Laidiens: 10.05.2013., Nr. 89
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2013/89.AKK1
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Nodarbinātības valsts aģentūras Juridiskā departamenta Licencēšanas un
tiesiskā nodrošinājuma nodaļas juriskonsults (1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā
izglītība tiesību zinātnē
- viena gada darba pieredze valsts pārvaldē jurista amatā
- pieredze un zināšanas tiesību teorijā, Latvijas administratīvajā un
civilprocesā
- pieredze normatīvo aktu un administratīvo aktu projektu sagatavošanā
- normatīvo aktu (t.sk. Nodarbinātības valsts aģentūras darbību
reglamentējošo normatīvo aktu) pārzināšana, prasme praksē izmantot teorētiskas
zināšanas
- sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles un komunikācijas prasmes
- atbildības sajūta, kā arī prasme operatīvi un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme darbā ar informācijas tehnoloģijām un zināšanas lietvedībā.
Amata mērķis: amata kompetences ietvaros izstrādāt iekšējo normatīvo aktu
projektus, nodrošināt pieņemto administratīvo aktu apstrīdēšanas izskatīšanu,
sniegt juridisko atbalstu un konsultācijas normatīvo aktu piemērošanas
jautājumos, kā arī pārstāvēt Aģentūras intereses pārsūdzēšanas procesos, tiesā,
prokuratūrā un citās tiesībsargājošās institūcijās.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras
Juridiskā departamenta Personāla nodaļā Rīgā, K.Valdemāra ielā 38k-1, LV-1010,
605.kabinetā, vai jānosūta uz e-pastu monika.kevisa@nva.gov.lv.
Informācija pa tālruni 67021771, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājas
lapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2013/89.AKK2
Valsts robežsardzes koledža izsludina atklātu konkursu uz akadēmiskā
personāla amatiem uz pilnu slodzi
Informācija par pretendentiem nepieciešamo izglītības līmeni un
kvalifikācijas pakāpi pieejama mājas lapā www.vrk.rs.gov.lv
sadaļā "Akadēmiskā personāla vēlēšanas 2013.".
Dokumentus iesniegt mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas datuma Valsts
robežsardzes koledžas Administratīvajā dienestā 229.kabinetā Rēzeknē, Zavoloko
ielā 8. Sīkāka informācija pa telefonu 64603686.
OP 2013/89.AKK3
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta Uzņēmējdarbības vides uzlabošanas nodaļas vadītāja
amatu
Galvenie pienākumi:
- politikas izstrāde uzņēmējdarbības vides uzlabošanai, uzņēmējdarbības
veicināšanai
- organizēt nodaļas darbu, nodrošināt komunikāciju ar sadarbības partneriem
(nevalstiskajām organizācijām, valsts pārvaldes institūcijām, starptautiskajām
organizācijām)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vadības zinībās, ekonomikā,
jurisprudencē)
- zināšanas nodokļu politikā un normatīvo aktu izstrādē un piemērošanā
- izpratne par administratīvā sloga mazināšanu un uzņēmējdarbības
veicināšanas pasākumiem
- augsta atbildība, precizitāte, spēja uzņemties atbildību, noteikt
prioritātes
- ļoti labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā un patstāvīgi
organizēt savu darbu
- teicamas angļu valodas zināšanas (vēlamas otras svešvalodas zināšanas)
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- pieredze valsts atbalsta programmu izstrādē un ieviešanā tiks uzskatīta
par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu, draudzīgā un profesionālā komandā
- vērtīgu pieredzi darbā ar atbalsta pasākumu īstenošanu, ES fondu
līdzfinansētiem instrumentiem, uzņēmumu konkurētspējas veicināšanai.
Motivācijas vēstule, apraksts (līdz 3 lp.) par nepieciešamo valsts politiku
uzņēmējdarbības vides pilnveidošanai, administratīvā sloga mazināšanai,
uzņēmējdarbības veicināšanai un CV (ar galveno darba pienākumu aprakstu) 20
kalendāro dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz vai jānosūta
Ekonomikas ministrijai Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519, fakss 67280882. Uzziņas
pa tālruni 67013183, 67013151.
OP 2013/89.AKK4
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu (uz nenoteiktu laiku) - Novērtēšanas un reģistrācijas departamenta
Veterināro zāļu reģistrācijas daļas eksperts
Prasības pretendentiem (-ēm):
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- teicamas latviešu valodas zināšanas, vismaz divu svešvalodu (no kurām
viena ir angļu valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj konsultēt klientus un
sagatavot vēstules
- labas datorprasmes darbam ar standarta biroja
programmatūrām (MS Word, Excel, Power Point)
- labas prasmes dokumentu noformēšanā
- labas saskarsmes prasmes un spēja strādāt komandā
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos un ierobežotā laikā
Amata pienākumi:
- konsultēt klientus par Veterināro zāļu reģistrācijas procedūru norisi
- noformēt vēstuļu projektus latviešu un angļu valodās
- koordinēt reģistrēto veterināro zāļu ievadi Veterināro zāļu reģistrā
- nodrošināt Veterināro zāļu reģistrācijas komisijas sēdes norisi
Piedāvājam:
- dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī pretendenta iesniegumu un aptaujas lapu (atrodami PVD mājas lapā:
www.pvd.gov.lv sadaļā "Karjeras iespējas")
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" sūtīt
vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasts: personals@pvd.gov.lv, adrese: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
Tālrunis informācijai 67084611.
