Laidiens: 15.01.2014., Nr. 10

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2014/10.AKK1

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - EIROPAS LIETU DEPARTAMENTA JURISKONSULTS/-E

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama padziļināta izpratne par Eiropas Savienības jautājumiem un lēmumu pieņemšanas procedūrām, kā arī zināšanas starptautiskajās tiesībās

- zināšanas par valsts pārvaldi regulējošiem tiesību aktiem

- teicamas angļu valodas zināšanas

- analītiska domāšana, precizitāte un augsta atbildība

- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas

- pozitīva attieksme pret darbu un spēja strādāt paaugstinātas darba intensitātes apstākļos

Darba pienākumi:

- analizēt Eiropas Savienības tieslietu politikas prioritāšu mijiedarbību ar Latvijas nacionālajām interesēm

- piedalīties Latvijas nacionālo pozīciju un instrukciju izstrādē Tieslietu ministrijas kompetencē esošajos jautājumos, tostarp, pozīciju izstrādē Latvijas prezidentūras ES Padomē periodā

- identificēt starptautiskās sadarbības prioritātes tieslietu politikas jomā

- sagatavot atzinumus par citu ministriju izstrādātājiem Latvijas nacionālo pozīciju un instrukciju projektiem

- nodrošināt informācijas apriti, kas saistīta ar Tieslietu ministrijas kompetencē esošo jautājumu pārstāvību Eiropas Savienības institūcijās un starptautiskajās organizācijās (piemēram, Tieslietu ministrijas izstrādāto pozīciju un instrukciju saskaņošana ar līdzatbildīgajām institūcijām un nevalstiskajām organizācijām u.c.)

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV 1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas brīža. Tālrunis uzziņām 67036822, 67036722, 67036731.


OP 2014/10.AKK2

Nodrošinājuma valsts aģentūra izsludina atklātu konkursu uz vakanto Nodrošinājuma valsts aģentūras Finanšu un grāmatvedības nodaļas vadītāja/-as (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība finanšu vadības vai ekonomikas jomā

- labas zināšanas par grāmatvedības, nodokļu un finanšu vadības jomas reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

- profesionālā pieredze, kas saistīta ar administratīvo darbu un finanšu plānošanu ne mazāka par 3 gadiem

- darba pieredze vadošā amatā tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze valsts budžeta pieprasījumu sagatavošanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas datora lietošanas prasmes

- lietišķās saskarsmes prasmes, spēja vadīt un organizēt padotībā esošo nodarbināto darbu

Galvenie amata pienākumi:

- metodiski vadīt Nodrošinājuma valsts aģentūras budžeta plānošanas un izpildes procesu

- plānot, organizēt un vadīt Finanšu un grāmatvedības nodaļas darbu

- amata pienākumu pildīšanai būs nepieciešams kārtot pielaidi valsts noslēpuma objektiem

Piedāvājam:

- izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes dažādos kursos un semināros

Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā divdesmit dienas no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Nodrošinājuma valsts aģentūrā Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-2, Rīgā, LV-1026 (ar norādi - "Konkursam uz vakanto amatu"), vai sūtīt uz e-pastu: marika.nemme@agentura.iem.gov.lv, tālr. 67829078.


OP 2014/10.AKK3

Nodrošinājuma valsts aģentūra aicina atsaukties pretendentus uz vakanto finansista/-es amatu Nodrošinājuma valsts aģentūras Finanšu un grāmatvedības nodaļā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- otrā līmeņa augstākā izglītība finanšu vadības jomā

- profesionālā pieredze, kas saistīta ar finanšu plānošanu ne mazāka par 2 gadiem pēdējo 5 gadu laikā

- labas zināšanas par grāmatvedības, nodokļu un finanšu vadības jomas reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

- pieredze valsts budžeta sagatavošanā (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas datora lietošanas prasmes

- prasme analizēt informāciju un to mērķtiecīgi pielietot

- precizitāte darbā ar finanšu informāciju

Galvenie amata pienākumi:

- veikt Nodrošinājuma valsts aģentūras budžeta līdzekļu plānošanu un kontroli

- sagatavot iekšējo normatīvo aktu projektus saistībā ar finanšu plānošanu, kontroli un uzskaiti

- izvērtēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu atbilstību spēkā esošajai tiesību normu sistēmai un sniegt atzinumus par tiem

