Laidiens: 13.06.2014., Nr. 115

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/115.AKK1

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Valsts informācijas sistēmu departamenta Datu analīzes un apmaiņas daļas vecākā/-ās metodikas eksperta/-es amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- metodiski vadīt un pārraudzīt datu apmaiņas procesus starp Valsts zemes dienesta uzturētajām valsts informācijas sistēmām un citām valsts informācijas sistēmām

- regulāri sekot politikas dokumentiem, koncepcijām, ārējiem normatīvajiem aktiem un informēt par to daļas vadītāju

- izstrādāt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektus

- sagatavot atzinumus par izstrādātajiem ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektiem

- veidot un uzturēt sadarbību ar datu apmaiņas partneriem un sagatavot sadarbības līgumu projektus

- piedalīties jauno datu apmaiņas sistēmu plānošanā, izveidē, veicot analīzi un sagatavot programmas izmaiņu pieprasījumus.

- sagatavot atlases, pārskatus no Valsts zemes dienesta uzturētajām valsts informācijas sistēmām.

- piedalīties INSPIRE direktīvā noteikto prasību ieviešanā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- darbības sfērai atbilstoša augstākā izglītība

- praktiska darba pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem

- vēlamas zināšanas un pieredze darbā ar Microstation programmatūru

- zināšanas par datu bāzes veidošanas struktūru, to uzbūvi un darbības principiem, kā arī SQL pieprasījumu valodu

- prasme uztvert un apstrādāt daudzveidīgu informāciju un dokumentāciju

- prasme analizēt liela apjoma informāciju un lietot praksē teorētiskās zināšanas

- teicamas komunikācijas un prezentācijas prasmes

- precizitāte un augsta atbildība

-  teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31

- bruto darba algu no 752 euro līdz 1000 euro

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2014/115.AKK2

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Eiropas Savienības struktūrfondu departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar studijām sociālajās zinātnēs, vai augstākā juridiskā izglītība

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs

- zināšanas un izpratne par struktūrfondu politiku un struktūrfondu vadības normatīvo regulējumu

- vēlamas zināšanas un izpratne par sociālās iekļautības veicināšanas jomu un to reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas projektu vadībā un izpratne par projektu sagatavošanu un tā īstenošanas procesiem

- labas angļu valodas zināšanas

- komunikācijas un saskarsmes prasmes

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu amata kompetences robežās

- datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes

- darba pieredze projektu vai programmu vadības jomā - vismaz divus gadus

- vēlama darba pieredze struktūrfondu vadības jomā (ilgāka par vienu gadu)

- darba pieredze valsts pārvaldē ( ilgāka par vienu gadu)

- vēlama darba pieredze vadošā amatā

Darba pienākumi:

- izstrādāt atbildīgās iestādes kompetencē esošo struktūrfondu plānošanas dokumentu sociālās iekļautības aktivitāšu ieviešanas sadaļas un to grozījumus

- izstrādāt projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijus un to grozījumus, kā arī šo kritēriju piemērošanas metodiku struktūrfondu sociālās iekļautības aktivitātēm

- nodrošināt Ministru kabineta noteikumu par sociālās iekļautības aktivitāšu ieviešanu izstrādes vadību, tai skaitā par komercdarbības atbalsta nosacījumiem

- izstrādāt iesniegšanai Finanšu ministrijā valsts atbalsta programmu sākotnējai izvērtēšanai normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, ja struktūrfondu sociālās iekļautības aktivitāte ir paredzēta komercdarbības atbalstam

- sniegt konsultācijas par projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriju piemērošanu

- veikt struktūrfondu sociālās iekļautības aktivitāšu un projektu ieviešanas metodisko vadību un sniegt konsultācijas par struktūrfondu ieviešanas nosacījumu piemērošanas jautājumiem