OP 2013/89.AKK5
Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu (darba vieta Aizkrauklē) - Zemgales reģionālās nodaļas vecākais
inspektors
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecībā (ar specializāciju dārzkopībā,
laukkopībā vai uzņēmējdarbībā lauksaimniecībā) vai bioloģijā
- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- zināšanas par augu karantīnas un aizsardzības jomu regulējošiem normatīviem
aktiem
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- autovadītāja apliecība
- prasme strādāt ar datoru
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību
Galvenie darba uzdevumi:
- veikt fitosanitāro kontroli un uzraudzību, sniegt konsultācijas savas
kompetences ietvaros augu karantīnas jomā
- ikdienas darbs saistīts ar izbraukumiem.
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamentā 20
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, fakss
67027302, vai e-pasts: personals@vaad.gov.lv.
OP 2013/89.AKK6
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina konkursu
uz Investīciju uzraudzības departamenta Finanšu vadības nodaļas vecākā eksperta
valsts civildienesta ierēdņa amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība finansēs,
ekonomikā, vadības zinātnēs vai citā sociālo zinātņu jomā
- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē (ilgāka par diviem gadiem)
- zināšanas par vides, reģionālās attīstības un informācijas un komunikāciju
tehnoloģiju nozares jautājumiem
- zināšanas un pieredze finanšu plānošanā
- zināšanas un pieredze ES fondu aktivitāšu uzraudzībā
- zināšanas un pieredze izmaksu un ieguvumu analīzes veikšanā
- ar darbu saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktu
pārzināšana
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u.c.
programmām) un biroja tehniku.
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija) 20 dienu laikā pēc sludinājuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" jānosūta Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25,
LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata
apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2013/89.AKK7
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina konkursu
uz Publisko pakalpojumu departamenta Elektronisko pakalpojumu nodaļas vecākā
konsultanta (pakalpojumu infrastruktūras plānošanas jomā) valsts civildienesta
ierēdņa amatu
Ja tevi piesaista iespēja piedalīties valsts pārvaldes pārveidē, veidojot to
vienkāršāku, modernāku un sasniedzamāku ikvienam, tev simpatizē atvērto datu un
e-pakalpojumu tēmas un tev nav svešs burtu savienojums XML, šis darbs varētu
būt tev saistošs.
Galvenie pienākumi:
Plānot un koordinēt politiku e-pārvaldes risinājumu izveidē un ieviešanā:
- elektronisko pakalpojumu infrastruktūras un koplietošanas risinājumu
plānošana un ieviešanas atbalsta nodrošināšana (t.sk. darbības regulējuma
izveide)
- pilnveidot publisko pakalpojumu un iestāžu sadarbības elektronizācijas
procesus
- e-pārvaldes risinājumu standartu un specifikāciju pārņemšana/ieviešana
Latvijā
- līdzdalība e-pārvaldes pārrobežu projektos
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā (profesionālā) augstākā izglītība ekonomikas, vadības zinātņu,
informācijas tehnoloģijas, politoloģijas jomā vai jurisprudencē
- vismaz 2 gadu pieredze valsts pārvaldē vai komercsabiedrībā
- pieredze informācijas komunikācijas tehnoloģiju (turpmāk tekstā - IKT)
risinājumu plānošanā un/vai projektu vadīšanā; pieredze pakalpojumu sniegšanas
IKT risinājumu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze plānošanas dokumentu, tiesību aktu vai kārtību, procesu izstrādē
- spēja identificēt problēmas, saprast tās un rast risinājumu - prasmes
situācijas analīzes plānošanā un veikšanā, secinājumu un ieteikumu formulēšanā
- labas angļu valodas zināšanas mutiski un rakstos
- teicamas biroja programmatūras lietošanas prasmes
- labas saskarsmes un prezentācijas prasmes, vēlme strādāt komandā
- pašiniciatīva un spēja pastāvīgi plānot un strukturēt darbu izpildi
Mēs piedāvājam:
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus
- darba vietu Rīgas centrā.
Pieteikuma dokumenti (konkursa pretendenta
pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopija) 20 dienu laikā pēc paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas
Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasts: personals@varam.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un
aptaujas lapas veidlapas, kā arī amata apraksts ir pieejami ministrijas tīmekļa
vietnē www.varam.gov.lv sadaļā
"Aktualitātes" - "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām
67026902.