Laidiens: 16.01.2014., Nr. 11
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/11.AKK1
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - vecākais/-ā eksperts/-e Nodarbinātības valsts aģentūras
Pakalpojumu departamenta Karjeras attīstības atbalsta nodaļā (1 amata vieta uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams tiesību
zinātņu jomā)
- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās
- darba pieredze klientu apkalpošanas organizēšanas jomā ne mazāk kā trīs gadi un/vai pieredze Aģentūrā ne mazāk kā trīs
gadi
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- pieredze darbā ar datu analīzi un pārskatu sagatavošanu;
- Izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus,
piedāvāt problēmu risinājumu
- sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles un komunikācijas prasmes
- vismaz divu svešvalodu zināšanas (vēlams krievu un angļu vai vācu valoda
vai cita ES oficiālā valoda)
- datorprasmes, ofisa tehnikas lietošanas prasmes
Amata mērķis: Organizēt bezdarbnieku un darba meklētāju reģistrācijas,
uzskaites un pakalpojumu sniegšanas procesu.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese: K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu: karina.dzene@nva.gov.lv vai jāiesniedz personīgi
605.kabinetā. Informācija pa tālruni 67072006, kā arī Nodarbinātības valsts
aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas, kompetences un prezentācijas prasmes atbilstoši noteiktajām
prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts
noteiktu punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūrā K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā.
OP 2014/11.AKK2
Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Rīgas reģionālās un vispārējās uzraudzības nodaļas vecākais/-ā inspektors/-e
(nekarantīnas kaitēkļu un slimību monitoringa joma)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecībā (ar specializāciju dārzkopībā,
laukkopībā vai uzņēmējdarbībā lauksaimniecībā) vai bioloģijā
- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- zināšanas par augu karantīnas un augu aizsardzības jomu regulējošiem
normatīviem aktiem
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- autovadītāja apliecība
- prasme strādāt ar datoru
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību
- orientācija uz attīstību
Galvenie darba uzdevumi:
- veikt nozīmīgāko lauksaimniecības kultūraugu novērojumus nekarantīnas kaitīgo organismu konstatēšanai un iegūto datu
apkopošanu
- ikdienas darbs saistīts ar izbraukumiem
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 20
kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, fakss 67027302, e-pasts: personals@vaad.gov.lv.
OP 2014/11.AKK3
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amata vietu - Valsts probācijas dienesta Ogres teritoriālās struktūrvienības
vecākais/-ā referents/-e uz nenoteiktu laiku (1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga,
sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- vadīt klienta lietu un noteikt klienta riska faktorus un vajadzības
- veikt nosacīti notiesāto, nosacīti pirms termiņa atbrīvoto un nosacīti
atbrīvoto no kriminālatbildības personu uzraudzību (ietver personas kontroli un
sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- vadīt un kontrolēt piespiedu darba un sabiedriskā darba izpildes procesu
- nodrošināt lietvedības dokumentu reģistrēšanu, kārtošanu, uzglabāšanu un
arhivēšanu
Motivēta pieteikuma vēstule, Dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un aptaujas anketa (pieejami
mājaslapā www.probacija.lv sadaļā "Vakances")
jāiesniedz Ogres teritoriālajā struktūrvienībā ar norādi "Ogres TSV amata
KONKURSS" 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīgas iela 14, Ogre, LV-5001,
e-pasts: ogre@vpd.gov.lv. Informācija pa tālruni
65035710, 67021123 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā: www.probacija.lv.
OP 2014/11.AKK4
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Administratīvo resursu vadības un dokumentu
pārvaldības nodaļas vadītājs/-a
Amata mērķis: Nodrošināt personāla resursu plānošanu un vadību, dokumentu
pārvaldību, arhīvu resursu izmantošanu un saglabāšanu.
