Laidiens: 04.06.2014., Nr. 108
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/108.AKK1
Fiskālās disciplīnas padome atklātā konkursa kārtībā aicina darbā
Fiskālās disciplīnas padomes sekretāru/-i
Fiskālās disciplīnas padome
Fiskālās disciplīnas padome (Padome) ir neatkarīga, koleģiāla institūcija,
kuras galvenais uzdevums ir uzraudzīt kā valsts ievēro fiskālo disciplīnu un,
ja tiek konstatētas atkāpes, par to informēt sabiedrību atbilstoši Fiskālās
disciplīnas likumam. Padomē ir seši Saeimas iecelti locekļi, kuri sanāk uz
Padomes sēdēm, kurās tiek pieņemti lēmumi. Vienīgais pilnas darba slodzes
darbinieks Padomē ir Padomes sekretārs, kas ir iestādes administratīvais
vadītājs. Līdz ar to sekretāram ir nenovērtējama nozīme Padomes darbībā, kas
ietver gan spēju sagatavot dokumentu projektus fiskālās disciplīnas jomā, gan
spēju organizatoriski nodrošināt Fiskālās disciplīnas padomes darbību.
Obligātās amata prasības:
1. Augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikā, finansēs, matemātikā, dabas zinātnēs
2. Labas angļu valodas zināšanas
3. Datora lietotāja līmeņa prasmes (MS Word, MS Excel, PowerPoint)
4. Vismaz viena no šādām prasībām:
- vismaz 3 gadu pieredze valsts pārvaldē
- vismaz 1 gada profesionālā pieredze makroekonomisko procesu analīzē vai
prognozēšanā
- pieredze iestādes, biedrības vai komercsabiedrības lietvedības vai
grāmatvedības kārtošanā
- labas organizatora spējas, kas apliecinātas ar iepriekšējo darba pieredzi
Priekšrocības: priekšrocība būs pretendentiem, kuru kompetences un pieredze
visvairāk atbildīs sadaļas "Obligātās amata prasības" ceturtajā
punktā minētajām prasībām.
Darba pienākumi:
- veikt iestādes vadītāja funkcijas
- veikt Fiskālās disciplīnas likumā noteikto fiskālo nosacījumu piemērošanas
pareizības uzraudzību
- sagatavot fiskālās disciplīnas uzraudzības ziņojuma projektu, kā arī
neatbilstību ziņojuma projektu un citus dokumentus
- nolīgt un organizēt ekspertu un citu speciālistu piedalīšanos Fiskālās
disciplīnas padomes darbā
- nodrošināt sadarbību ar valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām, ārvalstu institūcijām un masu medijiem
- pildīt Padomes administratīvās funkcijas, t.sk. nodrošināt Padomes sēžu
sagatavošanu
- organizēt un uzraudzīt Padomei piešķirto budžeta līdzekļu plānošanu un
izlietojumu, kā arī uzrauga saimniecisko resursu (valsts mantas) izmantošanu
Mēs piedāvājam:
- vērtīgu pieredzi līdz šim nebijušā fiskālas disciplīnas uzraudzības
iestādē Latvijā
- iespēju veidot un attīstīt jaunu institūciju
- neatkarību un patstāvību sava darba organizēšanā
- iespēju strādāt kopā ar kompetentiem, augsta līmeņa ekonomikas un finanšu
lietpratējiem
- iespēju iegūt zināšanas un pieredzi jomā, kas ir ļoti nozīmīga Eiropas
Savienībā un kas strauji attīstās
- iespēju iegūt starptautiskās sadarbības pieredzi
- konkurētspējīgu atalgojumu un veselības apdrošināšanu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), īsu eseju angļu valodā par fiskālo politiku Latvijā, augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus lūdzam sūtīt līdz 2014.gada
13.jūlijam Fiskālās disciplīnas padomei (Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919) vai
elektroniski, nosūtot uz e-pastu: janis.platais@fm.gov.lv.
Detalizētāka informācija: http://www.fm.gov.lv/lv/_karjera/vakances/
vai zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083809.