- veikt struktūrfondu sociālās iekļautības aktivitāšu ietvaros apstiprināto projektu īstenošanas pastāvīgo novērtēšanu, organizēt pārraudzības sanāksmju darbību un veikt šo sanāksmju sekretāra funkcijas

- sagatavot ziņojumus, informāciju un pārskatus par sociālās iekļautības aktivitāšu ieviešanas jautājumiem

- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus par amata kompetencē esošajiem struktūrfondu ieviešanas jautājumiem, veikt to aktualizāciju un organizēt to saskaņošanu un apstiprināšanu

- sagatavot atzinumus par ministrijas struktūrvienību un citu ministriju, Valsts kancelejas, valsts pārvaldes institūciju un citu valsts un pašvaldību institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem, to anotācijām un politikas plānošanas dokumentu projektiem

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: anita.cine@lm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67021585.


OP 2014/115.AKK3

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Eiropas Savienības struktūrfondu departamenta vecākais/-ā referents/-e (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar studijām sociālajās zinātnēs

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs

- zināšanas un izpratne par struktūrfondu politiku un struktūrfondu vadības normatīvo regulējumu

- vēlamas zināšanas un izpratne par sociālās iekļautības veicināšanas jomu un to reglamentējošiem normatīvajiem aktiem;

- zināšanas projektu vadībā un izpratne par projektu sagatavošanu un tā īstenošanas procesiem

- labas angļu valodas zināšanas

- komunikācijas un saskarsmes prasmes

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu amata kompetences robežās

- datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes

- darba pieredze projektu vai programmu vadības jomā - vismaz vienu gadu

- vēlama darba pieredze struktūrfondu vadības jomā (ilgāka par vienu gadu)

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)

Darba pienākumi:

- izstrādāt Ministru kabineta noteikumus un to grozījumus darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma aktivitāšu un darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" specifisko atbalsta mērķu īstenošanai, organizēt to saskaņošanu un virzību apstiprināšanai Ministru kabinetā

- atbilstoši kompetencei piedalīties plānošanas dokumentu izstrādē

- konsultēt finansējuma saņēmējus par darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma aktivitāšu ieviešanas jautājumiem

- veikt darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma aktivitāšu un darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" specifisko atbalsta mērķu ietvaros apstiprināto projektu pastāvīgo uzraudzību

- izvērtēt ierobežotas projektu iesniegumu atlases projektu grozījumu un sagatavot atbildīgās iestādes lēmumu projektus

- īstenot atbildīgās iestādes informācijas un publicitātes pasākumus, tai skaitā regulāri aktualizēt informāciju atbildīgās iestādes tīmekļa vietnē un sagatavot atbildes uz jautājumiem par pieejamo un plānoto struktūrfondu atbalstu labklājības nozarē

- sagatavot atzinumus par ministrijas struktūrvienību un citu ministriju, Valsts kancelejas, valsts pārvaldes institūciju un citu valsts un pašvaldības institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem, to anotācijām un politikas plānošanas dokumentu projektiem

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: anita.cine@lm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67021585.


OP 2014/115.AKK4

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Terehova" (darbavieta - Zilupes novads) inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- B kategorijas autovadītāja apliecība un autovadītāja pieredze vismaz 1 gadu

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kravu pārbaudes veterinārās un pārtikas uzraudzības jomā

- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus

- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā Karjeras iespējas) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2014/115.AKK5

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Terehova" (darbavieta - Zilupes novads) inspektors/-e fitosanitārās uzraudzības jomā

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība augu aizsardzības jomā

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- B kategorijas autovadītāja apliecība un autovadītāja pieredze vismaz 1 gadu

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā

- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus

- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā Karjeras iespējas) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2014/115.AKK6

Valsts ieņēmumu dienests (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Lielo nodokļu maksātāju apkalpošanas centra Nelegāli iegūto līdzekļu legalizācijas novēršanas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts ieņēmuma dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

