Laidiens: 03.07.2014., Nr. 128

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/128.AKK1

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas izsludina konkursu uz vakantajiem ierēdņu amatiem: NORĒĶINU DEPARTAMENTA FINANŠU DARĪJUMU DAĻAS VECĀKAIS/-Ā EKSPERTS /-E (1 VAKANCE UZ NENOTEIKU LAIKU, 1 VAKANCE UZ NOTEIKTU LAIKU)

Galvenie amata pienākumi:

- pārbaudīt finanšu darījumu līgumu projektu nosacījumu pareizību

- pārbaudīt finanšu darījumu (valūtas pirkšanas/pārdošanas, depozītu, atvasināto finanšu instrumentu, vērtspapīru u.c.) nosacījumus

- nodrošināt noslēgto finanšu darījumu saistību izpildi un prasību izpildes kontroli

- nodrošināt noslēgto finanšu darījumu ikdienas un periodisko darbību uzskaiti

Prasības pretendentiem/ -ēm:

- pabeigta augstākā izglītība finansēs, ekonomikā vai grāmatvedībā

- darba pieredze finanšu jomā

- labas zināšanas grāmatvedībā

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī

- labas angļu valodas zināšanas

- analītiska domāšana

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes

- komunikācija un klientorientēta pieeja darbam

- augsta precizitāte, atbildības sajūta, spēja ātri un strādāt patstāvīgi

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli ar detalizētu pieredzes aprakstu un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" ar papildu norādi: "FDD_Vards_Uzvards" uz e-pastu: personals@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377. Papildu informācija pa tālr.67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2014/128.AKK2

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs izsludina konkursu uz valsts notāra/-es (ierēdņa) amatu Kontroles nodaļā uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- izskatīt Uzņēmumu reģistrā reģistrēto tiesību subjektu reģistrācijas lietas un saskaņā ar normatīvo aktu prasībām konstatēt trūkumus

- izskatīt Uzņēmumu reģistrā iesniegto iestāžu, privātpersonu un juridisko personu iesniegumus, un sagatavot uz tiem atbildes projektus

- kārtot Uzņēmumu reģistrā administratīvo pārkāpumu lietvedību, tai skaitā sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus

- pieņemt lēmumus par kapitālsabiedrības darbības izbeigšanu, pamatojoties uz komercreģistra iestādes lēmumu

- gatavot prasības pieteikumus tiesām par kapitālsabiedrību darbības izbeigšanu un pārstāvēt Uzņēmumu reģistru kā prasītāju pirmās instances tiesā

Galvenās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā izglītība)

- zināšanas komercdarbību regulējošajos normatīvajos aktos, administratīvajās, civilprocesa tiesībās, civiltiesībās

- zināšanas lietvedībā, vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu, augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas saskarsmes spējas, spēja strādāt augstas intensitātes apstākļos

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv Tālrunis uzziņām 67031816.


OP 2014/128.AKK3

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Investīciju uzraudzības departamenta Projektu uzraudzības nodaļas projektu vadītāja/-s (Eiropas Savienības fondu uzraudzības jomā) valsts civildienesta (ierēdņa) amatu (2 amata vietas)

Ja tevi interesē karjera mūsdienīgā valsts pārvaldes iestādē, strādājot Eiropas Savienības (ES) fondu līdzfinansēto projektu uzraudzības jomā, un tev ir zināšanas un pieredze projektu vadībā, šī ir iespēja tev!

Galvenie pienākumi:

Nodrošināt ar ES fondu atbalstu īstenoto projektu uzraudzību vides un reģionālās attīstības nozarē:

- nodrošināt Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārziņā esošo 2007. - 2013.gada plānošanas perioda ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto projektu finanšu un fiziskā progresa uzraudzību

- veikt ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto projektu pārbaudes projektu īstenošanas vietās

- veikt ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto projektu iepirkumu pārbaudi

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība inženiertehniskajās zinātnēs, finansēs, ekonomikā, vadības zinātnēs vai citā sociālo zinātņu jomā

- zināšanas un pieredze finanšu plānošanā

- pieredze vides infrastruktūras investīciju vai reģionālās attīstības projektu realizācijas uzraudzībā (ilgāka par gadu)

- ar darbu saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktu pārzināšana

- labas komunikācijas prasmes

- analītiskā domāšana

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām) un biroja tehniku

Mēs piedāvājam:

- konkurētspējīgu atalgojumu

-iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un zināšanas ES fondu uzraudzības jomā

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumentus (konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2014/128.AKK4

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatiem:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kas  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:

Vecākais eksperts (uz nenoteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Publiskās infrastruktūras uzraudzības nodaļā

Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto aktivitāšu ieviešanas uzraudzību.

