Laidiens: 13.06.2014., Nr. 115
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/115.AKK1
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Valsts informācijas
sistēmu departamenta Datu analīzes un apmaiņas daļas vecākā/-ās metodikas eksperta/-es amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- metodiski vadīt un pārraudzīt datu apmaiņas procesus starp Valsts
zemes dienesta uzturētajām valsts informācijas sistēmām un citām valsts
informācijas sistēmām
- regulāri sekot politikas dokumentiem, koncepcijām, ārējiem
normatīvajiem aktiem un informēt par to daļas vadītāju
- izstrādāt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektus
- sagatavot atzinumus par izstrādātajiem ārējo un iekšējo normatīvo
aktu projektiem
- veidot un uzturēt sadarbību ar datu apmaiņas partneriem un sagatavot
sadarbības līgumu projektus
- piedalīties jauno datu apmaiņas sistēmu plānošanā, izveidē, veicot
analīzi un sagatavot programmas izmaiņu pieprasījumus.
- sagatavot atlases, pārskatus no Valsts zemes dienesta uzturētajām
valsts informācijas sistēmām.
- piedalīties INSPIRE direktīvā noteikto prasību ieviešanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- darbības sfērai atbilstoša augstākā izglītība
- praktiska darba pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem
- vēlamas zināšanas un pieredze darbā ar Microstation
programmatūru
- zināšanas par datu bāzes veidošanas struktūru, to uzbūvi un darbības
principiem, kā arī SQL pieprasījumu valodu
- prasme uztvert un apstrādāt daudzveidīgu informāciju un dokumentāciju
- prasme analizēt liela apjoma informāciju un lietot praksē teorētiskās
zināšanas
- teicamas komunikācijas un prezentācijas prasmes
- precizitāte un augsta atbildība
- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Rīgā, 11.novembra krastmalā 31
- bruto darba algu no 752 euro līdz 1000 euro
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20
dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11.novembra krastmalā 31, vai
elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2014/115.AKK2
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
- Eiropas Savienības struktūrfondu departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas
papildināta ar studijām sociālajās zinātnēs, vai augstākā juridiskā izglītība
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem
normatīvajiem aktiem
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs
- zināšanas un izpratne par struktūrfondu politiku un struktūrfondu vadības
normatīvo regulējumu
- vēlamas zināšanas un izpratne par sociālās iekļautības veicināšanas jomu
un to reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- zināšanas projektu vadībā un izpratne par projektu sagatavošanu un tā
īstenošanas procesiem
- labas angļu valodas zināšanas
- komunikācijas un saskarsmes prasmes
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu amata kompetences robežās
- datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes
- darba pieredze projektu vai programmu vadības jomā - vismaz divus gadus
- vēlama darba pieredze struktūrfondu vadības jomā (ilgāka par vienu gadu)
- darba pieredze valsts pārvaldē ( ilgāka par vienu gadu)
- vēlama darba pieredze vadošā amatā
Darba pienākumi:
- izstrādāt atbildīgās iestādes kompetencē esošo struktūrfondu plānošanas
dokumentu sociālās iekļautības aktivitāšu ieviešanas sadaļas un to grozījumus
- izstrādāt projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijus un to grozījumus, kā
arī šo kritēriju piemērošanas metodiku struktūrfondu sociālās iekļautības
aktivitātēm
- nodrošināt Ministru kabineta noteikumu par sociālās iekļautības aktivitāšu
ieviešanu izstrādes vadību, tai skaitā par komercdarbības atbalsta nosacījumiem
- izstrādāt iesniegšanai Finanšu ministrijā valsts atbalsta programmu sākotnējai
izvērtēšanai normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, ja struktūrfondu sociālās
iekļautības aktivitāte ir paredzēta komercdarbības atbalstam
- sniegt konsultācijas par projektu iesniegumu vērtēšanas kritēriju
piemērošanu
- veikt struktūrfondu sociālās iekļautības aktivitāšu un projektu ieviešanas
metodisko vadību un sniegt konsultācijas par struktūrfondu ieviešanas
nosacījumu piemērošanas jautājumiem
- veikt struktūrfondu sociālās iekļautības aktivitāšu ietvaros apstiprināto
projektu īstenošanas pastāvīgo novērtēšanu, organizēt pārraudzības sanāksmju
darbību un veikt šo sanāksmju sekretāra funkcijas
- sagatavot ziņojumus, informāciju un pārskatus par sociālās iekļautības
aktivitāšu ieviešanas jautājumiem
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus par amata kompetencē esošajiem
struktūrfondu ieviešanas jautājumiem, veikt to aktualizāciju un organizēt to
saskaņošanu un apstiprināšanu
- sagatavot atzinumus par ministrijas struktūrvienību un citu ministriju,
Valsts kancelejas, valsts pārvaldes institūciju un citu valsts un pašvaldību
institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem, to anotācijām un politikas
plānošanas dokumentu projektiem
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz
e-pastu: anita.cine@lm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67021585.