˗ pieņemt no nodokļu maksātājiem ziņojumus par darbības veidu, ievadīt tos Nodokļu informācijas sistēmā (turpmāk - NIS)

˗ identificēt personas, kurām ir pienākums informēt Valsts ieņēmuma dienestu par darbības veidu un atbildīgo personu iecelšanu, un nosūtīt nodokļu maksātājiem atgādinājuma vēstules par ziņojumu iesniegšanu, veiktās darbības reģistrējot NIS

˗ veikt saņemto ziņojumu kvalitātes pārbaudi saskaņā ar Valsts ieņēmuma dienesta noteiktajiem norādījumiem;

˗ veikt normatīvajos aktos paredzētās darbības, lai panāktu neiesniegto ziņojumu iesniegšanu, iesniegšanas termiņu ievērošanu

˗ sagatavot informāciju par nodokļu maksātāju, pamatojoties uz nodokļu maksātāja iesniegumu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās. Darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē un prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Mēnešalga no 756 EUR līdz 797 EUR (bruto alga).

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP LNMAC GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2014/115.AKK7

Valsts ieņēmumu dienests (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-ās jurista/-es (vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): tiesību zinātnē

˗ zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu, kā arī normatīvo aktu izstrādes jomā

˗ zināšanas Valsts ieņēmuma dienesta darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā.

Ja esi gatavs:

˗ veikt nodokļu un citu lietu strīdu izskatīšanu (atbilstoši Nodokļu pārvaldes piekritīgajās lietu kategorijās), sagatavot lēmumprojektus attiecīgo lietu kategorijā

˗ sagatavot uzziņas nodokļu maksātājiem par tiesībām konkrētajā tiesiskajā situācijā

˗ sagatavot informatīvos materiālus un informēt (t.sk. semināri, apmācības) nodokļu maksātājus par normatīvo aktu piemērošanas jautājumiem

˗ sagatavot tiesā iesniedzamos paskaidrojumus un pierādījumus, nodrošināt Valsts ieņēmuma dienesta pārstāvību tiesā

˗ izvērtēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu atbilstību spēkā esošajai tiesību normu sistēmai un juridiskās tehnikas prasībām

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar praktiskā juridiskā darba pieredzi valsts pārvaldes iestādē vismaz vienu gadu, prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus un strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IIIB līmenis un 10.mēnešalgu grupa. Mēnešalga sākot no 894 EUR līdz 925 EUR (bruto alga).

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu uz vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2014/115.AKK8

Valsts ieņēmumu dienests (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Ceturtā Rīgas pievienotās vērtības nodokļa datu ticamības novērtējuma daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs (ekonomika, finanšu vadība, grāmatvedība) komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

˗ darba pieredze nodokļu administrēšanas jomā

˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts ieņēmuma dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

˗ prasmes strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

˗ veikt nodokļu maksātāju iesniegto pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk - PVN) deklarāciju datu ticamības novērtēšanu, apkopot, sistematizēt un analizēt dažāda veida informāciju par nodokļu maksātājiem

˗ sniegt atzinumu par nodokļu kontroles pasākumu nepieciešamību vai atmaksas vai novirzīšanas citu nodokļu maksājumu parādu segšanai veikšanu

˗ sagatavot lēmuma projektus par atteikumu atmaksāt vai novirzīt pārmaksāto PVN summu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3 saime "Privātpersonu kontrole" III līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Mēnešalga 726 EUR (bruto alga).

