Laidiens: 11.06.2014., Nr. 113

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/113.AKK1

Latvijas Republikas Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija Valsts vides dienesta Liepājas reģionālā vides pārvalde izsludina konkursu uz Atļauju daļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tehniskajās zinātnēs

- praktiskā darba pieredze specialitātē (pieredze amatā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodu zināšanas attiecīgajā profesionālajā jomā

- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru

- prasme lietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus vides aizsardzībā

- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu

- labas komunikācijas prasmes

Amata pienākumi:

- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi gatavot administratīvos aktus vides aizsardzības jomā

- sniegt priekšlikumus daļas vadītājam par jauniem vides aizsardzību regulējošiem normatīviem aktiem vai grozījumiem spēkā esošajos normatīvajos aktos

- pēc pieprasījuma sniegt informāciju par savā kompetencē esošajiem jautājumiem citām valsts un pašvaldību institūcijām

Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Valsts vides dienesta Liepājas reģionālai vides pārvaldei: liepaja@liepaja.vvd.gov.lv, Jaunā ostmala 2a, Liepāja, LV-3401, fakss 63426902, tālrunis 63424826.


OP 2014/113.AKK2

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku rūpīgu un precīzu Personāla daļas personāla speciālistu /-i (ierēdņa amats)

Tu esi atbildīgs, tev patīk komunicēt ar cilvēkiem? Tev ir zināšanas par apmācību vadības procesiem? Tev piemīt organizatora spējas? Tev patīk darbs ar dokumentiem un to kārtošana, tev patīk darboties ar IT sistēmām un strādāt ar lielu datu apjomu? Tev piemīt tādas īpašības kā precizitāte, augstas koncentrēšanās spējas un uzcītība? Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- veikt ar civildienesta attiecību un darba tiesisko attiecību nodibināšanas, grozīšanas un izbeigšanas, kā arī citu ar personāla vadību saistītu jautājumu risināšanu un personāla dokumentu noformēšanu un glabāšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- uzturēt un aktualizēt FMS sistēmas Horizon Personāla vadības datu bāzi, Novērtēšanas elektroniskās veidlapas informācijas sistēmu un citu elektronisko sistēmu informāciju personāla jautājumos

- koordinēt Dienesta mācību centra darbību

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstāko izglītību personāla vadības jomā

- pieredzei apmācību procesu organizēšanā un vadībā

- vismaz divu gadu profesionālo darba pieredzi personāla vadības sfērā, pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- vismaz viena gada darba pieredzi darbā ar FMS sistēmas Horizon Personāla uzskaites moduli vai citu personāla vadības programmu

- valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšanu

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt izaicinošu, atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- radošu un dinamisku kolēģu komandu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV - 1981, e-pasts: darbs@lad.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67027696, 27877187.


OP 2014/113.AKK3

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra (saīsinājumā VTUA) izsludina konkursu uz ierēdņa amatu - Tehniskās uzraudzības departamenta Zemgales reģionālās nodaļas inspektors/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku Jēkabpilī)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- profesionālā pieredze lauksaimniecības mehanizācijā

- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā

- pieredze valsts funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildes nodrošināšana

- obligātas traktortehnikas un autotransporta vadīšanas tiesības

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS ACCESS, MS Word, MS Excel)

Galvenie pienākumi:

- organizēt, nodrošināt VTUA funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildi, nepārtrauktību un atbilstību normatīvo aktu (ārējo un iekšējo) prasībām

- VTUA administratīvo lēmumu sagatavošana

- nodrošināt klientu apkalpošanu saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto kārtību un prasībām

Pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", sūtot CV un pieteikuma vēstuli uz e-pasta adresi gints.silavs@vtua.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrā Rīgā, Republikas laukumā 2, 614.kabinetā darba dienās no plkst. 9.30. līdz 16.00. Tālrunis uzziņām 67027486.

* Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.