OP 2014/115.AKK3
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
- Eiropas Savienības struktūrfondu departamenta vecākais/-ā referents/-e (uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas
papildināta ar studijām sociālajās zinātnēs
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem
normatīvajiem aktiem
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs
- zināšanas un izpratne par struktūrfondu politiku un struktūrfondu vadības
normatīvo regulējumu
- vēlamas zināšanas un izpratne par sociālās iekļautības veicināšanas jomu
un to reglamentējošiem normatīvajiem aktiem;
- zināšanas projektu vadībā un izpratne par projektu sagatavošanu un tā
īstenošanas procesiem
- labas angļu valodas zināšanas
- komunikācijas un saskarsmes prasmes
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumu amata kompetences robežās
- datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes
- darba pieredze projektu vai programmu vadības jomā - vismaz vienu gadu
- vēlama darba pieredze struktūrfondu vadības jomā (ilgāka par vienu gadu)
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)
Darba pienākumi:
- izstrādāt Ministru kabineta noteikumus un to grozījumus darbības
programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma aktivitāšu
un darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" specifisko
atbalsta mērķu īstenošanai, organizēt to saskaņošanu un virzību apstiprināšanai
Ministru kabinetā
- atbilstoši kompetencei piedalīties plānošanas dokumentu izstrādē
- konsultēt finansējuma saņēmējus par darbības programmas
"Cilvēkresursi un nodarbinātība" papildinājuma aktivitāšu ieviešanas
jautājumiem
- veikt darbības programmas "Cilvēkresursi un nodarbinātība"
papildinājuma aktivitāšu un darbības programmas "Izaugsme un
nodarbinātība" specifisko atbalsta mērķu ietvaros apstiprināto projektu
pastāvīgo uzraudzību
- izvērtēt ierobežotas projektu iesniegumu atlases projektu grozījumu un
sagatavot atbildīgās iestādes lēmumu projektus
- īstenot atbildīgās iestādes informācijas un publicitātes pasākumus, tai
skaitā regulāri aktualizēt informāciju atbildīgās iestādes tīmekļa vietnē un
sagatavot atbildes uz jautājumiem par pieejamo un plānoto struktūrfondu
atbalstu labklājības nozarē
- sagatavot atzinumus par ministrijas struktūrvienību un citu ministriju,
Valsts kancelejas, valsts pārvaldes institūciju un citu valsts un pašvaldības
institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem, to anotācijām un politikas
plānošanas dokumentu projektiem
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz
e-pastu: anita.cine@lm.gov.lv, tālrunis uzziņām
67021585.
OP 2014/115.AKK4
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā
dienesta Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Terehova"
(darbavieta - Zilupes novads) inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības
jomā
- B kategorijas autovadītāja apliecība un autovadītāja pieredze vismaz 1
gadu
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kravu pārbaudes veterinārās un pārtikas uzraudzības jomā
- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus
- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā
tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā Karjeras iespējas) 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā
dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv.
Tālrunis informācijai 67027529.
OP 2014/115.AKK5
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Latvijas Republikas Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu
uz ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā
dienesta Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Terehova"
(darbavieta - Zilupes novads) inspektors/-e fitosanitārās uzraudzības jomā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība augu aizsardzības jomā
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā
valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības
jomā
- B kategorijas autovadītāja apliecība un autovadītāja pieredze vismaz 1
gadu
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā
- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus
- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (elektroniskā formātā
tās atrodamas PVD mājaslapā www.pvd.gov.lv sadaļā Karjeras
iespējas) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv.
Tālrunis informācijai 67027529.
