Laidiens: 18.06.2014., Nr. 118
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/118.AKK1
Nacionālais veselības dienests izsludina konkursu uz Juridiskā
departamenta Regresu nodaļas jurista/-es (ierēdņa) amatu (1 vakance uz
nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- regresu piedziņa
- sagatavot atbilžu projektus uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem
- līgumu izstrāde
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- darba pieredze jurista darbā tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze veselības aprūpes jomā un zaudējumu (parādu) piedziņas jomā tiks
uzskatīta par priekšrocību
- prasme izteikt viedokli (rakstiski un mutiski) par kompetencē esošiem
jautājumiem
- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)
- augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas
Piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus
- atalgojumu no 666 EUR (bruto)
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Jurists Regresu nodaļā" sūtīt Nacionālā
veselības dienesta Personāla nodaļai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, vai uz
e-pastu daina.gaile@vmnvd.gov.lv
līdz 2014. gada 7. jūlijam. Informācija pa tālr. 67043772.
OP 2014/118.AKK2
Valsts reģionālās attīstības aģentūra aicina darbā Projektu ieviešanas un
uzraudzības departamenta Uzraudzības un kontroles nodaļas vecāko ekspertu/-i
(ierēdņa amats) uz noteiktu laiku
Pienākumi:
Nodrošināt Valsts reģionālās attīstības aģentūrai deleģēto funkciju izpildi
Eiropas Savienības struktūrfondu finansēto projektu vadībā, tai skaitā:
- nodrošināt projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, tai skaitā veikt
izlases veida pārbaudes projektu īstenošanas vietās un pieņemt lēmumu par
projektu ieviešanas atbilstību normatīvo aktu un vienošanās prasībām
- pārbaudīt ar projektu ieviešanu saistītos dokumentus un pieņemt lēmumu par
maksājumu pieprasījumos iekļauto attiecināmo izdevumu apstiprināšanu
- izskatīt finansējuma saņēmēju iesniegumus par plānotajām izmaiņām
projektos un koordinēt izmaiņu saskaņošanu projektu ieviešanas laikā
- veikt konstatēto neatbilstību uzskaiti un analīzi, sagatavot lēmumus par
konstatētajām neatbilstībām un finansējuma atgūšanu
- apkopot informāciju par Eiropas Savienības struktūrfondu finansēto
aktivitāšu ieviešanas progresu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas
līmenim, sociālajās vai tiesību zinātnēs, kas papildināta ar amatam
nepieciešamajām speciālām zināšanām
- vismaz viena gada darba pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu
finanšu instrumentu līdzfinansēto projektu uzraudzībā, kontrolē, auditā,
grāmatvedībā, finanšu vadībā
- zināšanas un prasme piemērot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības
normatīvos aktus
- pieredze valsts pārvaldes darbā un pārvaldes lēmumu projektu izstrādē
- labas angļu valodas zināšanas (Intermediate
līmenis, spēja lasīt, saprast un rakstīt)
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- labas analītiskās prasmes
Piedāvājam:
- atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz 20 dienu laikā pēc
sludinājumu publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamenta Personāla un
administratīvā atbalsta nodaļā, adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV-1010, vai
jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 28628152.
OP 2014/118.AKK3
Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes
iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā,
organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību,
kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Kvalitātes un risku vadības
departamenta risku vadības speciālists/-e (vecākais/-ā eksperts/-e) (1 vakance
uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- uzturēt un pilnveidot risku vadības procesu Valsts kasē un ar to saistītos
normatīvos aktus un dokumentus
- nodrošināt Valsts kases risku (t.sk. procesu, projektu u.c.) analīzi un
kontrolēt pasākumu izpildi
- sniegt atbalstu darbiniekiem Valsts kases risku identificēšanā,
novērtēšanā un dokumentēšanā
- reģistrēt informāciju par identificētiem riskiem Valsts kasē un analizēt
to
- izstrādāt un aktualizēt kvalitātes vadības sistēmu reglamentējošos
dokumentus
- nodrošināt mācības un konsultēt Valsts kases personālu risku vadības jomā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pabeigta augstākā izglītība ekonomikas, vadībzinātnes vai informāciju
tehnoloģiju jomā
- zināšanas risku vadības jomā
- darba pieredze risku vadības, kvalitātes vadības vai audita jomā
- pieredze darbā ar liela apjoma informācijas apstrādi un analīzi
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī
- labas angļu valodas zināšanas
- labas plānošanas un organizēšanas prasmes
- precizitāte, kvalitāte un iniciatīva
- labas komunikācijas spējas un klientorientēta
pieeja darbam
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas Latvijas Vēstnesī ar norādi "KRVD_riski_Vards_Uzvards"
uz e-pastu personals@kase.gov.lv
vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377,
papildu informācija pa tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.
