Laidiens: 16.01.2014., Nr. 11

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/11.AKK1

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - vecākais/-ā eksperts/-e Nodarbinātības valsts aģentūras Pakalpojumu departamenta Karjeras attīstības atbalsta nodaļā (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātņu jomā)

- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās

- darba pieredze klientu apkalpošanas organizēšanas jomā ne mazāk kā trīs gadi un/vai pieredze Aģentūrā ne mazāk kā trīs gadi

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- pieredze darbā ar datu analīzi un pārskatu sagatavošanu;

- Izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu

- sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles un komunikācijas prasmes

- vismaz divu svešvalodu zināšanas (vēlams krievu un angļu vai vācu valoda vai cita ES oficiālā valoda)

- datorprasmes, ofisa tehnikas lietošanas prasmes

Amata mērķis: Organizēt bezdarbnieku un darba meklētāju reģistrācijas, uzskaites un pakalpojumu sniegšanas procesu.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu: karina.dzene@nva.gov.lv vai jāiesniedz personīgi 605.kabinetā. Informācija pa tālruni 67072006, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas, kompetences un prezentācijas prasmes atbilstoši noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūrā K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā.


OP 2014/11.AKK2

Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Rīgas reģionālās un vispārējās uzraudzības nodaļas vecākais/-ā inspektors/-e (nekarantīnas kaitēkļu un slimību monitoringa joma)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecībā (ar specializāciju dārzkopībā, laukkopībā vai uzņēmējdarbībā lauksaimniecībā) vai bioloģijā

- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- zināšanas par augu karantīnas un augu aizsardzības jomu regulējošiem normatīviem aktiem

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- autovadītāja apliecība

- prasme strādāt ar datoru

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību

- orientācija uz attīstību

Galvenie darba uzdevumi:

- veikt nozīmīgāko lauksaimniecības kultūraugu novērojumus nekarantīnas kaitīgo organismu konstatēšanai un iegūto datu apkopošanu

- ikdienas darbs saistīts ar izbraukumiem

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, fakss 67027302, e-pasts: personals@vaad.gov.lv.


OP 2014/11.AKK3

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amata vietu - Valsts probācijas dienesta Ogres teritoriālās struktūrvienības vecākais/-ā referents/-e uz nenoteiktu laiku (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības

- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- vadīt un kontrolēt piespiedu darba un sabiedriskā darba izpildes procesu

- nodrošināt lietvedības dokumentu reģistrēšanu, kārtošanu, uzglabāšanu un arhivēšanu

Motivēta pieteikuma vēstule, Dzīves apraksts (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami mājaslapā www.probacija.lv sadaļā "Vakances") jāiesniedz Ogres teritoriālajā struktūrvienībā ar norādi "Ogres TSV amata KONKURSS" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīgas iela 14, Ogre, LV-5001, e-pasts: ogre@vpd.gov.lv. Informācija pa tālruni 65035710, 67021123 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā: www.probacija.lv.


OP 2014/11.AKK4

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Administratīvo resursu vadības un dokumentu pārvaldības nodaļas vadītājs/-a

Amata mērķis: Nodrošināt personāla resursu plānošanu un vadību, dokumentu pārvaldību, arhīvu resursu izmantošanu un saglabāšanu.

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, organizēt, vadīt un nodrošināt kvalitatīvu Administratīvo resursu vadības un dokumentu pārvaldības nodaļas darbu

- veikt personāla vadības funkciju; izstrādāt, ieviest, kontrolēt un attīstīt personāla vadības procesus

- nodrošināt fizisko personu datu aizsardzības sistēmas darbību, aktualizāciju un auditus

- sekmēt aģentūras dokumentu pārvaldības sistēmas funkcionēšanu, nodrošināt jauninājumu un uzlabojumu ieviešanu, risināt nestandarta problēmas dokumentu pārvaldības jomā

- pārraudzīt Zāļu reģistrācijas dokumentācijas arhīva sektora darbu, nodrošinot arhīva funkciju izpildi