OP 2014/115.AKK6
Valsts ieņēmumu dienests (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Lielo nodokļu maksātāju apkalpošanas
centra Nelegāli iegūto līdzekļu legalizācijas novēršanas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (vakance uz noteiktu laiku)
ierēdņa amatu
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesību zinātnē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts
ieņēmuma dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām,
juridiskām un fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
˗ pieņemt no nodokļu maksātājiem ziņojumus par darbības veidu, ievadīt tos
Nodokļu informācijas sistēmā (turpmāk - NIS)
˗ identificēt personas, kurām ir pienākums informēt Valsts ieņēmuma dienestu
par darbības veidu un atbildīgo personu iecelšanu, un nosūtīt nodokļu
maksātājiem atgādinājuma vēstules par ziņojumu iesniegšanu, veiktās darbības
reģistrējot NIS
˗ veikt saņemto ziņojumu kvalitātes pārbaudi saskaņā ar Valsts ieņēmuma
dienesta noteiktajiem norādījumiem;
˗ veikt normatīvajos aktos paredzētās darbības, lai panāktu neiesniegto
ziņojumu iesniegšanu, iesniegšanas termiņu ievērošanu
˗ sagatavot informāciju par nodokļu maksātāju, pamatojoties uz nodokļu
maksātāja iesniegumu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds), vai
akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesībās. Darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un
uzskaitē un prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Mēnešalga no 756 EUR līdz 797 EUR (bruto alga).
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP LNMAC GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/115.AKK7
Valsts ieņēmumu dienests (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-ās jurista/-es (vakance uz nenoteiktu
laiku) ierēdņa amatu
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): tiesību zinātnē
˗ zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo
aktu, kā arī normatīvo aktu izstrādes jomā
˗ zināšanas Valsts ieņēmuma dienesta darbību reglamentējošo normatīvo aktu
jomā.
Ja esi gatavs:
˗ veikt nodokļu un citu lietu strīdu izskatīšanu (atbilstoši Nodokļu
pārvaldes piekritīgajās lietu kategorijās), sagatavot lēmumprojektus attiecīgo
lietu kategorijā
˗ sagatavot uzziņas nodokļu maksātājiem par tiesībām konkrētajā tiesiskajā
situācijā
˗ sagatavot informatīvos materiālus un informēt (t.sk. semināri, apmācības)
nodokļu maksātājus par normatīvo aktu piemērošanas jautājumiem
˗ sagatavot tiesā iesniedzamos paskaidrojumus un pierādījumus, nodrošināt
Valsts ieņēmuma dienesta pārstāvību tiesā
˗ izvērtēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu atbilstību spēkā
esošajai tiesību normu sistēmai un juridiskās tehnikas prasībām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar praktiskā juridiskā darba pieredzi valsts
pārvaldes iestādē vismaz vienu gadu, prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma
dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus un strādāt paaugstinātas
intensitātes apstākļos.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole
un pakalpojumi", IIIB līmenis un 10.mēnešalgu grupa. Mēnešalga sākot no
894 EUR līdz 925 EUR (bruto alga).
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt
10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā,
LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP GJ amatu (jūsu
vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu uz vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2014/115.AKK8
Valsts ieņēmumu dienests (www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Ceturtā Rīgas pievienotās vērtības nodokļa datu ticamības novērtējuma
daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa
amatu
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs (ekonomika, finanšu vadība,
grāmatvedība) komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu
administrēšanā
˗ darba pieredze nodokļu administrēšanas jomā
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts ieņēmuma dienesta
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
˗ prasmes strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
˗ veikt nodokļu maksātāju iesniegto pievienotās vērtības nodokļa (turpmāk -
PVN) deklarāciju datu ticamības novērtēšanu, apkopot, sistematizēt un analizēt
dažāda veida informāciju par nodokļu maksātājiem
˗ sniegt atzinumu par nodokļu kontroles pasākumu nepieciešamību vai atmaksas
vai novirzīšanas citu nodokļu maksājumu parādu segšanai veikšanu
˗ sagatavot lēmuma projektus par atteikumu atmaksāt vai novirzīt pārmaksāto
PVN summu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā
un uzskaitē.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3 saime "Privātpersonu kontrole" III
līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Mēnešalga 726 EUR (bruto alga).
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt
10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā,
LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP 4PVN amatu
(jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu uz vid.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Jautājums par konkursu".