OP 2014/108.AKK2
Balvu novada pašvaldība izsludina konkursu uz Balvu Profesionālās un
vispārizglītojošās vidusskolas direktora/-es amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā pedagoģiskā izglītība un maģistra grāds izglītības zinātnēs vai
pedagoģijā
- darba pieredze vispārējās pamatizglītības, vidējās vai profesionālās
izglītības iestādes darba vadībā (direktors vai direktora vietnieks) ne mazāk kā 3 gadi un pedagoģiskajā darbā - ne mazāk kā 5 gadi
- labas vismaz vienas svešvalodas zināšanas un datorprasmes
Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- īss dzīves un darba gaitu pārstāsts (CV)
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot
oriģinālus)
- valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams)
- izglītības iestādes attīstības vīzija (apjoms - 10 minūtes PowerPoint
prezentācija, iesniedzama prezentācijas izdruka)
Ar konkursa nolikumu var iepazīties Balvu novada pašvaldības mājaslapā: www.balvi.lv. Dokumenti amata pretendentiem jāiesniedz līdz
2014.gada 1.jūlijam plkst. 14.00 Balvu novada pašvaldībā Bērzpils ielā 1A,
Balvos, LV-4501, pieņemamajā istabā (2.stāvā, 28.kabinetā).
OP 2014/108.AKK3
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā izglītība, labas
angļu valodas zināšanas un tu vēlies veidot karjeru valsts
pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir atbildīgs par lielāko
daļu nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un
prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. Lai
īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina
konkursu uz Tehniskās un metroloģiskās uzraudzības daļas vecākā/-ās inspektora/-es (ierēdņa) amatu nepārtikas preču
uzraudzības jomā (1 vakance uz nenoteiktu laiku) centrālajā iestādē Rīgā
Prasības kandidātiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā ekonomiskā izglītība
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- praktiskā darba pieredze tirdzniecības un pakalpojumu vai uzraudzības un
kontroles jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- ļoti labas angļu valodas zināšanas, kas ļautu izmantot dokumentus PTAC
darbības jomā
- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)
Vecākā inspektora amata pamatpienākumi:
- pārbaužu veikšana nepārtikas preču tirgus uzraudzības jomā
- komersantu izglītošana
- patērētāju sūdzību/nelaimes gadījumu, kuros iesaistītas nedrošas preces,
izskatīšana
PTAC piedāvā:
- interesantu
un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un
starptautiskos uzraudzības projektos
- mēnešalgu 9.algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās
sociālās garantijas
Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas sūtīt uz e-pastu ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai
iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā
55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa
tālruni 67388633.
OP 2014/108.AKK4
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija izsludina konkursu uz divām
vakantām ierēdņa amata vietām - Juridiskās nodaļas juriskonsults/-e (amata
saime 21, līmenis II)
Prasības:
- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- zināšanas lietvedībā
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 664,00, 2.kategorija: EUR 766,00, 3.kategorija
EUR 874,00 (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 20 dienu laikā pēc paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
personīgi vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM".
Tālrunis 67830634.
OP 2014/108.AKK5
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Finanšu
vadības un grāmatvedības departamenta Finanšu instrumentu maksājumu un
grāmatvedības uzskaites nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es (darbinieka amats) amata vietu
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības zinātnē vai finansēs)
- budžeta grāmatvedības likumdošanas normatīvo aktu pārzināšana;
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- vismaz viena gada pieredze darbā, kas saistīta ar grāmatvedības
jautājumiem
- darba pieredze grāmatvedības datorprogrammu lietošanā, vēlama pieredze
darbā ar grāmatvedības uzskaites sistēmu "HORIZON"
- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā un
pieredze darbā, kas saistīts ar Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu
finanšu instrumentu projektu finanšu administrēšanu tiks uzskatīta par
priekšrocību
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildība, analītiskās prasmes, precizitāte un spēja uzņemties
iniciatīvu
Darba pienākumi galvenokārt saistīti ar Eiropas Savienības fondu projektu
grāmatvedības uzskaiti, maksājumu veikšanu Eiropas Savienības fondu finansējuma
saņēmējiem vai atmaksu valsts budžeta ieņēmumos, kā arī pārskatu un atskaišu
sagatavošanu.
Motivācijas vēstuli, CV un izglītības apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt
Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", adrese: Smilšu ielā 1,
152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv vai pa faksu
67357841.
OP 2014/108.AKK6
Vidzemes Augstskola izsludina konkursu uz vakanto amatu:
- lektors - 1 vieta (zinātnes nozare Ekonomika; apakšnozare Finanses
un kredīts)
* Uz lektora amatu var pretendēt persona, kurai ir maģistra vai doktora
grāds attiecīgajā nozarē, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas
vai publicēti mācību līdzekļi.
Pretendentiem uz vakantajiem akadēmiskajiem amatiem viena mēneša
laikā no sludinājuma publicēšanas datuma izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums, izglītību un
zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, publicēto zinātnisko un
metodisko darbu saraksts, CV. Pieteikumu sūtīt augstskolas juristei-personāla
speciālistei C204.kabinetā Cēsu ielā 4, Valmierā, LV-4201, ar norādi
"Konkurss uz akadēmisko amatu", tālr. 26186555, fakss 64207229.