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP 4PVN amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu uz vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2014/115.AKK9

Valsts ieņēmumu dienests (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Informatīvā tālruņa daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts ieņēmumu dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

˗ prasmes strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

˗ sniegt nodokļu maksātājiem atbildes pa Valsts ieņēmuma dienesta informatīvo tālruni

˗ apkalpot Elektroniskās deklarēšanas sistēmas (turpmāk - EDS) lietotājus un sniegt atbalstu darbam ar EDS (pa tālruni, elektroniski)

˗ sniegt nodokļu maksātājiem atbildes uz elektroniski iesūtītajiem jautājumiem

˗ izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā

˗ izpildīt Valsts ieņēmuma dienesta iekšējo un ārējo auditu un revīziju informāciju pieprasījumus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

˗ elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar pieredzi nodokļus reglamentējošo normatīvo aktu un ar tiem saistīto normatīvo aktu piemērošanā.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 35 saime "Politikas ieviešana" II līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Mēnešalga no 756 EUR līdz 811 EUR (bruto alga).

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP IT GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu uz vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2014/115.AKK10

Valsts ieņēmumu dienests (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Netiešo nodokļu metodikas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs (ekonomika, finanšu vadība, grāmatvedība), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- pieredze pievienotās vērtības nodokļa reglamentējošo normatīvo aktu un ar tiem saistīto normatīvo aktu piemērošanā

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts ieņēmuma dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- sagatavot ieteikumus, uzziņas un informatīvos materiālus nodokļu maksātājiem par normatīvo aktu piemērošanu un tiesībām konkrētajā tiesiskajā situācijā, kā arī konsultēt un informēt nodokļu maksātājus

- nepieciešamības gadījumā pieprasīt papildus informāciju no nodokļu maksātājiem vai citām valsts institūcijām, kā arī tiesisko palīdzību uzziņu sagatavošanā

- plānot, organizēt un vadīt seminārus nodokļu maksātājiem, izstrādāt prezentāciju u.c. mācību materiālus

- sagatavot publikācijas presei un atbildes uz plašsaziņas līdzekļu uzdotiem jautājumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime III līmenis 10.mēnešalgu grupa. Mēnešalga 826 EUR (bruto alga).

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP NNMD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2014/115.AKK11

Valsts ieņēmumu dienests (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Muitas kontroles organizēšanas daļas Kinoloģijas nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es (vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu

Pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- praktiskā pieredze valsts pārvaldes darbā, pildot amata pienākumus kopā ar dienesta suni, ne mazāk kā pieci gadi

- pieredze darba suņu apmācības instruktora amatā

- kinologa kvalifikāciju apliecinošs dokuments

- instruktora kvalifikāciju apliecinošs dokuments

Ja esi gatavs:

- nodrošināt un veikt fizisko personu, bagāžas, pasta sūtījumu, preču, kravu, telpu un transportlīdzekļu pārbaudi, izmantojot darba suni

- plānot un vadīt kinologu un darba suņu pamatapmācību, kārtējās un ārpuskārtas kvalifikācijas celšanu

- plānot, kontrolēt un vadīt treniņnodarbības kinologiem ar darba suņiem, kas pietuvinātas reāliem apstākļiem

- nodrošināt darba suņu efektīvu izmantošanu

- sadarboties ar Latvijas Republikas un citu valstu kinoloģijas dienestiem darba suņu izmantošanas un apmācības jomā

- piedalīties pieredzes apmaiņā ar Latvijas Republikas un ārvalstu dienestiem kinoloģijas jomā

- izstrādāt kinologu un darba suņu darbību reglamentējošu dokumentu projektus par darba suņu uzturēšanas, kopšanas un pārvietošanas apstākļiem, pieļaujamiem kinologu un darba suņu izmantošanas apstākļiem, darba suņu veterināro aprūpi un nepieciešamajām barības normām un citiem Nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem, kā arī kontrolēt to ievērošanu

- nodrošināt un veikt darba suņu un kucēnu testēšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar profesionālo augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās, pedagoģijā vai muitas un nodokļu administrēšanā, pieredzi muitas jomā ne mazāk kā divi gadi, zināšanām Valsts ieņēmumu dienesta un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā, pieredzi normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu izstrādē un B kategorijas vadītāja apliecību.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10.mēnešalgu grupa.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un kinologa un instruktora kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP KN VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2014/115.AKK12