- nodrošināt un kontrolēt noteikto procedūru izpildi, kas paredzētas iespējamā korupcijas riska mazināšanai

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība personālvadībā vai cita augstākā izglītība, kas papildināta ar izglītību personāla vadības jomā

- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāka kā 3 gadi

- pieredze lielas struktūrvienības vadībā ne mazāka kā 3 gadi

- valsts pārvaldi, darba un valsts civildienesta tiesisko attiecību u.c. reglamentējošo normatīvu aktu pārzināšana un prasme lietot praksē

- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē, iestādes iekšējo normatīvo aktu izstrāde

- pieredze dokumentu pārvaldības un arhīvu pārvaldības jomā

- pieredze starptautiskās sadarbības jomā

- organizatora prasmes

- labas angļu valodas zināšanas

Mēs piedāvājam:

- labus darba apstākļus

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam sūtīt uz Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasts: info@zva.gov.lv, fakss 67078401, tālrunis papildu informācijai 67078424 vai 67078444.


OP 2014/11.AKK5

Latvijas Valsts mežzinātnes institūts "Silava" izsludina konkursu uz akadēmisko amatu vakancēm:

- viena pētnieka vieta meža selekcijas un ģenētikas pētījumu virzienā (specializācija - augu fizioloģija)

- viena zinātniskā asistenta vieta meža selekcijas un ģenētikas pētījumu virzienā (specializācija - meža selekcija)

- viena zinātniskā asistenta vieta mežkopības un meža resursu pētījumu virzienā

- viena zinātniskā asistenta vieta meža atjaunošanas un ieaudzēšanas pētījumu virzienā

- viena zinātniskā asistenta vieta meža darbu un enerģētikas pētījumu virzienā

- viena pētnieka vieta meža ekoloģijas pētījumu virzienā (specializācija - meža botānika)

Nosacījumi: pētniekam - habilitētā doktora vai doktora grāds mežzinātnē, bioloģijā vai vides zinātnē, iepriekšēja pieredze izpētes darbā; zinātniskajam asistentam - maģistra vai doktora grāds meža, bioloģijas vai vides zinātnēs, iepriekšēja pieredze izpētes darbā.

Konkursam iesniedzamie dokumenti:

- iesniegums LVMI Silava Zinātniskajai padomei (ar konkrētā akadēmiskā amata un specializācijas (ja attiecināms) norādi)

- dzīves gājuma apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

Dokumenti iesniedzami mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas datuma "Latvijas Vēstnesī" LVMI Silava sekretariātā Salaspilī, Rīgas ielā 111, 217.istabā, vai nosūtāmi pa pastu, adrese: LVMI "Silava", Rīgas iela 111, Salaspils, Salaspils nov., LV-2169 (ar norādi - Akadēmisko amatu konkursam).


OP 2014/11.AKK6

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Budžeta departamenta Valsts budžeta politikas nodaļas vecākais referents

Valsts budžeta politikas nodaļa nodrošina valsts budžeta izdevumu politikas analīzi, lai sniegtu priekšlikumus par valsts budžeta izdevumu politikas izmaiņām, tās pilnveidošanu un ieviešanu.

Mūsu piedāvātajam amatam tev jāatbilst šādām prasībām:

- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs

- spēja vienlaicīgi strādāt ar liela apjoma informāciju

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Excel, MS Word, PowerPoint)

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas, rodot netradicionālus risinājumus problēmjautājumiem

- ļoti labas sadarbības prasmes

- angļu valodas zināšanas

- darba pieredze valsts pārvaldē ilgāka par gadu

- par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze valsts pārvaldē, kas saistīta ar ārējo normatīvo aktu sagatavošanu

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus, lai nodrošinātu ar budžeta likumprojektu saistītu lēmumu pieņemšanu

- atbilstoši kompetencei piedalīties Finanšu ministrijas ārējo normatīvo aktu izstrādē