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, organizēt, vadīt un nodrošināt kvalitatīvu Administratīvo resursu
vadības un dokumentu pārvaldības nodaļas darbu
- veikt personāla vadības funkciju; izstrādāt, ieviest, kontrolēt un
attīstīt personāla vadības procesus
- nodrošināt fizisko personu datu aizsardzības sistēmas darbību,
aktualizāciju un auditus
- sekmēt aģentūras dokumentu pārvaldības sistēmas funkcionēšanu, nodrošināt
jauninājumu un uzlabojumu ieviešanu, risināt nestandarta problēmas dokumentu
pārvaldības jomā
- pārraudzīt Zāļu reģistrācijas dokumentācijas arhīva sektora darbu,
nodrošinot arhīva funkciju izpildi
- nodrošināt un kontrolēt noteikto procedūru izpildi, kas paredzētas iespējamā
korupcijas riska mazināšanai
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība personālvadībā vai cita augstākā izglītība, kas
papildināta ar izglītību personāla vadības jomā
- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāka kā 3 gadi
- pieredze lielas struktūrvienības vadībā ne mazāka kā 3 gadi
- valsts pārvaldi, darba un valsts civildienesta tiesisko attiecību u.c.
reglamentējošo normatīvu aktu pārzināšana un prasme lietot praksē
- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē, iestādes iekšējo normatīvo aktu
izstrāde
- pieredze dokumentu pārvaldības un arhīvu pārvaldības jomā
- pieredze starptautiskās sadarbības jomā
- organizatora prasmes
- labas angļu valodas zināšanas
Mēs piedāvājam:
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam sūtīt uz Zāļu valsts
aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"),
e-pasts: info@zva.gov.lv, fakss 67078401, tālrunis
papildu informācijai 67078424 vai 67078444.
OP 2014/11.AKK5
Latvijas Valsts mežzinātnes institūts "Silava" izsludina
konkursu uz akadēmisko amatu vakancēm:
- viena pētnieka vieta meža selekcijas un ģenētikas pētījumu virzienā
(specializācija - augu fizioloģija)
- viena zinātniskā asistenta vieta meža selekcijas un ģenētikas pētījumu
virzienā (specializācija - meža selekcija)
- viena zinātniskā asistenta vieta mežkopības un meža resursu pētījumu
virzienā
- viena zinātniskā asistenta vieta meža atjaunošanas un ieaudzēšanas
pētījumu virzienā
- viena zinātniskā asistenta vieta meža darbu un enerģētikas pētījumu
virzienā
- viena pētnieka vieta meža ekoloģijas pētījumu virzienā (specializācija
- meža botānika)
Nosacījumi: pētniekam - habilitētā doktora vai doktora grāds mežzinātnē,
bioloģijā vai vides zinātnē, iepriekšēja pieredze izpētes darbā; zinātniskajam
asistentam - maģistra vai doktora grāds meža, bioloģijas vai vides zinātnēs,
iepriekšēja pieredze izpētes darbā.
Konkursam iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums LVMI Silava Zinātniskajai padomei (ar
konkrētā akadēmiskā amata un specializācijas (ja attiecināms) norādi)
- dzīves gājuma apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Dokumenti iesniedzami mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas datuma
"Latvijas Vēstnesī" LVMI Silava sekretariātā Salaspilī, Rīgas ielā
111, 217.istabā, vai nosūtāmi pa pastu, adrese: LVMI "Silava", Rīgas
iela 111, Salaspils, Salaspils nov., LV-2169 (ar norādi - Akadēmisko amatu
konkursam).
OP 2014/11.AKK6
Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot
valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu
ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido
valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas
Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Budžeta
departamenta Valsts budžeta politikas nodaļas vecākais referents
Valsts budžeta politikas nodaļa nodrošina valsts budžeta izdevumu
politikas analīzi, lai sniegtu priekšlikumus par valsts budžeta izdevumu
politikas izmaiņām, tās pilnveidošanu un ieviešanu.
