Laidiens: 04.06.2014., Nr. 108

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/108.AKK1

Fiskālās disciplīnas padome atklātā konkursa kārtībā aicina darbā Fiskālās disciplīnas padomes sekretāru/-i

Fiskālās disciplīnas padome

Fiskālās disciplīnas padome (Padome) ir neatkarīga, koleģiāla institūcija, kuras galvenais uzdevums ir uzraudzīt kā valsts ievēro fiskālo disciplīnu un, ja tiek konstatētas atkāpes, par to informēt sabiedrību atbilstoši Fiskālās disciplīnas likumam. Padomē ir seši Saeimas iecelti locekļi, kuri sanāk uz Padomes sēdēm, kurās tiek pieņemti lēmumi. Vienīgais pilnas darba slodzes darbinieks Padomē ir Padomes sekretārs, kas ir iestādes administratīvais vadītājs. Līdz ar to sekretāram ir nenovērtējama nozīme Padomes darbībā, kas ietver gan spēju sagatavot dokumentu projektus fiskālās disciplīnas jomā, gan spēju organizatoriski nodrošināt Fiskālās disciplīnas padomes darbību.

Obligātās amata prasības:

1. Augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs, matemātikā, dabas zinātnēs

2. Labas angļu valodas zināšanas

3. Datora lietotāja līmeņa prasmes (MS Word, MS Excel, PowerPoint)

4. Vismaz viena no šādām prasībām:

- vismaz 3 gadu pieredze valsts pārvaldē

- vismaz 1 gada profesionālā pieredze makroekonomisko procesu analīzē vai prognozēšanā

- pieredze iestādes, biedrības vai komercsabiedrības lietvedības vai grāmatvedības kārtošanā

- labas organizatora spējas, kas apliecinātas ar iepriekšējo darba pieredzi

Priekšrocības: priekšrocība būs pretendentiem, kuru kompetences un pieredze visvairāk atbildīs sadaļas "Obligātās amata prasības" ceturtajā punktā minētajām prasībām.

Darba pienākumi:

- veikt iestādes vadītāja funkcijas

- veikt Fiskālās disciplīnas likumā noteikto fiskālo nosacījumu piemērošanas pareizības uzraudzību

- sagatavot fiskālās disciplīnas uzraudzības ziņojuma projektu, kā arī neatbilstību ziņojuma projektu un citus dokumentus

- nolīgt un organizēt ekspertu un citu speciālistu piedalīšanos Fiskālās disciplīnas padomes darbā

- nodrošināt sadarbību ar valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām, ārvalstu institūcijām un masu medijiem

- pildīt Padomes administratīvās funkcijas, t.sk. nodrošināt Padomes sēžu sagatavošanu

- organizēt un uzraudzīt Padomei piešķirto budžeta līdzekļu plānošanu un izlietojumu, kā arī uzrauga saimniecisko resursu (valsts mantas) izmantošanu

Mēs piedāvājam:

- vērtīgu pieredzi līdz šim nebijušā fiskālas disciplīnas uzraudzības iestādē Latvijā

- iespēju veidot un attīstīt jaunu institūciju

- neatkarību un patstāvību sava darba organizēšanā

- iespēju strādāt kopā ar kompetentiem, augsta līmeņa ekonomikas un finanšu lietpratējiem

- iespēju iegūt zināšanas un pieredzi jomā, kas ir ļoti nozīmīga Eiropas Savienībā un kas strauji attīstās

- iespēju iegūt starptautiskās sadarbības pieredzi

- konkurētspējīgu atalgojumu un veselības apdrošināšanu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), īsu eseju angļu valodā par fiskālo politiku Latvijā, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt līdz 2014.gada 13.jūlijam Fiskālās disciplīnas padomei (Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: janis.platais@fm.gov.lv. Detalizētāka informācija: http://www.fm.gov.lv/lv/_karjera/vakances/ vai zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083809.