- sagatavot informatīvos ziņojumus Ministru kabinetam par ar finanšu jomu saistītiem jautājumiem

- sagatavot priekšlikumus grozījumiem Nodrošinājuma valsts aģentūras kārtējā gada budžetā un priekšlikumus apropriācijas pārdalēm

- veikt minimālās nomas maksas aprēķinus Nodrošinājuma valsts aģentūras īpašumā un valdījumā esošajos nekustamā īpašuma objektos

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (līdz 854 euro pirms nodokļu nomaksas pēc pārbaudes laika) un sociālās garantijas

- darbavietu Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-2, Rīgā

- prestižu un izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē

- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes kursos un semināros

Pieteikuma vēstuli (jānorāda atbilstība katrai no sludinājumā minētajām prasībām), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) sūtīt uz e-pastu marika.nemme@agentura.iem.gov.lv līdz 2014.gada 24.janvārim, kontakttālrunis 67829078. Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.


OP 2014/10.AKK4

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - vecākais/-ā eksperts/-e Nodarbinātības valsts aģentūras Pakalpojumu departamenta Karjeras attīstības atbalsta nodaļā (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams tiesību zinātņu jomā)

- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās

- darba pieredze klientu apkalpošanas organizēšanas jomā ne mazāk kā trīs gadi un/vai pieredze Aģentūrā ne mazāk kā trīs gadi

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- pieredze darbā ar datu analīzi un pārskatu sagatavošanu

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt problēmu risinājumu

- sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles un komunikācijas prasmes

- vismaz divu svešvalodu zināšanas (vēlams krievu un angļu vai vācu valoda vai cita ES oficiālā valoda)

- datorprasmes, ofisa tehnikas lietošanas prasmes

Amata mērķis: organizēt bezdarbnieku un darba meklētāju reģistrācijas, uzskaites un pakalpojumu sniegšanas procesu.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38 k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu karina.dzene@nva.gov.lv vai jāiesniedz personīgi 605.kabinetā. Informācija pa tālruni 67072006, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas, kompetences un prezentācijas prasmes atbilstoši noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūrā K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā.


OP 2014/10.AKK5

Veselības ministrija izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - Sabiedrības veselības departamenta Starpnozaru sadarbības nodaļas vecākais/-ā referents/-e (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība medicīnā, sabiedrības veselībā, bioloģijā, veselības zinātnēs, sociālajās zinātnēs

- politikas plānošanas dokumentu un normatīvo aktu izstrādāšanas prasme, izpratne par sabiedrības veselības jautājumiem

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas Savienības tiesību aktiem sabiedrības veselības politikas jomā un to realizācijas mehānismiem

- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu, franču vai vācu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (Word, Excel, PowerPoint)

- vēlama praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā vai sabiedrības veselības sistēmā (vismaz 1 gads)

- vēlama praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijā (vismaz 1 gads)

Pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus starpnozaru sadarbības jomā un nodrošināt to virzību normatīvajos aktos noteiktā kārtībā

- izvērtēt Pasaules Veselības organizācijas dokumentus, Eiropas Savienības tiesību aktu projektus un sagatavot Latvijas viedokli, tai skaitā priekšlikumus pozīciju un instrukciju projektiem, sabiedrības veselības un starpnozaru sadarbības jautājumos

- pārstāvēt nodaļas un departamenta viedokli citu ministriju un institūciju darba grupās, apspriedēs, komisijās sabiedrības veselības un starpnozaru sadarbības jautājumos, atbilstoši ministrijas vadības un departamenta vadības pilnvarojumam

- pārstāvēt valsti sabiedrības veselības un starpnozaru sadarbības jautājumos darba grupās Eiropas Savienības institūcijās, Pasaules Veselības organizācijas darba grupās un citās ārvalstu un starptautiskās organizācijās, atbilstoši ministrijas vadības un departamenta vadības pilnvarojumam

- sagatavot sarakstes dokumentu projektus ar fiziskām un juridiskām personām starpnozaru sadarbības jomā

Mēs piedāvājam:

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Pretendentus aicinām pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas Veselības ministrijas Administratīvā departamenta Personāla nodaļā Rīgā, Brīvības ielā 72, 221.kabinetā. Kopā ar CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un rekomendācijas. Uzziņas pa tālr. 67876017.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)