Mūsu piedāvātajam amatam tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs
- spēja vienlaicīgi strādāt ar liela apjoma informāciju
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Excel, MS Word, PowerPoint)
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas, rodot netradicionālus
risinājumus problēmjautājumiem
- ļoti labas sadarbības prasmes
- angļu valodas zināšanas
- darba pieredze valsts pārvaldē ilgāka par gadu
- par priekšrocību tiks uzskatīta darba pieredze valsts pārvaldē, kas
saistīta ar ārējo normatīvo aktu sagatavošanu
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- sagatavot analītiskos aprēķinus un informācijas kopsavilkumus, lai
nodrošinātu ar budžeta likumprojektu saistītu lēmumu pieņemšanu
- atbilstoši kompetencei piedalīties Finanšu ministrijas ārējo normatīvo
aktu izstrādē
- atbilstoši kompetencei publiskās un privātās partnerības jomā: izskatīt un
piedalīties atzinumu sagatavošanā par ministriju sagatavotajiem politikas
plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektiem un
piedalīties atzinumu sagatavošanā par finanšu un ekonomiskajiem aprēķiniem,
tajos iekļautajiem pieņēmumiem un aprēķinos minēto nosacījumu paredzamo
ietekmi uz valsts budžeta ilgtermiņa saistību apjomu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2014/11.AKK7
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko
sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a
jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties
Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Iedzīvotāju
statistikas daļas vadītājs
Pamatpienākumi:
- plānot, vadīt, organizēt un koordinēt Iedzīvotāju statistikas daļas darbu,
atbildēt par daļai paredzēto uzdevumu izpildi
- atbildēt par pārziņā esošā statistikas sektora darba pilnveidošanu
atbilstoši Eiropas Savienības statistiku regulējošo likumdošanas aktu prasībām
- nozares jautājumu risināšanā sadarboties ar ministrijām, valsts
institūcijām u.c. organizācijām
- piedalīties iedzīvotāju skaita un ilgtermiņa migrācijas novērtēšanas
metodoloģijas pilnveidošanā
- piedalīties normatīvo aktu projektu un atzinumu gatavošanā un sniegt
priekšlikumus savas kompetences ietvaros
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība demogrāfijā,
ekonomikā, ģeogrāfijā, statistikā, socioloģijā vai veselības aprūpē
- vēlama pieredze vadošā amatā (vēlams - valsts pārvaldē) ilgāka par gadu
- pieredze projektu vadīšanā
- profesionālās zināšanas un prasmes nozarei atbilstošā jomā tiks uzskatītas
par priekšrocību
- labas datorprasmes (MS Excel, MS Word)
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt CSP Personāla daļā Rīgā,
Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi". Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli
un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā
vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pastu personals@csb.gov.lv,
faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
OP 2014/11.AKK8
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina darbā Administratīvā
departamenta Personāla un administratīvā atbalsta nodaļas Personāla
speciālisti/-u (ierēdņa amata vieta) uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- veikt ar valsts civildienesta attiecību un darba tiesisko attiecību
nodibināšanu, grozīšanu, izbeigšanu saistītu dokumentu sagatavošanu atbilstoši
normatīvo aktu prasībām
- organizēt personāla kvalifikācijas paaugstināšanas procesu, personāla
atlases procesu un personāla motivēšanas pasākumus
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas
līmenim un kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām zināšanām
- vismaz trīs gadu pieredze darbā personālvadības
jomā
- vismaz trīs gadu pieredze darbā valsts pārvaldē
- pieredze darbā ar Valsts pārvaldes iestāžu vienoto uzskaites sistēmu
- labas zināšanas par Valsts civildienesta likuma, Darba likuma un Valsts un
pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku atlīdzības likuma un saistošo
normu piemērošanu
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas un resursu
vadības uzskaites sistēma HORIZON)
- labas angļu valodas zināšanas
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae,
izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt 30 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Valsts
reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Elizabetes ielā
19, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67079000.