OP 2014/108.AKK2

Balvu novada pašvaldība izsludina konkursu uz Balvu Profesionālās un vispārizglītojošās vidusskolas direktora/-es amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā pedagoģiskā izglītība un maģistra grāds izglītības zinātnēs vai pedagoģijā

- darba pieredze vispārējās pamatizglītības, vidējās vai profesionālās izglītības iestādes darba vadībā (direktors vai direktora vietnieks) ne mazāk kā 3 gadi un pedagoģiskajā darbā - ne mazāk kā 5 gadi

- labas vismaz vienas svešvalodas zināšanas un datorprasmes

Pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- īss dzīves un darba gaitu pārstāsts (CV)

- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus)

- valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams)

- izglītības iestādes attīstības vīzija (apjoms - 10 minūtes PowerPoint prezentācija, iesniedzama prezentācijas izdruka)

Ar konkursa nolikumu var iepazīties Balvu novada pašvaldības mājaslapā: www.balvi.lv. Dokumenti amata pretendentiem jāiesniedz līdz 2014.gada 1.jūlijam plkst. 14.00 Balvu novada pašvaldībā Bērzpils ielā 1A, Balvos, LV-4501, pieņemamajā istabā (2.stāvā, 28.kabinetā).


OP 2014/108.AKK3

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā izglītība, labas angļu valodas zināšanas un tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir atbildīgs par lielāko daļu nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. Lai īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Tehniskās un metroloģiskās uzraudzības daļas vecākā/-ās inspektora/-es (ierēdņa) amatu nepārtikas preču uzraudzības jomā (1 vakance uz nenoteiktu laiku) centrālajā iestādē Rīgā

Prasības kandidātiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā ekonomiskā izglītība

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- praktiskā darba pieredze tirdzniecības un pakalpojumu vai uzraudzības un kontroles jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- ļoti labas angļu valodas zināšanas, kas ļautu izmantot dokumentus PTAC darbības jomā

- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)

Vecākā inspektora amata pamatpienākumi:

- pārbaužu veikšana nepārtikas preču tirgus uzraudzības jomā

- komersantu izglītošana

- patērētāju sūdzību/nelaimes gadījumu, kuros iesaistītas nedrošas preces, izskatīšana

PTAC piedāvā:

- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un starptautiskos uzraudzības projektos

- mēnešalgu 9.algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas sūtīt uz e-pastu ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2014/108.AKK4

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija izsludina konkursu uz divām vakantām ierēdņa amata vietām - Juridiskās nodaļas juriskonsults/-e (amata saime 21, līmenis II)

Prasības:

- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- zināšanas par administratīvo procesu iestādē

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- zināšanas lietvedībā

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1.kategorija: EUR 664,00, 2.kategorija: EUR 766,00, 3.kategorija EUR 874,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasts: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis 67830634.


OP 2014/108.AKK5

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Finanšu vadības un grāmatvedības departamenta Finanšu instrumentu maksājumu un grāmatvedības uzskaites nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (darbinieka amats) amata vietu

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības zinātnē vai finansēs)

- budžeta grāmatvedības likumdošanas normatīvo aktu pārzināšana;

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- vismaz viena gada pieredze darbā, kas saistīta ar grāmatvedības jautājumiem

- darba pieredze grāmatvedības datorprogrammu lietošanā, vēlama pieredze darbā ar grāmatvedības uzskaites sistēmu "HORIZON"

- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā un pieredze darbā, kas saistīts ar Eiropas Savienības fondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu projektu finanšu administrēšanu tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- augsta atbildība, analītiskās prasmes, precizitāte un spēja uzņemties iniciatīvu

Darba pienākumi galvenokārt saistīti ar Eiropas Savienības fondu projektu grāmatvedības uzskaiti, maksājumu veikšanu Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmējiem vai atmaksu valsts budžeta ieņēmumos, kā arī pārskatu un atskaišu sagatavošanu.

Motivācijas vēstuli, CV un izglītības apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", adrese: Smilšu ielā 1, 152.kabinetā, Rīgā, LV-1919, uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv vai pa faksu 67357841.


OP 2014/108.AKK6

Vidzemes Augstskola izsludina konkursu uz vakanto amatu:

- lektors - 1 vieta (zinātnes nozare Ekonomika; apakšnozare Finanses un kredīts)

* Uz lektora amatu var pretendēt persona, kurai ir maģistra vai doktora grāds attiecīgajā nozarē, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicēti mācību līdzekļi.

Pretendentiem uz vakantajiem akadēmiskajiem amatiem viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas datuma izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, publicēto zinātnisko un metodisko darbu saraksts, CV. Pieteikumu sūtīt augstskolas juristei-personāla speciālistei C204.kabinetā Cēsu ielā 4, Valmierā, LV-4201, ar norādi "Konkurss uz akadēmisko amatu", tālr. 26186555, fakss 64207229.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)