- atbilstoši kompetencei publiskās un privātās partnerības jomā: izskatīt un piedalīties atzinumu sagatavošanā par ministriju sagatavotajiem politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektiem un piedalīties atzinumu sagatavošanā par finanšu un ekonomiskajiem aprēķiniem, tajos iekļautajiem pieņēmumiem un aprēķinos minēto nosacījumu paredzamo ietekmi uz valsts budžeta ilgtermiņa saistību apjomu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2014/11.AKK7

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Iedzīvotāju statistikas daļas vadītājs

Pamatpienākumi:

- plānot, vadīt, organizēt un koordinēt Iedzīvotāju statistikas daļas darbu, atbildēt par daļai paredzēto uzdevumu izpildi

- atbildēt par pārziņā esošā statistikas sektora darba pilnveidošanu atbilstoši Eiropas Savienības statistiku regulējošo likumdošanas aktu prasībām

- nozares jautājumu risināšanā sadarboties ar ministrijām, valsts institūcijām u.c. organizācijām

- piedalīties iedzīvotāju skaita un ilgtermiņa migrācijas novērtēšanas metodoloģijas pilnveidošanā

- piedalīties normatīvo aktu projektu un atzinumu gatavošanā un sniegt priekšlikumus savas kompetences ietvaros

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība demogrāfijā, ekonomikā, ģeogrāfijā, statistikā, socioloģijā vai veselības aprūpē

- vēlama pieredze vadošā amatā (vēlams - valsts pārvaldē) ilgāka par gadu

- pieredze projektu vadīšanā

- profesionālās zināšanas un prasmes nozarei atbilstošā jomā tiks uzskatītas par priekšrocību

- labas datorprasmes (MS Excel, MS Word)

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi". Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pastu personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.


OP 2014/11.AKK8

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina darbā Administratīvā departamenta Personāla un administratīvā atbalsta nodaļas Personāla speciālisti/-u (ierēdņa amata vieta) uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- veikt ar valsts civildienesta attiecību un darba tiesisko attiecību nodibināšanu, grozīšanu, izbeigšanu saistītu dokumentu sagatavošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- organizēt personāla kvalifikācijas paaugstināšanas procesu, personāla atlases procesu un personāla motivēšanas pasākumus

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim un kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām zināšanām

- vismaz trīs gadu pieredze darbā personālvadības jomā

- vismaz trīs gadu pieredze darbā valsts pārvaldē

- pieredze darbā ar Valsts pārvaldes iestāžu vienoto uzskaites sistēmu

- labas zināšanas par Valsts civildienesta likuma, Darba likuma un Valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma un saistošo normu piemērošanu

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas un resursu vadības uzskaites sistēma HORIZON)

- labas angļu valodas zināšanas

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt 30 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Elizabetes ielā 19, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67079000.


OP 2014/11.AKK9

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Tautas skaitīšanas daļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)

Pamatpienākumi:

- piedalīties tautas skaitīšanā savākto datu analīzē un publikāciju veidošanā, balstoties uz tautas skaitīšanā iegūtajiem datiem

- piedalīties tautas skaitīšanas meta datu, daudzdimensiju tabulu (hiperkubu) un tekstuālo meta datu sagatavošanā

- piedalīties nepieciešamo aprēķinu veikšanā un tālākajā kvalitātes ziņojuma sagatavošanā

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai informātikā

- pieredze ar ekonomiku vai informātiku saistītā darbā ilgāka par diviem gadiem

- pieredze darbā ar lielām datubāzēm

- pieredze daudzdimensiju tabulu veidošanā

- statistisko aprēķinu programmas SPSS pārzināšana

- labas datorprasmes (MS Access, MS Excel, MS Word)

- labas angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi". Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pastu personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.


OP 2014/11.AKK10

Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku Lauku attīstības atbalsta departamenta Fondu uzraudzības un informācijas koordinācijas nodaļā - vecākais/-ā referents/-e (darba pienākumi saistīti ar normatīvo aktu projektu izstrādi Valsts Lauku un Valsts zivsaimniecības sadarbības tīkla ieviešanai)

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība lauksaimniecībā, ekonomikā vai tiesību zinātnē

- vismaz viena gada profesionālā darba pieredze lauksaimniecības vai lauku ekonomikas jomā

- zināšanas par Eiropas Savienības un Latvijā spēkā esošo likumdošanu lauksaimniecības un lauku attīstības jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- prasmes strādāt ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Office, Outlook, Internet Explorer)

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pastu Inga.Probaka@zm.gov.lv vai pa pastu. Adrese: Republikas laukumā 2, Rīgā (4.stāvā, 411.kabinetā). Tālrunis uzziņām 67027319. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".