OP 2014/115.AKK9
Valsts ieņēmumu dienests (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Informatīvā tālruņa daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (vakance uz nenoteiktu laiku)
ierēdņa amatu
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
˗ klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts
ieņēmumu dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām,
juridiskām un fiziskām personām
˗ prasmes strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
˗ sniegt nodokļu maksātājiem atbildes pa Valsts ieņēmuma dienesta
informatīvo tālruni
˗ apkalpot Elektroniskās deklarēšanas sistēmas (turpmāk - EDS) lietotājus un
sniegt atbalstu darbam ar EDS (pa tālruni, elektroniski)
˗ sniegt nodokļu maksātājiem atbildes uz elektroniski iesūtītajiem
jautājumiem
˗ izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā
˗ izpildīt Valsts ieņēmuma dienesta iekšējo un ārējo auditu un revīziju
informāciju pieprasījumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
˗ elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar pieredzi nodokļus reglamentējošo normatīvo
aktu un ar tiem saistīto normatīvo aktu piemērošanā.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 35 saime "Politikas ieviešana" II līmenis
un 9.mēnešalgu grupa. Mēnešalga no 756 EUR līdz 811 EUR (bruto alga).
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss NP
IT GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot e-pastu uz vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/115.AKK10
Valsts ieņēmumu dienests (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Netiešo nodokļu metodikas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es (vakance uz nenoteiktu laiku)
ierēdņa amatu
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un
atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts
iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar
informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju
uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): sociālajās zinātnēs (ekonomika, finanšu vadība,
grāmatvedība), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu
administrēšanā
- pieredze pievienotās vērtības nodokļa reglamentējošo normatīvo aktu un ar
tiem saistīto normatīvo aktu piemērošanā
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts
ieņēmuma dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām,
juridiskām un fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- sagatavot ieteikumus, uzziņas un informatīvos materiālus nodokļu
maksātājiem par normatīvo aktu piemērošanu un tiesībām konkrētajā tiesiskajā
situācijā, kā arī konsultēt un informēt nodokļu maksātājus
- nepieciešamības gadījumā pieprasīt papildus informāciju no nodokļu
maksātājiem vai citām valsts institūcijām, kā arī tiesisko palīdzību uzziņu
sagatavošanā
- plānot, organizēt un vadīt seminārus nodokļu maksātājiem, izstrādāt
prezentāciju u.c. mācību materiālus
- sagatavot publikācijas presei un atbildes uz plašsaziņas līdzekļu uzdotiem
jautājumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma
dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime III līmenis 10.mēnešalgu grupa. Mēnešalga
826 EUR (bruto alga).
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP NNMD GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/115.AKK11
Valsts ieņēmumu dienests (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Muitas kontroles organizēšanas daļas
Kinoloģijas nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es
(vakance uz nenoteiktu laiku) ierēdņa amatu
Pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta
funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds)
- praktiskā pieredze valsts pārvaldes darbā, pildot amata pienākumus kopā ar
dienesta suni, ne mazāk kā pieci gadi
- pieredze darba suņu apmācības instruktora amatā
- kinologa kvalifikāciju apliecinošs dokuments
- instruktora kvalifikāciju apliecinošs dokuments
Ja esi gatavs:
- nodrošināt un veikt fizisko personu, bagāžas, pasta sūtījumu, preču,
kravu, telpu un transportlīdzekļu pārbaudi, izmantojot darba suni
- plānot un vadīt kinologu un darba suņu pamatapmācību, kārtējās un
ārpuskārtas kvalifikācijas celšanu
- plānot, kontrolēt un vadīt treniņnodarbības
kinologiem ar darba suņiem, kas pietuvinātas reāliem apstākļiem
- nodrošināt darba suņu efektīvu izmantošanu
- sadarboties ar Latvijas Republikas un citu valstu kinoloģijas dienestiem
darba suņu izmantošanas un apmācības jomā
- piedalīties pieredzes apmaiņā ar Latvijas Republikas un ārvalstu
dienestiem kinoloģijas jomā
- izstrādāt kinologu un darba suņu darbību reglamentējošu dokumentu
projektus par darba suņu uzturēšanas, kopšanas un pārvietošanas apstākļiem,
pieļaujamiem kinologu un darba suņu izmantošanas apstākļiem, darba suņu
veterināro aprūpi un nepieciešamajām barības normām un citiem Nodaļas
kompetencē esošiem jautājumiem, kā arī kontrolēt to ievērošanu
- nodrošināt un veikt darba suņu un kucēnu testēšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar profesionālo augstāko izglītību sociālajās
zinātnēs, komerczinībās, tiesībās, pedagoģijā vai muitas un nodokļu
administrēšanā, pieredzi muitas jomā ne mazāk kā divi gadi,
zināšanām Valsts ieņēmumu dienesta un muitas darbību reglamentējošo normatīvo
aktu jomā, pieredzi normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu izstrādē
un B kategorijas vadītāja apliecību.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 35.saime "Politikas ieviešana", III
līmenis un 10.mēnešalgu grupa.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un kinologa un
instruktora kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz MP KN VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/115.AKK12
Valsts ieņēmumu dienests (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Riska vadības daļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es (vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa
amatu
Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un
atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds): sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai muitas un nodokļu
administrēšanā
- pieredze muitas darbības jomā ne mazāk kā divi gadi
- labas zināšanas Valsts ieņēmumu dienesta un muitas darbību reglamentējošo
normatīvo aktu jomā
- zināšanas risku pārvaldības jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs :
- nodrošināt starptautiskās muitas risku informācijas saņemšanu, veikt
uzskaiti, nodrošināt risku novērtēšanu un analīzes veikšanu un nosūtīt
kontroles pasākumu plānošanai un īstenošanai citām Valsts ieņēmumu dienesta
struktūrvienībām, starptautiskajiem muitas dienestiem un citām valsts
institūcijām
- izstrādāt Riska pārvaldības sistēmas ieviešanai nepieciešamo
dokumentāciju/plānus un aktualizēt tos
- izstrādāt un aktualizēt politikas plānošanas dokumentus, informatīvos
ziņojumus un ārējos normatīvos aktus, pārstāvēt tos izskatīšanas procesā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar pieredzi normatīvo aktu sagatavošanā un
metodisko materiālu izstrādē.
