Laidiens: 03.07.2014., Nr. 128
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/128.AKK1
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes
iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā,
organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību,
kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas izsludina konkursu uz vakantajiem ierēdņu
amatiem: NORĒĶINU DEPARTAMENTA FINANŠU DARĪJUMU DAĻAS VECĀKAIS/-Ā EKSPERTS /-E
(1 VAKANCE UZ NENOTEIKU LAIKU, 1 VAKANCE UZ NOTEIKTU LAIKU)
Galvenie amata pienākumi:
- pārbaudīt finanšu darījumu līgumu projektu nosacījumu pareizību
- pārbaudīt finanšu darījumu (valūtas pirkšanas/pārdošanas, depozītu,
atvasināto finanšu instrumentu, vērtspapīru u.c.) nosacījumus
- nodrošināt noslēgto finanšu darījumu saistību izpildi un prasību izpildes
kontroli
- nodrošināt noslēgto finanšu darījumu ikdienas un periodisko darbību
uzskaiti
Prasības pretendentiem/ -ēm:
- pabeigta augstākā izglītība finansēs, ekonomikā vai grāmatvedībā
- darba pieredze finanšu jomā
- labas zināšanas grāmatvedībā
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī
- labas angļu valodas zināšanas
- analītiska domāšana
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes
- komunikācija un klientorientēta pieeja darbam
- augsta precizitāte, atbildības sajūta, spēja ātri un strādāt patstāvīgi
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli ar detalizētu pieredzes
aprakstu un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" ar papildu
norādi: "FDD_Vards_Uzvards" uz e-pastu: personals@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu
ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377. Papildu informācija pa tālr.67094277, www.kase.gov.lv.
OP 2014/128.AKK2
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz valsts
notāra/-es (ierēdņa) amatu Kontroles nodaļā uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- izskatīt Uzņēmumu reģistrā reģistrēto tiesību subjektu reģistrācijas lietas
un saskaņā ar normatīvo aktu prasībām konstatēt trūkumus
- izskatīt Uzņēmumu reģistrā iesniegto iestāžu, privātpersonu un juridisko
personu iesniegumus, un sagatavot uz tiem atbildes projektus
- kārtot Uzņēmumu reģistrā administratīvo pārkāpumu lietvedību, tai skaitā
sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt administratīvo pārkāpumu
lietas un uzlikt administratīvos sodus
- pieņemt lēmumus par kapitālsabiedrības darbības izbeigšanu, pamatojoties
uz komercreģistra iestādes lēmumu
- gatavot prasības pieteikumus tiesām par kapitālsabiedrību darbības
izbeigšanu un pārstāvēt Uzņēmumu reģistru kā prasītāju pirmās instances tiesā
Galvenās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā
izglītība)
- zināšanas komercdarbību regulējošajos normatīvajos aktos,
administratīvajās, civilprocesa tiesībās, civiltiesībās
- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu, augsta atbildības izjūta, precizitāte,
labas saskarsmes spējas, spēja strādāt augstas intensitātes apstākļos
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu
Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai e-pastu:
info@ur.gov.lv Tālrunis uzziņām 67031816.
OP 2014/128.AKK3
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Investīciju uzraudzības departamenta Projektu uzraudzības nodaļas
projektu vadītāja/-s (Eiropas Savienības fondu uzraudzības jomā) valsts
civildienesta (ierēdņa) amatu (2 amata vietas)
Ja tevi interesē karjera mūsdienīgā valsts pārvaldes iestādē, strādājot
Eiropas Savienības (ES) fondu līdzfinansēto projektu uzraudzības jomā, un tev
ir zināšanas un pieredze projektu vadībā, šī ir iespēja tev!
Galvenie pienākumi:
Nodrošināt ar ES fondu atbalstu īstenoto projektu uzraudzību vides un
reģionālās attīstības nozarē:
- nodrošināt Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārziņā
esošo 2007. - 2013.gada plānošanas perioda ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto
projektu finanšu un fiziskā progresa uzraudzību
- veikt ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto projektu pārbaudes
projektu īstenošanas vietās
- veikt ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto projektu iepirkumu
pārbaudi
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
inženiertehniskajās zinātnēs, finansēs, ekonomikā, vadības zinātnēs vai citā
sociālo zinātņu jomā
- zināšanas un pieredze finanšu plānošanā
- pieredze vides infrastruktūras investīciju vai reģionālās attīstības
projektu realizācijas uzraudzībā (ilgāka par gadu)
- ar darbu saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktu
pārzināšana
- labas komunikācijas prasmes
- analītiskā domāšana
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c.
programmām) un biroja tehniku
Mēs piedāvājam:
- konkurētspējīgu atalgojumu
-iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un zināšanas ES fondu uzraudzības jomā
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumentus (konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides
aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu
ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2014/128.AKK4
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kas šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:
Vecākais eksperts (uz nenoteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu
uzraudzības departamenta Publiskās infrastruktūras uzraudzības nodaļā
Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto
aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.