OP 2014/11.AKK9
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko
sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a
jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās
statistikas pārvaldes kolektīvam!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Tautas skaitīšanas
daļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)
Pamatpienākumi:
- piedalīties tautas skaitīšanā savākto datu analīzē un publikāciju veidošanā,
balstoties uz tautas skaitīšanā iegūtajiem datiem
- piedalīties tautas skaitīšanas meta datu, daudzdimensiju tabulu (hiperkubu) un tekstuālo meta datu sagatavošanā
- piedalīties nepieciešamo aprēķinu veikšanā un tālākajā kvalitātes ziņojuma
sagatavošanā
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
informātikā
- pieredze ar ekonomiku vai informātiku saistītā darbā ilgāka par diviem
gadiem
- pieredze darbā ar lielām datubāzēm
- pieredze daudzdimensiju tabulu veidošanā
- statistisko aprēķinu programmas SPSS pārzināšana
- labas datorprasmes (MS Access, MS Excel, MS Word)
- labas angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pretendenta aptaujas lapas un apliecinājuma veidlapu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām var saņemt CSP Personāla daļā Rīgā,
Lāčplēša ielā 1, kā arī CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi". Aizpildītās veidlapas kopā ar motivācijas vēstuli
un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā
vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pastu personals@csb.gov.lv,
faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
OP 2014/11.AKK10
Zemkopības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
uz ierēdņa prombūtnes laiku Lauku attīstības atbalsta departamenta Fondu
uzraudzības un informācijas koordinācijas nodaļā - vecākais/-ā referents/-e
(darba pienākumi saistīti ar normatīvo aktu projektu izstrādi Valsts Lauku un
Valsts zivsaimniecības sadarbības tīkla ieviešanai)
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
lauksaimniecībā, ekonomikā vai tiesību zinātnē
- vismaz viena gada profesionālā darba pieredze lauksaimniecības vai lauku
ekonomikas jomā
- zināšanas par Eiropas Savienības un Latvijā spēkā esošo likumdošanu
lauksaimniecības un lauku attīstības jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- prasmes strādāt ar datorprogrammām (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS
Office, Outlook, Internet Explorer)
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta
elektroniski uz e-pastu Inga.Probaka@zm.gov.lv vai pa
pastu. Adrese: Republikas laukumā 2, Rīgā (4.stāvā, 411.kabinetā). Tālrunis
uzziņām 67027319. Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
OP 2014/11.AKK11
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Investīciju uzraudzības departamenta Projektu uzraudzības nodaļas
projektu vadītāja/-as (Eiropas Savienības fondu
uzraudzības jomā) valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu
Ja tevi interesē karjera mūsdienīgā valsts pārvaldes iestādē, strādājot
Eiropas Savienības (ES) fondu līdzfinansēto projektu uzraudzības jomā, un tev
ir zināšanas un pieredze projektu vadībā, šī ir iespēja tev!
Galvenie pienākumi:
Nodrošināt ar ES fondu atbalstu īstenoto projektu uzraudzību vides un
reģionālās attīstības nozarē:
- nodrošināt Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārziņā
esošo 2007.-2013.gada plānošanas perioda ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto
projektu finanšu un fiziskā progresa uzraudzību
- veikt ES struktūrfondu un Kohēzijas fonda līdzfinansēto projektu pārbaudes
projektu īstenošanas vietās
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
inženiertehniskajās zinātnēs, finansēs, ekonomikā, vadības zinātnēs vai citā
sociālo zinātņu jomā
- zināšanas un pieredze finanšu plānošanā
- pieredze vides infrastruktūras investīciju vai reģionālās attīstības
projektu realizācijas uzraudzībā (ilgāka par gadu)
- ar darbu saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktu
pārzināšana
- labas komunikācijas prasmes
- analītiskā domāšana
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c.
programmām) un biroja tehniku
Mēs piedāvājam:
- konkurētspējīgu atalgojumu
- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un zināšanas ES fondu uzraudzības jomā
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darba vietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides
aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu
ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi". Tālrunis
uzziņām 67026902.
