Laidiens: 08.07.2014., Nr. 131
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/131.AKK1
Pārtikas drošības, dzīvnieku veselības un vides zinātniskais institūts
aicina savam kolektīvam pievienoties Juridiskās nodaļas vecāko referentu/-i uz
noteiktu laiku
PRASĪBAS:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internets)
- teicamas latviešu un vismaz vienas svešvalodas zināšanas tādā līmenī, kāds
nepieciešams amata pienākumu veikšanai
- analītiskā domāšana un spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu,
komunikabilitāte
- atbildības sajūta un precizitāte
- darba pieredze valsts pārvaldē, darba pieredze saistībā ar publiskajiem
iepirkumiem un augstākā juridiskā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību
GALVENIE PIENĀKUMI:
- juridisku dokumentu projektu sastādīšana
- līgumu reģistra vešana
PIEDĀVĀJAM:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi
- interesantu un atbildīgu darbu starptautiski atzītā iestādē
- patīkamu darba vidi
- stabilitāti un sociālās garantijas
- algu: pēc pārbaudes laika 855 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV) lūdzam sūtīt elektroniski:
personals@bior.gov.lv līdz 2014.gada 14.jūlijam.
Tālrunis uzziņām 67620668.
OP 2014/131.AKK2
Latvijas Universitāte izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla vietām:
ATOMFIZIKAS un SPEKTROSKOPIJAS INSTITŪTS
- pētnieks - medicīniskā fizika - 1 vieta
- zinātniskais asistents - medicīniskā fizika- 5 vietas
BIOLOĢIJAS FAKULTĀTE
- vadošais pētnieks - šūnas bioloģija - 1 vieta
ĢEODĒZIJAS UN ĢEOINFORMĀTIKAS INSTITŪTS
- vadošais pētnieks - ģeodēzija un ģeoinformātika
- 1 vieta
- pētnieks - ģeodēzija un ģeoinformātika - 1
vieta
ĢEOGRĀFIJAS UN ZEMES ZINĀTŅU FAKULTĀTE
- vadošais pētnieks - vides ķīmija un ekotoksikoloģija
- 2 vietas
- pētnieks - vides ķīmija un ekotoksikoloģija -
3 vietas
- pētnieks - lietišķā ģeoloģija - 1 vieta
Ar akadēmisko amatu darba uzdevumiem pretendenti var iepazīties LU mājaslapā
http://www.lu.lv/par/vakances/
Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz konkrēto vakanci
- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae) pēc "Nolikuma par akadēmiskajiem un
administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" 3. pielikuma formas
http://www.lu.lv/par/dokumenti/nolikumi/izglītību un kvalifikāciju
apliecinošo dokumentu kopijas
Dokumentu reģistrācija mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Latvijas Universitātes Personāla departamentā Rīgā, Baznīcas ielā 5, 1. stāvā,
107. telpā. Papildu informācija pa tālr. 67034657, e-pasts: pd.vakances@lu.lv.
OP 2014/131.AKK3
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš pirmās Latvijas prezidentūras Eiropas
Savienības Padomē sagatavošanas un darbības nodrošināšanas periodā meklē
enerģiskus, jauniem izaicinājumiem gatavus kolēģus!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Informātikas nodaļas
galvenais eksperts/-e (uz nenoteiktu laiku)
Finanšu un darbības nodrošinājuma departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina ministrijas un visa resora budžeta projekta sagatavošanu, budžeta
izpildes finanšu vadību, ministrijas izpildāmo ārvalstu finansēto līdzekļu
projektu īstenošanu, nodrošina ministrijas IT infrastruktūras darbu, organizē
un vada publiskā iepirkuma procedūras nepieciešamo preču un pakalpojumu
saņemšanai.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība
- angļu valodas zināšanas
- darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā ilgāka par trīs gadiem
- profesionālās iemaņas informācijas tehnoloģiju projektu pārraudzībā,
informācijas tehnoloģiju attīstības jomā
- darba pieredze informācijas tehnoloģiju izmantošanā iestādes pakalpojumu
pārvaldības procesu uzlabošanai saskaņā ar informācijas sistēmu pārvaldības
labākās prakses ietvaru ITIL
- darba pieredze valsts pārvaldē ilgāka par gadu (tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- labas komunikācijas un prezentācijas prasmes
- pārrunu vadīšanas prasmes
- mērķtiecība, orientēšanās uz rezultātu sasniegšanu
- spēja pieņemt lēmumus patstāvīgi, iniciatīva, augsta atbildības izjūta
- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes
- teicamas datora lietotāja prasmes
Ja esi gatavs uzņemties šādus galvenos uzdevumus:
- piedalīties ministrijas informācijas tehnoloģiju stratēģijas izstrādāšanā
un īstenošanā un nodrošināt tās saskaņošanu ar e-pārvaldes ieviešanu valstī;
- nodrošināt ministrijas informācijas tehnoloģiju attīstības projektu
pārraudzību;
- nodrošināt nozares IS attīstības un IT infrastruktūras stratēģisko jautājumu
koordināciju starp ministrijas padotības iestādēm.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 darba dienu laikā no šī
paziņojuma publicēšanas dienas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu
ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani
mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālr. 67083845 vai 67095611.
