Laidiens: 15.01.2014., Nr. 10
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2014/10.AKK1
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- EIROPAS LIETU DEPARTAMENTA JURISKONSULTS/-E
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama padziļināta izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un lēmumu
pieņemšanas procedūrām, kā arī zināšanas starptautiskajās tiesībās
- zināšanas par valsts pārvaldi regulējošiem tiesību aktiem
- teicamas angļu valodas zināšanas
- analītiska domāšana, precizitāte un augsta atbildība
- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas
- pozitīva attieksme pret darbu un spēja strādāt paaugstinātas darba
intensitātes apstākļos
Darba pienākumi:
- analizēt Eiropas Savienības tieslietu politikas prioritāšu mijiedarbību ar
Latvijas nacionālajām interesēm
- piedalīties Latvijas nacionālo pozīciju un instrukciju izstrādē Tieslietu
ministrijas kompetencē esošajos jautājumos, tostarp, pozīciju izstrādē Latvijas
prezidentūras ES Padomē periodā
- identificēt starptautiskās sadarbības prioritātes tieslietu politikas jomā
- sagatavot atzinumus par citu ministriju izstrādātājiem Latvijas nacionālo
pozīciju un instrukciju projektiem
- nodrošināt informācijas apriti, kas saistīta ar Tieslietu ministrijas
kompetencē esošo jautājumu pārstāvību Eiropas Savienības institūcijās un
starptautiskajās organizācijās (piemēram, Tieslietu ministrijas izstrādāto
pozīciju un instrukciju saskaņošana ar līdzatbildīgajām institūcijām un
nevalstiskajām organizācijām u.c.)
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības
bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām 67036822, 67036722, 67036731.
OP 2014/10.AKK2
Nodrošinājuma valsts aģentūra izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Nodrošinājuma valsts aģentūras Finanšu un grāmatvedības nodaļas vadītāja/-as (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība finanšu vadības vai ekonomikas jomā
- labas zināšanas par grāmatvedības, nodokļu un finanšu vadības jomas
reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem
- profesionālā pieredze, kas saistīta ar administratīvo darbu un finanšu
plānošanu ne mazāka par 3 gadiem
- darba pieredze vadošā amatā tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze valsts budžeta pieprasījumu sagatavošanā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- labas datora lietošanas prasmes
- lietišķās saskarsmes prasmes, spēja vadīt un organizēt padotībā esošo
nodarbināto darbu
Galvenie amata pienākumi:
- metodiski vadīt Nodrošinājuma valsts aģentūras budžeta plānošanas un
izpildes procesu
- plānot, organizēt un vadīt Finanšu un grāmatvedības nodaļas darbu
- amata pienākumu pildīšanai būs nepieciešams kārtot pielaidi valsts
noslēpuma objektiem
Piedāvājam:
- izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes dažādos kursos un semināros
Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit
dienas no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Nodrošinājuma valsts aģentūrā Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-2,
Rīgā, LV-1026 (ar norādi - "Konkursam uz vakanto amatu"), vai sūtīt
uz e-pastu: marika.nemme@agentura.iem.gov.lv, tālr. 67829078.
OP 2014/10.AKK3
Nodrošinājuma valsts aģentūra aicina atsaukties pretendentus uz vakanto
finansista/-es amatu Nodrošinājuma valsts aģentūras Finanšu un grāmatvedības
nodaļā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa augstākā izglītība finanšu vadības jomā
- profesionālā pieredze, kas saistīta ar finanšu plānošanu ne mazāka par 2
gadiem pēdējo 5 gadu laikā
- labas zināšanas par grāmatvedības, nodokļu un finanšu vadības jomas
reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem
- pieredze valsts budžeta sagatavošanā (tiks uzskatīta par priekšrocību)
- labas datora lietošanas prasmes
- prasme analizēt informāciju un to mērķtiecīgi pielietot
- precizitāte darbā ar finanšu informāciju
Galvenie amata pienākumi:
- veikt Nodrošinājuma valsts aģentūras budžeta līdzekļu plānošanu un
kontroli
- sagatavot iekšējo normatīvo aktu projektus saistībā ar finanšu plānošanu,
kontroli un uzskaiti
- izvērtēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu atbilstību spēkā
esošajai tiesību normu sistēmai un sniegt atzinumus par tiem
- sagatavot informatīvos ziņojumus Ministru kabinetam par ar finanšu jomu
saistītiem jautājumiem
- sagatavot priekšlikumus grozījumiem Nodrošinājuma valsts aģentūras kārtējā
gada budžetā un priekšlikumus apropriācijas pārdalēm
- veikt minimālās nomas maksas aprēķinus Nodrošinājuma valsts aģentūras
īpašumā un valdījumā esošajos nekustamā īpašuma objektos
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (līdz 854 euro pirms nodokļu nomaksas pēc
pārbaudes laika) un sociālās garantijas
- darbavietu Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-2, Rīgā
- prestižu un izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē
- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes kursos un semināros
Pieteikuma vēstuli (jānorāda atbilstība katrai no sludinājumā minētajām
prasībām), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās
darba pieredzes aprakstu (CV) sūtīt uz e-pastu marika.nemme@agentura.iem.gov.lv
līdz 2014.gada 24.janvārim, kontakttālrunis 67829078. Sazināsimies tikai ar
tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.