OP 2014/11.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS izsludina
konkursu uz Finanšu pārvaldes Līgumu daļas galvenā/-s jurista/-es (1 vakance uz
noteiktu laiku) ierēdņa/-nes amatu
Galvenie darba pienākumi:
- pārstāvēt Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) intereses tiesā strīdos
saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko
iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem
- piedalīties VID izveidotajās publisko iepirkumu komisijās
- pārstāvēt VID intereses Iepirkumu uzraudzības birojā par iesniegumiem
saistībā ar iepirkumu procedūras pārkāpumiem
- izstrādāt publisko iepirkumu līgumus, citus saimnieciskos līgumus,
starpresoru vienošanās, sadarbības līgumus un to grozījumu projektus un
nodrošināt to noslēgšanu
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Daļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvajos aktos noteiktajā termiņā
Prasības pretendentam:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās
daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) tiesību zinātnē
- zināšanas publisko iepirkumu reglamentējošo normatīvo aktu jomā un
civiltiesībās
- vēlama prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Dienesta vieta: Citadeles iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir 21.saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un
pakalpojumi", IIIB līmenis un 10.mēnešalgu grupa.
Mēs gaidām jūsu:
- pieteikuma vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts
ieņēmumu dienestam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz FP LD GJ amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
OP 2014/11.AKK13
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz amatu:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un nebaidies pieņemt
izaicinājumus, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts
pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un
radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem
izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādu vakanto amatu - Iekšējā audita departamenta
direktors
Iekšējā audita departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu
ministrijas kompetences ietvaros izstrādā un īsteno politiku iekšējā audita
jomā, sniedz neatkarīgu un objektīvu vērtējumu par iekšējā kontroles sistēmas
kvalitāti un efektivitāti, veic Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu
palīdzības vadības un kontroles sistēmas auditus, kā arī sniedz viedokli par to
efektivitāti.
Mūsu piedāvātajā amatā tev jāatbilst šādām prasībām:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā,
finansēs vai tiesību zinātnē, kas papildināta ar speciālajām zināšanām iekšējā
audita semināros un/vai profesionālās kvalifikācijas kursos
- nepieciešams kāds no starptautiskajiem iekšējā auditora profesionalitāti
apliecinošiem sertifikātiem (CIA, CISA, CGAP) vai valsts pārvaldes iekšējā
auditora sertifikāts
- darba pieredze vadošā amatā, priekšroka tiks dota kandidātiem ar darba
pieredzi kolektīva vadīšanā valsts pārvaldē
- profesionālā pieredze nozarei atbilstošā jomā ne mazāka kā 3 gadi
- labas angļu valodas zināšanas
- izpratne un skaidrs redzējums par iekšējā audita politikas izstrādi un
īstenošanu
- prasme analizēt informāciju, saskatīt un analītiski izvērtēt cēloņsakarību
virknes
- prasme argumentēt viedokli, pārliecināt auditoriju un pieņemt svarīgus
lēmumus
- teicamas prezentācijas un komunikācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar Finanšu
ministrijas un tās padotības iestāžu iekšējā audita politikas īstenošanu un
uzraudzību, priekšlikumu sniegšanu ministram un valsts sekretāram par iekšējā
audita sistēmas pilnveidošanu un iekšējā audita ilgtermiņa attīstību atbilstoši
ministrijas stratēģiskajiem mērķiem, iekšējā audita starptautiskajiem
profesionālās prakses standartiem, politikas plānošanas dokumentu, tiesību
aktu, informatīvo ziņojumu, nacionālo pozīciju Eiropas Savienības jautājumos un
pārvaldes lēmumu projektu izstrādes nodrošināšanu.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi pa tālruni 67095610 vai 67095612.
OP 2014/11.AKK14
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Klimata un vides politikas integrācijas departamenta Vides
politikas integrācijas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es
valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā
izglītība vides zinātnēs, ekonomikā vai vadības zinībās vai akadēmiskā vai otrā
līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām
speciālām studijām
- vēlama vairāk kā divu gadu pieredze darbā valsts pārvaldē
- pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē,
informācijas aprites koordinēšanā
- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu Latvijā, kā
arī OECD un Eiropas Savienību
- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas vides
aizsardzības un klimata politiku, nozīmīgajiem tiesību aktiem
- teicamas angļu valodas zināšanas, vēlamas vides aizsardzības un klimata
politikas terminu zināšanas
- prasme vadīt darba grupas, organizēt un vadīt seminārus un projektus
- sadarbības un komunikācijas, t.sk. viedokļa argumentēšanas, prasmes, kā
arī prasme pastāvīgi plānot savu darbu
- prasme darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer un citas programmas)
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā,
Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi". Tālrunis
uzziņām 67026902.