Valsts ieņēmumu dienests (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Riska vadības daļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es (vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu

Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai muitas un nodokļu administrēšanā

- pieredze muitas darbības jomā ne mazāk kā divi gadi

- labas zināšanas Valsts ieņēmumu dienesta un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- zināšanas risku pārvaldības jomā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs :

- nodrošināt starptautiskās muitas risku informācijas saņemšanu, veikt uzskaiti, nodrošināt risku novērtēšanu un analīzes veikšanu un nosūtīt kontroles pasākumu plānošanai un īstenošanai citām Valsts ieņēmumu dienesta struktūrvienībām, starptautiskajiem muitas dienestiem un citām valsts institūcijām

- izstrādāt Riska pārvaldības sistēmas ieviešanai nepieciešamo dokumentāciju/plānus un aktualizēt tos

- izstrādāt un aktualizēt politikas plānošanas dokumentus, informatīvos ziņojumus un ārējos normatīvos aktus, pārstāvēt tos izskatīšanas procesā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar pieredzi normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu izstrādē.

Ierēdņa ienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Mēnešalga, sākot no 756 EUR līdz 826 EUR (bruto alga).

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP RVD amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2014/115.AKK13

Valsts ieņēmumu dienests (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Maksājumu uzskaites daļas Tradicionālo pašu resursu administrēšanas nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es (vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu

Pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts ieņēmumu dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs:

- pārbaudīt tradicionālo pašu resursu iegrāmatošanu Centrālajā muitas informācijas sistēmā

- veikt tradicionālo pašu resursu operāciju labošanu un jaunu tradicionālo pašu resursu operāciju veidošanu Centrālajā muitas informācijas sistēmā

- izskatīt izstrādātāja iesniegto Centrālajā muitas informācijas sistēmas pilnveidošanas dokumentāciju, veikt Centrālajā muitas informācijas sistēmā izmaiņu testēšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

- elastīgu darba laiku

Priekšrocības pretendentiem ar profesionālo augstāko izglītību sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, praktisko darba pieredzi muitas iestādēs (vēlams muitas iestāžu administrēto maksājumu jomā) ne mazāk kā divi gadi, zināšanām VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā, viena gada darba pieredzi maksājumu uzskaites un kontroles jomā, pieredzi darbā ar muitas informācijas sistēmām un labām angļu valodas zināšanām.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 35.saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10.mēnešalgu grupa. Mēnešalga 780 EUR (bruto alga).

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP MUD VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2014/115.AKK14

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz Naturalizācijas pārvaldes vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)

- izpratne par Latvijas pilsonības iegūšanas jautājumiem

- darba pieredze informācijas izvērtēšanā un pārvaldes lēmumu projektu izstrādē

- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros

- teicamas prasmes darbā ar Microsoft Office

- vēlama pieredze projektu īstenošanā

Iesniedzami dokumenti: pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta kopija.

Pārvalde piedāvā iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē, labus darba apstākļus, sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (EUR 660 pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un līdz EUR 725 pēc pārbaudes laika).

Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2014/115.AKK15

Iekšlietu ministrija izsludina konkursu uz Eiropas lietu un starptautiskās sadarbības departamenta Starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu

Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai II līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- laba izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem

- pieredze darbā valsts pārvaldē

- zināšanas par diplomātisko protokolu un etiķeti, pieredze vizīšu organizēšanā

- teicamas angļu un vēlamas vācu valodas zināšanas

- prasme analizēt plaša profila informāciju un izvērtēt cēloņsakarības

- augsta atbildība un precizitāte

- teicamas prasmes argumentēt, izklāstīt un prezentēt viedokli

- teicamas MS Office programmas zināšanas

Amata pienākumi:

- organizēt un koordinēt sadarbību ar ārvalstu institūcijām un starptautiskajām organizācijām

- organizēt un koordinēt ārvalstu vizītes un nodrošināt diplomātiskā protokola prasību ievērošanu

- apkopot informāciju un sagatavot pārskatus par sadarbību ar ārvalstīm un starptautiskajām organizācijām

- nodrošināt tikšanos un dokumentu tulkošanu un dokumentu sagatavošanu angļu un vācu valodā

Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīvas un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit dienas no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā Čiekurkalna 1.līnijā 1, korp.2, Rīgā, LV-1026 (ar norādi "Konkursam uz vakanto amatu "V""), tālr. 67219553.