OP 2014/113.AKK4

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats - Eiropas Savienības lietu koordinācijas daļas vecākais/-ā referents/-e

Pamatpienākumi:

- informatīvās saiknes uzturēšana starp Pārvaldi un ES statistikas biroju (Eurostat), kā arī starp Pārvaldi un citām starptautiskām organizācijām (OECD, AN ECE u.c.) ar statistikas nozari saistītos jautājumos

- Eurostat dokumentu aprites koordinēšana Pārvaldē (materiālu izvērtēšana, viedokļu apkopošana, priekšlikumu sagatavošana)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams - Eiropas studijās), kas papildinātas ar kursiem ES jautājumos

- zināšanas un izpratne par ES lēmumu pieņemšanas procedūru

- pamatzināšanas par Eiropas Savienības Statistikas sistēmas uzbūvi

- darba pieredze sadarbībā ar ES institūcijām

- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, Internets)

- labas angļu valodas zināšanas (ne zemāk kā B2 līmenis mutiski un rakstos)

- ļoti labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt Latvijas Republikas CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi".

Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pastu personals@csb.gov.lv, faksu 67830137, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.


OP 2014/113.AKK5

Inčukalna novada dome izsludina pieteikšanos uz SIA "Vangažu Namsaimnieks" valdes priekšsēdētāja/-as amatu

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība nekustamā īpašuma pārvaldīšanas jomā, finansēs, ekonomikā, vadības zinātnēs vai tiesību zinātņu jomā

- darba pieredze vidējā/lielā uzņēmumā vadošā amatā ne mazāk par 3 (trīs) gadiem

- zināšanas un pieredze nekustamo īpašumu pārvaldīšanā, apsaimniekošanā, projektu attīstībā un uzraudzībā

- vēlamas zināšanas siltumapgādes jomā

- vēlamas zināšanas par projektu finansēšanas modeļiem

- spēja patstāvīgi darboties, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par to izpildi

- prasme vadīt un organizēt kolektīvu

- labas komunikācijas prasmes

- krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- labas datorprasmes

- vēlamas programmas Horizon zināšanas

Galvenie darba pienākumi:

- organizēt Sabiedrības ikdienas saimniecisko darbību

- kontrolēt un veikt Sabiedrības operatīvo un taktisko vadību vismaz 8 stundas darba dienā

- nodrošināt Sabiedrībā darba drošības un aizsardzības, iekšējās darba kārtības, grāmatvedības, lietvedības un datu aizsardzības noteikumu ievērošanu, kā arī efektīvu sadarbību ar citām komercsabiedrībām un publiskās pārvaldes iestādēm, kas nepieciešama Sabiedrības mērķu sasniegšanai

- piedalīties un organizēt Sabiedrības valdes un dalībnieku sapulču sēdes

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas pretendentiem sūtīt elektroniski uz domes personāldaļas e-pastu indra.hofmane@incukalns.lv līdz 2014.gada 19.jūnijam plkst. 18.00.


OP 2014/113.AKK6

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Ziemeļaustrumu virsmežniecības Gulbenes nodaļas mežziņa/-es (ierēdņa) amatu

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība mežsaimniecībā un augstākā izglītība citā jomā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildība, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās

- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās esošo informāciju

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Valsts meža dienesta Personāla daļai (13.janvāra ielā 15, Rīgā, LV-1932 vai uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv) 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas. Tālrunis uzziņām 67211167.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2014/113.AKR1

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu departamenta Vidzemes reģiona nodaļas vecākās referentes amatā no 2014.gada 2.jūnija iecelta INGA DREIMANE.


OP 2014/113.AKR2

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu departamenta Vidzemes reģiona nodaļas vecākās referentes amatā no 2014.gada 2.jūnija iecelta ANITA LAUGA.


OP 2014/113.AKR3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu departamenta Latgales reģiona nodaļas vecākās referentes amatā no 2014.gada 2.jūnija iecelta GUNTA VIGUPE.


OP 2014/113.AKR4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu departamenta Kurzemes reģiona nodaļas vecākās referentes amatā no 2014.gada 5.jūnija iecelta DAIGA KURZEMNIECE.


OP 2014/113.AKR5

Aizsardzības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Resursu plānošanas departamenta Finanšu nodaļas vecākās referentes amatā (uz ierēdņa prombūtnes laiku) 22.05.2014. iecelta AIJA VAICE.


OP 2014/113.AKR6

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde informē, ka konkursa kārtībā vecākās ekspertes ierēdnes amatā 2014.gada 9.jūnijā iecelta ELĪNA PRIEDĪTE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)