Laidiens: 08.07.2014., Nr. 131

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/131.AKK1

Pārtikas drošības, dzīvnieku veselības un vides zinātniskais institūts aicina savam kolektīvam pievienoties Juridiskās nodaļas vecāko referentu/-i uz noteiktu laiku

PRASĪBAS:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internets)

- teicamas latviešu un vismaz vienas svešvalodas zināšanas tādā līmenī, kāds nepieciešams amata pienākumu veikšanai

- analītiskā domāšana un spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, komunikabilitāte

- atbildības sajūta un precizitāte

- darba pieredze valsts pārvaldē, darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un augstākā juridiskā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību

GALVENIE PIENĀKUMI:

- juridisku dokumentu projektu sastādīšana

- līgumu reģistra vešana

PIEDĀVĀJAM:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi

- interesantu un atbildīgu darbu starptautiski atzītā iestādē

- patīkamu darba vidi

- stabilitāti un sociālās garantijas

- algu: pēc pārbaudes laika 855 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) lūdzam sūtīt elektroniski: personals@bior.gov.lv līdz 2014.gada 14.jūlijam. Tālrunis uzziņām 67620668.


OP 2014/131.AKK2

Latvijas Universitāte izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla vietām:

ATOMFIZIKAS un SPEKTROSKOPIJAS INSTITŪTS

- pētnieks - medicīniskā fizika - 1 vieta

- zinātniskais asistents - medicīniskā fizika- 5 vietas

BIOLOĢIJAS FAKULTĀTE

- vadošais pētnieks - šūnas bioloģija - 1 vieta

ĢEODĒZIJAS UN ĢEOINFORMĀTIKAS INSTITŪTS

- vadošais pētnieks - ģeodēzija un ģeoinformātika - 1 vieta

- pētnieks - ģeodēzija un ģeoinformātika - 1 vieta

ĢEOGRĀFIJAS UN ZEMES ZINĀTŅU FAKULTĀTE

- vadošais pētnieks - vides ķīmija un ekotoksikoloģija - 2 vietas

- pētnieks - vides ķīmija un ekotoksikoloģija - 3 vietas

- pētnieks - lietišķā ģeoloģija - 1 vieta

Ar akadēmisko amatu darba uzdevumiem pretendenti var iepazīties LU mājaslapā http://www.lu.lv/par/vakances/

Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz konkrēto vakanci

- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae) pēc "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" 3. pielikuma formas

http://www.lu.lv/par/dokumenti/nolikumi/izglītību un kvalifikāciju apliecinošo dokumentu kopijas

Dokumentu reģistrācija mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Latvijas Universitātes Personāla departamentā Rīgā, Baznīcas ielā 5, 1. stāvā, 107. telpā. Papildu informācija pa tālr. 67034657, e-pasts: pd.vakances@lu.lv.


OP 2014/131.AKK3

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  pirmās Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sagatavošanas un darbības nodrošināšanas periodā meklē enerģiskus, jauniem izaicinājumiem gatavus kolēģus!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Informātikas nodaļas galvenais eksperts/-e (uz nenoteiktu laiku)

Finanšu un darbības nodrošinājuma departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas un visa resora budžeta projekta sagatavošanu, budžeta izpildes finanšu vadību, ministrijas izpildāmo ārvalstu finansēto līdzekļu projektu īstenošanu, nodrošina ministrijas IT infrastruktūras darbu, organizē un vada publiskā iepirkuma procedūras nepieciešamo preču un pakalpojumu saņemšanai.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība

- angļu valodas zināšanas

- darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā ilgāka par trīs gadiem

- profesionālās iemaņas informācijas tehnoloģiju projektu pārraudzībā, informācijas tehnoloģiju attīstības jomā

- darba pieredze informācijas tehnoloģiju izmantošanā iestādes pakalpojumu pārvaldības procesu uzlabošanai saskaņā ar informācijas sistēmu pārvaldības labākās prakses ietvaru ITIL