OP 2014/115.AKK16

Iekšlietu ministrija izsludina konkursu uz Eiropas lietu un starptautiskās sadarbības departamenta Starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu

Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai II līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- laba izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem

- pieredze darbā valsts pārvaldē

- zināšanas par diplomātisko protokolu un etiķeti, pieredze vizīšu organizēšanā

- teicamas angļu un krievu valodas zināšanas

- prasme analizēt plaša profila informāciju un izvērtēt cēloņsakarības

- augsta atbildība un precizitāte

- teicamas prasmes argumentēt, izklāstīt un prezentēt viedokli

- teicamas MS Office programmas zināšanas

Amata pienākumi:

- organizēt un koordinēt sadarbību ar ārvalstu institūcijām un starptautiskajām organizācijām

- organizēt un koordinēt ārvalstu vizītes un nodrošināt diplomātiskā protokola prasību ievērošanu

- apkopot informāciju un sagatavot pārskatus par sadarbību ar ārvalstīm un starptautiskajām organizācijām

- nodrošināt tikšanos un dokumentu tulkošanu un dokumentu sagatavošanu angļu un krievu valodā

Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīvas un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit dienas no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumāā "Latvijas Vēstnesis" Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā Čiekurkalna 1.līnijā 1, korp.2, Rīga, LV-1026 (ar norādi "Konkursam uz vakanto amatu "K""), tālr. 67219553.


OP 2014/115.AKK17

Zāļu valsts aģentūra izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Humāno zāļu novērtēšanas nodaļas Izmaiņu dokumentācijas novērtēšanas sektora vadītājs/-a (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā farmaceitiskā izglītība vai maģistra grāds ķīmijā vai bioloģijā

- vēlama darba pieredze zāļu reģistrācijas jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

- precizitāte un augsta atbildība

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- prasme organizēt sektora darbinieku un savu darbu

- labas saskarsmes, sadarbības spējas

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- interesantu un atbildīgu darbu

- kvalifikācijas celšanas iespējas

- iespēju iegūt neatsveramu pieredzi valsts pārvaldē

- labus darba apstākļus

- sociālās garantijas

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt uz Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasts: zva@zva.gov.lv, tālrunis papildu informācijai 67078457 vai 67078424; fakss 67078428.


OP 2014/115.AKK18

Zāļu valsts aģentūra izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Humāno zāļu novērtēšanas nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā farmaceitiskā izglītība vai maģistra grāds ķīmijā vai bioloģijā

- vēlama darba pieredze zāļu reģistrācijas jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

- precizitāte un augsta atbildība

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- prasme organizēt savu darbu

- labas saskarsmes, sadarbības spējas

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- interesantu un atbildīgu darbu

- kvalifikācijas celšanas iespējas

- iespēju iegūt neatsveramu pieredzi valsts pārvaldē

- labus darba apstākļus

- sociālās garantijas

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt uz Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasts: zva@zva.gov.lv, tālrunis papildu informācijai 67078457 vai 67078424; fakss 67078428.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2014/115.AKR1

Valsts zemes dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts zemes dienesta Juridiskā departamenta Juridiskās daļas juristes ierēdnes amatā uz noteiktu laiku no 2014.gada 10.jūnija iecelta NADEŽDA RIEŽNIECE.


OP 2014/115.AKR2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Starptautisko pakalpojumu nodaļas Pensiju daļas vecākās inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2014.gada 12.jūnijā iecelta DARJA ORELE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)