Laidiens: 14.01.2013., Nr. 9

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/9.AKK1

Sociālās integrācijas valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto civildienesta ierēdņa amatu - Personāla nodaļas personāla speciālists

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība personālvadībā vai tiesību zinātnēs

- pārzināt LR likumdošanu darba tiesību jomā

- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus

- pieredze līdzīgā darbā valsts iestādē

- labas saskarsmes spējas

- prasme strādāt ar datoru

Piedāvājam: interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā, stabilu atalgojumu.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumenta kopiju sūtīt vai iesniegt Personāla nodaļai Jūrmalā, Dubultu prospektā 71, LV-2015, vai pa e-pastu ilze.sulte@siva.gov.lv 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Tālrunis informācijai 67767711.


OP 2013/9.AKK2

Valsts kase ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas budžeta finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un aktīvu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības politiku instrumentu maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas

izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - FINANŠU RISKU VADĪBAS DEPARTAMENTA VECĀKAIS/-Ā EKSPERTS/-E (vakance uz nenoteiktu laiku) DARBAM PARĀDA VADĪBAS JOMĀ

Galvenie amata pienākumi:

- veikt finanšu tirgu analīzi un gatavot apskatus par aktualitātēm finanšu tirgos

- modelēt valsts parāda apkalpošanas izmaksu scenārijus

- kontrolēt un analizēt valsts parāda vadības portfeļa rādītāju ievērošanu un valsts parāda un aktīvu portfeļa valūtu atklāto pozīciju

- izstrādāt priekšlikumus par veicamajiem pasākumiem valūtu riska, procentu likmju riska un pārfinansēšanas riska ierobežošanai

Prasības pretendentiem/-ēm:

- pabeigta augstākā izglītība matemātikā, finansēs vai ekonomikā

- vēlama pieredze finanšu tirgus analīzes veikšanā

- vēlamas papildu zināšanas finanšu risku analīzes jomā

- teicamas zināšanas statistikā un ekonometrijā

- teicamas datorprasmes

- labas angļu valodas zināšanas

- iniciatīva un spēja iekļauties intensīvā darba vidē

- patstāvība, precizitāte, atbildības sajūta, prasme strādāt ar liela apjoma informāciju

- labas komunikācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas.

Pretendentus lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta 7.panta prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas uz e-pastu pvd@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija pa tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.


OP 2013/9.AKK3

Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Tiesiskās sadarbības departamenta Tiesu sadarbības nodaļas juriskonsults (amats vakants uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība

- labas zināšanas starptautiskās tiesiskās sadarbības civiltiesību un krimināltiesību jomā;

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- pieredze darbā ar Latvijas Republikas un ārvalstu tiesiskās palīdzības jautājumiem

- augsta atbildības sajūta un komunikācijas prasmes

- prasme izteikt un pamatot savu viedokli

- prasme strādāt ar MS Office un interneta resursiem lietotāja līmenī

Veicamie pienākumi:

- izvērtēt Latvijas Republikas un ārvalstu tiesiskās palīdzības lūgumus un nodrošināt to virzību

- piedalīties Eiropas Savienības tiesiskās sadarbības sistēmās un Eiropas Savienības institūciju pasākumos tiesiskās sadarbības jomā

- sagatavot vēstuļu projektus par tiesiskās sadarbības jautājumiem

- piedalīties darba grupās par starptautiskās tiesiskās sadarbības jautājumiem

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības nodaļā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67036822, 67036731.


OP 2013/9.AKK4

Latvijas Republikas Tiesībsarga birojs izsludina pieteikšanos uz brīvo amata vakanci - Tiesībsarga biroja Sociālo, ekonomisko un kultūras tiesību nodaļas juriskonsults/-e

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnēs, maģistra grāds tiesību vai sociālajās zinātnēs

- padziļināta izpratne par sociālajām, ekonomiskajām tiesībām un valsts pārvaldi

- praktiska darba pieredze (vismaz 5 gadi) administratīvo, cilvēktiesību vai valsts tiesību jomā (pieredze īpašuma tiesību jautājumos tiks uzskatīta par priekšrocību)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas angļu valodas (mutvārdos un rakstos) un krievu valodas (mutvārdos) zināšanas, citu svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- datora un biroja tehnikas izmantošanas prasmes pieredzējuša lietotāja līmenī

- analītiska domāšana, augsta atbildības sajūta, precizitāte, teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes

Pienākumi:

- juridisku atzinumu, viedokļu sagatavošana

- mutisku konsultāciju sniegšana Tiesībsarga biroja apmeklētājiem

- Tiesībsarga biroja pārstāvība valsts un pašvaldību institūcijās, tiesā, attiecībās ar fiziskām un juridiskām personām

Piedāvājam:

- konkurētspējīgu atalgojumu

- interesantu un atbildīgu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 darba dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas iesniegt LR Tiesībsarga birojā Baznīcas ielā 25, Rīgā, LV-1010, vai sūtot uz e-pastu: tiesibsargs@tiesibsargs.lv, tālrunis 67201400.