OP 2014/11.AKK11

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Investīciju uzraudzības departamenta Projektu uzraudzības nodaļas projektu vadītāja/-as (Eiropas Savienības fondu uzraudzības jomā) valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu

Ja tevi interesē karjera mūsdienīgā valsts pārvaldes iestādē, strādājot Eiropas Savienības (ES) fondu līdzfinansēto projektu uzraudzības jomā, un tev ir zināšanas un pieredze projektu vadībā, šī ir iespēja tev!

Galvenie pienākumi:

Nodrošināt ar ES fondu atbalstu īstenoto projektu uzraudzību vides un reģionālās attīstības nozarē:

- nodrošināt Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārziņā esošo 2007.-2013.gada plānošanas perioda ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto projektu finanšu un fiziskā progresa uzraudzību

- veikt ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto projektu pārbaudes projektu īstenošanas vietās

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība inženiertehniskajās zinātnēs, finansēs, ekonomikā, vadības zinātnēs vai citā sociālo zinātņu jomā

- zināšanas un pieredze finanšu plānošanā

- pieredze vides infrastruktūras investīciju vai reģionālās attīstības projektu realizācijas uzraudzībā (ilgāka par gadu)

- ar darbu saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktu pārzināšana

- labas komunikācijas prasmes

- analītiskā domāšana

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām) un biroja tehniku

Mēs piedāvājam:

- konkurētspējīgu atalgojumu

- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un zināšanas ES fondu uzraudzības jomā

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darba vietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2014/11.AKK12

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Līgumu daļas galvenā/-s jurista/-es (1 vakance uz noteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu

Galvenie darba pienākumi:

- pārstāvēt Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) intereses tiesā strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem

- piedalīties VID izveidotajās publisko iepirkumu komisijās

- pārstāvēt VID intereses Iepirkumu uzraudzības birojā par iesniegumiem saistībā ar iepirkumu procedūras pārkāpumiem

- izstrādāt publisko iepirkumu līgumus, citus saimnieciskos līgumus, starpresoru vienošanās, sadarbības līgumus un to grozījumu projektus un nodrošināt to noslēgšanu

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā

Prasības pretendentam:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnē

- zināšanas publisko iepirkumu reglamentējošo normatīvo aktu jomā un civiltiesībās

- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Dienesta vieta: Citadeles iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IIIB līmenis un 10.mēnešalgu grupa.

Mēs gaidām jūsu:

- pieteikuma vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP LD GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)".


OP 2014/11.AKK13

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt izaicinājumus,  ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādu vakanto amatu - Iekšējā audita departamenta direktors

Iekšējā audita departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros izstrādā un īsteno politiku iekšējā audita jomā, sniedz neatkarīgu un objektīvu vērtējumu par iekšējā kontroles sistēmas kvalitāti un efektivitāti, veic Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības vadības un kontroles sistēmas auditus, kā arī sniedz viedokli par to efektivitāti.

Mūsu piedāvātajā amatā tev  jāatbilst šādām prasībām:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, finansēs vai tiesību zinātnē, kas papildināta ar speciālajām zināšanām iekšējā audita semināros un/vai profesionālās kvalifikācijas kursos

- nepieciešams kāds no starptautiskajiem iekšējā auditora profesionalitāti apliecinošiem sertifikātiem (CIA, CISA, CGAP) vai valsts pārvaldes iekšējā auditora sertifikāts

- darba pieredze vadošā amatā, priekšroka tiks dota kandidātiem ar darba pieredzi kolektīva vadīšanā valsts pārvaldē