- darba pieredze valsts pārvaldē ilgāka par gadu (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas komunikācijas un prezentācijas prasmes

- pārrunu vadīšanas prasmes

- mērķtiecība, orientēšanās uz rezultātu sasniegšanu

- spēja pieņemt lēmumus patstāvīgi, iniciatīva, augsta atbildības izjūta

- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes

- teicamas datora lietotāja prasmes

Ja esi gatavs uzņemties šādus galvenos uzdevumus:

- piedalīties ministrijas informācijas tehnoloģiju stratēģijas izstrādāšanā un īstenošanā un nodrošināt tās saskaņošanu ar e-pārvaldes ieviešanu valstī;

- nodrošināt ministrijas informācijas tehnoloģiju attīstības projektu pārraudzību;

- nodrošināt nozares IS attīstības un IT infrastruktūras stratēģisko jautājumu koordināciju starp ministrijas padotības iestādēm.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 darba dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67083845 vai 67095611.

 

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  pirmās Latvijas prezidentūras Eiropas Savienības Padomē sagatavošanas un darbības nodrošināšanas periodā meklē enerģiskus, jauniem izaicinājumiem gatavus kolēģus!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Juriskonsults/-e (uz noteiktu laiku) Tiesību aktu departamenta Tiesību aktu nodaļā

Tiesību aktu departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu izstrādāto attīstības plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu, Ministru kabineta rīkojumu un citu tiesību aktu projektu tiesiskuma papildu pārbaudi un atbilstību juridiskās tehnikas prasībām, kā arī valsts resursu politikas izstrādi, ministrijas pārvades lēmumu, līgumu un iekšējo normatīvo aktu iepriekšējo tiesiskuma papildpārbaudi un ministrijas pārstāvību tiesvedības procesos. Departaments nodrošina arī uzraudzību par ministrijas padotībā esošo iestāžu lēmumu un rīcības likumību ar valsts civildienesta jomu saistīto normatīvo aktu piemērošanā, kā arī nodrošina Latvijas Republikas kā Eiropas Savienības dalībvalsts saistību izpildi ministrijas kompetencē esošajos jautājumos.

Ja tev ir:

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze tiesību zinātņu specialitātei atbilstošos amatos vismaz viens gads

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- labas zināšanas un pieredze normatīvo aktu izstrādes un piemērošanas jautājumos

- pieredze juridisku atzinumu, viedokļu sagatavošanā

- labas angļu un krievu valodu zināšanas

- augsta atbildības sajūta, precizitāte un komunikācijas prasmes

- prasme izteikt un pamatot viedokli

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties šādus galvenos uzdevumus:

- patstāvīgi gatavot atzinumus par ministrijas struktūrvienību (padotības iestāžu) un ministrijai saskaņošanai iesniegtiem politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektiem

- patstāvīgi un, darbojoties darba grupās, izstrādāt politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektus ministrijas kompetences jautājumos

- sniegt konsultācijas normatīvo aktu izstrādes un piemērošanas jautājumos

- juridisku atzinumu un viedokļu sagatavošana

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67083845 vai 67095611.


OP 2014/131.AKK4

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:

Vecākais/-ā auditors/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku, 1 vakance uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu revīzijas departamentā

Eiropas Savienības fondu revīzijas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina revīzijas iestādes funkcijas Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības ietvaros.

Revīzijas iestādes galvenais uzdevums ir sniegt neatkarīgu un objektīvu atzinumu Eiropas Komisijai un donorvalstīm par Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības vadības un kontroles sistēmas darbības efektivitāti un deklarēto izdevumu likumību un pareizību.

