Laidiens: 10.05.2013., Nr. 89

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2013/89.AKK1

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Nodarbinātības valsts aģentūras Juridiskā departamenta Licencēšanas un tiesiskā nodrošinājuma nodaļas juriskonsults (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā izglītība tiesību zinātnē

- viena gada darba pieredze valsts pārvaldē jurista amatā

- pieredze un zināšanas tiesību teorijā, Latvijas administratīvajā un civilprocesā

- pieredze normatīvo aktu un administratīvo aktu projektu sagatavošanā

- normatīvo aktu (t.sk. Nodarbinātības valsts aģentūras darbību reglamentējošo normatīvo aktu) pārzināšana, prasme praksē izmantot teorētiskas zināšanas

- sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles un komunikācijas prasmes

- atbildības sajūta, kā arī prasme operatīvi un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme darbā ar informācijas tehnoloģijām un zināšanas lietvedībā.

Amata mērķis: amata kompetences ietvaros izstrādāt iekšējo normatīvo aktu projektus, nodrošināt pieņemto administratīvo aktu apstrīdēšanas izskatīšanu, sniegt juridisko atbalstu un konsultācijas normatīvo aktu piemērošanas jautājumos, kā arī pārstāvēt Aģentūras intereses pārsūdzēšanas procesos, tiesā, prokuratūrā un citās tiesībsargājošās institūcijās.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Juridiskā departamenta Personāla nodaļā Rīgā, K.Valdemāra ielā 38k-1, LV-1010, 605.kabinetā, vai jānosūta uz e-pastu monika.kevisa@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67021771, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājas lapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2013/89.AKK2

Valsts robežsardzes koledža izsludina atklātu konkursu uz akadēmiskā personāla amatiem uz pilnu slodzi

Informācija par pretendentiem nepieciešamo izglītības līmeni un kvalifikācijas pakāpi pieejama mājas lapā www.vrk.rs.gov.lv sadaļā "Akadēmiskā personāla vēlēšanas 2013.".

Dokumentus iesniegt mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas datuma Valsts robežsardzes koledžas Administratīvajā dienestā 229.kabinetā Rēzeknē, Zavoloko ielā 8. Sīkāka informācija pa telefonu 64603686.


OP 2013/89.AKK3

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Uzņēmējdarbības vides uzlabošanas nodaļas vadītāja amatu

Galvenie pienākumi:

- politikas izstrāde uzņēmējdarbības vides uzlabošanai, uzņēmējdarbības veicināšanai

- organizēt nodaļas darbu, nodrošināt komunikāciju ar sadarbības partneriem (nevalstiskajām organizācijām, valsts pārvaldes institūcijām, starptautiskajām organizācijām)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vadības zinībās, ekonomikā, jurisprudencē)

- zināšanas nodokļu politikā un normatīvo aktu izstrādē un piemērošanā

- izpratne par administratīvā sloga mazināšanu un uzņēmējdarbības veicināšanas pasākumiem

- augsta atbildība, precizitāte, spēja uzņemties atbildību, noteikt prioritātes

- ļoti labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā un patstāvīgi organizēt savu darbu

- teicamas angļu valodas zināšanas (vēlamas otras svešvalodas zināšanas)

- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

- pieredze valsts atbalsta programmu izstrādē un ieviešanā tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu, draudzīgā un profesionālā komandā

- vērtīgu pieredzi darbā ar atbalsta pasākumu īstenošanu, ES fondu līdzfinansētiem instrumentiem, uzņēmumu konkurētspējas veicināšanai.

Motivācijas vēstule, apraksts (līdz 3 lp.) par nepieciešamo valsts politiku uzņēmējdarbības vides pilnveidošanai, administratīvā sloga mazināšanai, uzņēmējdarbības veicināšanai un CV (ar galveno darba pienākumu aprakstu) 20 kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas pa tālruni 67013183, 67013151.


OP 2013/89.AKK4

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu (uz nenoteiktu laiku) - Novērtēšanas un reģistrācijas departamenta Veterināro zāļu reģistrācijas daļas eksperts

Prasības pretendentiem (-ēm):

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- teicamas latviešu valodas zināšanas, vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir angļu valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj konsultēt klientus un sagatavot vēstules

- labas datorprasmes darbam ar standarta biroja programmatūrām (MS Word, Excel, Power Point)

- labas prasmes dokumentu noformēšanā

- labas saskarsmes prasmes un spēja strādāt komandā

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos un ierobežotā laikā

Amata pienākumi:

- konsultēt klientus par Veterināro zāļu reģistrācijas procedūru norisi

- noformēt vēstuļu projektus latviešu un angļu valodās

- koordinēt reģistrēto veterināro zāļu ievadi Veterināro zāļu reģistrā

- nodrošināt Veterināro zāļu reģistrācijas komisijas sēdes norisi

Piedāvājam:

- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.

Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (atrodami PVD mājas lapā: www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas") 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv, adrese: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050. Tālrunis informācijai 67084611.


OP 2013/89.AKK5

Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (darba vieta Aizkrauklē) - Zemgales reģionālās nodaļas vecākais inspektors

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecībā (ar specializāciju dārzkopībā, laukkopībā vai uzņēmējdarbībā lauksaimniecībā) vai bioloģijā

- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- zināšanas par augu karantīnas un aizsardzības jomu regulējošiem normatīviem aktiem

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- autovadītāja apliecība

- prasme strādāt ar datoru

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību

Galvenie darba uzdevumi:

- veikt fitosanitāro kontroli un uzraudzību, sniegt konsultācijas savas kompetences ietvaros augu karantīnas jomā

- ikdienas darbs saistīts ar izbraukumiem.

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, fakss 67027302, vai e-pasts: personals@vaad.gov.lv.


OP 2013/89.AKK6

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina konkursu uz Investīciju uzraudzības departamenta Finanšu vadības nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība finansēs, ekonomikā, vadības zinātnēs vai citā sociālo zinātņu jomā

- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē (ilgāka par diviem gadiem)

- zināšanas par vides, reģionālās attīstības un informācijas un komunikāciju tehnoloģiju nozares jautājumiem

- zināšanas un pieredze finanšu plānošanā

- zināšanas un pieredze ES fondu aktivitāšu uzraudzībā

- zināšanas un pieredze izmaksu un ieguvumu analīzes veikšanā

- ar darbu saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktu pārzināšana

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c. programmām) un biroja tehniku.

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2013/89.AKK7

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina konkursu uz Publisko pakalpojumu departamenta Elektronisko pakalpojumu nodaļas vecākā konsultanta (pakalpojumu infrastruktūras plānošanas jomā) valsts civildienesta ierēdņa amatu

Ja tevi piesaista iespēja piedalīties valsts pārvaldes pārveidē, veidojot to vienkāršāku, modernāku un sasniedzamāku ikvienam, tev simpatizē atvērto datu un e-pakalpojumu tēmas un tev nav svešs burtu savienojums XML, šis darbs varētu būt tev saistošs.

Galvenie pienākumi:

Plānot un koordinēt politiku e-pārvaldes risinājumu izveidē un ieviešanā:

- elektronisko pakalpojumu infrastruktūras un koplietošanas risinājumu plānošana un ieviešanas atbalsta nodrošināšana (t.sk. darbības regulējuma izveide)

- pilnveidot publisko pakalpojumu un iestāžu sadarbības elektronizācijas procesus

- e-pārvaldes risinājumu standartu un specifikāciju pārņemšana/ieviešana Latvijā

- līdzdalība e-pārvaldes pārrobežu projektos

Prasības pretendentiem:

- akadēmiskā (profesionālā) augstākā izglītība ekonomikas, vadības zinātņu, informācijas tehnoloģijas, politoloģijas jomā vai jurisprudencē

- vismaz 2 gadu pieredze valsts pārvaldē vai komercsabiedrībā

- pieredze informācijas komunikācijas tehnoloģiju (turpmāk tekstā - IKT) risinājumu plānošanā un/vai projektu vadīšanā; pieredze pakalpojumu sniegšanas IKT risinājumu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze plānošanas dokumentu, tiesību aktu vai kārtību, procesu izstrādē

- spēja identificēt problēmas, saprast tās un rast risinājumu - prasmes situācijas analīzes plānošanā un veikšanā, secinājumu un ieteikumu formulēšanā

- labas angļu valodas zināšanas mutiski un rakstos

- teicamas biroja programmatūras lietošanas prasmes

- labas saskarsmes un prezentācijas prasmes, vēlme strādāt komandā

- pašiniciatīva un spēja pastāvīgi plānot un strukturēt darbu izpildi

Mēs piedāvājam:

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus

- darba vietu Rīgas centrā.

Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)