OP 2014/11.AKK15
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Vides aizsardzības departamenta Piesārņojuma novēršanas nodaļas
vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
ķīmijā, fizikā, inženierzinātnēs vai vides zinātnēs, kas papildināta ar
zināšanām vides aizsardzības jautājumos, tai skaitā starptautiskos
- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē ilgāka trim gadiem
- pieredze normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādāšanā un
ieviešanā
- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu Latvijā, kā
arī OECD un Eiropas Savienību
- zināšanas par ķīmisko vielu, piesārņojuma novēršanas un gaisa aizsardzības
politikas jomas jautājumiem
- teicamas angļu valodas zināšanas, tai skaitā specifisku vides aizsardzības
jomas terminu zināšana un izpratne. Krievu vai franču valodas zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- ar darbu saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktu
pārzināšana
- pieredze darbā ar datoru (tai skaitā MS Office vai analoģisku
datorprogrammu lietotājprasmes)
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā,
Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā
"Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām
67026902.
OP 2014/11.AKK16
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Vides aizsardzības departamenta vecākā/-ās
eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa/-nes amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
inženierzinātnēs, ekonomikā, biznesa vadībā, vai vides zinātnēs, un kas
papildināta ar zināšanām vides aizsardzības jautājumos, tai skaitā
starptautiskos un zināšanām par vides datu apstrādes sistēmām un datubāzēm
- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē ilgāka trim gadiem
- pieredze normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādāšanā un
ieviešanā
- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu Latvijā, kā
arī OECD un Eiropas Savienību
- zināšanas un pieredze par vides datu apstrādes sistēmām un datubāzēm
- zināšanas un pieredze projektu vadībā
- teicamas angļu valodas zināšanas, tai skaitā specifisku vides aizsardzības
jomas terminu zināšana un izpratne. Krievu vai franču valodas zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- ar darbu saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktu
pārzināšana
- pieredze darbā ar datoru (tai skaitā MS Office vai analoģisku
datorprogrammu lietotājprasmes)
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā,
Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes -> "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām
67026902.
OP 2014/11.AKK17
Valsts zinātniskais institūts APP "Nacionālais botāniskais
dārzs" izsludina konkursu uz pētnieka amatu Pārtikas, aromātisko un
ārstniecības augu nodaļā
Dokumenti jāiesniedz APP "Nacionālais botāniskais dārzs"
sekretariātā Miera ielā 1, Salaspilī, LV-2169, tālr. 7945460, viena mēneša
laikā no konkursa izsludināšanas dienas.
Iesniedzamie dokumenti:
1) iesniegums
2) zinātnisko publikāciju saraksts
3) Curriculum Vitae
4) pārskats par zinātnisko darbību
5) darbības pamatvirzieni turpmākiem 6 gadiem (1-2 lp.).
OP 2014/11.AKK18
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Ziemeļkurzemes virsmežniecības Dundagas nodaļas mežziņa ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība mežsaimniecībā vai vidējā profesionālā izglītība mežsaimniecībā
un augstākā izglītība citā jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildība, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
tajās
- pārzināt VMD informācijas sistēmas (MVR, MKT), uzturēt un papildināt tajās
esošo informāciju
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt 20 dienu laikā pēc
sludinājuma publicēšanas Valsts meža dienesta Personāla daļai (Rīgā, 13.janvāra
ielā 15, vai uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv).
Tālrunis uzziņām 67211167.