Ierēdņa ienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3.saime "Privātpersonu kontrole", III
līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Mēnešalga, sākot no 756 EUR līdz 826 EUR (bruto
alga).
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz MP RVD amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/115.AKK13
Valsts ieņēmumu dienests (www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Maksājumu uzskaites daļas Tradicionālo
pašu resursu administrēšanas nodaļas vecākā/-ās
muitas eksperta/-es (vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa amatu
Pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta
funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība, vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar Valsts
ieņēmumu dienesta struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām,
juridiskām un fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs:
- pārbaudīt tradicionālo pašu resursu iegrāmatošanu Centrālajā muitas
informācijas sistēmā
- veikt tradicionālo pašu resursu operāciju labošanu un jaunu tradicionālo
pašu resursu operāciju veidošanu Centrālajā muitas informācijas sistēmā
- izskatīt izstrādātāja iesniegto Centrālajā muitas informācijas sistēmas
pilnveidošanas dokumentāciju, veikt Centrālajā muitas informācijas sistēmā
izmaiņu testēšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
- elastīgu darba laiku
Priekšrocības pretendentiem ar profesionālo augstāko izglītību sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās, praktisko darba pieredzi muitas iestādēs
(vēlams muitas iestāžu administrēto maksājumu jomā) ne mazāk
kā divi gadi, zināšanām VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo
aktu jomā, viena gada darba pieredzi maksājumu uzskaites un kontroles jomā,
pieredzi darbā ar muitas informācijas sistēmām un labām angļu valodas
zināšanām.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 35.saime "Politikas ieviešana", III
līmenis un 10.mēnešalgu grupa. Mēnešalga 780 EUR (bruto alga).
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz MP MUD VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pastu vid.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2014/115.AKK14
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde izsludina konkursu uz Naturalizācijas pārvaldes vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze valsts pārvaldē (ilgāka par vienu gadu)
- izpratne par Latvijas pilsonības iegūšanas jautājumiem
- darba pieredze informācijas izvērtēšanā un pārvaldes lēmumu projektu
izstrādē
- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas krievu valodas un angļu valodas
zināšanas
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus savas kompetences ietvaros
- teicamas prasmes darbā ar Microsoft Office
- vēlama pieredze projektu īstenošanā
Iesniedzami dokumenti: pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta
kopija.
Pārvalde piedāvā iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts
pārvaldē, labus darba apstākļus, sociālās garantijas un stabilu atalgojumu (EUR 660 pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un līdz EUR
725 pēc pārbaudes laika).
Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
nodaļai, adrese: Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026, iesniegt personīgi
vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu
vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi
iesniedzamie dokumenti. Uzziņas pa tālruni 67219273.