Revīzijas iestādes kompetencē ir šādi Eiropas Savienības fondi un ārvalstu finanšu instrumenti:

- Eiropas Savienības fondi (2007.-2013.gada periods un 2014.-2020.periods)

- Vispārīgās programmas "Solidaritāte un migrācijas plūsmu pārvaldība" fondi (2007.-2013.gada periods)

- Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instruments un Norvēģijas finanšu instruments (2009.-2014.gada periods)

- Eiropas Atbalsta fonds vistrūcīgākajām personām (2014.-2020.periods)

Ja tev ir:

- akadēmiskā augstākā vai profesionālā augstākā izglītība sociālajās, tiesību, matemātikas zinātnēs, komerczinībās vai inženierzinātnēs, vēlams audita, grāmatvedības, ekonomikas, finanšu specialitātē

- labas angļu valodas zināšanas, spēja tās pielietot normatīvo aktu lasīšanā un komunikācijā ar Eiropas Komisiju, Eiropas Revīzijas Palātu un citu valstu pārstāvjiem gan mutiski, gan rakstiski

- vismaz trīs gadu profesionālā pieredze un viena gada pieredze auditu vai projektu vadībā

- vēlams valsts pārvaldes iekšējā auditora sertifikāts vai līdzvērtīgs audita kvalifikāciju apliecinošs sertifikāts

- prasme pielietot praksē datorprogrammas pēc ievadinstruktāžas un izmantojot rokasgrāmatas

- prasme vadīt un motivēt mazu kolektīvu un koordinēt tā darbu svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanā, darba racionālas organizācijas principu pārvaldīšana, analītiska un konceptuāla domāšana, spēja veidot attiecības, iniciatīvas izrādīšana, ētiskums

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Eiropas Savienības fondu revīzijas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- plānot, vadīt un veikt 2007.-2013.gada plānošanas perioda Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas auditus Eiropas Savienības fondu vadībā iesaistītajās institūcijās un uzraudzīt auditu rezultātā izteikto ieteikumu ieviešanu

- plānot, vadīt un veikt Eiropas Savienības fondu 2007.-2013.gada plānošanas perioda sertifikācijas iestādes apstiprināto izdevumu revīzijas un papildu revīzijas, kā arī uzraudzīt revīziju rezultātā izteikto ieteikumu ieviešanu

- vadīt departamenta direktora nozīmēto audita komandu, atbildēt par tās darba kvalitāti un efektivitāti

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.

 

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:

Vecākais/-ā eksperts/-e (uz nenoteiktu laiku) ES fondu stratēģijas departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju plānošanas nodaļā

Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ES fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu plānošanas dokumentu sagatavošanu, ES fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu programmu izvērtēšanu, koordinē un nodrošina Latvijas pozīcijas formulēšanu par Eiropas Savienības līmeņa normatīvajiem aktiem Kohēzijas politikas vadībai un ieviešanai, kā arī piedalās Latvijas pozīcijas formulēšanā attiecībā uz citām ES un nacionāla līmeņa politikām, kas saistītas ar Kohēzijas politiku.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, finansēs, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem

- ļoti labas analītiskās un komunikāciju spējas

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- vēlama pieredze darbā vai zināšanas par Eiropas Savienības fondiem, EEZ, Norvēģijas finanšu instrumentiem un Šveices programmu

- ļoti labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- datora lietotāja līmeņa prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju plānošanas nodaļas kolektīvam un mēs Tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:

- nodrošināt Latvijas interešu formulēšanu un aizstāvēšanu sarunās ar donorvalstīm attiecībā uz EEZ, Norvēģijas finanšu instrumentu, Latvijas un Šveices sadarbības programmu

- pārzināt rīcībpolitiku koncepcijas, pamatnostādnes, programmas un normatīvos aktus jomās, kas definētas EEZ, Norvēģijas finanšu instrumentu Saprašanās memorandos un Šveices programmas ietvarlīgumā

- izskatīt Eiropas Teritoriālās sadarbības programmu, Eiropas Lauksaimniecības fondu lauku attīstībai, Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības fondu, INTERREG, URBACT u.c. programmas un to pozīcijas, un nodrošināt to stratēģisko koordināciju ar Eiropas Savienības fondu plānošanas dokumentiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 14 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2014/131.AKK5