OP 2014/118.AKK4
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Ienākumu un dzīves
apstākļu statistikas daļas vecākais/-a referents/-e (uz noteiktu laiku)
Pamatpienākumi:
- piedalīties apsekojuma "Eiropas Savienības statistika par ienākumiem un
dzīves apstākļiem" (EU-SILC) ievadprogrammas
sagatavošanā
- koordinēt datu kvalitātes kontroli un datu bāzes sagatavošanas darbus
- veikt administratīvo reģistru integrāciju EU-SILC datu bāzē
- piedalīties EU-SILC metodoloģijas sagatavošanā un apsekojuma pilnveidošanā
- piedalīties datu analīzē un publicēšanā par EU-SILC apsekojuma rezultātiem
- piedalīties intervētāju apmācību organizēšanā
- nodrošināt individuālo datu konfidencialitātes prasību ievērošanu
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā
- pieredze darbā ar datubāzēm un datu analīzi
- precizitāte un labas analītiskas prasmes
- prasme darbā ar skaitļošanas programmu IBM SPSS Statistics
- labas datora lietošanas prasmes (MS Word, MS Excel, MS Access)
- labas angļu valodas zināšanas
- saskarsmes prasmes un vēlēšanās strādāt komandā
Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt CSP Personāla daļā Rīgā,
Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi".
Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu
(LV-1301), uz e-pastu personals@csb.gov.lv,
faksu 67830137 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
OP 2014/118.AKK5
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Dobeles teritoriālās struktūrvienības vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā
darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā
izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- pieredze un zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Darba pienākumi:
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- veikt struktūrvienības dokumentu pārvaldību
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli ar norādi "Dobeles TSV vecākais referents -
KONKURSS", darba un dzīves gājuma aprakstu (Curriculum Vitae) un augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopijas lūdzam nosūtīt 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta
Personālvadības un lietvedības nodaļai Rīgā, Dzirnavu ielā 91, LV-1011, vai uz
e-pastu: personalvadiba@vpd.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021123,
67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā: www.probacija.lv.
OP 2014/118.AKK6
Latvijas Universitātes aģentūra "LU Polimēru mehānikas
institūts" izsludina konkursu uz akadēmisko amatu mehānikas nozarē gāzu un
šķidrumu mehānikas apakšnozarē: vadošais/-ā pētnieks/-e (1 vieta)
Pieteikumi iesniedzami mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas brīža
Aizkraukles ielā 23, Rīgā, LV-1006.
Pieteikumam pievienot:
1) iesniegumu par piedalīšanos konkursā,
2) Curriculum Vitae,
3) zinātniskos grādus apliecinošo dokumentu kopijas,
4) zinātnisko publikāciju sarakstu (2008-2013),
5) citas kvalifikāciju apliecinošo dokumentu kopijas (pēc pretendenta
izvēles).
OP 2014/118.AKK7
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vecākā/-ās eksperta/-es amatu Pakalpojumu departamenta Darba tirgus
nodaļā (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
sociālajās zinātnēs)
- pieredze projektu vadībā vai administrēšanā ne mazāk kā
divi gadi
- vēlama pieredze starptautisko attiecību jomā
- vēlama pieredze valsts un pašvaldību institūcijās
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošo normatīvo aktu
pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles, komunikācijas un
analītiķa prasmes
- prasme finanšu plānošanā
- prezentācijas prasmes
- svešvalodu zināšanas - ļoti labas angļu valodas zināšanas (mutvārdos un
rakstos), kā arī vēlamas otras svešvalodas (krievu, vācu, franču) zināšanas
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis: vadīt Nodarbinātības valsts aģentūras sadarbību ar pašvaldībām
un koordinēt Eiropas Nodarbinātības dienestu tīkla (EURES) darbību Latvijā.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts
aģentūras Resursu pārvaldības nodaļā Rīgā, K.Valdemāra iela 38, k-1, LV-1010,
117.kabinetā, vai jānosūta uz e-pastu: karina.dzene@nva.gov.lv.
Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām, punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2014/118.AKK8
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz nodarbinātības
aģenta/-es amatu Alūksnes filiālē (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- pieredze klientu konsultēšanā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana sava amata
kompetences ietvaros
- prasme analizēt situāciju, vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus,
piedāvāt problēmas risinājumu
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, orientēšanās uz darba pozitīvu
rezultātu
- orientācija uz klientu
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
- vēlamas vismaz vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī
Amata mērķis: nodrošināt NVA klientiem pakalpojumus ar nodarbinātību
saistītajos jautājumos - klientu reģistrēšana, datu apstrāde un ievadīšana
informācijas sistēmā BURVIS, Aģentūras pakalpojumu piedāvāšana, kā arī
informācijas sniegšana Aģentūras klientiem par aktuālajām vakancēm un darba
tirgus tendencēm.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Alūksnes
filiālē Helēnas ielā 52, Alūksnē, LV-4301, vai jānosūta uz e-pastu: aluksne@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 64381007, kā arī
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas, kompetences un prezentācijas prasmes atbilstoši noteiktajām
prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks NVA Alūksnes filiālē
Helēnas ielā 52, Alūksnē.