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš pirmās Latvijas prezidentūras
Eiropas Savienības Padomē sagatavošanas un darbības nodrošināšanas periodā
meklē enerģiskus, jauniem izaicinājumiem gatavus kolēģus!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija
veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada
Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Juriskonsults/-e (uz noteiktu laiku) Tiesību aktu departamenta Tiesību
aktu nodaļā
Tiesību aktu departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas un
tās padotībā esošo iestāžu izstrādāto attīstības plānošanas dokumentu,
informatīvo ziņojumu, Ministru kabineta rīkojumu un citu tiesību aktu projektu
tiesiskuma papildu pārbaudi un atbilstību juridiskās tehnikas prasībām, kā arī
valsts resursu politikas izstrādi, ministrijas pārvades lēmumu, līgumu un
iekšējo normatīvo aktu iepriekšējo tiesiskuma papildpārbaudi un ministrijas
pārstāvību tiesvedības procesos. Departaments nodrošina arī uzraudzību par
ministrijas padotībā esošo iestāžu lēmumu un rīcības likumību ar valsts
civildienesta jomu saistīto normatīvo aktu piemērošanā, kā arī nodrošina
Latvijas Republikas kā Eiropas Savienības dalībvalsts saistību izpildi
ministrijas kompetencē esošajos jautājumos.
Ja tev ir:
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- pieredze tiesību zinātņu specialitātei atbilstošos amatos vismaz viens
gads
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- labas zināšanas un pieredze normatīvo aktu izstrādes un piemērošanas jautājumos
- pieredze juridisku atzinumu, viedokļu sagatavošanā
- labas angļu un krievu valodu zināšanas
- augsta atbildības sajūta, precizitāte un komunikācijas prasmes
- prasme izteikt un pamatot viedokli
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties šādus galvenos uzdevumus:
- patstāvīgi gatavot atzinumus par ministrijas struktūrvienību (padotības
iestāžu) un ministrijai saskaņošanai iesniegtiem politikas plānošanas
dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektiem
- patstāvīgi un, darbojoties darba grupās, izstrādāt politikas plānošanas
dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektus ministrijas
kompetences jautājumos
- sniegt konsultācijas normatīvo aktu izstrādes un piemērošanas jautājumos
- juridisku atzinumu un viedokļu sagatavošana
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī
paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālr. 67083845 vai 67095611.
OP 2014/131.AKK4
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:
Vecākais/-ā auditors/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku, 1 vakance uz
noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu revīzijas departamentā
Eiropas Savienības fondu revīzijas departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina revīzijas iestādes funkcijas Eiropas Savienības fondu un ārvalstu
finanšu palīdzības ietvaros.
Revīzijas iestādes galvenais uzdevums ir sniegt neatkarīgu un objektīvu
atzinumu Eiropas Komisijai un donorvalstīm par Eiropas Savienības fondu un
ārvalstu finanšu palīdzības vadības un kontroles sistēmas darbības efektivitāti
un deklarēto izdevumu likumību un pareizību.
