.
OP 2014/132.AKK8
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina darbā: VALSTS UN PAŠVALDĪBU
INFORMĀCIJAS SISTĒMU DEPARTAMENTA INFORMĀCIJAS SISTĒMU FUNKCIONĀLĀS DARBĪBAS
NODROŠINĀJUMA NODAĻAS SISTĒMU ADMINISTRATORU/-I (darbinieka amats)
Galvenie pienākumi:
- veikt Valsts reģionālās attīstības aģentūras pārziņā esošu informācijas
sistēmu administrēšanu (lietojumprogrammatūras uzstādīšanu, konfigurēšanu,
darbības monitoringu, incidentu diagnosticēšanu un novēršanu, lietotāju
pārvaldību)
- veikt informācijas sistēmu darbības analīzi, ierosināt un plānot sistēmu
uzlabojumus, piedalīties informācijas sistēmu programmatūras ieviešanas un
attīstības projektos
- sniegt tehnisko atbalstu informācijas sistēmu lietotājiem
Prasības:
- augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām
zināšanām (var būt pēdējā kursa students)
- vēlme mācīties un pilnveidoties
- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- latviešu un angļu valodas zināšanas
- Microsoft Windows serveru (2003, 2008), IIS darbības un administrēšanas
pamatprincipu pārzināšana
- zināšanas par Microsoft SQL datu bāzes administrēšanas pamatprincipiem
- vēlamas zināšanas par Microsoft Biztalk
- vēlamas zināšanas sistēmu integrācijā, izmantojot WEB servisu tehnoloģiju
Piedāvājam:
- interesantu, daudzveidīgu un atbildīgu darbu valsts iestādē
- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas
profesionālās zināšanas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae,
izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz
2014.gada 21.jūlijam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam
departamentam Elizabetes ielā 19, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.
OP 2014/132.AKK9
Piedāvājam atbildīgu darbu valsts
pārvaldes vadošā iestādē, kas sniedz atbalstu Ministru kabineta un Ministru
prezidenta darbībai. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt
profesionāli, aicinām pievienoties Valsts kancelejas kolektīvam!
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Komunikācijas departamenta
konsultanta/-es ierēdņa amatu
Galvenie pienākumi:
- veicināt izpratni un izglītot par sabiedrības līdzdalību valdības lēmumu
pieņemšanas procesā un valsts pārvaldes darbā
- nodrošināt Ministru kabineta un nevalstisko organizāciju sadarbības
memoranda padomes sekretariāta darbību
- nodrošināt Nacionālās trīspusējās sadarbības padomes sekretariāta darbību
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (politikas, komunikācijas vai līdzīgās jomās)
- divu gadu darba pieredze nevalstisko organizāciju sektorā vai valsts
pārvaldē
- izpratne par nevalstisko organizāciju un valsts pārvaldes darbību
- iniciatīva, spēja piedāvāt jaunus risinājumus sabiedrības līdzdalības
pilnveidošanai valsts pārvaldē
- labas saskarsmes, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- plašs redzesloks, iemaņas analītiskā darbā, spēja pieņemt operatīvus
lēmumus
- svešvalodas zināšanas
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas sūtīt
vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss
67082969, e-pasts: pasts@mk.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67082844.
OP 2014/132.AKK10
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Murjāņu
Sporta ģimnāzijas direktora/-es amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Izglītības likumā noteiktajām prasībām
- iegūta izglītība saskaņā ar Ministru kabineta 2000.gada 3.oktobra
noteikumos Nr.347 "Noteikumi par prasībām pedagogiem nepieciešamajai
izglītībai un profesionālajai kvalifikācijai" noteiktajām prasībām
- pieredze darbā vadošā amatā (vismaz trīs gadi)
- pedagoģiskā darba stāžs (vismaz divi gadi pēdējo desmit gadu laikā)
- pieredze sadarbībā ar nozares profesionālajām organizācijām un sociālajiem
partneriem
- vēlama pieredze publisko iepirkumu organizēšanā vai attīstības projektu
īstenošanā
- zināšanas par Murjāņu Sporta ģimnāzijas darbības pamatvirzieniem un darba
specifiku, par izglītības iestādes darbību un sporta nozari reglamentējošajiem
normatīvajiem aktiem
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties, izmantot dokumentus un
literatūru darba pienākumu izpildē
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī"
pieteikuma vēstuli, CV, redzējumu par Murjāņu Sporta ģimnāzijas attīstību
turpmāko piecu gadu laikā (teksta apjoms līdz 5 lapām), izglītību un citu
pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa
pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2,
310.kabinets, Rīga, LV-1050) vai pa e-pastu: (liena.grosteina@izm.gov.lv). Informējam, ka,
pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā sazināsimies tikai ar
tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.kārtai. Tālr.
uzziņām 67047892, 67047879.
OP 2014/132.AKK11
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Nodrošinājuma un finanšu departamenta juriskonsulta/-es ierēdņa(-nes) amatu uz
noteiktu laiku (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- pieredze darbā valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)
- pieredze juridiskajā darbā (ilgāka par vienu gadu)
- pieredze un zināšanas ar nekustamo īpašumu pārvaldīšanu saistītos
jautājumos
- pieredze tiesību aktu projektu, tai skaitā iekšējo normatīvo aktu projektu
un informatīvo ziņojumu projektu izstrādē un izvērtēšanā, kā arī virzīšanā to
apstiprināšanā Ministru kabinetā un Saeimā
- pieredze juridiskas personas interešu pārstāvības nodrošināšanai tiesā
- svešvalodu zināšanas (krievu un angļu valoda) līmenī, kas ļauj amata
pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu īsos termiņos
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 310.kabinets, Rīga, LV-1050)
vai pa e-pastu (liena.grosteina@izm.gov.lv).
Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1.kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2.kārtai. Tālr. uzziņām 67047892, 67047879.