OP 2013/9.AKK5

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu departamenta Vidzemes reģiona nodaļas vecākā referenta ierēdņa amata vietu uz ierēdņa prombūtnes laiku (darbavieta Cēsīs)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības zinātnē vai inženierzinātnē)

- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- Latvijas Republikas un Eiropas Komisijas tiesību aktu par struktūrfondu vadību pārzināšana

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu ietvaros realizējamo projektu administrēšanā

- vēlama darba pieredze Publisko iepirkumu likuma piemērošanā un izpratne par būvniecības procesa norisi

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- augsta atbildība, precizitāte, spēja uzņemties iniciatīvu

Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Smilšu ielā 1, 152.kab., Rīgā, LV - 1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.


OP 2013/9.AKK6

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Investīciju politikas departamenta direktora valsts civildienesta ierēdņa amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vadības zinātnēs, finanšu, uzņēmējdarbības vai ekonomikas specialitātē vai citā sociālo zinātņu jomā, kas papildināta ar nozarei atbilstošām zināšanām

- pieredze vadošā amatā iestādē vai uzņēmumā vismaz trīs gadi

- pieredze darbā valsts pārvaldē vismaz trīs gadi

- pieredze investīciju programmu vadības jomā

- pieredze likumu un citu normatīvo aktu projektu izstrādē

- pieredze stratēģisko dokumentu izstrādē

- pieredze darbā ar ES fondu vai citām finanšu instrumentu programmām

- pieredze investīciju projektu izstrādē un to finanšu ekonomiskās efektivitātes novērtēšanā

- pieredze kolektīva vadībā

- pieredze darbā ar datoru (tai skaitā MS Office vai analoģisku datorprogrammu lietotājprasmes)

- labas divu svešvalodu zināšanas, tai skaitā labas angļu valodas zināšanas

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā - "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2013/9.AKK7

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Attīstības instrumentu departamenta Teritoriālās sadarbības nodaļas vecākā referenta valsts civildienesta ierēdņa amatu (2 amata vietas uz noteiktu laiku)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai vadībzinībā, vai Eiropas studijās, vai citās sociālās zinātnēs

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē, kā arī profesionālās iemaņas savas darbības jomā

- pieredze ES fondu finansēto programmu/projektu vadībā un/vai administrēšanā

- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības tiesisko ietvaru reģionālās attīstības un starptautiskās sadarbības jomās, kā arī par Eiropas Teritoriālās sadarbības mērķa programmām tiks uzskatītas par priekšrocību

- ļoti labas angļu valodas zināšanas;

- prasmes darbā ar datoru un biroja tehniku

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā - "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2013/9.AKK8

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu konkursu uz Attīstības instrumentu departamenta Pārrobežu sadarbības programmu nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs, vai vadībzinībās, vai jurisprudencē

- pieredze ES fondu finansēto programmu un projektu vadībā, administrēšanā vai uzraudzībā

- vēlama pieredze finanšu plānošanā un pārvaldīšanā

- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības tiesību aktiem reģionālās attīstības un pārrobežu sadarbības jomā tiks uzskatīts par priekšrocību

- zināšanas par Eiropas Savienības struktūrfondiem, tai skaitā to sagatavošanu, ieviešanu un uzraudzību, īpaši par programmēšanas periodu 2007.-2013.gadam

- zināšanas par Eiropas Teritoriālās sadarbības mērķa programmām 2007.-2013.gadam tiks uzskatītas par priekšrocību

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- prasmes darbā ar datoru un biroja tehniku

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā - "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2013/9.AKK9

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Pierīgas nodaļa izsludina konkursu uz vakanto Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Ķekavā)

Galvenie pienākumi:

- sniegt iedzīvotājiem individuālas konsultācijas par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociāliem pabalstiem

- pieņemt no klientiem iesniegumus un dokumentus, apstrādāt datus informācijas sistēmās

- izvērtēt saņemtos dokumentus un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas un informatīvas vēstules

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās pēdējo 10 gadu laikā

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, Internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas spējas

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no Ls 304 (bruto alga), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi.

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju, kā arī konkursa pretendenta iesniegumu un aptaujas anketu (pieejami mājas lapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" -> "Darba piedāvājumi" -> Pieteikuma anketa) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un aptauju anketas atlases būs iekļuvuši 2.kārtā. Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt uz adresi: VSAA Pierīgas nodaļa, Šveices iela 12, Sigulda, LV-2150 (ar norādi "Konkursam uz KAD inspektora amatu") vai uz e-pastu: sigulda@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67972530 vai 67976990, fakss 67970110.