OP 2014/115.AKK15
Iekšlietu ministrija izsludina konkursu uz Eiropas lietu un
starptautiskās sadarbības departamenta Starptautiskās sadarbības nodaļas
vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu
Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai II līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs
- laba izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem
- pieredze darbā valsts pārvaldē
- zināšanas par diplomātisko protokolu un etiķeti, pieredze vizīšu
organizēšanā
- teicamas angļu un vēlamas vācu valodas zināšanas
- prasme analizēt plaša profila informāciju un izvērtēt cēloņsakarības
- augsta atbildība un precizitāte
- teicamas prasmes argumentēt, izklāstīt un prezentēt viedokli
- teicamas MS Office programmas zināšanas
Amata pienākumi:
- organizēt un koordinēt sadarbību ar ārvalstu institūcijām un
starptautiskajām organizācijām
- organizēt un koordinēt ārvalstu vizītes un nodrošināt diplomātiskā
protokola prasību ievērošanu
- apkopot informāciju un sagatavot pārskatus par sadarbību ar ārvalstīm un
starptautiskajām organizācijām
- nodrošināt tikšanos un dokumentu tulkošanu un dokumentu sagatavošanu angļu
un vācu valodā
Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīvas un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit
dienas no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā Čiekurkalna
1.līnijā 1, korp.2, Rīgā, LV-1026 (ar norādi "Konkursam uz vakanto amatu
"V""), tālr. 67219553.
OP 2014/115.AKK16
Iekšlietu ministrija izsludina konkursu uz Eiropas lietu un
starptautiskās sadarbības departamenta Starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu
Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai II līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs
- laba izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem
- pieredze darbā valsts pārvaldē
- zināšanas par diplomātisko protokolu un etiķeti, pieredze vizīšu
organizēšanā
- teicamas angļu un krievu valodas zināšanas
- prasme analizēt plaša profila informāciju un izvērtēt cēloņsakarības
- augsta atbildība un precizitāte
- teicamas prasmes argumentēt, izklāstīt un prezentēt viedokli
- teicamas MS Office programmas zināšanas
Amata pienākumi:
- organizēt un koordinēt sadarbību ar ārvalstu institūcijām un
starptautiskajām organizācijām
- organizēt un koordinēt ārvalstu vizītes un nodrošināt diplomātiskā
protokola prasību ievērošanu
- apkopot informāciju un sagatavot pārskatus par sadarbību ar ārvalstīm un
starptautiskajām organizācijām
- nodrošināt tikšanos un dokumentu tulkošanu un dokumentu sagatavošanu angļu
un krievu valodā
Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīvas un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit
dienas no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumāā
"Latvijas Vēstnesis" Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā
Čiekurkalna 1.līnijā 1, korp.2, Rīga, LV-1026 (ar norādi "Konkursam uz
vakanto amatu "K""), tālr. 67219553.
OP 2014/115.AKK17
Zāļu valsts aģentūra izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Humāno zāļu novērtēšanas nodaļas Izmaiņu dokumentācijas novērtēšanas sektora
vadītājs/-a (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā farmaceitiskā izglītība vai maģistra grāds ķīmijā vai bioloģijā
- vēlama darba pieredze zāļu reģistrācijas jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru
- precizitāte un augsta atbildība
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- prasme organizēt sektora darbinieku un savu darbu
- labas saskarsmes, sadarbības spējas
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- interesantu un atbildīgu darbu
- kvalifikācijas celšanas iespējas
- iespēju iegūt neatsveramu pieredzi valsts pārvaldē
- labus darba apstākļus
- sociālās garantijas
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam sūtīt uz Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā,
LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasts: zva@zva.gov.lv,
tālrunis papildu informācijai 67078457 vai 67078424; fakss 67078428.
OP 2014/115.AKK18
Zāļu valsts aģentūra izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Humāno zāļu novērtēšanas nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e (uz ierēdņa
prombūtnes laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā farmaceitiskā izglītība vai maģistra grāds ķīmijā vai bioloģijā
- vēlama darba pieredze zāļu reģistrācijas jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru
- precizitāte un augsta atbildība
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- prasme organizēt savu darbu
- labas saskarsmes, sadarbības spējas
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- interesantu un atbildīgu darbu
- kvalifikācijas celšanas iespējas
- iespēju iegūt neatsveramu pieredzi valsts pārvaldē
- labus darba apstākļus
- sociālās garantijas
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam sūtīt uz Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā,
LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasts: zva@zva.gov.lv,
tālrunis papildu informācijai 67078457 vai 67078424; fakss 67078428.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2014/115.AKR1
Valsts zemes dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts zemes dienesta
Juridiskā departamenta Juridiskās daļas juristes ierēdnes amatā uz noteiktu
laiku no 2014.gada 10.jūnija iecelta NADEŽDA RIEŽNIECE.
OP 2014/115.AKR2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Starptautisko pakalpojumu nodaļas
Pensiju daļas vecākās inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa
kārtībā 2014.gada 12.jūnijā iecelta DARJA ORELE.