OP 2014/11.AKK19
Precizējot iepriekš publicēto
2014.gada 8.janvārī "Latvijas Vēstnesī" laidienā Nr.5 (5064) Veselības
ministrijas izsludinātajā konkursā uz Budžeta un investīciju
departamenta Finanšu analīzes un kontroles nodaļas vecākā referenta valsts civildienesta
ierēdņa amata vietu (uz ierēdņa prombūtnes laiku) tiek precizēta prasība
attiecībā uz pretendentu izglītību.
Prasība: - akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(ekonomikā vai kādā no finanšu vadības jomām) vai cita akadēmiskā vai otrā
līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar studijām ekonomikā
vai finanšu vadībā.
Latvijas Republikas Veselības ministrija
OP 2014/11.AKK20
PATENTU VALDE izsludina konkursu uz diviem vakantiem juriskonsulta
amatiem uz noteiktu laiku Iebildumu un apelāciju nodaļā
Darba pienākumi:
- sagatavot Patentu valdes Apelācijas padomes lēmumu projektus
Prasības:
- augstākā juridiskā izglītība
- ļoti labas latviešu valodas zināšanas
- iemaņas darbā ar datoru
- precizitāte un spēja skaidri noformulēt domu
- mērķtiecība un atbildība par uzdotā darba kvalitatīvu izpildi
- priekšzināšanas rūpnieciskā īpašuma jomā tiks uzskatītas par priekšrocību
Piedāvājam:
- nepieciešamo apmācību un radošu darbu
- veselības apdrošināšanu
- atalgojumu pārbaudes laikā EUR 810 mēnesī, pēc pārbaudes laika EUR 884
mēnesī
- iespēju papildināt zināšanas un gūt pieredzi strīdu izskatīšanā
rūpnieciskā īpašuma jomā (Apelācijas padomes prakse, Latvijas tiesu prakse un
Eiropas Savienības Tiesas prakse)
Pieteikuma vēstuli un CV līdz 2014.gada 31.janvārim lūdzam iesniegt Patentu
valdes Administratīvā departamenta Personālvadības un nodrošinājuma nodaļā
Citadeles ielā 7/70, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pastu: edite.karklina@lrpv.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67223132. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks iekļauti
atlases otrajā kārtā.
OP 2014/11.AKK21
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku atbildīgu un
precīzu Viduslatvijas reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Lauksaimniecības un
lauku attīstības daļas vecāko referentu/-i (2 ierēdņa amati)
Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes? Tu proti un labprāt
strādā ar liela apjoma informāciju, un spēj patstāvīgi pieņemt lēmumus? Tu esi
erudīts un atvērts jaunām zināšanām, tev patīk strādāt komandā, un tu esi
gatavs uzņemties atbildību par saviem lēmumiem?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- pieņemt, apkopot un izvērtēt pretendentu iesniegtos projektu pieteikumus
un to īstenošanas dokumentus Eiropas Savienības atbalsta saņemšanai
- sagatavot administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu vai
noraidīšanu, grozījumiem projektos u.c.
- izvērtēt būvniecības un iepirkuma procedūras dokumentus atbilstoši
normatīvo aktu prasībām
- veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- 2.līmeņa augstāko izglītību
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai
- zināšanas grāmatvedības, finanšu, būvniecības un lauksaimniecības jomās
(tiks uzskatītas par priekšrocību)
- izpratni par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem
un tiesību aktiem
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
- labu B kategorijas autovadīšanas prasmi
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darba vietu Jēkabpilī
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālrunis uzziņām 67027696, vai Jēkabpilī,
Tvaika ielā 2, LV-5201, tālrunis uzziņām 65237657, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
OP 2014/11.AKK22
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz nenoteiktu laiku atbildīgu un
precīzu Zemgales reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Lauksaimniecības un
lauku attīstības daļas vecāko referentu/-i (ierēdņa amats)
Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes? Tu proti un labprāt
strādā ar liela apjoma informāciju, un spēj patstāvīgi pieņemt lēmumus? Tu esi
erudīts un atvērts jaunām zināšanām, tev patīk strādāt komandā, un tu esi
gatavs uzņemties atbildību par saviem lēmumiem?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- pieņemt, apkopot un izvērtēt pretendentu iesniegtos projektu pieteikumus
un to īstenošanas dokumentus Eiropas Savienības atbalsta saņemšanai
- sagatavot administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu vai
noraidīšanu, grozījumiem projektos, u.c.