Ja tev ir:
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlams ar kvalifikāciju ekonomikā,
vadībzinībās, finanšu jomā vai tiesību zinātnēs
- ļoti labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- pieredze darbā valsts pārvaldē
- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas
procesu
- prasme strādāt ar datoru (Excel, Word, PowerPoint)
- darba organizēšanas, koordinācijas prasmes, prasme uzstāties,
pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- vēlamas profesionālās iemaņas projektu vadībā un uzraudzībā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Publiskās
infrastruktūras uzraudzības nodaļas kolektīvam un mēs tev uzticēsim
veikt šādus galvenos uzdevumus:
- nodrošināt Kohēzijas fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda
līdzfinansēto infrastruktūras lielo projektu īstenošanas uzraudzību vides jomā
- veikt neatbilstību analīzi un sniegt viedokli par finanšu korekciju
piemērošanu
- nodrošināt apliecinājuma sagatavošanu iesniegšanai sertifikācijas iestādē
par vadošās iestādes un kontroles sistēmas darbību
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1,
Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem
gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:
Vecākais eksperts (uz nenoteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu
stratēģijas departamenta Izvērtēšanas nodaļā
Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina ES fondu plānošanas dokumentu sagatavošanu, nodrošina ES fondu
programmu izvērtēšanu, koordinē un nodrošina Latvijas pozīcijas formulēšanu par
Eiropas Savienības līmeņa normatīvajiem aktiem Kohēzijas politikas vadībai un
ieviešanai, kā arī piedalās Latvijas pozīcijas formulēšanā attiecībā uz citām
ES un nacionāla līmeņa politikām, kas saistītas ar Kohēzijas politiku.
Izvērtēšanas nodaļa nodrošina ES fondu un EEZ finanšu instrumenta un
Norvēģijas finanšu instrumenta ieguldījumu izvērtēšanas organizēšanu un
izvērtējumu veikšanu.
Ja tev ir:
- augstākā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, matemātikā vai līdzvērtīgā
sociālajā zinātnē
- zināšanas par izvērtēšanu, tās mērķiem un metodēm un izpratne par sociāli
ekonomiskajiem procesiem un to savstarpējo saistību
- izpratne par ekonomiskajā analīzē lietojamajām kvantitatīvajām un
kvalitatīvajām metodēm
- praktiska pieredze izvērtējumu un pētījumu veikšanā tiek uzskatīta par
priekšrocību
- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, darbības principiem, lēmumu
pieņemšanas procesu
- izpratne par ES Kohēzijas politikas fondu tiesisko regulējumu
- ļoti labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- ļoti laba lietotāja līmeņa prasmes datorprogrammās MS Word, MS Excel,
MS Outlook un MS PowerPoint
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta
Izvērtēšanas nodaļas kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:
- piedalīties ar Eiropas Savienības fondu un EEZ finanšu instrumenta un
Norvēģijas finanšu instrumenta ieguldījumu izvērtēšanu saistītu pasākumu
izpildē
- piedalīties Eiropas Savienības fondu izvērtēšanas plāna izstrādāšanā un
aktualizācijā
- nodrošināt EEZ un Norvēģijas finanšu instrumentu 2009.-2014.gada perioda
programmu noslēguma (ex-post) izvērtēšanu un
iesniegšanu donorvalstīm
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1,
Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2014/128.AKK5
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA AICINA DARBĀ Elektronisko
pakalpojumu departamenta Elektronisko pakalpojumu projektu nodaļas PROJEKTU
VADĪTĀJU (viena darbinieka (-ces) amata vieta)
Galvenie pienākumi:
- saskaņā ar organizācijas praksi, nodrošināt Vienotā valsts un pašvaldību
pakalpojumu portāla www.latvija.lv (turpmāk -
Portāls) attīstības projekta īstenošanu un pārvaldību saskaņā ar projektu
plāniem, budžetu un laika resursiem
- koordinēt un vadīt Portāla projekta darba grupas, nodrošināt projekta un
tā nodevumu kvalitātes kontroli
- organizēt un koordinēt lietotāju vajadzību izpēti, apkopošanu un
izvērtēšanu
- izstrādāt un uzturēt projekta dokumentāciju, sagatavot nepieciešamās
atskaites un progresa pārskatus un nodrošināt projektu risku pārvaldību
Prasības:
- augstākā izglītība vai pēdējā kursa students ekonomikas, vadības zinību
vai informācijas tehnoloģiju jomā
- zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- teicamas datora lietošanas prasmes
Par priekšrocībām tiks uzskatītas:
- darba pieredze ar informācijas tehnoloģijām saistītos projektos
(informāciju sistēmu vai elektronisko pakalpojumu izveidē un attīstībā)
- pieredze ERAF līdzfinansētu projektu vadīšanā un pārvaldībā
- pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādāšanā
Piedāvājam:
- Iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- Iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas, apvienojot ar
studijām augstskolā.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam iesniegt līdz 2014.gada
10.jūlijam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā
(adrese: Elizabetes iela 19, Rīga, LV-1010) vai sūtīt uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/128.AKR1
Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments
paziņo, ka Rīgas reģionālās Valsts darba inspekcijas Nereģistrētās
nodarbinātības apkarošanas sektora inspektores amatā uz nenoteiktu laiku
iecelta LĀSMA RUNČA.
OP 2014/128.AKR2
Zāļu valsts aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā 2014.gada
1.jūlijā Zāļu ekspertīzes laboratorijas vecākā eksperta-analītiķa amatā iecelts
GUNTARS KASPARS.