- profesionālā pieredze nozarei atbilstošā jomā ne mazāka kā 3 gadi

- labas angļu valodas zināšanas

- izpratne un skaidrs redzējums par iekšējā audita politikas izstrādi un īstenošanu

- prasme analizēt informāciju, saskatīt un analītiski izvērtēt cēloņsakarību virknes

- prasme argumentēt viedokli, pārliecināt auditoriju un pieņemt svarīgus lēmumus

- teicamas prezentācijas un komunikācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar Finanšu ministrijas un tās padotības iestāžu iekšējā audita politikas īstenošanu un uzraudzību, priekšlikumu sniegšanu ministram un valsts sekretāram par iekšējā audita sistēmas pilnveidošanu un iekšējā audita ilgtermiņa attīstību atbilstoši ministrijas stratēģiskajiem mērķiem, iekšējā audita starptautiskajiem profesionālās prakses standartiem, politikas plānošanas dokumentu, tiesību aktu, informatīvo ziņojumu, nacionālo pozīciju Eiropas Savienības jautājumos un pārvaldes lēmumu projektu izstrādes nodrošināšanu.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi pa tālruni 67095610 vai 67095612.


OP 2014/11.AKK14

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Klimata un vides politikas integrācijas departamenta Vides politikas integrācijas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnēs, ekonomikā vai vadības zinībās vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālām studijām

- vēlama vairāk kā divu gadu pieredze darbā valsts pārvaldē

- pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē, informācijas aprites koordinēšanā

- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu Latvijā, kā arī OECD un Eiropas Savienību

- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas vides aizsardzības un klimata politiku, nozīmīgajiem tiesību aktiem

- teicamas angļu valodas zināšanas, vēlamas vides aizsardzības un klimata politikas terminu zināšanas

- prasme vadīt darba grupas, organizēt un vadīt seminārus un projektus

- sadarbības un komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas, prasmes, kā arī prasme pastāvīgi plānot savu darbu

- prasme darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer un citas programmas)

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2014/11.AKK15

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Vides aizsardzības departamenta Piesārņojuma novēršanas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ķīmijā, fizikā, inženierzinātnēs vai vides zinātnēs, kas papildināta ar zināšanām vides aizsardzības jautājumos, tai skaitā starptautiskos

- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē ilgāka trim gadiem

- pieredze normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādāšanā un ieviešanā

- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu Latvijā, kā arī OECD un Eiropas Savienību

- zināšanas par ķīmisko vielu, piesārņojuma novēršanas un gaisa aizsardzības politikas jomas jautājumiem

- teicamas angļu valodas zināšanas, tai skaitā specifisku vides aizsardzības jomas terminu zināšana un izpratne. Krievu vai franču valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- ar darbu saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktu pārzināšana

- pieredze darbā ar datoru (tai skaitā MS Office vai analoģisku datorprogrammu lietotājprasmes)

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2014/11.AKK16

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Vides aizsardzības departamenta vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība inženierzinātnēs, ekonomikā, biznesa vadībā, vai vides zinātnēs, un kas papildināta ar zināšanām vides aizsardzības jautājumos, tai skaitā starptautiskos un zināšanām par vides datu apstrādes sistēmām un datubāzēm

- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē ilgāka trim gadiem

- pieredze normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādāšanā un ieviešanā

- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu Latvijā, kā arī OECD un Eiropas Savienību

- zināšanas un pieredze par vides datu apstrādes sistēmām un datubāzēm

- zināšanas un pieredze projektu vadībā

- teicamas angļu valodas zināšanas, tai skaitā specifisku vides aizsardzības jomas terminu zināšana un izpratne. Krievu vai franču valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- ar darbu saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktu pārzināšana

- pieredze darbā ar datoru (tai skaitā MS Office vai analoģisku datorprogrammu lietotājprasmes)

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes -> "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2014/11.AKK17

Valsts zinātniskais institūts APP "Nacionālais botāniskais dārzs" izsludina konkursu uz pētnieka amatu Pārtikas, aromātisko un ārstniecības augu nodaļā

Dokumenti jāiesniedz APP "Nacionālais botāniskais dārzs" sekretariātā Miera ielā 1, Salaspilī, LV-2169, tālr. 7945460, viena mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas.