Revīzijas iestādes kompetencē ir šādi Eiropas Savienības fondi un ārvalstu
finanšu instrumenti:
- Eiropas Savienības fondi (2007.-2013.gada periods un 2014.-2020.periods)
- Vispārīgās programmas "Solidaritāte un migrācijas plūsmu
pārvaldība" fondi (2007.-2013.gada periods)
- Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instruments un Norvēģijas finanšu
instruments (2009.-2014.gada periods)
- Eiropas Atbalsta fonds vistrūcīgākajām personām (2014.-2020.periods)
Ja tev ir:
- akadēmiskā augstākā vai profesionālā augstākā izglītība sociālajās,
tiesību, matemātikas zinātnēs, komerczinībās vai inženierzinātnēs, vēlams
audita, grāmatvedības, ekonomikas, finanšu specialitātē
- labas angļu valodas zināšanas, spēja tās pielietot normatīvo aktu lasīšanā
un komunikācijā ar Eiropas Komisiju, Eiropas Revīzijas Palātu un citu valstu pārstāvjiem
gan mutiski, gan rakstiski
- vismaz trīs gadu profesionālā pieredze un viena gada pieredze auditu vai
projektu vadībā
- vēlams valsts pārvaldes iekšējā auditora sertifikāts vai līdzvērtīgs
audita kvalifikāciju apliecinošs sertifikāts
- prasme pielietot praksē datorprogrammas pēc ievadinstruktāžas un
izmantojot rokasgrāmatas
- prasme vadīt un motivēt mazu kolektīvu un koordinēt tā darbu svarīgu un
atbildīgu uzdevumu risināšanā, darba racionālas organizācijas principu
pārvaldīšana, analītiska un konceptuāla domāšana, spēja veidot attiecības,
iniciatīvas izrādīšana, ētiskums
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Eiropas Savienības fondu revīzijas departamenta kolektīvam
un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:
- plānot, vadīt un veikt 2007.-2013.gada plānošanas perioda Eiropas
Savienības fondu vadības un kontroles sistēmas auditus Eiropas Savienības fondu
vadībā iesaistītajās institūcijās un uzraudzīt auditu rezultātā izteikto
ieteikumu ieviešanu
- plānot, vadīt un veikt Eiropas Savienības fondu 2007.-2013.gada plānošanas
perioda sertifikācijas iestādes apstiprināto izdevumu revīzijas un papildu
revīzijas, kā arī uzraudzīt revīziju rezultātā izteikto ieteikumu ieviešanu
- vadīt departamenta direktora nozīmēto audita komandu, atbildēt par tās
darba kvalitāti un efektivitāti
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs
kolēģis uz šādu vakantu amatu:
Vecākais/-ā eksperts/-e (uz nenoteiktu laiku) ES fondu stratēģijas
departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju plānošanas nodaļā
Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina ES fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu plānošanas dokumentu
sagatavošanu, ES fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu programmu
izvērtēšanu, koordinē un nodrošina Latvijas pozīcijas formulēšanu par Eiropas
Savienības līmeņa normatīvajiem aktiem Kohēzijas politikas vadībai un
ieviešanai, kā arī piedalās Latvijas pozīcijas formulēšanā attiecībā uz citām
ES un nacionāla līmeņa politikām, kas saistītas ar Kohēzijas politiku.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā,
vadībzinībās, finansēs, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem
- ļoti labas analītiskās un komunikāciju spējas
- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas
procesu
- vēlama pieredze darbā vai zināšanas par Eiropas Savienības fondiem, EEZ,
Norvēģijas finanšu instrumentiem un Šveices programmu
- ļoti labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- datora lietotāja līmeņa prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta
Uzņēmējdarbības un inovāciju plānošanas nodaļas kolektīvam un mēs Tev
uzticēsim veikt šādus uzdevumus:
- nodrošināt Latvijas interešu formulēšanu un aizstāvēšanu sarunās ar
donorvalstīm attiecībā uz EEZ, Norvēģijas finanšu instrumentu, Latvijas un
Šveices sadarbības programmu
- pārzināt rīcībpolitiku koncepcijas, pamatnostādnes, programmas un
normatīvos aktus jomās, kas definētas EEZ, Norvēģijas finanšu instrumentu Saprašanās
memorandos un Šveices programmas ietvarlīgumā
- izskatīt Eiropas Teritoriālās sadarbības programmu, Eiropas
Lauksaimniecības fondu lauku attīstībai, Eiropas Jūrlietu un zivsaimniecības
fondu, INTERREG, URBACT u.c. programmas un to pozīcijas, un nodrošināt to
stratēģisko koordināciju ar Eiropas Savienības fondu plānošanas dokumentiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 14 dienu laikā no šī
paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2014/131.AKK5
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) -
Pārtikas un veterinārā dienesta Ziemeļpierīgas
pārvaldes (darbavieta: Rīga, Kraujas iela 21/23) inspektors/-e pārtikas uzraudzības
jomā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- pieredze profesionālajā jomā ilgāka par gadu
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (angļu un/vai vācu, krievu) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība un autovadītāja pieredze vismaz 1
gadu
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- prasme ietekmēt un pārliecināt
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt dzīvnieku izcelsmes pārtikas produktu ražošanas uzņēmumu uzraudzību
- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību
saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sastādīt administratīvos aktus, piemērot normatīvo aktu prasības, vadoties no likumdošanas
- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā
tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv, sadaļā
Karjeras iespējas) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv.