- izvērtēt būvniecības un iepirkuma procedūras dokumentus atbilstoši
normatīvo aktu prasībām
- veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- 2.līmeņa augstāko izglītību
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai
- zināšanas grāmatvedības, finanšu, būvniecības un lauksaimniecības jomās
(tiks uzskatītas par priekšrocību)
- izpratni par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem
un tiesību aktiem
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
- labu B kategorijas autovadīšanas prasmi
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darba vietu Jelgavā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV - 1981, tālrunis uzziņām 67027696, vai Jelgavā,
Dobeles ielā 41a, LV-3001, tālrunis uzziņām 63022232, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
OP 2014/11.AKK23
Lauku atbalsta dienests aicina darbā uz noteiktu laiku atbildīgu un
precīzu Ziemeļaustrumu reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Lauksaimniecības
un lauku attīstības daļas vecāko referentu/-i (ierēdņa amats)
Tev piemīt labas komunikācijas un saskarsmes prasmes? Tu proti un labprāt
strādā ar liela apjoma informāciju, un spēj patstāvīgi pieņemt lēmumus? Tu esi
erudīts un atvērts jaunām zināšanām, tev patīk strādāt komandā, un tu esi
gatavs uzņemties atbildību par saviem lēmumiem?
Ja vari uz visiem iepriekš minētajiem jautājumiem atbildēt piekrītoši, tad
piesakies un kļūsti par daļu no Dienesta komandas!
Tavi pienākumi būs:
- pieņemt, apkopot un izvērtēt pretendentu iesniegtos projektu pieteikumus
un to īstenošanas dokumentus Eiropas Savienības atbalsta saņemšanai
- sagatavot administratīvos aktus par projektu apstiprināšanu vai
noraidīšanu, grozījumiem projektos, u.c.
- izvērtēt būvniecības un iepirkuma procedūras dokumentus atbilstoši
normatīvo aktu prasībām
- veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās
Mēs no tevis sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstāko izglītību
- profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai
- zināšanas grāmatvedības, finanšu, būvniecības un lauksaimniecības jomās
(tiks uzskatītas par priekšrocību)
- izpratni par Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem
un tiesību aktiem
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)
- labu B kategorijas autovadīšanas prasmi
Mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- darba vietu Gulbenē
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz vai jānosūta 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai. Adrese:
Rīgā, Republikas laukumā 2, LV - 1981, tālrunis uzziņām 67027696, vai Gulbenē,
Gulbenes novadā, Ābeļu ielā 2, LV-4401, tālrunis uzziņām 64471262, e-pasts: darbs@lad.gov.lv.
OP 2014/11.AKK24
Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde izsludina
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Atļauju daļas vecākais/-ā eksperts/-e
(viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides
zinātnē, ģeogrāfijā, ģeoloģijā
- darba pieredze valsts pārvaldes iestādē
- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem
un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus
- augsta atbildība
- labas datora lietošanas prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot C kategorijas apliecinājumus, atļaujas A un B kategorijas
piesārņojošo darbību veikšanai normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un
kārtībā
- sagatavot dabas resursu lietošanas atļaujas
- sagatavot ūdens resursu lietošanas atļaujas
- sagatavot tehniskos noteikumus, nosakot vides aizsardzības un dabas
aizsardzības prasības paredzētajai darbībai
- sagatavot paredzamās darbības ietekmes uz vidi sākotnējos izvērtējumus
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu VVD Lielrīgas
reģionālajai vides pārvaldei, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, vai uz
e-pastu lielriga@lielriga.vvd.gov.lv vai iesniegt
personīgi VVD Lietvedības daļā 1.stāvā 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas. Informācija pa tālr. 67084277, 67084294.