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Ziemeļpierīgas pārvaldes (darbavieta: Rīga, Kraujas iela 21/23) inspektors/-e pārtikas uzraudzības jomā

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- pieredze profesionālajā jomā ilgāka par gadu

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (angļu un/vai vācu, krievu) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība un autovadītāja pieredze vismaz 1 gadu

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- prasme ietekmēt un pārliecināt

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt dzīvnieku izcelsmes pārtikas produktu ražošanas uzņēmumu uzraudzību

- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sastādīt administratīvos aktus, piemērot normatīvo aktu prasības, vadoties no likumdošanas

- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv, sadaļā Karjeras iespējas) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2014/131.AKK6

Iekšlietu ministrija izsludina konkursu uz Eiropas lietu un starptautiskās sadarbības departamenta Starptautisko projektu koordinācijas nodaļas vecākā referenta/-es ierēdņa(-nes) amatu (2 amata vietas)

Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajās zinātnēs vai finanšu jomā

- labas datora lietotāja prasmes (Excel, Word, PowerPoint)

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

- labas analītiskās spējas un spējas paust un aizstāvēt savu viedokli

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- zināšanas Eiropas Savienības jautājumos

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē vai darbā ar Eiropas Savienības programmu, finanšu vai administratīvajiem jautājumiem un normatīvo aktu izstrādi

Amata pamatpienākumi:

- ministrijas atbildībā esošo Eiropas Savienības Patvēruma, Migrācijas un Integrācijas fonda un Iekšējās drošības fonda programmu, projektu, konkursa dokumentācijas vai tiesību aktu izstrāde, ar fondu programmu ieviešanu saistītu pasākumu izpilde.

Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit dienas no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā, Čiekurkalna 1.līnijā 1, korp.2, Rīgā, LV-1026 (ar norādi - "Konkursam uz vakanto SPK amatu"), tālr. 67219112, 67219553.


OP 2014/131.AKK7

Precizējot iepriekš publicēto

Oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2014. gada 26. jūnija laidienā Nr. 122 Veselības inspekcijas izsludinātajam konkursam uz vakanto amatu Informācijas tehnoloģiju un sakaru sistēmu nodaļas informatīvo sistēmu projektētājs par 10 dienām tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš, kā arī tiek precizēts atalgojums - mēnešalga no EUR 841,00 līdz 1096,00 (bruto alga) un sociālās garantijas.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2014/131.AKR1

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkurss uz vakanto Lauku atbalsta dienesta Eiropas Savienības Tiešo maksājumu departamenta Agrovides un ražošanas maksājumu daļas vadītāja (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku (publicēts Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2014.gada 13.maijā) ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2014/131.AKR2

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Informācijas, izdevniecības un poligrāfijas departamenta Informācijas un komunikācijas daļas vecākās referentes ierēdnes amatā (uz noteiktu laiku) 01.07.2014. iecelta KRISTĪNE ZVEJSALNIECE.


OP 2014/131.AKR3

Iekšlietu ministrijas veselības un sporta centrs paziņo, ka konkursa kārtībā Administratīvās nodaļas vecākās referentes -personāla speciālistes amatā no 2014.gada 2.jūlija iecelta DAINA KROPA.


OP 2014/131.AKR4

Valsts Vides dienesta Ventspils reģionālās Vides pārvaldes Kontroles daļas Piesārņojuma kontroles sektora vecākā inspektora amatā konkursa kārtībā 2014. gada 1. jūlijā iecelts IGO MIDRIJĀNIS.


OP 2014/131.AKR5

Konkurences padome paziņo, ka pretendentu atlases konkursa rezultātā 2014. gada 1. jūlijā Izpilddirekcijas 2. analītiskā departamenta ekspertes amatā ir iecelta AGNESE ŠTENDENBERGA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)