Tālrunis informācijai 67027529.
OP 2014/131.AKK6
Iekšlietu ministrija izsludina konkursu uz Eiropas lietu un
starptautiskās sadarbības departamenta Starptautisko projektu koordinācijas
nodaļas vecākā referenta/-es ierēdņa(-nes) amatu (2 amata vietas)
Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajās
zinātnēs vai finanšu jomā
- labas datora lietotāja prasmes (Excel, Word, PowerPoint)
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- labas analītiskās spējas un spējas paust un aizstāvēt savu viedokli
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- zināšanas Eiropas Savienības jautājumos
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē vai darbā ar Eiropas Savienības
programmu, finanšu vai administratīvajiem jautājumiem un normatīvo aktu
izstrādi
Amata pamatpienākumi:
- ministrijas atbildībā esošo Eiropas Savienības Patvēruma, Migrācijas un
Integrācijas fonda un Iekšējās drošības fonda programmu, projektu, konkursa
dokumentācijas vai tiesību aktu izstrāde, ar fondu programmu ieviešanu saistītu
pasākumu izpilde.
Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit
dienas no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā, Čiekurkalna
1.līnijā 1, korp.2, Rīgā, LV-1026 (ar norādi - "Konkursam uz vakanto SPK
amatu"), tālr. 67219112, 67219553.
OP 2014/131.AKK7
Precizējot iepriekš publicēto
Oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2014. gada 26. jūnija
laidienā Nr. 122 Veselības inspekcijas
izsludinātajam konkursam uz vakanto amatu Informācijas tehnoloģiju un sakaru
sistēmu nodaļas informatīvo sistēmu projektētājs par 10 dienām tiek
pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš, kā arī tiek precizēts atalgojums -
mēnešalga no EUR 841,00 līdz 1096,00 (bruto alga) un sociālās garantijas.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/131.AKR1
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkurss uz vakanto Lauku
atbalsta dienesta Eiropas Savienības Tiešo maksājumu departamenta Agrovides un
ražošanas maksājumu daļas vadītāja (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
(publicēts Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
2014.gada 13.maijā) ir noslēdzies bez rezultāta.
OP 2014/131.AKR2
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Informācijas,
izdevniecības un poligrāfijas departamenta Informācijas un komunikācijas daļas
vecākās referentes ierēdnes amatā (uz noteiktu laiku) 01.07.2014. iecelta
KRISTĪNE ZVEJSALNIECE.
OP 2014/131.AKR3
Iekšlietu ministrijas veselības un sporta centrs paziņo, ka konkursa kārtībā
Administratīvās nodaļas vecākās referentes -personāla speciālistes amatā no
2014.gada 2.jūlija iecelta DAINA KROPA.
OP 2014/131.AKR4
Valsts Vides dienesta Ventspils reģionālās Vides
pārvaldes Kontroles daļas Piesārņojuma kontroles sektora vecākā inspektora
amatā konkursa kārtībā 2014. gada 1. jūlijā iecelts IGO MIDRIJĀNIS.
OP 2014/131.AKR5
Konkurences padome paziņo, ka pretendentu atlases konkursa rezultātā 2014. gada
1. jūlijā Izpilddirekcijas 2. analītiskā departamenta ekspertes amatā ir
iecelta AGNESE ŠTENDENBERGA.