Ja tev ir:

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlams ar kvalifikāciju ekonomikā, vadībzinībās, finanšu jomā vai tiesību zinātnēs

- ļoti labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- pieredze darbā valsts pārvaldē

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- prasme strādāt ar datoru (Excel, Word, PowerPoint)

- darba organizēšanas, koordinācijas prasmes, prasme uzstāties, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- vēlamas profesionālās iemaņas projektu vadībā un uzraudzībā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Publiskās infrastruktūras uzraudzības nodaļas kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- nodrošināt Kohēzijas fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto infrastruktūras lielo projektu īstenošanas uzraudzību vides jomā

- veikt neatbilstību analīzi un sniegt viedokli par finanšu korekciju piemērošanu

- nodrošināt apliecinājuma sagatavošanu iesniegšanai sertifikācijas iestādē par vadošās iestādes un kontroles sistēmas darbību

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.

 

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu:

Vecākais eksperts (uz nenoteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Izvērtēšanas nodaļā

Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ES fondu plānošanas dokumentu sagatavošanu, nodrošina ES fondu programmu izvērtēšanu, koordinē un nodrošina Latvijas pozīcijas formulēšanu par Eiropas Savienības līmeņa normatīvajiem aktiem Kohēzijas politikas vadībai un ieviešanai, kā arī piedalās Latvijas pozīcijas formulēšanā attiecībā uz citām ES un nacionāla līmeņa politikām, kas saistītas ar Kohēzijas politiku.

Izvērtēšanas nodaļa nodrošina ES fondu un EEZ finanšu instrumenta un Norvēģijas finanšu instrumenta ieguldījumu izvērtēšanas organizēšanu un izvērtējumu veikšanu.

Ja tev ir:

- augstākā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, matemātikā vai līdzvērtīgā sociālajā zinātnē

- zināšanas par izvērtēšanu, tās mērķiem un metodēm un izpratne par sociāli ekonomiskajiem procesiem un to savstarpējo saistību

- izpratne par ekonomiskajā analīzē lietojamajām kvantitatīvajām un kvalitatīvajām metodēm

- praktiska pieredze izvērtējumu un pētījumu veikšanā tiek uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- izpratne par ES Kohēzijas politikas fondu tiesisko regulējumu

- ļoti labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- ļoti laba lietotāja līmeņa prasmes datorprogrammās MS Word, MS Excel, MS Outlook un MS PowerPoint

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izpratne par tās darbības principiem

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Izvērtēšanas nodaļas kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:

- piedalīties ar Eiropas Savienības fondu un EEZ finanšu instrumenta un Norvēģijas finanšu instrumenta ieguldījumu izvērtēšanu saistītu pasākumu izpildē

- piedalīties Eiropas Savienības fondu izvērtēšanas plāna izstrādāšanā un aktualizācijā

- nodrošināt EEZ un Norvēģijas finanšu instrumentu 2009.-2014.gada perioda programmu noslēguma (ex-post) izvērtēšanu un iesniegšanu donorvalstīm

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2014/128.AKK5

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA AICINA DARBĀ Elektronisko pakalpojumu departamenta Elektronisko pakalpojumu projektu nodaļas PROJEKTU VADĪTĀJU (viena darbinieka (-ces) amata vieta)

Galvenie pienākumi:

- saskaņā ar organizācijas praksi, nodrošināt Vienotā valsts un pašvaldību pakalpojumu portāla www.latvija.lv (turpmāk - Portāls) attīstības projekta īstenošanu un pārvaldību saskaņā ar projektu plāniem, budžetu un laika resursiem

- koordinēt un vadīt Portāla projekta darba grupas, nodrošināt projekta un tā nodevumu kvalitātes kontroli

- organizēt un koordinēt lietotāju vajadzību izpēti, apkopošanu un izvērtēšanu

- izstrādāt un uzturēt projekta dokumentāciju, sagatavot nepieciešamās atskaites un progresa pārskatus un nodrošināt projektu risku pārvaldību

Prasības:

- augstākā izglītība vai pēdējā kursa students ekonomikas, vadības zinību vai informācijas tehnoloģiju jomā

- zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- teicamas datora lietošanas prasmes

Par priekšrocībām tiks uzskatītas:

- darba pieredze ar informācijas tehnoloģijām saistītos projektos (informāciju sistēmu vai elektronisko pakalpojumu izveidē un attīstībā)

- pieredze ERAF līdzfinansētu projektu vadīšanā un pārvaldībā

- pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādāšanā

Piedāvājam:

- Iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- Iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas, apvienojot ar studijām augstskolā.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju lūdzam iesniegt līdz 2014.gada 10.jūlijam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā (adrese: Elizabetes iela 19, Rīga, LV-1010) vai sūtīt uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2014/128.AKR1

Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments paziņo, ka Rīgas reģionālās Valsts darba inspekcijas Nereģistrētās nodarbinātības apkarošanas sektora inspektores amatā uz nenoteiktu laiku iecelta LĀSMA RUNČA.


OP 2014/128.AKR2

Zāļu valsts aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā 2014.gada 1.jūlijā Zāļu ekspertīzes laboratorijas vecākā eksperta-analītiķa amatā iecelts GUNTARS KASPARS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)