Iesniedzamie dokumenti:

1) iesniegums

2) zinātnisko publikāciju saraksts

3) Curriculum Vitae

4) pārskats par zinātnisko darbību

5) darbības pamatvirzieni turpmākiem 6 gadiem (1-2 lp.).


OP 2014/11.AKK18

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Ziemeļkurzemes virsmežniecības Dundagas nodaļas mežziņa ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība mežsaimniecībā un augstākā izglītība citā jomā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildība, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās

- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās esošo informāciju

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas Valsts meža dienesta Personāla daļai (Rīgā, 13.janvāra ielā 15, vai uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv). Tālrunis uzziņām 67211167.


OP 2014/11.AKK19

Precizējot iepriekš publicēto

2014.gada 8.janvārī "Latvijas Vēstnesī" laidienā Nr.5 (5064) Veselības ministrijas izsludinātajā konkursā uz Budžeta un investīciju departamenta Finanšu analīzes un kontroles nodaļas vecākā referenta valsts civildienesta ierēdņa amata vietu (uz ierēdņa prombūtnes laiku) tiek precizēta prasība attiecībā uz pretendentu izglītību.

Prasība: - akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ekonomikā vai kādā no finanšu vadības jomām) vai cita akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar studijām ekonomikā vai finanšu vadībā.

Latvijas Republikas Veselības ministrija


OP 2014/11.AKK20

PATENTU VALDE izsludina konkursu uz diviem vakantiem juriskonsulta amatiem uz noteiktu laiku Iebildumu un apelāciju nodaļā

Darba pienākumi:

- sagatavot Patentu valdes Apelācijas padomes lēmumu projektus

Prasības:

- augstākā juridiskā izglītība

- ļoti labas latviešu valodas zināšanas

- iemaņas darbā ar datoru

- precizitāte un spēja skaidri noformulēt domu

- mērķtiecība un atbildība par uzdotā darba kvalitatīvu izpildi

- priekšzināšanas rūpnieciskā īpašuma jomā tiks uzskatītas par priekšrocību

Piedāvājam:

- nepieciešamo apmācību un radošu darbu

- veselības apdrošināšanu

- atalgojumu pārbaudes laikā EUR 810 mēnesī, pēc pārbaudes laika EUR 884 mēnesī

- iespēju papildināt zināšanas un gūt pieredzi strīdu izskatīšanā rūpnieciskā īpašuma jomā (Apelācijas padomes prakse, Latvijas tiesu prakse un Eiropas Savienības Tiesas prakse)

Pieteikuma vēstuli un CV līdz 2014.gada 31.janvārim lūdzam iesniegt Patentu valdes Administratīvā departamenta Personālvadības un nodrošinājuma nodaļā Citadeles ielā 7/70, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pastu: edite.karklina@lrpv.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67223132. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks iekļauti atlases otrajā kārtā.


OP 2014/11.AKK21

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku atbildīgu un precīzu Viduslatvijas reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Lauksaimniecības un lauku attīstības daļas vecāko referentu/-i (2 ierēdņa amati)

Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes? Tu proti un labprāt strādā ar liela apjoma informāciju, un spēj patstāvīgi pieņemt lēmumus? Tu esi erudīts un atvērts jaunām zināšanām, tev patīk strādāt komandā, un tu esi gatavs uzņemties atbildību par saviem lēmumiem?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- pieņemt, apkopot un izvērtēt pretendentu iesniegtos projektu pieteikumus un to īstenošanas dokumentus Eiropas Savienības atbalsta saņemšanai

- sagatavot administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu vai noraidīšanu, grozījumiem projektos u.c.