OP 2014/10.AKK4
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - vecākais/-ā eksperts/-e Nodarbinātības valsts aģentūras
Pakalpojumu departamenta Karjeras attīstības atbalsta nodaļā (1 amata vieta uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams tiesību
zinātņu jomā)
- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās
- darba pieredze klientu apkalpošanas organizēšanas jomā ne mazāk kā trīs gadi un/vai pieredze Aģentūrā ne mazāk kā trīs
gadi
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- pieredze darbā ar datu analīzi un pārskatu sagatavošanu
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus,
piedāvāt problēmu risinājumu
- sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles un komunikācijas prasmes
- vismaz divu svešvalodu zināšanas (vēlams krievu un angļu vai vācu valoda
vai cita ES oficiālā valoda)
- datorprasmes, ofisa tehnikas lietošanas prasmes
Amata mērķis: organizēt bezdarbnieku un darba meklētāju reģistrācijas,
uzskaites un pakalpojumu sniegšanas procesu.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese: K.Valdemāra ielā 38 k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu karina.dzene@nva.gov.lv vai jāiesniedz personīgi
605.kabinetā. Informācija pa tālruni 67072006, kā arī Nodarbinātības valsts
aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas, kompetences un prezentācijas prasmes atbilstoši noteiktajām
prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts
noteiktu punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūrā K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā.
OP 2014/10.AKK5
Veselības ministrija izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu -
Sabiedrības veselības departamenta Starpnozaru sadarbības nodaļas vecākais/-ā
referents/-e (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā
izglītība medicīnā, sabiedrības veselībā, bioloģijā, veselības zinātnēs,
sociālajās zinātnēs
- politikas plānošanas dokumentu un normatīvo aktu izstrādāšanas prasme,
izpratne par sabiedrības veselības jautājumiem
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas
Savienības tiesību aktiem sabiedrības veselības politikas jomā un to
realizācijas mehānismiem
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu, franču vai vācu valodas
zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (Word, Excel, PowerPoint)
- vēlama praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā vai sabiedrības
veselības sistēmā (vismaz 1 gads)
- vēlama praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldību
institūcijā (vismaz 1 gads)
Pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus
starpnozaru sadarbības jomā un nodrošināt to virzību normatīvajos aktos
noteiktā kārtībā
- izvērtēt Pasaules Veselības organizācijas dokumentus, Eiropas Savienības
tiesību aktu projektus un sagatavot Latvijas viedokli, tai skaitā priekšlikumus
pozīciju un instrukciju projektiem, sabiedrības veselības un starpnozaru
sadarbības jautājumos
- pārstāvēt nodaļas un departamenta viedokli citu ministriju un institūciju
darba grupās, apspriedēs, komisijās sabiedrības veselības un starpnozaru
sadarbības jautājumos, atbilstoši ministrijas vadības un departamenta vadības
pilnvarojumam
- pārstāvēt valsti sabiedrības veselības un starpnozaru sadarbības
jautājumos darba grupās Eiropas Savienības institūcijās, Pasaules Veselības
organizācijas darba grupās un citās ārvalstu un starptautiskās organizācijās,
atbilstoši ministrijas vadības un departamenta vadības pilnvarojumam
- sagatavot sarakstes dokumentu projektus ar fiziskām un juridiskām personām
starpnozaru sadarbības jomā
Mēs piedāvājam:
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
Pretendentus aicinām pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
dienas Veselības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā Rīgā,
Brīvības ielā 72, 221.kabinetā. Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam
iesniegt izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un rekomendācijas. Uzziņas pa
tālr. 67876017.