OP 2013/9.AKK10

Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Augu aizsardzības departamenta Augu aizsardzības līdzekļu reģistrācijas daļas referents (viena vakance uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība ķīmijā

- zināšanas par augu aizsardzības līdzekļiem, normatīvo aktu prasībām, kas regulē augu aizsardzības līdzekļu reģistrāciju Latvijā

- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- labas datora lietošanas prasmes

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību

Galvenie darba uzdevumi:

- pārbaudīt informāciju par augu aizsardzības līdzekļa atbilstību reģistrācijas nosacījumiem

- sagatavot normatīvo aktu prasībām atbilstošu novērtējumu par augu aizsardzības līdzekļu fizikāli ķīmisko īpašību atbilstību paredzētajai lietošanai un uzglabāšanai.

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, fakss 67550934 vai e-pasts: personals@vaad.gov.lv.


OP 2013/9.AKK11

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Izglītības departamenta vecākā referenta (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt vispārējās izglītības sistēmas darbību, specializējoties pirmsskolas izglītības jomā

- izstrādāt tiesību aktu projektus par pirmsskolas izglītības programmu īstenošanas organizācijas jautājumiem atbilstoši izglītības programmu veidiem un īstenošanas formām

- nodrošināt regulāru informācijas apkopojumu un analīzi, kā arī gada pārskata sagatavošanu par pirmsskolas izglītības attīstību

- izstrādāt tiesību aktu projektus, kas saistīti ar pirmsskolas izglītības jomu

- sadarbībā ar Valsts izglītības satura centru iesaistīties pirmsskolas izglītības satura pilnveides jautājumu risināšanā

- sadarbībā ar Valsts izglītības satura centru iesaistīties metodisko un mācību līdzekļu izstrādes pirmsskolas izglītībā jautājumu risināšanā

- piedalīties izglītības politikas plānošanas dokumentu un stratēģiju izstrādē

- īstenot Valsts kontroles revīzijas ieteikumus par pirmsskolas izglītību

- piedalīties nacionālo un starptautisko programmu un projektu izstrādāšanā un īstenošanā pirmsskolas izglītības jomā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē un/vai darbā pirmsskolas izglītības jomā (ilgāka par gadu)

- vēlama pieredze tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu izstrādē

- vēlama pieredze sadarbībā ar profesionālajām organizācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām organizācijām un citām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām

- zināšanas par pirmsskolas izglītību, tās attīstības tendencēm

- zināšanas par Eiropas Savienības pamatnostādnēm pirmsskolas izglītībā

- vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas (svešvalodas) zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Amata pretendentiem 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" nosūtīt pa pastu (adrese: Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050) vai pa e-pastu (adrese: pasts@izm.gov.lv) vai iesniegt personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļā šādus dokumentus:

- motivētu pieteikuma vēstuli

- CV (Curriculum Vitae)

- izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

Tālr. uzziņām 67047879, 67047892.


OP 2013/9.AKK12

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākā referenta (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu projektus augstākās izglītības jomā

- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus augstākās izglītības jomā

- nodrošināt augstākās izglītības finansēšanas mehānismu analīzi un sniegt priekšlikumus to uzlabošanai

- piedalīties valsts budžeta līdzekļu pieprasījuma projekta sagatavošanā

- apkopot un analizēt statistisku informāciju augstākās izglītības jomā

- organizēt dialogu ar sociālajiem un citiem partneriem augstākās izglītības politikas attīstībai

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē un/vai augstākās izglītības jomā (ilgāka par gadu)

- vēlama pieredze tiesību aktu un plānošanas dokumentu izstrādē

- zināšanas par Latvijas augstākās izglītības sistēmu un politiku

- zināšanas par Eiropas Savienības nostādnēm augstākās izglītības jomā

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un sagatavot vēstules angļu valodā

- spēja analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas intensitātes darba apstākļos

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Amata pretendentiem 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" nosūtīt pa pastu (adrese: Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050) vai pa e-pastu (adrese: pasts@izm.gov.lv) vai iesniegt personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļā šādus dokumentus:

- motivētu pieteikuma vēstuli

- CV (Curriculum Vitae)

- izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

Tālr. uzziņām 67047879, 67047892.


OP 2013/9.AKK13

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Iekšējā audita nodaļas vecākā auditora (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

-augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē (vismaz trīs gadi)

- pieredze audita vai revīzijas darbā (vismaz divi gadi)

- zināšanas par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības izglītības, zinātnes, sporta, jaunatnes un valsts valodas politiku un tiesību aktiem

- zināšanas finanšu un grāmatvedības jautājumos

- zināšanas par Eiropas Savienības vai citu starptautiski finansēto programmu īstenošanas un administrēšanas procesiem

- zināšanas par valsts pārvaldes iekārtu un procesiem

- vismaz divu svešvalodu pārzināšana (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- teicamas komunikācijas un prezentācijas prasmes

- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaikus, plānot darba laiku veicamo uzdevumu izpildei, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisko apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus

Amata pretendentiem 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" nosūtīt pa pastu (adrese: Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050) vai pa e-pastu (adrese: pasts@izm.gov.lv) vai iesniegt personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļā šādus dokumentus:

- motivētu pieteikuma vēstuli

- CV (Curriculum Vitae)

- izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

Tālr. uzziņām 67047879, 67047892.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)