- izvērtēt būvniecības un iepirkuma procedūras dokumentus atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- 2.līmeņa augstāko izglītību

- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai

- zināšanas grāmatvedības, finanšu, būvniecības un lauksaimniecības jomās (tiks uzskatītas par priekšrocību)

- izpratni par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un tiesību aktiem

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- labu B kategorijas autovadīšanas prasmi

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darba vietu Jēkabpilī

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālrunis uzziņām 67027696, vai Jēkabpilī, Tvaika ielā 2, LV-5201, tālrunis uzziņām 65237657, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.


OP 2014/11.AKK22

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku atbildīgu un precīzu Zemgales reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Lauksaimniecības un lauku attīstības daļas vecāko referentu/-i (ierēdņa amats)

Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes? Tu proti un labprāt strādā ar liela apjoma informāciju, un spēj patstāvīgi pieņemt lēmumus? Tu esi erudīts un atvērts jaunām zināšanām, tev patīk strādāt komandā, un tu esi gatavs uzņemties atbildību par saviem lēmumiem?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- pieņemt, apkopot un izvērtēt pretendentu iesniegtos projektu pieteikumus un to īstenošanas dokumentus Eiropas Savienības atbalsta saņemšanai

- sagatavot administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu vai noraidīšanu, grozījumiem projektos, u.c.

- izvērtēt būvniecības un iepirkuma procedūras dokumentus atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- 2.līmeņa augstāko izglītību

- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai

- zināšanas grāmatvedības, finanšu, būvniecības un lauksaimniecības jomās (tiks uzskatītas par priekšrocību)

- izpratni par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un tiesību aktiem

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- labu B kategorijas autovadīšanas prasmi

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darba vietu Jelgavā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV - 1981, tālrunis uzziņām 67027696, vai Jelgavā, Dobeles ielā 41a, LV-3001, tālrunis uzziņām 63022232, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.


OP 2014/11.AKK23

Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku atbildīgu un precīzu Ziemeļaustrumu reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Lauksaimniecības un lauku attīstības daļas vecāko referentu/-i (ierēdņa amats)

Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes? Tu proti un labprāt strādā ar liela apjoma informāciju, un spēj patstāvīgi pieņemt lēmumus? Tu esi erudīts un atvērts jaunām zināšanām, tev patīk strādāt komandā, un tu esi gatavs uzņemties atbildību par saviem lēmumiem?

Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!

Tavi pienākumi būs:

- pieņemt, apkopot un izvērtēt pretendentu iesniegtos projektu pieteikumus un to īstenošanas dokumentus Eiropas Savienības atbalsta saņemšanai

- sagatavot administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu vai noraidīšanu, grozījumiem projektos, u.c.

- izvērtēt būvniecības un iepirkuma procedūras dokumentus atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās

Mēs no tevis sagaidām:

- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstāko izglītību

- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai

- zināšanas grāmatvedības, finanšu, būvniecības un lauksaimniecības jomās (tiks uzskatītas par priekšrocību)

- izpratni par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un tiesību aktiem

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- labu B kategorijas autovadīšanas prasmi

Mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- darba vietu Gulbenē

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV - 1981, tālrunis uzziņām 67027696, vai Gulbenē, Gulbenes novadā, Ābeļu ielā 2, LV-4401, tālrunis uzziņām 64471262, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.


OP 2014/11.AKK24

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Atļauju daļas vecākais/-ā eksperts/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides zinātnē, ģeogrāfijā, ģeoloģijā

- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildība

- labas datora lietošanas prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot C kategorijas apliecinājumus, atļaujas A un B kategorijas piesārņojošo darbību veikšanai normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un kārtībā

- sagatavot dabas resursu lietošanas atļaujas

- sagatavot ūdens resursu lietošanas atļaujas

- sagatavot tehniskos noteikumus, nosakot vides aizsardzības un dabas aizsardzības prasības paredzētajai darbībai

- sagatavot paredzamās darbības ietekmes uz vidi sākotnējos izvērtējumus

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu VVD Lielrīgas reģionālajai vides pārvaldei, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, vai uz e-pastu lielriga@lielriga.vvd.gov.lv vai iesniegt personīgi VVD Lietvedības daļā 1.stāvā 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67084277, 67084294.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)